brak logo

Kurotec Polska sp z o. o.

Pyskowice

Opinie o Kurotec Polska sp z o. o.

andi 2012-08-15 17:46:27
Niech nikogo nie zmyli wygląd firmy tak samo pusty jak obietnice które usłyszycie na pierwszej rozmowie w biurze.
Z zewnątrz wygląda nieźle 2 hale produkcyjne i fajny oszklony biurowiec szkoda ze jest zamknięty cały pusty! i nie wykończony w środku! i z 10 lat się nic w tej kwestii nie zmieni. Biuro jest z drugiej strony Na początek najniższa krajowa plus obietnica ze potem będzie lepiej i że można nawet zarobić więcej niż w Niemczech !? Niestety na obietnicy się kończy bo jak mówi tamtejszy dyrektor \" Obiecać nie grzech\" co z resztą usłyszysz z jego ust dużo razy.
Potem pracujesz dalej 2 lata za tę najniższą krajową wdychając smród żywicy i kilogramy pyłu włókna szklanego
Wymagają nadgodzin i soboty najlepiej pracuj 10- 12 godzin dziennie plus soboty ( wtedy może zbliżysz się do obiecanej wypłaty na poziomie Niemiec hehe )
Robota to ręczne nakładanie żywicy wałkiem i rolkowanie namoczonej maty, niby proste ale co najmniej przez pierwszy rok i tak nie zrobisz samodzielnie części i będziesz tylko mało wartym pracownikiem do namaczania i cięcia maty.
Dobre miejsce dla kogoś komu się nie chce pracować i byle tylko starczy na piwo i flaszkę i fajki bo można pograć tam w pręta przyjść na bani 100 razy, wyjarać 3 paczki fajek dziennie i dalej się będzie tam pracować.
Często wysyłają ludzi na budowy na elektrownie by tam scalać te rurociągi w zimnie i na wysokościach dalej wąchając smród żywicy i gryząc pył szklany
Osoby o wyższych ambicjach niech omijają te firmę z daleka niema tam dla nich miejsca ani tym bardziej kasy !!!
4
marco 2014-02-02 14:58:02
Czy od 2012 roku coś się zmieniło?Jak wyglądają wyjazdy zagraniczne?
1
Łukasz 2014-02-06 12:54:57
no właśnie, czy coś się zmieniło na lepsze? oferują pracę w Rosji, czy zarobki jakie podają są wiarygodne?
Riko 2014-02-07 08:52:51
Ja mam strasznego mola czy tam pojechać czy nie a po kontakcie telefonicznym niewiele można się dowiedzieć. Dopiero kiedy prześle się xero paszportu to mają coś o umowie powiedzieć.. Ciekawe czy stawka godzinowa na umowie będzie inna niż przy rozmowie telefonicznej... jak ktoś wie odrobinę więcej niż ja niech pisze . Dzięki za ewentualne posty
2
znany 2014-02-17 12:35:47
Wiadomo coś więcej na temat pracy w Rosji ?
mol 2014-02-18 08:58:54
Macie jakieś info o Rosji ? Tydzień temu wyslalem paszport od tej pory nie mam odpowiedzi niby czekają na informacje od pracodawcy
pet 2014-02-19 09:39:10
Po złożeniu CV dzwonili, że w ciągu 10 dni wyjazd do Rosji. Wysłałem skan paszportu i cisza. Gdy po kilku dniach zadzwoniłem dowiedziałem się, że się nie zakwalifikowałem, bo mój paszport nie przeszedł. Dziwne bo nigdy w Rosji nie byłem. Trochę to niepoważne.
mol 2014-02-19 11:49:31
wlasnie kontakt mialem szybki kiedy tylko wyslalem cv i skan paszportu pozniej otrzymalem tel i adres gdzie mam wyslac paszport po wyslaniu paszportu wszystko ucichło ktos jest w podobnej sytuacji ?
pet 2014-02-19 13:33:04
co znaczy "wysłałem paszport"? skan czy oryginał?
mol 2014-02-19 13:51:31
najpierw skan pozniej dostalem telefon zeby wyslać paszport wraz z wnioskiem ktory dostalem na poczte wszystko wyslalem w zeszlym tygodniu mam nadzieje ze czekamy na wizy a moze sie myle
pet 2014-02-19 14:43:02
Trochę ryzykowne powierzać obcemu swoje dokumenty. Oby ktoś nie wziął na ciebie kredytu...
mol 2014-02-19 17:04:32
mam nadzieje ze paszport jest wlasnie wizowany bo wiem ze trwa to kilka dni wiec cierpliwie czekam na jakies informacje
Oskar 2014-02-20 15:11:25
czy w ogóle do tej Rosji ktoś wyjechał może ktoś ma jakieś wiadomości jak wygląda tam praca i czy warto?
