robota jak robota ale kasa na czas i to sie liczy!
Kierowcy muszą przychodzić wcześniej do pracy by sobie rozładować i załadować samochód. Praca po min 10 g za 4 tyś. Porażka. Zła organizacja! Ludzie ns nie odpowiednich stanowiskach. Brak pomocników nawijanie makaron na uszy!
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k.?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k.?
Jak tam ta oferta pracy, nadal jest aktualna. Jak tam myslicie, warto aplikowac do tej firmy. Czy lean, pmi i data sicience to wystarczajace atuty by starac sie o ta oferte. Jak tam wysokosc wynagrodzenia.
robota jak robota ale kasa na czas i to sie liczy!
Kierowcy muszą przychodzić wcześniej do pracy by sobie rozładować i załadować samochód. Praca po min 10 g za 4 tyś. Porażka. Zła organizacja! Ludzie ns nie odpowiednich stanowiskach. Brak pomocników nawijanie makaron na uszy!
A o co chodzi z tym makaronem na uszy? Naprawdę go tam nawijają? Ale po co? Wydaje mi się że to jest dziwne chodzić tak przez 8h w pracy. Teraz już się nie dziwię że ludzie narzekają.
Kolego kierowca robi rozladunek i zaladunek w Berlinie oraz pomaga w zaladunkach w Nowym Czarnowie wiec nie gadaj glupot ze nic nie robi poza tym wiele stresu i nerwow jako kierowca zrob prawko i pracuj jako kierowca jaki masz problem. A co do zarobkow taki jest rynek pracy!!
Nie mogę się zgodzić z wieloma opiniami. Jest ok. Wszytko zgodne z umową. Polecam
Poziom zarządzania jest na poziomie zarzadzania z późnego PRLu. Najwyzsza kadra na czele z Kokersdanielem wulgarna i chamska w obejsciu do tego prostacka i zakompleksiona. To jeszcze jakos mozna zrzumiec bo w koncu to Gryfino a nie Nowy Jork. Niemiecka centrala i wlasciciele zupełnie nie mają rozeznania w tym co sie dzieje w PL. Niemcy nie są nawet zainteresowani tym, że metody stosowane przez ich podwladnych ocierają się o (usunięte przez administratora) Na szczescie niemiecka prokuratura choc nierychliwa to sprawiedliwa. Polscy nadzorcy urządzili sobie w tej pralni w NC prywatny (usunięte przez administratora) zmuszajac biedny lud do panszczyzny. To da sie przezyc ale dorabianie idiotycznych teorii do prostych spraw aby wykazac koniecznosc swojego isteniia na kierowniczym stanowisku to juz za duzo dla inteligentnego czlwiieka. Kierownictwo w tej firmie drugi raz wymysli kolo tylko po to aby sie wykazac sami przed sobą. Dlatego nie jest to miejsce dla osob ambitnych i wykształconych bo straca tam czas na mierzeniu kwadratury koła i beznadziejnych intrygach. Nowe osoby na kierownicze stanowiska sa przyjmowane tylko po to aby starzy wyjadacze mieli sie na kim wyzywac, kogo podkopywac i linczowac podczas posiedzen plenum kierownikow w poniedzialki,srody i piatki. To takie sobie miejsce do pracy dla Ukraincow, Gruzinow i Estonczykow. W sam raz na pierwszą pracę fizyczną w PL.
Jakie są warunki zatrudnienia w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k.?
Czy warto składać dokumenty o przyjęcie do pracy jako kierowca? Jakie są tam zarobki?
Szkoda marnować czasu na panujący (usunięte przez administratora) dookoła. Niby pralnia, a nawet swoich brudów nie potrafi wyprać, tylko zamiata je bezustannie po dywan.
Co widzę, że tego prania coraz mniej :-( Ciekawe czy coś się ruszy.
Mam pytanie odnośnie koronawirusa Czy pracownicy są odpowiednio chronieni przed wirusem? Czy ich praca jest bezpieczna?
Czy pracodawca Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Mam pytanie do kierowcuf czy warto iść tam do pracy. Jestem swiezrzo po kursie i szukam jakies pracy a tam miał bym najbliżej. Prosze o prawdziwe porady dzięki.
Stary daj sobie spokój. Nawet u najgorszego dziadtransa będziesz miał lepiej. Tam tylko same nerwy, niczego się nie nauczysz i praktyczne nic nie zarobisz. Omijaj to miejsce szerokim łukiem.
A co to jest za firma ten dziadtrans? To jest gdzieś w Gryfinie. Nie mogę tego nigdzie znaleźć. Czy ktoś może coś mi więcej opisać o tej firmie?
