Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.
Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam
Pracowałem w Play 5 lat. Ostatnie lata tylko pokazują jak firma stacza się na (usunięte przez administratora) Pracownicy są poniżani przez kierowników i RKS. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym i tak jak było pisane wyżej wszystko zamiecione przez Kadry. Stawki premiowe obniżane co nową ofertę. Na szczęście udało mi się uwolnić z tego fioletowego g***a mimo że zarabiałem 6-8 tysięcy to pieniądze nie są warte atmosfery która panuje w firmie. Powodzenia innym w zmianie pracy. Nie dziwcie się że Play rekrutuje tyle nowych osób to po prostu efekt tego, że wiele starszych pracowników się zwalnia bo nie akceptuje tego jak zaczyna wyglądać ta praca. Z zasady na porządku dziennym jest wciskanie nieświadomym klientom ubezpieczeń, dodatkowych Kart do Internetu 20GB i oczywiście TV która ostatnio jest nowym przebojem w Play. Jednym zdaniem jeszcze raz nie polecam i radze jak najdalej od tej firmy.
Gość napisał prawdę, konsultanci wciskają telefonicznie kit, to co było w UPC nie jest już w Play, internet się ścina, programy nie są przesyłane kablowo a przez internet, ogólnie jest źle.
Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.
W UPC też mieliśmy (usunięte przez administratora) i nie tylko, ale to zniknęło wraz z zawiązaniem się związków zawodowych. Po kilku zwolnieniach za takie praktyki, sytuacja była już ok.. Nie wiem, czego spodziewać się po przejściu do P4, ale wiem do kogo się zwrócić, jak któryś z przełożonych ujawni swoje zapędy związane z (usunięte przez administratora) i innymi przejawami nierównego traktowania. Związki zawodowe przeszły do P4 wraz z pracownikami. nawet nazwa już się zmieniła na RAZEM W PLAY - co widać na stronie www.razemwplay.org. Oni są naprawdę w porządku, nikomu nie odmawiają pomocy.
Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.
zgadzam się, wszystko super praca na najwyższym poziomie, wszyscy pomagają, sprzęty zawsze są takie jak potrzebuje, firma nie dokłada nowych czynników, od których zależy prowizja, nikt prowizji nie obcina a nawet płacą więcej, jest super ....
Cześć Czytam forum od pewnego czasu i stwierdziłem, że i ja musze w końcu coś napisać. Jeszcze pracuje..pracuje prawie 9 lat. W play bywało różnie, były gorsze miesiące i te lepsze. Niestety teraz są głównie gorsze ale kwartały albo półrocza.. Zarabiałem w przedziale 5-6 tys gdzie jak na miasto w który mieszkam to zacnie. Tak było do 2022 roku. Obecnie zarabiam maksymalnie około 4,5. Mam o wiele więcej na głowie: systemy UPC, które nie działają, tv od play, która jest do bani i nie działa, droższa oferta niż była i brak ofert dla aneksujacych umowy co przekłada się na to, że jestem wypalony. Zdarzają się dni gdzie przez 8 godzin nie ma wgl rozmowy handlowej tylko wydaje karty sim, piszę zgłoszenia odnośnie (nie)działania internetu, tv czy innych usług. W ofercie jak i w firmie panuje bałagan. Szkoda mi bardzo załogi z którą pracowałem, mega fajni ludzie ale dali nogę szybciej z tonącego okrętu jakim stał się Play. Obecnie nawet nowi konsultanci odchodzą po 2-3 miesiącach bo presja jest nieadekwatna do zarobków i wolą mieć spokojną głowię. Systemy motywacyjne są tak skonstruowane, że masz na głowie prawie 10 wskaźników, które muszą się "spiąć" abyś otrzymał kasę, inaczej jest ZERO. Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim, z którymi pracowałem - szacunek dla Was. Potencjalnych kandydatów ostrzegam przed aplikowaniem. Na początku będziesz słyszał ILE MOZESZ ZAROBIĆ, później się okaże ile faktycznie zarabiasz. Pozdrawiam
W pełni się z tobą zgadzam. Dobry play był do momentu aż pojawił się Iliad. W chwili obecnej jest tragedia. Możesz mieć wszystko na 100% a zabraknie ci np internetu stacjonarnego i masz podstawę. Chora firma nastawiona na maxymalnie zyski kosztem wszystkich i wszystkiego. Nie warto nawet zaczynać…
Oj książkę można napisać...niestety bez happyendu. Nasmienie tylko, że nie napisałem nawet ułamka historii, które mógłbym opowiedzieć. Część z nich przytoczyli inni użytkownicy. Rozmawiałem z kilkoma osobami, które odeszły na przestrzeni ostatnich miesięcy i nikt nie żałuję. Słowo, które zawsze od nich słyszę to - ULGA.
