Czy Greg International Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Tak jak ktoś z rok temu pisał w tej ofercie na magazyn, która jeszcze niedawno wisiała też widziałem ze tylko stała podstawa występuje, ale tym stołem to mnie zaskoczyliście. Czy to prawda ze do dziś cala wyplata nie idzie na konto? Nikt do tego się nie odniósł a będę chciał aplikować jak znowu będą szukać
Czy Greg International Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Uprzejmie informuję, że podstawową umową w spółce jest umowa o pracę. Wyjątki, jednakże są dopuszczane ale na wyraźne życzenie pracowników. Jeżeli posiada Pan/Pani conajmniej dwuletnie doświadczenie w sprzedaży art. reklamowych zachęcam do przesłania aplikacji na adres podany na naszej stronie logogift.pl w zakładce praca. Pozdrawiamy, Greg Int’l Team
umowa o pracę jest od 1 dnia pracy, czy wcześniej jest jakaś umowa-zlecenie na okres próbny ?
Szanowna Pani, dziękuję za zainteresowanie naszą firmą. Uprzejmie informuję, ze umowa o pracę jest od 1 dnia pracy w naszej spółce standardem. Pozdrawiamy serdecznie, Greg Int'l Team
dzień dobry, na jaki okres czasu jest podpisywana ta umowa? Bo raczej trudno byłoby od razu podpisać na czas nieokreślony?
Szanowna Pani, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Odpowiadając na Pani pytanie, pierwsza umowa jest zazwyczaj podpisywana na 3 miesięczny okres próbny. Są jednak od tego wyjątki w przypadku gdy osoba aplikująca jest nam bardzo dobrze znana np. gdy pracowała jak Account dla innej firmy z naszej branży. Pozdrawiamy serdecznie, Greg Int'l Team
dziękuje. a występują u Państwa może awanse? w tym momencie mam na myśli te międzydziałowe / wewnętrzne. Rekrutacja rozpoczyna się od wewnątrz firmy czy stawia się raczej na osoby spoza niej?
Szanowna Pani, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Z uwagi na małą i dosyć płaska strukturę spółki osoby zatrudniane na określone stanowiska mają tylko możliwość awansu poziomego lub finansowego. W przypadku zainteresowania prosimy o przesłanie CV na adres praca@logogift.pl Pozdrawiamy, Greg Int'l Team
Nie wiem jak sie pracuje, ale wszyscy bardzo mili i pomocni. Polecam jako bardzo zadowolona klientka!
żenada
Cała rekrutacja ograniczyła się do bardzo długiej rozmowy bo po prostu nam się dobrze rozmawiało.
Żadne pytanie mnie nie zaskoczyło. Klasyczne pytania o doświadczenie, o poprzednie prace, o zakres obowiązków, o branży.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Polecam, dużo pracy ale wynagrodzenie ok i na czas. Elastyczne podejście do pracowników i klientów.
Na jakie wsparcie w Greg International Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Uprzejmie proszę o sprecyzowanie o jakie wsparcie chodzi. Przez ponad 21 lat działalności firmy nasi pracownicy w sumie powitali kilkanaście pociech. W naszej spółce przestrzegamy wszystkich praw nie tylko wynikających z Kodeksu Pracy.
Jak sprzedawać z sukeeem towar bez własnych stanów magazynowych. Szef każe a pracownik musi. Ta firma to wydmuszka. Takie pośrednictwo nie ma racji bytu dzisiaj. Szkoda czasu i nerwów. Na koniec nie wypłacili prowizji. Sprawa w sądzie pracy.
