brak logo

P.U.T. Wagner-Service Sp. j.

Świętochłowice

Opinie o P.U.T. Wagner-Service Sp. j.

PAW 2014-04-07 19:23
Dość niska podstawa, i premia z którą ma być wspaniale ale chętnie ją szefowie odbierają a to za twój nieznaczny błąd a to z powodu słabego miesiąca, czy z winy kryzysu - ostatnie 4 lata. Praca przy chemii, przy farbach, naprawy u kilenta nie rozliczanie z nadgodzin z czasu powrotów z serwisów, spora odp względem co naprawiamy a są to skomplikowane urządzenia, brak szkoleń i pomocy ze strony innych pracowników. Dużo doświadczonych pracowników się zwalnia co świadczy o nie najlepszym podejściu do swojej kadry. Nie polecam na dłużej.
15
ADW 2015-03-23 21:01
To co piszesz jest zupełną nie prawdą co do podstawy to jest ok premia nigdy nie była zabrana z żadnego powodu. Praca jak każda inna jeżeli rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki to raczej w żadnej firmie nikt nikogo nie rozlicza. Szefowie w firmie WAGNER-SERVICE są co do pracowników jak najbardziej w porządku. Szkolenia odbywają się regularnie i są także wyjazdy do WAGNERA do centrali do Niemiec. Co do zwolnień pracowników to jest to bzdura a do tego są przyjmowani nowi. Ludzie pracują po kilka lat i nie planują zmiany pracy. Życzę każdemu takiej atmosfery i szefostwa w jego firmie jaka jest w WAGNER-SERVICE.
Polecam pracę w tej firmie a ludzie piszący takie bzdury po prostu zazdroszczą takiego pracodawcy.
11
Rekrut 2016-04-28 23:31
Moja wypowiedź jest połączeniem oceny firmy i opisu rekrutacji dlatego zdecydowałem się umieścić to tutaj.
Rozmowa w siedzibie firmy w Świętochłowicach. Proces wieloetapowy w odstępach 3 tygodniowych.
Startowałem na serwisanta ze wskazaniem na automatyka. Zajmuję się serwisem automatyki przemysłowej naście lat i wiem, że wszędzie jest ona bardzo do siebie podobna najczęściej różni się tylko elementem wykonawczym (nóż, frez, palnik, dysza, itd). Na tej rozmowie odniosłem wrażenie jak by chcieli mi wmówić, że u nich jest inaczej i moje doświadczenie niewiele znaczy. Moją uwagę zwróciły również takie pytania jak:
1. Co do tej pory dowiedziałem się o firmie.
Warto przestudiować ich stronę. Tylko, że jak masz być tylko serwisantem (a nie marketingowcem) to po co Ci te informacje. Jako serwisanta będą Cię interesować informacje które są raczej ukrywane przed "światłem dziennym". Moim zdaniem na początek wystarczy wiedzieć, że zajmują się malowaniem. Czyli automatyka przemysłowa plus pistolet do malowania w dużym uproszczeniu, ale wystarczy.
2. Jak wyglądał mój dzień pracy w poprzedniej firmie (w szczegółach)
Praca montażysty-serwisanta na wyjeździe wszędzie wygląda tak samo to jeżeli ktoś to robił to po co o to pytać. Rzeczą oczywistą jest, że na montażu czy przy serwisie zawsze występują problemy zarówno ze strony sprzętu jak i klienta i trzeba je rozwiązywać.
3. Czy zdaję sobie sprawę z rozmiarów montowanych urządzeń (linia zajmuje całą halę). No tak tylko, że rozmiar robiły kabiny lakiernicze, a nie automatyka. Też montowałem maszyny które zajmowały znaczną część hali a montaż automatyki polegał na powciskaniu wtyczek i podłączeniu zasilania. Tak więc należy się liczyć z pracami typu skręcanie kabin, układanie korytek, przeciąganie dziesiątków kabli, spawanie i tym podobne prace montażowe często z użyciem suwnicy o którą trzeba się bić z pracownikami produkcji jeżeli nie jest to nowa hala.
Na koniec najprzykrzejsze moje wrażenie. Na moje oko to kolejny zakład gdzie bardzo dobrze przez proces rekrutacji przejdą dobrze wyszczekane cwaniaczki (za chwilę pojawią się prawdopodobnie dobrze wyszczekane komentarze mojego opisu). Z doświadczenia wiem, że ten typ ludzi nie bardzo nadaje się do tego typu prac, ale to już nie moja sprawa. Co do zarobków to do tego etapu (był by to 3) nie doszedłem, bo podpisałem umowę z inną firma. Tutaj raczej byłem spalony, nie będę czarował, trochę mi szkoda.
Ogólnie wydaje mi się, że jest to niezła firma. Poprzednio pracowałem w firmie będącej filia firmy niemieckiej i była to jak dotąd moja najlepsza praca. Tak więc jeżeli ktoś potrafi puścić dobry bajer to do dzieła, składać papiery i życzę powodzenia. Mi się nie udało.
4
Bla 2016-07-12 18:14
Tych którzy myślą, że to filia firmy WAGNER GmbH, wyprowadzam z błędu - to jest Polska firma, importer niemieckiego producenta, więc nie ma co liczyć na korporacyjne standardy pracy. Opowieści z rekrutacji o super rodzinnej atmosferze też można między bajki włożyć. Firmę prowadzi dwóch braci - wszystko zależy od tego z którym się współpracuje. Pensje rzeczywiście składają się w dużej mierze z premii. S. raczej stara się zaoszczędzić na pracownikach niż ich docenić, czyli prędzej ją zabierze niż coś doda. Co miesiąc wielogodzinne i jałowe spotkania, standardem są telefony poza godzinami pracy i na urlopie, ale nie to jest jego największym minusem a brak szacunku do pracowników. Potwierdza to spora rotacja pracowników od pewnego czasu. Nie polecam jeśli ktoś ma inną opcję.
4
Rekrut 2016-07-14 00:16
Oj, chyba się pomyliłem w ocenie tej firmy. Widzę ponownie ogłoszenia na kierownika serwisu i serwisanta. Minęły 3 miesiące, to oznacza, że po okresie próbnym któraś ze stron była niezadowolona. Jednocześnie świadczy to o rotacji w firmie a to już nie jest dobrze. Jeżeli to firma zrezygnowała to radzę przeczytać mój poprzedni post a będziecie wiedzieć jacy ludzie nie nadają się do tego typu pracy. Jeżeli zrezygnował pracownik to jest bardzo źle i musiałbym odszczekać ocenę firmy z mojego poprzedniego postu.
3
PUTa 2016-09-07 21:48
Kolejna firma porażka. Zdecydowanie nie jest to miejsce dla ludzi ceniących profesjonalizm, porządek i rozsądek w działaniach na płaszczyźnie zawodowej.

