brak logo

Adesso

Andrychów

Opinie o Adesso

kandydatka 2016-12-15 17:24
Hej, czy mógłby ktoś sie wypowiedziec na temat pracy Kierownika w tym sklepie?
mam iść na rozmowę na to stanowisko ale chciałabym poznać "realia z życia wzięte"
zakres obowiązków, pensja, ile wynoszą premie itp.

z góry dzięki za odpowiedz
smerfetka 2016-12-20 18:47
Jak masz umowę zlecenie to pip ci nic tu nie da. co najwyżej sprawa cywilna, w co wątpię bo więcej stracisz niż zyskasz. :)
Power Ranger 2016-12-20 19:42
Zarobki w Centrali też kiepskie - aż dziwne, że jeszcze tyle dobrych osób tam pracuje! Już nikt nie chce przyjść do Txm w Andrychowie a i coraz więcej osób szuka nowej pracy- no cóż opinia się niesie!
5
kinia91 2016-12-21 21:37
ja do dzisiaj pracowałam. zwolnili mnie w ten sam dzień mnie oraz 10 osób z agencji. agencja koloryzowała na spotkaniu że praca będzie i nie będzie przestojów i firma przejmuje osoby a dzisiaj zwolnili 10 osób a resta została do końca grudnia tylko... to jest chore dla mnie
1
Pionek 2016-12-22 11:12
Zgadza sie. Wola zwolnic dobrego bystrego pracownika a zostawic kierowniczke ktora podstaw w handlu nie zna! Dlaczego? Bo pracownik potrafi glosno wyrazic swoja opinie a kierowniczka zlosliwa tylko bez poślizgu w tylki innym wlazic zatajac prawde!!!
6
kinia91 2016-12-23 20:29
to jest masakra... traktują ludzi jak zero. nie polecam tej firmy... kierowniczką jest młoda pani której nie znałam i nie widziałam przez 2 miesiące a nagle się pojawiła w ostatni dzień
3
hehe 2016-12-27 13:19
chyba się odezwał pracownik centrali, boimy sie czegos, co? normalne zgloszenie do pip zeby zbadali czy nie ma znamion umowy o prace- praca wg grafika? w wyznaczonym miejscu? pod kierownictwem km albo zkm? odplatnie? pip nakaze zamienic na umowe o prace, nie bojcie sie ludzie zglaszac. nie ma zadnej sprawy cywilnej. pip nakazuje zatrudnienie, jesli nie- sama kieruje sprawe do sadu
3
Smutna 2016-12-30 21:12
Masz racje Sonia. Jedni rks pomagają i wspierają sklepy drudzy maja maja to gdzieś . W naszym regionie była świetna RKs jak trzeba było pomagala nam z towarem, jak brakowało go załatwiała z centrali albo z innych sklepów. Potrafiła stanąć za kasa i pokazać jak sprzedawać kuwety. Pokazała jak przebudowywać sklepy - robiła to z Nami.Podpowiadała nam jak rozwiązać problemy. To był najlepszy rks z jakim miałam przyjemność pracować a pracuje w tej firmie juz ponad kilka lat i pracowałam z wieloma rks-ami. Firma zwolniła ja przez bo miała problemy prywatne. Jak zwolnili naszego rks chcieliśmy pisać do firmy o przywrócenie jej, ale ona nie pozwoliła nam na to . Do dzisiaj żałujemy ze tego nie zrobiliśmy to był super RKS najlepszy . Takich ludzi firma powinna zatrudniać a nie inwestować w kierowniczki zlodziejki
6
nie smuc sie 2016-12-31 12:32
nasz rks nie sprzedałaby ani jednej kuwety a uwazam, ze rks powinien miec wysokie umiejętnosci sprzedazowe i uczyc swoje zespoly. a nie zadawac glupie pytania co pani zrobi, jakie dzialania pani podejmie, gdybysmy wiedzialy co zrobic zeby podniesc te wyniki czy parametry to bysmy to zrobily. moze ktos mnie oswieci jakie dzialania podjac zeby sprzedac wiecej doladowan sokoro proponujemy kazdemu doslownie i nie zawsze sprzedamy, bo klient nie potrzebuje. czasem sprzedasz czasem nie a i tak ci zarzuca ze nie proponujesz. sama nie wie co zrobic. rks tez ma gow...niane pieniadze i zaden z niej specjalista, prawdziwy menedzer ktory wypracuje wyniki za taka kase pracowal nie bedzie. zatrudniaja byle jakich zarzadzajcych, bez umiejetnosci, znajomosci jezykow, bez szkolen, wymagajacych nie wiadomo czego inie majacych pojecia o naszej pracy. wiec czym wymusza wyniki? grozbami, stresowaniem biednych dziewczyn, nie motywacja. dlatego ludzie sie zwalniaja. nic tylko sie smiac
5
Smutna 2017-01-02 01:36
Odpowiem, ze do czasu kiedy była Nasza Rks z naszego regionu odeszło bardzo mało ludzi. A teraz dramat odchodzą starzy nowi pracownicyOna potrafiła stworzyć w regionie super atmosferę ze wyjazd na otwarcie sklepu czy inwentaryzacje to była czysta przyjemność. Zawsze nam powtarzała ze kierownikiem sie bywa a człowiekiem sie jest.
