logo JBTRADE

JBTRADE

Ostrów Wielkopolski

JB TRADE współpracuje z osobami i firmami, które posiadają własną działalność na zasadzie umowy partnerskiej. Owszem, zatrudniamy pracowników, ale są to osoby niezbędne do prowadzenia obsługi wszystkich sklepów ze względu na rozbudowany system sprzedaży firmy.
Wywiadu udzielił:
Jan Bajkowski Właściciel JBTRADE
Kiedy została założona firma i jak się rozwijała?
Firma została założona w 2011 roku. Wszystko zaczeło się od zbudowania jednego sklepu internetowego i sprzedaży mebli na terenie Holandii. Następnie zaczeliśmy budować grupę sklepów i proponować innym lokalom pracę pod naszą marką. Wychodzimy z założenia, że działanie w grupie jest bardziej konkurencyjne na rynku, naszym celem jest budowa sieci siec małych i średnich sklepów meblowych.
 
W jakiego typu meblach firma głównie się specjalizuje?
Wszelkiego rodzaju meble. Począwszy od mebli tapicerowanych, twardych, ogrodowych, kuchennych po meble biurowe czy zamawiane na wymiar.
 
Jakie są wg Pana największe  osiągnięcia firmy?
Na dzień dzisiejszy jest to grupa 31 sklepów.
 
Czy ma to się jeszcze zmienić- dalszy cel ?
Głównym celem jest zbudowanie sieci sklepów w Europie tj. 150 sklepów po czym założenie spółki akcyjnej.
 
Jak wygląda proces rekrutacji w Państwa firmie?
JB TRADE współpracuje z osobami i firmami, które posiadają własną działalność na zasadzie umowy partnerskiej. Owszem, zatrudniamy pracowników, ale są to osoby niezbędne do prowadzenia obsługi wszystkich sklepów ze względu na rozbudowany system sprzedaży firmy.  Sprzedaż odbywa się poprzez nasze sklepy, a centrala wysyła towar bezpośrednio pod drzwi klienta. Centrala podpisuje umowę z producentami na produkty, które są tworzone na dzień dzisiejszy tylko dla nas. Częściowo zaczynamy być już sami producentami.
 
Czy JB TRADE uczestniczy w targach branżowych?
Tak, zamierzamy uczestniczyć, ale jako grupa, nie jako pojedynczy organizm.
 
Czy firma organizuje imprezy integracyjne dla pracowników, jeżeli tak jakiego typu są to eventy?
Są to imprezy natury szkoleniowej tj. promocja i informacja o towarach czy o programach które są do zrealizowania. Spotykamy się aby przedyskutować co możemy dla siebie zrobić, co jest dla nas najlepsze jako grupy. To są spotkania typowo szkoleniowe, ale mają również charakter towarzyski żebyśmy mogli  poznać się ze sobą oraz wymienić własne doświadczenia.