Na wstępie popatrzcie chociażby na treść ogłoszenia - za każdym razem z błędami. Taki szczegół...

Generalnie mała firma, ale od jakiegoś czasu o zapędach wdrażania jakiegoś tam ładu, zbliżonego do korporacyjnego, który miałby być lekiem na wszystko. Tyle że nikt tam nie widział ani korpo, ani ładu na oczy :)

Z kasą też coraz gorzej, ale jak ma być, skoro większość marży jest wyrzucana w błoto. Tylko i wyłącznie za sprawą idiotycznych posunięć w zarządzaniu.
No i musi komuś pasować układ minimalna podstawa + jakaś tam premia. Ja już z tego wyrosłem w każdym razie...
Trzeba jednak przyznać że kasa na czas i bez kopert pod stołem. No chyba że w związku z "ekwiwalentem" za urlop. Roczny niewidoczny dla wielu :)

Kodeks Pracy jest dla nich tym, czym Konstytucja dla PiS. Tzn stosują, ale wybiórczo.
A uważam, że to już nie te czasy, żebyśmy się na to masowo godzili.

Rekrut - nie masz czego żałować. Nie ma tu nic więcej do dodania.
Tzn trochę zależy od zakątka firmy w który się trafi, ale na stanowiskach technicznych to średnio. Choć niektórym pasuje..
Dwóch szefów: jeden rozsądniejszy i przyjemniejszy, a drugi to S.

A rotacja? Pokażcie mi dobrą, albo przynajmniej akceptowalnie przyzwoitą firmę, w której rotacja jest na takim poziomie.

