IPF

Poznań

Opinie o IPF

szynka 2016-06-02 18:13
Motyl ja jade tez 4 w to samo miejsce a skad jedziesz
elo 2016-06-14 17:02
Agencja płaci 7 centów za kilometr dojazd do pracy ,kiepskie mieszkania 90% bez internetu ,dwa zjazdy w roku płatne .
Szału nie ma
8
oszukany 2016-06-22 18:29
omijać szerokim łukiem!!!
7
weska 2016-07-15 09:47
Hej, możesz coś wiecej powiedzieć o minusach ? Chłopak wyjeżdża i nie wiem czy to do końca dobry pomysł. Jako fizjo
krk 2016-07-22 10:06
czy ktoś wie coś na jakich warunkach tokarze są tam przyjmowani??
kk 2016-07-22 10:09
czy ktoś pracował jako tokarz we francji?? jaka kasa i czy ludzie w mirę normalni??
IPF 2016-07-22 10:40 [pracodawca]
Dzień dobry, jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a tą ofertą prosimy o kontakt na praca@ipf.jobs. Tam chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
IPF 2016-07-22 10:46 [pracodawca]
Dzień dobry, zawsze zatrudniamy na umowę o pracę.
1
krzysztof 2016-07-23 08:46
Może ktoś ma jakieś informacje na temat pracy jako wędliniarz we Francji
6
spoko 2016-08-02 11:17
i jak tam było? jako spawacz.
4
Janek 2016-08-14 07:06
Wszyscy uciekają od tej (usunięte przez administratora) agencji.
13
Crespo 2016-08-23 15:15
Witam właśnie dostałem propozycję wyjazdu do Francji do firmy VRACPLUS jako Spawacz zastanawiam się czy warto.
zimny 2016-08-23 20:38
kolego ile lat pracujesz ze takie bzdury piszesz?
3
zimny 2016-08-23 20:40
jeśli kasa ok na czas ale powiedz ile cie kroją
3
zimny 2016-08-23 20:46
jak coś napiszesz to sie zastanów 100 razy pozdrawiam
de 2016-10-02 10:05
w ogloszeniach macie np doniemiec praca z zakwaterowaniem gratis i stawka 10 brutto a nettoo 7,8 wychodzi?? raczej dofinansowanie macie bo na polskich warunkach to z 10 powinno jakies 8.7 netto zostac.....
2
Bor 2016-10-02 10:14
Tak dają umowę a do tego podobno socjal jak znasz francuski dobrze to nie ma co narzekać na warunki
Ja to Ja 2016-10-27 21:09
Witam jedzie ktos 7 listopada do francji do saint-denis.A moze ktos powie co tam byl lub jest w LUTETIA jak tam jest ciezko czy w miare ?
5
JatoJa 2016-10-28 08:39
Jade wlasnym autem moge zabrac
1
Dobre przeczucie . 2016-11-24 11:22
Ja sobie z nimi odpuściłem jak tylko miałem problemy z dodzwonieniem się do nich _Jeśli juz na samym początku jest taki problem _odpuszczam _i widzę ze miałem racje a ::: Francja zawsze słabo płaciła .
5
Zespół IPF 2016-11-29 09:21
Witam, rzeczywiście były pewne problemy z kontaktem z nami ponieważ przeprowadzaliśmy się do nowego biura. Za zaistniałą sytuację przepraszamy. Zespół IPF
nemo 2016-11-29 15:53
dojazd na własny koszt 2200 km, 200 euro za hotel, do tego wyżywienie i zostaje cieniutko, około 1500
6
ostry 2016-11-30 13:14
Witam,

