Odział w Gdańsku także proponuje omijać bardzo dużym łukiem. Jakość wykonania bardzo słaba za niemałe pieniądze. Z pseudo sprzedawcą z oddziału w Gdańsku nie da się normalnie rozmawiać. Oczywiście przed zapłatą było ok problemy zaczęły się po złożeniu reklamacji na blat i wypoziomowanie dolnych szafek. Mija już 1,5 roku a ja nadal mam nieskończoną kuchnię. Szef tej firmy bardzo opryskliwy chyba często klienci dzwonią bezpośrednio do niego bo od Pań z salonu nic nie można się dowiedzieć. Montażyści zmieniają się średni co dwa miesiące nikt dłużej w tej firmie nie wytrzymuje o czymś to też świadczy.
Tragedia nie polecam w Elblągu zamówiłam meble właściciele tragiczne podejście do klienta na reklamacje czekasz wieki i to jeszcze z wielkimi pretensjami najgorsza firma jaką kiedykolwiek wybrałam
Piszesz, że zgadzasz się z powyższą negatywną opinią na temat studia mebli kuchennych Henter i chciałabym w związku z tym jeszcze dopytać o parę szczegółów. Twoje doświadczenie również jest takie, że na reklamację trzeba czekać bardzo długo?
Czy w Henter Export mogę liczyć na jakiś system premiowy? Domyślam się, że wynagrodzenie jest zależne od stanowisk, jednak zawsze dobrze wiedzieć, że za sumiennie wykonaną pracę można liczyć na dodatek.
Niestety do momentu otrzymania zapłaty, kontakt pierwsza klasa, po montażu zero. Gwarancja, zapomnijcie nikt nie przyjeżdża i tylko odsyła, aby pisać maila, na którego nie ma odpowiedź. Jakość wykonania - tandeta. Od samego początku coś nie działa, i dochodzą kolejne rzeczy. Wcześniejsze opinie się niestety potwierdziły. Nie polecam. Na telefon do właściciela, otrzymałem tylko wiązankę przekleństw... Szkoda czasu i nie małych pieniędzy na tą firme
Super, że napisałeś, bo właśnie zastanawiałam się, czy warto skorzystać z usług firmy. A co konkretnie było nie tak z wykonaniem? Możesz powiedzieć, co zamówiłeś w Henter?
Ogólnie już wszystko, cała kuchni po roku jest do wymiany, opadające drzwi szafek, spuchnięty blat, dziury w szafce, nizamykajace się szuflady, krzywo zamontowane- uderzają o sobie i wiele innych...
Popieram zdanie kkienta. Wykonują wielki szajs, do momentu zapłaty kontakt wzorowy po Zapłacie nie ma szans na kontakt. Badziew na odczepnego przywiozą .
Bardzo prosiłbym o opinie dotyczące pracy tutaj, a nie jakości wykonania zleceń. Interesuje mnie tu praca jako stolarz i nie wiem czy jest sens ?
Tragedia jakość mebli. Nie szanują klientów a tym bardziej pracowników. Wykorzystują ludzi, nie płacą i (usunięte przez administratora)
Ile jest oddziałów ?
Dla mnie jest to firma Krzak o kant (usunięte przez administratora) ich rozbić miała być kuchnia zrobiona w połowie lutego a jest połowa marca I dalej jest nie skonczona firma nie sprawdza się w terminie plus jeszcze na sprzęt AGD nie chce dać papierów gwarancyjnych, w dalszym ciągu jest spieranie się o zakończenie wykończenia mebli.
Czy podpisując umowę na montaż mebli miałeś uwzględniony termin zakończenia prac? Jeśli tak firma powinna się z niego wywiązać. Napisz, czy udało Ci się porozumieć z wykonawcą w tej kwestii.
Nie polecam, firma kasuje spore pieniądze za wykonanie mebli, po czym nie uznaje reklamacji. Masakra, szukajcie innych firm, które solidnie wykonają meble.
Jestem niezadowolona ze współpracy z firmą Henter. Początkowo wszystko wydawało się bardzo profesjonalne, co prawda korzystaliśmy ze studia w Elblągu, ale po czasie zaczęło się sypać. Bardzo niemiła obsługa klienta, panie są opryskliwe. Realizacja nie była zgodna z projektem, reakcja była natychmiastowa, więc część rzeczy udało się zareklamować i wymienić, ale po wielu próbach, prośbach i groźbach. Ogólnie współpraca przebiegała w niemiłej atmosferze.
