brak logo

PBS Bank

Sanok

Opinie o PBS Bank

rozsmieszony 2017-03-11 17:46
A Ty Barbamama co to o tych 'planowanych poczeciach' no wiesz, takich bzdur jak wypisujesz to jeszcze nie slyszalem.

Czytajac ten Twoj post zaczynam sie zastanawiac czy Korwin Mikke mowiac przedwczoraj o kobietach nie ma racji, no Ty sie kwalifikujesz do tego grona jak nic ;)
1
ZadowolonaPracownica 2017-03-11 18:35
Witam Was,
Czytam kto tu pisze i co. Postanowiłam też napisać - ja sobie bardzo chwalę. Pracuję tu już kilka lat, wcześniej pracowałam u prywaciarza, mało pieniędzy, brak poszanowania człowieka.... kto nie pracował to nie wie.

Tu w banku praca 8 godzin, składki zapłacone, zawsze pieniądze terminowo i umowa o pracę - ja to doceniam, bo doświadczyłam jak jest gdzie indziej.

Doceńcie to co macie.
1
NOVY 2017-03-11 19:52
Nie ma się co śmiać i sięgać do wypowiedzi Korwina. Wystarczy zapytać pracownic Oddziału w Sanoku - wiedzą o co chodzi.
4
mało zadowolony pracownik 2017-03-11 21:03
wow, tylko pozazdrościć 8 godz. dnia pracy. Ja w tym banku od kliku miesięcy muszę po 12 godz. pracować czasami i w soboty i niedziele się pracuje i nikt mi za to nie płaci, rzadko mogę odebrać sobie kilka godzin w innym dniu :-( a jak dokumenty jakieś dla Zarządu trzeba było przygotowywać to i dzień pracy kończyłem o 1:00 lub 2:00 w nocy, aby zadowolone pracownice mogły po 8 godzinach iść do domu. Dla chwały PBS.
4
NOVY 2017-03-11 22:44
Zarszyna? A może na granicę Beska i Haczowa? Nie, nie, Haczów za bardzo wiochą wali.
4
? 2017-03-13 10:39
... a czy ktos tu kogos na sile trzyma?
Shareholder 2017-03-13 19:40
Pracownicy - Udziałowcy. Weźcie sprawy w swoje ręce.
9
Paula 2017-03-13 20:01
Hej, to nie jest prywatny bank. Powinny obowiązywać standardy. Na siłę trzyma? Bank dla swoich? Eeeee.
4
Zoe 2017-03-13 20:37
Moze jesteś po prostu niezorganizowany i dlatego klapiesz nadgodziny?? Nad tym się zastanów a nie pisz bzdur że nie wyrabiasz bo wychodzi na to że jeśli ktoś jest zorganizowany i wyrabia się w czasie 8 godzin to jest z nim coś nie tak ?!?!
Barbamama 2017-03-16 00:06
Panie Rozśmieszony :-) , po pierwsze trochę klasy , bo porównam do wypowiedzi Leppera ( a nie chcę go obrażać w żaden sposób) . Otóż może prokreacja Pana nie dotyczy bo z racji płci może tak być i z racji braku partnerki też ( o innych przypuszczeniach i racjach nie napiszę , bo jednak mam ciut klasy ) . Przed atakiem i pluciem jadem , proszę zapoznaj się z tematem , to bedziesz wiedział o czym piszę ja i o czym powiedzą pracownice , no oficjalnie pewnie nie , bo się boją o pracę .
3
Bona 2017-03-17 17:52
Witam serdecznie . Od kilku miesięcy interesuję się w lokalnym środowisku tym , co mówi się o PBS Banku i od dawna śledzę tutejsze wpisy . Jako ,że plotka ma najczęściej kilka prawd , postanowiłam temat zagłębić .Mieszkam w Sanoku od zawsze , więc nie był to problem , bo miasto małe i zawsze ktoś kogoś zna . Szczerze mówiąc , potwierdza się prawie wszystko : jest mobbing w stosunku do pracowników , została zwolniona Pani Dyrektor , została zwolniona pracownica bedąca wdową samotnie wychowującą dziecko , był poruszany temat informowania pracodawcy o planowanym zajściu w ciąże przez pracownice , są na pracowników nakładane zadania ,których nie można wykonać w godzinach