Czy w Flügger Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Witam wszystkich jestem wykonawca z W-wy.Mam kilka uwag.Stoje po drugiej stronie lady jako kupujacy. Obroty Flugger zawdziecza tylko sprzedajacym z za lady i wykonawca.Tak zwani doradcy tech.-to lenie,z malymi wyjatkami. To sklepy rozladowuja tony i mieszaja te same tony [inspekcja pracy mialaby co robic].Doradcy dostaja klientow[wykonawcow] z przydzialu i z nich maja prowizje.Z moich obserwacji wynika ,ze glownie uzupelniaja tabelki.Dostaja samochody i sciemniaja,ze nie dojechal,bo byl korek.bo zlapal gume ,bo ma szkolenie-za to jak sa na pokazach-zenada-cytaty z kart charakterystyki,lewe rece do narzedzi i maszyn [z wyjatkiem panow z fabryki,graco badzz festola]Mysle,ze nalezaloby podniesc pensje w sklepac ,a im zabrac. Tajemnica tez nie jest dla wykonawcow,ze produkty sa coraz gorsze.
O tym mówiono w tamtym roku kiedy wewnątrz trwała wojna, ale nikt nie chciał słuchać ludzi na sklepach dlatego tylko osób się zwolniło. Produkty tracą na jakości a ceny dalej rosną ( słabe ). Tam się nic nie zmieni dopóki nie zmieni się biuro. Ciał
Witam, Coś się zmieniło w firmie na lepsze po ostatnich zwolnieniach ? Czy dalej tylko widzą tabelki ? Wyciskanie z ludzi maxa i twierdzenie że można było wycisnąć więcej ( pomimo zrobionych budżetów ) ? Nie pozdrawiam góry , pozdrawiam sklepowych.
Skąd wiesz o rzekomych zwolnieniach, które miałyby mieć miejsce w firmie Flügger? Sądzę, że masz wiedzę związaną z tym pracodawcą, dlatego może będziesz tak uprzejmy i napiszesz coś więcej na ten temat? Poszukuje aktualnych informacji związanych z tym pracodawcą, dlatego liczę, że mi pomożesz.
Jestem w kontakcie z jednym ze sklepow w Gdyni i jestem bardzo zadowolony. Rozwazam podjecie pracy w tej firmie. Mam nadzieje ze znajdziecie czego szukacie... Ode mnie dla Flugger kciuk w gore.
Od Twojego wpisu minał miesiąc, czy zdecydowałeś się aplikować do firmy? Jeśli tak, to może opiszesz nam, jak wyglądał proces rekrutacji, jakich pytań można się spodziewać, jakie warunki proponują? Takie opinie są bardzo cenne, zachęcam wszystkich do dzielenia się swoimi wrażeniami.
z doswiadczeniem w branzy, jezykami, obyciem i swietnie przygotowany do rozmowy... okazalem sie za slaby... ciekawe ilu znajomych pani hr specialist tam pracuje...
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Totalny brak szacunku dla pracowników i ich czasu prywatnego. Flugger traktuję ludzi jak swoją własność. Moje sugestie dla Flügger Sp. z o.o.: To nie klient jest najważniejszy.To pracownik jest najważniejszy.Jesli zadbasz o swoich pracowników,oni zadbają o Twojego klienta. Pani (usunięte przez administratora),może czas pomyśleć nad polityką firmy.. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Szanować pracowników
hehe dobre ,pamiętaj jesteś tylko małym trybikiem w wielkiej maszynie - smutne ale prawdziwe, głowa do góry na fluggerku świad się nie kończy - ludzie zacznijcie wierzyć w siebie !!!!!!!!!!!!!!! Jesteście dobrymi wartościowymi ludzmi!!!!!!!!!!!
Jeśli chodzi o ostatnie zdanie Twojego wpisu - należy się z nim w pełni zgodzić. Wnioskuję, że jakiś czas temu byłeś zatrudniony w firmie Flügger. Powiedz Nam w związku z tym, czy jest to odpowiednie miejsce pracy dla osób, które chcą sobie jedynie dorobić, na przykład dla studentów?