I moze dlatego dobro zespołu stawiała ponad wszystko . twierdziła ze razem możemy osiągnąć więcej .
7
nie polecam ajencji 2017-01-09 10:41
Nie polecam ajencji. Zrezygnowalam z prowadzenia tego smiesznego "biznesu". Pieniadze są z tego niewielkie, tylko wtedy kiedy wiesz jak oszczedzic na podatku, bo jak masz minimalne koszty typu tel i paliwo to kasa bardzo marna bo nie nalezy sie nic- ani urlop ani chorobowe ani czas pracy wedlug prawa. Moja regionalna nie pomagała mi w niczym, ani w problemach z personelem, ani w szkoleniach, wszystko musialam sama, pracowac czesto po 70 godzin tygodniowo bo dwie osoby na ktorych zatrudnienie daje firma nie wystarczaly. Ciągłe wymagania żebym na markecie była zawsze kiedy regionalna raczy przyjechać z wizytą. Czuję się oszukana, bo na spotkaniu przed podpisaniem umowy obiecywano cos zupelnie innego, mamiono partnerstwem a tak naprawdę ajencja to umowa śmieciowa podczas ktorej masz obowiazki jak osoba zatrudniona na umowe o prace ale bez praw pracowniczych. A moje dziewczyny miały umowę o pracę. Po 6 dniach pracy po 12 godzin musalam jechac nie raz w "delegacje" na inwentury na inne markety bo nikogo nie interesowalo, ze padam na pysk. Jak pracownik zachorowal to szedl na zwolnienie, ja musialam pracowac na dwa etaty, czasem dostalam dodatkowe godziny a czasem nie. Firmie sie oplaca bo zwalaja ajentom na glowę cała odpowiedzialnosc. Nawet gdy mialam wolny dzien nie dawało się odpocząć psychicznie od tego wszystkiego, dziewczyny dzwoniły kilka razy dziennie, regionalna też dzwoniła, nikt nie szanował mojego wolnego czasu. To była praca przez 24 godziny bo po zamknięciu ten smieszny telefon alarmowy.
Dziewczyny, nigdy, w zadnej pracy nie wykorzystano mnie tak fizycznie i psychicznie. Za wszystkie wyniki obwiniali mnie, prosiłam o pomoc kilka razy jak otworzyli mi konkurencje przed nosem i nic z tego. Za zły wynik od razu reakcja, za dobry nigdy żadnej pochwały. Wszystko zaczelo odbijac sie w zyciu rodzinnym, stres, bóle brzucha z nerwów. Dawałam z siebie 100% ale to było za mało. Mam żal, naprawdę mam żal bo przez długi czas czułam się nic nie warta, tak mi wmawiano. Ci wszyscy prezesi, szkoleniowcy nie wiedzą kompletnie co się dzieje na naszym szczeblu.
Teraz mam nową pracę w której nadal pracuję z wynikami ale tu jest profesjonalnie, mam menedżera z którym szukamy rozwiązan w razie czego chociaz od poczatku realizujemy plany, rzadko sie zdarza ze sie nie uda, są prawdziwe premie a nie smieszne grosze ktore nie wiadomo jak podzielic, tu sie jednak da.
Zycie naprawde nie konczy sie na txm. Dajecie sobie rade tutaj to dacie sobie rade wszedzie. Ja na pewno nie zdecydowałabym się drugi raz i bardzo żałuję tego kroku.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracowników.