pracy i pracę trzeba" zabierać" do domu . Zastanawia mnie tylko jedno , drodzy pracownicy czego Wy się boicie , czy aż tak jesteście zastraszeni? Chcecie pracować , rozumiem , ale to nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Jak sami nie zaczniecie walczyć , to bank i tak upadnie , a Wy upokorzeni i zrójnowani psychicznie i tak zostaniecie bez pracy . Dziwię się bardzo , bo przypuszczam ,że jesteście wykształconymi ludżmi . Dlaczego nie piszecie do Rady Nadzorczej , Walnego Zgromadzenia czy Inspekcji Pracy ? Szczerze mówiąc , dziwię się ,że sprawą nie zainteresował się jeszcze ktoś ambitny z lokalnych mediów , bo byłby to temat interesujący .
10
Zubi 2017-03-17 18:37
Bono, istotna korekta:
dwie dyrektorki. Jedna w październiku, a druga w styczniu. Chcesz szczegółów? Zapytaj "na mieście". Ludzie gadają. Możesz też zapytać zwolnionych. Miłe to nie było.
4
Obiektywny obserwator 2017-03-17 20:27
Szanowni Państwo, Pracownicy, byli Pracownicy i "przyszli" byli Pracownicy. Dokładnie popieram wpis, jedyną opcją w tym momencie jest próba ratowania banku, a co za tym idzie miejsc pracy. Wpisy ludzi piszących prawdę są usuwane. Pytanie brzmi tylko dla czyjego dobra? Bank na dzień dzisiejszy stracił zaufanie wielu stałych Klientów a opinia na temat działania nowego zarządu woła o pilną interwencję Rady Nadzorczej.
Tak na marginesie, dlaczego usunięto wpis użytkownika "Ja" ??? Cyt.
Tak samo można powiedzieć o Pani Dyrektor Departamentu Sprzedaży. Gdyby nie była dobra to nikt by jej nie zwolnił???? 10 lat kobieta robiła co mogła żeby promować firmę, była medialna i pracowała na markę banku. Wszyscy ją doceniali i szanowali. Palancie zastanów się co piszesz a później lepiej w ogóle nie pisz... Ludzie ciężko pracowali żeby bank miał dobrą opinię, a teraz nagle decyduje o wszystkim jakiś bolec p.o. pani prezes (czyt. nieformalny członek zarządu). Teraz nie liczy się czy się dobrze pracuje tylko komu się w du** włazi. Zwalnia się doświadczonych pracowników na rzecz ludzi z ulicy, którzy będą pracować za najniższą krajową. I niestety bez doświadczenia.
P.S. Nie przenoście nam centrali do Zarszyna...
11
klient 2017-03-17 21:24
A ja bylem dzis swiadkiem rozmowy pracownikow banku i jednego pana z Rady Nadzorczej oraz znanego polityka z regionu z panami z TVP. Kilka dni temu byla emisja o Skbanku w jedynce i mocno o tym rozmawiali. opiwiadali tez o sytuacji PBS i powiazaniaxh personalnych Zarzadu i Rady. Ciekawie sie tego sluchalo. Mimo wszystko trzymam kciuki za pbs.
3
NICO 2017-03-17 23:33
Zastanawiam się, czy że przy obecnym p.o zarządzaniu nie skończymy jak SK Wołomin?
1
Ewa 2017-03-18 09:45
Ja tam wiem że poprzedni Zarząd narobił bałaganu i szczęśliwy odszedł, no może trochę nieszczęśliwy bo nie udało się obsadzić syna tam gdzie sobie zamarzył czyli w Zarządzie. Nie wystarczy że obsadził pół banku rodziną. Ciekawe gdzie byśmy dziś byli. Pewnie już tam gdzie SK Bank.
Obecny Zarząd podjął się naprawy tego b....u i za to mściwi wieszają na nich psy.
Wszyscy którzy choć trochę się orientują wiedzą, że obecne Panie to jedyne osoby ogarniające to wszystko.
Jeśli One czytają te nieprzychylne komentarze to co sobie myślą? Może, "po co mi to było", może lepiej rzucić to w diabły i niech się skończy jak w SK.

