brak logo

M.B. Personeelsdiensten B.V

Tièl

Opinie o M.B. Personeelsdiensten B.V

Magda 2016-07-11 17:43
Daj sobie spokój z tą cała agencją EB jak i p.Bowszys ona miła wtedy kiedy masz dużo godzin a ona z Ciebie kasę, a jeśli upomnisz się o swoje to Ci pokaże kto rządzi i szybko wyrzuci , poza tym chaty mają koszmarne i płacisz po 115 euro
3
j E B e ...to 2016-07-11 19:51
Kolego daj sobie spokój z tym wyjazdem bynajmniej przez to biuro.
Jak powyżej ... zakwaterowanie brutto 115 eu / gdzie 70 eu to standard.
Ale ktoś musi zarobić na przyjemności właściciela i uposażenia żałosnych koordynatorek.
Wiesz jak jest z kobietami,a tamte są tak butne,zarozumiałe,bezczelne,opryskliwe itd... jak mają złe dni,a często mają,że szkoda Twych nerwów.Nic nie załatwisz.
Jeżeli chodzi o godziny to temat rzeka bo musisz wziąć pod uwagę,że możesz pracować po 20/30 godz.
Umowa odnawialna codziennie !!! .... i 0 godz/tyg jakie Ci zaoferują.
Wypłata co 5 tyg i załóż z góry,że będziesz musiał jej pilnować bo są poślizgi,system pada i inne brednie !
Oczywiście będziesz musiał wszystko dokładnie sprawdzać czy się zgadza.
Może wstrzymaj się i poszukaj innej oferty bo tutaj kariery nie zrobisz a wpakujesz się w niezłą patologie.
2
Abdulach 2016-07-11 20:41
Nie polecam tej firmy. Jest to jedno wielkie nie porozumienie. Na 'hotelach' mieszka sama patologia. Ludzie nie jedzcie tam. Nie ma sensu. W wc na korytarzu leżą zakrwawione tampony i wszystko jest obsrane. Prysznic ? Tego nawet nie można nazwać prysznicem. Woda śmierdzi i to jakiś totalny syf. Ludzie którzy tam sa to kryminalisci, które większość życia spędziły w więzieniu więc kradzieże sa na porządku dziennym. Na prawdę nie polecam.....
eminem 2016-07-11 23:40
Bo moje 3 kolezanki pojechaly w sobote i dzis dwie pracowaly na rozwieszaniu ciuchow chyba w jakims szmateksie a jedna poszla na kurczaki. Pisza ze w domku niby jako tako na pietrze 6 osob. Wg mnie troche duzo. Z ta od filetow jeszcze nie gadalem wiec nie wiem jak tam w pracy. Siedze w domu bez kasy i pracy sam nie wiem juz co robic :/ a ta cala p. Bowszys przez telefon milutka ale moze to tylko pozory. Mialas z nia moze do czynienia ? jutro mam do niej dzwonic i sie zdecydowac ludzie poradzcie. Na dwa miesiace wyjazd. Na filety.
3
Magda 2016-07-14 12:34
Napisałam odpowiedź do Ciebie i nagle została usunięta , a tam była tylko prawda napisana.
Jeśli chcesz podaj nr tel. opowiem Ci wszystko co wiem i wtedy zdecydujesz, albo podam Ci inne firmy zaufane
obcy 2016-08-22 12:19
obcy, mam pytanie czy wszyscy pracownicy eb , pracujacy na salatkach dostali wyplate bo ja nie i inni.
spartan 2016-08-22 22:42
Zastanawiam się czy nie zainteresować TVN UWAGA aby naświetlić problemy panujące w tej firmie.
Jestem przekonany że warto zaangażować media,aby szeroko naświetlić i uświadomić nie tylko polskie społeczeństwo jak traktowani są rodacy udający się do pracy w Holandii.
4
Marian 2016-08-23 09:20
Do obcy

A czemu by mieli nie dostac ?

