Britenet sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Britenet sp. z o.o.

Ogrodnik 2015-09-28 09:16:47
Sprzedam nawóz do roślin doniczkowych.
1
britenetowiec 2015-09-28 10:15:00
Nie słuchajcie hejterów. Britenet to najlepsza firma IT w Lublinie. Biuro tak ładne jak w google. Super komfort pracy i brak wyścigu szczurów. Miła atmosfera, a zarobki Warszawskie. Polecam wszystkim pozytywnie nastawionym!
britardowiec 2015-09-28 14:50:18
I toalety czyste! Polecam!
1
Baltazar Gąbka 2015-09-28 14:51:54
Przepraszam, czy ktoś z Britenet orientuje się którędy na Wawel?
Gucio 2015-09-28 16:05:06
Brawo @britenetowiec! Na pohybel hejterom!
Niech ci, którzy myślą, że Britenet (<3) to warszawskie korpo, w którym pracuje się 8-16, mało robi i dostaje kupę kasy dadzą sobie na wstrzymanie. Britenet to nie warszawskie korpo.
Tutaj się pracuje w nowych technologiach (m. in. XML, Java 6!), także w soboty (bo lubimy to co robimy) i nie za taką kasę, jak w korpo (bo lubimy to co robimy x2). Nikt nie hejtuje, że jakieś umowy o dzieło, bo (powiem jeszcze raz) każdy przede wszystkim lubi to co robi!
Do tego alko w czwartki i nawet opieka medyczna jest!
ludzie 2015-09-28 17:45:35
Britenet, tak jak każdą firmę Tworzą przede wszystkim ludzie. Przeglądając hejty mam wrażenie, że kilku byłych współpracowników Brtnetu wylewa tu swoje frustracje. Chyba nawet mają jakąś manię, wchodząc tu regularnie i rzucając mięsem. Ewidentnie jest to stała grupka kilku hejterów. Może nawet jeden, opłacony przez konkurencję, co by było jeszcze bardziej żałosne ;-) Fakt jest taki, że niedawno wróciliśmy z wyjazdu integracyjnego, który pokazał jak fajną jesteśmy paczką. Hejterom polecam spędzać więcej czasu ze znajomymi, a nieco mniej na tym portalu ;-)
Ministerialny Glonojad 2015-09-28 19:49:47
Poszłam troszkę dalej i najpierw skończyłam zaocznie gastrologię, specjalizacja ekshumacja projektów w J2EE, a teraz jestem na etapie glonojada J2EE. Duża ssawka umożliwia mi odciąganie nullpointerów z aplikacji o minimum pięciu poziomach ifów. Zarabiam nieźle, stać mnie na wykup wszystkich leków na nadkwasotę i wrzody.
Polecam, warto się zapisać, otrzeć łzy i być Specjalistą IT. :-)
Glonojad Ministerialny 2015-09-28 19:51:27
Poszłam troszkę dalej i najpierw skończyłam zaocznie gastrologię, specjalizacja ekshumacja projektów w J2EE, a teraz jestem na etapie glonojada J2EE. Duża ssawka umożliwia mi odciąganie nullpointerów z aplikacji o minimum pięciu poziomach ifów. Zarabiam nieźle, stać mnie na wykup wszystkich leków od nadkwasoty i wrzodów.
Polecam, warto się zapisać, otrzeć łzy i być Specjalistą IT.
Ludzio 2015-10-06 08:30:18
Czy za trolling jest jakaś kara? Nie wiem chłosta czy kaktus w d....
Pracuję tu 5 lat jakoś nie mam bólu d.. takiego jak ci pracujący nie więcej niż 6 mcy. Jak uważasz, że gdzieś indziej jest lepiej to przecież nikt na siłę Cię nie zatrzyma i po co te nerwy?
1
Meserszmit 2015-10-06 22:42:52
Tak jest! Nikt nikogo nie trzyma na siłę! (usunięte przez administratora)
Absolwent Prestiżowej Uczelnii 2015-10-09 19:24:36
Ok, pomojając zgrzyty przy odchodzeniu z firmy, jak wygląda codzienna praca i możliwości rozwoju?
Czy projekty to zasysanie mułu i stanie w miejscu, czy też można się nauczyć dobrych praktyk?
Czy są ścieżki rozwoju, szkolenia, lub wyjazdy na konferencje?

Dobrze się bawię czytając tę stronę, ale z góry dzięki za merytoryczne konkrety :-)
Do Absolwenta 2015-10-10 07:58:15
Na takim portalu nie znajdziesz merytorycznej odpowiedzi.
Za chwilę stali hejterzy odpowiedzą Ci niezwykle humorystyczne na Twoje pytanie.

