brak logo

LycaMobile Sp. Z.o.o.

Warszawa

Opinie o LycaMobile Sp. Z.o.o.

mateusz 2014-10-17 23:02:40
Teraz lyca moblie ma jedno ogłoszenie pracy, wystawili je chyba wczoraj, stanowisko to właśnie Konsultant Biura Obsługi Klienta (praca stacjonarna/dwuzmianowa). Napisali, ze oferują pracę na podstawie umowy o pracę, zwrot kosztów dojazdu (karta miejska), kartę Multibenefit, ubezpieczenie grupowe oraz konkurencyjne warunki wynagradzania. Wygląda to nawet dobrze.
1
Call Center 2014-10-25 14:20:29
Call Center przy Rzymowskiego.
Warunki pracy są dość rygorystyczne. Na każdą czynność wykonywaną poza stanowiskiem pracy jest przydzielona określona ilość czasu. Lunch- 30 minut, toaleta- 10 minut, 15 minut-inne.
Na stanowisku pracy konsultant nie może wyciągać telefonu komórkowego. Każdy ruch konsultanta jest śledzony przez centralę w Londynie (za pomocą kamer).
Nie wiem jak to w praktyce jest stosowane, są to bowiem jedynie informacje ze szkolenia.
2
miila 2014-11-06 15:56:07
Mam pytanie odnosnie szkolenia, czy jest prowadzone profesjonalnie. I czy rowniez po angielsku
mdl 2014-11-15 05:43:29
nie martw się, aby w 100 zrozumieć-zawsze "ich" angielski trzeba być hindusem!! także pozytywne nastawienie ;) odrobina desperacji i będzie dobrze :))))
Krótki 2014-11-20 01:29:48
Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby ludzie przeglądali materiały z nagraniami w Londynie. Swoją drogą na pewno nie są to tylko nagrania z Polski bo przecież LycaMobile posiada swoje salony czy stanowiska w innych europejskich krajach. Za takie warunki można chociaż liczyć na sensowne wynagrodzenie? dzięki za informacje.
Inka 2014-11-22 15:09:38
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić informację o tym że wynagrodzenie jest wypłacane nieterminowo?Jeśli tak to dziwi mnie że w ogóle w takim razie ta firma funkcjonuje na polskim rynku bez problemów.Będę wdzięczna za odpowiedź
Inka 2014-11-22 15:09:39
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić informację o tym że wynagrodzenie jest wypłacane nieterminowo?Jeśli tak to dziwi mnie że w ogóle w takim razie ta firma funkcjonuje na polskim rynku bez problemów.Będę wdzięczna za odpowiedź
Faustyna 2014-11-27 23:32:55
a ja jestem zadowolona, owszem wynagrodzenie przelali ostatniego dnia po południu wiec dostałam następnego, ale wolę dostać z jednodniowym opozninieniem, niz mieć umowe-zlecenie przez trzy lata jak w poprzedniej firmie za najniższą krajową czasami premie pod stolem. Tu mi płaca zus,ubezpieczenie i zwracają za bilet.Wszystko oficjalnie, wiec przynajmniej mogę wziac kredyt praca w dobrych warunkach...
Są ludzie, znam takich, którzy nic nie chcieli by robic i za friko dostac 2-3 tys. wtedy narzekaja i nic im sie nie podoba.Tacy najlepiej niech otworza swoją firmę i wtedy sie mądrzą
Kamil 2015-01-13 10:22:35
Hmm nie wyglada to jakoś zachecajco. A to takie prawdziwe customer Service. Są jakieg gołe do zdobycia? Jest jakiś system motywacyjny, jakieś punkty czy coś? No i wiadomo lipa z weekendami. Jest chociaż jeden weekend gwarantowany czy coś? Chce porównać ofert na rynku bo kasa to nie wszystko więc będę wdzięczny za odpowiedz.
