Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o LycaMobile Sp. Z.o.o.

Pracowałeś w firmie LycaMobile Sp. Z.o.o. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Asia - 2014-09-02 22:53:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak samo napisałam... tu nie ma co kogo straszyć, takie sprawy dorosły człowiek załatwia w jedną chwile, przychodzi zła kasa, czy jest jakas nieścisłość, ma się papier, któy potwierdza, że powinno byc inaczej, pisze sie maila albo dzwoni, rozpatrują reklamację i po problemie, a tu na forum ludzie piora brudy nie wiem w jakim celu.
zdjecie uzytkownika
unemployed - 2014-10-15 20:28:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Telefoniczna obsługa klienta. Biuro przy Rzymowskiego.
Praca w godzinach 9-18 oraz 12-21 z godzinną przerwą na lunch. Przynajmniej 2 weekendy w miesiącu pracujące.
Sala zawiera około 40 stanowisk (boksów). Praca rozpoczyna się 2 tygodniowym szkoleniem produktowym, za które płacone jest 14,50 brutto/h. Potem umowa o pracę, stawka proporcjonalna, czyli netto wychodzi jakieś 1700zł podstawy, do tego jest zwrot za kartę miejską oraz jakieś prowizje uznaniowe, więc- jak powiedziała rekrutantka- około 2 tysięcy do ręki można zarobić.
Praca głównie z klientem polskojęzycznym, ale wymagany jest komunikatywny angielski, ze względu na międzynarodowe środowisko pracy (w biurze jest kilku, bądź nawet kilkunastu hindusów).
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2014-10-16 20:49:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, że już tam nie pracuje. Banda.... oprócz Polaków oczywiście. Nie potrafią nic a wymagania.... Ale co sie dziwić jak szef hindus...nic po Polsku,zero inteligencji,zero studiów czy jakiejś dobrej szkoły a reszta menagerów (poza Polakami którzy jakoś to starają sie trzymać w garści) po kababach czy innych dziwnych zawodach którzy nagle nie wiadomo skąd są menagerami wykonują bezmyślnie polecenia odgórnie im narzucane i nie ważne czy są mądre czy też nie trzeba robić... Jak ktoś ma olej to unika takiej firmy albo pracuje tam chwilke. A z dobrych stron. Jak na taką robotę w której sie mało robi...dobra kasa dla studenta. Naszczęście praują tam też Polacy w biurze dzięki czemu ta atmosfera jest znośna bo przynajmniej oni są po stronie pracownika.
zdjecie uzytkownika
mateusz - 2014-10-17 23:02:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz lyca moblie ma jedno ogłoszenie pracy, wystawili je chyba wczoraj, stanowisko to właśnie Konsultant Biura Obsługi Klienta (praca stacjonarna/dwuzmianowa). Napisali, ze oferują pracę na podstawie umowy o pracę, zwrot kosztów dojazdu (karta miejska), kartę Multibenefit, ubezpieczenie grupowe oraz konkurencyjne warunki wynagradzania. Wygląda to nawet dobrze.
zdjecie uzytkownika
Call Center - 2014-10-25 14:20:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [mateusz - 2014-10-17 23:02:40]:
Call Center przy Rzymowskiego.
Warunki pracy są dość rygorystyczne. Na każdą czynność wykonywaną poza stanowiskiem pracy jest przydzielona określona ilość czasu. Lunch- 30 minut, toaleta- 10 minut, 15 minut-inne.
Na stanowisku pracy konsultant nie może wyciągać telefonu komórkowego. Każdy ruch konsultanta jest śledzony przez centralę w Londynie (za pomocą kamer).
Nie wiem jak to w praktyce jest stosowane, są to bowiem jedynie informacje ze szkolenia.
zdjecie uzytkownika
miila - 2014-11-06 15:56:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam pytanie odnosnie szkolenia, czy jest prowadzone profesjonalnie. I czy rowniez po angielsku
zdjecie uzytkownika
mdl - 2014-11-15 05:43:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie martw się, aby w 100 zrozumieć-zawsze "ich" angielski trzeba być hindusem!! także pozytywne nastawienie ;) odrobina desperacji i będzie dobrze :))))
zdjecie uzytkownika
Krótki - 2014-11-20 01:29:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby ludzie przeglądali materiały z nagraniami w Londynie. Swoją drogą na pewno nie są to tylko nagrania z Polski bo przecież LycaMobile posiada swoje salony czy stanowiska w innych europejskich krajach. Za takie warunki można chociaż liczyć na sensowne wynagrodzenie? dzięki za informacje.
