brak logo

EU-People Polska Sp. z o.o.

Opole

Opinie o EU-People Polska Sp. z o.o.

~misiek 2017-06-29 12:45
Dam ci znac w przyszlym tygodniu bo wyjezdzamy w niedziele z beetsmy wlasnie.Ale z tego co wiem praca jest, godziny sa ,dwie soboty w miesiacu musisz zrobic wiec raczej nie ma zle;)beetsma ogolnie jest wyplacalna tylko zalezy w jakie miejsce trafisz;)
~misiek 2017-06-29 12:47
A dokladnie gdzie jedziesz??Echt czy Zwaagdijk?? To co napisalem to generalnie o actionie w Echt
pati 2017-07-01 20:59
Bardzo polecam ,szczególnie prace w actionie w echt krojom ludzi równo
Nowy 2017-07-02 11:23
Napiszcie jakie są teraz agencje pracy w Action Zwaagdijk, chodzi szczególlnie o dział Order Pick.
taśma 2017-07-02 22:49
Lepiej jedz przez eu People. Przynajmniej pieniądze będziesz miał zawsze na czas i godziny Ci się będą zgadzać. . Pozdrawiam
Luk 2017-07-03 14:40
Witam
Wie ktoś może jak wygląda sytuacja z pracą w venray na ten moment? są godziny?
Ana 2017-07-06 18:37
Echt
Ogólnie nie polecam agencji Van koppen . Pracowałam tam 3 mies do dziś wiszą mi kasę , wielki nieogar biurowy itd itp
To dopiero najgorsze biuro w Kaim byłam a mam za sobą już 4
Teraz jestem w Otto ale mało godzin i dostałam prace w eu proporcje nw action i soe zastanawiam czy pójść....
Powtarzajacy 2017-07-06 23:44
I znowu wszystkie negatywne komentarze są skutecznie wykasowywane. Drogie EU-People przestańcie oszukiwać i kasować komentarze które mówią prawdę na temat Waszych oszustw ! Ludzie uważajcie na te agencje. Spójrzcie na komentarze dziwnym trafem zostają jedynie te pozytywne samo to powinno już Wam dać do myślenia że coś jest nie tak. Rotacja jest ogromna, brak godzin, niesamowity wyzysk na firmie Action. Koordynatorzy - Holendrzy to jakie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] XXI wieku z butami wchodzą w życie prywatne. Przestrzegam wszystkich przed tą agencją !
2
Toja 2017-07-07 16:44
Witam koledzy, koleżanki. Coś więcej odnośnie pracy w dystrybucji centrum Action Echt? Jak wyglądają warunki na europarku?
~misiek 2017-07-10 13:48
Praca w miare fajna i spokojna jak chcesz pracowac i nie robisz z siebie niewiadomo kogo to jest ok. Na europarku jak na wakacjach a jak jeszcze trafisz na fajna grupe w domku to juz wogole elegancko. Poki co fajnie jest.
pracoholik 2017-07-11 09:54
nieroby by chciały mieszkać w pałacu nic nie robić i jeszcze euro zarabiać
1
anna 2017-07-13 14:37
Pracuje ktoś w Actionie w Echt? Napiszcie jak warunki pracy i mieszkaniowe. Dzięki!
rose0192 2017-07-13 15:36
No ja też ciekawa Action Echt, warunki pracy, ile mniej więcej za godzine netto, i jak tam z angielskim? Pozdrawiam :)
~misiek 2017-07-16 01:04
w Action w echt jest więcej Polaków niż rodowitych pracowników także nie ma źle godziny są praca jest.jedynie angielski potrzebny do kontaktu z kierownikami i locketem. ja jestem póki co zadowolony
rose0192 2017-07-16 21:06
Ile wychodzi na h netto ? Tygodniowka mniej wie ej ? To mnie interesuje najbardziej, ale nie trzeba jakos super angielskiego znac nie ? Tylko komunikatywny
Kasia 2017-07-17 13:04
Kto jedzie w tym tygodniu? Ja jadę sama i chciałabym kogoś zapoznać.
rose0192 2017-07-17 19:49
Mogę się dowiedzieć odpisze ktoś????? :D
Marleee 2017-07-18 11:00
Hej Kasia! Ja tez szukam kogos z kim moglabym sie wybrac za granice. Moj e mail ; marlenqa.96@wp.pl
Kasia 2017-07-19 13:23
Kto w ten weekend jedzie z firmy Otto do pracy w firmie Action w Echt ??
Kserkses 2017-07-20 18:57
Czy mógłbym prosić o informację jak wygląda kwestia zakwaterowania i dojazdu do pracy jeśli chodzi o pracę w Action w Echt ???
2
Karolina 2017-07-20 23:14
Aktualnie dostępnych jest sporo ofert pracy dla EU-People Polska Sp. z o.o. Czy ktoś chciałby podzielić się swoim doświadczeniem i odpowiedzieć na pytania osób rozważających zatrudnienie? Informacje na temat pracodawcy są na wagę złota, szczególnie jeśli chodzi prace wyjazdowe, gdzie wątpliwości i pytań jest mnóstwo.
Lukasyno 2017-07-25 14:14
Po wielu doświadczeniach od poniedziałku zaczynam pracę jako reacher w Action w Echt. Zakwaterowanie na europarku w Susteren, dojazd rowerem. Przyznam, ze troche wybieram w ofertach i czy moglby ktos na podobnym stanowisku opisac sytuacje? Przede wszystkim czy warto? Zaznaczam, ze chce zarabiac... nie jade na imprezy, za duzo tego widzialem i raczej wole przez ten czas system praca(nadgodziny), dobra tygodniowka, mozliwosc wyspania sie (bo podobno praca na 3 zmiany?). Z góry dziekuje za odp
marcus 2017-07-25 17:28
Ile osób na domku? Pokoje ilu osobowe? Z jakiego województwa jedziesz?
1
marcus 2017-07-25 17:33
Jeszcze jedno. Wymagają orzeczenie o niekaralności?
1
marcus 2017-07-27 23:48
DO LUKASYNO

