IPF

Poznań

Opinie o IPF

InsanE 2017-01-16 18:45
Witam pojechał może ktoś jako Lakiernik Samochodowy? Do Francji z tej agencji?
Strzykawa 2017-01-18 18:36
Czy IPF prowadzi jeszcze wyjazdy do Francji dla pielęgniarek lun rehabilitantów? Słyszałam, że mieli bardzo dobre oferty i ludzie byli zadowoleni. Może ktoś ma wiedzę?
Szukajmnje 2017-01-20 11:26
Jestes Chetny jechac dostalem oferte I sie zastanawiam?
Szukajmnje 2017-01-20 11:27
Jestes Chetny jechac dostalem oferte I sie zastanawiam?
1
mariusz885 2017-01-22 15:21
Tez się zastanawiam. A skąd jesteś ?
zadowolony 2017-01-24 08:37
IPF ma zawsze super oferty pracy. Byłem, pracowałem i było super.
2
Łuki 2017-01-30 13:56
dostałem ofertę do miejscowości Mietingen Niemcy obsługa maszyn produkcyjnych
- wkładanie i wykładanie części samochodowych do automatycznej obróbki ( tulei montażowych),proszę odpisać co wiecie o tej pracy,a może ktoś jedzie tam?
Łuki 2017-01-30 14:01
witam jest oferta do Mietingen,jako pracownik produkcji - wkładanie i wykładanie części samochodowych do automatycznej obróbki ( tulei montażowych),ktoś tam jedzie?,może ktoś powie na temat firmy IpF,wypłacalni są
Łuki 2017-01-30 14:03
gdzie jedziesz i jaka praca?
1
Lola 2017-02-19 13:53
Chciałabym złożyć cv na stanowisko sprzedaży usług pracy z językiem francuskim. Wiem od znajomych, że w tej agencji zawsze można znaleźć fajną pracę. Ile zarabia się na takim stanowisku? Czy są jakieś bonusy? Czy egzamin z języka na rozmowie jest trudny?
First Lady 2017-02-20 12:23
Tak widziałam, że poszukują fizjoterapeutów. Ogłoszenia są z IPF medical, ostatnio chyba na infopracy je widziałam.
Dział rekrutacji IPF 2017-02-20 12:43
Witam serdecznie,

Proszę o przesłanie CV na mail praca@ipf.jobs
W trakcie rekrutacji skontaktujemy się z Panią i odpowiemy na Pani pytania.
kolo 2017-02-25 19:26
Francja, Monako monter, spawacz, konstrukcje stalowe. Ktoś? Coś?
Agnieszka 2017-02-27 14:27
Jak najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej do IPF? Podzielcie się radami!
Zetor 2017-03-06 13:11
Witam ta firma to cygany raz muwila Tak a raz Tak
2
Buba 2017-03-07 07:06
Jedzie ktos w poniedzialek 13.02.2016 do francji jako spawacz?
Agnieszka 2017-03-07 08:28
@Zetor o czym dokładnie mówisz? Powiedz coś więcej ;)
Jack 2017-03-07 16:34
Ale gdzie? konkretnie
Agnieszka 2017-03-08 09:01
@Buba, a Ty się wybierasz?
Agnieszka 2017-03-10 09:20
@Both, dlaczego tak uważasz?
Iza 2017-03-19 15:48
Czy ktoś ma wiedzę w temacie pracy dla Fizjoterapeuta / Rehabilitant Francja ( okolice Paryża)? Taka ofertę mają i jestem tym bardzo zainteresowana. Wiem, że agencja jest spoko ale o samej pracy potrzebuję info.
siv 2017-03-20 16:59
Witam jedzie ktos moze jako spawacz dla poczatkujacych do laval? Byl ktos? Jakie warunki i placa

