logo ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud

ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud

Szemud

Wywiadu udzielił:
Robert Pstrągowski
Prezes Zarządu ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud

założyciel Armet Bis, z zawodu technolog drewna, absolwent kierunku zarządzania i marketingu WSAiB . Prywatnie - pasjonat aktywnego trybu życia, sportów ekstremalnych.

ARMET-BIS SP. Z O.O. - Szemud
Liczba pracowników: 70
Rok założenia: 1996
Adres:
ul. Szemudzka 1
84-217 Jeleńska Huta
O firmie:
Firma Armet Bis od 1996 roku zajmuje się produkcją najwyższej jakości mebli do przestrzeni biznesowych i komercyjnych.

Historia firmy Armet Bis sięga roku 1996. Jakie momenty były kluczowe dla jej rozwoju?

Naszą działalność rozpoczęliśmy w czerwcu 1996 roku. Od początku zajmujemy się produkcją mebli, wyznaczając nowe kierunki rozwoju w naszej branży. Dostarczamy najwyższej jakości meble do przestrzeni biznesowych i komercyjnych. W procesie produkcji korzystamy z nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań. W chwili obecnej większość naszych projektów jest realizowana dla sektora B2B. Kluczowym momentem dla naszej firmy było wejście na rynki zagraniczne. [więcej informacji na temat historii firmy można znaleźć na stronie http://www.armetbis.pl/armet-bis-o-nas/historia-firmy/]

 

 

Państwa produkty  i usługi dostępne są nie tylko na terenie kraju, ale również za granicą.  Co wyróżnia Armet Bis od konkurencji i pozwoliło na osiągniecie takiego sukcesu?

Przy realizacji projektów współpracujemy z partnerami z całego świata. Mamy dzięki temu gwarancję, że nasz łańcuch dostaw działa bez zarzutu

Do produkcji używamy najlepszych materiałów i nowoczesnych technologii. Dbamy o naszych Klientów nie tylko do momentu odbioru mebli ale stawiamy na serwis posprzedażowy.

Jakie wartości przyświecają Państwu podczas codziennej pracy?

Dla Armet Bis najważniejszy jest Klient. Po pierwsze słuchamy jego potrzeb , po drugie doradzamy korzystając ze swoich doświadczeń po trzecie stawiamy na jakość . Możemy sobie na to pozwolić dzięki naszym doświadczonym specjalistom. Stawiamy na partnerstwo we współpracy – dlatego budujemy relacje z Klientami. Jesteśmy w 100%  zaangażowani w wykonywaną pracę.

Realizują Państwo projekty dla firm z wielu różnych branż. Każda z nich ma swoje wymagania jak i unikalne potrzeby. W jaki sposób dbacie o to by je spełniać?

Monitorujemy wszystkie etapy realizacji projektu –począwszy od otrzymania zapytania, poprzez proces produkcyjny, kontrolowanie wyrobów gotowych, pakowanie, transport, montaż aż po obsługę Klienta. Naszą uwagę koncentrujemy nie tylko na wykrywaniu, ale też na zapobieganiu problemom w czasie procesu produkcji. Możemy polegać na kompetencjach naszych kontrolerów, którzy sprawdzają, czy parametry dostarczanych materiałów zgodne są z opisem producenta. Dodatkowo aby utrzymać wysoką jakość stanowisk pracy rozpoczęliśmy wdrożenie systemu 5S.

 

Jaki projekt stanowił dla Państwa największe wyzwanie?

Nie boimy się nowych wyzwań i nowatorskich rozwiązań, czego dowodem jest szerokie port folio oraz referencje wystawiane przez naszych Klientów. Efekty naszej pracy można dziś podziwiać w wielu miejscach w naszym kraju i za granicą. Każda projekt wymaga indywidualnego podejścia, ale dzięki twórczej pracy, zaangażowaniu i pomysłowości naszego zespołu udało nam się odmienić wygląd wielu przestrzeni biznesowych.

 

Na jakie stanowiska najczęściej poszukujecie nowych pracowników?

W ostatnim czasie zwiększyły nam się bardzo możliwości produkcyjne, chcemy to wykorzystać. Dbamy o pozyskiwanie nowych klientów, wchodzimy na nowe rynki.

Szukamy głównie pracowników związanych ściśle z produkcją na różnych jej poziomach - od stolarzy, lakierników, tapicerów, monterów po technologów produkcji i kierowników kontraktu.

 

Jakimi kanałami jest prowadzony proces rekrutacji?

Zapraszamy na naszą stronę internetową, gdzie zawsze są aktualne oferty pracy. Korzystamy z usług ogólnokrajowych portali rekrutacyjnych i branżowych. Dzięki temu zatrudniamy osoby z całej Polski. Osoby biorące pod uwagę relokację mogą liczyć na naszą pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Bierzemy też udział w lokalnych targach pracy.