Szanowny Panie Karolu, niewątpliwie musiała zajść, jakaś pomyłka. Stanowimy zgrany zespół osób z różnych części Polski, który wspólnie przeszedł ostatni ciężki czas. Nigdy nie zatrudnialiśmy osoby o tym imieniu, również przez okres całej pandemii nie zwolniliśmy jakiekolwiek pracownika, wręcz przeciwnie jedną panią, którą zwolniła konkurencja zatrudniliśmy. Wszystkie prowizje i premie są wypłacane zawsze pod koniec miesiąca, więc doprawdy nie mam pojęcia dlaczego taki wpis się tu pojawił. Na koniec dodam, że nigdy nie mieliśmy jakiejkolwiek sprawy w Sądzie Pracy. Natomiast skoro Pan pisze, "na gębę" cokolwiek to znaczy to rozumiem, że Sąd Pracy raczej nie jest instytucją, która się zajmuje tego typu sprawami. Dla pełnego obrazu proszę się łaskawie przedstawić pełnym imieniem i nazwiskiem oraz podać stanowisko, czas i miejsce zatrudnienia.zatrudnienia w Greg International Sp. z o.o. W przeciwnym razie proszę aby wszyscy, którzy czytali Pana wpis potraktowali go jak nie dotyczący naszej spółki. Z poważaniem, Jerzy Pachoński
Jaka umowa obowiązuje w Greg International Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Uprzejmie informujemy, że na okresie próbnym podobnie jak przy innych umowach podpisujemy z pracownikami umowę o pracę. Czekamy na aplikację Pozdrawiamy Zespół Greg Int’l
Szanowny Panie Karolu, niewątpliwie musiała zajść, jakaś pomyłka. Stanowimy zgrany zespół osób z różnych części Polski, który wspólnie przeszedł ostatni ciężki czas. Nigdy nie zatrudnialiśmy osoby o tym imieniu, również przez okres całej pandemii nie zwolniliśmy jakiekolwiek pracownika, wręcz przeciwnie jedną panią, którą zwolniła konkurencja zatrudniliśmy. Wszystkie prowizje i premie są wypłacane zawsze pod koniec miesiąca, więc doprawdy nie mam pojęcia dlaczego taki wpis się tu pojawił. Na koniec dodam, że nigdy nie mieliśmy jakiejkolwiek sprawy w Sądzie Pracy. Natomiast skoro Pan pisze, "na gębę" cokolwiek to znaczy to rozumiem, że Sąd Pracy raczej nie jest instytucją, która się zajmuje tego typu sprawami. Dla pełnego obrazu proszę się łaskawie przedstawić pełnym imieniem i nazwiskiem oraz podać stanowisko, czas i miejsce zatrudnienia.zatrudnienia w Greg International Sp. z o.o. W przeciwnym razie proszę aby wszyscy, którzy czytali Pana wpis potraktowali go jak nie dotyczący naszej spółki. Z poważaniem, Jerzy Pachoński
Ile jest zmian w Greg International Sp. z o.o.?
Czy z powodu pandemii firma czasowo nie pracuje? Warto starać się w ogóle o pracę, potrzebujecie kogoś?
Pracujemy cały czas. Jesteśmy permanentnie zainteresowani zatrudnianiem osób z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w naszej branży :)
Czy Greg International Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Dziekujemy za zainteresowanie nasza firma. Kazdy pracownik ma indywidualnie ustalony pakiet benfitòw zwiazanych z zajmowanym stanowiskiem.
