Najszczerzej jak mogę odradzam. Może niektórzy mieli lepsze doświadczenia, ale ja stanowczo nie polecam. Chyba szukają każdej możliwej ścieżki aby wypłacić jak najmniej pieniędzy. Warunki dostania premii stale się zmieniają, godziny są stale odcinane pomimo tych ustalonych wcześniej(umowa zlecenie), grafik zmieniany z dnia na dzień bez konsultacji, więc tak naprawdę nigdy nie wiesz jaka wypłata Cię czeka. Bardzo częste kontrole na sklepach(oczywiście niespodziewane), ciągłe zmiany, nowe obowiązki, za którymi nie sposób nadążyć. Pojawiają się jakieś śmieszne zakazy innej pracy poza obsługą klienta kiedy tylko wejdzie do sklepu (np nie można stać za kasą i przyjmować dostawy, nawet jeśli klient wyraźnie daje do zrozumienia, że nie chce naszej pomocy, to według logiki niektórych przełożonych mamy za nim biegać), a z drugiej strony jeśli nie przyjmujemy dostawy to też jest niedopuszczalne. Bardzo dużo o firmie mówi także podejście do pracowników myślących o zwolnieniu się – przełożeni jasno dają do zrozumienia, że mają to gdzieś, ponieważ jest pełno chętnych na to miejsce i zaraz znajdą kogoś dużo lepszego (nie liczę na płacz i błaganie aby ktoś nie odchodził, ale wypadałoby zachować jakieś resztki przyzwoitości). Ogólnie może to zależy od konkretnego sklepu i jeżeli traficie do dobrego zespołu to są tam jakieś perspektywy, ale ja pomimo cudownej drużyny uważam, że przez pewną nową panią regionalną cierpi wiele niegdyś mocnych zespołów, tak jak ucierpiał nasz ????.
Prostuję, informację raczej od byłego sfrustrowanego pracownika... chociaż nigdy nie wiadomo jak jest naprawdę... skoro był aż tak wściekły to może ktoś go mocno skrzywdził w Greenponcie
Czy zarobki oferowane przez Greenpoint S.A. są adekwatne do zakresu obowiązków?
Normalne powyżej najniższej krajowej która od lipca rośnie i od stycznia przyszłego roku znacznie urośnie. Praca stabilna na umowie o prace. Jak tylko chce Ci się pracować to jest spoko
Witam czy może mi ktoś powiedzieć jaki jest zakres obowiązków pracownika zaznaczę( sprzedawcy ) A nie kierownika i zastepcy? Chodzi mi konkretnie o zakończenie dnia czy wszystkie tabelki i zakończenie dnia robi kierownik bądź zastępca? Czy zwykły sprzedawca ma to wykonywać? Nie ukrywam że zakres obowiązków jest ogromny i odpowiedzialnosc również. Czy jest to norma czy jedynie nieswiadomie pracownicy wykonują to za kierownictwo sklepu? Będę wdzięczna za odpowiedź:)
Zwykły sprzedawca ma takie same obowiązki jak kierownik czy zastępca. Tabelki na koniec dnia wysyłają pracownicy którzy są na zmianie. Wszystkie raporty również, jedynie zamknięcie miesiąca robi kierownictwo.