Ja na nich miejscu tak właśnie bym zrobiła, a was niech sz... trafi. Skoro nie potraficie docenić, że niektórzy poświęcają życie i zdrowie dla waszego dobra.
4
powodzenia 2017-03-18 10:09
To właśnie Wam groziło ... ale widzę że już wychodzicie na prostą.
1
Jarek 2017-03-18 10:20
Bo to wszystko wina Tuska.
Beata 2017-03-18 10:22
popieram ;)
Informatyk 2017-03-18 11:19
Cześć,
wnioskując po IP komputera to ostatnio najwięcej negatywnych komentarzy wpisuje była pracownica. Co chce uzyskać próbując skłócić załogę i wprowadzić zamęt? może już pracuje dla konkurencji i to jest jej na rękę?

Idź sobie żyj w spokoju i zostaw nas, mu tu chcemy pracować.

Powodzenia,
1
Paweł 2017-03-18 12:09
Ty informatyk już próbujesz zastraszać ale nie wszyscy się boją
1
j.w. 2017-03-18 12:39
No i masz babo placek. ja tu ze zament robi jedna zawistna baba a ten (ta) tu o 'zastraszaniu', o i przewrotność kobieca.
Agata 2017-03-18 13:02
Droga Ewo albo jesteś zarządem albo z nami nie pracujesz bo bur.....u i mściwości doświadczamy właśnie teraz i szkoda naszego zdrowia bo zarząd i rada w tej atmosferze czuje się świetnie.
5
Admin 2017-03-18 18:16
Widocznie taki z ciebie informatyk jak z koziej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] trąba. Myślisz, że ktoś jest tak głupi jak ty, żeby pisać na forum z domowego komputera? No cóż, twoja próba zastraszenia została zakończona niepowodzeniem. 1:0 dla nas, wysokiej klasy specjalisto....Hahahaha
9
klient 2017-03-22 18:08
ja jeszcze w tym tygodniu zamykam rachunek i mam gdzieś pbs . a przyszłość pbs będzie marna jak będą tak postępować z doświadczonymi pracownikami którzy wkładali wiele pracy i pomysłów w rozwój banku
8
klient 2017-03-23 13:08
byłem klientem tego Banku, to co piszecie , to raczej odczytuje jako gorycz i żal.. ale tak obiektywnie dlaczego doszło do sytuacji ze musiano wdrozyc plan naprawczy? moze był tak fajnie i rodzinnie , zmiary nie mierzono na siły, moze trzeba popatrzyc ile bledów, naruszonych procedur bylo przy udzielaniu kredytów? moze ludzie z poprzedniego zarzadu nie chcieli...nie widzieli zagrozeń? maja racje ci co pisza że wine ponisi zarówno RN jak i Zarzad Banku to porazka drogi rozwoju jak wybrali dla Banku, moze i była ona dobra ale nie dla tego banku i nie w tym czasie. Przykre jest to że za taki stan rzeczy najwyższą cene ponosza pracownicy którzy ciezko pracowali na sukces tego banku,
3
Best 2017-03-23 22:07
Tak, masz rację. Konsekwencję ponoszą pracownicy. A nowi zarządzający wprowadzają swoich.
4
Best 2017-03-25 19:44
Możesz jaśniej?
1
Ala 2017-03-26 01:24
Kilka lat temu odwiedziłam wszystkie lokalne placówki bankowe , gdyż byłam zainteresowana zaciągnięciem kredytu hipotecznego . W kilku bankach rozmawiałam z konsultantami i otrzymałam wstępne warunki i analizę kredytu . Ostatecznie zdecydowałam się na kredyt w PBS Banku . Wiem ,że w chwili obecnej dzieje się w banku coś niedobrego , ale wówczas obsługa klienta była na bardzo wysokim poziomie i to właśnie ujęło mnie najbardziej . Obsługiwała mnie bardzo miła i przy tym , jak się okazało później , bardzo kompetentna Pani . Zapytałam w jakiej walucie polecałaby mi kredyt ? (wstępnie byłam zdecydowana na CHF ) .Pani się uśmiechnęła i zapytała " a w jakiej walucie są pani dochody"? Odpowiedziałam no w złotówkach , Pani na to : w takiej walucie więc polecam kredyt , chociaż wydaje się on być pozornie droższy . Piszę to , chociaż nie wiem czy obsługująca mnie wówczas pracownica banku jeszcze pracuje ... Jeżeli tak , to raz jeszcze bardzo jej dziękuję . Szkoda tylko , że teraz PBS traci markę i renomę i nie wiadomo dokąd zmierza .
4
Best 2017-03-27 21:47
Hej, a gdzie jest wpis Analityka Bogdana? Dlaczego został usunięty?
2
OK 2017-03-29 08:31
UWAGA NA TEN BANK KAŻDĄ WPŁATĘ NA KONTO Z ZAGRANICY PODAJĄ DO URZĘDU SKARBOWEGO JA JUŻ STRACIŁEM W TEN SPOSÓB 7 TYS. ZŁ OMIJAJCIE NIE ZAKŁADAJCIE TAM KONT JEŚLI KTOŚ PRZELEWA Z ZAGRANICY PIENIĄDZE
1
karol 2017-04-06 11:15
w jaki sposób straciłeś 7 tysięcy? możesz napisać o co chodzi?
Ala 2017-04-07 16:40
Muszę jeszcze coś uzupełnić . Na podstawie danych z umowy kredytowej , ustaliłam jakie Panie mnie obsługiwały kilka lat temu i wiecie co ? jestem w szoku , bo obydwie już nie pracują w tym banku . Wszystko na to wskazuje ,że były zbyt mądre . Dopytałam tylko czy same odeszły? , otóż nie . Zostały zwolnione one i ówczesny Pan Prezes też . Dowiedziałam się tylko , że w zamian za nich i innych zwolnionych , przyjeżdza teraz " wyselekcjonowany" zespół pracowników z Zarszyna i Beska .
10
bishop 2017-04-22 16:38
Daga tam pracuje jeszcze? :) kiedys kasjerka byla na kosciuszki
bmiara 2017-05-11 10:11
Poziom ignorancji niektórych woła o pomstę do nieba.

