brak logo

BOB-ROLLO

Rumia

Opinie o BOB-ROLLO

studynt 2012-04-21 19:43:41
firma kicha niepchal bym sie tam pracowalem przez 1/2 roku duzo obiecuja a malo daja pozdro
Zorro 2012-04-21 19:52:05
Bagno
1
Bagno 2014-01-16 09:35:10
(usunięte przez administratora)niepolecam nikomu !!!!!
ziki 2014-07-29 17:38:09
Jako klient unikałbym ich bo strasznie przycinają na cenach
obiektyw 2014-10-22 15:32:55
firma solidna, można dogadać się co do ceny, oferują duże rabaty. polecam.
obcy 2015-01-02 14:22:06
akord za grosze i sami (usunięte przez administratora)
horny 2015-03-12 16:54:36
ogólna chała panowie B bracia to pracownikow maja za szmaty i traktują ludzi jak bydło liczy sie kasa i rodzinka kibel omijac szerokim łukiem .
pracownik 2015-04-16 17:26:20
jak sie nic nie umie to trudno oczekiwac od razu kokosow. specjalisci zarabiaja tu sporo
pracownik 2015-04-16 17:29:52
studynt, obcy i lesniczy, sadzac po sposobie wypowiedzi to ta sama osoba. tak ci zalezy na oczernianiu firmy? konkurencja?
hamer 2015-09-10 10:17:17
@kotek dostałem ofertę pracy na montażach,możesz mi coś więcej powiedzieć?
Keram 2015-09-11 18:02:14
Dostałem od nich ofertę pracy na montażach, możesz mi coć więcej powiedzieć na temat tej firmy? Dzieki
Franciszek 2015-11-03 21:34:11
Wykwalifikowani zarabiają tam dużo pieniędzy, oczywiste, że zaczynając tam pracę nie będzie się zarabiało nie wiadomo ile. Jest umowa, ubezpieczenie, wypłaty w terminie. Jak robi się coś porządnie, bez "cwaniakowania" praca jest naprawdę w porządku!
Polecam!
AH 2016-02-02 16:16:08
Obecnie poszukują montażysty z komunikatywnym Szwedzkim
KOT 2016-05-05 17:49:38
W Bobrollo pracuje się na akord, podobno za granicą można wyciągnąć nawet do 6k, ale to podobno i jest to cały m-c za granicą. Byłem tam na rozmowie ale warunki mnie nie satysfakcjonowały bo praca u nich oznaczała ciągłe wyjazdy.
lolus 2016-05-10 21:17:34
Za granicą @KOT zawsze wyciągniesz lepsze pieniądze. Ale normalnie też nie jest źle, te 3000 netto to jest absolutne minimum jakie można zarobić właśnie w tej firmie
Zostaw swoją opinię o BOB-ROLLO - Rumia
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BOB-ROLLO