DAAS Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Opinie o DAAS Sp. z o.o.

ertgh 2016-02-12 19:45
widze ze piszecie o jakis ofertach pracy a ja tutaj nic nie widze niestety :(..a chcialem do nich jako monter aplikowac bo czytalem ze mmozna sporo zarobic
Elo 2016-02-15 20:49
Wejście zmiencie kierownika M że spalarni w Anglii obok Aylesbury po powrocie to jeszcze gorzej z nim jest całkowicie jest niekompetentnych i na niczym się nie zna. I ci przydupasi
1
Ole:) 2016-02-16 20:10
No jak Elo tak pisze to muszą tak zrobic :)
czlowiek z polnocy 2016-02-23 18:45
prezesie, prezes jak juz czyta tu na forum to wyczyta ze kieras jeden czy drugi czy trzeci to moze i jest dobry albo matolek albo zly. bo co budowa to o klopotach slysze ciagle to samo czy od jednego czy od drugiego. ale onie wszyscy maja nad soba takiego dyrektora-zabe i to jemu sie trzeba pzyjzec blizej zanim bedzie za pozno.
Ambroży 2016-02-23 21:54
A ja powiem tak moze i płaca dobra warunki socjalne roznie to bywa ja akurat nie trafiłem zle ale kierownik od alpinstow taki JACEK to kawal bydleta ktory stosuje MOBING na kzdym nowym i to mocno wyzywa ludzi od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a swoich pupili bierze na gadke do biura i tam siedza po godzine i pija kawe a inni tyraja to samo z rodzina od prezesa nieudzacznicy ktorzy nic nie robia kiedys ta firma reprezentowala poziom ktory teraz w bardzo szybkim tempie upada!!!!
jacek wegiełek 2016-02-24 12:09
no żle trafiłes gosciu faktycznie oj bardzo zle,jestem strasznym bydlakiem ,stosuje mobbing i zmuszam wszystkich do tytanicznej pracy po 10 h dziennie ,wyzywając kazdego w straszliwy sposób...a szczególnie gnębię młodych stazem.młodych i nie nadających sie do pracy ,szczególnie do pracy na sznurach,takich co to nawet pędzla w reku trzymac nie potrafią i takich którzy mają problemy z logicznym mysleniem tez.idż chłopcze jeden z drugim zbierac truskawki bo na malarza sie nie nadajesz a tym bardziej na pracownika wysokosciowego ,a firmy nie stac na zatrudnianie gamoni którzy sie slizgają na plecach innych ciezko pracujących ludzi i jeszcze płacza ze im zle..na szczescie moj kochany faworycie(i tobie podobni) juz na zaden kontrakt z DAAS nie masz co liczyc.a swoich pracownikow faktycznie biore na kawe do biura ,ba nawet na ciastka,ale skąd tobie wiedzieć o czy rozmawiamy?!no skąd?!z chorej wyobrazni i zazdrosci.ehh tak po prawdzie to tracę tu czas odpisując takim jak ty( celowo z małej) anonimom !żegnam ozięble
2
Racja 2016-02-24 12:23
Daas firma jak firma ale kierownicy to patałachy z pierwszej łapanki. To weż jacuniu gamoniu pędzel i pokaż jaki chojrak jesteś udowodnić że umieszczono też pracować pokaż wszystkim że się mylą a jacunio jest the best,
jacek wegiełek 2016-02-24 12:40
Widzisz gamoniu ja juz nie musze z pędzlem latac w przeciwienstwie do ciebie..
A ty mi teraz odpisz jeszcze 20 razy po 20stoma róznymmi nickami chojraku jaki to patałach i kmiot ze mnie.jak to mówia nigdy nie walcz z "myslącym inaczej" bo najpierw cie zciągnie do parteru a potem pobije doswiadczeniem .i tak właśnie jest w twoim przypadku . nie zamierzam juz wdawac sie z toba w konwersacje .a teraz idz sobie popłacz w kącie ,może ci ulzy.