Zmiany w zarządzie i wprowadzenie programu naprawczego, to nie przypadek, tylko konieczność wynikająca ze złej sytuacji finansowej banku. W taki przypadkach zwalnianie pracowników, dodatkowa praca papierkowa/po godzinach, zastępowanie starych - nowymi, to standard. Czasem w historii nawet bardzo dobrych firm przychodzi taki okres. Trzeba zacisnąć zęby i to przetrwać. A chyba PBS najgorsze ma już za sobą.

Co do pana który "stracił" 7 tysięcy. Każdy bank ma OBOWIĄZEK informować m.in. US o podejrzanych przelewach, choćby związanych z praniem brudnych pieniędzy. To, że miałeś problemy US bo np. zarabiałeś na czarno za granicą, to nie wina banku.
3
Ignorant 2017-05-11 15:08
Zarzucasz innym ignorancję, ale sam chyba nie do końca jesteś w temacie. Może faktycznie zwalnianie ludzi w takiej sytuacji to, jak piszesz standard, ale sposób, w jaki to się działo w PBS na pewno odbiegał od standardów, jakie powinny obowiązywać w takiej firmie. Ilu ludzi zostało zmuszonych do "dobrowolnego" odejścia, a ci, którzy, pracują, zostali, bo po prostu nie mają na razie innej alternatywy. Mam trochę znajomych tam pracujących i to, co mówili o swojej pracy jeszcze 2-3 lata temu, a to, co mówią teraz, to jak rozmowa o dwóch różnych światach i firmach. Ludzie są zdemotywowani, zastraszeni, zresztą ci, którzy odeszli, mówią, że głównym powodem ich odejścia była fatalna atmosfera tam panująca i sposób traktowania ludzi przez nowych zarządzających. Zresztą nowa prezes nadal nie została zatwierdzona przez KNF i nadal jest pełniąca obowiązki, mimo, że wniosek o jej zatwierdzenie został wysłany jeszcze w październiku ub.r. Nikogo nie zastanawia, dlaczego tak długo to trwa? I dlaczego jeden z członków Rady Nadzorczej banku zagłosował przeciwko udzieleniu absolutorium wiceprezesowi zarządu? Także jak widać, każdy medal ma dwie strony i zanim zaczniesz oceniać innych i zarzucać im ignorancję może najpierw należałoby bardziej zgłębić temat?
7
Klient PBS 2017-05-24 17:46
Ale bzdury piszesz !!!!!!!!!
3
Patrycja 2017-07-21 14:53
Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w PBS Bank oraz jakim firma jest pracodawcą. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominam, że opinie nie mogą naruszać regulaminu portalu.
tygrsy2 2017-07-29 22:34
wiem od pewnych osób że mój wpis źle został odebrany zwłaszcza przez dyrektora z Domaradza. Oficjalnie na forum przepraszam mój wpis nie miał zamiaru nikogo obrazić tylko pokazać skalę problemu w banku. Dzisiaj nawet dyrektor przychodząc do pracy nie wiem czy nie zobaczy zwolnienia bo na jego miejsce jest ktoś inny (SKOK). Ja w najbliższym czasie idę i składam wypowiedzenie mam inną pracę. Oficjalnie powiem że na dzień dobry 4 500 brutto plus premie miesięczne w PBS to nie osiągalne. Jeszcze raz przepraszam i powodzenia w Jaśle. Mam nadzieję że Zarząd sowie się kto im robi za plecami a daleko nie muszą szukać .
1
Kolega 2017-07-30 09:15
