Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: IPF

zdjecie uzytkownika
karol - 2015-02-06 10:55:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Moze tez sie wypowiem cos na temat IPF pracuje przez ta agencje w niemczech w malej rzeźni wszystko ok kasa 9 spokojnie na koncie opieka ciagla w razie czego mozna polegać na nich. Ogolnie na chwile obecna pierwszy raz milo zaskoczony przeważnie agencje to porażka ale ta jest OK.;)
zdjecie uzytkownika
spaść - 2015-02-11 00:01:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [dawid3k - 2014-07-24 12:24:20]:
Witam serdecznie .zastanawiam się nad tą agencja generalnie jestem spawaczem.boje się wyjazdu pierwszy raz przez polska agencję. ..może ktoś już pracował dla nich jako spawacz proszę podzielić się swoją opinią. Dziękuję
zdjecie uzytkownika
Malwina - 2015-03-05 20:48:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Witam, pracuję we Francji jako fizjoterapeuta, wyjechałam dzięki firmie IPF.
Polecam, wszystko było zgodnie z ustaleniami, kontrakt, mieszkanie, opieka koordynatora, czułam wsparcie. Możecie planować wyjazd z tą firmą, warto próbować bo pracy dla fizjoterapeutów jest naprawdę dużo.
zdjecie uzytkownika
albertCVT - 2015-03-06 11:08:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jestem drugi raz z ta agencjom .warunki mieszkaniowe niezle ale bez rewelacji wczesniej pierwszy raz bylo lepiej. za to teraz jest chociaz dobry dojazd i blisko na zakład,kasa na czas co miesiac.
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-03-11 06:45:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie obawiajcie się tej firmy jestem z nimi cztery lata i nie było nigdy wałku
zdjecie uzytkownika
klaudia - 2015-03-11 12:46:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Malwina - 2015-03-05 20:48:42]:
Malwina a gdzie pracujesz szpital przychodnia i jaki region ?? no i jak Twoj francuski bo moj tylko podstawowy i zastanawiam sie czy jechac??
zdjecie uzytkownika
tokarz - 2015-04-01 20:52:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
może pracuje ktoś z tej firmy lub pracował w zawodzie tokarz manualny konwencjonalny proszę o opinie .
zdjecie uzytkownika
Karol - 2015-04-19 06:15:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sluchaj zawsze mozna do pl wrocic za 2 tys zl i dopiero powiesz ze zlapales pana boga za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Powiem ci tak ja pracuje tez moze krocej od ciebie po za granicami ale pwoiedz mi ktora firma daje ci ubezpieczenie itp od 5 tys zl odprowadza? zadna a jak trafisz tak masz nieraz maja dobre kontrakty nieraz lipe ale co jak co kasa jest na czas bynajmniej na chwile obecna ja osobiscie powiem tak patrzac na inne agencje maja jeszcze jakas klase i porzadek. POjedz do innej agencji to zobaczysz 1000 e jeszcze po 20 na koncie pozdro
zdjecie uzytkownika
nowy - 2015-05-17 18:35:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Malwina - 2015-03-05 20:48:42]:
Hej ja również zamierzam wyjechać przez IPF jako fizjoterapeuta, możesz mi powiedzieć jak warunki mieszkaniowe i finanse, jak umiejętności zawodowe z Polski.
zdjecie uzytkownika
Piter91 - 2015-05-19 22:44:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Malwina - 2015-03-05 20:48:42]:
Cześć Mawlina. mozesz sie ze mna skontaktowac? mam pytanie odnosnie pracy fizjoterapeuty we francji :) mój mail piobor123@wp.pl
zdjecie uzytkownika
ostry - 2015-06-08 18:35:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam,

Moze ktos sie orjetuje jak to w tym roku jest z podatkiem.Doszly mnie sluchy,ze za 2014 nie bedzie zwrotu bo firma przeszla na jakis inny system.140 euro za rozliczenie podatku i nic do zwrotu a co miesiac pobierane sa skladki na podatek.
zdjecie uzytkownika
Karol - 2015-06-09 22:19:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [ostry - 2015-06-08 18:35:31]:
A co mial sie za system zmienic ? kazdy jest ten sam z kazdej godzinowej skladki odprowadzana jest zaliczka a ile ty go odzyskasz to zalezy tylko od danej klasy podatkowej stanu cywilnego itp z tego co wiem bynajmniej w niemczech odprowadzaja od 1 klasy podatkowej. Inczej juz by tej spolki nie bylo na europie jak by w ciula walili z podatkami.