20
kandydatka 2017-01-17 21:18
Czy ktoś pracował albo wie jak jest w Textil Market w Grójcu? Wysyłane było tam cv prze ze mnie ale z tych opinii co czytam to chyba podziękuje..
Ola 2017-01-19 23:11
Wszystko by bylo ok gdyby nie traktowali ludzi jak smieci... wszyscy zakłamani....
7
pamela 2017-01-24 01:40
pracowac, pracowac, dawac z siebie wszystko, obsluga klienta 100/100, towar zrobiony ma byc czysto na sklepie... przeskakująca klikająca kamera ktora wprawia czlowieka w konsternacje.
3
Pracownik TXM 2017-01-24 18:05
Pracuje w TXM już od kilka lat, ale dopiero ostatnio praca zaczyna być naprawdę okropnie stresująca. Uwielbiam swoją prace i mówię to szczerze. Każdego dnia wszystkie osoby z którymi współpracuje dają z siebie wszystko, naprawdę- standardy w naszym sklepie które utrzymujemy i dbamy o to żeby klient do nas wrócił są na bardzo wysokim poziomie. Niestety Nasz RDS który dzięki nam ( czyli pracownikom kilkudziesięciu sklepów) ma najlepsze wyniki w Polsce systematycznie straszy nas konsekwencjami jeżeli wszystkie sklepy nie będą mieć idealnych wyników. Jak wiemy styczeń to jeden z najgorszych miesiąców handlowych w roku niestety nasz RDS tego nie rozumie, co więcej daje nam do zrozumienia ze jesteśmy oszustami, lub osobami które specjalnie działają na szkodę firmy. RDS obiecywał wszystkim ajentom i kierowników których znam że będzie nas UCZYŁ obsługi klienta. Od prawie roku kiedy nasz RDS zaczął prace nie nauczył nas niczego oprócz większej odporności na stres związany ze strachem o utratę pracy. Co więcej praca Pana dyrektora ma wrażenie polega tylko na stwierdzaniu faktów i stosowaniem gróźb w stosunku do pracowników , nigdy nie otrzymałem od Pana dyrektora żadnej rady jak poprawić wyniki. Panie Prezesie bardzo Pana szanuje za prowadzenie tak skomplikowanej firmy, ale bardzo proszę Pana o zweryfikowanie pracy RDS-ów gdyż w dalsze działania powodowane zastraszaniem kierowników i ajentów , wymaganie sprzedaży na poziomie na którym sami tego nie potrafili by osiągnąć jest chore i w może zakończyć się złożeniem pozwu o mobinng lub co gorsze może spowodować tragedie w postaci depresji niektórych pracowników. Mam nadzieje że w końcu coś się zmieni, wierzę w tą firmę i w ludzi w którzy na co dzień zarabiają realne pieniądza w sklepach aby każdego dnia nasza marka była co raz silniejsza .
22
ula 2017-01-25 16:42
Zgadzam się w 100%. Cały nasz zespół staje na rzęsach żeby sprzedać jak najwięcej, w efekcie słyszy: brak obsługi klienta, będą konsekwencje, nie będę tego tolerował. A praca jest naprawdę fajna. Ciężka ale daje super satysfakcję.
8
Igiełka 2017-01-27 18:19
Firma jest spoko, pracuje i wiem, może jest ciężko ale tak bywa.
klient 2017-01-28 17:50
kierownik pyrzyce tez olewa wiecznie zwolnienia albo urlopy bo pracowac sie nie chce albo zastepca i reszta za nia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
malwina 2017-01-28 17:52
witam,chyba wiem o którego Pana RDS chodzi.Widze ze pewne zdarzenia z poprzednich miejsc pracy nie nauczyły go rozumu.Proponuje bezposredni kontakt przez maila do jednego z pezesów-jest taka możliwość gdyż watpie żeby którykolwiek prezes czytal to co tu zamieszczamy.Niestety Pan RDS nie ma zielonego pojęcia o pracy na markecie z klientem z intrukcjami o czymkolwiek.Potrafi tylko strachem ''wspolpracowac'' z innymi a to słabe jest bardzo i wynika z braku wiedzy na temat pracy na tzw.dole.Robi to zwłaszcza wtedy gdy wyczuje ze ktoś się boi.Musicie wiedzieć jakie macie prawa a zastraszanie jest karalne.Proponuje bezpośredni kontakt z prezesem i opisem sytuacji.Pozdrawiam
5
pracownik 2017-01-29 13:57
wcale tak nie jest wszystkie sa zgrane i chetne do pracy..
klient 2017-01-29 14:31
przepraszam cala zaloge . nie was sie to tyczylo zle wcisnelam miejscowosc.