Nie martw się. Będziesz miał okazję przeprosić osobiście. Wpis został zgłoszony do prokuratury.
10
Zdezorientowany pracownik 2017-08-22 11:56
Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć strategię i pomysły na zarządzanie zasobami ludzkimi naszego Zarządu? Niestety, bezpośrednio w banku od zarządzających nie ma żadnej konkretnej informacji.
Najpierw likwiduje się stanowisko Z-cy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, tłumacząc to oszczędnościami - oficjalna wersja brzmi, że będą likwidowane wszystkie stanowiska zastępców dyrektorów właśnie ze względu na konieczność cięcia kosztów osobowych. Następny krok to zwolnienie z pracy Dyrektor Departamentu Sprzedaży, na jej miejsce zatrudnienie nowej, zupełnie nie związanej z bankiem osoby. Po upływie pół roku TWORZY SIĘ stanowisko... UWAGA - Zastępcy Dyrektora Departamentu Sprzedaży, na które powołuje się osobę, która NIGDY nie pracowała operacyjnie, przy obsłudze klienta i o biznesie ma raczej blade pojęcie.
Może ktoś wyjaśnić gdzie tu sens, gdzie logika?
Czy w tych wszystkich działaniach chodziło faktycznie tylko o to, jak się o tym coraz głośniej i częściej mówi, żeby pozbyć się konkretnych osób?
18
Best 2017-08-29 22:57
Myślę, że nikt Ci nie wytłumaczy strategii, o którą pytasz. Kadrowa też nie - z tego co mi wiadomo, złożyła wypowiedzenie. Sama już nie ogarniała polityki "zarządzania" zasobami ludzkimi.
12
Pracownik z Sanoka 2017-09-11 21:07
Dzisiaj pojawiła się ciekawa oferta pracy w marketingu, dsp. Niby nabór wewnętrzny, a info pojawiło się równiez na stronie www dla osób z zewnątrz. Chętnie zgłoszę swoją kandydaturę, pytanie czy mam jakiekolwiek szanse. Mam nadzieję że to nie jest kolejna ściema.
6
Bankuj 2017-09-11 21:10
Pewnie, że zgłaszaj! Podobno nie ma już przyjęć z zewnątrz! Trzymam kciuki!
4
Patrycja 2017-09-14 09:23
@Bankuj piszesz, że ciężko jest się dostać do pracy w firmie z zewnątrz. A co możesz powiedzieć o programie stażowym? Na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o nim. Wielu osobom udaje się dostać na ten staż? Czy jest szansa na dostanie stałej pracy po jego ukończeniu?
Henryk 2017-09-17 17:18
Jako ponad 10 letni klient tego banku mam o nim jak najbardziej pozytywną opinię, finansowo tzn. prowizje itp. miał korzystne oferty, tzw. Plus strefa pozwalała sprytnym fajne gadżety uzyskać, obsługa przy okienku kulturalna i fachowa poza jednym przypadkiem, który szybko wyjaśniłem z kierownikiem placówki / nie należę do ludzi złośliwych i nie pisałem w tym temacie do Sanoka, każdy popełnia błąd i szkoda, żeby pracownica miała przykrości /. Szczególnie cenię sobie Panią Ewę Zgłobicką, chyba już byłą dyrektor, bardzo przyjemnie i merytorycznie się z nią rozmawiało i potrafiła przekonać klienta, nie "złapać" ale przekonać. Jako, że miałem ochotę zmienić bank po uważnym przeczytaniu ofert dwóch gigantów tzn. Pekao i PKO widać, że jak na razie w PBS jest korzystniej. Zresztą na marginesie byłem w