Uwaga na współpracę z tą firmą. Pracownik tej firmy zaakceptował plik produkcyjny oraz wszystkie uwagi na nim zawarte. Ponieważ nie wykonał pracownik tej firmy wszystkiego co potrzeba do uruchomienia na czas produkcji zlecenie weszło później do realizacji. Wydruk wykonany. Wysłany. Umowa wszystko jasno precyzowała co, kiedy , jak, jak kontakt się odbywa oraz dokładny czas produkcji i jak go liczyć. Zlecenie wykonana na czas. I co robi firma GREG zaczyna oczerniać wszędzie. Zaczyna się kampania HEJTU. Po szantażem próbują podważyć umowę i to co pracownik tej firmy akceptował. NIE SPRZEDAWAJCIE ANI NIC NIE KUPUJCIE OD NICH. STOSUJĄ PRAKTYKI NIEDOZWOLONE I PRÓBUJĄ ZMUSIĆ DO DZIAŁANIA KTÓRE TYLKO ONI AKCEPTUJĄ A NIE PATRZĄ ŻE AKCEPTACJA PROOFA JAKBY KTOŚ PRZECZYTAŁ GO WSZYSTKO MÓWIŁA. SPRAWĘ ODDALIŚMY DO DZIAŁU PRAWNEGO. OBECNIE TRWA PRZYGOTOWANIE POZWU PRZECIWKO OSZCZERSTWOM I NIEPRAWDZIE JAKIE TA FIRMA WYZNAJE. MOŻEMY BEZ PROBLEMU UDOSTĘPNIĆ UMOWĘ LISTY PRZEWOZOWY ORAZ MAILE. UWAŻAJCIE NA NICH. A SZCZEGÓLNIE NA ICH METODY DZIAŁANIA. I Z NIMI TYLKO WSZYSTKO UMOWA, MAILE NIC TELEFONICZNIE. BO TYLKO CZEKAJĄ NA TO ŻEBY UDERZYĆ. TOWAR ZGODNY Z PROOFEM DOSTARCZONY NA CZAS WEDLE UMOWY.
Bardzo proszę o podanie kontaktu do Pana. Jak możemy zobaczyć dokumenty i umowy o których Pan pisze. Proszę podać adres mailowy lub telefon kontaktowy.
Już mieliśmy kontakt z szefem tej firmy. I całkowicie zignorował wszystko, co więcej atakował. Nie ma o czym mówić. Całkowicie nie polecamy. Uważajcie na nich. Bo nieodpowiedzialność swoich pracowników próbują scedować na innych.
Niestety tego typu opinia nie może pozostać bez odpowiedzi z mojej strony. To ja jestem pracownikiem, który kontaktował się w sprawie zamówionych opasek. Jeżeli chcecie Państwo udostępniać fakty to proszę bardzo – uprzedzę Was i podam je wcześniej. Zaznaczam również, że nigdy nie kontaktowałem się z żadną osobą o imieniu Tomasz na żadnym etapie zamówienia w firmie MR Morgan czyli opaskireklamowe.pl. Sprawa dotyczy tzw. Opasek silikonowych segmentowych tj. składających się z dwóch kolorów czerwonego i niebieskiego – z nadrukiem nr 1 i nr 2 przy czym nadruk nr 1 miał znajdować się na 1 kolorze opaski a nr 2 na drugim. Przy wycenie termin realizacji podany 8-14 dni roboczych. Towar zamówiony 16.09.2019 – tego samego dnia dograne wszystkie formalności włączenie z płatnością. 24.09.2019 – wysłane zapytanie o status naszego zamówienia i termin doręczenia/ pozostaje bez odpowiedzi. Od tej pory zaczyna się codzienne wypytywanie o datę wysyłki, na które nie dostajemy żadnej odpowiedzi zwrotnej. 30.09.2019 otrzymujemy odpowiedź od producenta opasek dot. terminu dostawy – uwaga cytuję: „proszę sobie policzyć”. Tego samego dnia informacja od innego pracownika firmy, że przy zamówieniu opasek segmentowych produkcja trwa dłużej (o ile? Nie wiadomo) – szkoda też, że brak takiej informacji przy wycenie. 04.09.2019 dostajemy informacje, że produkcja się wydłuża, ale przynajmniej jest jakaś informacja, że coś się z zamówieniem dzieje. Od tego dnia nie mamy z producentem, żadnego kontaktu – wysłaliśmy dziesiątki maili w sprawie terminu niestety pozostawione bez odpowiedzi. 