Opinie o Orange Polska w Lublin Doktora Witolda Chodźki 14

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Orange Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Orange Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska w Lublin Doktora Witolda Chodźki 14

frontline
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, dość trudna praca i za marne pieniądze. Jeśli na etapie szkolenia otrzymałabym informację że będę dziennie obsługiwać 60-70 klientów mając jedynie 15s przerwy między nimi to w życiu bym się na to nie zdecydowała. Do tego należy zmieścić się w czasie (AHT, czyli 325 s rozmowy), FCR (klient ma nie wrócić kolejny raz) plus sprzedaż. Dodatkowo na prywatnej grupie pojawiają się informację, żeby pomijać nawet te 15s przerwy żeby słupki podskoczyły. Klientów w prywatnych grupach nazywa się w bardzo wulgarny sposób, udostępnia dane osobowe a nawet przekleja zdjęcia z portali społecznościowych. Tak, drodzy Państwo, jako klienci nie chcielibyście pewnie ,,wisieć" na grupie prywatnej tylko dlatego, że mieliście trudną sprawę do rozwiązania lub żeby cała grupa miała ubaw z państwa sytuacji na koncie lub cisnęła bekę gdzie wysyłają państwo SMS premium. Kolejną kwestią jest system. System, o którym można wiersze pisać. Zacina się codziennie, nie ma dnia bez awarii. Mimo tego, że doradcy nie mają wtedy dostępu do konta klienta, nadal muszą obsługiwać bo inaczej pojawi się mail. Pojawia się pytanie, jak obsługiwać, skoro system nie działa? Odpowiedzcie sobie Państwo na to sami. Obecnie pracuję w innej firmie, również w obsłudze klienta, za lepsze pieniądze i na lepszych warunkach i przede wszystkim mogę klientom faktycznie pomóc a nie ich tylko odbębnić. Dopóki będą chętni którzy się będą łapać na obietnice z Orange dopóty warunki się nie zmienią a klient i jego sprawy będą na ostatnim miejscu.

śmieszne
Inne
@frontline

Jak się dzwoni na infolinie to sprawdzenie najprostszej rzeczy zajmuje tym co tam pracują 5 min, to nie wiem jaki cudem rozmowa ma być nie dłuższa niż 325 s. Tak samo jak z trafieniem na kompetentnego konsultanta graniczy z cudem, więc nic dziwnego, że ludzie dzwonią po kilka razy w tej same sprawie, skoro nie mogą od razu uzyskać prawidłowej informacji.

były pracownik
Były pracownik

Nikomu nie polecam. Chociaż masz umowę o pracę, to robisz jak na umowie zlecenie i liczą ci roboczogodziny. Oznacza to, że jak wypada jakieś święto to nie zarabiasz. Nie mówiąc już o jakichkolwiek bonusach czy dodatkach na święta, nawet głupiej czekolady. Cele są nie do wyrobienia, atmosfera bardzo średnia. Wtedy, kiedy pracowałam to trzeba było samemu dzwonić do klientów i proponować im dwa razy droższy pakiet. Jeżeli klienci nie odbierali to była twoja wina. Jak na sekundę popatrzyło się w okno albo wymieniło zdanie z kolegą to zaraz był opieprz. Rozmowy odsłuchiwane przy tobie, czyli przychodzi kierownik, siada przy tobie, podpina słuchawki i na żywo słucha twoich rozmów. A potem dzieli się swoimi przemyśleniami czyli, że wszystko robisz źle i jakbyś się bardziej postarała to namówiłabyś tą staruszkę na dwa razy droższy pakiet, do tego telefon, ubezpieczenie i akcesoria. Pobiera się wrażliwe dane jak adres, pesel, numer i serię dowodu osobistego, a klient nie ma żadnej możliwości zweryfikowania czy na pewno jesteś pracownikiem orange. Dwa tygodnie szkolenia, oczywiście 6 godzin, nie 8, co by za dużo nie płacić, ale spokojnie przez te dwie godziny w domu będziesz wykonywał testy, szkolenia i inne rzeczy. My dostaliśmy na weekend szkolenie, które miało z założenia trwać ponad 6 godzin. Nie polecam, wiałam tam po miesiącu jak tylko na horyzoncie zamajaczyła lepsza oferta.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Orange Polska?