Co do kierowników serwisu- podobnie jak na funkcjonowanie całej firmy, tak i na wymagania względem KS szefostwo zwyczajnie nie ma racjonalnego pomysłu, ani tym bardziej długofalowego planu. Ciężko sprostać wymaganiom, których nie ma. A raczej są, ale nigdy ich rzetelnie nie zdefiniowano. Taka sytuacja :)
12
TeZRekrut 2016-09-09 08:41
Byłem na rozmowie już jakiś czas temu, ale widzę że nic się chyba nie zmieniło. Rozmowa kwalifikacjna to u mnie też był popis niekompetencji.
Szczególnie taki jeden tęgszy jegomość, mianujący się inżynierem. Co on wygadywał... Ego na najwyższym poziomie, a technicznie to raczej średni był. Zadawali mi dziwne pytania, jakby nie mieli sensownych.
10
Xx 2016-11-05 12:42
Tragedia i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na kółkach.Szczerze nie polecam.Strata czasu.
4
arbeiter 2017-01-25 22:07
W zasadzie wszystko się zgadza co piszecie od 2016,- fma Polska z wszystkimi problemami ludzi wyuczonych w tym kraju. Z centralą GMBH kompletnie nie ma nic wspólnego hmm może ten trójkącik nad "A" w nazwie. firma składa się z kilkunastu inteligentnych ludzi technicznych reszta się po prostu wiezie od wielu lat. Twarze co 6 mies nowe nic nie wnoszące - próba interwencji kończy się wylaniem. Zwolnienia dokonuje dziewczyna pod wyimaginowanymi problemami - nie rozumiejąca nawet co mówi.

"na funkcjonowanie całej firmy, tak i na wymagania względem KS szefostwo zwyczajnie nie ma racjonalnego pomysłu, ani tym bardziej długofalowego planu. Ciężko sprostać wymaganiom, których nie ma" - faktycznie racja po całej Lini.

Nie ma czego żałować REKRUT - przynajmniej ja już nie mam czego żałować - jest wiele konkretnych firm i to w ich okolicy. Kasa nawet jest lepsza - a oni niebawem odczują co znaczy brak rąk do pracy - będą z up rekrutować na siłę.
7
Pracownik Wagner Service 2017-04-18 22:52
Drogi Rekrucie, pracuje w Firmie od 2 lat i mam bezpośredni udział w procesie rekrutacji. Ogłoszenia publikowane są wielokrotnie z prostego powodu - Firma szuka właściwej osoby na właściwe stanowisko. Ne oznacza to wcale rezygnacji ze strony pracodawcy czy pracownika ale o przemyślaną decyzję. Dodam że proces rekrutacji na stanowisko Kierownika Serwisu pochłonął dużo czasu i energii ale zakończył się prawdziwym sukcesem. I o to właśnie chodziło.
4
Aktualnie zatrudniony 2017-04-18 23:23
Odnosząc się do powyższych opinii domniemam byłych i niedoszłych pracowników (tak wynika przynajmniej z treści zapisów) chciałabym sprostować a raczej wypowiedzieć się z perspektywy osoby aktualnie pracującej w Firmie....
Po pierwsze ogłoszenia pojawiające się na pracuj.pl - świadczą o rotacji ale wewnętrznej (awanse) a także o rozwoju firmy.
Owszem, jak w każdej Firmie rozwiązania stosunków pracy mają miejsce ale takie są realia dzisiejszego rynku pracy zarówno ze strony pracodawcy jak i pracownika. Czasy kiedy wiązało się z Firmą na "dzieścia" lat dawno minęły.... chociaż w PUT Wagner można napotkać osoby z dwu-cyfrowym stażem pracy.
A do osoby twierdzącej że Wagner Polska nie ma nic wspólnego z WAGNER GmbH - faktem jest że PUT W-S jest najbardziej znaczącym dystrybutorem w skali Europy - myślę że to jednak mamy coś wspólnego.
Ja osobiście jestem zaangażowanym i zadowolonym pracownikiem z 4 letnim stażem pracy.
4
Jarząbek 2017-05-12 21:23
Pracownik i Zatrudniony zapomnieli na koniec dodać "Łubu dubu... Jarząbek"
Takie rzeczy 2017-05-13 00:07
Aleś błyskotliwy :)
Swoja droga - rynek pracy jest obecnie rajem dla dobrych fachowcow - a Ci najlepsi w tej dziedzinie chyba jeszcze tam siedza :) powodzenia wszystkim tam pracującym, i pracującym w nowych miejscach - pamiętajcie że pracodawca to nie przymus a wybór. Dwoch stron. I chwala tym, ktorzy ciezka praca tworzyli ta firme i szkola mlode pokolenie - trzymajmy kciuki ze mlodsze im dorówna.
4
Aktualnie zatrudniony - Jarząbek :) 2017-05-14 12:00
Z przyjemnością ...Dodaję..... "łubu dubu" :) pozdrawiam zgorzkniałych :) udanego weekendu ;)
1
Spostrzegawczy 2017-05-17 19:54
Tak patrząc po datach i sposobie pisania to te wszystkie pochwały wyglądają na sprawkę tej samej osoby i to zapewne jakiejś Pani od HR ;)
Nick 2017-05-18 06:14
Sprostowanie.Seria nieprofesjonalnych pogadanek po której następuje intuicyjny wybór to nie jest proces rekrutacyjny.