1
Pracownica LM 2015-05-11 20:46:12
Jesli chodzi o obsługę klienta owszem są kamery i rejestruja co sie dzieje na "floorze"
Wymagany jest stroj koszula, brak jeansów i buty odpowiednie- (nie wiadomo po co, przy pracy na sluchawce) Wynagordzenie nie przekracza 2k NETTO.
Premie sa owszem ale te 2 k to razem z nimi jesli naruszysz wymagane punkty to premie obcinaja ci procentowo.
Wymagtania co do obsługi sa bardzo rygorystyczne wrecz lekko tragiczne.
Plynny Angielski jako wymaganie jest nie na miejscu. Dlaczego ? Hindusi ktozry tam sa nie odzywaja sie do ciebie praktycznie rozmawiasz z samymi Polakami. Przerwy dokladnie jak opisane wyzej i oprocz tego masz konkretne godziny w ktorych mozesz je wykorzystac - ustalane z góry.
Standard ładnie wszystko wygląda ale to praca tylko dla desperatów na bezrobociu do poszukania w tym czasie inne.
2 weekendy w miesiacu ? Ludzie tu pracuja po 4.
Nie ma za to dopłaty, dlaczego 4 ? Za malo ludzi jest dostepnych a kazdy musi "niby" miec miec wolne niestety w praktyce masz wolny weekend ale po 3- 4 nastepnych.
Pierwszenstwo maja zawsze inni (studia, dzieci itp)
1
polak 2015-05-13 19:59:30
Znalazłam ogłoszenie i wy
słałam tam CV
Lycamobile Sp z. o.o.
Konsultat Biura Obsługi Klienta (połączenia przychodzące)
Udzielanie informacji o usługach oferowanych przez Lycamobile
Wsparcie Klienta - rozwiązywanie problemów dotyczących usług świadczonych przez Lycamobile
Wymagania:
Doskonały kontakt z klientem (warunek konieczny)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym (warunek konieczny)
Umiejętność sprawnej obsługi komputera
Znajomość nowych technologii, wykorzystywanych w telefonii komórkowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę na podstawie umowy o pracę
Zwrot kosztów dojazdu (miesięczna karta miejska)
Kartę Multibenefit
Ubezpieczenie Grupowe
Konkurencyjne warunki wynagradzania
Zaiteresowane osoby proszę o kontakt anita.ferlejko@lycamobile.pl

Po godzinie zadzwoniła do mnie PAni i zaprosiła na rozmowę. Propozycja okazała mi się ciekawa, ale czytając Wasze opinie nie wiem czy jest sens marnować czas idąc na tą rozmowę? Chodzi o oddział na Rzymowskiego w Warszwie.
majki 2015-05-18 09:38:48
i jak byłeś na rozmowie? Co zaoferowali?
Dawny czlowiek LM 2015-06-20 12:34:42
Wszystko jest tak jak opisała pracownica LM.
Dokladnie opisala codzienne życie w tamtym oddziale.
Nic dodać nic ująć.
Starają się przenieść warunki pracy z UK do PL z wyjątkiem tamtejszej pensji.
zawiedziony klienta 2015-06-25 09:04:48
Witam,
dobrze wiedzieć, że obsługa klienta jest w Warszawie a nie jak to się wciska klientom przez telefon, że w Londynie. Mega nieprofesjonalizm, pracownicy obsługi klienta przedstawiają się tylko z imienia, kiedy w sytuacji konfliktowej żąda się nazwiska zasłaniają się tym, że u nich w Lyca tak jest i prawo w Anglii tak nakazuje... niezła ściema.Brak kompetentnych informacji, każdy konsultant mówi coś innego (pozdrowienia dla Pana Roberta, PAni Marty i pani Sabiny, chociaż nie wiem czy to nie są tylko nicki). Maili oczywiście nikt( poza Panem Shurgi) też nie podpisuje z Imienia, a tym bardziej z nazwiska. Odpowiadają na co 3-4 maila, jestem ciągle od 1 maja w trakcie próby rozpatrzenia mojej reklamacji... ciągle tylko zbywają przesuwają terminy... Na moją pisemną reklamację odpowiedzieli, a raczej zbyli mnie mailem (dla powagi ostatnie maile podpisywał niejaki Shugri który jest Complaints Handler. Od 20.05.2014 nadal nie mam od nich żadnej odpowiedzi.

