Winckler Personal

Warszawa

Opinie o Winckler Personal

Adi 2016-08-09 09:44
Robi to żeś się popisał ksywką hahaha

1
Ciekawy 2016-08-11 16:38
Inżynier R&D - ktoś z tutaj obecnych bierze udział w tej rekrutacji?
Ciekawy 2016-08-11 16:55
I wie jakie są szanse dla osoby z 3-letnim doswiadczeniem na takim stanowisku? Czy w ogole jakies sa?
Ciekawy 2016-08-11 16:55
I wie jakie są szanse dla osoby z 3-letnim doswiadczeniem na takim stanowisku? Czy w ogole jakies sa?
adrain 2016-08-11 18:49
Ja się zastanawiam ciekawy tylko nie wiem czy dadzą umowę o pracę czy b2b?
1
Iza 2016-08-16 18:25
Ja aplikowałam, miałam juz rozmowę, ale czekam na feedback od Pracodawcy. Trzymajcie kciuki- liczę, ze mnie zaprosza na rozmowę !!!!
1
Happy!! 2016-08-18 10:16
Super!!!!! Dostałam pracę u wymarzonego pracodawcy!!!!!!! Dzięki Winckler!
1
Happy!! 2016-08-18 10:17
Super!!!!! Dostałam pracę u wymarzonego pracodawcy!!!!!!! Dzięki Winckler!
Guru 2016-08-19 14:07
Staż lepszy bo tu masz tak jakby przygotowanie do zawodu
Tajemniczy klient ;) 2016-08-22 11:43
Firma robi dobrze swoją robotę, dokonali niemożliwego.
Tajemniczy klient ;) 2016-08-22 11:44
Firma robi dobrze swoją robotę, dokonali niemożliwego.
1
w 2016-08-22 14:23
Good job.
romko 2016-08-22 14:30
nowa praca jest u nich - jako Mechanik samochodowy bez znajomości j. niemieckiego (diagnostyka komputerowa, naprawy i konserwacja).
Mario Bross 2016-08-23 13:33
Szybcy i wściekli ;) No ale przynajmniej w 100 % skuteczni.
1
Tysia 2016-08-24 11:01
Ma ktoś może info na temat pracy dla księgowej z rosyjskim? Wiecie może co to za pracodawca? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Tysia 2016-08-24 11:02
Ma ktoś może info na temat pracy dla księgowej z rosyjskim? Wiecie może co to za pracodawca? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Kornela 2016-09-05 13:05
Wiecie może czy przyjmują na staże teraz? Czy tylko organizowali wakacyjne staże? Nigdzie nie mogę znaleźc informacji a strona nie chce mi się wczytać :(
Kornela 2016-09-05 13:05
Wiecie może czy przyjmują na staże teraz? Czy tylko organizowali wakacyjne staże? Nigdzie nie mogę znaleźc informacji a strona nie chce mi się wczytać :(
Marcel 2016-09-05 16:44
Zespół pracowników produkcji prefabrykatów betonowych z dobrą znajomością j. angielskiego – FINLANDIA - szukam osoby do zespołu która zna angielski, bo chciałbym wyjechać ale cienko mi idzie. Kto jest na sali???????