xxuu Nowy wpis
Pracownik

Zdecydowanie nie polecam. Masz umowę na 3/4 etatu, pracujesz z dopełnieniami na cały etat- a jak przychodzi do urlopu to płacą Ci za np 6h. Czyste oszukiwanie i okradanie ludzi w świetle prawa. w Ciągu roku jesteś (usunięte przez administratora) tzn dostajesz co najmniej kilkaset złotych mniej. Umowę na cały etat dostaniesz jak dużo sprzedajesz - a nie tak jak masz obiecane. W świetle prawa może i ok - etycznie i moralnie - zero

Xyz Nowy wpis
Pracownik
@xxuu

Potwierdzam. Pan w agencji pracy, z którym odbywałem rozmowę rekrutacyjną mówił, że nie będzie żadnego problemu jeśli chodzi o pracę na cały etat. W rzeczywistości grafik dostajesz na 3/4 etatu, w dodatku pracujesz za "śmieszną" stawkę godzinową. Wyniki wydają się być proste do osiągnięcia jedynie w teorii, a w praktyce większość klientów nawet nie chce z tobą rozmawiać. Narzekają na działanie usług Orange; krzyczą, że prosili, abyśmy już nie dzwonili, a ty dostajesz jeszcze "burę", że nie sprzedajesz. Polecam tylko zdesperowanym

Pytanie
 Pytanie

Czy Orange Polska oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Dan
Pracownik
@Pytanie

Tylko umowa o prace

Xxuu Nowy wpis
Pracownik
@Dan

Umowa o pracę na 3/4 eteru. Z dopełnieniami pracujesz po 8 godzin a za urlop masz płacone po 6 i jesteś ponad tysiąc zł w plecy rocznie. A firma się cieszy z zysków

Pomarańczka
Pracownik

W Orange, na dziale sprzedaży (nie na infolinii) pracuję w sumie od niedawna. Skuszona umową o pracę oraz realnymi do osiągnięcia celami sprzedażowymi, zapewniającymi super ekstra premię zdecydowałam się postawić wszystko na jedną kartę i spróbować. Co zaliczam na pewno na plus to umowa podpisywana już w pierwszy dzień szkolenia (w niektórych firmach telemarketingowych takowe umowy podpisuje się dopiero po kilku dniach, a szkolenie jest bezpłatne) oraz miłą atmosferę. Po zakończonym szkoleniu starsi stażem pracownicy służą dobrą radą oraz podpowiedzią, natomiast presja na wynik sprzedażowy jest wyczuwalna w powietrzu już od pierwszego dnia dzwonienia. Kierownictwo oczekuje, że od samego początku i pierwszego miesiąca będziesz robić super mega, satysfakcjonujące wyniki. Samo szkolenie oceniam raczej pozytywnie, aczkolwiek niestety nie trwa ono 8h, a raczej 6-7, a jego uczestnicy traktowani są jak młodzież w szkole, której zadaje się prace domowe do wykonania, nie do końca zważając przy tym, że w szkoleniu biorą udział osoby pełnoletnie, które mają również inne zobowiązania i nie zawsze są w stanie do określonej godziny wykonać takie zadanie domowe (ponieważ np mają dzieci). Do robienia w domu są testy i szkolenia, natomiast kiedy zaczynasz już dzwonić uwalniasz się od prac domowych (lecz nad głową wisi myśl o robieniu wyników). System pracy na tym akurat projekcie jest systemem zmianowym, zazwyczaj po 6h, od poniedziałku do piątku, co ma swoje plusy i minusy. Jeśli np godzisz pracę z opieką nad dzieckiem jest to w sumie dobre rozwiązanie, aczkolwiek jeśli jesteś jedynym żywicielem rodziny pracując na 3/4 etatu może być ciężko (i tego nie ukrywajmy)... Ocena jest raczej neutralna, natomiast gdybym została jeszcze raz postawiona przed faktem: czy zgodzić się na pracę w Orange, czy pójść jednak do innej firmy, z której również zostałam na rozmowę rekrutacyjną, zastanowiłabym się 100 razy czy na pewno chcę iść do Orange

logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1419 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Orange Polska?