Czy u Państwa w firmie doradcy biznesowi mogą jeździć służbowym autem w celach prywatnych i za służbowe pieniążki jej tankować? Jeśli tak to co trzeba zrobić żeby dostać się do Państwa i urządzać sobie takie wycieczki
(usunięte przez administratora)
Chyba jak w każdej firmie, za brak wykonywania obowiazków lub za wykonywanie ich niezgodnie ze sztuką...????
Zależy od województwa, za brak podlizywania się Rksowi, własne zdanie najszybciej.
Ja tam pracę lubię w play. Ale.. mój „kierownik” strasznie mnie nie lubi, ponieważ w większości kwestii mam większą wiedzę niż on. Nie wiem czym to spowodowane jest, bo pracuje jakieś 4 lata mniej niż on ale może więcej w innych firmach i po prostu stąd ta Praca z klientem u mnie wygląda solidniej. Przykre to, bo przez to że mnie nie lubi, wiem ze mi umowy nie przedłuży. Już mi robi problemy, klientów mi odbiera, próbuje upokorzyć Mnie do klientów itp… a jak mam dzień wolny, to dostaje jakieś głupie wiadomosci, można określić je lekko (usunięte przez administratora).. kierownikowi regionalnemu wchodzi w *** także jestem w czarnej dziurze. Pozdrawiam ♥️
Porozmawiaj o przesunięciu do innego salonu. Zazwyczaj RKS jeśli ma tylko miejsce to nie robi z tym problemu:) jeśli nie możesz się dogadać z przełożonym, a chcesz zostać w firmie to najlepsze rozwiązanie
Spotkanie w sieci restauracji Pytania o doświadczenie, zainteresowania, jakich umiejętności nauczę się na tym stanowisku, dlaczego zwykły telefon jest lepszy od smartfona, jaki mam telefon i dlaczego go wybrałam, dlaczego oferta na kartę jest lepsza od abonamentu. Nie dostałam pracy ,nie odpowiadały mi godziny
zainteresowania , doświadczenie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Po kolejnej zmianie systemu motywacyjnego gdzie uzależniono od niekompetencji monterów 50% wynagrodzenia nie ma w tej firmie już czego szukać. Będzie wysyp ogłoszeń ale przestrzegam szkoda nerwów to już nie jest ten Play co kiedyś odkąd wykupił go Iliad liczy się tylko zysk dla wielkiego francuskiego korpo kosztem pracowników. Zarobki bardzo mocno spadły, połączenie z UPC to koszmar kompetencyjny nikt nic nie wie takiego burdelu jeszcze nigdy człowiek nie widział bo do firmy przeszła naprawdę miernota i zaczęła rządzić. Salony nie miastach bez UPC praktycznie obecnie są całkowicie pozbawione premii ze względu na chore wskaźniki. Kadry zamiatają sprawy o mobbing pod dywan, związki zawodowe śpią. Naprawdę za te pieniądze można znaleźć o wiele lepszą pracę. Szkoda mi tylko super zespołu którego było się częścią ale to tylko praca! Zdrowia nikt wam nie zwróci, szczególnie psychicznego. Firma spada jakością na łeb na szyję. Życzę tym którzy zostali z całego serca żeby się wam zmieniło w końcu na dobre!
Premie są fatalne a wymogi niewykonalne. Kiedyś zwalniano pracowników za to ze nie wyrabiają planów a dziś toleruje się wszystkich bo nie ma chętnych
firma poszukuje pracownika na stanowisko konsultantki ds. sprzedaży w salonie własnym. wspomniano, że można pracować tutaj w trybie zmianowym, również w weekendy. na ile zmian w takim razie się pracuje? i w jakich godzinach one są? jeśli zdarzy się praca w weekend, to czy jest ona wypłacana jakoś ekstra? dajcie znać. ;-)
Nie jest płacone ekstra. Wszystko zależy od salonu i grafiku. Zmiany w sobotę i niedzielę są obowiązkowe.