zdjecie uzytkownika
Inka - 2014-11-22 15:09:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić informację o tym że wynagrodzenie jest wypłacane nieterminowo?Jeśli tak to dziwi mnie że w ogóle w takim razie ta firma funkcjonuje na polskim rynku bez problemów.Będę wdzięczna za odpowiedź
zdjecie uzytkownika
Inka - 2014-11-22 15:09:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić informację o tym że wynagrodzenie jest wypłacane nieterminowo?Jeśli tak to dziwi mnie że w ogóle w takim razie ta firma funkcjonuje na polskim rynku bez problemów.Będę wdzięczna za odpowiedź
zdjecie uzytkownika
Faustyna - 2014-11-27 23:32:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ja jestem zadowolona, owszem wynagrodzenie przelali ostatniego dnia po południu wiec dostałam następnego, ale wolę dostać z jednodniowym opozninieniem, niz mieć umowe-zlecenie przez trzy lata jak w poprzedniej firmie za najniższą krajową czasami premie pod stolem. Tu mi płaca zus,ubezpieczenie i zwracają za bilet.Wszystko oficjalnie, wiec przynajmniej mogę wziac kredyt praca w dobrych warunkach...
Są ludzie, znam takich, którzy nic nie chcieli by robic i za friko dostac 2-3 tys. wtedy narzekaja i nic im sie nie podoba.Tacy najlepiej niech otworza swoją firmę i wtedy sie mądrzą
zdjecie uzytkownika
Kamil - 2015-01-13 10:22:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Hmm nie wyglada to jakoś zachecajco. A to takie prawdziwe customer Service. Są jakieg gołe do zdobycia? Jest jakiś system motywacyjny, jakieś punkty czy coś? No i wiadomo lipa z weekendami. Jest chociaż jeden weekend gwarantowany czy coś? Chce porównać ofert na rynku bo kasa to nie wszystko więc będę wdzięczny za odpowiedz.
zdjecie uzytkownika
Pracownica LM - 2015-05-11 20:46:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jesli chodzi o obsługę klienta owszem są kamery i rejestruja co sie dzieje na "floorze"
Wymagany jest stroj koszula, brak jeansów i buty odpowiednie- (nie wiadomo po co, przy pracy na sluchawce) Wynagordzenie nie przekracza 2k NETTO.
Premie sa owszem ale te 2 k to razem z nimi jesli naruszysz wymagane punkty to premie obcinaja ci procentowo.
Wymagtania co do obsługi sa bardzo rygorystyczne wrecz lekko tragiczne.
Plynny Angielski jako wymaganie jest nie na miejscu. Dlaczego ? Hindusi ktozry tam sa nie odzywaja sie do ciebie praktycznie rozmawiasz z samymi Polakami. Przerwy dokladnie jak opisane wyzej i oprocz tego masz konkretne godziny w ktorych mozesz je wykorzystac - ustalane z góry.
Standard ładnie wszystko wygląda ale to praca tylko dla desperatów na bezrobociu do poszukania w tym czasie inne.
2 weekendy w miesiacu ? Ludzie tu pracuja po 4.
Nie ma za to dopłaty, dlaczego 4 ? Za malo ludzi jest dostepnych a kazdy musi "niby" miec miec wolne niestety w praktyce masz wolny weekend ale po 3- 4 nastepnych.
Pierwszenstwo maja zawsze inni (studia, dzieci itp)
zdjecie uzytkownika
polak - 2015-05-13 19:59:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Znalazłam ogłoszenie i wy
słałam tam CV
Lycamobile Sp z. o.o.
Konsultat Biura Obsługi Klienta (połączenia przychodzące)
Udzielanie informacji o usługach oferowanych przez Lycamobile
Wsparcie Klienta - rozwiązywanie problemów dotyczących usług świadczonych przez Lycamobile
Wymagania:
Doskonały kontakt z klientem (warunek konieczny)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym (warunek konieczny)
Umiejętność sprawnej obsługi komputera
Znajomość nowych technologii, wykorzystywanych w telefonii komórkowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę na podstawie umowy o pracę
Zwrot kosztów dojazdu (miesięczna karta miejska)
Kartę Multibenefit
Ubezpieczenie Grupowe
Konkurencyjne warunki wynagradzania
Zaiteresowane osoby proszę o kontakt anita.ferlejko@lycamobile.pl

Po godzinie zadzwoniła do mnie PAni i zaprosiła na rozmowę. Propozycja okazała mi się ciekawa, ale czytając Wasze opinie nie wiem czy jest sens marnować czas idąc na tą rozmowę? Chodzi o oddział na Rzymowskiego w Warszwie.
zdjecie uzytkownika
majki - 2015-05-18 09:38:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [polak - 2015-05-13 19:59:30]:
i jak byłeś na rozmowie? Co zaoferowali?
zdjecie uzytkownika
Dawny czlowiek LM - 2015-06-20 12:34:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszystko jest tak jak opisała pracownica LM.
Dokladnie opisala codzienne życie w tamtym oddziale.