były pracownik
Były pracownik

Nikomu nie polecam. Chociaż masz umowę o pracę, to robisz jak na umowie zlecenie i liczą ci roboczogodziny. Oznacza to, że jak wypada jakieś święto to nie zarabiasz. Nie mówiąc już o jakichkolwiek bonusach czy dodatkach na święta, nawet głupiej czekolady. Cele są nie do wyrobienia, atmosfera bardzo średnia. Wtedy, kiedy pracowałam to trzeba było samemu dzwonić do klientów i proponować im dwa razy droższy pakiet. Jeżeli klienci nie odbierali to była twoja wina. Jak na sekundę popatrzyło się w okno albo wymieniło zdanie z kolegą to zaraz był opieprz. Rozmowy odsłuchiwane przy tobie, czyli przychodzi kierownik, siada przy tobie, podpina słuchawki i na żywo słucha twoich rozmów. A potem dzieli się swoimi przemyśleniami czyli, że wszystko robisz źle i jakbyś się bardziej postarała to namówiłabyś tą staruszkę na dwa razy droższy pakiet, do tego telefon, ubezpieczenie i akcesoria. Pobiera się wrażliwe dane jak adres, pesel, numer i serię dowodu osobistego, a klient nie ma żadnej możliwości zweryfikowania czy na pewno jesteś pracownikiem orange. Dwa tygodnie szkolenia, oczywiście 6 godzin, nie 8, co by za dużo nie płacić, ale spokojnie przez te dwie godziny w domu będziesz wykonywał testy, szkolenia i inne rzeczy. My dostaliśmy na weekend szkolenie, które miało z założenia trwać ponad 6 godzin. Nie polecam, wiałam tam po miesiącu jak tylko na horyzoncie zamajaczyła lepsza oferta.

sandra
Inne

Nie polecam znajoma pracowała ale w połowie szkolenia jej podziękowali, praca stresująca bo nieschematyczna można wylecieć po prostu mimo rzekomej umowy o pracę , mało tego istnieje przypuszczenie że mogą psuć opinie o osobie bo owa znajoma po zwolnieniu na końcu roku, nie ma pracy do dziś a pracodawcy się do niej w ogóle nie odzywają mimo iż wysyła setki CV! Coś musi być na rzeczy to niemożliwe że osoby lekko po 30tce po studiach i z 6 letnim doświadczeniem w różnych pracach żaden pracodawca nie chce!

1
lukasz
Inne
@sandra

Zastanawia mnie co mają ludzie w głowie dodając takie opinie. Informacja z drugiej ręki bez merytorycznego wkładu w opinię pracodawcy. Skoro jej podziękowali w połowie szkolenia, to znaczy, że jej zaangażowanie i umiejętności były na tragicznie niskim poziomie. Dodatkowo jeżeli ktoś zmieniał pracodawców kilka razy przez 6 lat, to istnieje ryzyko, że był za każdym razem zwalniany i jego praca nie była nic warta i jest po prostu słabym pracownikiem. Ewentualnie doświadczenie jest kompletnie nieadekwatne do stanowisk na jakie się aplikuje. Ale oczywiście za swoje problemy obarczajmy i oczerniajmy innych. Typowo polskie podejście.

Pablo
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w dziale finansowym? Chodzi mi o stanowisko specjalisty ds rachunkowości, jak kierownictwo? Czy w każdym dziale jest tak źle jak opisują to Państwo poniżej?

chceszmasz
Pracownik
@Pablo

Generalnie to wszystko najgorsze o czym się tutaj napisało dotyczy pracy w działach obsługi klienta. Myślę, że w księgowości nie będziesz miał takich problemów ;)

Karo
Były pracownik
@Pablo

Dużo obowiązków, ciągły stres. Kierownictwo chce tylko żebyś coraz więcej robił dziennie faktur. Marne pieniądze.

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Jak pracuje się w centrum operacji księgowych? Jakie pieniądze na start? Polecacie się tam zatrudnić?