Patrząc na Twoją nazwę użytkownika, sądzę, że jesteś obecnym pracownikiem firmy Flügger. Z powszechnie dostępnych informacji wiadomo, że firma jest znaną firmą w branży malarskiej. Firma informuje, że potencjalny klient Flügger zawsze spotka kompetentnych pracowników, którzy zapewnią fachowe doradztwo, z którego firma słynie. Mam przez to rozumieć, że firma stara się bardzo dokładnie dobierać kadrę pracowniczą? Jakie wymagania należy spełnić, aby móc pracować w tym miejscu?
pracownik "To nie klient jest najważniejszy." ? Droga Pani lub Szanowny Panie. Chyba trochę nie rozumie Pani lub Pan idei prowadzenia biznesu. Klient nie jest najważniejszy ? Co Pani lub Pan za niedorzeczności opowiada i wypisuje tutaj. Klient to podstawa każdego biznesu. I to właśnie klient jest najważniejszy w każdym biznesie. Klient to pieniądze dla firmy. Bez klienta w firmie skoczyła by Pani lub Pan na przysłowiowym bruku bo nie była by Pani lub Pan do niczego potrzebni. Także ta cześć wypowiedzi jest zupełnie oderwana od rzeczywistości. Natomiast oczywiście zgadza się, że każda firma poza tym "iż klient jest w niej najważniejszy - bo to dla klienta prowadzi się działalność" powinna dbać również i jednocześnie o swoich pracowników tak aby był lepszy efekt dostarczanego produktu i/lub usługi dla klienta.
Witam. Proszę o szczere informacje jak pracuje się na stanowisku doradcy techniczno handlowego? Obecnie jest kilka ogłoszeń w Polsce. Czy są nakładane na osobę wysokie targety, jak z ich wykonaniem czy są realne do zrobienia? Jak wygląda ilość klientów w obsłudze i jacy to klienci-sklepy detaliczne, sieciowe, hurtownie czy inni i jacy? Czy trzeba ściśle współpracować ze sklepami Flugger na podległym terenie? Jak z kierownikami i jaka jest struktura handlowa w firmie? Jakimi autami poruszają się przedstawiciele i jaki dodatkowy sprzęt otrzymują do wykonywania obowiązków? Na jakie zarobki można liczyć(na rękę) i jakie są ich składowe? Proszę o rzetelne informacje czy warto się zastanawiać nad tą pracą?
Jaki zakres obowiązków ma kierownik sklepu, doradca a jaki sprzedawca, jak kształtują sie wynagrodzenia na tych stanowiskach?
W zeszłym roku pracownicy podpisywali aneksy o zmianie systemu wynagradzania..Ci,którzy się na to nie godzili,rozwiązywali stosunek pracy i załapał się na zwolnienie grupowe,czyli 3-miesięczną odprawę. Po 6 miesiącach,niektóre z tych osob ma wrócić do pracy na nowych warunkach finansowych,które są od stycznia.. Nic,tylko się zwalniać i wracać, bo wtedy zarobisz najwięcej. P.S. (usunięte przez administratora).współczuję ludziom,którzy tam jeszcze zostali..
Fałsz,obłuda i zakłamanie w tej firmie nie jest tajemnica..handlowa tym bardziej..nie rozumiem,dlaczego usunięto ta część mojej wypowiedzi?
Firma zmniejszyła wynagrodzenie na sklepach ponieważ klientów obsługują doradcy techniczni i to oni budują wizerunek firmy, dbaja o poziom zamówień i prowadza szkolenia. Pracownik na sklepie jedynie pakuje farby. Pracownicy zatrudnieni powyżej 5 lat maja bardzo duże podstawy a dodatkowa prowizja spowodowała ,że za dużo zarabiają i firma obniża koszty.
Jest to zgodne z obecną polityką kadrową. Nowy pracownik długo będzie wykonywał obowiązki bez żadnych roszczeń w stosunku do firmy. Cała reszta pracuje i siedzi BARDZO CICHO. Wszystko można zrozumieć, ale trochę szacunku do samych siebie też powinniście mieć.!! Pensja powinna być wprost proporcjonalna do powierzonych zadań i obowiązków wynikających z zakresu pracy.