Nic dodać nic ująć.
Starają się przenieść warunki pracy z UK do PL z wyjątkiem tamtejszej pensji.
zdjecie uzytkownika
zawiedziony klienta - 2015-06-25 09:04:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam,
dobrze wiedzieć, że obsługa klienta jest w Warszawie a nie jak to się wciska klientom przez telefon, że w Londynie. Mega nieprofesjonalizm, pracownicy obsługi klienta przedstawiają się tylko z imienia, kiedy w sytuacji konfliktowej żąda się nazwiska zasłaniają się tym, że u nich w Lyca tak jest i prawo w Anglii tak nakazuje... niezła ściema.Brak kompetentnych informacji, każdy konsultant mówi coś innego (pozdrowienia dla Pana Roberta, PAni Marty i pani Sabiny, chociaż nie wiem czy to nie są tylko nicki). Maili oczywiście nikt( poza Panem Shurgi) też nie podpisuje z Imienia, a tym bardziej z nazwiska. Odpowiadają na co 3-4 maila, jestem ciągle od 1 maja w trakcie próby rozpatrzenia mojej reklamacji... ciągle tylko zbywają przesuwają terminy... Na moją pisemną reklamację odpowiedzieli, a raczej zbyli mnie mailem (dla powagi ostatnie maile podpisywał niejaki Shugri który jest Complaints Handler. Od 20.05.2014 nadal nie mam od nich żadnej odpowiedzi.

podejście firmy do klienta porażka, jeśli tak samo traktują pracownika, to odradzam.
zdjecie uzytkownika
zawiwedziony klient - 2015-06-25 09:27:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [zawiedziony klienta - 2015-06-25 09:04:48]:
A zapomniałem dodać, że oczekiwanie na infolinii zajmuje bardzo dużo czasu mój rekord 1 godzina i potem rozmowa z bardzo miłą ale totalnie nieprzygotowaną Panią Sabiną ;)
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-06-26 10:54:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wg. mnie jak na Call Center nie jest źle:
-tylko przychodzące
-stawka w uzależniona od tego czy odbierasz połączenia w języku polskim czy polskim i angielskim (polski - ok. 2 000 net., polski i angielski - ok. 2 400 net.)
-atmosfera ok
-system pracy zmianowy, ale da sie przywyknąć
-no i umowa o prace, czyli jest normalny urlop i L4 mozna mieć. wiekszosc ludzi w sumie dlatego tu pracuje
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-07-10 16:41:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja również polecam zawód masażysty. Postanowiłam zmienić kwalifikacje po 5 latach pracy za biurkiem. Zapisałam się do 2-letniej szkoły gowork www.szkoly.gowork.pl i jestem bardzo zadowolona. W końcu robię coś innego, cos co sprawia mi radość i przyjemność. Atmosfera w szkole fajna można dużo się nauczyć. A po szkole planuję otworzyć własną działalność.
zdjecie uzytkownika
Marta - 2015-07-10 16:43:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
- przerwy z góry narzucone godziny.
- absurdalne wymagania co do słownictwa podczas obsługi klienta.
- 2 tysiące do ręki, jeśli ci nie obetną premii (przekroczenie przerwy 5 min to ok 100 zl mniej, spoznienie podobnie nawet jesli nie z winy pracownika)bardzo
- przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci.
- praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu.
- Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.
- Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)

Jesli mam wydać opinię to są o wiele lepiej traktujące pracownika call center.
LM jest tylko dla zdesperowanych potrzebujacych pracy na już. 80% pracowników po cichu szuka innego miejsca pracy. Zwracają za kartę miejska owszem ale co z tego jesli można w innym call center dwa razy na nia zarobic ?
Nie zniechecam ale nie popieram wyboru tego call center na miejsce pracy.
Pozdrawiam wytrwałych albo zdesperowanych.
zdjecie uzytkownika
roko - 2015-07-12 23:48:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
zapomnieliście dodać, że te stawki, które tu podajecie to po wliczeniu karty miejskiej i przy 100% premii, ponadto jest to za 9h pracy dziennie, czyli nie 160h/mies, tylko 180.