Jak aktualnie przedstawia się sytuacja pracowników w henter w Malborku? Co możecie powiedzieć na temat pracy w tym miejscu? Zachęcam Was do dodawania swoich opinii! Każda z nich z pewnością będzie bardzo cenna dla osób zastanawiających się nad podjęciem pracy w firmie henter.
henter Elbląg - nie polecam. nie można się doprosić na reklamację , szef zbywa przez telefon. Pracownicy spoko .
NIE POLECAM firmy HENTER , jakość wykonania jest skandaliczna. Omijać szerokim łukiem (((((((.
Nie polecam,mam od nich kuchnię drewnianą,bardzo żałuję,to nie było mało pieniędzy,zostawili po sobie brud pod listwami-szafkami,takie trociny po docinaniu pewnie a jak otwieram szafki to na półkach mam nagryzdolone moje nazwisko pisakiem, którego nie mogę zmyć,okap byle jak zamontowany,ma luzy,wykończenie listwami pożal się Boże, bardzo żałuję ,że wybrałam tę firmę,ale pojawili się w moim mieście i tak się dałam namówić,nie ma żadnej gwarancji a na poprawki nie mają czasu.
Również nie polecam! Braki i błędy, które zostawili po sobie, to wymaga kary. Instalacja elektryczna może spowodować tragedię, a szansy na ich poprawki są żadne. Brak kontaktu lub umawianie się i nie przyjeżdżanie, to chyba ich sposób na "czepiających się" Klientów. Zalecam dużą ostrożność !!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście że może przekazać , jednak większość sukcesu zależy od sprzedawcy. Ale ja słyszałam od znajomych ze w okresie letnim zwolnili z punktu właśnie w Tczewie bardzo dobrą Panią w bardzo przykrych dla niej okolicznościach. Mówili mi też znajomi ze była niesamowicie oddana pracy i mają przez nią piękną kuchnie na lata.
Jako niedoszła klientka powinnam być w sumie zadowolona, że nie wydałam kupy pieniędzy na meble, które potem okazałyby się bublem. A swoje podziękowania muszę skierować do Pani sprzedającej. Mając urlop wybrałam się do sklepu, żeby na żywo obejrzeć ich produkty, porozmawiać, dowiedzieć się coś więcej.... niestety mój niezbyt elegancki strój wskazywał chyba że pomyliłam drzwi. Pani od progu zmierzyła mnie wzrokiem i tym sposobem oceniła grubość mojego portfela. Wręczyła mi ulotkę i odesłała do strony internetowej żeby sobie pooglądać więcej projektów. No GRATULUJĘ!!!! W internecie to ja już widziałam i chciałam na żywo.... Ale nie dane mi było - i dzięki Bogu. Ja urządzę sobie kuchnie (w sumie dwie kuchnie) u konkurencji, a firma HENTER nie zarobi na mnie grubej kasy. A czasem pozory mylą...
Również nie polecam
źle_potraktowany_klient - 2012-02-13 12:52:37 Dzień dobry Firmie Henter i czytającym ! Moja opinia nie bezie dotyczyć pracodawcy aczkolwiek podejścia sprzedawców firmy Henter do klienta. W ubiegłym roku zakupiłam kuchnię z polecenia,bardzo żałuję, że już w pierwszym momencie nie wyszłam z ich sklepu kiedy pani X(nie pamiętam imienia) zapytawszy mnie ile chcę przeznaczyć za kuchnię odparła, że za taką cenę to... był kiedyś klient co zostawił 20 tyś!! Rozumiem, że firma pęka w szwach od zamówień kuchni od tych,,lepszych'' klientów, ja zapłaciłam za mało, dlatego też i traktowana byłam gorzej. A już piszę co takiego przydarzyło mi się,,współpracujac'' z tymi ludźmi. Mianowicie, po zamontowaniu kuchni otrzymaliśmy dwu letnią gwarancję.Miałam nadzieję, że nie będę miała sytuacji w której będę musiała z niej skorzystać, jednak było inaczej. Zanim rozwinę temat reklamacji, dodam, że projekt został nieskompletowany jak należy, przymknełam(niepotrzebnie) oko na to, że przy montażu montażysta zapytał czy szafka może być otwierana w bok bo do góry jej się otwierać nie da ponieważ będzie uderzać o lodówkę! ok, zgodziłam się, myśląc że to nic takiego w końcu, jakoś damy radę żyć. Pomijam fakt, że lodówka została zamontowana tuż przy