Weekendy nie są płatne ekstra bo to jest w zakresie normalnego harmonogramu. Jeśli chodzi o ilość weekendów wolnych to zależy od mocy przerobowej salonu oraz jego rozmiarów ile osób musi być w salonie. Godziny otwarcia są bardzo różne, zależy od salonu - sprawdź w Internecie ten konkretny do którego aplikujesz
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie P4 Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Jobs.pl 4 września
Hej, interesuje mnie stanowisko typu Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym, jednak kwestia jest taka, że szukam czegoś na dłużej, a tam na stronie w ofercie jest podane, że jest umowa na zastępstwo. No i nie rozumiem, znaczy to jest coś naprawdę na chwilę? Wyjaśni ktoś?
Formalnie oczywiście jest to umowa na zastępstwo, w praktyce jeśli jesteś bardzo dobrym konsultantem to na 100% Cię zostawią w tym własnym bądź przesuną jeśli masz w mieście kilka salonów, bądź osobę, która wróci. Bo umowy masz np na Poznań, Warszawa, Wrocław i jego ramach może dojść do przesunięcia pracownika - nie koniecznie Ciebie, może być osoby, która wróci. Pamiętaj - jeśli się wykażesz, że jesteś dobrym i opłacalnym pracownikiem, firma zawsze będzie się starać żeby znaleźć dla Ciebie miejsce
Hej hej, widziałam ofertę dla młodszego specjalisty ds. reklamacji i chyba będe aplikować, ale możecie napisac mi więcej informacji o zarobkach czy też ile wynosi ta premia kwartalna i jak ciężko ją zdobyć. Ponoć ścieżka kariery jest od początku zaplanowana, a zasady awansu są jasno okreslone:P Jak to wygląda w praktyce?
Nie wiem jaka teraz jest pensja podstawowa na młodszym specjaliście. Premie kwartalne spokojnie można wyrobić na poziomie od 35 - 43 %. Ścieżka kariery jest zaplanowana i warunki awansu jasno określone. Każdy ma dostęp do dokumentu, w którym jest jasno opisane, jakie są warunki awansu na stanowiska. Ścieżka kariery wygląda tak: Młodszy specjalista - Specjalista - Starszy Specjalista - Ekspert. Obecnie awansować można raz na rok.
Rekrutacja na stanowisko związane z marketingiem, aby na końcowym etapie dowiedzieć się, że w zasadzie to praca a'la przedstawiciel handlowy, nie mająca nic wspólnego z marketingiem. Nie polecam, tragiczna komunikacja na każdym etapie.
U mnie nawet problem z powrotem z macierzyńskiego, określony czas dostałam Na karmienie piersią, co jest śmieszne! Bo wychodzi na to że cyca muszę odstawić nie wtedy kiedy dziecko chce tylko kiedy chce kierownik.. porażka totalna !
Rozmowa kwalifikacyjna przez telefon(!) w środku dnia, bez zapowiedzi, gotowałam akurat makaron. Szczęście, że nie wykipiał. Pani po drugiej stronie słuchawki niczym robot bombardowała pytaniami, jakby chciała mieć to szybko za sobą. Pytania tak mnie rozdrażniły, że aż musiałam zakończyć połączenie bo jeszcze powiedziałabym kilka słów za dużo :) Pracy jak można się domyślać nie dostałam, ale nie będę płakać. (usunięte przez administratora)
Pracodawca, który tylko patrzy jak przyciąć kasę która ci się słusznie należy. Wypracowujesz pieniądze, (usunięte przez administratora) jak ci ich nie wypłacić. Wypłacą to tylko myślą w jaki sposób ci je zabrać poprzez różnego rodzaju rekalkulację. Dla osób prowadzących firmę i zatrudniających ludzi takie działanie powoduje olbrzymie perturbacje i zachwianie w budżecie. Coś co kiedyś było oczywiste i przejrzyste dzisiaj jest niepewne i nieoczywiste. Przestrzegam wszystkich przed wejściem z biznesem do tego operatora. Obiecują dużo jednak po czasie wychodzi przysłowiowe szydło z wora. Nikomu nie polecam
Brałem udział w rekrutacji na stanowisko biurowe (IT), odezwano sie do mnie szybko po aplikacji na ogłoszenie, rozmowa poszła sprawnie. Jednakże po rozmowie do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnego feedbacku, ani odpowiedzi dot. mojej aplikacji (minęło pare miesięcy). Mało poważne i profesjonalne zachowanie.
Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.
Dodam jeszcze: 19. Ciągle sprawdzanie: MS - to jest standard, ale szał jaki jest podczas tego w głowie się nie mieści. Kierownicy szaleją na swoich grupach, robią zdjęcia ludziom z podejrzeniem MS-a i podsyłają co chwilę do Salonów. MS video, mogą Cię nagrywać w for ie wideo i całą Twoja rozmowę - t już jest kontrolowanie wątpliwe ETYCZNIE. I najlepsze audyty "krzyżowe" - Regionalni dogadują się między sobą i testują Konsultantów w innym punkcie, często odgrywają trudnych Klientów, ale nic nie kupują ( teoretycznie gdybyś miał mistrzowskie umiejętności sprzedażny i tak nic nie sprzedasz) . Przyjedzie Ci jakiś Regionalny i podbuduje swoje ego, że zrobił Ci trudną scenkę sprzedażową. I najlepsze jest to, że nigdy się dowiesz kto Ciebie odwiedził z Regionalnych. ponieważ nikt Ci o tym nie powie. Chyba, że Kierownik punktu puści parę z ust, ale nie ma żadnego omówienia tej rozmowy. Zero merytorycznego podejścia, więc te idiotyczne badania niczemu nie służą. A nie przepraszam służą temu, żeby Konsultant w sklepie był Ciągle ZESTRESOWANY! Natomiast uważam, że wygłaszanie słów: propaganda, kłamstwa, grożenie prokuratorem to jest po prostu BRAK ARGUMENTÓW, a kiedy brakuje centrali argumentów to faktycznie jest problem. Większość wpisów tutaj, tych którzy próbują na siłę bronić PLAY jest po prostu ŻENUJĄCA!
To powinna być Biblia każdego Konsultanta Plej przed pojęciem Pracy. Pewnie centrala się ucieszy :) :) :)
Mam nadzieje że centrala tego nie czyta bo naprawdę trzeba sie wstydzić co tu sie wyrabia. Plejek masz jakieś konkretne uwagi czy podłaczasz sie pod kolesia który wyleciał za konkretne rzeczy. Złodzieją tez klaszczesz jak coś fajnie ukradną? Szkoda słów.
Zamiast akceptacji hejtu zrob cos dobrego. Pomoz komus, zrob zakupy seniorowi, uszyj maseczke. Pamietaj ze karma wraca. Jakos tak swiat jest zoorganizowany ze jest i centrala i jest teren, to nie sa inni, gorsi ludzie. Nie atakujcie teraz bo Play sie godnie zachowuje. Pracodawcy obecnie padaja a Wy dalej atakujecie.
Zajmij się szyciem maseczek, bo to wychodzi Ci najlepiej. Jak pracodawca nie szanuje ludzi to zawsze to się obraca przeciwko niemu, choćby ie wiem jak się wypierał, że tak nie jest. Tak działa ta firma od lat. Odradzam. HR beznadziejny.
Zgadzam się z tobą, wszystko w punkt, a ludzie ciemni powinni złapać światło z twojego wpisu. Dla osób, którzy chcą iść do pracy w Play nie polecam, typowa korporacja, wymagająca więcej niż możesz dać, a dasz palec wezmą całą rękę. Jaka kolwiek praca może zwolnić cie z dnia na dzień nawet po 10 latach pracy dając jej to co potrzebują, a mając trochę swojego zdania zaraz możesz wylecieć bo im to nie odpowiada. Jest tego dużo ale bardzo dobrze jest to opisane jak ww.