Najszczerzej jak mogę odradzam. Może niektórzy mieli lepsze doświadczenia, ale ja stanowczo nie polecam. Chyba szukają każdej możliwej ścieżki aby wypłacić jak najmniej pieniędzy. Warunki dostania premii stale się zmieniają, godziny są stale odcinane pomimo tych ustalonych wcześniej(umowa zlecenie), grafik zmieniany z dnia na dzień bez konsultacji, więc tak naprawdę nigdy nie wiesz jaka wypłata Cię czeka. Bardzo częste kontrole na sklepach(oczywiście niespodziewane), ciągłe zmiany, nowe obowiązki, za którymi nie sposób nadążyć. Pojawiają się jakieś śmieszne zakazy innej pracy poza obsługą klienta kiedy tylko wejdzie do sklepu (np nie można stać za kasą i przyjmować dostawy, nawet jeśli klient wyraźnie daje do zrozumienia, że nie chce naszej pomocy, to według logiki niektórych przełożonych mamy za nim biegać), a z drugiej strony jeśli nie przyjmujemy dostawy to też jest niedopuszczalne. Bardzo dużo o firmie mówi także podejście do pracowników myślących o zwolnieniu się – przełożeni jasno dają do zrozumienia, że mają to gdzieś, ponieważ jest pełno chętnych na to miejsce i zaraz znajdą kogoś dużo lepszego (nie liczę na płacz i błaganie aby ktoś nie odchodził, ale wypadałoby zachować jakieś resztki przyzwoitości). Ogólnie może to zależy od konkretnego sklepu i jeżeli traficie do dobrego zespołu to są tam jakieś perspektywy, ale ja pomimo cudownej drużyny uważam, że przez pewną nową panią regionalną cierpi wiele niegdyś mocnych zespołów, tak jak ucierpiał nasz ????.
Bez przesady. Moje doświadczenia jako pracownika są zupełnie odmienne. Widocznie coś było nie tak z Tobą. Ja i mój zespół pracujemy już ponad dwa lata razem i nie potwierdzamy tej opinii ale cóż każdy tu pisze co chce.
A co takie kontrole na sklepach dają? w sensie jak znajdzie się jakieś uchybienia to sa kary? Jakieś inne negatywne konsekwencje czy to tylko wskazówki, co poprawić? Z takiej kontroli można stracić pracę?
Firma w której panuje totalny bałagan, zerowy przepływ informacji , totalne nieporozumienie. Regionalna antypatyczna, odstraszająca klientki a do tego posiadająca znikomą wiedzę oraz kulturę. Zarobki nędzne w porównaniu do konkurencji. Z takim podejściem do ludzi będą kolejne zamknięcia......
A co z tymi umowami? W ogłoszeniu ani słowa o tym. Nie ma szans na stabilną umowe o prace? Tylko zlecenia?
Z umowami to jak im się podoba, albo cięcia etatów albo cięcia godzin i ciągłe straszenie tymi cięciami. A jak się komuś nie podoba, to nikt go nie trzyma, bo na jego miejsce czeka kolejka chętnych ????
Firma na skraju bankructwa... właściciel nic nie wie o faktycznej pracy "zarządu, kadrze kierowniczej" i profitach jakie sobie przyznają - ekonomicznie nie do usprawiedliwienia... pytanie czy księgowość jest kreatywna czy odpowiada rzeczywistości hmmmm
Prostuję, informację raczej od byłego sfrustrowanego pracownika... chociaż nigdy nie wiadomo jak jest naprawdę... skoro był aż tak wściekły to może ktoś go mocno skrzywdził w Greenponcie
Hej, widziałam, że niedawno dodali ofertę dla starszego kupca mody. Mam już oczywiście doświadczenie z pracy na tym stanowisku i to prawie 3-letnie. W ogłoszeniu nie określają ile go potrzeba, podobnie jest z zarobkami. znacie może widełki?
W kadrach są może jakieś konkretnie szkolenia? teraz gdy czytam ofertę nie widzę na ich temat wzmianki a chociażby w mile widzianych znalazła się Optima, szkolą z niej? Po prostu nie widzę by wymagano doświadczenia dlatego zaczęłam się zastanawiać, bo może mam szanse
Witam, wiem ze większość opinii dotyczyć tu będzie samych sklepów oraz pracy w nich ale właśnie jest dostępna oferta dla specjalisty ds. kadr i płac. Myślę o zgłoszeniu się, tylko nie wiem na ile warto? może jest tu ktoś z działu i by opisał zarobki oraz atmosferę?
nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować
praktycznie zadnych
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Szczerze odradzam pracę w tej firmie zarówno jako pracownik jak i kierownik. Firma ma bardzo duże wymagania wobec swoich pracowników w zamian nie oferuje nic. Dodatkowo panuje tutaj spora rotacja pracowników i beznadziejna atmosfera, w której ciężko się pracuje. Maksymalne wymagania za najniższe wynagrodzenie. Ciągłe cięcia godzin tłumaczone słabymi utargami. Liczą się tylko wyniki i tabelki. Brak jakiejkolwiek empatii do pracowników. Jest również zastraszanie pracowników przeniesieniem lub zwolnieniem, jeżeli utargi nie będą lepsze.
sama prawda!!! do tego wszystkie zle rzeczy dzieją się od kiedy w rejonie jest nowa RKS... człowiek niedouczony i odstraszający klientki nie znający się na swojej pracy i wogule sklepie wszyscy super pracownicy myślą o zmianie pracy bo to sytuacja nie do wytrzymania dobrze że to już za mna
Niestety muszę potwierdzić , praca w tej firmie nie należy do przyjemnych. Kierownicy żeby chyba się dowartościować robią zebrania na których potrafią jednego z pracowników przy wszystkich zrównać z błotem i krzyczeć a nie jesteśmy w przedszkolu tylko w pracy . Zmiany grafiku bez konsultacji zdarzały się często .
Specjalista ds. HR co było ogłoszenie 10 mies temu i zresztą nadal wisi, czy aktualnie taki wakat w firmie jest do objęcia jeszcze? Jeśli tak to proszę o informację też, jaka jest umowa docelowo, bo w tych starych ofertach to tak było bez konkretów napisane, między umową o pracę a b2b ale nie wiadomo, od czego własnie to jest zależne, jaką się otrzyma.
Witam, jak wygląda zamknięcie sklepu gdy kończy się umowa z galerią? Czy pracownicy są informowani? Mieliśmy inwentaryzację w grudniu i z nów będzie w marcu.
Zostajesz poinformowana na ostatnią chwilę, przecież ktoś musi im to spakować wszystko. To nie jest typ pracodawcy dbający o pracownika.
Każdy tutaj pisze o pracy w sklepach. A ja szukam opinii na temat sklepu internetowego w Krakowie, który znajduje się przy ulicy Domagały. Ciekawa jestem,czy to nadal funkcjonuje? Czy są tam starzy oracownicy, czy każdy uciekł itp :D
Czy Greenpoint S.A. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
To jak się teraz pracuje jako taki kierownik sklepu? I jakie ma się zarobki od tego roku? ludzie tu chyba jakoś bezpośrednio nie pisali ostatnio o pracy z tej perspektywy a właśnie wisi taka oferta na necie, zaciekawiła mnie. Piszą o rozwoju zawodowym, a są w ogóle oferowane jakieś szkolenia przy tym?
Witam , podejrzewamy ,że nasz sklep niebawem może zostać zamknięty, zastanawiamy się jak to może wyglądać ? Czy poinformują nas wcześniej czy nagle zostanie on zamknięty a my zostaniemy na lodzie? Może ktoś się wypowiedzieć ?
Dostaniesz odprawę w zależności od przepracowanych lat + ekwipunek za niewykorzystany urlop.
Praca w tym miejscu to masakra. Jeżeli ktoś się szanuje to polecam nie zaczynać pracy w tej firmie. Najniższa krajowa, obowiązków ciągle przybywa. Na rozmowie o pracę o połowie obowiązków nawet nikt nie wspomina, no bo kto za te pieniądze by to chciał robić. Grafik wiecznie się zmienia, jedni pracownicy odchodzą a drudzy przychodzą. Każdy ma umieć robić konwój a nawet zamknięcie miesiąca. Trzeba zadać sobie pytanie po co są potrzebni kierownicy, skoro każdy ma robić to co kierownik. Wiecznie się żyje praca, przed pracą, po pracy i w dzień wolny zawsze ktoś coś chce lub ktoś coś pisze w sprawie sklepu. Co 2 tygodnie zmiana aranżacji sklepu i witryny. Inne sklepy zmieniają aranżacje według pory roku lub robią drobne poprawki. Spokojnie tu firma tak dba o kręgosłup pracowników że co dwa tygodnie trzeba przekładać cały sklep, dźwigać ciuchy, półki i inne rzeczy. Trzeba to zrobić i obsługiwać ludzi, nieważne że jest bałagan, najważniejsi są klienci a ty musisz robić 10 rzeczy na raz a na końcu usłyszysz że i tak jest źle. Pracowałam w kilku sieciówkach ale ta jest najgorsza, odradzam podejmować tu pracę.