17.10.2019 otrzymujemy zamówione opaski – po miesiącu dodam, gdzie na żadnym etapie zamówienia nie wiedzieliśmy kiedy je rzeczywiście dostajemy. W tym momencie powinni się Państwo cieszyć, że nie mogę tutaj dodać zdjęcia finalnego produktu, bo prawdopodobnie było by to ostatnie zamówienie jakie firma Mr Morgan otrzymała od kogokolwiek. Opisałem wcześniej jak opaski miały wyglądać – nadruk nazwijmy go „czerwony” na polu czerwonym, nadruk „niebieski” na polu niebieskim – realizacja zamówienia wyglądała tak, że nadruki wykonane są losowo – czasem na łączeniu obu kolorów, czasem nadruk czerwony jest na polu niebieskim i na odwrót. Kolorowe pola czasem mają 1cm szerokości, czasem 3cm, czasem 0,5cm. Odpowiedź na naszą reklamację? „w profie taka sytuacja jest opisana w segmentowych opaskach” – to jest treść całej wiadomości bez żadnej stopki … nic. Odnosząc się do Państwa stwierdzenia – „pracownik nie wykonał wszystkiego co potrzeba do uruchomienia na czas produkcji” – wszystkie, podkreślam WSZYSTKIE formalności zostały załatwione tego samego dnia, łącznie z przedpłatą, na co mam Wasze mailowe potwierdzenie. Nie było też spisanej żadnej umowy! Było tylko przesłanie warunków realizacji zlecenia po zamówieniu produktu. Oczywiście wspomniane warunki zostały przesłane już po dokonaniu przez nas płatności – chyba tylko po to, żeby z tego absurdu nie można się było wycofać. W warunkach były informacje m.in. na temat tego, że termin rozpatrzenia reklamacji to 60 dni roboczych tj ponad 3 miesiące, a wydruk nowych opasek w ramach gwarancji to dodatkowe 120 dni roboczych więc po następnych 6 miesiącach. Więc gdyby dostawca w jakikolwiek sposób odniósł się do naszej reklamacji to nowy towar dostalibyśmy UWAGA UWAGA: w LIPCU 2020 roku. – Gratuluję, jeden z lepszych żartów jakie miałem okazję zobaczyć. Ciekawy jestem też jakie maile chcecie udostępniać? Te na które nie raczyliście odpisywać? Do momentu zapłaty za zamówienie z kontaktem nie było problemu. Piszecie też: "nic telefonicznie". Czy cokolwiek, jakikolwiek etap zamówienia był załatwiany telefonicznie? Odpowiedź brzmi NIE. Kilka osób z naszej firmy kontaktowało się w sprawie opasek – oczywiście ich maile też pozostawały bez odpowiedzi. Szanowni Państwo wygląda na to, że kampania hejtu zaczęła się z Waszej strony i to chyba tylko dlatego, że wyprodukowaliście bubel w terminie 3-krotnie dłuższym niż podajecie, bez żadnej informacji o nim i w dodatku z zerową odpowiedzią na reklamację. Niestety w internecie tak już jest, że łatwo kogoś oczernić wypisując stek bzdur i kłamstw! Współpracujemy z dziesiątkami różnych dostawców i pierwszy raz spotykam się z tak fatalnym podejściem do klienta na prawie każdym z etapów zamówienia. Naprawdę nie wiem co podkusiło nas do złożenia zamówienia w tej firmie – chyba tylko to, że inni dostawcy podawali znacznie dłuższy, ale przynajmniej realny termin realizacji. Mam nadzieję, że temat wyczerpałem i mocno liczyłem na to, że sprawę opasek, zszarganych nerwów i poniesioną na ich rzecz stratę finansową zostawimy za sobą – niestety opaskireklamowe.pl nie dają o sobie tak łatwo zapomnieć. ….jest też jeden pozytyw – dostawca udziela na opaski 12 miesięcznej gwarancji! Chętnie dałbym tutaj łapkę w górę – szkoda tylko, że zanim gwarancja zostanie rozpatrzona to można się zestarzeć.