podejście firmy do klienta porażka, jeśli tak samo traktują pracownika, to odradzam.
zawiwedziony klient 2015-06-25 09:27:52
A zapomniałem dodać, że oczekiwanie na infolinii zajmuje bardzo dużo czasu mój rekord 1 godzina i potem rozmowa z bardzo miłą ale totalnie nieprzygotowaną Panią Sabiną ;)
1
pracownik 2015-06-26 10:54:36
wg. mnie jak na Call Center nie jest źle:
-tylko przychodzące
-stawka w uzależniona od tego czy odbierasz połączenia w języku polskim czy polskim i angielskim (polski - ok. 2 000 net., polski i angielski - ok. 2 400 net.)
-atmosfera ok
-system pracy zmianowy, ale da sie przywyknąć
-no i umowa o prace, czyli jest normalny urlop i L4 mozna mieć. wiekszosc ludzi w sumie dlatego tu pracuje
Marta 2015-07-10 16:43:12
- przerwy z góry narzucone godziny.
- absurdalne wymagania co do słownictwa podczas obsługi klienta.
- 2 tysiące do ręki, jeśli ci nie obetną premii (przekroczenie przerwy 5 min to ok 100 zl mniej, spoznienie podobnie nawet jesli nie z winy pracownika)bardzo
- przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci.
- praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu.
- Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.
- Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)

Jesli mam wydać opinię to są o wiele lepiej traktujące pracownika call center.
LM jest tylko dla zdesperowanych potrzebujacych pracy na już. 80% pracowników po cichu szuka innego miejsca pracy. Zwracają za kartę miejska owszem ale co z tego jesli można w innym call center dwa razy na nia zarobic ?
Nie zniechecam ale nie popieram wyboru tego call center na miejsce pracy.
Pozdrawiam wytrwałych albo zdesperowanych.
1
roko 2015-07-12 23:48:59
zapomnieliście dodać, że te stawki, które tu podajecie to po wliczeniu karty miejskiej i przy 100% premii, ponadto jest to za 9h pracy dziennie, czyli nie 160h/mies, tylko 180.
Umowa o pracę? Super! Tylko, że niewiele z tego wynika. W innych firmach są przy Umowie o pracę dofinansowania do okularów, 'wczasy pod gruszą' itp., tutaj nie ma nic. Wiadomo - urlop i l4 musi być, bo tego wymaga prawo, ale niedługo pewnie i to jakoś ominą.
1
Wulf 2015-07-15 01:34:22
NIe chcę wychodzić przed szereg, ale dopiero jakoś szykuję się do pracy w Lycamobile i na mój gust nie ma się szykować co miesiąc, że będzie udawało się limit wyrabiać. Wszystko oczywiście jest do zrobienia ,ale osoby mniej odporne czy z mniejszym doświadczeniem raczej stoją na straconej pozycji w tej firmie.
