logo New Media Ventures Sp. z o.o.

New Media Ventures Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o New Media Ventures Sp. z o.o.

do; Rekrutacja 2015-07-29 13:07
Atutem na tym stanowisku ma być ścisła współpraca z Zarządem firmy. To jest główny minus, wada tego stanowiska. :) Trzymajcie się z daleka!
3
Zniechęcony 2015-07-30 15:46
Mam problem. Jestem zainteresowany ich ofertą i oni mna chyba też. Jednak wasze wpisy bardzo niepokoją. Czy w tej firmie coś się zmieniło, czy nadal trzeba ją omijać szerokim łukiem?
do: Zniechęcony 2015-07-31 15:17
Firma zmierza po równi pochyłej w przepaść. Nie warto. Chyba, że chcesz popracować 2-3 miesiące i znów szukać pracy albo leczyć się psychicznie.
4
qwerty 2015-08-03 22:34

Odradzam i przestrzegam! Biznesowo skrajnie słabi od samej góry do samego dołu.
Generalnie sandbox...
4
PanMihau 2015-08-06 13:28
Byłem tydzień temu na rozmowie na Program Managera.
Zastanawiam się.

1. Czy płacą w terminie?
2. Jak z nadgodzinami?
3. Czy jest szansa, żeby coś zmienić, czy ma się na coś wpływ?
4. Jak z wymianą informacji?
5. Są otwarci na nowe koncepcje?
ex 2015-08-06 19:25
1. Czy płacą w terminie?
tak, ale tylko to co masz spisane na umowie b2b. premie nie istnieją mimo że są obiecywane. wpadkę z płatnością mieli w końcówce 2013 roku
2. Jak z nadgodzinami?
nie będziesz narzekał na ich brak
3. Czy jest szansa, żeby coś zmienić, czy ma się na coś wpływ?
tak, jeśli będziesz przedstawicielem inwestora, dyrektorem zarządzającym lub członkiem zarządu
4. Jak z wymianą informacji?
dostaniesz (usunięte przez administratora)za to że nie zrobiłeś czegoś o czym nie wiedziałeś. chaos i szum informacyjny gwarantowany
5. Są otwarci na nowe koncepcje?
tylko tych z punktu 3

jeśli byłeś tydzień temu to się nie wykazałeś bo miał byś już ofertę - może to i Twoje szczęście
3
ex2 2015-08-10 11:11
Odpowiadam na Twoje pytania:

1. Czy płacą w terminie?
Tak
2. Jak z nadgodzinami?
Jest ich bardzo dużo i większość wynika ze złego zaplanowania prac (usunięte przez administratora), bądź z nagłych zmian, o których się dowiesz w ostatniej chwili :-)
3. Czy jest szansa, żeby coś zmienić, czy ma się na coś wpływ?
Nie. Tzn zostanie Ci to obiecane ale szybko przekonasz się, że nie masz żadnych szans na zmiany
4. Jak z wymianą informacji?
I tutaj jest największy problem. Dowiesz się po tygodniu Twojej pracy, że w sumie to co zrobiłeś się nie przyda ale w międzyczasie powstała nowa koncepcja na wdrożenie której masz dzień, dwa. Szkoda mi wtedy będzie Ciebie i Twojej ekipy, która spojrzy na Ciebie jak na debila, bo przecież jako manager powinieneś to wiedzieć.
5. Są otwarci na nowe koncepcje?
Ahaś. W sensie nowego koloru biurek, czy zszywaczy? Zresztą nieważne, dopóki koncepcja nie obejmuje biznesu, to jak najbardziej są open :-)