Piszcie!
Tomi 2016-09-09 13:34
A o jaki dzial tej firmy pytasz? Bo z tego co wiem maja opieke w niemczech, jakies zawody techniczne w niemczech i wyzsze stanowiska w Polsce. Moja Zona wyjechala raz z nimi na wakacje do opieki bo akurat w szkole miala wolne i miala terminowe pieniadze tak jak sie kazdy umawial na poczatku dokladnie wyliczone. PS. Czy ktos z was moze wybiera sie z Wincklerem na produkcje prefabrykatów do Finlandii?
Boski 2016-09-13 13:05
Agata, weź udział w rekrutacji to się dowiesz, wątpię żeby ktoś ci tutaj udzielił takich informacji. A poza tym z tego co wiem to nie jesteś zatrudniona w Wincklerze tylko bezpośrednio w firmie w której pracujesz nawet jak Winckler rekrutuje
Tom 2016-09-15 10:17
Do pracy w DE może i tak bo tam jest coś takiego jak układy zbiorowe a przynajmniej tak słyszałem no i dlatego stawki są ustalone z góry i nie do negocjacji ale pewny nie jestem. A w Polsce nie ma układów zbiorowych i tutaj pewnie dlatego nie podają na ogół takich informacji. Z resztą nie wiem jak to dokładnie jest ekspertem nie jestem chyba lepiej zgłosić się do nich i zapytać
jaco 2016-10-06 13:24
Na www mają ze aktualne.
Jeremi 2016-10-10 12:13
Kolego, przecież wyraźnie piszą, że trzeba znać i angielski i niemiecki. Niemiecki jest ważniejszy, ale po angielsku też musisz mówić. Polecam tę ofertę, aktualnie pracuję na tym właśnie stanowisku przez Wincklera i jestem bardzo zadowolony z zarobków, atmosfery i całokształtu. Zachęcam do kontaktu pod adresem mailowym [Usunięte przez administratora] jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, a osobiście szczerze polecam firmę
--- 2016-10-12 13:21
Podbijam pytanie
Robin 2016-10-13 08:30
Bardzo dobra agencja a obsługa osoby chętnej do pracy na najwyższym dotąd spotkanym przeze mnie poziomie. Dzięki za pracę ;)
1
Darko 2016-10-19 13:26
Fajne zarobki no i nie ściągają z kandydatów prowizji jak niektórzy. Polecam
Darko 2016-10-19 13:26
Fajne zarobki no i nie ściągają z kandydatów prowizji jak niektórzy. Polecam
yolo 2016-10-21 13:51
Ok
+ 2016-11-04 11:11
+
123 baba jaga pa3! 2016-11-10 11:37
Fajne mają biuro :D
P.W. 2016-12-01 15:49
Bardzo na plus za atmosferę rekrutacji i całe podejście rekruterów którzy prowadzili rekrutację. Plus również za wynik końcowy czyli moje zatrudnienie. Pozdrawiam z nowej pracy pracowników Wincklera. P.W. ;)
1
TOmu 2016-12-14 14:29
Napisz jeszcze raz maila
heh 2016-12-15 03:04
zdaje sie że jest cos na ten temat na http://polskafranczyza.pl/ jest tam forum franczyza tzn franchising . Można znaleźć pomysł na biznes
Halina 2016-12-15 22:59
Dzień do ry szukam pracy w Niemczech opieka osób starszych na święta proszę o telefon: [Usunięte przez moderatora] czekam
Mela 2017-01-18 16:53
Juz miałam okazje pracować z nimi i było ok. Teraz też mam zamiar wyjechać do Niemiec tylko szukam pracy bliżej polskiej granicy.
Niki Nikowska 2017-01-19 09:54
Czy ktoś może podzielić się opiniami na temat rekrutacji krajowych, prowadzonych przez tę firmę? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Niki Nikowska 2017-01-19 09:55
Czy ktoś może podzielić się opiniami na temat rekrutacji krajowych, prowadzonych przez tę firmę? Będę wdzięczna za odpowiedź.
LK 2017-01-24 19:52
Ostatnio za ich pośrednictwem otrzymałem bardzo ciekawa ofertę. Po spotkaniach z przyszłym pracodawca zdecydowałem sie na odejście z mojej organizacji. Osoby z Wincklera, z którymi miałem do czynienia dbają o terminowa odpowiedz na każdym etapie rekrutacji oraz są bardzo życzliwe i pomocne. Dzięki nim spełniam sie teraz zawodowo i gorąco polecam ich firmę! L. K. z Wrocławia.
Mentorka 2017-01-31 09:22
Winckler jest solidna firmą i warto pracować z takimi ludźmi.
Zaciekawiona 2017-02-09 16:40
Dziś dzwoniła do mnie jakaś pani z tej firmy, byłam zaskoczona telefonem gdyż wcale nie poszukuję pracy. Czy wiecie może skąd mają namiary na mnie? Dodam, ze konto na LinkedInie i Goldenline mam zablokowane dla nieznajomych, a facebook prowadzę pod fikcyjnym nazwiskiem.