Jak wygląda sam proces rekrutacji?

Pierwszym etapem jest ogłoszenie rekrutacyjne. Jasno określamy zarówno nasze oczekiwania jak i opis stanowiska. Po zebraniu dokumentów aplikacyjnych z wybranymi osobami kontaktujemy się i zadajemy dodatkowe pytania w formie ankiety, tu już możemy wstępnie zweryfikować niektóre predyspozycje kandydata. Po analizie ankiety zapraszamy na spotkanie do nas do biura.

Jakie umiejętności kandydatów są weryfikowane?

Bardziej szczegółowa weryfikacja umiejętności możliwa jest podczas okresu próbnego, ale już na rozmowie kwalifikacyjnej, w której uczestniczy obowiązkowo przyszły przełożony jesteśmy w stanie dużo ocenić. Pracujemy w tej branży od 20 lat, bezpośrednia rozmowa praktyka z takim doświadczeniem daje wstępny obraz kandydata. Rodzaj sprawdzanych umiejętności zależy oczywiście od stanowiska o jakie kandydat się ubiega.

Czy firma zatrudnia praktykantów, stażystów?

Stawiamy na młodych, dajemy im szanse szybkiego rozwoju. W ciągu kilku ostatnich lat przyjęliśmy stażystów. Realizowaliśmy wraz PUP programy, które zaowocowały zatrudnieniem nowych pracowników. W administracji po okresach stażu, pozostało z nami 100 % pań, pracują na różnych stanowiskach od sekretariatu , przez dział handlowy po księgowość. Cieszymy się również, jeśli pracownik chce się dalej kształcić – oferujemy finansowanie dalszej nauki.

Na stanowiskach produkcyjnych kształcimy uczniów w zawodzie stolarz. Aktualnie ta forma zdobywania zawodu, a co za tym idzie dobrej pracy, wraca do łask. Jako pracodawca oferujący stanowiska dla uczniów cieszymy się zainteresowaniem. Tutaj również po okresie nauki pracownicy pozostają z nami.

Obecnie szukający pracy zwracają duża uwagę nie tylko na stałe wynagrodzenie, ale również na szansę  rozwoju. Czy Państwa pracownicy mają taką możliwość?

W życiu liczy się pasja. Ludzie, którzy wyznają tą zasadę stanowią ścisły trzon firmy. Nie wszyscy z nich od razu zajmowali aktualne kierownicze stanowiska. Są wśród nas tacy, którzy zaczynali swoją przygodę z Armet Bis jako kierowca, stażystka czy sekretarka, teraz kierują zadaniami i zespołami w firmie. Staramy się szukać w ludziach ukrytych talentów, dając im szanse na rozwinięcie skrzydeł.

Jak wygląda atmosfera w firmie? Czy wspieracie Państwo integracje pracowników poprzez organizację wspólnych wyjazdów, spotkań?

Organizowane spotkania przybierają różną formę. Zazwyczaj imprezą dla pracowników podsumowujemy miniony rok. Otwieramy się też na spotkania w gronie całych rodzin takie jak np. wspólne kuligi. Bardzo mile wspominamy też zorganizowany Dzień Dziecka – spotkaliśmy się z całymi rodzinami w Adventure Park w Sopocie. 

Jaka jest Państwa recepta na zmotywowanych pracowników? Na jakie benefity mogą liczyć oni liczyć?

Najważniejsze jest stabilne zatrudnienie.

Jako organizacja jesteśmy aktualnie w trakcie zmian w strukturze organizacyjnej, co za tym idzie zmiany będą dotyczyły też systemów motywacyjnych , zarówno tych płacowych, jak i benefitów.

Otwarci jesteśmy na szkolenia, czy finansowanie studiów. Wdrażamy w życie innowacyjne pomysły naszych pracowników i staramy się je nagradzać.

Czy duże znaczenie przykładają Państwo do ochrony środowiska? 

W odpowiedzi na to pytanie załączamy uzyskany w tym roku dyplom – 3 x środowisko, który przyznano za ponadprzeciętną troskę o środowisko naturalne wykazywaną przez nasze przedsiębiorstwo.

   

Czego możemy Państwu życzyć na przyszłość?

Zadowolonych klientów, zarówno tych którzy od nas meble kupują, jak tych którzy z nich korzystają – wyposażamy przestrzenie publiczne, komercyjne, biznesowe.

Bardzo zależy nam też na rozbudowie dobrej, zgranej i usatysfakcjonowanej drużyny , która dla naszych klientów te meble tworzy.

 

Dziękujemy za rozmowę.