Hmmm to jakie obowiązki są pracując tu w sklepie, ale o których nie mówią na rekrutacji? Co trzeba jeszcze dodatkowo robić? I w umowie są wpisane obowiązki z rekrutacji czy też te dodatkowe?
Na rozmowie nie mówią o tym wszystkim. Nie mówią o Zalando, o zwrotach internetowych i zamówieniach, nie mówią o tych wszystkich tabelkach i na umowie jesteś zwykłym sprzedawca nie ma nic o obowiązkach.
Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda system premiowy ? Jakie są to kwoty przy wyrobionym planie ? Pozdrawiam
Tak już tłumaczę , niby jest jakaś premia typu 1%od Twojego raportu indywidualnego , ale firma robi wszystko byś jej nie dostał na koniec miesiąca bo nagle zmieniają się gry i zasady ???????????? oo np powie ,że konwersja była słaba i premia się nie należy ,ogólnie raz tak raz siak jak tam ono chcą i jak wiatr zawieje ????
Witam czy może mi ktoś powiedzieć jaki jest zakres obowiązków pracownika zaznaczę( sprzedawcy ) A nie kierownika i zastepcy? Chodzi mi konkretnie o zakończenie dnia czy wszystkie tabelki i zakończenie dnia robi kierownik bądź zastępca? Czy zwykły sprzedawca ma to wykonywać? Nie ukrywam że zakres obowiązków jest ogromny i odpowiedzialnosc również. Czy jest to norma czy jedynie nieswiadomie pracownicy wykonują to za kierownictwo sklepu? Będę wdzięczna za odpowiedź:)
Sasa dziękuję za info :) już uciekam z tego okrętu nie mam zamiaru wyreczac kierownictwo i regionalnych niech sami sobie robią statystyki moim zdaniem sprzedawca nie powinien się tym zajmować gdzie jest czas na klienta ? Wymagania niesamowite co do sprzedaży, pracownik zasypany masa papierologi A później pretensja że sprzedaż nie idzie gdzie tu logika pytam ????? Albo sprzedajesz albo zajmujesz się papierami i tabletkami.
A ty kto? Lekarz psychiatra że już postawiłeś diagnozę? Nie można się dogadać? Może wystarczy trochę dobrej woli, nie pomyślałeś?
Nasza poszła na urlop i wkoncu można spokojnie z radością bez dziwny pomysłów pracować z klientem
A to polepsza jakieś wyniki? W sensie ona mogłaby to zauważyć, że bez niej jest bardziej efektywnie?
Nic się nie zmieniło co oznacza, ze jej praca nie ma wpływu na wyniki to dzieło czystego przypadku . Zmieniły się nastroje konsumentek i co gdzie te mega stuki które same się robiły w czasie pandemii , co nagle gorzej sprzedajemy nikt nie chciał wcześniej więcej zarabic ?
Na pewno nie taki zakres jaki sprzedawcy wykonują w tej firmie. czytać umowę potraficie sprzedawcy? Macie obowiązki na danym stanowisku w umowie. Jeśli jesteście zmuszani do robienia czegoś ponad to - wiecie jak się to nazywa w kuluarach prawa pracy ;)
Zwykły sprzedawca ma takie same obowiązki jak kierownik czy zastępca. Tabelki na koniec dnia wysyłają pracownicy którzy są na zmianie. Wszystkie raporty również, jedynie zamknięcie miesiąca robi kierownictwo.