Zbigniew Hołdys powiedział kiedyś: "Hejterzy uznali internet za nadpaństwo, niepodlegające żadnej jurysdykcji. Tam wolno wszystko, za co w realu groziłyby konsekwencje."
1
Mucha na ścianie 2015-10-14 22:38:08
Codzienna praca zależy od projektu.
Stąd bardzo różne komentarze na temat ich poziomu.

Projekty są lepsze, są gorsze, są też gorące, bardzo smutne ziemniaki przez które ludzie odchodzą.

To outsourcing: musisz dopytać ludzi pracujących dla konkretnego klienta, w konkretnym projekcie.
Najlepiej na etapie rekrutacji poproś o rozmowę (5min) z kimś z projektu do którego idziesz.
Nie słuchaj bajek resource managerów i dziewczyn z HR: mają zawsze różowe okulary i smutną manierę sprzedawcy uzbrojonego w NLP ;-)

Jeśli lubisz grzebać w tym samym przez 2, 3, 5(, 10, 15) lat to posada ciepła i przyjemna (Ale CGM jeszcze lepszy!).
Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy: w outsourcingu praktycznie nie masz szans na rozwój w ramach pracy: chyba, że dopiero zaczynasz i uczysz się postaw pracy w korporacji (aspekty miękkie) oraz standardowych nekro-technologii z ubiegłej dekady. Trzeba rozwijać się po godzinach lub w ramach przestojów.

Ciekawe projekty w outsourcingu się zdarzają. Rzadko.
Trwają krótko, kończą się sprawnie, nie trzeba ich supportować bo są napisane poprawnie, udokumentowane i są testy automatyczne.
Po ciekawym projekcie dostajesz inny: wsparcie legacy, albo czegoś, co napisał ktoś inny i odszedł. Trwa długo (błędy, brak dokumentacji, testów).
W efekcie większość roku spędzasz jako żuk pchający kulkę z gnojem.

W outsourcingu zapomnij o software craftmanship.
Tu liczy się pieniądz, a im większy gnój, tym więcej ktoś zapłaci, aby to wyoutsoursować i nie dotykać.
Tak wygląda każda firma outsourcingowa, nie tylko Britenet (sorry Edge One Solutions).

Ścieżek rozwoju nie ma. Uczysz się samodzielnie, 'przy okazji', albo stoisz w miejscu.
Jeśli piszesz Java,C# to firma sponsoruje certyfikaty. Podstawowe są obowiązkowe.

Wyjazdy na szkolenia i konferencje w Britenet zawsze były możliwe, ale nie jako forma premii, tylko na zasadzie 'my zwracamy część kosztów, ty bierzesz urlop u klienta za który my ci nie płacimy'. W tej formie kiedyś były proponowane szkolenia które same z siebie były już częściowo dofinansowane z funduszy UE (!). Zapewne nic się od tamtej pory nie zmieniło (starsi pracownicy nawet już nie pytają o to, bo się nie opłaca, zwłaszcza będąc na B2B).

Firma czasem przejawia jeszcze myślenie w stylu 'synu nie spuszczaj wody, matka się jeszcze wykąpie'.
Ten rok przyniósł wiele zmian, kolejne w drodze, być może kiedyś z tego wyrosną :-)
2
brajtnetowiec 2015-10-29 22:20:23
I co hejterzy? Wieszczyliście koniec spółki we wrześniu a tu prawie listopad a firma o dziwo jeszcze istnieje! Maruderzy i krętacze wylecieli z mniejszym albo większym hukiem, swoi ludzie dostali awanse albo podwyżki, napłynęło trochę planktonu, który zapracuje na to wszystko. Biznes as jużual :)
2
Ten co został 2015-11-01 13:09:48
Tak jest. Firmie wyszło to na dobre. Hejterzy odeszli, pozwami zbiorowymi i zaleglymi składkami ZUS za fikcyjne umowy o dzieło postraszyli, ale nic z tego nie wyszło.
Ciesze się, że nie odeszlem w kozim pędzie, bo trafiła się gruba podwyżka, hajs się zgadza. Zaczął się rok akademicki, więc i studentów więcej, to jest komu zadania przerzucać, czyli można robić mniej za lepszą kasę :-) Polecam wszystkim!
1
konserwator nekropolii 2015-11-03 08:47:41
To, że zwolnił/li się prawie wszyscy managerowie to bardzo dobre posunięcie. W końcu to przez nich w wewnętrznych projektach był gnój. Aktualnie zmiany idą w bardzo dobrą stronę i czas pokaże czy starcy sił i chęci...
3
bynajmniej żadna mucha 2015-11-18 14:51:42
oczywiście że są szkolenia, coachingi i certyfikaty; po prostu tego gościa chyba nie lubili i mu nie powiedzieli;p zresztą są czasem wrzucane zdjęcia z tych szkoleń na fejsie, jakieś zaproszenia nawet dla ludzi z zewnątrz.

rozmawiaj z ludźmi stamtąd jeśli chcesz się czegoś konkretnego i prawdziwego dowiedzieć, a nie jednego zwolnionego trolla, który zamiast z kumplami pić piwo, codziennie siedzi na goworksie.
Piotr 2015-12-03 23:57:11
@Mariusz
A jako kto to piszesz ? Byles tam , pracowales ? Jakies szczegoly ? Skad opinia, ze warto tam byc ?