Powodzenia!
4
abcde 2015-10-29 20:16
czytam te opinie i tak sobie myślę: chyba pracuję w innej firmie. atmosfera jest fajna, ludzie też. dyrektor zarządzający bardzo sympatyczny i bezproblemowy. płaca też jest OK.
4
abcde 2015-10-29 20:23
a! dodam jeszcze, że dla kreatywnych jest możliwość wykazania się. warto wysuwać swoje pomysły!
1
12wef 2015-11-15 08:18
Ja odszedłem stosunkowo niedawno dlatego chyba pora się wypowiedzieć. Nie hejterzy tylko osoby które pracowały dla NMV ponad rok temu, (usunięte przez administratora) Od roku firma się mocno zmieniła. Co do nadgodzin to współpracownicy starają się ich unikać ponieważ pracuje się w nich charytatywnie. Kasa jest taka jaką wynegocjujesz na tym samym stanowisku (usunięte przez administratora)Nie nadużywaj też słowa pracownik ponieważ pracownik jest zatrudniony na UoP, a nie b2b.
Jeśli coś uważasz że Cię docenią, chcesz spróbować w branży, idź może Ci się uda, nie licz na dodatkowe premie za swoją pracę ponieważ firma ich nie daje. Największym problemem tej firmy jest to że nie mają pomysłu jak zarabiać pieniądze i nie wiadomo kiedy źródło finansowania zamknie kurek z kasą.(usunięte przez administratora)
3
Marky 2016-01-08 10:35
Nie do końca to prawda. Często to pracownicy najwyższego szczebla nie potrafią, bądź nie są zainteresowani, właściwą organizacją pracy. To, niejako wynikowo, prowadzi do chaosu i nadgodzin.
3
analityk 2016-01-24 09:52
Witam znalazłem ofertę stanowisko Analityka biznesowego. Posiadam duże doświadczenie wyniesione z agencji badawczych, sprawnie posługuje się językiem SQL i R.
Czy Freebee wychodzi poza Polskę, trochę wynika to z ogłoszenia? Jest to moja obawa ponieważ mówię po niemiecku, a nie jak wszyscy po angielsku. W ogłoszeniu nic nie ma o wymaganym języku? Jeśli ktoś może wie o zarobkach, godzinach pracy i zespole analityków lub coś podpowie będę wdzięczny.
1
przejrzalamNAoczy 2016-01-27 22:32
lax wydaje ci się:-) jak cię zatrudnią to się przekonasz. co ci powiedział hr? może sprostujemy. sam wiesz po rozmowie że to stanowisko nie ma nic wspólnego z PM.
NMV to firma wyznaczająca nowe standardy zatrudnienia poszukuje:
kolejnego Account Managera-poprzednich pięciu pracowało między 2tygodnie,a 2miesiące. szukają też Head of Business Care-ponieważ aktualny już nie kupuje że Freebee przestanie być placem zabaw. wolne jest również miejsce:Project Managera czyli opisywacz funkcjonalności systemu które zostaną zaprogramowane tak jak wymyśli naczelny zespół wizjonerów