Niewolnica 2017-01-30 00:49
Nic sie nie zmieni gdyż firma stawia na złodziei niz na uczciwych ludzi. Agenci zatrudniają mniejsza liczbę osób niz maja w umowach aby tylko więcej zarobić . Firma o tym wie i legalnie pozwala na to tym ludziom, a oni tyrają nas jak niewolnice [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] góra
2
.... 2017-01-30 10:59
Nie wkładaj wszystkich do jednego worka, w innych sklepach nie musi być tak samo jak w twoim. U mnie np Agent zatrudnia tyle ile firma dała jej etatów a dali mniej niż było dotychczas, ponieważ dla Agentów przeważnie obcinają o 0,25-0,5 etatu. Wszystkie pracujemy na nasz sukces włącznie z Agentką.
3
smutna 2017-01-30 16:58
jest mi smutno z powodu naszego RDS-a A.S. Był bardzo w porządku, kiedy trzeba to zganił a kiedy trzeba to pochwalił, nigdy nie użył mobbingu, był po prostu super- taki ktoś był nam potrzebny dla niego człowiek chciał podnieść swoje wyniki
3
Niewolnica 2017-01-30 17:29
Nie mowię tutaj o etatach po przejściu na agenturę. Mowię o tym co maja na umówie ajencyjnej.I nie mowię o wszystkich agentach, ale o takich którzy uwielbiają szwindle. Firma wie o które to sklepy chodzi. Tak trzymać TXM .... Złodzieje góra
2
txm 2017-01-30 17:56
co Ty opowiadasz za brednie. Ja zatrudniam mniej od kilku miesięcy o pół etatu, bo sama pracuję na 1,5 więc mam prawo. Nikogo nie okradam, potrzebuję więcej kasy więc więcej pracuję- proste więc takie głosy są niesprawiedliwe zważywszy na fakt, że nie mam tyle urlopu co km, zwolnień lekarskich i czasu pracy zgodnego z prawem, robię po 6x12 h i nie należy mi się wolne za to. Zostań ajentem i wtedy wyrażaj takie opinie.
Zresztą nie wiem w jaki sposób zmniejszać zatrudnienie skoro na sklepie jestem z jeszcze jedną dziewczyną, musiałabym zostać na nim sama.
3
Pracownik TXM 2017-01-30 19:01
Nie wiem jak jest w Twoim sklepie, ale ja znam i współpracuje z kilkunastoma agentami i mówiąc szczerze prace którą wykonują to wielkie wyzwanie. Sami musza zatrudniać pracowników i prowadzić księgowość, cała odpowiedzialność za sklep spoczywa na ich barkach, znam przypadek gdzie agent pracował na sklepie ponad 200 h miesięcznie żeby wszystko było przygotowane na 100%. Chyba sobie nie wyobrażasz jak ciężka jest praca Agenta i jak ciążka jest praca z ludźmi, aby spełnić oczekiwania swoich pracowników i odpowiednio zarządzać sklepem. Bardzo Cie proszę żebyś nie oskarżała bezpodstawnie wszystkich agentów, których jest naprawdę bardzo dużo bo jest to niesprawiedliwe.
TXM daje agentom etaty aby mogli prowadzić sklep a odpowiedni poziomie, ale nie zmusza ich do zatrudniania takiej ilości osób jak na umowie. Po za tym jeżeli Agent nie zatrudnia odpowiedniej ilości osób i sam nie pracuje na odpowiednim poziomie wyjdzie to w końcu w wynikach. Także podsumowując twierdzenie ze Agenci to oszuści jest bardzo dużym nadużyciem, według mnie kompletnie nie pokrywa się to z rzeczywistością.
4
malwina 2017-01-30 19:41
Stanowisko RDS było bez sensu od początku. ...kolejny"kerownik"nie mający pojęcia o niczym a co gorsze nie chce go mieć.