Sisi Nowi niech pracują bez roszczeń hahaha na razie tylko nowi przychodzą własnie z roszczeniami, na dwa trzy miesiące i rezygnują oni dopiero mają roszczenia, skracają godziny otwarcia sklepów a starzy którzy jeszcze zostali uczą się od nich, w końcu brawo nowi otworzyliście oczy, nowi pokazują ze nie ma co się starać trzeba tylko podać farbę skasować i wyprosić
Dobre:) :), nic tylko sie śmiać. U nas doradca rozmawia z dużymi firmami, czasem ich odwiedzi, zrobi ofertę, uzupełni swoje papiery i tyle. Kiedy jest na sklepie i wchodzi jakiś wykonawca to mu się d...y nawet nie chce ruszyć. Jakbyśmy mieli obrót i jak mówisz "pakowali byśmy tylko farby" na inwestycje załatwione przez doradce to sklepu dawno już by nie było. Podstawy od 2019 roku wszyscy mają takie same - była regulacja wynagrodzeń.
Witam. Klient sklepu przy ul .Kartuskiej obsługa w tym sklepie to żarcik z innej epoki. Proponuje Pani bardzo krótkie szkolenie polegające na wizycie w jakimkolwiek sklepie np. H&M i podpatrzeć jak robią to studenci dorabjający sobie w wolnej chwili jak sprzedawcy. Pozdrawiam dramatyczną Panią
Świetne miejsce dla studentów na jakiś czas, dla ludzi którzy nie szanują innych lubią się piąć po czyichś plecach kosztem współpracowników lub podwładnych. Jeśli nie ufasz ludziom i cenisz sobie tylko swój interes .... to....polecam. Specyficzna firma na sklepach pracuje się w porządku o ile uda się ekipa. Kierownicy na sklepach to tylko z nazwy bo o niczym nie decydują i niczego nie wiedzą . Nie równe traktowanie to standard ci sami pracownicy na tych samych stanowiskach nie zarabiają tak samo nie wspomnę o różnicy między innymi regionami. Także szczerze polecam???? na chwile.
W swoim poście bardzo generalizujesz niektóre sprawy. Ale tutaj oczywiście szanujemy zdanie każdego użytkownika, o ile zgodne jest z regulaminem. Nadmieniasz w swojej relacji, że firma Flügger jest odpowiednia dla studentów. A na jakie, mniej więcej, wynagrodzenie mogą oni liczyć? Jest już ono godne?
Pracownicy odeszli z powodów finansowych.Pani Maja wspaniale stara się łagodzić temat, szkoda, że na korzyść tylko jednej strony-firmy.Ale dzięki temu już się źle o firmie flugger nie będzie tu za bardzo pisało.Tak trzymać,obiektywizm przedewszystkim. ;-)Pozdrawiam normalnych i uczciwych ludzi
Chyba źle odbierasz moje intencje. Ja jestem tu jedynie po to, by pomóc Wam zebrać informacje o Flügger - zarówno te dobre, jak i te nieco gorsze. Dlatego proszę Cię już , żebyś zostawiła ten temat i zaczęła przedstawiać tego pracodawcę z własnej perspektywy. Dbają tam o Wasz rozwój, wysyłając Was na jakieś szkolenia?
@Kierownik Cieszę się, że udało Ci się dostać podwyżkę. Firma Flügger dba zatem w jakiś sposób o swoich pracowników. Czy na wspomniane przez Ciebie podwyżki mogą liczyć wszystkie osoby (zatrudnione na rozmaitych stanowiskach) w przedsiębiorstwie, czy jest ona tylko dla wybranych?
Dużo osób odeszło z firmy tylko się o tym w ogóle nie mówi. Pracownicy którzy zostali liczą na to, że będą zarabiać więcej, a kto umie liczyć ten wie jaka jest prawda. Za robienie większego obrotu z miesiąca na miesiąc dają możliwość zarobienia tyle samo co w ubiegłym roku w danych miesiącach ( śmiech ). Jeśli sprzedajesz więcej = zarabiasz więcej, a nie łaskawie tyle samo, jeśli wykonasz plan 100 % który założyli. Dajesz od siebie 200 % zaangażowania a i tak usłyszysz, że za mało dociśnięte było. Żart ! "Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi" "Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów" - Richard Branson.
@Były z Byłych Widzę, że jesteś bardzo zdenerwowany sytuacją, jaka panuje w firmie Flügger. Może te osoby odeszły z innych przyczyn, niż można to wywnioskować z Twojego posta - chyba nie należy oceniać. Czym się zajmujesz w tym przedsiębiorstwie? Skoro zwolniło się parę stanowisk, to może planują rekrutację - wiesz coś na ten temat?