A moze jestes trollem z Britenet ktory ma polepszac opinie o firmie w Necie ?
2
Michał 2015-12-10 20:51:47
Dlaczego blokowane są krytyczne choć prawdziwie wobec Brtenet opinie i tego jak traktuje swoich pracowników i z czym trzeba sie liczyc bedac w Britenet ? Czy to nie jest łamanie wolności wypowiedzi ?
1
Młody 2015-12-14 17:39:43
Tak, super, że nam płacą należne wynagrodzenie.
Co za nowatorskie podejście do prowadzenia firmy!
Zawiedziony 2015-12-18 14:31:56
Podpowiedź do zagadki numer 1 : podawajcie czas w godzinach.
3
Zawiedziony 2016-01-04 09:22:38
@burek
Takie pytanko : czy firma Britenet która szuka "osób profesjonalnych" sama wykazuje się profesjonalizmem okazanym np. przestrzeganiem własnych ustaleń zawartych w umowie B2B podpisanej z konsultantem ? Bo to może być bardzo ważne dla profesjonalistów gdyby chcieli współpracować na B2B z Britenet.
10
programista 2016-01-07 19:45:53
A mi nikt warunków umowy bez ostrzeżenia nie zmienia. Praca jak praca, wszystko zależy od projektu, a te bywają lepsze i gorsze. Jeśli chodzi o wypłaty i umowy to czuję się bezpiecznie. Nie pamiętam, żeby mi ktoś nie zapłacił za coś.
oola 2016-01-12 16:10:54
Takie same jak wszędzie, opieka medyczna, multisport, imprezy, płacą za certyfikaty czasem, ale uczyć się trzeba samemu.
midas 2016-01-13 08:20:14
Opieka medyczna za darmo z dużym pakietem, za multisport trzeba dopłacić i pakiet nie zwala z nóg.

@asia firma raczej przeciętna, większość projektów jest słaba jeśli chodzi o rozwój pracownika i nowe technologie (typowy outsourcing - damy innej firmie do zrobienia to, czego nie chcemy się dotknąć, żeby się bardzo nie pobrudzić). Mi nie chcieli sfinansować certyfikatu Java w zeszłym roku ("nie teraz, nie teraz" i nadal czekam - w lutym minie 12mcy, chociaż się przypomniałem).