Pytałeś o analityka -jak chcesz robić za dwóch,obydwaj specjaliści odeszli, został manager. Freebee poza granicami? trochę powagi.
Cheers
swistak 2016-02-24 08:57
a opinie pisze świstak w chwilach wolnych od pakowania czekolady
na stronie masz5 ofert + dwa staże.
widać niewiele wiesz jesli piszesz o zadowoleniu z kasy i atmosfery.
ci co mają odrobinę rozsądku uciekają z nmv. wysyp ofert jest z powodu rezygnacji z pracy a nie rozwoju firmy
4
hr_bp 2016-03-16 20:19
Firma jest świetnym źródłem do znalezienia programistów php. można też wyjąć kogoś z marketingu -choć to nie moja działka. po rozmowie z kilkoma programistami rozumiem czemu nie odmawiają spotkań gdy z innych firm nawet nie mam odzewu na zapytanie via linkedin.
pozdrawiam
iwona
1
hopkins 2016-04-10 15:33
@marian zobacz na pracuja w tej chwili mamy 7 ofert cześć ma chyba po kilka wakatów i kilka czekających na ogłoszenie. Jeśli masz kompetencje to może się załapiesz. (usunięte przez administratora) Rotacja to80 % rocznie - co nie znaczy że nie ma kontaktorów pracujących ponad rok, ale są stanowiska które obsadzane są 7 razy w ciągu roku. Stabilnie jest tylko w back office i tam można rozważyć pracę
2
xyz 2016-04-19 16:26
Cześć, nie każdy chce pracować na b2b, część bierze to na chwilę i dalej prowadzi rozmowy, hitem była dyrektor opieki klienta która odeszła po niespełna miesiącu, choć byli tacy co po 2 dniach rzucali to.
Ponieważ mamy rynek pracownika i dużo ofert na rynku a powodów jest tak wiele jak ludzi.
Firma już ma za sobą zwalnianie ludzi, dziś z fatalna opinia ma problem z ich pozyskaniem. Dodatkowo nmv nie jest marką która jest znana, dociekliwi wiedzą że od zawsze jesteśmy na minusie i nie ma nadziei na to by firma zaczęła zarabiać, dodaj do tego fatalne kierownictwo i masz obraz całości.
Ja dalej robię dla nmv ponieważ jestem zbyt leniwy by szukać, jak mnie wywalą to będę miał motywację ;-). Nie spodziewam się bym stracił na tym jak mnie zwolnia
1
chcesz prawde? 2016-06-23 20:49
NMV to porazka w realu, to byla mega fajna idea, ktora niestety przez samych tworcow i liderow decydujacych o tym co sie dzieje jest zabijana... i chyba zostala zabita ... szkoda czasu, nerwow i nadzieji ze cos sie zmieni, serio.
4
Łysy 2016-07-13 12:53
fundusze inwestują w firmy by po 2- 4 latach zacząć na tym zarabiać lub mieć dostęp do czegoś co da się zmonetyzować . nmv nigdy nie zarobiło złotówki, od zawsze jadą na stracie (za 2015 -7 baniek).
idea jako idea całkiem niezła choć skopiowana z stanów, ale wykonanie kuleje i to bardzo. za wykonanie odpowiadają twórcy i liderzy którzy brakiem kompetencji zabili ten projekt. panowie najwyraźniej przegapili wykład mówiący o zysku jako różnicy pomiędzy przychodami a kosztami i że wynik ujemny oznacza że wtopę.
2
Meg 2016-07-20 12:27
nie dawali i nie dają umowy o pracę. pracujesz na zlecenie jeśli jesteś praktykantem, jeśli na "etacie według nmv" to zakładasz jednoosobową działalność gospodarczą.
Dobra opcja dla programistów przytulających konkretną kasę, ale dla back office zostanie ci tyle co na etacie w średniej firmie, a le nie chroni cię kodeks pracy
1
Meg 2016-07-20 22:13
Ktoś wprowadził cie w błąd. NMV nie oferuje umów o pracę, każdy zakłada działalność gospodarczą
3
Sowa 2016-07-22 21:31
Gdzie to znalazłaś? możesz dać link bo nie mogę znaleźć? Szukam tylko na umowę o pracę. Umowy smieciowe mnie nie interesują.
Xi 2016-08-10 00:56
Pracuję we Freebee kilka dobrych miesięcy i albo ta firma się tak zmieniła przed moim przyjściem, albo połowa tych tekstów to hejt konkurencji. Ok, b2b to prawda. Ale przez 26 dni w roku możesz nie pracować i normalnie płacą. Poza tym nie udają, że to b2b - tylko rzeczywiście każda osoba ma luz - a nie godzinowy tryb pracy jak na etacie. Jeśli chcesz pracować z domu - ok, nie ma problemu. Chcesz pracować tak, żeby omijać korki? Ok, nie ma problemu. Nadgodziny? Po 17stej w biurze spotkacie tylko prezesa i dwoje dyrektorów zarządzających. Chyba raz udało mi się zobaczyć osoby pracujące dłużej - niedawno deweloperzy robili upload dużej zmiany w systemie i czekali, aż zamkną się sklepy 5.10.15. obsługiwane przez Freebee. W tygodniu odbywa się JEDNO zebranie i trwa GODZINĘ. To oznacza, że pozostałe 39 godzin można spokojnie pracować. Ok, biuro mogłoby być nieco większe - ostatnio przybyło kilka osób i zrobiło się ciasno. Ale jest dosyć śmiesznie i nikt sobie nie następuje na odciski. Więc serio polecam.
2
emjołań 2016-08-11 14:20
jak można pisać, że firma nie ma już pomysłu na siebie? ten, kto tak twierdzi, to chyba tu śpi, a nie pracuje. pracujemy nad poteżną dobrą zmianą (bez skojarzeń). i niebawem to zaprocentuje.

