Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: Work Force Sp. z o.o.

zdjecie uzytkownika
JUlas - 2015-04-24 17:48:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)

A jak wygląda pakowanie i metkowanie ubrań tez taki zapierdziel? w sumie za granica zwykle tak jest coś za cos , ale ejstem ciekawa jak jest na pakowaniu odziezy...WIE KTOŚ???????????
zdjecie uzytkownika
kot - 2015-04-25 09:31:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
jakie warunki mieszkalne zapewnia firma?
zdjecie uzytkownika
Karol - 2015-04-26 18:11:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Planuję wyjechać w maju początkowo na 4 tygodnie i czy mi się to w ogóle opłaca?
zdjecie uzytkownika
ahah - 2015-04-29 15:26:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak z praca na chłodni z mięsem? Dobra to ona czy raczej nikt nie poleca? Proszę odp
zdjecie uzytkownika
Katerina - 2015-04-29 22:07:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
mam wyjechać do pracy na pakowanie. kiedy mogę się spodziewać telefonu, by podpisać umowę etc? i tak w ogóle, da się zarobić, czy nie bardzo? zamierzam tam wyjechać, by pracować a nie się opierdzielać
zdjecie uzytkownika
Kasia - 2015-04-30 15:37:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W ubraniach jest ok, pracuję tam od 4 lat :) Ale trzeba mieć głowę na karku, sprawnie myśleć i być zorganizowanym.
zdjecie uzytkownika
wasig - 2015-05-02 15:52:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedzie ktoś 25 maja na pakowanie?
zdjecie uzytkownika
kasia - 2015-05-03 10:36:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Napiszcie coś o tej agencji ? Jak praca na pakowaniu ?? I jak z nadgodzinami ?
zdjecie uzytkownika
maryna - 2015-05-04 14:27:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Hej , mam pytanie czy jestes juz moze na tym pakowaniu owoców w venlo? Jeżeli tak to moze moglbys powiedziec jak tam jest? Bo razem z kolezanka wybieramy sie tam w przyszlym tygodniu i noe mamy pojęcia czy jest tam w miarę dobrze
zdjecie uzytkownika
mloda - 2015-05-05 21:31:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam jedzie ktoś 10 maja na pakowanie Miesa ktoś cos wie jak tam jest piszcie tu lub e-mail. honda2a1314@wp.pl
zdjecie uzytkownika
aaa - 2015-05-06 23:04:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jedzie ktoś 10.05 do pracy w worka??
zdjecie uzytkownika
xx2xl - 2015-05-06 23:12:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
jedzie ktoś przez work force do Hertogenbosch - praca przy plytkach ?? 10.05
zdjecie uzytkownika
dżasta - 2015-05-08 13:49:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wybiera się ktoś przez Work force do Oss Raadhuislaan?
Ja wraz z chłopakiem wyjeżdżam 17.05. Mam wolne miejsca i chętnie zabiorę kogoś z okolic Woj. Śląskiego, Lubelskiego.
zdjecie uzytkownika
Xxl - 2015-05-08 18:58:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedzie ktoś może 10.05 do Gees ?
zdjecie uzytkownika
mloda - 2015-05-09 11:01:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Xxl - 2015-05-08 18:58:37]:
ja. jade do haelen. jedzie ktos
zdjecie uzytkownika
kpj - 2015-05-10 20:57:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam wyjechać 25 maja na pakowanie ubrań. Warto? Był ktoś tam? Nie jest to żadna ściema? Jest tu wiele różnych opinii i sam już zaczynam wątpić
zdjecie uzytkownika
SSSSS - 2015-05-11 18:38:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chcę wyjechać na 3 miesiące i teraz tak, był ktoś tam i czy wytrzymał tyle czasu? Ile mogę zarobić tam, mam 20 lat i chcę pracować a nie imprezować.
zdjecie uzytkownika
joan - 2015-05-11 19:55:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Xxl - 2015-05-08 18:58:37]:
Mozesz podac swojego meila? Jestem zainteresowana.
zdjecie uzytkownika
Simon - 2015-05-14 09:50:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
jaką dacie opinie o pakowaniu i sortowaniu warzyw? mam wyjechac 26 maja i nie jestem pewien pomoze ktos?
zdjecie uzytkownika
simon - 2015-05-17 16:35:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak mam jechac do Venlo ale po przeczytaniu opinii coraz mniej mi sie to podoba...
zdjecie uzytkownika
Mich - 2015-05-18 09:10:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jeśli macie 23 lata albo więcej, to warto, bo możecie wyciągnąć ok. 200 euro na tydzień, ale jeśli macie mniej lat, to zastanówcie się, czy warto. Liczcie na dużą liczbę nadgodzin, (usunięte przez administratora)Pani z WorkForce miła, ale to wszystko. Tam już tak fajnie nie jest.
zdjecie uzytkownika
ita1223 - 2015-05-21 13:54:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam,wraz z chłopakiem jedziemy 24 do pracyz work force:):)
Czy ktos z was tez moze sie wybiera w tym terminie?
zdjecie uzytkownika
xxxx - 2015-05-21 21:10:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ita1223 a na jaką pracę?
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Nie jest źle - cv posłałam, potem telefon w sprawie pracy, jakaś pani sprawdzila język, popytała na ile chcę wyjechać, wizyta w biurze, podpisałam papiery i za 3 tyg miałam wyjazd.
Pytania: O język, doświadczenie, jak długo chcę pozostać w Holandii
zdjecie uzytkownika
michal - 2015-05-21 22:03:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wybieram sie do nl jestem zainteresowany wyjazdem wybiera sie ktos również z work force?
zdjecie uzytkownika
ita1223 - 2015-05-22 09:44:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xxxx - 2015-05-21 21:10:18]:
Jeszcze nie wiem :)
Dopiero dzis nam wyślą adres zakwaterowania..
Czytając opinie zaczynam się bac..;(
A jak z mieszkaniem?Będe sama z chłopakiem w pokoju?
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Work Force Sp. z o.o.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Work Force Sp. z o.o.?
Zadaj pytanie
alert