logo Amway Business Centre Europe

Amway Business Centre Europe

Kraków

Opinie o Amway Business Centre Europe

Stefan 2015-09-27 17:55:47
Totalne nieporozumienie. Firma zarządzana przez idiotów, traktujaca pracowników jak najwieksze ścierow. 20h nadgodzin tygodniowo, przestarzałe procesy, brak jakichkolwiek perspektyw
AAA 2016-01-22 21:42:08
To zalezy :) od tego do jakiego dzialu trafisz, na jakiego szefa, na jakie stanowisko. Ogolnie bardzo przyjazna firma, super atmosfera, spoko ludzie. Moim zdaniem warta polecenia. Nadgodziny sa, ale nie we wszystkich dzialach; warto dodac, ze platne, co niestety nie wszedzie jest norma. Firma idealna nie jest, ale jak do tej pory najlepsza w jakiej pracowalem. Pozdr
DJ 2016-10-02 11:58:03
Centrum obsługuje kilka rynków w Europie - można sobie sprawdzić w necie - w tym tez i Bułgarię.
Stąd wymagania co do języków nie powinny dziwić. Pozdrawiam.
1
hihi 2016-10-02 12:04:58
Ja to bym się załapał, zwłaszcza na takiego voice specialist, bo najważniejsze o to, żeby zadbać o stabilne warunki finansowe, skoro umowa i tak jest respektowana.
Zawiedziony 2016-12-07 05:05:14
Jeśli ktoś rozważałby podjęcie pracy w Contact Center, to bardzo mocno odradzam. Kołchoz, stres, chaos, wymuszanie nadgodzin, brak poszanowania pracownika. Zwolnienia są nagłe, niezapowiedziane, nie zdążysz nawet pożegnać się z kolegami czy zabrać swoich rzeczy z biurka. Koleżanka czy kolega był, a nagle go nie ma. Omijajcie Amway szerokim łukiem.
Zostaw swoją opinię o Amway Business Centre Europe - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amway Business Centre Europe