co do hejterów, że firma na siebie nie zarabia... to zupełnie normalne na początku. cóż, Amazon przez pierwsze 10 lat też na siebie nie zarabiał. rozumiem, że dla hejterów to porównanie wyda się na wyrost, ale chodzi o prosty fakt. obecnie jesteśmy na etapie inwestycji, rozwoju. czas na zbieranie plonów przyjdzie i ja chcę tu wtedy dalej być.
2
:) 2016-10-17 11:12
nowy playroom jest mega! atmosfera bomba! i pisze to pracownik, który jest tu już dłużej niż rok.
3
jery 2016-10-17 11:14
@:) a co dokładnie masz na myśli przez nowy playroom? Nawet nie wiedziałem, że coś takiego u Was funkcjonuje. Możesz napisać coś więcej w takim razie? :)
Guru 2016-10-29 16:08
To jest coś czym firma góruje nad konkurencją - rzeczywiście można się rozerwać i odpocząć, choć patrząc jak dużo czasu tam niektórzy spędzają to zastanawiam się po co są zatrudnieni :-). Chyba nikt nie tęskni za zapachem rodem z siłowni jaki generował stół do pingponga.
art 2016-11-16 21:35
Firma zaczęła się zmieniać, ale daleko jej do ideału. Musieli wiele zmienić by pozyskać ludzi do pracy - mamy rynek pracownika . Elastyczność w godzinach/miejscu pracy to wszystko zależy od działu/przełożonego,ale dziś nawet w małych firmach jest praca zdalna,chyba że robisz na call center.
Dla mnie to b2b udaje umowę o pracę-urlop,płatne choroby itd., ale ci co tu robią kiedyś się na to zgodzili..., dla mnie było to nieakceptowalne dlatego jestem już poza

Co do "dobrej zmiany" mam wątpliwości jak to wyjdzie, firma ma 1000 pomysłów, ale zanim któryś wcielą w życie to koncepcja zmienia sie o 180 stopni i zaczynają od zera. Gdyby firma zarabiała to by nie potrzebowała inwestora to prawda :-), a porównanie do Amazon jest nadzwyczaj skromne - słyszałem o planie przeskoczenia payback i facebook razem wziętych

osobiście serdeczne odradzam, zwłaszcza jako pierwszą pracę bo można nabrać złych nawyków. Daje mocne mierny :-) bo blog prowadzony przez firmę jest ok, playroom też jest spoko...
2
Whitsnake 2016-11-27 21:58
To jakiś stek bzdur - albo chmara hejterów obsiadła gowork, albo to atak konkurencji. To po prostu nie jest firma dla ludzi, którzy nie potrafią radzić sobie z samodzielnością. I może to jest klucz do zrozumienia skąd tyle hejtu. Jeśli jesteś przelękniony i czekasz, żeby ktoś ciągle za Ciebie decydował jak, kiedy i gdzie masz pracować - to rzeczywiście będziesz mieć problem. Jeśli masz odwagę i siłę, żeby proponować i realizować swoje pomysły - to się odnajdziesz. Więc nie wierzcie tym nieudacznikom, którzy liczą tylko na korpo-ciepełko i jeśli ktoś oczekuje od nich odpowiedzialności to nie potrafią sobie poradzić. Ale w sumie dobrze, że odchodzą, bo dzięki temu to, co najbardziej lubię we Freebee, to pracować z tymi, którzy potrafią się odnaleźć. Całą kupą twórczych, dowcipnych i wyluzowanych ludzi.

