Jak długo czekaliście na odzew z Presto-Service Sp. z o.o. Sp. k.? Oddzwaniają zawsze?
Na jaka odpowiedź?Brałeś udział w rekrutacji ? Na stronie są kontakty bezpośrednie w zależności od rejonu ,warto tam zajrzeć
Czy w firmie Presto-Service Sp. z o.o. Sp. k. są regularne szkolenia pracownicze?
Pracując przez dwa lata w tej firmie miałam szkolenia tylko w pierwszym dniu, kiedy zapoznałam się z materiałem. Jeżeli czego kolwiek chciałam się dowiedzieć to musiałam "upierdliwie dzwonić" lub poprostu rozmawiać z ludźmi z którymi pracowałam.
Zdecydowanie nie polecam! Wypłaty teoretyczne powinny być do ostatniego dnia każdego miesiąca, w praktyce jest już kolejny miesiąc, a Pani tłumaczy się tym, że może będą do końca tygodnia ponieważ jej nie zapłacili. Dodam, że to nie pierwsza taka sytuacja. Ostatnio wypłatę dostała 15 dnia następnego miesiąca (czyli ponad 2 tygodnie po terminie). Na pewno tego tak nie zostawie i skarga ląduje w PIP.
Nie przesadzajcie z tym narzekaniem. Normalna firma, dobra robota !
Mam serwis lata juz w firmie Presto i zawsze kasa wypłacana jest na czas . Zawsze ostatniego kazdego miesiaca, nigdy nie zdarzylo mi sie opoznienie .
Absolutnie nie polecam! Pieniądze rzekomo miały wpłynąć na konto 30. A podobno 31 dopiero wysyłają wynagrodzenie - śmiechu warte! Dodam ze 1 wypada święto i przelew na pewno wtedy również nie dojdzie, wiec trzeba czekać kolejny dzień.. Pani Dorota z agencji jak się dzwoni to sama nie wie dlaczego takie opóźnienia, nawet nie potrafi wyjaśnić i przeprosić. Trzymajcie się z dala od tej firmy!
Fałszywi. Ignoranci. Pensja wpływa po 1 miesiącu. Trzeba wykłócać sie o każdy grosz, Zwalają winę na cb. Nie odpowiadają na telefony. Moje sugestie dla Presto-Service Sp. z o.o. Sp. k.: Zmieńcie ludzi i bądźie UCZCIWI. NIKT NIE CHCE PRACOWAĆ DLA CHAMSTWA. I BYC TRAKTOWANYM JAK JAKIEŚ POPYCHADŁO. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: BYĆ UCZCIWY> DOBIERAC ODPOWIEDNICH DORADCÓW HANDLOWYCH NP. ZAMIENIC PANA GRZEGORZA Z DECORY (ARBITON) N A KOGOŚ MNIEJ GOŁOSŁOWNEGO i BARDZIEJ UCZCIWEGO
Czy firma rekrutuje może ? Podpowiedzcie jakie zarobki i jaka atmosfera?
Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w Presto-Service Sp. z o.o. Sp. k.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
Pracuję poprzez Presto już koło 8 miesięcy i szczerze polecam. Kasa zawsze na czas przed świętami podwyżka stawki godzinowej. Jedyny minus to brak biura w Trójmieście. Pozdrawiam serdecznie
Szkoda, że tak rzadko tu zaglądacie.Miałem nadzieję , że dowiem się coś o pracy w firmie
Pani Kasia. Chamska wredna wyrafinowana. Nie polecam
Czy zapomnieliście od tym wątku? Czy tak dobrze się tu pracuje?
Uważam, że jest to najlepsza agencja, w której pracowałam. Pracuję przez Presto w Tesco w Olsztynie od ponad roku i nie mam żadnych zastrzeżeń. Stawka wysoka jak na pracę na kasie bo ponad 13 zł na rękę. Pieniądze wypłacane na czas zawsze do 30. tylko raz była wypłata 31. Pani Kasia J. z agencji bardzo miła, zawsze odpowie na wszystkie pytania jak na początku dostawałam mało godzin porozmawiała z kierownictwem w mojej sprawie i natychmiast dostałam tyle godzin ile chciałam. Naprawdę świetna praca dla studentów, matek z dziećmi. Co tydzień piszesz w jakich dniach godzinach możesz pracować i pod to ustalają Ci grafik. Mocne 10/10
Czy agencja ma jakieś oferty? Na ich stronie nie ma żadnych??