Takie stanowiska jeśli miały by być to objęte przez ludzi znających pracę od podstaw
5
Niewolnica 2017-01-30 20:19
Pracowniku TXM najpierw naucz sie czytać . Napisałam ze nie każdy agent jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kolejna sprawa praca 200 h w mcu świadczy tylko o braku zdolności organizacyjnych. Wiec nie ma czym sie chwalić . Po drugie pracując tyle godzin lub ciagnąć 1,5 etatu ( aby zarobić ) jak myślisz jak długo taki człowiek bedzie wydajny? Kilka miesięcy ??? Etatyzacja ma obowiązek zapewnić na sklepie odpowiednia ilośc osób potrzebna do prawidłowego funkcjonowania sklepu. Zdarzają sie dni kiedy na sklepie w określonych godzinach musi być fizycznie zwiekszona obsada Np gazetka, dni targowe. Wiec Pani która ma 1, 5 etatu to tak naprawdę fizycznie tylko 1 osoba :-( Nie pisz mi tu o papierologii która musza prowadzić bo maja księgowe, które za nie prowadza te sprawy. Podsumowując jeżeli Twoi agenci chcą ,,zarobić,, lepiej niech skupia sie nad realizacja targetu to wówczas otrzymają premie a nie ciągną etaty ponad swoje możliwości i wyrzywaja sie nad pracownikami.
2
Przyszły 2017-01-30 20:34
Jak firma jest dobra to nie mogę znaleźć żadnej oferty.
txm 2017-01-30 23:27
Jakie ksiegowe prowadza teczki akt osobowych i ewidencje, przechodza kontrole chocby pip?
Wyobraz sobie, ze po 180 -190 godzin pracuje od dwoch lat i nie zamierzam rezygnowac bo sklep mam dopilnowany na 100%, chl wysokie i targety tez robimy. Pracownik nie zawsze dopilnuje a za wszystko ja odpowiadam wiec nie mam z tym problemu. Skoro moj system sie sprawdza i daje wyniki to nic nikomu do tego.
Skoro mam pracowac etat wg grafika to poprosze umowe o prace, wtedy odpuszcze, pojde na l4 i na urlop dwa razy w roku, a sklepem niech sie w tym czasie zajmie rks. Jak sprzedawca pojdzie na l4 to tez niech martwi sie rks kto bedzie pracowal a nie ja.
2
txm 2017-01-30 23:27
Jakie ksiegowe prowadza teczki akt osobowych i ewidencje, przechodza kontrole chocby pip?
Wyobraz sobie, ze po 180 -190 godzin pracuje od dwoch lat i nie zamierzam rezygnowac bo sklep mam dopilnowany na 100%, chl wysokie i targety tez robimy. Pracownik nie zawsze dopilnuje a za wszystko ja odpowiadam wiec nie mam z tym problemu. Skoro moj system sie sprawdza i daje wyniki to nic nikomu do tego.
Skoro mam pracowac etat wg grafika to poprosze umowe o prace, wtedy odpuszcze, pojde na l4 i na urlop dwa razy w roku, a sklepem niech sie w tym czasie zajmie rks. Jak sprzedawca pojdzie na l4 to tez niech martwi sie rks kto bedzie pracowal a nie ja.
2
Pracownik TXM 2017-01-30 23:44
Może Cię zacytuję będzie prościej " nie zmieni gdyż firma stawia na złodziei niz na uczciwych ludzi. Agenci zatrudniają mniejsza liczbę osób niz maja w umowach aby tylko więcej zarobić"

Pisząc firma stawia na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Czyli piszesz według Ciebie o większości, generalizujesz i taka jest prawda. To że niektórzy agenci pracuje na 1,5 etatu to ich wybór i jeżeli wyniki na sklepie będą słabe to agent poniesie za to odpowiedzialność a nie zwykły pracownik. Wydajność agenta który pracuje 1,5 etatu-nie martw się o agentów oni podejmują decyzję o swoim życiu bez twojego pozwolenia. Jezeli ktoś się na tobie wyżywa masz kilka opcji, możesz oskarżyć taka osobę o mobbing , odejść z pracy, albo zgłoś sprawę do TXM. Pisząc o papierologi i o tym że księgowi( agent takiego księgowego musi też opłacić ) to magicy którzy wszystko robią za agenta jasno dowodzi że nie masz o tym zielonego pojęcia ! Wszystkie sprawy z podatkami, opłaty zus itp. Agent musi mieć w małym palcu bo inaczej błąd może go słono kosztować.
Dam ci radę jeżeli tak bardzo uważasz że większość agentów to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pomijając tą małą grupkę uczciwych agentów których zapewne nie znasz, śmiało wystartuj w procesie rekrutacyjnym na agenta TXM. Co miesiąc pojawiają się nowe oferty, na pewno coś dla siebie znajdziesz.