Czy zarobki oferowane przez Greenpoint S.A. są adekwatne do zakresu obowiązków?
Dużo wymagają trzeba być każdym od sprzedawcy do sprzątaczki i tak ciągle im źle . Jak im tak źle to niech staną i handlują regionalni wtedy zobaczymy jacy zajebiście są bo jak narazie tylko w gębie ????
Popieram. Mamy robić wszystko za śmieszne pieniądze. Ciągle problem o sztuki, konwersje.. masakra
Proponuję sprzedawców tak nie obciążać (od spraw papierkowych powinni być kierownicy i zastępcy )to MUSI sie zmienic !za każdym razem zamiast skupić się na sprzedaży trzeba wypełniać głupie zwroty z" 3 sklepów "będąc w jednym za dużo papierologi za mało skupienia na kliencie człowiek nie z gumy się nie rozerwie ,robiąc tyle dostaje się najniższa krajowa ?!zamykac sprzedaz dzienna i wypelniac kilka tabelek do statystyk ?!! No przepraszam a regionalny co robi? Wysylam utarg z calego dnia i reszta niech zajmuje sie wyzszy szczebel .Mając doświadczenie wieloletnie w innych sieciowkach tu wymaga się tyle co robi nie jeden kierownik za pensję zwykłego sprzedawcy moje pytanie po co w takim razie w firmie jest stanowisko kierownicze ? Wystarczy regionalny.Podwyzszyc do wypłat kierowniczych wszystkim sprzedawcom i dopiero wtedy można rozmawiać o natłoku obowiązków, bo to co się wyprawia to jakiś żart .Wiem że jak nie ten pracownik to inny ale co to jest za myślenie ???doceń tego co masz A się na pewno odwdzięczy i będzie wydajniej pracował.
Oj tak. Pakowanie wysyłek , zwroty Zalando, zwroty esklep itd oto czasami stoi jedna osoba na sklepie a tego jest w pierona i potem zdziwienie że wskaźniki niskie. Albo albo. Zrzucili natłok obowiązków na sklepy i wymagają jeszcze pełnej obsługi. W innych sieciowkach sprzedawca albo obsługuje i tego nie robi. Albo robi i nie obsługuje. Za te same uwaga pieniądze
Jak to najniższą krajową? Regiony mają różne stawki? Pracuje w salonie w jednym z warszawskich centrów handlowych i jako sprzedawca mam 3000 netto
Na logikę przecież nie dadzą tyle samo wynagrodzenia w sklepie który robi miesięczne 60tys. I w sklepie gdzie się robi 150 tys.... Sam fakt, że komuś to trzeba tłumaczyć...xd
A ja rozumiem, na czym polega to stopniowanie wynagrodzenia w zależności od obrotów i pensji w danym mieście. Ale czy w takim razie, skoro jesteśmy na profilu G. w Krakowie, mogę poznać tutejsze zarobki? Bo @Nick napisała o Warszawie, a pozostałe dziewczyny w wątku nie określają miasta. Mogę poprosić o to?
Szacunek wobec pracownika <0 Obowiązki sprzedawcy wg umowy są to: obsługa klienta, przyjęcie towaru, dotowarowanie sklepu, składanie towaru. Obowiązki w rzeczywistości: sprzątanie sklepu, rozliczenie systemu POS (otwarcie-zamknięcie dnia), wystawienie FV, prowadzenie całej dokumentacji(zwroty, reklamacji od początku do końca), załatwienia wszystkich problemów związanych z różnymi sytuacjami samodzielnie, dbanie o wizerunek firmy, szkolenie nowych pracowników i wiele innych spraw wpadających nagłe i w dodatku to wszystko za najniższą krajową. Pracownicy zostają porzucone same na siebie! Nowa pani kierownik regionalna to totalna porażka, zero wiedzy o zarządzaniu, pisanie kilometrowych maili o wszystkim i o niczym, zero wiedzy o pracy sklepu i sestemu POS oraz innych rzeczy. Tak jak się nowi "pierwsze wrażenie najważniejsze", no to w tej sytuacji pierwsze wrażenie było "załamanie przez brak szacunku i docenianie pracownika", i prze to zwolniło się dużo fajnych pracowników, które mieli wiedzę i pojęcie o pracy z klientem. Nie wiem jakim cudem została zatrudniona osoba na stanowisko regionalnej, jaka nawet nie zna najmniejszych podstaw pracy sklepów. Bo najważniejsze w zarządzaniu sklepami to robienia girland z balonów, w tym momencie że brak pracowników i mega duże dotowarowanie. NIE POLECAM!!! TOTALNA PoRAŻKA!