Wyplaty sa w piatki albo czasami w poniedzialki .
1
CYNA 2016-08-23 14:23
WITAM MAM PYTANIE CZY KTOŚ PRACOWAŁ LUB PRACUJE W FIRMIE CONNECTIVA PERSONEELSIDENSTEN BV BO MAM WYJECHAĆ W SOBOTĘ I PROSZE O ODPOWIEDZ CZY TO NIE OSZUSTWO I JAKA TO PRACA
lol 2016-08-24 08:16
Marian ty jesteś rzecznikiem EB ?
Wyluzuj trochę bo każdy wie,że aby doczekać się na wypłatę to zawsze się przeciągnie i nigdy nie jest w terminie.
1
Magda 2016-08-26 19:21
Witam.

Szukam ludzi , którzy pracują bądź pracowali dla EB i się nie boją wyzwań i chcą powalczyć o szacunek dla siebie i sprawiedliwość , iż ta firma oszukuje ludzi i robi z nimi co chce. Chciałabym zgłosić firmę do SNCU , tylko potrzebuję więcej osób którzy uważają ,że zostali oszukani
9
Magda 2016-08-26 19:25
Witaj .

Zgadzam się z Twoją opinią, dlatego też chcę zgłosić tą firmę do SNCU , bo robią ze swoimi pracownikami co chcą i oszukują , bo większość rodaków nie zna języka ang. ani hol.
1
Marian 2016-08-28 13:15
Do lol

Na sałatkach w Dronten pracuje sporo osób i jakoś nie widać negatywnych opini o eb w FC ...

Skoro nigdy wypłaty nie są w terminie to czemu tam ludzie pracują po 2 lata i dłużej ?

Skoro tak złe w eb to czemu nie idziecie do Level 1 lub MartfoFlex ?

Tam bedą godziny i wypłaty na czas :)
2
spartan 2016-08-28 17:01
Marian człowieku wiesz co to znaczy hipokryzja ?
Więc daruj sobie nie rób z siebie ignoranta :-) No chyba,że masz w tym jakiś cel bądż też robisz to służbowo i tym mi tu trąca ... aż mam mdłości i chyba nie tylko ja.
Ponadto to co tam oferujesz człeniu te firmy/biura to bądżmy poważni są lepsze i poważniejsze gdzie do człowieka podchodzi się z SZACUNKIEM !!! .... i POWAGĄ !!! ...można zarobić dużo więcej tygodniowo !!!...
a my tu mamy bełkot i coś nam tłumaczysz,że niby co ?
Tłumaczysz PATOLOGIĘ ? To wyniosłeś z domu ?
Przecież komentarze aż kipią standardami jakie panują w EB .... jakimi ?
Dzisiaj dziennikarze/pismaki są jak hieny i jak zaczną węszyć,a ktoś to potwierdzi...zatrudnią się w EB to zaśmierdzi w całej Polsce.
Jestem Marian ciekawy czy wtedy się nam ujawnisz,czy będziesz miał odwagę stanąć obok mnie przed kamerą i potwierdzić to o czym tu piszesz.
Pooglądaj trochę Uwagę bo nie tacy twardziele ugięli nogi jak zobaczyli nagrany materiał,a dzisiaj nie ma problemu żeby dowieść swego.
Tym bardziej,że My Polacy chyba w odróżnieniu od ciebie mamy swój honor i zasługujemy na odrobinę szacunku za dobrą i ciężką pracę.
Zakładam,że wiesz o czym piszę.
Takich Marianów jak ty było w EB sporo ich czas jakoś przemija i nikt ich miło nie wspomina.
Magda nie wiem co to jest SNCU i bez sensu coś tam zgłaszać bo zakładam,że to przeskoczą.
Natomiast nie mają takiej siły przebicia jak w Polsce....dziennikarze wiedzą kto to załapie, zrealizuje i naświetli.

2
Marian 2016-09-20 10:42
Spartan z tego co wnioskuje to chyba zbyt dlugo nie pracujesz w Holandii ...

Ja tu pisze o wyplatach a TY mi o patologi oraz straszysz TVN UWAGA.

Chlopie zejdz na ziemie i jesli nie SNCU to kto niby ma robic porzadek z biurami ktore oszukuja i nie wyplacaja przelewow dla pracownikow ?

Jesli komus nie pasuje EB czy inne biuro pracy to najwyzsza pora znalesc cos innego .