Plus, że jest gdzie zaparkować przy biurze w Lublinie
2
Profesjonalista 2016-01-14 10:26:25
Jako profesjonalista chciałbym wiedzieć, czy na umowie B2B z Britenet może rzeczywiście być tak, że pomimo podpisanej umowy całe tygodnie siedzi się jednak bez projektu i bez dochodu i z dnia na dzień można stracić projekt zapisany na umowie B2B.
8
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD 2016-01-26 21:16:12
Wyśmienita firma, dziś był pyszny torcik z uwagi na pierwsze miejsce w AudIT 2015 :)
All glory is right 2016-01-27 12:08:56
Po przeczytaniu tych opinii nagroda dla najlepszego pracodawcy mnie zdziwiła, ale ponoć to nie ściema, tylko wynik przeprowadzonych wśród pracowników ankiet. Może jednak nie jest tak źle?
Piotr 2016-02-02 08:14:01
Britenet to moim zdaniem najgorsza firma dla jakiej pracowałem.
7
Fiona 2016-02-02 08:21:20
Skąd taki pomysł, że nie oferują umów o pracę? Z tego co wiem sporo ludzi ma takowe - każdorazowo jest to wybór. Ja mam umowę o prace.
Lolek 2016-02-17 14:15:33
#dobryklimatdorozwoju super praca, super wynagrodzenia, super niespodzianki (co mogliście zobaczyć w tłusty czwartek na profilu Facebookowym), wypady piwne, partnerskie stosunki z przełożonymi, szacunek dla pracownika. Umowy nie są zmieniane z dnia na dzień, jest pewność pieniędzy i pracy. Polecam.
2
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD 2016-02-18 18:07:52
Dla zainteresowanych karierą w IT i pracą przy ciekawych projektach ważna może być informacja o tym, że pakiet prywatnej opieki medycznej zawiera pomoc psychologa. Polecamy!
2
Morda 2016-04-03 12:52:32
Przeciętna firma, w Lublinie można znaleźć lepsze. Fajny klimat wśród pracowników. Sama praca to outsourcing, więc wszystko zależy od tego do jakiego klienta się trafi. Dużo robi się studentami i stażystami - czasami nie ma się od kogo uczyć. ( usunięte przez administratora )
2
Michał 2016-04-27 11:24:18
Nie polecam Britenet.
11
heheszek 2016-05-09 15:16:10
@maggie: Nie, wystarczy zły angielski.
2
Michał 2016-05-11 07:37:31
Mam pytanie : czy w Britenet na B2B można dowiedzieć się z dnia na dzień o znaczącej obniżce stawki ?
11
Piotr 2016-05-11 07:39:11
Zgadzam się.
6
obecny 2016-06-12 16:03:25
...różne rzeczy tutaj niektórzy wypisują plując jadem w stronę Britenet, z nadzieją, że im ulży..może i jest to jakaś forma terapii..hm, pracuję w firmie już jakiś czas,praca jak praca, firma jak firma, dla mnie jest w porządku przede wszystkim, jeśli chodzi o terminowość wypłat- jest to dla mnie kluczowe w mojej obecnej sytuacji; jeszcze się nie zdarzyło, żeby mi nie zapłacono za wykonaną pracę albo z jakimś opóźnieniem...po cichu sobie podejrzewam, że nie jestem jedynym takim pracownikiem ;) Bywa, że raz na jakiś czas przetoczy się fala plotek o upadłości, zadłużeniu itp.. (weterani już zdążyli się przyzwyczaić, bo to chyba czyjeś hobby uprawiane cyklicznie) poza tym, jakby tak przysiąść i chcieć nawymyslać to wiadomo, zawsze znajdzie się coś do czego można się będzie przyczepić; człowiek z natury jest taki, że jak mu dobrze, to chce jeszcze lepiej.. ale czy gdzieś jest inaczej? Reasumując: ja czuję się bezpiecznie. Jest ok, jak się coś zmieni- dam znać. Pozdrawiam.
3
maddle 2016-06-12 16:17:15
why?
Piotr 2016-06-16 00:26:20
Widzę, że opinie chwalące Britenet są puszczane przez administratora. A jak będzie z opartą na prawdzie krytyką ? Nadal są usuwane czy już można pisać ?
5
Piotr 2016-06-16 00:32:23
Też nie polecam.
5
Piotr 2016-06-16 00:37:27
Mam pytanie : Czemu w Britenet mimo podpisanej umowy B2B można mieć np. kilka tygodni przerwy bez projektu i dochodu ?
6
Darek 2016-06-16 10:40:25
Tak, można, byłem w Britenet na umowie B2B i z dnia na dzień dowiedziałem się o znaczącej obniżce stawki mimo nadal ważnej umowy B2B.
6
oj Piotrze Piotrze 2016-06-16 11:20:06
Zamknęli Ci wątki z hejtem i trollem to wracasz tutaj? Znajdź sobie jakieś konstruktywne hobby. Twoje proroctwa jakoś się nie spełniają, Britenet nie upadł rok temu i za rok też nie upadnie. Ma się dobrze, płaci w terminie i szanuje ludzi. Spytaj może kogoś, kto tu pracuje, zamiast uprawiać politykę zawiści i nienawiści.
grenade 2016-07-16 18:19:01
PM/leadowie z ich słynnym motto o których piszesz, są już u konkurencji, także raczej powodzenia tym, którzy są tam razem z nimi ( sorry e1s) ..
aha, i jeszcze jedno ( bo tu jakoś się zaczęło traktować jako synonim: odeszli=zwolnieni, a to chyba nie to samo...) jak się coś psuje, to się wywala cały owoc, a nie wycina po kawałku, żeby nie zażarć innych...
Pozdrawiam!
MałaMi 2016-07-25 19:25:23
Fajna firma, daję 5 gwiazdek :)
2
Gość 2016-07-26 13:26:18
Dlaczego blokowane są opinie nie polecające Britenet ?
9
Login 2016-07-27 00:06:48
a kto tak twierdzi?
Miki Mouse 2016-08-28 11:08:28
Mi się podoba
maja 2016-08-28 12:38:18
nie wiem do końca czy myslimy o tej samej ofercie pracy ale jest tutaj taka o nazwie Data Warehouse Developer oraz Database & Big Data Administrator wiec ja nie weim czy o tej samej tutaj napisales bo te sa aktulane co prawda sa wstawione w lipcu tutaj
Zostaw swoją opinię o Britenet sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Britenet sp. z o.o.