4
Racją 2016-02-25 20:42
Ja nie zamierzam cię wyzywać ani obrażać jacuniu, wyzwiska są dla ludzi którzy nie myślą i nie potrafią konwersowac, ja napisałem żebyś im udowodnil że jesteś ok i pokazać innym że się myla, a ty jak zwykle wybuchasz gniewem, melodię sobie zaparz jakieś leki na uspokojenie i świat będzie dla ciebie piękniejszy. Peace forever. P.S i nie jestem ten od niku Ambroży.
2
Jerzy 2016-02-25 21:56
Czy w tej firmie są normalni kierownicy?
1
Franek 2016-02-26 10:48
Nie ma, słyszałem o jednym od tych co na Kozienicach robili o Dawidzie, że jest ok i chłopaki mówili że przy nim aż chce się robić?
1
klocek 2016-02-29 23:18
jest jeszcze ten co w tygodniu nie pije, ale on po roznych budowach jezdzi i ciezko do niego trafic na roboty.
Nowak 2016-03-04 23:38
Z tego co widzę, to z opiniami tutaj na gowork jest tak samo jak z ankietami w firmie - nie trzeba sie podpisywać to można jechać po wszystkim i po wszystkich HAHA. Nastawienie kierowników do pracowników w głównej mierze zależy od tego czy jest to godzinówka czy ryczałt.
Areczek 2016-03-09 14:53
No ale wiesz jak to jest, różni ludzie, różne potrzeby, ponosi ich na różne sposoby. Moim zdaniem akurat tutaj na gowork organizacja jest przynajmniej niezła
Eloo 2016-03-21 22:04
kierownika ORMO z Aylesbury zmienili na kogo?
Tomek Wiercioch 2016-03-26 18:13
A ja dziękuję wszystkim za współpracę, życzę w przyszłości lepszych kierowników i stawek tak wysokich, żeby nawet dania wykwintnej kuchni francuskiej nie stawały Wam w gardłach; no i nie pijcie w tygodniu!
5
ORMO 2016-04-29 10:37
ORMO już w daasie nie ma :)
1
Przezyty 2016-04-29 19:56
To zwolnił się czy go wyrzucili? Chodzi o miloszka
Wałach 2016-05-04 07:24
A ty skąd masz takie informacje? Wyplaty i diety poszły terminowo.
6
Wojtek wierzbiński 2016-05-06 08:10
Panowie cały czas mnie zastanawia jedno...dlaczego gdy jestescie pytani o cokolwiek wszystko wam pasuje wszystko jest ok itd itd... A gdy czytam to co piszecie chce mi sie smiac bo nikt was nie zmusza do wyjazdow ani do wspolpracy z ta firma...skoro tak zle to czemu chcecie jezdzic??? Owszem niekiedy są nerwy ale wszedzie byly sa i bede chwile nerwowe w kazdej firmie takie jest zycie...jezeli macie choc troszke honoru to przynajmniej na wyjezdzie jezeli ktos was zapyta czy jest wszystko okej powiedzcie co wam nie pasuje a nie unosicie sie anonimowo w internecie pisząc wyolbrzymione bzdury.. Hmmm..byc moze to taka taktyka zeby zniechecac innych do podjecia wspolpracy z ta firma zeby samemu miec zapewnione miejsce pracy... A tak ogolnie nie raz sam bylem zdenerwowany cos mi nie pasowalo narzekalem ale zycie jest tak skonstruowane ze nie wszystko bedzie przebiegac po naszej mysli...na koniec dla wszystkich tych co tak wielce narzekaja SKORO WAM JEST TAK ZLE TO PO CO JEZDZICIE BYC MOZE JEST KTOS KTO POTRZEBUJE PRACY BARDZIEJ OD WAS.. POZDRAWIAM TYCH NIEZADOWOLONYCH ANONIMÓW
7
Buckinghamshire 2016-05-19 21:56
Źle zarabiasz? Nie podoba się? Od kilku lat kasa nie spóźniła się więcej niz 2dni. Po co to piszesz? K...a juz mnie zaczynaja wkur..c wpisy niektórych pajaców. Zle wam to wypad.