Co za koleś wpadł pochwalić się że jedzie w poniedziałek do roboty w Actionie, ale żeby odpowiedzieć na pytania to już milczy.
Nienawidzę takich ludzi cali polacy...
2
Ewelina 2017-08-02 12:22
Witam.
Mam propozycję pracy na magazynie Phillips w miejscowości Venray z tej agencji.
Czy może mi ktoś coś na ten temat powiedzieć? \
Jak tam z angielskim?
4
Dino 2017-08-02 19:19
Chciałbym zapytać o pracę w Actionie w Echt i o zakwaterowanie w parku w Susteren. Czy w pobliżu parku są sklepy ? Czy jest dostęp do pralki ?
Oszukana 2017-08-02 20:29
I znowu wszystkie negatywne komentarze są skutecznie wykasowywane. Drogie EU-People przestańcie oszukiwać i kasować komentarze które mówią prawdę na temat Waszych oszustw ! Ludzie uważajcie na te agencje. Spójrzcie na komentarze dziwnym trafem zostają jedynie te pozytywne samo to powinno już Wam dać do myślenia że coś jest nie tak. Rotacja jest ogromna, brak godzin, niesamowity wyzysk na firmie Action. Koordynatorzy - Holendrzy to jakie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] XXI wieku z butami wchodzą w życie prywatne. Przestrzegam wszystkich przed tą agencją !
3
janno 2017-08-03 10:12
Ta agencja to jakas pomyłka ! Zapraszaja z prywatnym samochodem po czym zmuszaja do korzystania z ich transportu. Jeśli odmówisz nie otrzymasz zwrotu za dojazd. Pani z administracji mowi po polsku jednak jest niezwykle opryskliwa i niepomocna, zdaje sie ze samym wykonaniem do niej telefonu sprawia jej sie mnostwo problemow... mieszkanie i praca jak wszedzie bez rewelacji, jednak traktowanie ludzi to gorzej jak bydło.
2
BaskaNieSraska 2017-08-03 10:24
panstwo j&rAB7xx oraz BaskaSraska i acocietoobchodzi?
co za głupoty wypisujecie ??!! komenatrze dodane jedne pod drugim w odstępach dwugodzinnych! Robicie z ludzi durni i co myślicie że nikt sie nie domyśli że to ktoś z biura próbował napisać kiepsko broniący Was komentarz ? polak w kapeluszu ?? chyba sami nie wierzycie w to co piszecie u was nie ma zadnego polaka jako koordynatora pomijajac p. Ole ! a tekst 'pokazcie ze umiecie pracowac to będą godziny' już mówi sam za siebie ze pakujecie ludzi do wora od pierwszego dnia pracy! a rotacja u was taka sama jak i w eurojob czy otto, niczym sie nie wyrozniacie chyba ze tylko tym ze traktujecie ludzi jak g*wno.
2
daro 2017-08-07 15:49
Wlasnie wrocilem z pracy na CEVIE philips zdaje sie ze nalapali ludzi a pracy niewiele. Team leaderzy w porządku do momentu kiedy nie natrafisz na polaka... grupy, grupeczki i planowanie jedynie wybranych pracownikow. cala reszta potrzebna jedynie do latania dziur w grafiku
3
maria 2017-08-11 10:54
Zgadzam sie z opiniami powyzej, agencja pozostawia wiele do zyczenia, jesli zachorujecie czeka was totalne pieklo, beda do was codziennie dzownic i wpajac rozne historie na twoj temat  "pewnie byla impreza wczoraj", "od tego sie nie umiera", "nie mozna tak dlugo byc chorym" dodatkowo beda nachodzic cie w domu i z butami wchodzic do pokoju uprzednio nie pukajac. Akurat wychodzilam z pod prysznica a tu niespodzanka ! Osoba kontrolujaca to podobno syn wlasciciela, jest bezczelny i do granic możliwości i arogancki. Pomimo iz lekarz zakladowy do ktorego mnie wyslano potwierdzil moja chorobe oni nie przestali mnie nekac.
3
Dan 2017-08-14 05:33
Brak
Karolina 2017-08-23 16:09
@daro - a czy możesz napisać nieco więcej o pracy w EU-People Polska? Jak wyglądały warunki zatrudnienia zagwarantowane przez agencję? Czy jest wymagana znajomość języka obcego? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
daro 2017-08-24 14:46
język musisz znać przynajmniej w stopniu komunikatywnym oraz posiadać BSN numer bo oni Ci w tym nie pomogą. Ogólnie od poczatku do konca jestes zdana sama na siebie w tej agencji, na pomoc nie masz co liczyc. znajomi ktorzy zostali nieco dluzej teraz wlasnie tez ida do innej agencji bo eupeople pobralo im jakies pieniadze za niewiadomo co. ale niebawem pewnie tez sytuacje tu opisza. polecam Ci poszukac jakies bardziej wiarygodnej agencji - unikniesz rozczarowania.
2
piepszyszchlopie 2017-08-25 15:14
haha !!chyba zartujesz.ludzie uciekaja z innych agencji zeby przez eupeople pracowac w action.
pewnie boruty narobiles i przyszedles tu teraz poplakac. koles ktory mieszka ze mna na pokoju 2 tygodnie czekal zeby zaczac przez eurojob, zadzwonil do nich i zaczal na trzeci dzien.