@były pracownik, To już normalne, że obecnie pracownicy (nawet Ci młodzi) stawiają wysokie wymagania pracodawcom. Zapewne jesteś byłym pracownikiem firmy Flügger - czym się tam zajmowałeś i jaki był Twój staż pracy? @już były pracownik, Rozumiem, że Ty też nie podzielasz zdania użytkownika @Sisi, ale proszę Cię o nieco spokojniejszy ton. Już tam nie pracujesz - ale może wiesz, czy prowadzą teraz rekrutację?
@Sisi Dziękuję Ci za odpowiedź. Wzajemny szacunek na osi pracodawca - pracownik to podstawa. Jak uważasz, z czego wynika taka zmiana sytuacji w Flügger? @Jim To dobrze, że wyjaśniłeś nam pewne kwestie. A czym Ty zajmujesz się w tej firmie?
Maja Z tym pytaniem należy zwrócić się do polskiego zarządu firmy. Tak wielu niepochlebnych opinii do tej pory firma nie odnotowywała. Zdarzały się wpisy sfrustrowanych byłych pracowników, ale nigdy w takiej skali. Wiele można by pisać na ten temat, ale czy ma to jakiś sens. Dla pracowników nic to nie zmieni. Strach potrafi skutecznie paraliżować wszelkie próby zmiany sytuacji. Jest wiele sytuacji, które można by opisać i wiele osób, które czują się wykorzystane do granic, oszukane, ale niestety sami pracownicy doprowadzili do takiej sytuacji. Ogromna zawiść, obłuda i hipokryzja wśród pracowników. Do celu po trupach!! Zostali najlepsi tylko w czym!!!! Pozdrawiam
Sisi co ty za głupoty tu wypisujesz, do czego sami pracownicy doprowadzili, do tej sytuacji która jest proszę nie ośmieszaj się Jaka zawiść,obłuda i hipokryzja każdy na swoim sklepie starał się wykonywać swoją pracę jak najlepiej umie, czyli obrabianie wykonawców pakiety korzyści, warunki handlowe, pokazy prowadzone przez załogę na sklepie, nie przez DT tylko przez pracowników sklepu, do tego praca nad koszykiem detal sprzedaż komplementarna produkt miesiąca. To ze była zawiść to doprowadzała firma faworyzując tylko i wyłącznie poszczególne sklepy dając i akcje rabatowe,spotkania z architektem bony rabatowe reklama, innym nie dając możliwości obrotu, ponadto zabieranie pracowników na sklep faworyzujący , czyli brak możliwości obrotów mniejszego sklepu do tego doprowadzali Rom za przyzwoleniem biura, ale to nie była zawiść do pracowników danego sklepu tylko złość do góry ze zezwala na to Romom W zeszłym roku firma doceniła naszą prace i dała nam bonus w postaci premii, ale za dobrze pracowaliśmy i stwierdzono ze nam to zabiorą co nam dali i wrócą do tego co było dwa lata temu 2,2% podziwić przez ilość etatów choć teraz jest jeszcze mniej niż było, Sisi o czym ty piszesz po trupach a do celu ! zostali najlepsi tylko w czym!!!! i tu bardzo się cieszę ze nie pracuje własnie z takim człowiekiem jak ty!!!
@Sisi Jestem Ci bardzo wdzięczna za to, co do tej pory nam zdradziłaś na temat Flügger. Z pewnością pomogłaś w ten sposób osobom, które chciały zdobyć wiedzę o tym pracodawcy Może ktoś jeszcze chciałby przedstawić nam swoje zdanie? Jak z Waszej perspektywy wygląda praca w tej firmie? W dalszym ciągu zachęcam do aktywnego uczestniczenia w dyskusji.
Pewnie już nieduzo brakuje na sklepach detalistycznych to najniższej krajowej . Nie ma co się dziwić że brak chętnych do pracy w tej firmie . Praca po 8 godzin codziennie w pracy włącznie z sobotami i niedziela plus ciągle zmiany w grafiku ..sama przyjemność
A normalnie to po ile się pracuje, po 4? Sobota i niedziela w handlu to nic nadzwyczajnego, a przecież za te dni masz inne wolne, więc suma summarum pracujesz tyle godzin ile każdy na etacie.
Każda firma szuka oszczędności. Nic w tym złego bo lepiej tak działać niż mają zwalniać.
Oszczędności przy takich obrotach na rynku polskim i takim wykładzie pracy ludzi? Kpisz sobie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Flügger Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Flügger Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Flügger Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 6 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Flügger Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Flügger Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.