8
jandsa 2016-09-15 23:16
@ ada - not o szkoda, że już tego stanowiska nie ma. Bo warto by było chyba się załapać na nie. Mnie bardzo inte3resuje czy jest w danej pracy system motywujący (czytaj premie). teraz sie tegfo chyba nie dowiem, bo firma nie poszukuje pracowników teraz
Turu 2016-10-31 12:40
rozumiem że płacą 30 zł/h . Ile godzin dziennie pracujecie Panowie. Jak to wychodzi na miesiąc?
JN 2016-10-31 15:59
Przeważnie po 9,10 godzin dziennie od poniedziałku do soboty. W soboty czasami krócej.
Alojzy 2016-11-26 18:40
Ja osobiście jestem zadowolony współpracy z firmą Daas. Pozdrawiam :)
8
L2 2016-11-30 15:25
Chyba pierwsza firma alpinistyczna w polsce która wprowadzila jakies normalne standardy pracy.
7
PRZYJEMNY 2017-02-27 22:10
WITAM SERDECZNIE Z PRZYKROŚCIĄ MUSZE TO NAPISAĆ
ZACZNĘ OD SŁYNNEGO J.W LEVEL3 PROSZĘ PAŃSTWA TEN CZŁOWIEK MUSIAŁ MIEĆ NAPRAWDĘ TRUDNE DZIECIŃSTWO BILE NA PEWNO W SZKOLE I MAMA PENIE RÓWNIEŻ JEGO ZACHOWANE JEGO PODŁOŚĆ NIE ZNA GRANIC CZŁOWIEK KTÓRY ODPOWIADA ZA KONTRAKT NIE PODAJE SIĘ TESTOM NA OBECNOŚĆ NARKOTYKÓW CHODZI O ROBOTĘ W ANGLII WCHODZI PO CZYM NA KARTĘ JAKO GOŚĆ NIE ZAKŁADA UPRZĘŻY JAK ON TO STWIERDZIŁ CYTUJE ZA MALO MI PŁACA NO TO ILE CI PŁACA USMIECH NA TYM BRZYDKIM RYJKU 270 F DNIÓWKA HMMMM CZY PREZES FIRMY DAJE SIĘ DYMAĆ? I PRZYZWALA NA TO ZEBY J.W L3 CHODZIŁ JAK BÓG NIE DOŚĆ ZE NARAŻA LUDZI TO I FIRMĘ PO DRUGIE WYCHODZI Z BUDOWY NA KILKA GODZIN PO CZYM WRACA Z UŚMIECHEM KOLEJNY DZIEŃ ALE SIĘ NAROBIŁEM I ŚMIECH DODAM ZE DRUGA L3 PAN K.R ZSTAJE SAM NA BUDOWIE Z KILKUNASTOMA ALPINISTAMI JEST TO NIE DORZECZNE PRZY OKAZJI ZAHACZ O SKLEP GDZIE KUPUJE BROWAR I MACHA NIM GDZIE LUDZIE WIDZA TO
TRAKTOWANIE LUDZI JAK ŚMIECI PRZEZ NICH JEST UPOKARZAJĄCE I PONIŻAJĄCE ZABIERANA JEST GODNOŚĆ ZASTRASZANIE DYSCYPLINARKA PRZEZ PANA J.W ,KM I TEGO MAŁEGO PAJACA W OKULARKACH
PANIE D.S PREZESIE PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBIĆ BO ZAPOMNIAŁ PAN ZE FIRMA TO LUDZIE KTÓRZY PRACUJĄ DLA PANA DOBRYM PRZYKŁADEM JE DRUGA L3 K.R CHŁOPAK JEST MŁODY ALE POTRAFI GRUPA KIEROWAĆ Z SZACUNNNKIEM ZROZUMIENIEM TO JEST PANA INWESTYCJA TAKICH LUDZI PAN POTRZEBUJE
POWODZENIA I MAM NADZIEJE ZE ZMIENI SIĘ COŚ W TEJ FIRMIE BO SZKODA FAJNI LUDZIE ROBIĄ POZDRAWIAM WSZYSTKICH ALPINISTÓW
12
Piotr 2017-03-07 10:35
Zawsze można sobie pomóc a nie tylko narzekać, trzeba się z organizować w związek zawodowy i walczyć o godność i wynagrodzenia, mogę pomóc,pozdrawiam
PRZYJEMNY 2017-03-10 11:28
Panie Piotrze tu nie chodzi o narzekanie tylko o naświetlenie co się dzieje ubolewam nad tym ze Polak Polakowi wilkiem a smutne jest to ze firma nie robi nic z tym po prostu bagatelizuje dodam jeszcze ze sprzęt który dają już dawno powinien być zutylizowany
6
Anonim - jak reszta 2017-03-10 19:24
Dają Ci sprzęt? Normalnie nikt sprzętu nie daje. Chyba niechcący zrobiłeś im reklamę... zgłosiłeś komuś, że sprzęt jest z użyty?