Naprawdę polecam pracę z tymi ludźmi!
8
run-with-the-wolves 2016-11-29 10:15
Od ponad roku cieszę się dużą samodzielnością i zaufaniem w tej firmie. Jeśli zdarzyły się nadgodziny to z własnej inicjatywy - bo wierzę w ten projekt i czuję, że przy nim mogę się realizować i rozwijać. Moje zaangażowanie zostało zauważone i dostałem premię i podwyżkę.

Czy są problemy? Jasne, ale tego nie da się uniknąć, kiedy wrzuci się tyle inteligentnych i kreatywnych osób w jedno miejsce :) Najważniejsze, że z naszych potknięć potrafimy wyciągać wnioski. Jako pracownik czuję, że moje zdanie się liczy, a problemy są pozytywnie rozwiązywane.

Mimo, że firma ma już parę lat - ciągle czuć tu startupowy klimat - pełny kreatywności. Z drugiej strony ostatnio dużo działamy, żeby usprawnić naszą organizację pracy. Bardzo cieszy fakt, że jeśli potrzebne jest jakieś narzędzie - zawsze znajdzie się na nie budżet.
2
Brad 2016-12-07 22:35
Da się żyć. I ostatnio przybyło kilka fajnych dziewczyn. Mógłbym nawet zostać po godzinach, ale niestety nie ma z kim :).
4
Maćko z Bogdańca 2016-12-15 00:03
Robota jak robota. Pracowałem już w kilku firmach marketingowych, teraz pracuję w dużym wydawnictwie i mniej stoję w korkach, bo jest poza Mordorem. Ale fajnych ludzi tam zostawiłem.
3
Czarny Kot 2017-01-08 23:53
Jest 8 stycznia i właśnie kończę świąteczne wakacje. Też tak macie w swoich firmach :)
2
Jeżynka 2017-01-19 09:05
Wdrożenie do pracy jest naprawdę ok. Dostałam checklistę do odhaczenia, a z nią pakiet materiałów - od strategii produktu, przez schemat organizacyjny (po co do kogo w firmie), schemat działu w którym jestem (z jasnym podziałem zadań), procesy akceptacji umów, aż do zestawu szkoleń wyrównującego standardy pracy. W niewielu firmach widziałam, żeby wdrożenia nowej osoby było tak dobrze poukładane.
1
Anita 2017-01-26 10:06
Byłam kilka dni temu na rozmowie kwalifikacyjnej. Nie pytali mnie czy jestem jeżem, czy borsukiem. Ani co chcę robić za 5 lat. Miałam długą, ok. półtoragodzinną rozmowę o tym co mnie ukształtowało i jakie są moje wartości. Jeszcze na takiej nie byłam.
1
Tomek_oz 2017-01-28 09:04
Są firmy, które nie muszą mówić o wartościach i je maja, a ta chciałaby! Główny problem jaki widać i słychać to skutek źle dobranego szefa, któremu wydaje się, że szkoła biznesu w postaci wysokiego ego i zrównywania ludzi do poziomu idioty to najwyższy szczyt menadżerstwa. Odradzam prace, współpracę z ta firma. Same złe doświadczenia. Brak pomysłu, wizji, wiedzy, a przede wszystkim szacunku do ludzi. Bez ludzi firma nie działa, a ta cierpi na brak dobrych decyzji. Zacząłbym zmiany od góry
5
MW 2017-01-29 20:19
Takie pytania to standart w korpo, rozmowa która przytaczasz świadczy o nowych normach w rekrutacji. Brak pytań i czas rozmowy świadczy o tym że słaby rekrurer lub jego brak w trakcie rozmowy. Oby Ci się nie sprawdziło: miłe złego początki, lecz koniec żałosny.pozdrawiam MW
2
Gnom 2017-01-31 07:49
Nie mogę zrozumieć filozoficznego pitu pitu Pana M Dlaczego są ludzie, którzy w tak otwarty sposób pokazują, że maja współpracowników, partnerów biznesowych za nic? Czy nikt tego nie dostrzega poza mna? W biznesie nie ma próżni. Piłka wróci niestety...