Janusz 2017-02-16 14:08
Chwalę tę firmę bo zasługuje na to swoją pracowitością oraz uprzejmym podejściem do klientów. Na rynku dużo jest agencji ale trzeba być czujnym i sprawdzać ludzi czy zrobili wszystko dobrze. Ja współpracuję z nimi i nasza współpraca układa sie bardzo dobrze.
1
A... 2017-02-17 09:33
To się nazywa executive search/ headhunting :) Ja również zostałam "namierzona" przez tę firmę. Opinię zdecydowałam się jednak napisać dopiero teraz, by mieć możliwość oceny całego procesu i jego efektów. Miła i swoją drogą bardzo bystra pani zadzwoniła na mój komórkowy numer służbowy - brawo za trud i efekt uzyskania tego numeru - na swoim stanowisku posługuję się w większości stacjonarnym telefonem służbowym, a numer komórkowy posiadają jedynie kluczowi klienci, giganci biznesowi. W trakcie rozmowy opowiedziała o posadzie, którą chce mi zaproponować. Wydała się bardzo interesująca, toteż zdecydowałam się na spotkanie w siedzibie firmy. Zdecydowanie na plus był tutaj płynny przekaz informacji, zarówno między mną a koordynatorem rekrutacji, jak i - z tego co wnioskuję na podstawie obserwacji i doświadczenia z tą firmą - między Winckler Personal a moim przyszłym miejscem pracy. Tak, dokładnie - przyszłym miejscem pracy - od miesiąca jestem tu, gdzie przeniósł mnie Winckler i nie żałuję.
Jeśli również wy chcecie zostać "złowieni", polecam uzupełnienie profilu na Goldenline i LinkedIn, rzetelną pracę oraz budowanie siatki kontaktów ;)
1
Melak 2017-02-25 17:37
Złożyłem cv na specjalistę rozwoju produktu i czekam na rozmowę. Jak przebiega rekrutacja? Może ktoś podpowie?
Edyta 2017-03-06 09:56
Jak wygląda współpraca z Winckler Personal od strony technicznej?
Opw 2017-03-08 14:08
Przyzwoita stawka i przyjazne dla klienta świadczenie usług. Firma dała sobie radę zarówno w odnalezieniu pracownika do mojej firmy na stanowisko prawnicze, jak i marketingowe. Jestem zadowolony
miroslawa bart 2017-03-10 16:46
Dziś dostałam powyżke jestem opiekunką w winklerze od 3 lat i znow mnie pozytywnie zaskoczyli ciesze sie pozdrawiam pani Dorotko i pani Marto bardzo serdecznie sciskam
Katja 2017-03-15 14:45
Czy Winkler się rozdzielił na dwie spółki czy o co chodzi? Dlaczego mają executive search i rekrutacje ogólnie w Polsce na wyższe stanowiska a z drugiej strony oferują wyjazdy do opieki do Niemiec???? Ktoś wie???
Iza 2017-03-22 12:02
Winckler Personal bardzo dobrze radzi sobie z pozyskiwaniem pracowników do firm. Miałam okazję współpracować z nimi i miło wspominam ten czas. Powodzenia
Warsaw 2017-03-22 12:29
Swojego imienia nie zdradzę, ale jakiś czas temu brałam udział w rekrutacji w tej agencji. Starałam się o stanowisko menadżera ds. eksportu w firmie z branży paliwowej. Miałam wiele obaw co do rzetelności i wiarygodności firmy - w końcu nie jest tak widoczna jak popularny Manpower czy inne duże firmy rekrutacyjne, ale ku mojemu zaskoczeniu rekrutacja przebiegła na moje oko bardzo dobrze. Poczynając od relacji ze mną jako kandydatką, aż po wiarygodność firmy, w której docelowo miałam pracować (i w której rozpoczynam pracę za tydzień) aż po przedstawianie szczegółów na każdym etapie selekcji. W siedzibie firmy przy ul. Twardej wisi na ścianie certyfikat "Przyjazna rekrutacja", co według mnie zgadza się ze stanem rzeczywistym. W swojej karierze przerabiałam rozmowy o pracę z typowymi "bucami", którzy mieli radość z mieszania osoby ubiegającej się o pracę z błotem, próbowali zmniejszyć poczucie czyjejś wartości aby zbić z tropu i zmniejszyć pewność siebie, o braku bieżącego informowania o przebiegu rekrutacji już nie wspomnę. Tutaj doświadczenia były zdecydowanie przyjemniejsze no i efekt docelowy osiągnięty ;)
1
Zostaw swoją opinię o Winckler Personal - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Winckler Personal