2
Nieprzyjemny 2017-03-11 10:57
Do przyjemny: jak widać zawsze znajdzie się jakiś anonimowy gamoń, który nawet logicznie nie potrafi się wypowiedzieć. Gościu jak ty nie potrafisz się zrozumiale wyslowic, to może również nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i nie wiedziałeś co podpisujemy? To nie była wycieczka, to był wyjazd do pracy. Jak cie ktoś dyscyplinarką straszył to znaczy że na to zasłużyłeś a teraz chojraczysz, jaki to poszkodowany jesteś i nawet nie wiadomo o co. Siedziałem na tej robocie 4 tygodnie i dziwię się że więcej osób dyscyplinarnie nie wywalili. Za miętcy ci kierownicy. Upierdziales sobie jakiś uraz do j.w. wiec jasne jest, że musiałeś być nierobem albo nie miałeś pojęcia o robocie. Nikt kto się starał i pracował złego słowa nie usłyszał. A może zazdrościsz mu kasy i funkcji? Nawet nie wiesz ile zarabiał, tylko plotki siejesz. A k.r. owszem fajny gość, tylko wywołany Panie Prezesie, jakby to tacy fajni koleszkowie rządzili tą robotą to trwała by ona 5 razy dłużej. Taki on i jego koledzy mają cel.
Może więc gamoniu firma wie co robi i kogo wysyła? Obyś już więcej z nami nie pojechał bo to co najbardziej wkurza wszystkich to robić na takich nierobów jak ty. Kierownik od początku mówił że łatwo nie będzie ale wystarczyło robić swoje pacanie.
8
Nieprzyjemny 2017-03-11 11:01
Do Piotr: a ty to z choinki się urwałeś? Możesz pomóc, a za ile....? Hahahaha... Żałosne.
PRAGA 2017-03-11 11:35
NIE TYLKO TEN PRZYJEMNY MÓWIŁ O SPRZĘCIE

GDY PADŁO PYTANIE KTO ROBI PRZEGLĄDY TO JEDEN Z KIEROWNIKÓW SIĘ PRZYZNAŁ ZE ON ALE TYLKO WIZUALNIE NOOOO PROSZĘ WAS ŚMIECH NA SALI SKORO UWAŻASZ ZE JEST TO REKLAMA NO TO RACZEJ NIE BARDZO STAWIAŁ BYM NA ANTY REKLAMĘ

POWIEM TAK FIRMA JEST W MIARĘ OK KIEROWNICTWO CZYLI WSZYSCY KTÓRZY SA NA BUDOWACH SA ŻAŁOŚNI NIE WIEM CZY DO PREZESA FIRMY DOCHODZĄ SYTUACJE KTÓRE MAJA MIEJSCE NA BUDOWACH NAWET TO CO NAPISAŁ PRZYJEMNY WYŻEJ
JAK BĘDZIE TO BAGATELIZOWAŁ DOJDZIE DO TRAGEDII
1
PIOTREK 2017-03-12 17:33
UBLIŻANIE CI POZOSTAŁO ZAUWAŻYŁEŚ ZE ANONIM CHCIAŁ PRZEKAZAĆ CO DZIEJE SIĘ PO ZA FIRMA A BUDOWACH GDZIE OCZY PREZESA NIE MAJA ZASIĘGU A TY TYLKO BRONISZ TYPA
ALBO JESTEŚ NIEZŁYM DZIOBAKIEM ALBO JEDNYM Z KIEROWNIKÓW
Obserwator 2017-03-13 22:00
Współpracuje z DAASEM od 3 lat. Śmieszą mnie te "gorzkie żale". Mam nadzieje, ze w większości piszą to alpiniści- bo ostatnimi czasy robi się tam gęsto (wiem, że mają w kim wybierać)
Także Panowie życzę konsekwencji, skoro nie pasuje to szukajcie szczęścia gdzie indziej.