idz wylewac zale gdzie indziej
1
Jerzyk 2017-08-25 15:45
jakby agencja mogla sobie tak o kasowac komentarze to twoj juz dawno by zniknal.

pewno jestes z TNS czy innego szajsu i robisz negatywna opinie wszytkim agencjom .

nieladnie
1
Wiem co piszę 2017-08-25 19:56
Ogólnie
EuroPark Susteren to jedna wielka pomyłka. Zadupie jakich wiele. W niektórych domkach powino mieszkać góra 5, a nie 6 osób. No ale kasa za kojo musi sie zgadzać. O innych mankamentach napisze w kolejnym poście. Co do Limburgii nie spotkałem tylu niemilych i popier... Holendrow co tutaj. Naziole. Rasa panów, ktora dorobila sie kosztem koloni. Limburgia wydaje sie strasznie nacjonalistyczna, przynajmniej okolice Echtu.
Polakow traktują tutaj jak my Ukraińców, albo jeszcze gorzej.
Zabieramy im prace ktorej oni i tak by nie wykonywali, a przynajmniej nie w takim tempie i nie z taką starannością, a na pewno juz nie za taka kase :-D
Niech ściągną wiecej Mohamedów jak im Polacy nie pasuja wtedy będą mieli naprawdę na kogo narzekać