Pekao też przez 10 lat i po likwidacji rachunku w 2007 r. i uregulowaniu wszystkiego dostałem bodajże po 8 latach pismo wzywające mnie do uregulowania spraw związanych z prowadzeniem rachunku za okres 2007-2015 na kwotę 0,00 zł. /sic/, zadzwoniłem do banku, otrzymałem przeprosiny, a po miesiącu....podobne pismo, zdzwoniłem i poinformowałem bank, że powiadomię media o bo jak można regulować sprawy związane z rachunkiem, który 8 lat nie istnieje. Kolejne przeprosiny itp. No ale to świadczy o tym banku / w USA człowiekowi komputer odciął prąd gdy ten zignorował omyłkowo wystawiony rachunek na kwotę 0,00 $ /. Reasumując bank w porządku o ile przetrwa na rynku, obsługa miła, przynajmniej w mojej miejscowości, Obsługa na infolinii godna pochwały za merytoryczność i kulturę, usługa "PBS 24" to naprawdę potężne narzędzie, usługa
" PBS bank" na androida także. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze. Polityka kadrowa i sprawy wewnętrzne to inny temat, mnie jako klienta interesuje wynik finansowy banku, jakość, kultura obsługi no i....prowizje.
Kamilek 2017-09-22 10:18
Panie Henryku, który oficer prowadzący nakazał Panu dokonanie tak chwalebnego i ociekającego miłością wpisu?
2
Henryk 2017-09-28 19:58
Kamilku, nie wiem czy wiesz co to jest wojsko, ja służbę odbyłem 88-99, stopień oficera mam, jestem już starszy wiekiem i chyba moim synem mógłbyś być, a napisać co myślę i stwierdzam każe mi tylko praktyka i współpraca z podmiotem, nie bawi mnie wazeliniarstwo, z bankiem łączy mnie tylko współpraca na zasadzie klient-bank i tą współpracę oceniam bardzo dobrze, w moim wpisie nie ma miłości bo miłością darzę tylko moją kobietę, merytorycznie oceniam rzeczywistość. Frustracje byłych czy obecnych pracowników banku wylewane na tym forum mnie nie interesują. Nie zakochałem się w banku i jak się nie spodobają jego działania w stosunku do klienta natychmiast zmienię bank ale na dzień dzisiejszy OFERTĘ CENOWĄ, KULTURĘ OBSŁUGI oceniam dobrze, celowo wyartykułowałem dużymi literami to co chcę wyrazić.
2
Zainteresowany 2017-09-29 13:08
Tak samo, jak Ty masz prawo wyrazić swoją opinię, takie samo prawo mają byli lub obecni pracownicy. I nie trzeba ich od razu nazywać frustratami.
Henryk 2017-09-29 20:46
Nie wiem czy człowieku czytasz ze zrozumieniem czy nie rozumiesz co piszę, , zakładam, że jesteś inteligentnym człowiekiem i rozumiesz co znaczy słowo frustracja, którego użyłem, dotyczy każdego co pracuje, nikogo nie nazwałem frustratem, dziwny neologizm, który się kojarzy z chorobą psychiczną i jeszcze raz powtarzam wyrażam opinię o banku jako klient, jeżeli jako pracownicy macie taką możliwość wyrażać opinie o swoim pracodawcy to mnie nie interesuje, choć to kuriozum, fajnie kryć się za netem, ale chyba idiotą byłby pracodawca co naprawdę proste, żeby nie ustalił kto i co pisze
2
Zostaw swoją opinię o PBS Bank - Sanok
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PBS Bank