1
Gogos 2014-02-22 19:25:25
A do Rosji to na jakie stanowisko, bo pierwsze słyszę o tej ofercie. Przyznam, że ciekawy kierunek, ale bałbym się tam pracować :)
mol 2014-02-26 14:22:55
do rosji to na laminaty ja wyslalem paszport ponad 2 tyg temu i dalej nic dzwonie to dostaje tylko odpowiedz prosze czekac i tyle
mol 2014-02-26 17:33:35
Ktos z was wyslal paszport i tez czeka badz jest w podobnej sutuacji ?
gapa 2014-03-07 11:01:53
witam czy ktos z was aplikowal na oferte laminiarza szlifierz do rosji ? macie jakies informacje co i jak kiedy wyjazdy czy cos?
killthatshit 2014-03-07 21:48:55
używaj maski chłopcze!!! BHP szkolili cie !!!
mol 2014-03-12 12:07:24
pojechal juz ktos do rosji lub czeka na informacje
kogucik 2014-04-13 13:53:24
A wy tylko rosja i rosja.napiszcie jak sie pracuje ile daja na godzine setki placa.czy przy wyjezdzie tez diete placa .
1
Artur 2014-04-14 12:29:21
nie polecam banda zaklamanych( usunięte przez administratora ) naciagaczy
1
Zamicz 2014-05-08 16:33:08
Rozumiem, że wypowiadasz się z pozycji pracownika bądź byłego pracownika? To może mi podpowiesz co zrobić bo mam ofertę od nich..
Zamicz 2014-05-08 16:33:11
Rozumiem, że wypowiadasz się z pozycji pracownika bądź byłego pracownika? To może mi podpowiesz co zrobić bo mam ofertę od nich..
mustang 2014-09-20 19:22:36
Prawda same obetnice a zeczywistosc inna jak mozecie omijajcie
koala 2014-10-22 14:31:13
no to jaka jest w sumie ta cała rzeczywistość? jak t naprawdę wygląda, bo w końcu nie wiem już sam czy się zatrudnić czy zostać tak jak było, nie wiem, doradźcie prosze. Mój znajmy tam pracował i całkiem dobrze zarabiał, co prawda mówił, ze tylko atmosfera pracy nie jest najlepsza niestety.. le to jeszcze zniose jakoś.
takitam 2014-12-07 20:59:06
ogolnie rzecz ujmujac, naciagacze, oszusci i pani prezes wulgarna idiotka z adhd... jezeli chcecie zarobic to wam powiem, ze to nie ten adres... stawka smieszna, na wszystkim oszukuja, traktuja Cie jak smiecia. co do pracownikow wiekszosc z nich to dobrzy rzemieślnicy czy to w PL czy w Germanii. ale zarzad badna idiotow z Szanowna Pania Prezes Edyta N-D na czele.
maja 2014-12-22 12:32:11
no chyba odrobinę przesadzacie, ja słyszałam, że co prawda jest troche roboty, ale jednak jest to warte swojej ceny no i można zarobić dobrze, na stawki to nie słyszałam, zeby ktoś od nich pracował, no chyba, ze na jakimś słabym dziale pracujecie, ale nie sądze, by takie były w tej firmie.. napiszcie czy nadal tak jest.