NIE POLECAMY DALEJ ŻADNEMU DOSTAWCY WSPÓŁPRACY Z TĄ FIRMĄ. UMIEŚCIMY ZDJĘCIA PRODUKTU PLUS PROOF. KAŻDY SIĘ PRZEKONA. FAKTY I GOTOWY PRODUKT SAM SIĘ BRONI. TRZEBA CZYTAĆ A NIE MIEĆ PRETENSJE O TO ŻE CZEGOŚ PAN LUB PANI MARIOLA TOŚ NIE DOCZYTAŁA. REKLAMACJA JEST PROSTA. I NIE ZOSTAŁA ZŁOŻONA. TO SĄ FAKTY. OSTATNIA SZANSA PRZED POZWEM ALBO WYJAŚNIMY SOBIE TO MAILOWO I DOJDZIEMY DO POROZUMIENIA. ALBO KAŻDA ROZPRAWA BĘDZIE OPISANA. I SKOŃCZYMY Z TYM HEJTEM. BO TO KTOŚ OD WAS ROZPOCZĄŁ.
A TO JAKBY PAN DOCZYTAŁ NA PROOFIE TO BY BYŁO JASNE WSZYSTKO. MY Z MIŁĄ CHĘCIĄ FOTOGRAFIĘ UMIEŚCIMY. TYLKO PRODUKCJA ODSZUKA RESZTĘ Z PRODUKCJI. CYTUJE INFORMACJE Z PROOFA: W przypadku opasek złożonych z kilku kolorowych segmentów lub bardzo drobnych elementów tłoczonych do środka z wypełnieniem może wystąpić prawdopodobieństwo zlania się niektórych znaków, przesunięć, czy deformacji. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności, zgodności tekstów i grafik oraz zwrócenie uwagi na najdrobniejsze szczegóły projektu (kropki, przecinki, odstępy), ponieważ podczas konwersji plików mogą nastąpić przesunięcia niektórych elementów. W przypadku opasek złożonych z kilku kolorowych segmentów lub bardzo drobnych elementów tłoczonych do środka z wypełnieniem może wystąpić prawdopodobieństwo zlania się niektórych znaków, przesunięć, czy deformacji. Po akceptacji tego proofa poprawki nie będą już możliwe, a reklamacje dotyczące wykonania zlecenia nie będą uznawane, jeśli będą tożsame z zaakceptowanym projektem. Projekt ma wyłącznie charakter podglądowy. Końcowy produkt może odbiegać kolorystycznie o 1-2 odcienie. Czas produkcji jest zależny od stopnia skomplikowania projektu i w niektórych przypadkach może ulec wydłużeniu. W przypadku opóźnień formalnych ze strony klienta czas produkcyjny może zostać wydłużony (zamówienia opłacone i potwierdzone mają wyższy priorytet w planie produkcyjnym). Oznaczenia producenta wewnątrz opaski są domyślne. W przypadku braku zgody na ich umieszczenie prosimy o wiadomość. Pan już mija się z prawdą nie doczytał ale przerzucać odpowiedzialność to jest łatwo. UWAŻAJCIE NA NICH BARDZO BO WSZYSTKO MIELI PODANE. A TERAZ PRÓBUJĄ ZACIEMNIAĆ OBRAZ. DLATEGO TRZEBA CZYTAĆ WSZYSTKO CO JEST NAPISANE. TEŻ PAN TEMU ZAPRZECZY, ŻE TEGO NIE BYŁO?
Czas produkcji był podany jasny 8-14 dni roboczych od momentu zaakceptowania wszystkich warunków oraz proofa oraz dokonania płatności a produkcja rozpoczyna się zawsze kolejne dnia po zaksięgowania środków. Czas zgodnie z umowa zawsze jest podawany szacowany a nie gwarantowany. Co też jest jasno napisane na proofie, w umowie. Ale co się dzieje. W trakcie się okazało że ten klient ma event i Pani Mariola i Pan Łukasz sobie założyli że produkcja to 8 dni. Jest to opisane również w mailach. Czyli musieli zdawać sobie sprawę z tego od samego początku że na ten event na 80% nie ma szans. Ale co tam przyjęto założenie że zrzucimy winę na producenta. Tak się nie robi. Jasny był termin dostawy i trzeba zawsze zakładać najdłuższy plus minus kilka dni. Wtedy nikt do nikogo nie ma pretensji. To co jest pisane w umowie wynika z praktyki a nie z teorii. Trzeba zawsze przeczytać proofa, umowę i wtedy jest wszystko jasne. W ostatnim wpisie umieścimy fotkę tylko zrobimy je tego co zostało po produkcji, wszystko i dostęp do proofa.