Mmmm 2015-08-06 12:41:18
A ja uwazam,ze nikt nikogo do nikogo do niczego nie zmusza. wszystkie warunki podawane sa pracownikom podczas rozmowy kwalifikacyjnej - nie chcesz, nie przychodz i nie narzekaj. Praca jest faktycznie 9h - w tym godzina przerwy na lunch, za ktora nie placa, ale masz dodatkowo 10 minut przerwy pelnoplatnej. Zwracaja za karte miejska, masz podstawe i premie. Premie mozna wyrobic poprzez nie spoznianie sie do pracy i nie przekraczanie przerw - wow to jest wysilek i osiagniecie!!! Jezyk angielski jest potrzebny nie do komunikowania sie z ludzmi z Indii czy Sri Lanki pracujacymi w biurze bo oni zupelnie czym innym sie zajmuja i oprocz hello i bye w ogole nie musisz sie do nich odzywac - angielski jest potrzebny do obslugi klienta i jesli jest na poziomie satysfakcjonujacym, mozesz odbierac polaczenia od klientow anglojezycznych i zarabiac kilka stowek wiecej. Jesli komus to nie pasuje to zawsze moze znalezc cos innego, albo smigac na umowe zlecenie za 1000zl gdzies indziej. Jesli dla kogos umowa o prace jest wazna tylko ze wzgledu na wczasy pod grusza to wspolczuje tak ubogiego myslenia. Pozdrawiam
1
Zart 2015-08-06 13:09:33
Co za bzdury...
- przerwy z góry narzucone godziny - prawda
- co rozumiesz przez absurdalne? Uzywanie poprawnej polszczyzny?
- nieprawda,ze za jedno spoznienie odbieraja przerwy, tez tam pracuje i zdarzylo mi sie spoznic raz lub dwa i nikt mi nie obcial premii. Jesli spozniasz sie notorycznie i notorycznie przekraczasz przerwy no to wybacz??? za co chcesz premie i dlaczego pracownik, ktory sie nie spoznia i nie przekracza przerw ma dostawac takie same pieniadze jak Ty?
- przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci. - to jest prawda, czasami jest bardzo duzo klientow dzwoniacych i rozmowy wpadaja jedna za druga, bywa tez tak,ze siedze i nie robie nic przez 20 - 30 minut bo nie ma polaczen. W kazdym razie... troche dziwne, ze skarzysz sie na to,ze musisz odbierac polaczenia w call centre... chyba jako wlasciciel call centre nie chcialabym miec Ciebie w swoich szeregach, no ale coz... Przeciez to jest skandal, ze w call centre odbierasz telefony!
- praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu.- ja mam zazwyczaj 2 weekendy albo jeden caly weekend i np. sobota pracujaca, lub niedziela pracujaca. Jeszcze nie pracowalam 3 weekendow calych pod rzad
- Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.- to czy ktos zaakceptuje urlop zalezy od ilosci osob, ktore w danej chwili zaaplikowaly o urlop. Kto pierwszy ten lepszy. W zadnej firmie nikt nie zaakceptuje Ci urlopu jesli kilku innych pracownikow ma urlop w tym samym czasie.
- Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)- a to jest najwieksza bzdura jaka napisalas - nie ma juz obslugi w Londynie od kilku miesiecy. Byla tam polska linia, ale ja zamkneli i wszystko jest w Polsce na ta chwile. W departamencie reklamacji nie pracuje ani jeden Hindus :D
1
dela 2015-08-24 23:55:05
@Wullf nie zakladaj przed zanim nie zaczniesz pracy, wiadomo ze na samym poczatku jest najgorzej czlowiek sie wdraza, ale pozniej powinno ci coraz bardziej to z latwoscia przychodzic. przynajmiej ja tak mialam..a w ogole do lyc mobile teraz kogos poszukuja? bo nie widze zadnych naborow, a tez chcialabym sie zalapac na etat
anty trol - zart 2015-08-31 16:49:47
spoznienie 3-4 minuty obetna premie po 1 wpisanym spoznieniu (koordynator decyduje czy wpisze to jako problem ze sprzetem czy jako spoznienie)
To jedno spoznienie moze kosztować ok 100 zl z tego co pamiętałam.
Weekendy zart moze nie pracowalas ale sa ludzie ktorzy pracowali bo dostali wolne pon czwartek albo wtorek piatek dla przykladu.