Nikt nikogo nie trzyma w firmie na sile wiec w obecnych czasach pole manewru jest bardzo duze tylko trzeba cos soba reprezentowac a nie tylko biedolic ...
4
spartan 2016-09-21 14:06
Człowieku ty już lepiej nic nie wnioskuj,tylko czytaj ze zrozumieniem.
Ponadto to co ty reprezentujesz sobą to dziecko z podstawówki zweryfikuje bez najmniejszego problemu czytając twoje posty.
Coś tam bredzisz o jakimś polu manewru o alternatywach :-) .... żenada,że nie rozumiesz problemu.
Wypłaty ? ....chłopku mam więcej znajomych w EB niż ty chyba w Polsce więc nie rób z siebie pajaca nadwyrężając swoje ego bo wiemy jak jest.
Pracuję dłużej niż ci się wydaje w Holandii jak ma to jakiekolwiek znaczenie i na chwilę obecną przez konkretne biuro co mogłeś wyczytać wykazując odrobinę uwagi.
I już na sam koniec nikt tu nie biadoli tylko przedstawia fakty....leć lepiej robić gał...e do biura bo to w życiu wychodzi ci najlepiej.Tam potrzebują takich jak ty .....
Marian 2016-09-24 07:44
Bedzie to mój ostatni post do Ciebie bo dalsza dyskusja nie ma sensu ...

"Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... "
1
spartan 2016-10-04 20:49
Ja rozumię,że Twój ojciec narobi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i masz teraz traumę,ale msisz z tym żyć....Maniek.
"Człowiek wyjdzie ze wsi,ale wieś z człowieka nie"
Szymon 2016-10-06 12:50
Najgorsza firma z jaką się spotkałem, brak wypłat na czas, zawsze brakuje godzin na salarisie, źle obliczane dodatki.
A.H 2016-11-01 22:11
Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź, masz może jakiś reportaż ? , iż też zostałem oszukany i szukam teraz dowodów . Pozdrawiam
1
kris 2016-11-14 12:12
pracowalem przez Eb mili na poczatku jak podejmujesz prace i wiele obietnic.puzniej jak sie czegos domagasz itd zaczynaja sie schody...zwrot borgu za rower czekam do dzis a to juz 4 miesiace....za pokoj licza sobie po 500 e bo malo kto wie ze sam czynsz na solarisie to nie wszystko sa jeszcze inwestycje w domek remonty itd i to jest na solarisie ale malo kto wie co to znaczy i zna jezyk i po podliczeniu wychodzi 450 500 e....solarisy eb sa malo czytelne i tak do prawdy to oni znaja co tam pisze itd...ja ich podalem do nscu i juz jest sledztwo.przez eb wiele osob tygodniowo sie przewleka i malo ktora zostaje bo warunki na niektorych domkach straszne w wyplatami co 4-5 tygodni roznie to bywa....jezeli jestes na domku eb to na solarisie masz na 10 pozycji 8 minusowych i np ;1500e zarobisz to do wyplaty masz 750 haha cuda!!!tak naliczaja ze szok a jak tel wykonasz to gosia powie ze weryfikuja....i oddzwoni i nie za tele....lub nowy ksiegowy jest i pomylki sa i trwa weryfikacja i beda zwroty hhahaha
3
Magda 2016-11-16 11:38
Wiem jak jest w tej firmie , ale mnie się boją , bo już wzięłam zgłosiłam sprawę wyżej . Salarisy są czytelne jak dla mnie , ale musisz dobrze się orientować co i jak , bo inaczej mogą Cię oszukać. A co do mieszkań agencyjnych nie mam pojęcia jak jest ,iż mam swoje mieszkanie prywatne, jedynie tyle co znajomi opowiadali ,że jest wilgoć, każą oszczędzać na ogrzewaniu i dużo osób na chacie i większość nie ma stałej pracy jedynie dziury łatają w dodatku koszt 115 euro na tydzień , jakaś porażka.
Koordynatorzy w EB to jakaś duża pomyłka, iż dostali się na wyższe stanowisko a my musimy na nich ciężko pracować w dodatku nie liczą się z nami jako ludźmi oraz rodakami , wiecznie się tylko zmieniają i brak organizacji, zero pomocy z ich strony jeśli jest jakiś problem na zakładzie np. dyskryminacja.
4
kris 2016-11-22 12:07
masz racje ,ja juz eb zglosilem i przedstawilem solarisy i jeszcze nagrania telefoniczne .....jest juz sledztwo prowadzone bo dostalem meila ,kreca jak chca ...znam kilka osob ktore pracuja nadal lu nie i tez juz skladaja skargi bo nie otrzymali karty ubezpieczeniowej itd ....jedna dziewczyna miala problem z nerkami przez zimna prace na hali z miesem i chciala isc do lekarza to gosia powiedziala by do polski spie.....a nie do lekarz.tez ma nagrania rozmow z koordynorkami itd takze bedzie sie dzialo.pozdrawiam
2
Magda 2016-11-22 14:13
Drogi Kris ja też zgłosiłam sprawę, ale nie mam żadnej odpowiedzi, czekam co będzie dalej. Dużo ludzi nadal dla nich pracuje, ale dziwie się , iż nie szanują swoich pracowników i bardzo nimi pomiatają. A jak mają dobrych,sprawdzonych ludzi to p.Gosia pokazuje swój charakterek jaka na prawdę jest. Poza tym za dużo razy zmieniają się tam koordynatorzy i nie wiedzą na czym polega praca . Co do ubezpieczenia to zapewne miała grupowe i dlatego tak się stało, ja nie mam doświadczenia na ten temat z tą firmą , więc nie mogę się wypowiadać. Może podasz jakiś kontakt do siebie ? To pogadamy. Pozdrawiam