Szanowny Panie, to nie prawda, że założyliśmy sobie produkcję 8 dni - oczywiście to prawda, że zapytałem czy taki termin jest realny - nie był - w porządku, ale jak Pan wie opaski otrzymaliśmy po ponad miesiącu od zamówienia. Informacja na profie również prawdziwa "istnieje ryzyko przesunięć" - również OK - przesunięć, ale nie całkowicie innego i niedbałego wykonania kompletnie niezgodnego z wizualizacją. Reklamacja nie złożona? Oczywiście, że złożona mailowo w dniu dostawy towaru 17.10 - Pana odpowiedź? "W profie taka sytuacja jest opisana" - zaniechaliśmy dalszych działań związanych z reklamacją bo jak Pan dobrze Pamięta klient miał swój event - nie sądzę, że powtórzy się on za 8 miesięcy, kiedy to będziecie mogli dostarczyć nowe opaski - o ile w ogóle bo pewnie po tych 60 dniach roboczych reklamacja została by rozpatrzona negatywnie biorąc pod uwagę Państwa aroganckie odpowiedzi. Każdy, podkreślam KAŻDY do tej pory dostawca, który zdawał sobie sprawę z tego, że nie jest w stanie wykonać produktu takiego jak na wizualizacji wyraźnie nam o tym mówił już na etapie wyceny - a z tego co pamiętam już na etapie wyceny widzieliście Państwo projekt. Przypominam również, że Wasz regulamin, którym tak strasznie wymachujecie został wysłany już po opłaceniu pro - formy. Chcecie umieścić fotkę tego co zostało z produkcji? Bardzo proszę - pewnie macie u siebie opaskę, która jest właściwie wykonana, bo jak wspomniałem kilka takich się trafiło - chętnie wówczas zamieszczę fotkę z ilością ok. 350 opasek, które wyglądają sam Pan wie jak i mogą służyć jedynie do gry w RINGO.
Wystarczy przeczytać to co ktoś pisze. I to co jest napisane na proofie. Wtedy Pana eseje nie będą potrzebne. W okolicach 8 dnia nastąpiła inwazja mail od Pani Marioli. Odpowiedź uzyskała. ale jej to nie wystarczyło. I dalej pisała pisała i pisała. To samo. I znowu wystarczyło przeczytać w umowie jak są udzielane informację też jest opisane. Ale po co było czytać. Może Pan i 1000 robić zdjęć. I umieszczać. Fakt jest prosty. Reklamacji brak. Pretensje są bo ktoś czegoś nie doczytał. Reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z zatwierdzonymi dokumentami a nie kogoś wymysły. Zero Jedynkowo. Czas rozpatrzenia reklamacji jest podany do 14 dni roboczych, duży zakres dni przedruku jest taki bo jak jest w produkcji duża ilość towaru nikt nie przerywa. A jak ktoś poprosi to robimy to na cito. Ale po co pytać po co rozmawiać lepiej na druga stroną najechać. Niestety po to są umowy i po to jest korespondencja prowadzona mailowa wedle zasad tez opisanych, żeby te sytuacje były bardzo jasne. Przed warunkami z proofem dokładny opis co i jak będzie też Pan miał. Jak Pan zobaczył proofa i coś się nie zgadzało to po co Pan go akceptował? trzeba było wstrzymać i zrezygnować. Mało tego miał Pan możliwość trybu express przyspieszonej produkcji, gdzie zlecenie idzie przed inne. Nie skorzystali Państwo również. Nigdy dlatego z umów nie zrezygnujemy i taki przypadek jak ten pokazują po co one są. Wystarczy przeczytać było. By nie było żadnego problemu. Zdjęcia będzie link jutro lub w poniedziałek wrzucony z proofem. i proponuje przeczytać to co wyżej napisać maila i zakończyć to.