Czepiasz sie odnosnie tych polaczen. Dlaczego ?? Nie napisalam ze odbieranie jest straszne ale ich natężenie, jesli beda przerwy kilku minutowe 2-4 to jest normalne anie sekunda po pierwszej nastepna rozmowa... ładnie bronisz pracy i trolujesz ale rzeczywistość inna. 20 - 30 min ? to chyba na początku jak odbierałam połączenia w grudniu... pozdrawiam Trola z HR
1
Lea 2015-09-19 15:16:24
Jest tak jak opis powyżej. Warunki finansowe nie takie złe liczac na polskie realia ale warunki pracy ciężkie. 9 h zmiany, świątek, piatek czy niedziela. Wiecej zmian popoludniowych. Najgorsze jest w tej pracy natezenie połączeń. 90% z nich to rozmowy z jednosekundowa przerwa pomiedzy. A do tego trzeba wrowadzac notatke z rozmowy do komputera ( to wszystko na biezaco w trakcie połaczenia). Trzeba również tak kierowac kazda rozmowa aby pamietac o wyuczonych schematach rozmow i powiedzeniu np. 5 informacji w danym temacie. To wszystko sprawia ze praca tam jest naprawde meczaca. Mózg sie prasuje po tych 9 h. Idealny dla nich pracownik to chyba robot. Pozdrawiam.
1
Były robot LM 2015-09-23 13:28:52
Pamiętajmy, że płacone jest za 8H a nie za 9H które zostajemy do dyspozycji pracodowcy.
Jak na pracę którą trzeba wykonywać i obciążenia które się znosi to płaca nie jest adekwatna.
Mówiąc po swojemu zapierniczają tam jak Emu.
tak jest 2015-09-24 03:36:23
Tylko, że @były robot LM, na pracę w wymiarze 9 godzin, a zapłatę tylko za 8 godzin, to już musi się zgodzić pracownik, wątpię, że taki koncern jakim jest LycaMobile mógłby sobie pozwolić na zmuszanie pracowników. A jak ktoś się zgadza na zostawanie dłużej to nie może mieć pretensji. I w ogóle wszystkie takie rzeczy zapłata za jakiś wymiar godzin powinny być zawarte w umowie.
olo 2015-09-30 16:52:56
fFaktycznie chyba jesteś robotem skoro nie zrozumiałeś, że 1 godzina to przerwa dla pracownika - nie jesteś wtedy do dyspozycji pracodawcy tylko robisz co chcesz. Jesli gadanie przez telefon to dla Ciebie zapierniczanie, to współczuję Twoim przyszłym pracodawcom.
fan 2015-10-01 13:16:11
marta-
- przerwy z góry narzucone godziny.(TAK JEST W WIELU FIRMACH NP. BANKACH-TRUDNO,ZEBY WSZYSCY POSZLI NA PRZERWE W TYM SAMYM CZASIE)
- absurdalne wymagania co do słownictwa podczas obsługi klienta.( JAKIE ABSURDALNE-TO ZE TRZEBA WYSŁĄWIAĆ SIE JAK CZŁOWIEK?)
- 2 tysiące do ręki, jeśli ci nie obetną premii (przekroczenie przerwy 5 min to ok 100 zl mniej, spoznienie podobnie nawet jesli nie z winy pracownika)bardzo
- przychodzace rozmowy zdarza sie ze jedna za druga bo malo pracownikow jest online. To meczy bardzo zwlaszcza jak sa malo rozgarnieci klienci.9 NA TYM CHYBA POLEGA CALL CENTRE - ROZMOWY JEDNA ZA DRUGA - A CO ILE MAJA BYC CO 2H? CHYBA NIE PRACOWAŁAŚ W NETII0)
- praca poniedziałek, niedziela (2- 3 weekendy pracujące) Żadnego benefitu z tego tytułu. (A DWA INNE DNI WOLNE W TYGODNIU TO CO?)
- Urlop ? jesli go Londyn zaakceptuje i tyle dni ile zaakceptuje.