2
Wkurzona 2016-11-24 14:45
szczerze odradzam ta firme !!!! Tojest złodziejstwo człowiek u nich pracuje ,zawsze na czas bez spóżnień a pieniędzy nie widzi ...p.Gosia mówi ze pieniądze są przesłane po czym po tygodniu dalej ich nie ma na koncie .Wogóle nie dbają o pracowników , pomiataja nami jak chca ...Mam domument z firmy z moimi godzinami pracy a na pasku wypłat sie nie zgadzaja , mój chłopak nawet nie dostał info od nich ile ma tych godzin przepracowanych . Gdy pytam kiedy będa pieniądze dostaje odpowiedz czy dalej chce tam pracować czy rezygnuje ? W paru agencjach pracowałam ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałam !!!
5
Amaro 2016-11-24 19:41
Nie polecam tej firmy nawet najgorszemu wrogowi jeśli mam tu zostawić swoje 5 himinut to napisze że firma ta nie jest nawet wypłacalna mają problemy finansowe co do pracy to nie jest nawet taka zła w zależności gdzie kogo przydzielą a co do miejsca pobytu zamieszkania to już od lokatorów zależy czy będzie tam porządek czy też nie domy wyglądają jak wyglądają ale grunt to dach nad głową i swoje cztery konty...
I jeśli ktoś to czysta z biura to niech się w końcu weźmie do roboty bo zacznie wam brakować jeleni, tyle z mojej strony :-P
2
Kolejny oszukany 2016-11-24 22:53
Nie Polecam owej firmy EB personaldiensten z siedziba w Tiel . Powod prosty , nie wyplacaja pieniedzy na czas juz czekam od piatku 18.11.2016 na wyplate ( dzisiaj mamy czwartek 24.11.2016 ) wyplaty oczywiscie nie ma . Praca oczywiscie dobrą daja tzn zaklady pracy normalne i oto jedyny plus tej agencji, generalnie uwazam ze jako narod Polski tzn Polacy bo takim sie czuje ,Powinnismy wpasc z przyslowiowym butem na ta agencje i pokazac tym "Holendrom" ze nie pozwolimy sobie na takie traktowanie . Jednak w tym biurze nie kradną holendrzy tylko polacy bo jest ich tam wiekszosc i oszukuja nas prostych pracownikow na tym jak licza godziny czy sporzadzaja salarisy, drogi rodaku jesli to czytasz i masz zamiar jechac do pracy do firmy EB personaldiensten , pomysl dwa razy zanim wyjedziesz bo tu zanim zarobisz pieniadze to zaczniesz sie tak denerwowac ( użerac sie z P.Małgorzata B czy innymi z owego biura ) bedziesz czekac na wyplaty i otrzymasz odpowiedz ze pieniadze sie cofnely czy ze wyslano pieniadze , tyle ze to tylko gadanie .
Ja ze swojej strony chce dodac ze mam dosyc owego biura , dzis wystąpilem na droge sądową z nimi , jesli mi sie uda bede probować sprawe naglosnic za pomocą mediów niderlandzkich bo juz dzis zawarłem z nimi kontakt. Wszystko po to by ci ludzie przestali oszukiwac nas rodaków i ponieśli odpowiedzialność za oszustwa .
APEL DO WSZYSTKICH : Używajcie SNCU (https://www.sncu.nl/pl/) STRONA W JEZYKU POLSKIM
informujcie tam o wszelkich problemach , jest juz nas tam sporo w Sprawie EB a potrzeba jeszcze wiecej żeby P.Beker zapoznac z sądem . Nie bójcie sie jesli pracujecie uczciwie to prawo jest po waszej stronie a nie tych oszustów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lub też (https://www.fnv.nl/sector-en-cao/alle-sectoren/polski/) te strony są by nam pomóc , Ludzie nie bójcie sie tego używac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam was wszystkich :)
4
Gosia hahaha 2016-12-01 19:08
