Opinie o Grand Hotel w Kraków Sławkowska 5/7

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Grand Hotel. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Grand Hotel o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grand Hotel w Kraków Sławkowska 5/7

OMIJAJCIE BŁAGAM
Były pracownik

Słuchajcie takiego(usunięte przez administratora)traktowania długo nie widział człowiek. Nie tylko na lini pracownik kierownik ale i na każdej innej. Brak szacunku to podstawa w tej pracy. Nikt nie chce tam się utrzymywać w pracy. Kłamstwa o premii czy możliwości kariery to można między bajki włożyć. Wcale się nie zdziwię jak usuną te opinie bo jest negatywna. Na prawdę darujcie sobie to miejsce.

Kierownik
Pracownik
@OMIJAJCIE BŁAGAM

Nigdy nikt nie okazał w naszym hotelu braku szacunku, dla nas pracownicy i atmosfera pracy są dla nas bardzo ważne. Cenimy sobie przede wszystkim szerokość i otwartość na każdy problem czy potrzeby naszych współpracowników. W związku z tym wyrażamy przekonanie, że pomylił Pan obiekty.

Joanna
Inne

Nie płacą za dzień próbny przy serwisie śniadaniowym, obiecują, że zadzwonią na następny dzień, ale tego nie robią. Pomijając, że to łamanie przepisów to dodatkowo jest społecznie naganne, młody człowiek ma pierwszy kontakt z pracą i na dzień dobry zderza się z oszustwem.

Grand Hotel
Pracownik
@Joanna

Grand Hotel nie praktykuje zatrudnienia na tzw. dzień próbny

Dariusz
Pracownik

@Martyna Pracuję w hotelarstwie już dłuższą chwilę. W swojej karierze zaliczyłem kilka hoteli. Zawsze chciałem dołączyć do zespołu w hotelu o wysokiej kategorii. Ten hotel spełnia moje oczekiwania. Polecam tutaj pracę tym ludziom, którym zależy na ciekawej , dłuższej pracy, pełnej satysfakcji.

@pracownik
Pracownik
@@Dariusz

Nigdy nie miałem problemu kiedy potrzebne było jakieś wolne. W dziale , w którym pracuję przy układaniu grafików można określić swoją dyspozycyjność.To duży plus np dla studentów kiedy chcesz połączyć pracę z zajęciami na uczelni.

Dariusz Nowy wpis
Pracownik

@Martyna Pracuję w hotelarstwie już dłuższą chwilę. W swojej karierze zaliczyłem kilka hoteli. Zawsze chciałem dołączyć do zespołu w hotelu o wysokiej kategorii. Ten hotel spełnia moje oczekiwania. Polecam tutaj pracę tym ludziom, którym zależy na ciekawej , dłuższej pracy, pełnej satysfakcji.

@Dariusz Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Dariusz

Dzięki za wiadomość. Chciałam jeszcze dopytać czy grafiki pracy są w miarę elastyczne?

@pracownik Nowy wpis
Pracownik
@@Dariusz

Nigdy nie miałem problemu kiedy potrzebne było jakieś wolne. W dziale , w którym pracuję przy układaniu grafików można określić swoją dyspozycyjność.To duży plus np dla studentów kiedy chcesz połączyć pracę z zajęciami na uczelni.

Martyna Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Myślę o pracy w charakterze recepcjonistki . Czy studiując dziennie mam szansę na pracę w tym hotelu?

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Grand Hotel?

@pracodawca
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy jest dla nas sprawą kluczową, tworzą ja przede wszystkim ludzie pracujący w zespole. Hotel jest miejscem szczególnym gdzie praca związana jest często ze stresem, ale odpowiednio przygotowanym i zaangażowanym pracownikom może dać ogromną satysfakcję. Dlatego cieszy nas fakt, że większość personelu związana jest z hotelem od wielu lat co w obecnej sytuacji na rynku hotelarskim należy do rzadkości. Z pewnością nie jest to praca dla wszystkich Stawiamy na dobór odpowiednich pracowników motywując ich do działania ,dbamy aby czerpali z tej pracy korzyści, np. rozwijając swe umiejętności. To pewnego rodzaju wyzwanie dla nas, które sprawia nam ogromna satysfakcje jeśli uda nam się mu sprostać. Ważnym elementem są też relacje między przełożonymi . Pracownicy maja jasno postawione cele , a dzięki wieloletniej współpracy wypracowaliśmy sobie odpowiednia komunikację, co przekłada się na wzajemną pomoc i wsparcie w wykonywaniu obowiązków, a przede wszystkim efektywność ich pracy.

xd
Były pracownik

Jedna wielka (usunięte przez administratora) codzienne kłótnie w pracy pomiędzy kierownictwem a także toksyczna atmosfera na porządku dziennym. Nie polecam, uciekać jak najdalej!