- Drogi kliencie uurażony, faktycznie Londyn obsługuje nadal ale i Warszawa. Reklamacje zazwyczaj Hindusi rozpatruja stad te problemy i opieszałość ( gorzej nierozgarnięci od większości klientów)
nie polecam LM 2015-10-19 22:49:50
kazda przerwe rejestruje telefon, nawet przerwe toaletowa, ktora trwa 10 minut
jesli komus wizyta w toalecie sie przedluzy, trzeba o tym wczesniej poinformowac team lidera XD a to tylko jeden z absurdow w tej firmie. 1700 na reke wychodzi dla infolinii polskojezycznej, 2000 dla pol-ang + na obu projektach mozna uzyskac ok. 300-400 zl miesiecznej premii. sala jest okamerowana, LONDYN patrzy. latem, podczas upałow nie mozna bylo zaslonic zaluzji, bo.. zaslanialy kamery i naturalnie natychmiast zareagował LONDYN. jak na infolinie zarobic mozna, ale pytanie czy warto. praca 9h dziennie, przerwy z gory ustalane, dosc restrykcyjne zasady co do obsługi klienta. atmosfera na pewno na plus, duzo fajnych, wesolych osob.
sajkol 2015-10-24 10:01:26
Ja sie w 100% zgadzam z tym co skomentował fan, najwyraxniej wszyscy ci, którzy pracuja w LycaMobile na słuchawce ledwo co znaja zasady pracy w call center, to pewnie studenci albo nawet i nie, dla których to pierwsza praca albo jedyna mozliwośc zarobku, bo gdzie indziej ich nie przyjmą. Docencie trochę ta prace, bo naprawdę warunki wyglądaja na ok.
Czujka 2015-10-28 13:57:28
Praca nie ma polegac na zapierniczu od poczatku do konca. Polaczenia moga wpadac co 2 minuty aby byla ta chwila na oddech albo raport.
W kazdym call center ? To masz male doświadczenie jak na call center albo clabe cv skoro do normalnych cie nie brali.
Pozdrawiam
Koio 2015-11-21 11:32:57
W UK masz prawo do 3 platnych dni w roku, jesli jestes chory. L4??? Ha! Nie istnieje. Mozesz przedstawic ssp, za ktore place Ci £17 dziennie co nie wystarcza nawet na czynsz za malenki pokoj. 20 dni urlopu w roku. To jest szok jakie Polacy maja oczekiwania... Najlepiej pracowac 6 miesiecy w roku, oby nie za ciezko i przez kolejne 6 narzekac, ze sie ma za malo pieniedzy.
zded 2015-11-25 20:13:45
@Koio bardzo dobrze napisał, trzeba być przygotowanym że w UK jest inne prawo podatkowe i inne prawo pracy. Jest ono bardziej zoptymalizowane mimo iż socjalizmem trochę tam wieje to jednak ludzie pracy są doceniani. Zarobki są wysokie a jeśli ktoś dba o swoje stanowisko i jest efektywny to może liczyć na premię.
MARECKI 2016-01-17 00:02:01
Witam. Pracuje w LycaMobile od 5 miesięcy i jak do tej pory nie narzekam. Umowa o pracę, dobry pieniądz który dostaje na czas. Jestem kierowcą/handlowcem, praca od poniedziałku-piątku od 9-18 (1h przerwy na jedzenie kiedy chcę). Praca nie jest ciężka, a przyjemna w porównaniu do np. pracy w McDonald's czy na budowie ;p Jak ktoś ma możliwość pracy w terenie to POLECAM.
1
ziąb 2016-04-08 22:20:10
Idealnie, że oprócz dobrych zarobków można jeszcze liczyć na jakieś premie.
maka 2016-05-14 13:50:43
no jeśli chodzi o oferty to Pracownik Call Centre-Call Centre Agent jest u nich potrzebny - konkurencyjne warunki wynagradzania oferują podobno wiec na pewno się opłaca.
matyjas 2016-05-24 19:01:29
jako kierowca-handlowiec, to zapomnij o premiach, jedynie możesz liczyć na tzw, "diety" wyjazdowe od 9-15zł poza swoim województwem, w którym pracujesz. pozdro
bejbe 2016-06-28 09:09:10
podobno u was Pracownik Call Centre-Call Centre Agent ma konkurencyjne wynagrodzenie - może napisać konkretniej?