Wiki
Były pracownik
@Joanna

Nie polecam. Atmosfera okropna, ból brzucha przed każdym dniem w pracy. Rano na mailu mnóstwo wiadomości, że coś się zrobiło źle, a osoby w zespole nie były skore do pomocy.

frontline
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, dość trudna praca i za marne pieniądze. Jeśli na etapie szkolenia otrzymałabym informację że będę dziennie obsługiwać 60-70 klientów mając jedynie 15s przerwy między nimi to w życiu bym się na to nie zdecydowała. Do tego należy zmieścić się w czasie (AHT, czyli 325 s rozmowy), FCR (klient ma nie wrócić kolejny raz) plus sprzedaż. Dodatkowo na prywatnej grupie pojawiają się informację, żeby pomijać nawet te 15s przerwy żeby słupki podskoczyły. Klientów w prywatnych grupach nazywa się w bardzo wulgarny sposób, udostępnia dane osobowe a nawet przekleja zdjęcia z portali społecznościowych. Tak, drodzy Państwo, jako klienci nie chcielibyście pewnie ,,wisieć" na grupie prywatnej tylko dlatego, że mieliście trudną sprawę do rozwiązania lub żeby cała grupa miała ubaw z państwa sytuacji na koncie lub cisnęła bekę gdzie wysyłają państwo SMS premium. Kolejną kwestią jest system. System, o którym można wiersze pisać. Zacina się codziennie, nie ma dnia bez awarii. Mimo tego, że doradcy nie mają wtedy dostępu do konta klienta, nadal muszą obsługiwać bo inaczej pojawi się mail. Pojawia się pytanie, jak obsługiwać, skoro system nie działa? Odpowiedzcie sobie Państwo na to sami. Obecnie pracuję w innej firmie, również w obsłudze klienta, za lepsze pieniądze i na lepszych warunkach i przede wszystkim mogę klientom faktycznie pomóc a nie ich tylko odbębnić. Dopóki będą chętni którzy się będą łapać na obietnice z Orange dopóty warunki się nie zmienią a klient i jego sprawy będą na ostatnim miejscu.

Tomasz
Inne
@frontline

Praca z klientem w dzisiejszych czasach nie należy do łatwych, kolokwialnie mówiąc.Czy te warunki pracy Orange czymś osładza? Pensją, wspominałaś, że marna? Możesz napisać ile płacą za trud pracy u nich?

Małgosia
Były pracownik
@frontline

Zgadzam się z opinią.

Ja
Pracownik
@Tomasz

Najniższa krajowa + premia o ile wyrobisz wygórowane cele sprzedażowe, a te to chyba z kosmosu biorą.

śmieszne
Inne
@frontline

Jak się dzwoni na infolinie to sprawdzenie najprostszej rzeczy zajmuje tym co tam pracują 5 min, to nie wiem jaki cudem rozmowa ma być nie dłuższa niż 325 s. Tak samo jak z trafieniem na kompetentnego konsultanta graniczy z cudem, więc nic dziwnego, że ludzie dzwonią po kilka razy w tej same sprawie, skoro nie mogą od razu uzyskać prawidłowej informacji.

załamany
Inne

Trafić tam na kompetentnego konsultanta to jak trafić szóstkę w totka.

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Orange Polska na część etatu?

Orange
Pracownik
@Pytanie

Tak jest taka opcja na start otrzymujesz 3/4 a potem kierownicy straszą i realnie tak robią ze jak nie wyrobisz wskaźnika cvr tj wskaźnik który określa sprzedać co do odebranych połączeń to na więcej nie możesz liczyć a jak dostaniesz bo uda Ci się wskaźnik wyrobić ale w kolejnym miesiącu nie będziesz robić to będą Ci wypominać ze oni Ci dali a Ty wskaźnika nie wyrabiasz .

Ona
Inne

Praca na fl jest ciężka, stresujaca. Często zbierasz (usunięte przez administratora) od klienta bo coś nie działa, awaria, nie przyjechał technik albo kurier. Nie zapomnij w tym wszystkim jeszcze wcisnąć lova. Kierownik szkoda gadać (usunięte przez administratora), ciągle pisanie maili albo na skypie żeby np kończyć rozmowe bo masz za wysokie aht. Cele sprzedażowe to chyba specjalnie ustawiają takie żeby nie wyrobic. A to wszystko za najniższą krajową. Sami sobie odpowiedzcie czy warto.