@Kasia:)))rozumiem, że jesteś zadowolona ze współpracy z agencją. Chętnie usłyszymy więcej na temat Twoich doświadczeń.
Agencja bardzo dobra - polecam. Pracuję tutaj długo, odpowiedzą Ci na wszystkie pytania. Zawsze wiesz za jaką stawkę pracujesz netto czy brutto i kiedy będzie wypłata. Nie mają nic do ukrycia. Osoby które piszą że nie wypłacają, to chyba myślą że dostaną wynagrodzenie tego samego dnia po zakończonej pracy, dlatego tak hejtują. Pozdrawiam :)
(usunięte przez administratora)
plusy plusami , ale nie możesz @kazik za to normalnie życia prowadzić jak większość ludzi na świecie
NIE POLECAM! RAZY MILION! FIRMA NIE WYPŁACA NALEŻNYCH PIENIĘDZY, PÓŁTOREJ MIESIĄCA JUŻ CZEKAM NA WYPŁATĘ! NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, A JEŚLI JUŻ TO ZBYWAJĄ LUDZI WCISKAJĄC KITY O PROBLEMACH W UMOWIE CZY Z PRACODAWCĄ! NIE POLECAM NIE POLECAM! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! JA NA PEWNO TAK TEGO NIE ZOSTAWIĘ! UWAŻAJĄ SIĘ ZA BEZKARNYCH! KARYGODNE, ŻE TA FIRMA JESZCZE FUNKCJONUJE!
(usunięte przez administratora)
Tak jak napisałam, to nie była pomyłka. To była pomyłka Pani, która podpisała ze mną umowę, przy stawce godzinowej i jeszcze do tego próbowała mi wmówić, że będzie okej, jeśli mi wypłaci mniej, niż gwarantuje mi umowa, była nieprzyjemna i agresywna, gdy zauważyłam błąd, a rozmawiałam z nią spokojnie, ponieważ a) nakazuje tego kultura b) byłam w tramwaju i nie mogłam nawet podnieść głosu. I zauważ, że była to praca w Mango, sklepie odzieżowym, a nie jako pracownik hali. Rozumiem, że Twoi znajomi pracowali i wszystko było okej, ale tutaj ewidentnie nie było okej ;)
Miałam okazję pracować przy wyprzedażach w okresie świątecznym w Mango w Krakowie za pośrednictwem Agencji Pracy Pesto Service. Generalnie proces podpisania umowy przeszedł sprawnie, szybko otrzymałam maila zwrotnego z potwierdzeniem, podpisaną przez agencję umową i regulaminem pracy, stawka na umowie zgadzała się z tą, która została zaproponowana w rozmowie telefonicznej. Jednak przy wypłacie wynagrodzenia dostałam przelew na mniejszą kwotę niż powinna być (dodatkowo, przelew został wykonany z opóźnieniem, ponieważ wynagrodzenie jest płatne do 30. dnia następnego miesiąca po wykonaniu pracy, a tutaj 30. dzień wypadał w weekend, a w poniedziałek dostałam smsa z prośbą o cierpliwość, że przelewy wyjdą LADA DZIEŃ). Wysłałam maila do firmy, z wyjaśnieniem, jak powinno być to nagrodzenie policzone, na co zadzwoniła do mnie koordynatorka i bardzo agresywnie i niegrzecznie powiedziała, że jeszcze nigdy jej się nie zdarzyło, aby dostawała TAKIE maile, że ja to sobie źle wyliczyłam, bo ją centrala w Warszawie skorygowała, że nie powinnam dostać 10 zł netto na godzinę, a 9 zł netto na godzinę. Na mój argument, że w umowie mam zapisane 12 zł brutto na godzinę odparła opryskliwie, że ona mi ze swoich nie wypłaci i jutro kieruje sprawę do centrali, bo ze mną nie będzie rozmawiać. Jakąś godzinę później dostałam smsa od niej, że Warszawa mi wypłąci różnicę. Rozumiem z tego, że pomyliłą się sporządzając dla mnie umowę i podała mi złą stawkę, a potem ta pani próbowała mnie wystraszyć swoją agresją i opryskliwością. Różnica została uregulowana, ale polecam kontrolować swoje przelane wynagrodzenie (jeśli nie samodzielnie licząc, to korzystając z kalkulatorów dostępnych na internecie), ponieważ jak widać w tym wypadku, można dać się wyrolować na wartość swojej dniówki. Nie polecam Pani koordynatorki zajmującej się pracą w Mango-Bonarka w Krakowie.