Jeżeli twierdzisz, że konsultanci jadący na wycieczkę są wybierani w sposób wątpliwy, to chyba nie umiesz przegrywać? Po każdym konkursie każdy POS czy Empik otrzymują maila z rankingiem. Widać w nim kto ile ma punktów. Kto ma więcej ten wygrywa i jedzie. Nie widziałem w rankingach dziwnych sytuacji, że osoba z mniejsza ilością punktów była wyżej w klasyfikacji generalnej i pojechała za uśmiech czy inna coś innego. Nie pisz, że osoby z większych salonów mają łatwiej, bo to bzdura. Przecież jest podział grupowy w których znajdują się punkty podobnej wielkości, lokalizacji i realizacji. Stała ekipa RKS na wyjazdach? Ciekawe. Byłem na czterech wyjazdach, bo wygrałem konkurs i na żadnym z nie spotkałem dwa razy tego samego RKS czy OKS. Za to jeździłem z konsultantami z tak małych miejscowości, że sprawdzałem w Google co to za mieścina.
Mojego szefa Zbigniewa zwolnili po 10 latach. Ale byl poprostu slaby i zamiast pracy zajmowal sie kolezankami. Nie zgadzam sie z tym co jest wyzej napisane. Pracuje wiele lat i jest to uczciwy pracodawca. Fakt trzeba pracowac a nie udawac.
To ja jestem prawdziwa Sylwia.Nie zycze sobie postow pod moim imieniem i oczerniania mojego bylego Szefa.Zglaszam to do Komisji Etyki w P4.
Dlaczego taka osoba tyle czasu pracowała w tym miejscu? Rada Etyki Play, dobry żart. Przecież ta firma nie ma żadnych zasad etycznych.
Nie znam Cię i nie wiem za kogo sie mam podawac. Mam na imię Sylwia i odniosłam sie do tego co negatywnie o firmie piszesz. Nie wiem o jakim byłym szefie piszesz.?. Nie boje się tez gróźb którymi sypiesz na portalu nie zależnym od Play. Ale sama wystawiasz Sobie opinie jak to wyglada.
I odezwała się Pani RKS... Kobieto zjedź na ziemię. Czy jesteś jedyną osobą o imieniu Sylwia w tej firmie? Możesz sobie „nie życzyć” w pracy, tutaj wszyscy są na równi i każdy ma prawo do swojej opinii. Na Sales Power nie masz prawa głosu, to tutaj (usunięte przez administratora) wybija. I dobrze, może kiedyś pójdą po rozum do głowy. Pani już za długo tam pracuje, warto odświeży CV i horyzonty.
Zgadzam się z powyższą opinią. Mobbing podczas ciśnienia na sprzedaż , układziki, nieetyczne zachowania, brak możliwości rozwoju.
A tak serio, to wszędzie są ludzie i wszystko zależy od nich. Pensja na czas i system banefitow ok. Wszystko zależy w którym oddziale się pracuje.
Słuchajajcie tak RKS-i postrzegają siebie. Wolno im wszystko w firmie do tego stopnia, że próbują zastraszać ludzi na niezależnym portalu od Play. Tak to wygląda również w pracy. Zastraszanie każdego dnia. To co widzicie tutaj to jet 0,5% tego co dzieję się w Salonach. Dyskryminacja, poniżanie Pracownika to Play uwielbia, a później wszyscy wszystkiego się wypierają, a centrala jest zawsze najmniej poinformowana (mija się to z prawdą, wiedzą wszystko i nawet organizują dodatkowe szkolenia jak tuszować mobbing nazwane zwalczaniem mobbingu). Jako były Praciwnik znam te żałosne praktyki na wylot. Nie dajcie się zastraszyć, zawsze walczcie o swoje prawa. A jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy zastanów się dwa razy czy chcesz wchodzić w tak toksyczne środowisko. Osobiście nie polecam.
To chyba firma odpowiada za to jak są traktowani Klienci i Pracownicy. Nikt inny. Skoro takie praktyki są stosowne to odpowiedzialność chyba ponosi Play i kadra managerska, że dopuszcza do takich sytuacji? Czy HR może się wypowiedzieć w tej kwestii? Czy jest tylko od zamiatania spaw pod dywan? Czy jest to jedyne stanowisko firmy w tej kwestii?