Mój szwagier tam robi i sobie chwali, kasa na czas , nie wiem czemu tak tu piszą idź człowieku i sam zobaczysz
Ja też po kursach się tam zaznaczyłem żeby wprawy na aucie nabrać jednak przyszłosci z firmą ne wiąże.ok4500 przy 19 kursach w miesiącu
Wiele firm zatrudnia bez doświadczenia. Pracować za 4.5 koła soboty niedzielę nocki święta to porażka. Ja mam 7 na start lekka praca weckendy święta w domu w domu
No tak masz poniekąd rację 7 tysięcy fajnie z czego wydasz na jedzenie które zabierzesz trase ok tysiąca zostaje 6000.A licząc dalej pauza w budzie czyli 24 na dobę jesteś w robocie przez 5 dni w tygodniu to jest 480 godzin na miesiąc.licze 24 na dobę bo siedząc w budzie pilnujesz jednak towaru i sprzętu.7000 tysi przez 480 godzin wychodzi ci 14.50 na godzinę.niewiem czy tak dobre te twoje zarobki.pozdrawiam
Jesteś z tego (usunięte przez administratora) środowiska bez ambicji by zarobić więcej dla swoich dzieci. Masz to gdzieś martwisz się o siebie
Ja chociaż swoje dzieci widzę codziennie i nie potrzebuje zamiennika dla nich i żony jeśli nie wiesz o czym mówię to tak zwana podwójna obsada ale ne za kółkiem tylko w życiu
Warto sie przyjąć jako kierowca? Jakie warunki pracy w tej firmie? W koło komina 5 to minimum a ile tam?
Nie polecam, grafik jest tak ułożony, że nie masz życia, weekendy, święta, nocki. Jak już masz wolny weekend to wygląda On tak, że kończysz pracę w najlepszym wypadku w piątek koło 23, albo trochę później a zaczynasz w poniedziałem o 0.00, jako świeżak możesz być pewny, że w Wgilię trasę będziesz miał o 16.00 albo 17.30, w sylwestra w podobnie albo co gorsza 21.30 lub 23.00. A, że Berlin stolicą Niemiec jest to można sobie wyobrazić w jaki (usunięte przez administratora) tam wjedziesz...poza tym sam nierzadko ładujesz sobie auto w Nowym Czarnowie (często czekając aż pranie poskładają do wózków około godziny przy dobrych ruchach), po czym w Berlinie sam musisz to rozładować i załadować brudy. Wózki z praniem często są naładowane na max, przez co do lekkich mie należą. W sezonie letnim dodatkowo na nocnej zmianie możesz być pewnym, że oprócz rozładunku prania na magazynie w Berlinie czeka Cię przesiadka do solówki, załadowanie sobie na Nią prania i kurs na hotel. Dopiero później ładujesz brudy i wracasz wymemłany jak te brudy z powrotem. Dodatkowo możesz zapomnieć o tym, że firma odwdzięczy Ci się za tą dodatkową robotę jaką kolwiek premią. I to wszystko za 4 tys...jak dobrze pójdzie, bo często jest poniżej 4. Doświadczenia też za dużego tam nie złapiesz, trasa w jednym kółku. Spróbować zawsze można, jednak nikomu znajomemu bym nie polecił.
To praca kierowcy w tej firmie to katastrofa. Tylko barany za taką kasę będą pracowały w święta soboty niedzielę. Dzięki za info. Pozdrawiam
Opinia Rysiotaxidriver o firmie nie jest zbyt pozytywna, może jednak ktoś jeszcze wypowie się na ten temat i będzie miał inne zdanie? Liczę że któryś z obecnych pracowników zechce potwierdzić lub zdementować to co napisał kolega powyżej i jeszcze lepiej naświetli nam jaka sytuacja panuje obecnie w Fliegel Textilservice, takie wpisy są na wagę złota.
Co tu więcej pisać, napisał samą prawdę, pozytywów nie ma się co doszukiwać, bo ich po prostu nie ma. To że jest się codziennie w domu? Co z tego jak grafik jest tak ułożony, że albo śpisz po nocce, albo przed nocką, albo jesteś wypruty po 5 nockach za kierownicą i rodzina nie ma z Ciebie żandego pożytku. Sam fakt, że wieloletni kierowcy odchodzą daje do myślenia. Firma dobra dla świeżaka, chwilę pojeździć (bo biorą każdego byle by prawko było) i uciekać do normalnej pracy za normalne pieniądze.
To, że można uzyskać w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k. jakieś doświadczenie, też jest plusem, jak myślisz? Ciekawi mnie, czy można zatrudnić się do tej pracy np. na pół etatu. @Waldek daj znać, czy są jakieś dodatki za pracę w weekendy, dziękuję.
