firma \" nie daj się\" stała jazda bez zezwoleń, zaniżanie diet dla kierowców, albo \" bierzesz to co dajemy albo nic nie dostaniesz\" to na porządku stwierdzenie, zero wyczucia sytuacji w sytuacjach losowych pracownika, kiedyś kierowcy poważnie połamał się syn ( obie kości ręki - groziła amputacja ręki ) a [usunięte przez moderatora] kazali kierowcy jechać w daleką trasę... brak słów...
Firma na zasadzie nie daj się. Co z minusów bo łatwiej wymienić: - wszyscy praktycznie pala papierosy i to wszędzie od warsztatu ,przez biuro (epapieros),po kabinę ciężarówki - dyspo i prezes nie maja prawa jazdy CE i mówią Ci jak masz jechać, dysponują Twoim czasem nie zając reali drogowych ( gdzie o 22 znajdziesz wolny parking np na A4?? i to jeszcze z gabarytem) - wyzwiska od gargameli gargusów i innych takich na prządku dziennym - niby masz stałą wypłatę niezależną od wyjechanych godzin ładunków itp ale jak przychodzi urlop to zabierają Ci kolo 80pln za każdy dzień (80pln x26 dni =niezła suma potrącona w białych rękawiczkach) - wyjazd do pracy w niedziele jest niepłatny (jak wyjedziesz w niedziele do południa to może Ci uwzględnia ze byles w pracy w niedziele , ale jak po 12 to zapomnij ze pracowałeś tu za pieniądze) - weekend w kabinie to dodatkowe 400pln pod warunkiem ze kręcisz pauzę 45, jak jedziesz to zero dodatku -wynagrodzenie za pracę liche gdyż nawet prezes codziennie żebrze o papierosy od pracowników - parking nieutwardzony wiec po opadach do auta w błocie po kostki - kompletna odzież robocza wydana po 2 miesiącach - niby jesteś kierowcą ale na warsztacie masz robić jako mechanik elektryk lakiernik sprzątaczka itd - mechanicy są od wydawania towaru z magazynu a nie od napraw naczep , bo naczepy naprawiać mają sami kierowcy - rozmowa ze starymi pracownikami (starymi starzem pracy) kończy sie na tym ze nie jest wg nich źle, ze jest ok, bo 20 lat temu to tu bylo grubo a teraz jest zdecydowanie lepiej ( ale ich lepiej to i tak oderwanie od rzeczywistości czy normalności) - kierownik ( nomen omen byly kierowca tej firmy ) od taboru zajmuje sie wszystkim przez co nie ogarnia wielu spraw, gdyż przez niego przechodzą wszystkie praktycznie decyzje, ma za dużo na głowie i nie nadaje sie do kontaktu z ludźmi - jazda przyczepami bez przeglądu bądź niesprawnymi czy niekompletnymi - zawsze szukają winnych jak się coś wydarzy, i zawsze znajdują kogoś ale nigdy siebie - organizacja pracy leży , np W pracy od 8 siedzisz na warsztacie bo nie ma ładunków Przychodzi 15 i nagle pada zdanie zawieziesz kierowce do jego auta i tak o 22 jestes na bazie. Na nastepny dzien na 8 w pracy ale te nadgodziny nie sa platne - atmosfera w pracy , kazdy d…. Ci obrobi - kręcenie i unikanie konkretnej odpowiedzi juz przy rozmowie o prace a później tylko bylo tego wiecej - zabawa w chowanego jak nie ma pracy jako kierowca ( w kuchni siedzieć nie możesz, bo inni „pracują” a ty nie , wiec jak jesteś to na warsztacie cos musisz sobie znaleść np zamiatanie albo stanie z „kolegami” w grupce i palenie fajek , nie można siedziec trzeba stać i udawać ze sie cos robi) bo 30 chlopa przez tydzien na warsztacie ma co robic, jest tyle pracy ze hoho - robisz jako pilot, w pracy jesteś po 18-20h na dobę przez kilka dni i myślisz ze większa wyplata za to, albo jakis dzień wolnego , to jestes w bledzie jak tak myslisz ( wyplata przeciez jest stala) - jak cos zglaszasz , ze jest nie tak to argument maja taki ze wyplata jest dobra i na czas i co ty chcesz ( przypomnę ze w pl nie ma pracy za darmo) -pieniądze (choć marne jak za taką pracę)to nie wszystko, liczy się człowiek, tu to nie funkcjonuje -nie zgłasza się wypadków w pracy -podnoszenie ciężarów ponad normy -praca spedytora kończy się jak wyśle ci zlecenie, jak wystąpi jakiś problem to zapomnij o pomocy