Pracuje ktoś w okolicach Lyonu w zakładzie ,który zajmuje się renowacja Muszaraby .Jakie warunki mieszkaniowe ,jak daleko do zakładu,jak ogólnie warunki pracy .Wiem ,że teraz jedzie się na warunkach francuskich i opłaca sie mieszkanie 200 euro ,kiedyś tego nie było.Jak wygląda przejazd swoim autem ,jest zwracane za paliwo .Z góry dziękuję za info
Janek 2017-01-03 01:17
Pracowałem jako spawacz jeszcze na Polskich warunkach, było wszystko spoko kasa zawsze wczesniej, umowy oki jeden minus daleko ,komu nie przeszkadza śmiało polecam firma uczciwa!
Pozdrawiam Janek M.
1
mariusz885 2017-01-16 18:10
Witam pracował ktoś przez agencję ipf w 79700 MAULEON jako Frezer CNC ? Jak wygląda tam praca mieszkania i kasa ? Czy praca jest na dłuższy okres czy kilka tygodni ?
InsanE 2017-01-16 18:45
Witam pojechał może ktoś jako Lakiernik Samochodowy? Do Francji z tej agencji?
Strzykawa 2017-01-18 18:36
Czy IPF prowadzi jeszcze wyjazdy do Francji dla pielęgniarek lun rehabilitantów? Słyszałam, że mieli bardzo dobre oferty i ludzie byli zadowoleni. Może ktoś ma wiedzę?
Szukajmnje 2017-01-20 11:26
Jestes Chetny jechac dostalem oferte I sie zastanawiam?
Szukajmnje 2017-01-20 11:27
Jestes Chetny jechac dostalem oferte I sie zastanawiam?
1
mariusz885 2017-01-22 15:21
Tez się zastanawiam. A skąd jesteś ?
zadowolony 2017-01-24 08:37
IPF ma zawsze super oferty pracy. Byłem, pracowałem i było super.
2
Łuki 2017-01-30 13:56
dostałem ofertę do miejscowości Mietingen Niemcy obsługa maszyn produkcyjnych
- wkładanie i wykładanie części samochodowych do automatycznej obróbki ( tulei montażowych),proszę odpisać co wiecie o tej pracy,a może ktoś jedzie tam?
Łuki 2017-01-30 14:01
witam jest oferta do Mietingen,jako pracownik produkcji - wkładanie i wykładanie części samochodowych do automatycznej obróbki ( tulei montażowych),ktoś tam jedzie?,może ktoś powie na temat firmy IpF,wypłacalni są
Łuki 2017-01-30 14:03
gdzie jedziesz i jaka praca?
Lola 2017-02-19 13:53
Chciałabym złożyć cv na stanowisko sprzedaży usług pracy z językiem francuskim. Wiem od znajomych, że w tej agencji zawsze można znaleźć fajną pracę. Ile zarabia się na takim stanowisku? Czy są jakieś bonusy? Czy egzamin z języka na rozmowie jest trudny?
First Lady 2017-02-20 12:23
Tak widziałam, że poszukują fizjoterapeutów. Ogłoszenia są z IPF medical, ostatnio chyba na infopracy je widziałam.
Dział rekrutacji IPF 2017-02-20 12:43
Witam serdecznie,

Proszę o przesłanie CV na mail praca@ipf.jobs
W trakcie rekrutacji skontaktujemy się z Panią i odpowiemy na Pani pytania.
kolo 2017-02-25 19:26
Francja, Monako monter, spawacz, konstrukcje stalowe. Ktoś? Coś?
Agnieszka 2017-02-27 14:27
Jak najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej do IPF? Podzielcie się radami!
Zetor 2017-03-06 13:11
Witam ta firma to cygany raz muwila Tak a raz Tak
2
Buba 2017-03-07 07:06
Jedzie ktos w poniedzialek 13.02.2016 do francji jako spawacz?
Agnieszka 2017-03-07 08:28
@Zetor o czym dokładnie mówisz? Powiedz coś więcej ;)
Jack 2017-03-07 16:34
Ale gdzie? konkretnie
Agnieszka 2017-03-08 09:01
@Buba, a Ty się wybierasz?
Agnieszka 2017-03-10 09:20
@Both, dlaczego tak uważasz?
Iza 2017-03-19 15:48
Czy ktoś ma wiedzę w temacie pracy dla Fizjoterapeuta / Rehabilitant Francja ( okolice Paryża)? Taka ofertę mają i jestem tym bardzo zainteresowana. Wiem, że agencja jest spoko ale o samej pracy potrzebuję info.
siv 2017-03-20 16:59
Witam jedzie ktos moze jako spawacz dla poczatkujacych do laval? Byl ktos? Jakie warunki i placa

1
Rat 2017-03-21 14:54
Nie byłem ale jadę a z kąd jedziesz i kiedy ?
1
Rat 2017-03-21 14:54
Nie byłem ale jadę a z kąd jedziesz i kiedy ?
2
operator 2017-03-24 20:21
czy ktoś pracował jako operator koparki w tej agencji
Zostaw swoją opinię o IPF - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IPF