Zofia
Inne

te statystyki to tak trudno wyrobić? pytam, bo czytając dawniejsze opinie zastanawiam się jak one mogą się przełożyć na dzień dzisiejszy. czy cokolwiek odnośnie warunków się zmieniło lub ktoś ma jakieś porady?

Dan
Pracownik
@Zofia

Cel jest większy niż był, trudno wyrobić wszystkie wskaźniki

NIck

Witam Czytam te wywody dotyczące pracy, mobbingu czy szanowania starych pracowników i nie do końca wierzę w to co widzę. Do rzeczy - w orange spędziłem przeszło 7 lat, przeżyłem "wiele", doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak się pracuje i jakie panują warunki, pamiętam brak miejsc, dowolne zmiany dyżurów itp, Wiem też o zmianach związanych z wolnymi niedzielami pracą w mniejszym zakresie godzinowym. Zabawne jest to, że jedna rzecz się nie zmieniła - grupa ludzi którzy są mocno nie zadowoleni. Nigdy nie rozumiałem tego fenomenu który zmuszał kwiat lubelskich pracowników, do ciężkiej wręcz niewolniczej pracy na rzecz kierowników ciemiężców. Bo kto widział, żeby do pracy przychodziło się pracować i realizować cele. Paniczne określanie mobbingiem wszystkiego , co związane jest z realizacją celów wyznaczonych przez pracodawcę. Postawa ludzi - wszelkie prośby i argumentacja dotycząca minimalnej realizacji celów są kompletnie zlewane, a śmieszne jest to, że ci sami ludzie mający wyłożone na swoich kierowników wobec nich nie mają problemu artykułować swoich roszczeń, oczekiwać naciągania statystyk, zmian w grafikach. Co do "świetnych" niedocenianych pracowników... weźcie proszę nie żartujcie, to wam się wydaje że jesteście świetni, ewentualnie koledzy lub koleżanki z kółka wzajemnego pocierania które tam sobie organizujecie, Gdybyście faktycznie byli tacy dobrzy po roku, dwóch awansik przejście na etat i spokojne przekładanie papierków a tak statystyki twierdzą coś zupełnie innego. Płacz o to że nie jesteście doceniani ? a co ma być doceniane, to że banda dorosłych ludzi nie potrafi wykonać podstawowych poleceń ?. Co do kierowników, sam miałem różnych praktycznie z każdym z nich miałem kontakt, faktycznie są tacy z którymi może łatwiej dojść do porozumienia i szybko uzyskać pomoc natomiast łączy ich wszystkich jedna cecha - oczekują odrobiny szacunku i uczciwości , jeśli z tym masz problem to w każdej pracy pojawią się te same problemy.

15
Były
@NIck

Ale autor tego wpisu chyba aż tak bardzo nie narzeka na to, że są cele czy grafiki czasem lepsze czasem gorsze. Cele są i dziwne jak by ich nie było. Czasem realne, czasem mniej realne. Normalna sprawa. Jak to korpo. Tu nie chodzi o te kwestie a zachowanie konkretnych osób (nie wszystkich) które powinno być emeiliowane bo nie jest ono akceptowalne (jeśli jest takie jakie opisuje autor). Tak samo nie jest akceptowalna nagonka personalna na osobę która wyraża swoją opinie czy tutaj czy w bezpośrednio w pracy (a jak widać tutaj ma ona miejsce). Marudzeniem można nazwać pisanie listów pracowników do gazet, że nie mogą wyjść do łazienki (takie listy kiedyś były i miały niewiele wspólnego z rzeczywistością) albo że muszą pracować popołudniu w biurze obsługi które pracuje 24h na dobę (nie spotkałem się z dyżurami niezgodnymi z kodeksem pracy. A co więcej, są założenia które nie wynikają z kodeksu pracy ale są założeniami wewnętrznymi dzięki którym nie kończysz pracy dzis o 21:00 a jutro przychodzisz rano na 8:00. W weekendy obsada tez jest ograniczona do minimum). To jest marudzenie i śmieszne zarzuty. Natomiast przypadki o których pisze autor (jeśli były) wymagają moim zdaniem stanowczej reakcji i nie powinny być akceptowane nawet jeśli są akceptowane przez współpracowników. To nie jest język jakim powinni komunikować się pracownicy. Tak samo jak nie powinny być akceptowane personalne i wulgarne komentarze w stosunku do autora czy to tutaj czy to w pracy.