z ich strony ( ich tłumaczenie to: nas tam nie ma , musisz sobie jakoś poradzić, ciężko jest im zadzwonić i wyjaśnić o co chodzi , lepiej np niech kierowca biega od bramy do bramy i się dowiaduje co jest grane -jedziesz w uwalonych butach kurtce , masz tylko 1 komplet a warunki pracy w polu , błocie itp. Pobrudzi Ci się kurtka to idziesz w takiej unoranej jupie do jakiegoś biura po dokumenty i nie wyglada to fajnie tak się dba o wizerunek - może już wystarczy bo miejsca zbraknie na te minusy to tak tylko wierzchołek góry Z plusów: - wyplata zawsze na czas w granicach 5 każdego miesiąca na koncie -kilka pozytywnych osób w calej firmie ale to zbyt mało by firma miała dobra atmosferę -płacą za mandaty ale trzeba udowodnić, że to nie twoja wina , w innym przypadku zapłacisz -chcesz tam pracować to nie wyrażaj swojej opinii mimo tego, iż zachęcają Cie do tego, wykonuj durnowate polecenia bez zastanawiania się, czy to zgodne z jakimkolwiek prawem, mierny bierny ale wierny. -firma powinna mieć nazwę PTWG to dla wtajemniczonych
Czytam, że nie ma tutaj możliwości wypłaconych nadgodzin, ponieważ obowiązują stałe wynagrodzenie. Czy w takim razie można liczyć na jakiś dzień wolny na tygodniu? I co jeśli odmówi się pracy po godzinach?
O dniu wolnym raczej zapomnij to czy go dostaniesz będzie uzależnione od kierownika ilości pracy i tego co on sobie pomyśli. Ja raz dostałem ( wymusiłem) 5x nie. Jak chcesz odmówić pracy po godzinach ?? Skoro jedziesz autem osobowym to się zatrzymasz i dalej nie pojedziesz ?? Gdzie będziesz spać ?? Co jeść ? Gdzie się umyć? Hotel ? Kto za to zapłaci? A pasażer musi być dostarczony. Można odmówić i to przyjmą do wiadomości raz drugi i wylecisz z pracy , bo będziesz walczył o swoje prawa, tu takich nie chcą.
Witam a jakie warunki pracy mają mechanicy bo widzę że poszukują?
Gdzie o tym słyszałeś, że szukaja? No właśnie mi ktoś tak powiedział, a ofert nie widzę, dlatego tu wszedłem. No i powiedz, dowiedziałeś sie czegoś o robocie tam? Jakie godziny i stawka? Dzięki jak coś.
Sporo tutaj opinii od samych kierowców. Ktoś wie może czy aktualnie potrzebują spedytorow? Widziałam starsze ogłoszenie o pracę dla spedytora właśnie i napisano w nim, że wymagają znajomości angielskiego plus mile widziana jest znajomość języka niemieckiego. Czy znając oba te języki można liczyć na lepszy zarobek? Są jakieś dodatki z tego faktu?
Nazywam się i obecnie pracuję w Arabii Saudyjskiej, kierowca ciężarówki, mam prawo jazdy na ciężarówkę z przyczepą w dwóch krajach, wakat dla twojej firmy, dzięki.
No Questions
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Do "kierowca" widać, że tam nigdy nie pracowałeś ;-) Używanie magnesów odgórnie jest zabronione, a o zezwolenia firma wnioskuje chyba najwięcej w wielkopolsce. Praca nie dla każdego. Jak się lubi jazdę jak tramwaj po tej samej trasie i z tym samym ładunkiem to można iść na plandekę. Tutaj są gabaryty więc na monotonię nie można narzekać , dużo można się nauczyć i trzeba się liczyć, że czasami weekend wyskoczy po za domem, bo nie wszystko idzie jak po sznurku - ale jest dodatkowo płatny. Po za tym wynajmują osobówki na powrót. Zdecydowana większość kierowców tam pracujących jest z polecenia (brat, szwagier, sąsiad, kuzyn) i to bardzo długo. A to o czymś świadczy. Niektórzy szykują się już na emeryturę. Polityka firmy jest taka, że co roku są nowe ciągniki. Cała flota to ma max. 5 lat. Na sprawy socjalne i BHP nie można narzekać . Masz to co trzeba a nawet więcej - dbają o wizerunek kierowcy. Co roku jest szkolenie z zabezpieczania ładunków prowadzone przez niemieckiego byłego policjanta. Co do kasy wiadomo - zawsze mogłaby być większa. Co dwa lata zapraszają z żonami na Oktoberfest. Z racji stanu zdrowia zrezygnowałem by jeździć bliżej komina.