Umowa o pracę? Super! Tylko, że niewiele z tego wynika. W innych firmach są przy Umowie o pracę dofinansowania do okularów, 'wczasy pod gruszą' itp., tutaj nie ma nic. Wiadomo - urlop i l4 musi być, bo tego wymaga prawo, ale niedługo pewnie i to jakoś ominą.
zdjecie uzytkownika
Wulf - 2015-07-15 01:34:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIe chcę wychodzić przed szereg, ale dopiero jakoś szykuję się do pracy w Lycamobile i na mój gust nie ma się szykować co miesiąc, że będzie udawało się limit wyrabiać. Wszystko oczywiście jest do zrobienia ,ale osoby mniej odporne czy z mniejszym doświadczeniem raczej stoją na straconej pozycji w tej firmie.
zdjecie uzytkownika
Mmmm - 2015-08-06 12:41:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A ja uwazam,ze nikt nikogo do nikogo do niczego nie zmusza. wszystkie warunki podawane sa pracownikom podczas rozmowy kwalifikacyjnej - nie chcesz, nie przychodz i nie narzekaj. Praca jest faktycznie 9h - w tym godzina przerwy na lunch, za ktora nie placa, ale masz dodatkowo 10 minut przerwy pelnoplatnej. Zwracaja za karte miejska, masz podstawe i premie. Premie mozna wyrobic poprzez nie spoznianie sie do pracy i nie przekraczanie przerw - wow to jest wysilek i osiagniecie!!! Jezyk angielski jest potrzebny nie do komunikowania sie z ludzmi z Indii czy Sri Lanki pracujacymi w biurze bo oni zupelnie czym innym sie zajmuja i oprocz hello i bye w ogole nie musisz sie do nich odzywac - angielski jest potrzebny do obslugi klienta i jesli jest na poziomie satysfakcjonujacym, mozesz odbierac polaczenia od klientow anglojezycznych i zarabiac kilka stowek wiecej. Jesli komus to nie pasuje to zawsze moze znalezc cos innego, albo smigac na umowe zlecenie za 1000zl gdzies indziej. Jesli dla kogos umowa o prace jest wazna tylko ze wzgledu na wczasy pod grusza to wspolczuje tak ubogiego myslenia. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-08-06 13:08:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ostatnio podjęłam pracę po ukończeniu szkoły policealnej www.szkoly.gowork.pl. Zdałam egzamin państwowy z asystentki stomatologicznej i po ok. miesiącu miałam zatrudnieniu na tym stanowisku, zarabiam 2.000 zł. Jak dla mnie to naprawdę ok, zwłaszcza że nauka trwała rok. Cały czas myślę o tym, żeby pójść na studia,wcześniej było to dość trudne, m.in dlatego zdecydowałam się na gowork.
zdjecie uzytkownika
Zart - 2015-08-06 13:09:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [roko - 2015-07-12 23:48:59]:
Co za bzdury...
- przerwy z góry narzucone godziny - prawda
- co rozumiesz przez absurdalne? Uzywanie poprawnej polszczyzny?
- nieprawda,ze za jedno spoznienie odbieraja przerwy, tez tam pracuje i zdarzylo mi sie spoznic raz lub dwa i nikt mi nie obcial premii. Jesli spozniasz sie notorycznie i notorycznie przekraczasz przerwy no to wybacz??? za co chcesz premie i dlaczego pracownik, ktory sie nie spoznia i nie przekracza przerw ma dostawac takie same pieniadze jak Ty?
- przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci. - to jest prawda, czasami jest bardzo duzo klientow dzwoniacych i rozmowy wpadaja jedna za druga, bywa tez tak,ze siedze i nie robie nic przez 20 - 30 minut bo nie ma polaczen. W kazdym razie... troche dziwne, ze skarzysz sie na to,ze musisz odbierac polaczenia w call centre... chyba jako wlasciciel call centre nie chcialabym miec Ciebie w swoich szeregach, no ale coz... Przeciez to jest skandal, ze w call centre odbierasz telefony!
- praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu.- ja mam zazwyczaj 2 weekendy albo jeden caly weekend i np. sobota pracujaca, lub niedziela pracujaca. Jeszcze nie pracowalam 3 weekendow calych pod rzad
- Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.- to czy ktos zaakceptuje urlop zalezy od ilosci osob, ktore w danej chwili zaaplikowaly o urlop. Kto pierwszy ten lepszy. W zadnej firmie nikt nie zaakceptuje Ci urlopu jesli kilku innych pracownikow ma urlop w tym samym czasie.
- Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)- a to jest najwieksza bzdura jaka napisalas - nie ma juz obslugi w Londynie od kilku miesiecy. Byla tam polska linia, ale ja zamkneli i wszystko jest w Polsce na ta chwile. W departamencie reklamacji nie pracuje ani jeden Hindus :D
zdjecie uzytkownika
dela - 2015-08-24 23:55:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Wullf nie zakladaj przed zanim nie zaczniesz pracy, wiadomo ze na samym poczatku jest najgorzej czlowiek sie wdraza, ale pozniej powinno ci coraz bardziej to z latwoscia przychodzic. przynajmiej ja tak mialam..a w ogole do lyc mobile teraz kogos poszukuja? bo nie widze zadnych naborow, a tez chcialabym sie zalapac na etat
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LycaMobile Sp. Z.o.o.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy LycaMobile Sp. Z.o.o.?
Zadaj pytanie
alert