Nick
@Były

O wulgarnych komentarzach z ust jakiegokolwiek kierownika nie uwierzę bo to kompletna bzdura, chyba że za wulgarne ktoś uzna stwierdzenia typu "wszystko jest w oki", "nie mam teraz czasu", Ludzie trochę powagi i odpowiedzialności - tego typu komentarze zagwarantują wam tylko jedno - komunikowanie się wyłącznie bardzo oficjalną nowo-korpo-mową za pomocą maili bo każdy będzie się bał powiedzieć choć słowo znikną pomówienia, i będzie nic. A swoją drogą ciekawią mnie te wulgarne, personalne komentarze sam nigdy nie przebierałem w słowach komunikując się z kierownictwem, nikt z nich NIGDY nie odpowiedział mi w podobny do mojej wypowiedzi sposób.

2
Były
@Nick

Wulgarne to jedno, ale jest jeszcze kwestia innych sposobów komunikacji który też nie powinny mieć miejsca. Nastawianie grupy przeciw osobie która wypowiada swoje zdanie też jest niedopuszczalna. Uwierz mi, że takie się zdarzały. Konstruktywna wymiana zdań często nawet bardzo odmiennych jest ok do czasu kiedy nie pojawiają się innne niedopuszczalne komentarze (często osobiste). I to, że spotkałeś się ze świetnymi kierownikami albo przynajmniej takimi którzy są akceptowalni to akurat w to wierzę, ale wierzę też w wypowiedz autora bo sam spotkałem w czssie swojej pracy jednego lidera który nie powinien robić tego co robi. Pozostali byli ok, świetni albo przynajmniej akceptowalni dlatego tym bardziej na tą mniejszość powinno się wpływać i reagować. Lider/kierownik jest dla pracownika a mie pracownik dla kierownika i o tym niestety niektórzy zapominają.

Karo
@Były

"Marudzeniem można nazwać pisanie listów pracowników do gazet, że nie mogą wyjść do łazienki (takie listy kiedyś były i miały niewiele wspólnego z rzeczywistością" - co za bzdura. Oczywiście, że miały wiele wspólnego z rzeczywistością. Pracowałam w Orange w 2010 roku. Do dziś pamiętam stres kiedy była kolejka do łazienki, było się wyłączonym z telefonów /chyba na statusie "żółtym" lub "czerwonym", nie pamietam już) i potem trzeba było tłumaczyć się tym okropnym, beznadziejnym ludziom z SL dlaczego się nie odbiera.Cyk i mail z pretensjami. Nie raz i nie dwa. Żałosne. (usunięte przez administratora) Kolejne kłamstwo. Co z tego, że dobra pracownicza była zachowywana, skoro NOTORYCZNIE, CODZIENNIE z grafiku 8godzinnego, 6 godzinnego, pracowało się po 12 h? Dzień w dzień? A Cudowny pracodawca mógł to robić, bo nie raczył nikomu dać umowy o pracę tylko leciał na zleceniach? W weekendy obsada ograniczona do minimum? Jakoś pamiętam coś całkiem odwrotnego, pytania czy mogę przyjść w wolny weekend, pracujące weekendy miałam 3 razy w miesiącu. Wolny weekend był ŚWIĘTEM. Nie wiem czy Orange jako pracodawca nadal istnieje w takiej formie jak te 10 lat temu. Czy nadal szuka się miejsc jak wariat, zbiera się op... za wszystko od SL, i zarabia się niewiele ponad tysiąc. Wiem, że to najgorszy pracodawca jakiego miałam nieprzyjemność spotkać.

premia
Były pracownik
 Pytanie
@Karo

czy dalej kierownicy kradną premię i podpinają usługi z "koszyka"na swoich znajomych i trzeba sobie wszystkiego pilnować ? czy dalej są podwyżki od 1 grosza do kilku złotych dla znajomych kierowników, którzy przyszli popracować na pół roku, bo muszą mieć staż do jakiś działów w Warszawce ?