zdjecie uzytkownika
gregor - 2015-07-08 14:01:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam pytanie czemu na wykrawnie drobiu na poludniu Francji jest taka rotacja. Czym to jest spowodowane ciezka praca ludzie uciekaja czy zostaja zwalniani czy moze potrzeba tak wielu ludzi
zdjecie uzytkownika
X - 2015-07-09 17:01:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktos pracuje przy kaczkach i watrobce
zdjecie uzytkownika
nowy - 2015-07-19 12:38:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracował ktoś jako tokarz manualny ?jakie pieniądze można zarobić ? kontakt harry40.1972@o2.pl
zdjecie uzytkownika
luk - 2015-07-20 15:01:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [karol - 2015-02-06 10:55:20]:
Witam . Karol mam do Ciebie pytanie czy ta firma potrzebuje tam rzeźników? mam kilka pytań do ciebie podaj meila. pozdr
zdjecie uzytkownika
luk - 2015-07-20 15:03:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Karol - 2015-06-09 22:19:08]:
mam pytania prosił bym o kontakt lukasz_19931@interia.eu
zdjecie uzytkownika
ola - 2015-07-22 22:22:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
IPF agencja pracy tymczasowej ktoranon stop rozwja sie i stara poszerzac swoje dzialania w innych krajach. maja starsznie duzo oferta za granicami polski. czemu poszukuja we francji raczje potrzeba wielu ludzi do takiego zakladu. a wracaja oprcz tego mozna w samej firme pdjac prace, dla poczatkujacych staz gdzie oferuja pozniejsze zatrudnienie. sama chce aplikowac ale czy rzeczywiscie jest pozniej mozliwosc zatrudnienia??
zdjecie uzytkownika
ana - 2015-07-28 13:34:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy dosyał już ktoś zwrot z podatku za prace za 2014 rok??
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-07-31 09:41:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Gorąco polecam zawód kosmetyczki, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić. Otworzyłam własny gabinet kosmetyczny w Śródmieściu – zapotrzebowanie jest ogromne i biznes idzie nieźle. Zawodu nauczyłam się w szkole policealnej www.szkoly.gowork.pl. Gowork miał ciekawą ofertę, poza tym bardzo tanio, pracownie też w pełni wyposażone, jest na czym się uczyć. Ciekawe zajęcia dodatkowe, konkursy kosmetyczne, targi kosmetyczne. Polecam ponieważ podchodzą do tego profesjonalnie.
zdjecie uzytkownika
adam - 2015-07-31 09:42:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, prosił bym informacje na temat pracy jako elektromonter.
zdjecie uzytkownika
madlene - 2015-08-06 12:18:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Malwina - 2015-03-05 20:48:42]:
Siema! Powiedz mi jaką placówkę dostałaś jak ogólnie wygląda praca czy głównie fizyko czy kineza jak socjal i kasa? Jaki czas realizacji od momentu podpisania umowy do faktycznego wyjazdu pozdrawiam
Madlene
zdjecie uzytkownika
fizjo - 2015-08-23 00:44:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dział Medical z IPF, czyli dział odpowiedziany za medyczne pośrednictwo pracy wystawił teraz ogłoszenie dla fizjoterapeuty do pracy we francji. Znajomość języka francuskiego można mieć podstawową. Trzeba mieć dyplom magisterski albo licencjacki z fizjoterapii ale też min. 1200 godzin praktyk. Ale kasa dobra 1500- 2600 euro brutto w miesiacu.
zdjecie uzytkownika
@@ - 2015-08-30 17:49:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedzie ktos jako spawacz ? i czy ktos byl z tej agencji
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2015-08-10
Żródło: Gowork.pl
w regionie Rodan-Alpy
( )
IPF Medical wywodzi się z firmy IPF Sp. z o.o., która istnieje na rynku pośrednictwa pracy od 2009 roku. Mamy 6 lat doświadczenia w rekrutacji oraz oddelegowywaniu pracowników do Francji i Niemiec. Współpracując z ponad 100 pracodawcami możemy zaproponować kandydatom szeroki wachlarz ofert. Od początku 2015 roku nawiązało z nami współpracę ponad 35 fizjoterapeutów. Obecnie dla naszego klienta we Francji –
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2015-09-01 11:17:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Poszłam troszkę dalej i najpierw skończyłam asystentkę stomatologiczną a teraz jestem na etapie Higienistki stomatologicznej. Szkoła umożliwiła mi dalsze podnoszenie kwalifikacji. Aktualnie pracuje w zawodzie asystentki stomatologicznej – zarabiam nieźle, ale po ukończeniu kierunku moje zarobki powinny wzrosnąć do ok 3.000 zł – jak dla mnie warto. Poza tym fajne promocje, sale wykładowe, i bardzo pomocni nauczyciele. Dodatkowe szkolenia w ramach zajęć bardzo przydatne w obecnej pracy. Polecam warto się zapisać , zdać egzamin i mieć pewną pracę www.szkoly.gowork.pl
zdjecie uzytkownika
Jadwiga - 2015-09-01 11:18:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja pracowałam w IPF przez 3 lata i nie mogę narzekać. Oferty pracy dostałam od nich w Preply dla nauczycieli francuski w Poznań i muszę przyznać, że wynagrodzenie przeszło moje najśmielsze oczekiwania a warunki pracy były o niebo lepsze niż w szkołach :) http://preply.com/pl/poznan/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-francuskiego
zdjecie uzytkownika
spawacz - 2015-09-02 09:54:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [@@ - 2015-08-30 17:49:34]:
ja chce jechac jako spawacz spawacz szukapracy
spawaczszukapracy@gmail.com odezwij sie
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IPF
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy IPF?
Zadaj pytanie
alert