Czy zdarzają się nadgodziny w Greg International Sp. z o.o.?
Uprzejmie prosimy o sprecyzowanie pytania. W szczególności jakim stanowiskiem jest Pani/Pan zainteresowana/y? Jaka lokalizacja naszej firmy jest brana pod uwagę. Chętnie odpowiemy na wszelkie precyzyjne pytania. Najlepiej jest kontaktować się z nami bezpośrednio. Przesłać CV i w razie zainteresowania z naszej strony przyjąć zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną. Miłego dnia :). Pozdrawiamy, Greg Int'l Team
Czy jest możliwość awansu w tej firmie ?
Szanowna Pani, dziękuję za zadanie pytania. Bardzo proszę o doprecyzowanie jakim stanowiskiem jest Pani zainteresowana. Jesteśmy małą kilkunastoosobową firmą z siedzibą w Krakowie i oddziałami w Warszawie i Poznaniu. Istnieje możliwość awansu na niektórych stanowiskach jednakże jest to związane z nabywanym doświadczeniem w naszej branży. W przypadku zainteresowania uprzejmie proszę o kontakt bezpośredni na adres (usunięte przez administratora) Pozdrawiam, Jurek Pachonski
Pracuję w Greg Int.. Firmę oceniam bardzo dobrze. Wszystkie obiecane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej narzędzia otrzymałam. Plany wysokie, ale możliwe do zrobienia tym bardziej, że otrzymuję dużą pomoc ze strony szefa w negocjacjach cenowych. Załoga super. Wszyscy bardzo zaangażowani i chętni do pomocy. Wypłata i co najważniejsze premia zawsze wypłacana na czas. Ja polecam :)
Pracuję w Greg Int.. Firmę oceniam bardzo dobrze. Wszystkie obiecane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej narzędzia otrzymałam. Plany wysokie, ale możliwe do zrobienia tym bardziej, że otrzymuję dużą pomoc ze strony szefa w negocjacjach cenowych. Załoga super. Wszyscy bardzo zaangażowani i chętni do pomocy. Wypłata i co najważniejsze premia zawsze wypłacana na czas. Ja polecam :)
Pracuję w Greg Int.. Firmę oceniam bardzo dobrze. Wszystkie obiecane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej narzędzia otrzymałam. Plany wysokie, ale możliwe do zrobienia tym bardziej, że otrzymuję dużą pomoc ze strony szefa w negocjacjach cenowych. Załoga super. Wszyscy bardzo zaangażowani i chętni do pomocy. Wypłata i co najważniejsze premia zawsze wypłacana na czas. Ja polecam :)
Nikt nie zmuszał do kandydowania i trudno zrozumieć dlaczego zarzuca się firmie?
Byłem na rozmowie w tej firmie, spotkałem się z właścicielem. Bardzo dziwna rozmowa, wspominał, że firma zarabia grube miliony, po czym wypytywał, jak zdołam się utrzymaç w Krakowie za kwotę, która proponował. Otwarcie przyznał, że firma nie oferuje żadnej ścieżki rozwoju. Zmarnowałem tylko czas i pieniadze na dojazd na rozmowę, nawet nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Widocznie w oczach Wielkiego Pana Ojca Założyciela - nie zasłużyłem xD
Dla Wszystkich osób, które poszukują zatrudnienia w firmie Greg odsyłam pod wskazany adres - http://www.greg-int.com/start.html . Do reszty osób kieruje pytanie o to jak Wam pracuje się w tej firmie. Jakie macie odczucia względem przełożonych? Czy warto tam aplikować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greg International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Greg International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greg International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greg International Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Greg International Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.