10
ślązak 2017-03-13 22:56
Ja z Daas-em jeżdżę już od prawie dwóch lat, robota jest różna, zależy od budowy, czasem łatwo nie jest ale można dobrze zarobić jesli się pracuje a nie narzeka jako anonimy po powrocie. Wypłaty na konto są ok ale w necie warto jeszcze sobie ulżyć, co?
Myślę, że jeżeli Wam nie pasuję, to nikt przecież was nie zmusza do współpracy....., może lepiej poszukać firmy, która was doceni?
10
Nieprzyjemny 2017-03-14 08:53
Do M.R, Piotrek, Przyjemny: Hahahah… uderz w stół... hahah. Przydupas bo co? Bo wyraziłem pozytywną opinię i napisałem trochę prawdy?? A może w miarę składnie się wypowiadam więc pewnie jestem kierownikiem, baaaa prezesem? Haha... Jak dla mnie to jesteś jedną i tą samą osobą, te same wątki i ten sam styl celowego pisania na poziomie debila. Sorry nie wychodzi cI to.
Pytanie tylko o jaką prywatną urazę ci chodzi lub jaki interes w tym masz, że to co bredzisz to wyolbrzymione i wyssane z palca historie? I ta fantastyczna troska o to żeby nie doszło do tragedii… haha. A jakie tym masz gamoniu podstawy do takich ocen, na projekcie trzeba było zgłaszać takie sprawy, jakoś tam oprócz jak zawsze paru maruderów co w pracy mają dwie lewe ręce to reszta robiła i zadowolona była, że robotę mają. Byłem tam, pracowałem więc jak czytam takie brednie to szlag człowieka trafia. A może po prostu jesteś z konkurencji, bo jak widać plotkować to każdy potrafi i to wielki chojrak, po fakcie hahaha.
7
doświadczona L1 2017-03-14 21:48
Widzę, że to prawda z dużą ilością pracowników linowych, bo trudno się tam dostać na liny..... Próbowałem już parę razy ale jak do tej pory to bez skutku. Może ma ktoś z was jakieś rady, może kontakt?
6
Pracownik 2017-03-15 02:08
"Polak Polakowi wilkiem " a wlasnie naublizales 3osobom.. Pajac jestes i tyle.trzeba bylo pojsc do BHP I zakapowac i bys sie typa pozbył. A tak albo kulki za małe albo nie miales pewnosci i wstyd by był gdyby sie okazało ze sie myliłes a jeszcze by z roboty wyebali.ja z nim robilem i nie mam wiekszych zastrzezen,kierownik jak kierownik,ogarnia co trzeba ,ciuchy kupił bez gadania jak bylo zimno i robota szła do przodu.jak ci sie tak w daas nie podoba to nie jezdzij na projekty a jak juz znowu pojedziesz (w co nie watpie) to trzymaj sie odemnie z daleka albo cie zakapuje nierobie i wyedy napewno polecisz dyscyplinarnie ,obojetnie jaki by kierownik nie był i gdziekolwiek to nie bedzie .
6
L2 2017-03-15 11:19
Jak faktycznie jestes doswiadczona L1 to raczej cie wezma. Jak nie udalo sie na ostatni wyjazd to pewnie teraz sie odezwa.
Obiektywnie 2017-03-15 15:14
Witam w waszym internetowym cyrku.