Może gdy obejmiesz takie stanowisko , zatrudnisz sama ludzi , księgowy za Ciebie wszystko zrobi, zorganizujesz sama czas pracy i w każdej chwili nawet gdy spisz będziesz odpowiedzIana za sklep docenisz pracę agentów, którzy rzetelnie prowadzą swoje sklepy i są najważniejszym filarem tej firmy.
3
txm txm 2017-01-31 08:01
To i ja się wypowiem droga Niewolnico. Może nie wiesz ale bardzo czesto agent jest wprost zmuszony do pracy po 200 godzin, czy chce czy nie chce. Wyobraz sobie, ze czesto nie dostajemy wsparcia gdy nasz pracownik zachoruje albo idzie na urlop. Ja wtedy musze pracowac za niego i wolnego nie mam bo mnie prawo pracy nie dotyczy i to za jedna pensje albo mniej bo zus placi od drugiego m-ca. Jezeli pracownik sie zwolnił rekrutacja jest na mojej glowie i nikt nie pomaga. Jesli pracownik kradnie- a takie sytuacje sie zdarzaja- u mnie sie zdarzyla jak pozwolilam zamykac market zeby w koncu pare dni odpoczac- ja jestem obciazona. Jesli potrzebuje reklamy to sama ponosze koszty bo na promocje dostaje kilka paczek ulotek ktore nie daja efektow. Wiec tak jak napisal Pracownik TXM, podaj swojego agenta do sądu bo ani ja ani zaden ze znanych mi agentow prawa nie łamie, wiec jesli jestes niewolniczo wykorzystywana- działaj. Powodzenia.
2
Lola 2017-01-31 11:54
Czy Ty uważasz że RKS czy RDS lubił kogoś straszyć lub był wymagającym? Za wszystkie niepowodzenia w regionach to oni obrywali. Presja wyniku idzie zawsze z góry. A to że nie ma podstawowego towaru to nikogo nie obchodzi. Szkoda bo nie winne są sklepy tylko dział zakupów, który odpowiada za te pustki i stary towar.
2
:) 2017-01-31 12:15
Być wymagającym nawet trzeba.
Ale pracować z wynikami należy prawdziwą motywacją i szukaniem rozwiązań, nie straszeniem. Jaki mądry szef buduje autorytet takimi metodami?
Czyżby któryś ze zwolnionych Rdsow sie uaktywnił i głupio się tłumaczy?
2
.... 2017-01-31 13:17
tak jak pisałam wcześniej, nasz RDS pan A.S. nie zastraszał i szukał rozwiązań na poprawę, przy wizytach rozmawiał z nami i słuchał co mamy do powiedzenia, nie wiem jak inni ponieważ ich nie znałam więc nie wypowiem się za nich. Szkoda, że ludzie którzy chcą pomóc firmie a zarazem pracownikom zostają zwolnieni. Kilka lat temu pracował dyrektor R.R. który również był osobą na odpowiednim stanowisku.
2
Pracownik 2017-01-31 13:43
U nas w regionie wystarczył dobry RKS. Pani S.M.robiła wszystko aby region osiągał dobre wyniki. Pomagała wspierała doradzała dużo z nami pracowała, wymyślała akcje na poprawę wyników.Wyciągnęła region, tak ze osiągał dobre wyniki. Byla ludzka i co .... Firma ja zwolniła przez agentkę która zniszczyła jej życie. Stracili dobrego RKS a zyskali pyskatego agenta. I gdzie tu sprawiedliwość .
2
sonia 2017-01-31 16:48
A gdzie Wy pracownicy byliście wtedy? Zrobiliście cokolwiek by jej nie wyrzucono lub przywrócono do pracy? Mam nadzieję ze tak. ...lecz mimo wszystko ciekawa jestem odpowiedzi.
ula 2017-01-31 18:15
Pani Malwino, a jest pani pewna ze prezes stanie po stronie pracownikow a nie po przeciwnej? Nie ma takiej pewnosci.
Ludzie sie boja ze straca prace.
Pamietacie te czasy jak prezesi jezdzili po marketach i pani K., pytali kto ma jakie problemy, pomagali, sluchali nas. Gdzie to sie podzialo wszystko? :(
Dobrze ze rds zwolnili bo nasz byl straszny, bardzo niesprawiedliwy.
3
Pracownik 2017-01-31 20:09
Chcieliśmy napisać pismo do Prezesa, ale ona nam zabroniła. Wielka szkoda.