1
zaja 2015-01-26 22:40:36
a dlaczego ta firma to banda zakłamanych naciagaczy doswiadczona osoba podpowie troche jakie oni obietnice składaja i nie wywiazuja sie z umowy a ta prezes to wulgarnie odzywa sie do pracowników dziwne powinna miec szacunek i dobrze współpracowac z ekipą i doceniac pracowników a wynagrodzenia sa chociaz adekwatne do wykonanej pracy?
misiek 2015-02-10 18:03:37
ale naprawde między Wami panuje taka dziwna atmosfera jakaś? bo nie wiem jak już do tego wszystkiego się odnieść tak naprawdę. a dajcie jeszcze znać jak wszystko wygląda, czy faktycznie jakoś da rade się do nich dostać bez znajomości? tylko nie wiem jak mozna do nich składać aplikacje? normalnie mailem czy jest jakiś formularz?
Wojtek 2015-02-17 19:44:53
Możesz normalnie wysłać maila ( adres na stronie ). Pracowałem kiedyś w tej firmie. Ogólnie brak szacunku do ludzi, najlepiej jakby cały czas pracować za darmo i nie mieć swojego zdania. Rozmawiałem też z pracownikami na produkcji - od nich wszystkiego się dowiedziałem, jakie nastroje w firmie itd. Ludzie nie mają co liczyć na podwyżki, wszystko ustala Pani prezes, która się w ogóle na niczym nie zna i kieruje firmą z Niemiec. Na miejscu Pan dyrektor, który bez jej zgody nie może nawet koszuli zmienić, ale za to wszystko Wam obieca ;) . Odniosłem wrażenie, że ludzie też jaj nie mają bo nic nie chcą zmienić. w każdym razie firma z zewnątrz wygląda o.k.
gienek 2015-03-23 14:03:38
Witam czy mógłby mi ktoś powiedzieć ile dają kasy na ręke na godzinę? i ile się zarabia tak +/- na miesiąc? po odliczeniu oczywiście mieszkania i jedzenia?,Pytam o tą prace we Wrocławiu.
miły 2015-03-28 10:46:27
Nikt tu nic nie napisze, bo nie wolno obowiązuje tajemnica.Pracownicy między sobą wiedzą bo to akurat nie nowość ale oficjalnie wg regulaminu wysokość wynagrodzenia jest sprawą między tobą a pracodawcą.Ma to dobre i złe strony tych złych jest niestety więcej, tak czy inaczej nie spodziewaj się kokosów bo pani Prezes zabraknie jak da ci trochę więcej.Cała ta firma opiera się na kłamstwie i manipulacji,obiecują jedno a potem nagle przez przypadek coś nie pasuje i potrzeba coś zmienić, niektóre potrącenia też są niejasne że nie wspomnę o pomyśle mieszkania w salach 6osobowych za bagatela kilkaset euro miesięcznie.
gringo 2015-04-18 21:49:35
Teraz pojawiło się ogłoszenie pracy, poszukują Laminatora do Stade. Pracuje ktoś obecnie na tym stanowisku i mógłby napisać ile orientacyjnie ma się na rekę?
Jaca 2015-07-17 12:43:43
nie Polecam Pracy w Stade to jakas tragedia robili tam chłopaki z torunia i ja tez odradzam lepiej szukac coś lepszego
mirek 2015-08-25 00:32:10
@Jaca, a możesz jakoś uargumentowac swoje stanowisko, w sensie napisac dlaczego tak bardzo nie polecasz tutaj pracy, bo ja jak czytałem poprzednie opinie to raczej nie było bardzo negatywnych komentarzy. Spodziewałbym się tutaj raczej dobrych warunków, no chyba, że coś uległo zmianie np. w zarządzaniu firmą.
Long Time 2016-02-22 13:58:58
No własnie nikt nie potrafi napisać nic sensownego @mirek tylko jakieś same bzdury które przynajmniej mi trudno zrozumieć, bo przecież nic wielkiego się tutaj nie dzieje, co nie?
blon 2016-04-12 21:08:30
No ale @Long Time, przecież źle w firmie nie jest, pracownicy za bardzo też nie narzekają, a to dlatego, że mogą dostać umowę o pracę, a oprócz tego jeszcze firma potrafi zrobić jakieś dodatkowe szkolenia.
numer 2016-05-13 20:14:27
szkolenia i umowa są na tyle istotne, że nie dziwię się, że ludzie się Kurotecu trzymają :)
Zostaw swoją opinię o Kurotec Polska sp z o. o. - Pyskowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kurotec Polska sp z o. o.