Napiszę jak najzwięźlej jest to możliwe. Jeżeli chodzi o firmę to ma Swoje plusy i minusy. Daje ocenę 3/6 gwiazdek. Czyli nieźle jak na tle Polskich firm. Żyjemy w wolnych czasach i jeżeli czujesz, że mogłbyś w lepszych warunkach pracować to zmień pracę. Jeżeli boisz się zmiany na gorsze, bądź czujesz, że nie dasz rady to proponuję się nie nakręcać negatywnie i pracować dalej. Bedzie Ci łatwiej. Jak sam wiesz, z głodu nie zginiesz za te pieniadzę i jeszcze coś w skarpetce zostanie. To jest moja obiektywna ocena co do firma ogólna dla wszystkich.
A teraz odniosę sie do Twojego komentarza P. Nieprzyjemny, na temat kierownika K.R. Przyjemnie jest pracować z takimi profesjonalistami jak Krzysztof i absolutnie się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że mógłby prowadzić ten projekt 5x dłużej niż J.W. Nawet śmie twierdzić, że szybciej 1 dzień, dwa zachowując przy tym zdrową atmosferę. Jest on świetnie zorganizowany i zrównoważony, dzięki temu praca idzie sprawnie od początku do końca bez żadnego zamętu. Chiałbym podkreślić, że to on przez 100% dniówki był razem z nami, planował nam prace, rozwiązywał problemy i służył pomocą. Bardzo chętnie pojechał bym na kolejny kontrakt z tym Panem.
Jeżeli chodzi o Twoje stwierdzenie co do miękkości Kierowników to też mocno przesadziłeś. Pierwszym kierownikiem, który przychodzi na myśl jako argument w do zdementowania Twego stwierdzenia jest Krzysztof M. Równie zrównoważony, konkretny i profesjonalny kierownik.To wszyscy, którzy go znają na pewno przyznają mi rację. Prędzej można powiedzieć, że jest ostry niż łagodny (ale dla tych, którzy go nie znają spokojnie, to jest bardzo równy, w porządku człowiek).
Po pierwsze Panie Nieprzyjemny, weź pod uwagę fakt, że jakby kierownicy zwolnili wszystkich, to kto by zrobił prace w terminie?
Po drugie, to nie o wszystkich nierobach wiedzą, bo nie którzy umieją b. dobrze ściemniać.
A po trzecie stawka jest adekwatna do gracza, więc oni nie mają wplywu na poziom pracowników. Tutaj trzeba poprawić elementy rekrutacji.

PS. Pozdrawiam serdecznie wszystkich pisarzy internetowych. Życzę wam tak ładnie napisanego scenariusza do waszego życia jak te wasze wyemaginowane komentarze! AVE!
4
SJZ 2017-03-15 19:44
Mnie tam odpowiada współpraca z DAASem.
1
Michael 2017-03-15 20:42
Najlepszą metodą jest zatkać uszy i robić swoje. Wiem co mówię, ponieważ przerabiałem już to na nie jednym projekcie. Do końca życia w Daasie nie będę pracować, ale gdy przychodzi zima to lubię przytulić od nich trochę grosza ;-)

Jak śpiewał Michael Jackson :

If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself, and then make a change
Na na na na
IHHHHHHHHH(Łapie za krocze)


2
Aneta 2017-03-16 13:32
@SJZ chętnie dowiemy się więcej o Twoich doświadczeniach. Rozumiem, że jesteś zadowolony z pracy w DAAS Sp. z o.o.
Zadowolony 2017-03-16 15:12
Chyba nikt nie ma obiekcji że pod pseudonimem "nieprzyjemny" swoje mądrości, prostackim językiem przekazuje Jaca, którego miałem nieprzyjemność poznać.