3
malwina 2017-02-01 20:30
Na chwilę obecną wiem ze prezes jest przede wszystkim człowiekiem i słucha tego z czym zwracają się do niego pracownicy ...miałam okazję się przekonać. Zamęt w firmie tworzony przez nadgorliwych psycholi to ostatnia rzecz jakiej potrzeba. Zawsze warto zwalczyć o to co dobre i o ludzi którzy są tego warci.Nie bójcie się tego ...
3
sonia 2017-02-01 20:41
I to bardzo wielka szkoda...myślę że przy wsparciu innych marketów nie tylko udało by się zatrzymać tak dobrego pracownika ale również można było utrzeć nosa komuś kto Was zastrasza....nikt nie ma prawa tego robić. Na to sa paragrafy .Nie przychodzicie do pracy żeby sie bać. Nie jestescie w niczym gorsi od ludzi którzy stoją nad Wami. ...odwalacie kawał roboty....dobrej roboty i wiem ze większość ludzi lubi tą pracę. Nie dajcie sobie tego odebrać, macie nie tylko obowiązki ale też prawa.
7
Taka z tex 2017-02-03 22:28
Prawda
1
igor 2017-02-11 00:41
firma nie zwalnia bez przyczyny.....
1
Zzzzzz 2017-02-11 10:15
Nie polecam. Marne wypłaty,nie ma co liczyć na premie, bo target jest nie do zrealizowania. Za nadgodziny nie płacą, dają do odbioru ( oczywiście na wieczne oddanie,bo nigdy nie ma warunków, żeby je wybrać). Po odejściu z pracy za nadgodziny mi nie zapłacono. Do tego częste kontrolę RKS i tzw 'os',którym zawsze coś się nie podoba. Jeśli Waszym RKS'em jest pani D. to serdecznie współczuję. Widać, że nie zależy jej na pracownikach. Traktuje ich po prostu jak tanią siłę robocza. Narzekania że strony całej ekipy ze sklepu, że KM którego zatrudniła,nigdy nie pracujący na sklepie, który ma problemy z dodaniem 2 plus 2 to marna pomoc dla nas, a wręcz odwrotnie też do niej nie dociera. Ogólnie ujmując, trzymać się z daleka
2
Zzzzzz 2017-02-11 10:18
Nie polecam. Marne wypłaty,nie ma co liczyć na premie, bo target jest nie do zrealizowania. Za nadgodziny nie płacą, dają do odbioru ( oczywiście na wieczne oddanie,bo nigdy nie ma warunków, żeby je wybrać). Po odejściu z pracy za nadgodziny mi nie zapłacono. Do tego częste kontrolę RKS i tzw 'os',którym zawsze coś się nie podoba. Jeśli Waszym RKS'em jest pani D. to serdecznie współczuję. Widać, że nie zależy jej na pracownikach. Traktuje ich po prostu jak tanią siłę robocza. Narzekania że strony całej ekipy ze sklepu, że KM którego zatrudniła,nigdy nie pracujący na sklepie, który ma problemy z dodaniem 2 plus 2 to marna pomoc dla nas, a wręcz odwrotnie też do niej nie dociera. Ogólnie ujmując, trzymać się z daleka
4
..... 2017-02-11 21:42
Czyżby napewno .......
zniesmaczona 2017-02-12 12:20
Praca na magazynie w Mysłowicach - zapierniczasz i ciągle do ciebie coś mają. Liderka chodzi jak oficer ss i szyderczo się uśmiecha. Wprowadza taki chaos że nie masz ochoty przychodzić do pracy. Ciągle kogoś przyjmują a za chwile zwalniają - oczywiście umowa zlecenie. Przyjdziez do pracy i powiedzą ci że pracujesz ostatni dzień tak więc możesz iść do domu albo przepracować ten ostatni dzień - jesteś po prostu zwykłym robolem i zapchaj-dziurą. Na umowę o pracę jeszcze mniej zarobisz.
3
Mgiełka 2017-02-19 12:52
Ogólnie to jest dobra firma. Problemy są wszędzie i tylko od sposobu ich rozwiązania zależy atmosfera w firmie czy pozycja firmy na rynku. Pracując tu wiem, że to nie jest strata czasu a wręcz przeciwnie. Praca w Adesso daje mi poczucie dowartościowania.
Zostaw swoją opinię o Adesso - Andrychów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Adesso