3
marcus 2017-08-28 12:19
Jest na parku siłownia?
1
OkiDoki 2017-08-28 17:30
Ja pracowałem w Action Zwaagdijk przez AB Vakverk. Polecam ale tylko jako orderpicker. Teraz mam zamiar dostać się do Echt. Może ktoś coś powiedziec o warunkach mieszkaniowych w Susteren?
Są pralki w domkach? Jak daleko do sklepów itp?
Pytam 2017-09-08 11:08
Witam, kredytują bilet na przejazd busem do Holandii?
1
wiem co napisałem 2017-09-10 17:10
Cos tam jest, ale ciezko to nazwać siłownia raczej pseudosilownia
3
Ketski 2017-09-18 16:37
Pracowałem w kilku agencjach w Holandii (Axidus, Axell i coś tam jeszcze) i śmiało polecam EU People. Nigdzie nie jest idealnie, ZAWSZE I WSZĘDZIE znajdą się ściemniacze i narzekacze, ale nie mogę na EUP złego słowa powiedzieć. Pieniądze zawsze na czas, kontakt z biurem i koordynatorami bardzo dobry, hausmajster "Kowboj" również normalny i do dogadania. Pracowałem w Action w Echcie i było spoko. Nie robiłem na order picku tylko gdzie indziej, ale order pick zawsze miał godziny, a w miesiącach świątecznych czy przedsezonowych ludzie aż wysiadali, bo tyle było roboty. Park w Susteren również oceniam pozytywnie, chociaż trochę przesadzali z tymi zakazami, bo ludzie nie mogli na legalu zapalić sobie jointa i kontrole były nieraz strasznie opresyjne (wpadali z psami i szukali dragów). Oczywiście nie wzięło się to z powietrza, bo "nasi" nie raz pokazywali jaki syf i patolkę potrafią zrobić i aż wstyd było - w kwietniu spłonął jeden domek i była jazda na całą Limburgię chyba. Jak ktoś wyżej napisał, jeśli trafi się na ogarniętych ludzi w domku, to plaża i wakacje. W Actionie jak to w pracy, trzeba pracować i tyle, kto po to przyjechał to da radę i zarobi. Jeśli nie, niestety od tego są team leaderzy i takich ludzi zwalniają, i potem może na forum są takie a nie inne komentarze. Ja przyjechałem pracować i bez roszczeń jak niektórzy rodacy i byłem bardzo zadowolony z tej agencji. Kolega z domku pracował na CEVIE i tak samo - jeździł do pracy i co tydzień łapał solarisy. Czego chcieć więcej?
oszukana_agencja 2017-09-20 15:36
widać że agencja już nie wie jak kroic ludzi to sama sobie pisze pozytywne komentarze tyle że po raz kolejny bez użycia mózgu ! Drogi Ketski twoje klamstwo 'kolega z domku pracowal na cevie' jest tak absurdalne ze az szkoda ze nie sprawdziles odleglosci pomiedzy susteren a ceva. Watpliwe aby ktokolwiek jezdzil tyle km codziennie do pracy. Pozatym jak mozesz napisac ze jest praca skoro ludzie siedza na domkach bez godzin ??!! Szkoda ze nie wspomniales jak wielka rotacja jest w tym pozal sie boze eu people, tobie latwiej bylo napisac ze "nasi" pokazuja syf. Niesamowicie spora duza liczba ludzi jak na tych robiących syf i zamieszanie ?! "kolega łapał solarisy" - chyba w tym lesie co Ci w nim kaza mieszkac. ludzie nie dajcie sie nabrac ! To agencja to absurd. ludzi traktują jak pomioty, szpiegują i grzebia Ci w prywatnych rzeczach w domu ! o rownie absurdalnych potraceniach z wyplaty niewiadomego pochodzenia juz nie wspomne. Jest wiele innych agencji ktore moze nie sa idealne ale przynajmniej nie zagladaja ci z butami do domu. wystarczy przejrzec komentarze, tych negatywnych nie brakuje i jakos dziwnym trafem wszystkich boli to samo. zbieg okolicznosci ? nie sadze !
3
znawca sie znalazl 2017-09-21 08:40
@up