5 wkoło komina? i noce przespane? wekendy wolne?pełen socjal i kasa na czas (a nie czekam na przelew.. itp)to gdzie tak płacą???skoro jest tam tak żle to dlaczego kierowcy wracają.....jak ktoś woli (usunięte przez administratora) po krzakach' to jaki problem? po co narabiać się za 4,5 tyś??
praca nie jest zła, śmieszy mnie jak ktoś narzeka na konieczność załadowania czy wyładowania rzekomo bardzo ciężkich wózków...skoro dziewczyny na hali nie mają problemu z przepychaniem tych wózków to kierowca tym bardziej nie powinien płakać z tego powodu ;) za to nie ma problemu i gimnastyki z mocowaniem ładunku czy czekaniem godzinami pod rampą na rozładunek jak to ma przeważnie miejsce na firankach, niestety praca kierowcy to nie tylko siedzenie za kierownicą, zależnie od firmy zawsze dochodzą jakieś dodatkowe czynności i jest to zupełnie normalne, praca na zmiany oraz przez okrągły rok również w niedziele i święta może być dla kogoś minusem, ale z drugiej strony system pracy jest od razu znany i klarowny, więc jak komuś taki nie pasuje to po prostu nie podejmuje pracy, dla niektórych z kolei praca zmianowa i często wolne dni w tygodniu są atutem, zarobki bez rewelacji, okolice 4500-4800 na rękę, ale w regionie ciężko znaleźć firmę, która płaci lepiej przy codziennych powrotach do domu, tutaj też pusem jest to, że całej pracy nie wychodzi wiele godzin tzn. 90% zmian zamyka się w przedziale 7-9 godzin licząc od wejścia do wyjścia z zakładu, co przy zawodzie kierowcy w transpocie "dookoła komina" jest bardzo dobrym wynikiem, podsumowując uważam, że to dobra, prosta praca dla kogoś komu zależy na codziennych powrotach do domu, atmosfera ok, nikt się nie czepia bez przyczyny, ogólnie spokojna robota,
Praca w tej firmie to (usunięte przez administratora) i to tymczasowej. Ludzi traktuje się jak maszynki do wyrabiania norm. A ostatnio bardziej ceni się Ukraińców niż Polaków.
To prawda ale tak musi być. Musicie zrobić nam miejsce bo będzie nas więcej. Już nie długo będziemy wami rządzić.
Dymitr tam niedlugo nie będzie kim rzadzic, chyba ze bedziecie soba nawzajem przy kontenerach z brudna posciela.
Ojjj chyba ktoś się tu boi. Z miłą chęcią zabierzemy wam te ładne domki na górnym tarasie i mieszkania też wam zabierzemy.
"Dymitr" myslisz ze masz cos z główce ale bardzo sie mylisz. Jak bys byl choc srednio madry to wiedzialbys ze na rynku pracy jest taka konkurencja, nawet w waszym przypadku, ze tą firma nie bylbys zainteresowany. Widac musisz sie jeszcze wiele nauczyć.
Cała prawda, brak szacunku do pracowników. Kadra zarządzająca bez kompetencji, zero poszanowania dla ludzi, marne rokowania
Nie wiem czemu wypowiadają sie tu sami kierowcy. Ja bylem pracownikiem sredniego szczebla i to najgorsze doswiadczenie jakie mialem w swoim zyciu zawodowym.
Pracowałam tam kilka lat temu. Atmosfera panująca na hali... nie do przyjęcia. Widocznie takie są "walory" większych zakładów pracy. Kultura osobista,odzywki i natarczywosc niektórych kobiet,przerażająca.Jezeli chodzi o pieniądze, zawsze na czas.Forma umowy jak najbardziej w porządku. Czy wysokość pensji była zadowalajaca?-na tamten okres Tak.Nie mam pojęcia jak jest teraz,powtórnie nie chciałabym się przekonać.
Jak by było ok to by kierowcow nie szukali w Czarnowie i Berlinie.
Czy tonrmane że w tej firmie łamie się czas pracy kierowcy ? Rozładunki i za ładunki na pauzie!!! Czyż nie tak (usunięte przez administratora) Jest monitoring w Berlinie łatwo yo (usunięte przez administratora)pracownik
W tej firmie wszystko to, co jest nie normalne jest normalne... Nigdy nigdzie się z czymś podobnym nie spotkałem, aby kierowca sam musiał ładować i rozładować samochód i to w czasie przerwy nie rzadko.
(usunięte przez administratora)
Bardzo prawdziwy komentarz!
Jestem kierowcą ciężarówki w dziad transie święta soboty niedziele wolne nocami śpię i zarabiam 7800 na rękę. Taki jest rynek! Tam to kpina za taką kasę robić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fliegel Textilservice Warszawa Sp. z o.o. Sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!