1
freelancer 2017-02-06 15:10
Pan M. związany jest z firmą od początku i to on w większości odpowiada za wątpliwe sukcesy. uruchomiono 500 programów w tym wspaniały paszport, ale ile z nich działa do dziś? 15 -20? Sukcesem jest że Pan M. zrozumial że taktowanie partnerów biznesowych (w tym pracowników) jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jest skuteczne ale na krótką metę. Dziś każda rozmowę zaczyna "pamiętaj że nic nie mogę obiecać". powiedzenie "nikt ci nie da tyle co W@***** ci obieca" straciło sens.
7
Pszczoł 2017-05-18 12:43
Skoro jesteś zadowolony/a to czemu piszesz anonimowo?
Zbyt słodkie te informacje i mała wiarygodne skoro jesteś doceniany itd. to skąd biorą się problemy, z którymi sobie ponoć radzicie.
Po ilości nowych klientów a raczej ich braku widać jak bardzo rynek docenia ten miodowy produkt.
Klienci walą drzwiami i oknami by gryźć tą szynkę.
Rotacja pracowników jest ciągła i ciągle kogoś nowego szukają.
To nie dlatego, że firma się rozwija tylko ludzie mają dosyć takiego zarządzania, zwłaszcza przez menago, który nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak wyników
4
niezadowolony 2017-07-24 13:19
...
2
Edyta 2017-08-07 08:51
@Pszczoł chciałbyś się może ustosunkować do wywiadu z pracodawcą http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,820954,wywiad-marcin-walaszczyk? Tutaj inaczej jest opisana współpraca z pracownikiem i klientem. Jakie są Twoje doświadczenia? Takie informacje przydadzą się osobom szukającym pracy w New Media Ventures.
Agnostyk 2017-09-14 15:04
Te komentarze negatywne wyglądają, jakby je wpisywał ciągle ten sam człowiek. Dziwne. Ktoś wam chyba próbuje zrobić kuku.
2
Mordorman 2017-09-14 15:19
Jest spoko. Bardziej, niż średnia w Wawie.
2
Edyta 2017-09-14 16:26
@Mordorman rozumiem, że polecałbyś pracę w New Media Ventures Sp. z o.o. dla osób chcących pracować? Czy chciałbyś więcej powiedzieć o swoich doświadczeniach z firmą? Jakie są zalety pracodawcy? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.
Mordorman 2017-09-15 09:32
@Edyta Dla mnie jest ok. Nie ma czelendżowania, asapowania, podpieprzania kolegów i tych wszystkich korposztuczek. Nie że nie ma roboty - tylko nie jest to świat z Dilberta. No i fajni ludzie w ekipie. Jira+Confluence powodują, że robota jest uporządkowana.
1
Mart 2017-09-15 20:22
W finansach od czterech lat sa te same dziewczyny. Tak samo w prawnym i zakupach. W mkt, sprzedaży i produkcie podobnie. Nieco ruchu u deweloperów, bo ich umiejętności to chodliwy towar. Nie wiem o co chodzi hejterom z tą niby rotacja.
Escalier 2017-09-18 13:55
Podobno programują w Scala, a nie w PHP. To prawda? Bo mnie PHP już nie interesuje.
Pan Inżynier 2017-09-19 13:16
Tak, Scala.
1
Jack 2017-09-22 15:53
Największą wadą Freebee jest lokalizacja - w Mordorze nie ma jak zaparkować. No, ale to nie dotyczy tylko Freebee. Biuro 100 metrów od przystanku tramwajowego, ale tramwaje w godzinie szczytu są mocno zatłoczone. Dlaczego nie zbudujecie metra z Wilanowskiej?
Zostaw swoją opinię o New Media Ventures Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie New Media Ventures Sp. z o.o.