Siemanko pracuje w firmie eb a wiec wszystkie opinie tutaj to prawda eb osszukuje perfidnie wyplate nie jest na czas a wracajoc do Pani gosi to mistrzyniom w klamstwie perfidnym no ciezka kobieta bardzo ciezka a klamie najlepiej caly dzien odbiera telefony i sie gubi juz w tych klamstwach powaznie nie polecam kicha niedostateczny dostaje Gosia hahaha
4
antii eb 2016-12-04 09:45
Proszę o informacje gdzie mieszka w Polsce ta oszustka.
Poszukam kilku portali w tym mieście powklejam linki i niech ludzie wiedzą kim naprawdę jest ta "kobieta".
2
mmm 2016-12-14 17:15
Jestem chetna !!
2
Niedamsiewykiwać 2017-02-12 17:01
Pracowałam w tamtym roku przez firmę EB. Najpierw mieszkałam w Bleiswijk na domku później przenieśli mnie do Tiel, bo rzekomo lepsza praca była. Co do czego przyszło to 4.87 brutto miałam, co za debile. Nie służyli pomocą,d
Człowiek dzwoni nawet nie odbiorą telefonu. Jak dojazd do pracy to trzeba 2 j wcześniej wstawać bo innego domku nie mają..a tak zapewniają o wszystkim w biurze...hahaha.
Pewnego dnia dzwonią mówią że mam gdzieś coś podawać jakieś rzeczy w parku bo jakieś wydarzenie było, nie patrzyli na to, że nie mam adekwatnych ciuchów (jak panie z pod latarni) dla nich trzeba było tylko się zgadzać i nic poza. A już nie ważne czy masz dojazd czy go nie masz. Gdy się pewnego razu postawiłam Pani do mnie z biura "to proszę się pakować i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] hahah" ładna kultura. Tak szanują pracowników, że trzeba na domku tygodniami siedzieć. Żenada jakaś zdaleka od takich firm na prawdę. Można lepsze pracę znaleźć a nie się wkurzac z idiotami którzy czestuja herbata w biurze. Bo nie mają nic innego do mydlenia oczu.
2
SPRAWDŻ SOLARISY ... 2017-03-02 10:40
Wszyscy którzy pracują lub pracowali w EB mogą zlecić sprawdzenie swoich solarisów biurom które specjalizują się w tej dziedzinie i ewentualnie zlecić odzyskanie swoich pieniędzy.
Procedura jest banalnie prosta i jeżeli biuro stwierdzi jakiekolwiek zaległości,nieprawidłowości ze strony EB można wejść na drogę sądową w celu odzyskania pieniędzy.
Wszelkie koszty poniesie EB wraz ze zwrotem kosztów sądowych jak i Twoich pieniędzy.
1
Nowa 2017-03-22 15:43
Witam. Chcialam sie dowiedziec czy ta agencja jest wyplacalna, czy warto pojechać. Ile mozna zarobić. Bylam bym wdzięczna za odpowiedz i kilka słów o tej agencji EB.
1
Igooor 2017-03-23 02:30
Nie polecam. Nie wypłacalni, oszuści , mydlenie oczu . Patologia . Najgorsze biuro na jakie trafiłem będąc w Holandii.
2
Pracujeijestemzadowolona 2017-03-23 12:24
WITAM PRACUJE W EB NA TFC NA PASZTECIKACH I JESTEM ZADOWOLONA. TO CZYM SUGERUJĄ SIE OSOBY WYŻEJ?? Z gory dziekuje za odpowiedz.
1
aqaq 2017-04-03 18:15
lol widać opiinia zlecona , haha nowe ogłoszenia sie pojawiaja a brak chętnych, bo dzisiaj kazdy ma internet i zanim wyśle cv to poczyta opinie czy warto wysyłać , heh chciwy traci dwa razy , było ludzi traktować przyzwoicie i normalną kasę wypłacać , to by dzisiaj firmę zalewano cv, a tak brak chętnych? haha nie dziwcie się
5
wNIEBOwzięty :-) 2017-04-03 19:50
No to niezły z Ciebie PASZTET :-) Tam nigdy nie było godzin,a ludzie zmieniali się od zawsze ! Znam ten zakład od 3/5/8 ?....lat,więc daruj sobie te bzdety. Jak sięgnę pamięcią to podam Ci nazwiska osób pracujących tam w 2009r.
Ile tyg. płacisz za mieszkanie ? ile czekasz na wypłatę ? ile na odebranie tel ? ile godz tyg pracujesz ? ...pomijając tzw.AKCJE.