Normalne powyżej najniższej krajowej która od lipca rośnie i od stycznia przyszłego roku znacznie urośnie. Praca stabilna na umowie o prace. Jak tylko chce Ci się pracować to jest spoko
Już odchodzą.. szkoda, bo z kierowników z wieloletnim doświadczeniem została garstka.. tak jak ktoś napisał, wycisnęli jak cytrynkę.. a później mają pretensje że ktoś jest wypompowany i nie ma już satysfakcji ze swojej pracy.. ale spokojnie, szybko znajdą sobie zastępstwo tylko szkoda że razem z wieloletnimi pracownikami odchodzą im również wieloletni klienci.. cóż..
Nic dziwnego ,że każdy ucieka bo za marne pieniądze nikt nie da się traktować jak śmieć. Wymagania w tej firmie to góra lodowa z każdym dniem coraz większa.
Praca w tej firmie to porażka. Wyciskanie pracowników jak cytryny do ostatniej kropelki. Zarobki nieadekwatne, zamówienia Zalando, zamówienia internetowe, przesunięcia między sklepami, zamówienia indywidualne, dostawy a na końcu tej góry lodowej jest obsługa klienta. Bieganie za klientami, noszenie rzeczy do przymierzalni, bitwa pracowników o każdego klienta (premia od sprzedaży) Milion obowiązków za marne pieniądze. Zwykły sprzedawca robi to samo co kierownik za pieniądze sprzedawcy. Pracownicy uczą nowych pracowników. Dodatkowo zero wsparcia, jeżeli coś się dzieje. Jak ktoś z firmy prosi o coś to trzeba zrobić to natychmiast, jeżeli ty potrzebujesz pomocy zero odzewu. Grafik zmienia się 5 razy w miesiącu nikt nie szanuje tego że oprócz pracy ma się jeszcze życie poza pracą. Potrafią ściągać ludzi z dnia wolnego do pracy, a jak powiesz że nie możesz bo masz plany to jeszcze człowiek usłyszy że na nikogo nie można liczyć. Na sam koniec gratuluję nowej kierowniczki regionalnej. Przerost formy nad treścią, zero podejścia do ludzi i zero pojęcia o pracy i o tej firmie. Jak to mówią "pierwsze wrażenie jest najważniejsze" niestety tej pani to nie wyszło. Dziwie się że dyrektorka nic nie robi z tym cyrkiem który dzieje się w tej firmie ponieważ ludzie będą się zwalniać, może myślą że jak nie ten to inny pracownik. W tych czasach ludzie patrzą na opinie innych i jednak może nie być tak łatwo znaleźć innych pracowników. Odradzam i nie polecam pracy w tej firmie.
Ta Dyrektorka to jeden wielki błąd , 3 lata temu ktoś się pomylił … ale jakimś cudem ten tonący stateczek jeszcze dryfuje … wystarczy poczytać historie Lavarda z którego w porę nawiala
(usunięte przez administratora)
Towar jak towar, każdy tnie koszta jestem jeszcze wstanie to zrozumieć. Ale modele co roku te same tylko wzory inne.. jak już coś nowego wypuszcza to model kropka w kropkę jak Reserved albo Zara tylko kilka lat wczesniej.. wymagacie kreatywności a sami wiejecie nuda.. jak dla mnie wstyd, żeby firma z takim stażem "inspirowała" się sieciowka tego pokroju.. spokojnie, personel niedługo też będziecie mieli jak z sieciowki bo żaden dobry sprzedawca nie pozwoli sobie na traktowanie jak (usunięte przez administratora)przez RKS który swój poziom zdobywał w rynsztoku..