Twoja opinia przedstawia pracodawcę w dobrym świetle. Napisałeś, że duża część kierowców tam pracujących jest z polecenia. Zastanawiam się, czy nie mając znajomości w firmie Universal Transport Batorowo, również można otrzymać zatrudnienie?
Witam pytanie mam okazję dostać się do padeborn oczywiście z polecenia czy możesz się wypowiedzieć na warunki tam i jazde
Panowie mam pytanko uniwersal ale w padeborn ktoś coś się wypowiedź czy nie pchać się tam
Podajcie proszę nazwy tych wspaniałych firm w których tak się dba o ludzi
No są takie firmy, naprawdę. :) Ale uważasz, że w tej firmie nie jest tak źle? Jesteś w miarę zadowolony?
(usunięte przez administratora)
Multisportem jest załadunek na OUT
Zero szacunku do ludzi jazda na aucie lądowanie w dzień towaru a później logujesz kartę i dylasz cała noc bez pilota no bo koszty Nie polecam dziad cięcie na dietach kantowanie reszta wypłaty w kopercie Pan Tadziu ustala z szefem kto ile w San miesiącu dostanie i tyle powinni to (usunięte przez administratora) dawno zamknac
Ogólnie jest to dobry pracodawca więc nie powinno być powodów do narzekania, trzeba jedynie chcieć pracować.
Miałem zaszczyt jezdzic chwile dla Universala i wcale nie jest tak zle .Czasami zdarzy się jakis wybryk jak w kazdej firmie . Mozna sie ladowac bez magnesu ale to twoj zmarnowany czas a tak 4 dni max 5 pracy i wolne.Zaczynasz poniezdialek 17 00 gdzies w polu a konczysz max 6 00 piatek i dlugi likend to lipa niby heee. Pensja to ponad 7 tys. Pokrywaja koszty mandatow chyba ze każą stac a ty jeziesz to placisz. Najgorszy (usunięte przez administratora) transportowy w tej firmie to robia podwykonawcy za grosze hee. Najwiekszy problem to dostac sie z auta do chaty, najlepiej motor miec na pace. Pomalu sie biora za transport ponadnormatywny w UE. Idcie do innych firm zobaczycie jak jest (usunięte przez administratora) Wszedzie jest (usunięte przez administratora) w tym transporcie ciezkim.
Czy możecie wymienić plusy pracy w tej firmie ?
Zero szacunku dla pracowników, jazda bez zezwoleń to norma. Magnes to podstawowe wyposażenie kierowcy, najlepiej by karty nawet nie wsuwał
firma \" nie daj się\" stała jazda bez zezwoleń, zaniżanie diet dla kierowców, albo \" bierzesz to co dajemy albo nic nie dostaniesz\" to na porządku stwierdzenie, zero wyczucia sytuacji w sytuacjach losowych pracownika, kiedyś kierowcy poważnie połamał się syn ( obie kości ręki - groziła amputacja ręki ) a [usunięte przez moderatora] kazali kierowcy jechać w daleką trasę... brak słów...
Jak lekko przychodzi oczernianie firmy. Nikt pewnie nie trzyma siłą w pracy?
Dawno nie pisaliście na temat pracy w universal transport batorowo - czym spowodowany jest ten brak Waszej aktywności? Może jednak któryś z obecnych lub byłych pracowników firmy zechciałby podzielić się z nami swoją opinią na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam!
Firma Dziat trans ladowanie towaru na pauzie skroconej do 9 godzin pozjiej jzada cala noc oczywiscie bez pilota bo trzeba ciac koszty (usunięte przez administratora) na maxa nie polecam tej firmy
Wlasnie widać ze jaka firma tacy kierowcy. Stoi Iveco na A2 i zeby wjechać na parkang usunęła inne auta choć miejsca w brud
Igor' chyba musisz do nich napisac lub skontkatować się z nimi. jezeli oczywiscie zależy Ci na pracy tam jeszcze. Firma ma duże doświadczenie w branży logistycznej, wiec raczej też wiedzą jakie oferują stawki i myślę, że są rozsądne. Nikomu raczej krzywdy finansowej nie zrobią.
jazda na maksa, jazda na magnesie - byle towar dojechał na czas, nawet u Niemca tak się jeździ
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Universal Transport Batorowo?
Zobacz opinie na temat firmy Universal Transport Batorowo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Universal Transport Batorowo?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Universal Transport Batorowo?
Kandydaci do pracy w Universal Transport Batorowo napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.