Masochista też jest zadowolony kiedy ktoś go upokarza !
3
Emil 2017-04-13 15:35
Ojojooj... Mało brakowało a bym do nich pojechał, do E.B.
Dobrze że znalazłem chwile na szukanie...
2
Trololol 2017-04-18 20:50
Pracuje tutaj 7 miesięcy,firma jest wypłacalna. Wypłaty w piątek bądź w sobotę,zależy od konta czy Pl czy NL. Przy godzinach 180-190 wypłaty 1300-1400 euro poza wiekowka. Na wiekowce wiadomo mniej,zależy od wieku i stawki.
Krecik 2017-04-19 19:20
zgadzam sie jesli chodzi o naglosnienie sprawy przez media.rozmawialam juz z pania z SNCU i nie wiem w ogole po co ci ludzie tam siedza....oni wszyscy maja to gdzies i zawsze maja jakies wymowki.kiedy powiedzialam ze ludzie pracuja w FC w Dronten 7dni w tyg po dwanascie godzin to odpowiedziala ze nawet nie jest upowazniona zeby mi cokolwiek na ten temat powiedziec.szkoda słów. jest jeszcze inspekcja pracy.mozna tam zlozyc skargę i tak zrobie choc to bedzie juz drugi raz.jesli znow ktos mi tam odpowie ze sa od czegos innego to juz tylko adwokat....wczoraj zostalam zwilniona tylko dlatego ze glosno odwazylam sie cos powiedziec do team liderki.p.basia nie lubi kiedy ktos ma głos i nie jest jej podporzadkowany.tak ma ludzi wytrenowanych ze wiadomosci o zmianach w pracy wypisuje na fb.a poniewaz nie mam tej pani na fb ani nie mieszkam na ich cholernie drogich domkach to cgyba jestem gorszym pracownikiem i nie musze byc informowana mofe po prostu dwa razy przejechac sie do roboty heh
3
mammamia 2017-06-29 20:03
Pracuję przez EB i jestem średnio zadowolona. Praca ok. Godziny też. Dużo pobierają za mieszkanie/ hotel. Hotel to patologia, potrafią ukraść jeden plasterek sera z lodówki! Syf, brud i hałas. Nie wiem czemu takich ludzi nie wywalą gdzieś na pole. Godzin trzeba pilnować i od razu zgłaszać. Jeśli robisz swoje i nie fikasz do każdego to jest naprawdę ok.
Ancurr 2017-08-07 13:03
Wiertz... Masakra, gorszego gòwna w zyciu nie widzialam... Praca jest po 4-5 godzin... Domki wyjatkowo sa Spoko na bungalach. Ale pani Moniczka z biura to kłamliwa szucz, w biurze pieknie ze praca na sprzataniach ze w week zze min 40 godzin w tyg... Zal Zal zal zal zal !!! Nie polecam ... Kerkradeee
2
nell 2017-08-11 09:24
Czy ktoś pracuje na sortowaniu ubrań w De Meern proszę o opinie
Magda 2017-08-12 08:30
Najniższa stawka , zimno jest , więc ubierz się , obiecują dużo godzin a tak naprawdę ich nie ma, czekasz na wypłaty powinny być po 4tym tygodniu tzn.w 5tym tygodniu , ale często a prawie zawsze są spóźniają
1
NIKOŚ DYZMA 2017-08-12 21:43
Gośka piesek szefa bo jej kuzynka czy coś tam trzymając za... Szefa. Czyli ogólnie mówiąc sprawa wygląda tak w EB . Głownie zarabiają na mieszkaniach a na drugim miejscu na pracownikach. Jeśli ktoś myśli że zahaczy się firmie holenderskiej bezpośrednio to od razu pisze ze NIE MA TAKIEJ OPCJI !!Ponieważ firma tak robi, żeby pracownik pracował przez pierwszy miesiąc, na pełny etat . W następnym miesiącu pracujesz po parę godzin tak żebyś z głodu nie umarł i mieszkał na ich mieszkaniu. Mieszkanie zazwyczaj przypomina chlew, może jedno na dziesięć jest ok. Akurat w jednym bylem ale to była cała (pseudo rodzina) gdzie mieszkali po swojemu i musiałem się dostosować . Często współlokatorzy imprezują i ćpają wiec nie zawsze można pospać ale to przyzwolenia Eb gdzie masz chody u pana Andrzejka, który jest dogiem EB. Pokoje zazwyczaj wyglądają jak hotel dla pracowników z Korei Północnej . A jeśli chodzi o Andrzejka kierowcy bo tez warto wspomnieć o nim. to taki samiec buldog bez mózgu który myśli żeby wydoić EB z godzinami i żeby coś wyrwać na boku . NIE POLECAM
2
Sylwek 2017-08-18 10:30
Widzę tu dużo negatywnych opinii i mam wrażenie jak bym pracował w innej firmie. Miałem możliwość współpracy z firmą EB dzięki której podjąłem pracę w firmie Fresh Care w Dronten. W porównaniu do innych pośrednictw pracy w Holandii ta firma nie wypadła aż tak źle. Przede wszystkim zwróciłem uwagę na to, iż w codziennej pracy spotkałem się z dobrym traktowaniem. Nikt na mnie nie wyżywał się emocjonalnie. Praca nie jest ciężka. Za 2 tyg pracy otrzymałem 875euro (mieszkam na swoim). Gdy potrzebowałem czegoś Pani Koordynator Aleksandra zawsze była otwarta na udzielenie pomocy.