1
@Iza
Pracownik
@xd

@xd:) atmosferę , w każdym przedsiębiorstwie tworzą ludzie. Na szczęście w naszym zespole pracownicy na każdym szczeblu świetnie ze sobą współpracują . Szkoda, że opinia pochodzi zapewne od osoby, która pomyliła obiekty, albo została odsunięta od pracy w hotelu:(.

Kelner
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szczegółowa rozmowa podczas której poznasz oczekiwania . Podobało mi się, że oferują wewnętrzne wsparcie i szkolenia.

Pytania

doświadczenie, dyspozycyjność, oczekiwania finansowe, rodzaj umowy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Kraków
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
OMIJAJCIE BŁAGAM
Były pracownik

Słuchajcie takiego(usunięte przez administratora)traktowania długo nie widział człowiek. Nie tylko na lini pracownik kierownik ale i na każdej innej. Brak szacunku to podstawa w tej pracy. Nikt nie chce tam się utrzymywać w pracy. Kłamstwa o premii czy możliwości kariery to można między bajki włożyć. Wcale się nie zdziwię jak usuną te opinie bo jest negatywna. Na prawdę darujcie sobie to miejsce.

Kierownik
Pracownik
@OMIJAJCIE BŁAGAM

Nigdy nikt nie okazał w naszym hotelu braku szacunku, dla nas pracownicy i atmosfera pracy są dla nas bardzo ważne. Cenimy sobie przede wszystkim szerokość i otwartość na każdy problem czy potrzeby naszych współpracowników. W związku z tym wyrażamy przekonanie, że pomylił Pan obiekty.

Zosia
Inne
 Pytanie

Mam pytanie jakie są wymagania na Recepcję? ;)

Kierownik
Pracownik
@Zosia

Chętnie widzimy osoby z doświadczeniem, ale również wdrażamy i szkolimy. Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego.

Iza
Pracownik

Pracuje w firmie od dłuższego czasu, więc pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że mogę polecić tu pracę. Wspólnie tworzymy, bardzo zgarny zespół. ☺️

KUBA
Pracownik

fajna atmosfera, a najwazniejsze , ze mozna sie dogadac co do grafiku

Joanna
Inne

Nie płacą za dzień próbny przy serwisie śniadaniowym, obiecują, że zadzwonią na następny dzień, ale tego nie robią. Pomijając, że to łamanie przepisów to dodatkowo jest społecznie naganne, młody człowiek ma pierwszy kontakt z pracą i na dzień dobry zderza się z oszustwem.

Grand Hotel
Pracownik
@Joanna

Grand Hotel nie praktykuje zatrudnienia na tzw. dzień próbny

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Grand Hotel traktuje ludzi?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Grand Hotel?

Patrycja
Pracownik
@Pytanie

Dołączyłam do zespołu niedawno i jestem naprawdę pod wrażeniem.Atmosferę tworzą ludzie, świetne jest to, że pracownicy chętnie angażują się w przeróżne zadania i nawzajem sobie pomagają. Widać, że im zależy

Karolina
Pracownik

Pracuje na recepcji od 3 miesięcy, hotel pomógł mi uzyskać dofinansowanie o które się starałam, polecam serdecznie! Fajna atmosfera zarówno pomiędzy pracownikami jak i kierownictwem :)

PR Manager
Pracownik
@Karolina

Serdecznie dziękujemy za wystawienie opinii. Cieszymy się, że praca w naszym hotelu jest satysfakcjonująca.

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Grand Hotel?

Zuzia
Pracownik
@Pytanie

Fajny zgrany zespól, można liczyć na pomoc kolegów z pracy.Jak czegoś nie wiesz, albo ci nie wychodzi możesz liczyć na pomoc.

Cyprian
Pracownik

Super atmosfera w pracy, jestem tu od kilku miesięcy . jestem bardzo zadowolony

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Grand Hotel?

Magdalena
Pracodawca
 Pytanie
@Pytanie

Każda nowa osoba, zatrudniona w naszym hotelu jest odpowiednio przygotowywana do objęcia stanowiska i otrzymuje dedykowanego opiekuna. Dbamy o to by wynagrodzenie było adekwatne do wymagań. Stosujemy wypracowany system motywacyjny, stawiamy na doskonała atmosferę i jasno określamy cel pracy. Pracownicy cyklicznie szkolą się w ramach wewnętrznych szkoleń , na miejscu w hotelu. Ponadto otrzymują również benefity pozapłacowe np. możliwość zakupu posiłków w specjalnie przygotowanych stawkach pracowniczych.