Karo
Były pracownik
@premia

@premia nie wiem, za moich czasów nie słyszałam takich rzeczy jak podpisanie usług z koszyka, więc się nie wypowiem. Podobnie z podwyżkami. Ale na pewno miało miejsce wyliczanie ile ktoś był w WC i maile z pretensjami. Dzięki Orange dorobiłam się wtedy zapalenia pęcherza. Więc nie wiem po co te ściemy ludzi, może kierownicy komentują :)

AAAAA
Były pracownik
@NIck

ZGADZAM SIĘ TOBĄ, JAK KOMUŚ NIE PASOWAŁO, TO ZAWSZE ZNALAZŁ PROBLEM, BO KL KRZYCZY - JEJU!! , BO TRZEBA DZWONIĆ, BO TRZEBA BYŁO ZOSTAĆ GODZINĘ DŁUŻEJ, BO GRAFIK NIE TAKI, ALE JAK TO MÓWIĄ " ZŁEJ BALETNICY ... " PRZYCHODZISZ TAM DO PRACY -ZA TO CI PŁACĄ, A NIE ZA PLOTKI W KUCHNI, ALBO PRZY STANOWISKU JAK NIE MA KOLEJKI KLIENTÓW,

Mamka
Były pracownik
@NIck

Hahaha, człowieku jaki awans :D przejście z OIH na etat nazywasz awansem.

.
Były pracownik
@NIck

Co za bzdury. Dawno się tak nie ubawiłam

Roman
Inne
 Pytanie

Ludzie szanujcie doradcow i zwracajcie sie kulturalnie. Czesto zdarza sie ze doradcy przez klientów sa zastraszani typu ,"znajde Pana/Pania. Albo psychicznie wykanczaja wyzwiskami itp. W jakich czasach my zyjemy. To juz zwierzeta bardziej sie szanuja. Czy ktos reaguje na Hejt i obrazanie przez tych klientow?

MS
Pracownik

Może nie pracuje bezpośrednio w Orange ale jednak dla Orange. Jak dla mnie odkąd przeszliśmy na pracę zdalną jest super, nie tracę czasu na dojazdy, w międzyczasie mogę odkurzyć czy wstawić obiad, aby lampka się świeciła na zielono a robotę zawsze zrobię. Kierowniczka nie stoi na głową i podwyżki też od czasu do czasu wpadną. Generalnie jest ok. Mam nadzieję że nie będzie powrotu do biura :/

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Orange Polska?

Tomek
Były pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy od kierownictwa :) Nie ma reguły ;)

kuba
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma czegos takiego jak podejscie kierownika u nich liczy sie tylko zysk masz robic wszystkie statystyki za marne grosze i jeszcze zbierac opierdziel ze czegos nie wcisnoles klientowi Wogule nie polecam

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kochani mam pytanie. Mam nadzieję że jeszcze tutaj ktoś wchodzi i odpowiada, bo o kompetentną odpowiedź od KS nie można liczyć. Jestem pracownikiem Orange i się zastanawiam nad pracą hybrydową. Moja grupa była już na Chodźki i obecnie jestem na kwarantannie, tak wiem dziwne że znowu kolejna grupa która przyszła na hybrydę i po kilku dniach wysłali nas na testy. Moje pytanie dotyczy owej pracy hybrydowej...czy jest komuś z Was wiadome może czy dalej firma chce kontynuować tą farsę i po kilku dniach w biurze tracić kilkanaście osób które muszą wykonać testy? Pytam bo nie wiem czy szukać nowej pracy czy nie. Mam na utrzymaniu dziecko które przez mamusie musi siedzec w domu. Mąż nie pracuje bo też przez durne powroty żony na lokalizację musi siedzieć w domu. Czy tylko mi nie odpowiada praca na hybrydzie w obecnej sytuacji ? Czy ktoś to już zgłaszał gdzieś do sanepidu ? Czy osoby niezaszczepione muszą przychodzić z zaszczepionymi?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Orange Polska? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

wypłata
Pracownik
@Pytanie

Dla Outsorcu to 10-ty każdego miesiąca. Dla Etatu to 28-my.

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska
Przejdź do nowych opinii