piekarniku i od kiedy go używamy, lodówka zamieniła swoje role- zaczeła grzać!!:D wprost niesłychane!! I to kolejny element niedbalstwa. Mało tego, w blacie jest zatopiona mucha! To przecież też nie ważne, przecież wyłożyłam za kuchnię TYLKO 5.700! to za mało by wszystko było zrobione jak należy:] Wzór kuchni to ala lakierowane drewno ze słojami w poprzek..tak tak, wyglądają pięknie, tylko że boczna płyta okrywająca lodówkę wygląda inaczej- słoje idą wzdłuż!!:)) cuda nie widy... nie, nie, to wcale się nie gryzie i estetycznie wygląda naprawdę nieziemsko, tylko zdjęcia robić i podziwiać!:D Wiele innych elementów które przeszkadzają nam w codziennym użytkowaniu kuchni zostały potwierdzone przez innego fachowca z całkiem innej firmy, ocenił nam stan kuchni, pieniądze jakie wydaliśmy na wszystkie tak bardzo DROGIE płyty, że okazało się iż są to zwykłe płyty PILŚNIOWE! gdzie za jedną zapłaciliśmy 600 zl!!!Szafki są stosunkowo za duże by mogły udźwignąć na dłuższy czas cięzar na zawiasach, opadają w dół i uderzają co rusz o sąsiednie szafki powodując uszczerbki! Przypominam, że kuchnia egzystuje u nas o lekko ponad roku, a nawet dół płyty kończącej kuchnię rozkleja się na boki!!!!! Powróciwszy do reklamacji która zgłosiłam miesiąc po montażu kuchni, zjawił się juz nie pracujący tam pan Roman, kazał On nam,,pukać'' w szuflady i będą same wskakiwać na miejsce:D ,,Pukać'' rozumiem że jak,,puknę'' i szafka się połamie, zwrócicie mi koszta?:D hhmm?? kolejnej reklamacji dokonałam,bynajmniej próbowałąm,2 miesiące później, znowu problem dotyczył opadania szafek, ignorowano mnie i przerzucano jak worek kartofli z malborka do elbląga(nikt do tej pory nie onieśmielił sie nawet zwrócić mi kosztów telefonicznych jakie nadaremno wykonałam do Ich firm!!) Dodam też jak potraktowano mnie gdy dodzwoniłam się do pana właściciela(ponoć był to właściciel ale ile w tym prawdy to nie wiem) gdy powiedziałąm o co mi chodzi, natychmiast próbował mnie ironicznie zbyć do malborka, a gdy mówię, że właśnie z tamtąd przekierowali mnie tu, to pan arogancko wydusił z siebie słowa:,, MYŚLI PANI, ŻE JA RZUCĘ CAŁĄ ROBOTĘ TYLKO DLATEGO, ŻE PANI CHCE DOKRĘCIĆ ŚRUBKI?" To powaliło mnie najbardziej! Brak profesjonalismu, c (usunięte przez administratora) stwo i bezczelność! Wciąż tkwiące przekonanie w głowach o nieomylności, o tym że to klient powinien zabiegać o firmę heheh, Nie te czasy Państwo Henter! To klient płaci, i klient wymaga!! a jeśli nie ma racji to należy mu ją delikatnie, rzeczowo i profesjonalnie uzmysłowić! Oczywiście rację mam ja a wy wciąż próbujecie mnie zbyć! Po telefonie z,,panem właścicielem'' w ciągu dwóch dni zjawił się pan montażysta, dokręcił swoje śrubeczki i tak z tymi śrubeczkami, ponoć tym razem niezniszczalnymi nasza kuchnia,,przeżyła'' kilka miesięcy.Od 3 miesięcy nasza kuchnia wraz z całą ilością innych mankamentów, takich jak np. wtopiona mucha której nie udalo mi sie wczesniej zauwazyc, czekają, czekają i czekają na interwencję i się doczekac nie mogą, pisałam maila do firmy Henter, nieodczytałam wiadomości zwrotnej, więc po kilku dniach dzwoni pan montażysta ze on już do mnie jedzie!! nie zastanowił się nad faktem by zadzwonić dzien wczesniej bym mogla sobie zaplanować dzień na wyczekiwanie pana księcia tylko teraz i koniec!! niestety nie, odparłam, nie ma mnie w domu, po czym umówiliśmy się na poniedziałek ALBO wtorek. Wróciłam do domu, przeczytałam maila, faktycznie byla odpowiedx zwrotna z zapytaniem,,w czym dokladnie zawiedlismy'' wiec odpisalam to samo co tu. Odpisalam zeby przekazano panu montazyscie ktory ma sie u mnie zjawic w poniedzialek ALBO wtorek ze mnie same dokręcanie srubeczek nie interesuje tylko w zasadzie demo