Znajdzie on wytłumaczenie z każdej swojej wpadki uważając sie za nietykalna postać firmy. Będąc z tym panem na kilku kontraktach, jak wszyscy inni pracownicy odczuwałem dużą niechcęć do jego osoby zarówno prywatnie (najprościej ujmując niewychowany cham) jak i zawodowo. Jego jedyną zaletą jest znajomość języka. Chwali sie że nagrywa roboty dla firmy? Każdy z podstawowa znajomością jezyka to zrobi gdyż to klient sam prosi o wykonanie zlecenia. Umiejętności linowe? Cieżko stwierdzić, gdyż ten osobnik mimo swojego obowiązku nie korzysta z uprzęży, wiec żądło można było mieć zaszczyt zobaczyć go w akcji. Osobiście w razie jakiegokolwiek wypadku nie chciałbym być pod tym panem. Zanim znajdzie swój worek rzucony na budowie, zanim znajdzie kombinerki do odkręcenia swoich karabinków itp to już dawno będzie po czasie. Jako kierownik potrafi skoordynować prace, natomiast jako L3 nie popieram jego kandydatury z wymienionych wyżej powodów.
Myśle ze kierownictwo weźmie pod uwagę te informacje przy planowaniu kolejnego kontraktu. Macie państwo przecież bardzo fajne zaplecze bardzo dobrych i doświadczonych pracowników!? Myśle ze pomimo małego stażu Krzyska R tez tam możemy dopisać. Sprawdził sie, było konkretnie, spokojnie, miło, praca ułożona rozsądnie i wszystko szło do przodu. Krzysztofa M, większość zna, człowiek sie nie zmienia w zależności od humorów, jest konkretny, opanowany. Prawdziwy kierownik.
Osobiście błędem uważam pana Tomka, chłopak nie ma zbytnio doświadczenia na takie stanowisko, ani pojęcia o pracy. Strasznie wynosił sie z tym swoim stanowiskiem co odbijało sie na braku szacunku do pracownikow i rownież nieprzyjemnej atmosferze.
Ogólnie moja ocena firmy na Dobry+, było lekkie zamieszanie z kwaterami itp ale należy takie rzeczy wybaczyć z powodu napiętego harmonogramu.
Każdy jedzie na z góry określona robotę, dostaje za to stosowne wynagrodzenie. Czego powinnismy wymagać więcej od firmy? Jak na polskie warunki bardzo fajnie.
Jeśli tak jak kolega wyżej stwierdził poprawione zostaną pewne niesmaki osobowe, będzie to przedsiębiorstwo godne polecenia.
Pozdrawiam załogę, a kierownictwu życzę lepszych decyzji.
5
Obiektywny 2 2017-03-17 14:04
Chyba nikt też nie ma obiekcji że za tym całym bałaganem tutaj który rozpoczęły negatywne opinie stoi k.r. właśnie plus pewnie jego linowy kolega z UK. Ci dwaj panowie właśnie jak tylko kierownik pojechał rozpoczęli swoją prywatną wojnę z jaca robiąc problem za problemem. Aż przykro było na to patrzeć. To jest ta wzorowa postawa w którą warto inwestować? Krat się nie chwyca bo im godność nie pozwala? A może dobrym przykładem jest non stop narzekanie na kwaterach i w pracy na kierowników, firmę, organizacje i to nie żeby wyjaśnić sprawę z kierownictwem ale chyba żeby siać zamęt wśród pracowników? Panie k.r., bramki się pomyliły? Aż trudno było uwierzyć, że to osoba z nadzoru tak narzeka i wszystko krytykuje. Wszystkie tutaj negatywy to żywcem wyjęte z jego ust, włącznie ze wspominałem o tym, że prezes nie wie...
I na koniec widać ze to brylowanie i jakże częste wychwalanie Krzysia tutaj to zwykła ustawka która ma chyba wygryzc Jace z interesu. Oj nie ładnie tak robić. Obaj mają swoje plusy i minusy ale żeby tak jednego ganic a drugiego wychwalac to kogoś za bardzo fantazja poniosła. Krzysiu na razie bliżej ci do miłego kolegi niż sprawnego organizatora, to chyba każdy widział nie raz a to ze się ma L3 to nie wystarczy.
Ps.
A ci linowi co to narzekają na sprzęt to mam dla was propozycje zmieńcie prace. Blokujecie miejsca dla mniej doświadczonych a oni maja więcej zapału i chęci do pracy niż wy "starzy wyjadacze " i oni na pewno nie będą narzekać. Po co się pchać skoro tu jest tak źle? Ale jakoś miejsc na linowych brak.