Ludzie zarabiacie na sprzedazy w Play, w ciężkim okresie jakim jest pandemia wiecie jak ta firma się zachowała. Ale dalej całą masą popiera co ten człowiek napisał. Stek pomówień i nie prawdy. Pracuje w Play 10 lat. HR znam, RKS znam, managerów znam, jasny system prowizyjny mam, premie zawsze są za małe ale są, nigdy nie oczekiwałam aby mi płacili za klientow którzy nie płacą bo dlaczego - bo sprzedałam fraudowi, ścieżki kariery mam - limituje to lokalizacja ale mogę się przeprowadzić do Warszawy, konkursy wygrywam i nie użalam się że jest trudno. Strasznie polski ten wpis... Obrzucic blotem wszystko i wszystkich. Bo mozna. Bo juz nie pracuje i internet anonimowy. W każdej firmie zapewne wiele można zmienić i wiele zależy od ludzi. Ale ja trafiłam na fajnych. Trzymajcie się Playersi i zanim zajakujecie sami się zastanowcie. Decydując się na pracę w handlu, decydujemy się na określony charakter pracy.
Bardzo złe praktyki. Czego Play się tak obawia? Niewygodne komentarze są usuwane. Jedno jest pewne, zrobią wszystko, żeby Twoja sprawa została zamieciona pod dywan. Działy stworzone „dla pracownika” to jedna wielka fikcja. Złe traktowanie, wulgaryzmy, publiczne wyśmiewanie, szykanowanie, nagabywanie to techniki ku osiąganiu celów. Zdecydowanie nie polecam pracy przez złe doświadczania w firmie.
Kolega pracował tam kilka miesięcy, w bardzo podobnym tonie wypowiadał się o warunkach tam panujących. Firma nastawiona na sprzedaż. Dla nich zarówno klienci jak i pracownicy to tylko numery
Niestety Play nie ma już takiego rozwoju jak kiedyś.Na zlecenie firmy X udałem się do salonów PLAY w Krakowie by sprawdzić jak wygląda oferta łączona UPC plus Play.Każdy salon oferuje co innego i robi to w sposób nachalny ceny wyższe niż u konkurencji i sprzęt stary technologiczne.Brak konkretnych informacji na temat oferty duże rozbieżności w opłacie aktywacyjnej u jednych 1zł u drugich 50zł.W jednym salonie kierownik wrzeszczał na dziewczynę, że nie przekonała klienta by przeniósł numery firmowe z innej sieci.Błąd popełnił kierownik nie miał telefonu na stanie i stwierdził że oferty z dużą paczką GB nie ma.Dziewczyna profesjonalnie obsługiwała i się uczyła klient był zainteresowany ale podejście kierownika salonu krytyczne.Mi też nic konkretnego nie zaproponowano i dano do zrozumienia że lepszej oferty nigdzie indziej nie dostanę.
Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam
Firma jak to firma, typowe korpo której celem jest wyssanie z ciebie wszystkiego co się da… na sam koniec zostajesz z kilkoma abonamentami (które robiłaś dla premii i św spokoju ze strony RKS) z nerwicą po walce o każdy wskaźnik i że świadomością że jesteś najgorsza, że inni potrafią itd itp. Każdemu ceniącemu sobie zdrowie i spokój stanowczo odradzam pracę w tym paskudnym i bezdusznym miejscu
Brak odpowiedzi na złożone CV mimo zapewnień o odpowiedzi niezależnie od rezultatu.
A informowali o czasie oczekiwania na odpowiedź? I ile już czekasz? Daj znać, bo zastanawiam się nad aplikacją w to miejsce i chcę wiedzieć, czego ewentualnie się spodziewać.