Awanse wewnętrzne - tak to prawda. Jedna z chorób tej firmy. Pupile dostają awanse, a robić nie ma komu. Chociaż co to za awans, kiedy robi się to samo a zmienia się nazwa stanowiska. No auto może...

"Key account manager" w firmie typu WS...to już naprawdę trzeba się za dużo Forbesa naczytać...
3
Sarkazm 2017-05-29 22:36
"Dodam że proces rekrutacji na stanowisko Kierownika Serwisu pochłonął dużo czasu i energii ale zakończył się prawdziwym sukcesem"....
2
Prawdziwy sukces. 2017-06-10 14:37
Prawdziwy sukces. Sprytny chłopak to i szybko się zorientował w jakie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wpadł.

"W związku z dynamicznym rozwojem firmy...."
pupil 2017-06-12 20:14
Tym wszystkim narzekającym oraz którym nie wyszło życzę odwagi w wyrażaniu swojego zdania również w prawdziwym życiu.

Kozaki w necie, pierdoły na świecie!
3
nikt 2017-06-13 20:22
Takim sukcesem, że właśnie tworzą to stanowisko i szukają kogoś do pracy :)
Chyba jednak nie warto sobie zawracać tym głowy.
Ja 2017-06-14 10:05
Chciałbym aplikować na kierownika serwisu, jednak czytając powyższe opinie zastanawiam się czy ma to jakikolwiek sens? Czy ktoś z obecnych lub byłych pracowników może konkretnie opisać w czym tkwi problem w tej Firmie?
Sarkazm 2017-06-14 11:45
@Ja
w obecnych czasach nie trudno wytropić kto w przeszłości pracował na tym czy innym stanowisku w danej firmie. Zawsze to możesz się skontaktować na prv i porozmawiać. Ja tak zrobiłem w paru przypadkach i myślę że to był dobry pomysł. Uratowało mnie to kilka razy.
nie polecam 2017-06-18 18:50
Kierownicy serwisu wytrzymują na tym stanowisku średnio rok, potem odchodzą albo są zwalniani. Samo to już dużo mówi o tym czy warto.
Potwierdzenie znajdziesz tutaj - ktoś z firmy zaangażowany w rekrutacje pisze "Dodam że proces rekrutacji na stanowisko Kierownika Serwisu pochłonął dużo czasu i energii ale zakończył się prawdziwym sukcesem". Nie mija nawet rok i ogłoszenie pojawia sie ponownie.
Panuje ogólny chaos, szefostwo nie ma do końca pomysłu na to stanowisko, za to bardzo chętnie przychodzi z pretensjami i kolejnymi wymaganiami. O ile nad innymi stanowiskami w tej firmie można by się zastanawiać o tyle KS to strzał w stopę.
"ktoś zaangażowany z Firmy pisze" 2017-06-23 10:20
Na tego typu portalach wypowiadają się najczęściej ludzie nie pracujący już w konkretnych firmach, którzy się nie dogadali i są źli na byłego pracodawcę.
Jeśli osoba pisząca odeszła to zupełnie nie rozumiem zaangażowania w sprawy byłego pracodawcy.... a jeśli pracuje to chyba pora na chwilę refleksji.... :)
Osobiście współczuję takiej ilości zgryzoty i życzę "zdrowej" przemiany oraz powodzenia :)


Zostaw swoją opinię o P.U.T. Wagner-Service Sp. j. - Świętochłowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.U.T. Wagner-Service Sp. j.