odnośnie samej pracy wypowiedzieć się nie mogę - jedyne co mogę powiedzieć to że umawiałem się na rozmowę w członkiem zarządu - CFI , praca miał być w logistyce ( chodziło o zarządzanie w logistyce , nie prace w magazynie :) ) po czym Pan zmienił formę rozmowy na telefoniczną ... sam ten fakt już mnie bardzo zdziwił ale zgodziłem się - w trakcie rozmowy brak pytań o doświadczenie itp. tylko bardzo szczegółowe pytania odnośnie tego - co bym zmienił i jak przenieść obsługę do operatora logistycznego - włącznie z pytaniami o konkretne firmy , znane mi stawki, koncepty i Know How z firm IT itp. zdziwił mnie ten fakt - że Pan od finansów zadaje takie pytania ( potem się ogarnąłem i znalazłem je jeden do jeden w googlach po wpisaniu odpowiedniego zapytania ) , po każdej mojej odp. słyszałem stukanie w klawiaturę ... wydało mi się to dość dziwne wiec postanowiłem nie być zbyt precyzyjny i góry nie opowiedzieć co i jak bym zrobił- takie tematy uważam opisuję się i omawia po podpisaniu umowy a nie na pierwszej rozmowie i to przez telefon . i niech będzie jasne że ta opinie to nie jest żalenie się że tej pracy nie dostałem bo nie o to mi chodzi. piszę ją ponieważ bardzo niepoważnie wygląda rekrutacja menadżerów. i co oczywiście najgorsze - brak jakiejkolwiek inf. zwrotnej ( mimo zapewnień ) , piałem smsy z prośbą o choćby słowa " nie zatrudniamy bo nie " - to też jakaś inf. zwrotna i człowiek wie co robić . podsumowujący forma rekrutacji i rozmowy o pracę a także inf. zwrotnej na poziomie warzywniaka osiedlowego a nie poważnej firmy. pozdrawiam :)
Szacunek wobec pracownika <0 Obowiązki sprzedawcy wg umowy są to: obsługa klienta, przyjęcie towaru, dotowarowanie sklepu, składanie towaru. Obowiązki w rzeczywistości: sprzątanie sklepu, rozliczenie systemu POS (otwarcie-zamknięcie dnia), wystawienie FV, prowadzenie całej dokumentacji(zwroty, reklamacji od początku do końca), załatwienia wszystkich problemów związanych z różnymi sytuacjami samodzielnie, dbanie o wizerunek firmy, szkolenie nowych pracowników i wiele innych spraw wpadających nagłe i w dodatku to wszystko za najniższą krajową. Pracownicy zostają porzucone same na siebie! Nowa pani kierownik regionalna to totalna porażka, zero wiedzy o zarządzaniu, pisanie kilometrowych maili o wszystkim i o niczym, zero wiedzy o pracy sklepu i sestemu POS oraz innych rzeczy. Tak jak się nowi "pierwsze wrażenie najważniejsze", no to w tej sytuacji pierwsze wrażenie było "załamanie przez brak szacunku i docenianie pracownika", i prze to zwolniło się dużo fajnych pracowników, które mieli wiedzę i pojęcie o pracy z klientem. Nie wiem jakim cudem została zatrudniona osoba na stanowisko regionalnej, jaka nawet nie zna najmniejszych podstaw pracy sklepów. Bo najważniejsze w zarządzaniu sklepami to robienia girland z balonów, w tym momencie że brak pracowników i mega duże dotowarowanie. NIE POLECAM!!! TOTALNA PORAŻKA!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenpoint S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenpoint S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenpoint S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 3 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenpoint S.A.?
Kandydaci do pracy w Greenpoint S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.