Trochę już pracuję i czas się powoli żegnać z Play. Nacisk jest tak wielki , że zaczynamy się męczyć w tym wszystkim. Przejeliśmy UPC ale wypłatę mamy tą samą. Niby ok 5 tys średnio wyciągamy. I dobrze i źle biorąc pod uwagę, że 2 lata temu też tyle dostawaliśmy. Co nam doszło - upc, całkiem nowy system ale co tam, obdzwonki, 3 warunki do wypłaty, na plus ile wyrobisz tyle zarobisz , atmosfere nagietą. Ciągle mało i mało, pamiętam czasy jak walka była o słynne 20 GB , które dziś nie istnieje. DDA trzeba bez tego robić. Cezpainie się każdego szczegółu. Za mało bombek na choince itp. Każdy z nas jest dorosły, i niektórzy mają kredyty , ciężką sytuację losową i nie mają możliwości większego zarobku to cisną. wszyscy widzimy jak to wygląda. Jak przyjeżdza RKS to wszystko cacy , jak wyjeżdża ulewa nam się wszystkim łacznie z kiero. Ileż można. Mam wrażenie, że uczestniczymy w grze " Kto ile wytrzyma" . To jie jest zła praca pod warunkiem, że na chwilę
5 tysięcy to i tak dobrze. Ludzie z dawnego UPC odkąd Play je wchlonelo nawet tyle nie zarabiają. Taka kwotę albo większą mają tylko ci, którzy świadomie oszukują klientów. Coraz większe cele, a obowiązków coraz więcej. Każą przenosić klientów UPC na sprzęt Playa a 90% klientów zwraca, bo są niezadowoleni z jakości usług. Forma zatrudnienia to też jakiś żart, bo już nawet umow zleceń nie będzie. Od stycznia zostaje tylko działalność. Połowa działu się stąd zmywa a jeszcze więcej ludzi lada moment pożegna ten tonący okręt. Nowi przychodzą, bo są nieświadomi tego co ich czeka. Na rozmowie mydli się im oczy o zarobkach, sięgających 10k lub więcej. Sky is the limit przecież.
Teraz bidoki poprawki wprowadzają u jednego z nas jak macie niedosiegi na antenach !!! Kogo chcecie zatrudnić !!!
Na szczęście mam już za sobą ten potworny etap w życiu, więc chce się podzielić swoją opinią, by przestrzec innych nieświadomych ludzi przed tym, co może ich czekać gdy zdecydują się na współpracę z Play :) 1.(usunięte przez administratora)Nie tylko ze strony regionalnego ale i ze strony kierownika salonu, a reszta konsultantów w słabym miesiącu gotowa jest wepchnąć Cię pod pociąg, byleby zrobić swój plan i dostać kasę. Po trupach do celu. Odbijanie klientów z mojego biurka przez drugiego konsultanta to była norma. „Chapanie klientów jak zachłanne prosie”. A kieras nie widzial w tym nic złego, słyszałam tylko, że widocznie tylko temu drugiemu pracownikowi zależy na premii. Istny dramat. Zapomniałeś czegoś zrobić przez nadmiar obowiązków? (usunięte przez administratora) Nie masz prawa się pomylić. No, może oprócz kierownika, wtedy nic się nie dzieje. Wielokrotnie płakałam przy klientach, (usunięte przez administratora) ustawał, gdy tylko wchodzili, a ja musiałam ich w takim stanie obsłużyć. Gdybym napisała tu wszystkie sytuacje, które miały miejsce to by mi znaków nie wystarczyło. 2. Wciskanie klientom usług to codzienność w tej pracy. Słynne DDA albo ubezpieczenia, wmawianie że to w „pakiecie” albo że „bez tego się nie da, taka oferta”:) A potem klient płaci za dodatkowe usługi i wszystko jak byk widać na fakturach. Dorzucanie emerytom przychodzącym na aneks drugiego numeru, żeby wpadła aktywka i dda. I jeszcze słuchawki lub opaska za złotówkę. Oczywiście choćbyś się dwoił i troił to regionalnemu i tak wiecznie będzie za mało. 3. Brak szkoleń. Po przejęciu UPC przez Play pracownicy salonów zostali rzuceni na głęboką wodę. NIKT nam nie pokazał NIC, a systemy doszły aż trzy. Jak zrobić zgłoszenie? Jak wezwać technika? Co oznaczają te wszystkie skróty jak już dokopiesz się do możliwości wezwania technika do klienta? Bladego pojęcia nie mam, ale jak wybierzesz źle to jest duża szansa, że ci to anulują. 4. Ciągle zmiany systemu premiowania, byleby jak najbardziej utrudnić pracę tym na najniższym szczeblu. Obowiązków coraz więcej, a kasa taka sama lub mniejsza. 5. Nie wypłacą wam zaległej premii jeśli złożycie wypowiedzenie. Mimo że wam się należy. 6. Ciągłe kontrole na każdym roku. RKS, OKS, mystery shopper, wysyłają też swoich ludzi incognito. Pracownik salonu żyje w ciągłym stresie, bo nie dość że musi dopiąć narzucony przez play plan, który z miesiąca na miesiąc jest coraz ciężej zrobić, to jeszcze jego premia zależy również od sztywnego i nienaturalnego standardu obsługi klienta. A spróbuj tylko zapomnieć zapytać MS’a o coś, co ma większą wagę niż reszta i możesz powiedzieć premii papa na cały kwartał. Nawet biednych klientów, którzy przychodzą tylko po doładowanie telefonu musimy męczyć o światłowód, sprawdzać im zasięg i proponować im ofertę na abonament oraz TV. 7. Instalacje światłowodów to istny żart. Nie dość, że plany na nie są kolosalne to niektóre instalacje mają miejsce w następnym miesiącu. Montaż nie dojdzie do skutku i kolejny raz mówimy premii papa. Na szczęście mam już inną, sto razy lepszą pracę i za żadne skarby świata nie wróciłabym do salonu play. Jeśli kiedykolwiek przyjdzie wam do głowy, by spróbować w takim miejscu to jak najszybciej odgońcie tę myśl. Nie warto psuć nerwów, naprawdę … Ta firma ma w głębokim poważaniu i pracownika i klienta, dla nich najważniejsze są tabelki i liczby, a konsultanci powoli nie wytrzymują presji i odchodzą. Omijajcie to miejsce szerokim łukiem.