Nie rob z nas [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br />
Z tego co wiem to agencja nie musi jakos specjalnie starac sie o ludzi.
Wiekszosc z nas nie wyjezdza po raz pierwszy, i wie jaka agencje ma wybrac.
jestesOSZUSTEMiKLAMCA 2017-09-21 08:54
kolego wyprzedziles mnie o pare minut LOL
Ketski 2017-09-23 22:03
Zaręczam Ci kolego że nie jestem nikim z agencji, tylko zwykłym pracownikiem, który pracował 8 miesiecy w Action w Echcie i po prostu było mi tu dobrze, bo robiłem to po co tu przyjechałem - jeździłem do pracy i wykonywałem ją. Jeśli nadal sądzisz że jestem podstawionym typem, to zdradzę Ci że pracowałem jako Aanrijder. Owszem, godzin czasem było mało bo Action ciął w kulki i zatrudniał za dużo osób, przez co robiliśmy ordery zbyt szybko, ale nie było problemu by przenieść się na order pick lub rozładunek-załadunek, i godziny były. Kasa zawsze na czas. Gdy raz poszła mi opona w rowerze i nie stawiłem się na czas, od razu telefon z zapytaniem o co chodzi, i żadnych pretensji tylko normalnie jak ludzie wyjaśniliśmy sobie w czym rzecz. Może jesteś z tych typów z rozładunku, którzy po tygodniu zaczynają pić i bawić się w inne używki bo muszą odreagować ciężką pracę, a potem nie ogarniają w niej i wielkie pretensje do świata. Zdarzali się tacy nader często. Co do CEVY - jakoś mój kolega z domku codziennie dymał tam rowerem w dwie strony, więc nie gadaj głupot że to jakaś kosmiczna odległość. Zresztą siedzi tam do dzisiaj, więc na pewno źle nie zarabia. Tacy jak Ty powinni rowy w Polszy kopać. Nie ma idealnych agencji, ale jeśli miałbym wrócić do NL, to tylko tu. Pozdro dla tych co robią co do nich należy i nie stękają po internetach.
Ketski 2017-09-23 22:25
Dodam jeszcze, ze nasi robią straszny syf - jakoś w marcu po parku roznosili ulotki ze zdjęciami, a tam śmieci, puszki, kiepy po szlugach czy niewyniesione worki ze śmieciami wszędzie, w rynnach i między domkami. Park w Susteren jest naprawdę w porządku, ma basen, jakąś tam siłkę, plażę, place zabaw, mini golfy, market a i standard domków jest bardzo okej. Mieszkałem kiedyś w "parku" na Hoge Mierde i to jak dwa inne światy. Są tam niestety (w Susteren) jakieś chore zakazy dla Polaków - nie można było parkować aut przed domkami, a za znalezienie palenia na domku kary, i to było dla mnie dziwne i niezrozumiałe. Jednak gdy ekipa na domku jest ogarnięta, sprząta chatę i nie robi przypału, to włos z głowy jej nie spadnie. W kwietniu spłonął jeden z polskich domków w dziwnych okolicznościach - i jak tu się dziwić właścicielom parku, że Polacy dostają tak po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Mnie też wkurzały te kontrole, sprawdzanie pokoi i nawet szaf, ale to niestety tylko i wyłącznie wina nas, Polaków. Jakoś Czesi czy inne narodowości żyły sobie bezproblemowo na parku. Przez osiem miesięcy pracy i życia tam zaobserwowałem wiele, i mimo że coraz lepiej postrzegają nas w Holandii i cenią, to nadal potrafimy robić tam śmietnik. Smutne.
Agusia 2017-09-26 00:16
Witam chcialam zapytac czy ktos pracuje przez otto w action w echt i jakie ma opinie
oszukany_przez_eupeople 2017-09-26 14:27
o prosze ! a co sie stalo z moim wczorjaszym komentarzem ? widze ze agencja swietnie mainipuluje opiniami tutaj. napisze jeszcze raz w skrocie bo nie dosc ze agencja trakuje ludzi jak bydlo to dodatkowo probuje sie promowac na fecebooku na jakas super agencje. a ten artykul ostatnio w tv co to moze nie o waszej agencji ??
uwaga skorja cie za:
nie uzywany transport do pracy
brak zwrotu za dojazdu do pracy wlasnym transportem
oplata za domek mimo wyprowadzki na prywatne
szpiegostwo na chorobwym i przetrzepywanie twojego konta na facebooku

stanowoczo odradzam ! rekrutacja nawija makaron na uszy a po przyjezdzie okazuje sie to jedna wielka pomylka.
1
Zostaw swoją opinię o EU-People Polska Sp. z o.o. - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EU-People Polska Sp. z o.o.