Barbara
Inne
@Magdalena

Można z ciekawości podpytać trochę o te benefity? posiłki mnie zaciekawiły, to są jakieś stałe zniżki czy każdego dnia zależne jest to od tego co będzie schodziło w restauracji? o których godzinach są dostępne i ile mniej więcej cena może wynieść?

Pytanie
 Pytanie

Czy Grand Hotel zapewnia kartę multisportu?

Joanna
Pracownik
@Pytanie

Aktualnie nie. Sugerujemy się potrzebami naszych pracowników, stąd wspólnie przedyskutowaliśmy rodzaje benefitów, z których pracownicy najchętniej korzystają.

Joanna
Inne
@Joanna

To jakie benefity dostają w takim razie pracownicy? Jeśli nie multisport

Joanna
Pracownik
@Joanna

Karty Multisport oferowane w wielu firmach głównie w centrach korporacyjnych nie są już naszym zdaniem istotnym dodatkiem. My oferujemy kilka bardzo atrakcyjnych propozycji z oferty usług hotelowych spersonalizowanych specjalnie dla pracowników Serdecznie zapraszamy do naszego zespołu by poznać szczegóły.

Marcin
Pracownik

Miejsce pracy warte polecenia. Ogromnie dużo imprez, bo grand hotel jest postrzegany w Krakowie jako kultowe miejsce. Fajny zespół ludzi, którym zależy.

Joanna
Inne
@Marcin

Ale na jakim stanowisku? Bo tego nie piszesz a to dosyć ważne przecież wszędzie nie jest tak samo pozdrawiam

Marcin
Pracownik
@Joanna

Ja akurat pracuję jako kelner bankietowy

Iwona
Inne
@Marcin

Ale fajnie, a jakie masz godziny pracy? Pewnie wieczorne, czy nie?

Marcin
Pracownik
@Iwona

Pracuje głównie popołudniami, ale też przy bankietach, które są praktycznie co weekend.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Grand Hotel odbywa się również w języku angielskim?

Oo
Były pracownik
@Pytanie

Tak

Ewelina
Inne
@Oo

Widzę że wiesz na jakich zasadach odbywa się rekrutacja, a miałeś/aś okazję pracować w tym hotelu? Doradzisz na co warto zwrócić wagę podczas rozmowy, żeby być później zadowolonym z warunków pracy? Jaką stawkę można negocjować na stanowisku szeregowego pracownika?

N
Były pracownik
@Ewelina

Daj sobie spokój z tym miejscem pracy szkoda nerwów

Sławomir
Inne
@N

Czemu? Ja na przykład jestem psychicznie i chętnie przyjąłbym się tu do pracy :) Napiszesz ile płacą? Bo dla mnie najważniejsza jest dobra wypłata. Można na taka liczyć?

Aneta
Inne
@N

No ale nie mierz wszystkich swoją miarką. Jak chce to niech spróbuje, przekona się na własnej skórze a potem zostawi tutaj soczysty komentarz a my się pośmiejemy :D

Mika
Pracownik
@Sławomir

Można jak się będziesz starał.

Oo
Były pracownik

Miejsce fatalne. Nie polecam

Szacunek

Straszne miejsce, Nowa Dyrektorka hotelu tworzy tam piekło, którego Dante by nie opisał. Atmosfera zastraszania, poniżające uwagi i komentarze. Naprawdę trzeba nie mieć do siebie szacunku, albo innego wyjścia, aby tam pracować dłużej. Rotacja straszna, bardzo dużo osób przychodzi na tydzień, na miesiąc , na chwilę.... i uciekają. Zresztą co tu dużo pisać, poczytajcie sobie opinie nie tyle pracowników tu na gowork , CO GOŚCI Hotelu w opiniach o Grand Hotel na google. Sami zweryfikujecie, czy wypisywane tu negatywne komentarze są prawdziwe. Obowiązkiem każdego byłego pracownika jest uprzedzić innych, którzy chcą podjąć TAM pracę, bo po jednych wszystko spłynie jak po kaczce, a ktoś inny się po prostu załamie. A tak poza tym to szkoda, bo mogło by to być naprawdę fajne miejsce, ale cóż....

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Szacunek

Jak się nazywa ta dyrektorka?

Zostaw merytoryczną opinię o Grand Hotel - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grand Hotel?

    Zobacz opinie na temat firmy Grand Hotel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grand Hotel?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 6 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grand Hotel?

    Kandydaci do pracy w Grand Hotel napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Grand Hotel
Przejdź do nowych opinii