Zgadzam się w 100% Wszystko co napisałaś jest prawda. Brak zrozumienia tylko liczy się aktywacja. Panie,Panowie, RkS czy Wy naprawdę tego nie widzicie czy tylko udajecie bo tak Wam lepiej. Po zakończonej robovie dobrze się czujecie z tym, ze komus dowaliliscie, ze napisaliście @ z pogróżkami, ze wymuszacie na Nas. Kiedyś odejdziecie z Play ale niesmak i brak szacunku do siebie pozostaje. Te wasze słupki nic juz nie znaczą dla Nas. Większość nawet nie czyta . Szkoda mi Was i siebie jeszcze . Wierze, ze znajdę prace i odejdę
Cześć, o co chodzi z tymi mailami z pogróżkami? Dostaje się takie maile za słabe wyniki, czy o co chodzi? Chociaż wiadomo, zupełnie nic tego nie usprawiedliwia:/ Ja jestem trochę zdesperowana jeśli chodzi o prace, potrzebuje czegoś na już :/ Myślisz, że da się chociażby tu rok przepracować tak na przeczekanie? Powodzenia w szukaniu nowej pracy, na pewno coś znajdziesz :)
Firma nie docenia stałych doswiadczonych pracowników. Plany wyśrubowane i często nierealne do wykonania. Premie coraz słabsze.
Czy ktoś może podzielić się, jak wygląda atmosfera w centrali w Warszawie?
Jako były pracownik DOKu mogę powiedzieć że ta praca może być dobra na początek ponieważ jeśli już masz doświadczenie to lepiej je wykorzystać w innej dziedzinie, no chyba że jesteś typem który nie ma swojego zdania i jedynie przytakuje na to co mówi kierownictwo. Jeśli głośno wyrażasz negatywną opinię na temat np. problemów z systemami potrzebnymi do prawidłowej obsługi klienta lub w ogóle masz odwagę powiedzieć co na ten temat myślisz to zapomnij o ścieżce rozwoju. Idealny pracownik to taki który siedzi cicho. Jeśli się skumasz z przełożonym to plus dla Ciebie. Ogólnie tych których spotkałem na swojej drodze mogę podzielić na przyjaznych, empatycznych. Oni pomogą a nawet zawalczą. Są też tacy którzy manipulują i pomawiają. Do podstawy jest premia co kwartał. Trzeba nabić cel aby dostać premię. Im wyższy procent realizacji celu tym większa premia. Podsumowując, w doku jest różnie, zależy na kogo się trafi. Ja miałem o tyle niefart, że moja była kierowniczka była z typu tych co szukała podwładnych którymi manipulowała i zdarzało się że potrafiła zastraszać. Byłem niewygodnym pracownikiem bo miałem własne zdanie, głośno mówiłem co mi nie pasuje, czego brakuje aby pracowało się lepiej nie tylko mi, a taka postawa w systemie korporacyjnym nie jest porządana. Ambitniejsi mogą próbować przechodzić między działami po jakimś czasie gdzie stawki są lepsze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 175.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 135, z czego 18 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.