3
kris 2017-03-17 16:21
Dla mnie firma jest dobra i godna polecenia nie wiem kto pisze te negatywy może ktoś się boi że jak inni sie zainteresują to sam robote straci. nie wiem, ale ja mam dobre zdanie. Na wyjazdach jest zakwaterowanie moze nie jest to hilton, ale conajmniej przyzwoicie. daja kase na jedzenie, wiec jadac nie musze wykladac swoich pieniedzy - chociaz teraz tak podobno jest tylko na zagranicznych. jeszcze do niedawna bylo tak na wszystkich. moze kiedys do tego wroca. wyplaty na czas. w pracy jest bezpiecznie. jasne ze kierownicy gonia, ale od tego sa kierownicy. jak ktos pracuje to ma dobrze. swoja droga to ludzie ktorych widze juz kolejny raz na robocie i caly czas narzekaja to jakies cymbaly. jedzie i naerzeka to poco znowu jedzie i znowu. tylko to wku...wia tych co chca pracowac.
5
Krzysztof Rukat 2017-03-19 20:35
Witam wszystkich dyskutujących.
Nie jestem zwolennikiem wypowiedzi w tej formie bo każdy widzi jak to wyglada, zwłaszcza, ze portal poświęcony jest opinii firmy a nie pracowników. Tak wiec:
DAAS jako firma jest naprawdę góra polecenia, mało który z pracowników jest w stanie zarobić takie pieniądze nie ponosząc kosztów. Praca jaka jest każdy wie przed przyjazdem a tym bardziej osoby które pracują stale na kontraktach.
Robisz swoje i dostajesz za to kasę (w terminie). Zakwaterowanie jest naprawdę na fajnym poziomie. Dojazd również jest zapewniony (ostatnio ja trochę nawalilem za co przepraszam wszystkich poszkodowanych). Czego wymagać więcej od firmy?

Teraz trochę mniej przyjemna kwestia, odniesienie do powyższych komentarzy.
Jest to pierwszy mój wpis na tego typu forum i mam nadzieje że ostatni.
Ciekawie czyta się te wszystkie komentarze, bardzo dziękuje za pozytywne opinie, za negatywne również, jeśli będziemy mieli okazje następnym razem współpracować (niekoniecznie w DAAS) postaram to poprawić.
Kwestia wojny z Jackiem: nie robiłem nic sztucznie, miałem powody, zgłosiłem swoje obiekcje na te temat naszemu wspólnemu przełożonemu na budowie, a to co miałem na myśli przekazałem również poszkodowanemu w formie werbalnej. Napewno nie mam interesu nikogo wygryźć z firmy. Nie narzekam na brak zajęcia, tak wiec jeśli następnym razem się nie spotykamy, postaram się dać sobie radę inaczej.
Bycie kolegą: No cóż, dziwny zarzut. Po pierwsze z większością pracowników jestem owszem kolega osobiście, i jeden kurs nie zrobił ze mnie ch**a. Czy nie można wykonać powierzonej pracy w miłej atmosferze i koleżeńskim nastawieniu? Zwłaszcza ze wszystko jest wykonywane zgodnie z terminem itp.
Prywatnych komentarzy w czasie wolnym nie czuje się w obowiązku tłumaczyć.

To jest tylko i wyłącznie moja opinia. Dlatego proszę o uszanowanie i nie komentowanie pod zmyślonymi nickami.
Będę wdzięczny jeśli kwestie prywatne rozwiarzemy między sobą. Każdy ma do mnie numer, chętnie pogadam.

Pozdrawiam
5
EMIL RAMUS 2017-03-20 07:37
Podpisuje się pod tym co Krzysztof napisał dodam ze firma przez takie akcje traci
a nie jest zła
pozdrawiam
2
Aneta 2017-03-27 13:04
A co możecie powiedzieć na temat możliwości rozwoju oferowanych przez firmę?
Zostaw swoją opinię o DAAS Sp. z o.o. - Bielsko-Biała
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DAAS Sp. z o.o.