Są w 100 % wypłacalni. Po każdym przepracowanym tyg. są podliczane godziny i wywieszane na tablicy ogłoszeń. Jeśli coś się nie zgadzało można pójść do biura i sprawę wyjaśnić. Firma Fresh care dobrze zmechanizowana, nowoczesna. Największą jednak antyreklamę robią sobie sami Polacy. Duża część przyjeżdża żeby zarobić i myślę że ta firma daje takie możliwości. Wielu jest jednak, którzy przyjeżdżają dobrze się bawić. Wielu uzależnionych od środków psychoaktywnych. W tej sytuacji to nie firma EB jest winna jak coś im nie pójdzie ale oni sami. Ja zdecydowanie POLECAM firmę EB i pracę w Fresh care w Dronten.
4
Karola 2017-09-16 10:47
Tak? To jedz do Axidusa
former VDB worker 2017-09-22 19:57
i jak? było ok? :) mnie się podobało - reszta podjętych prac na rzecz VDB to była jakaś kara Boska za czyny nie popełnione, w EB podobno nie jest lepiej a nawet bywa gorzej gdy chodzi o opłaty za kwaterę.
HARTEVELT - super
Bonzo 2017-10-05 12:41
Bardzo zła agencja, nie polecam. W biurze pracują totalni debile, szczególnie Magda i Gośka. Cały czas kłamią, nie robią nic. Wypłaty mają co 4 tygodnie plus przetrzymują jeszcze dwa, więc można się wstrzelić tak, że jesteś 6 tygodni bez wypłaty. Nie mają planingu, wysyłają SMS z nr telefonu do kierowcy i musisz się z nim umawiać na wyjazd. Są sytuacje, że masz blisko do pracy, a musisz wyjeżdżać ponad godzinę wcześniej i w pracy i tak jesteś na styk. Mieszkanie przepełnione, pokoje bez okien i łóżek. Osobiście spałem na materacu na podłodze, a materac taki, że same druty obszyte szmatą. Zaliczek nie ma, więc jak już tam jedziesz to weź ze sobą pieniądze, przynajmniej na miesiąc życia. Mi obiecali zaliczkę 100 € po przepracowanych dwóch tygodniach, ale nie wysłali. Jakby wysłali to miało mi to starczyć na 3 tygodnie do wypłaty, a wtedy wypłatę miałbym za dwa przepracowane tygodnie minus ta zaliczka, więc bieda do następnej wypłaty. Jak przyjechałem, to obiecali mi pracę w drukarni i powiedzieli, że dostaje się kontrakt po pół roku. Na miejscu okazało się, że jest to praca przy rozładunku kontenerów. Zapytałem szefa firmy czy to prawda z tym kontraktem, a on powiedział, że nie i że umawiał się z biurem, konkretnie z Magdą, na ludzi tylko do kontenera. Zadzwoniłem i zapytałem czemu mnie oszukała, a ona stwierdziła, że mnie nie oszukała. Idiotka. Zapytałem czy nie mają innej pracy, powiedziała, że mają ale muszę przerobić jeszcze tydzień. Niestety w czwartek nie wytrzymały mi plecy, więc zgłosiłem chorobę i chciałem iść do lekarza. Zadzwoniłem do Magdy ale odebrał ktoś inny i powiedziano mi, że ona jest na spotkaniu i że przekaże, a ona się ze mną skontaktuje. Nie zadzwoniła, więc wysłałem e-mail do innej osoby z biura. W pracy poinformowałem szefa, że już nie przyjdę. Rano dzwoni Magda i pyta czemu nie jestem w pracy... Kretynka... Powiedziałem, że potrzebuję nr polisy żeby pójść do lekarza. Wysłała mi nr i zadzwoniła do mnie. Powiedziała, że rozmawiała z lekarzem i on nie przyjmuje w takich sprawach. Myślała debilka, że to łyknąłem, ale zaproponowano mi nową pracę od wtorku, więc przymknąłem oko. Zmieniono mi koordynatorkę na Gosię... Kolejny imbecyl. Zadzwoniła i zapytała czy umiem jeździć na wózkach widłowych. Powiedziałem, że tak, ale moje certyfikaty są już przedawnione. Powiedziała, że nie ma sprawy, że liczy się doświadczenie. Każdy normalny człowiek zrozumiałby w tej sytuacji, że idzie do pracy na wózki. Też tak pomyślałem, a trafiłem na ręczny rozładunek kontenerów... Plecy odczułem pierwszego dnia. Po wyjściu z pracy okazało się, że nie mam transportu do domu, 15 km z buta do domu bo się okazało, że mam puste konto na telefonie i nie mam jak do nich zadzwonić... No tu akurat trochę mojej winy. Dotarłem do domu i padłem spać. Rano czekałem na kierowcę, żeby mu powiedzieć, że nie jadę do pracy bo muszę do lekarza. Nie przyjechał jak dzień wcześniej godzinę przed pracą więc wróciłem do łóżka. Za chwilę zadzwonił, więc poprosiłem go żeby przekazał co i jak do biura. O 11.00 dzwoni Gosia i pyta czemu nie jestem w pracy. Powiedziałem, że chce iść do lekarza, wtedy ona spytała, czy będę dalej pracował. Powiedziałem, że muszę iść do lekarza, a jeśli dostanę zwolnienie to spadam z tej agencji bo mi się nie podoba, po czym ona odparła, że w takim razie nie uznaje mi choroby i jestem zwolniony. Teraz szykuję dla nich niespodziankę, zostaną udupione strasznie, ucierpi na tym cała agencja. Lepiej odpuścić tą agencję. Są lepsze np. Randstad, metalflex, Koflexwerk i parę innych. Tutaj w biurze pracują szmaty, z którymi nie da się współpracować. Pozdrawiam
1
Stefan 2017-10-09 21:20
Hej, dużo pracy we freshu? Ile godzin mozna wyrobić?
Zostaw swoją opinię o M.B. Personeelsdiensten B.V - Tièl
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie M.B. Personeelsdiensten B.V