2
Rat 2017-03-21 14:54
Nie byłem ale jadę a z kąd jedziesz i kiedy ?
2
Rat 2017-03-21 14:54
Nie byłem ale jadę a z kąd jedziesz i kiedy ?
2
operator 2017-03-24 20:21
czy ktoś pracował jako operator koparki w tej agencji
Karol 2017-03-25 17:39
IPF jest spoko agencją i można z nimi zarobić i wyjeżdżać.
Agnieszka 2017-03-27 08:59
@Karol, dziękuję za opinię. A możesz powiedzieć coś więcej? Ile razy współpracowałeś z IPF?
Polaris27 2017-03-29 13:42
Czy ktoś wyjeżdżał jako wędliniarz? Ile można zarobić?
Agnieszka 2017-03-30 08:54
@Polaris27, rozważasz aplikowanie?
Polaris27 2017-04-01 14:13
Tak, jestem zainteresowany ale mogę wyjechać dopiero latem. Chciałbym się na razie zorientować ile można zarobić
Agnieszka 2017-04-03 10:02
@Polaris27, rozumiem. Kto może pomóc w tej kwestii?
on 2017-04-04 15:06
Siemka, kiedyś jak pracowałem przez IPF na polskiej umowie ale we francji miałem ponad 10 euro na reke z tego co wiem to te zarobki się ukrocily i to na pewno sporo..
Idris 2017-04-05 08:23
dzwoniłem do IPF i mówili, że ok. 10 na rękę można wyciągnąć
Agnieszka 2017-04-05 13:01
@on, a co możesz powiedzieć o współpracy z IPF? Jesteś zadowolony?
Jacek 2017-04-05 17:15
Czy ktoś pracował dla IFP we Francji jako spawacz 141 ?
Interesują mnie zarobki . W ogłoszeniu miesięcznie 2300 euro netto ale stawka godzinowa 10 brutto , a w tygodniu tylko 43 godziny pracy . Coś nie tak z wyliczeniami . Miesięcznie wychodzi koło 180 godzin więc powinno wyjść 1800 brutto . W jaki sposób wychodzi 2300 euro netto ?
2
opole43 2017-04-05 17:45
Witam mam pytanie czy ktos pracował w bennesmarrel morze mi ktos cos powiedziec na temat warunków pracy
Agnieszka 2017-04-06 09:36
@opole43, jakie stanowisko Cię interesuje?
opole43 2017-04-07 17:00
Na stanowisko monter
Michał 2017-04-09 23:08
Dodatki i diety wynikające z kodeksu pracy , ponieważ zatrudnienie jest legalne na francuskiej umowie, więc wszystkie świadczenie się należą.
nieznani sprawcy 2017-04-10 22:26
i jak pojechałeś?
Agnieszka 2017-04-11 10:16
Na stronie firmy można znaleźć aktualne oferty pracy: http://ipf.jobs/oferty/ Zainteresowani?
Krzych 2017-04-19 10:23
W [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] grają mówią pięknie o francuzkiej umowie socjalu a potem, okazuje się co innego, na Francuzkiej umowie , trzeba sobie dobrze całą przetłumaczyć,przeważnie drobnym drukiem miałem być w zakładzie dwa tygodnie na okresie próbnym , a potem się okazało ze tylko tydzień, poza tym miały być godziny nadliczbowe i tez [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tylko 35 tygodniowo , NIE POLECAM OSZUSCI,,,,,,,,,,
2
francuz 2017-04-19 13:15
Czy ktoś jedzie do Nantes przy odbieraniu warzyw? Może juz ktoś tam pracuje bo podobno są jacyś Polacy cz jest to akord jakieś normy do wyrobienia i jak jest z zakwaterowaniem?
kam 2017-04-19 15:23
Mam pytanko pracował lub pracuje przez Agencje IPF JOBS czy ta Agencja jest w porządku wobec pracowników i jest tak jak oni mówią
Łukasz 2017-04-19 16:59
Witam jade niedlugo jako spawacz do Francji . Mozesz mi powiedziec jakies sa warunki ile godzin mozna robic itd. Daj znac zadzwonie 573940061. lub napisz LukaszLukasz0000@wp.pl. Dzieki za pomoc
matys 2017-04-25 11:47
wybieram sie do orleanu na frezarki cnc z ipf.jobs , ktos cos wie? jakies opinie porady?
Radek 2017-04-25 13:19
IPF to fajna agencja zawsze mają dużo różnych ofert pracy. Ogólnie potrafią robić to co robią, na wyjeździe jest ok, wiem bo jeździłem z nimi. Mieszkania są również w porządku. Maruderów jednak nie zabraknie!
goliat 2017-04-28 17:44
Witam. Na początku maja wyjeżdżam do Niemiec (okolice Berlina) jako Operator Cnc. Polska umowa o pracę i 10 euro brutto na godzinę. Jak to wygląda z mieszkaniem i zarobkami?
Mmo 2017-04-28 21:01
Jesteś w tej Francji przy tych owocach i warzywach ? Jakie opinie?
Mmo 2017-04-28 21:01
Jesteś w tej Francji przy tych owocach i warzywach ? Jakie opinie?
Zostaw swoją opinię o IPF - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IPF