Uczciwy 2016-07-01 14:54:50
Firma regularnie spóźnia się z wynagrodzeniem stanowczo odradzam
sławek 2016-07-01 15:12:08
Pracownik Call Centre-Call Centre Agent - konkurencyjne warunki wynagradzania są u nich podobno z tego co wiem tak naparwde.. czekam na infromacje na ten temat. A praca jest nie tyko w Warszawie widze wiec wydaje mi się, ze można tutaj dobrze zarobić.
wkurzony 2016-07-07 12:29:20
Potwierdzam - wynagrodzenie ZAWSZE wypłacane w kilkudniowym opóźnieniem. Natomiast gdy pracownik spóźni się do pracy o minutę (lub przekroczy o tyle przewrę w ciągu dnia) zabierają 100 zł premii. ŻENADA - pytajcie o to na rozmowie, ciekawe co wam powiedzą.
2
kasia 2016-07-07 13:41:16
A uchodzą za bardzo dobrego operatora telekomunikacji i tak naprawde to już są dużą konkurencją dla innych sieci, tylko szkoda, że jeszcze nie nabyli adekwatnego podejscia do swoich pracowników
pracownik 2016-07-07 15:34:07
Pracuje 3 lata. Jeszcze nigdy nie zdazylo mi sie takie opoznienie w wyplacie. Owszem dzien dwa czasem tak ale nie tygodnie jak piszesz...
maka 2016-07-07 15:52:02
czyli to jest jednak dobra firma jeśli chodzi o terminowość wypłat?
ufo 2016-07-08 10:59:55
to po co tam pracujesz, jesli tylko na tym tracisz?
sławek 2016-07-08 11:39:05
słuchajcie, a ile konkretnie możm zarobić jako Konsultant Biura Obsługi Klienta? bo wydaje mi się, że jednak niekoniecznie tutaj można wiecej jak 3000 zł zarobić z tego co wiem tak naparwde, macie o tzm jakieđ informacje?
wkurzony 2016-07-27 13:15:24
Już nie pracuje, zrezygnowałem między innymi z tego powodu. Napisałem, że wynagrodzenie spóźnia się o klika DNI. Jeżeli pracujesz w Lyce to dobrze wiesz, że pisząc informacje o tym, że wynagrodzenie jest na czas - kłamiesz. Mam ci przypomnieć jak strajkowaliśmy w Call Center i przesytalismy odbierać połęczenia bo niemieliśmy kasy przez kilka dni? Ja napisałem prawdę - wynagrodzenie powinno być płatne do ostatniego dnia miesiąca, prawda jest taka, że dostajesz je pomiedzy 1 a 5 dniem miesiąca z niewiadomych przyczyn.
3
Wincek 2016-07-27 13:31:27
No wynagrodzenie to wynagrodzenie, ale uważam, że chociaz jest spoko, to nie można tylko o nim myśleć
Byly pracownik call center agent 2016-08-10 14:34:06
Wow pracowałem tam jako jeden z pierwszych ludzi.
BYly minusy powazne w tej pracy dlatego juz tam nie jestem w zasadzie opisane wyzej.
Natoamist opoznienia w wyplatach? serio? No to teraz jesli to prawda to powinno sie omijac szerokim łukiem

NIE POLECAM LM bardzo trafienie opisał warunki tam panujace.
Strajkowaliscie????? HAHHAHAHA
Żaluje ze mnie nie bylo w tym momencie ;p
Opowiedzcie wiecej szczegolow ;p
sławek 2016-08-10 14:38:00
Konsultant Biura Obsługi Klienta jest u nich potrzebny.
Zostaw swoją opinię o LycaMobile Sp. Z.o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LycaMobile Sp. Z.o.o.