logo GSP GROUP sp.z.o.o

GSP GROUP sp.z.o.o

Łódź

Najmocniejszą stroną firmy GSP Group jest przede wszystkim kadra pracownicza. Dzięki wieloletnim szkoleniom i dbałością o pracowników uzyskaliśmy profesjonalną i sprawdzoną załogę.
Wywiadu udzielił:
Paweł Szymala Dyrektor ds. Controllingu GSP GROUP sp.z.o.o
Proszę powiedzieć coś więcej o początkach firmy.
Firma GSP Group Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku. Filozofia działania opierała się na potrzebie zapewnienia czystej wody w gospodarstwach domowych. Pierwszym krokiem w tę stronę było zaoferowanie naszym odbiorcom wymiany przestarzałych instalacji wodnych na nowy typ systemu sanitarnego z PVC i CPVC. Z biegiem lat nasza oferta instalacji sanitarnych rozszerzyła się o kilka innowacyjnych systemów sanitarnych PP, PEX, PE, QC W 1997 roku zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o filtry do wody marki Aquafilter®  oraz Aquamarket®.
 
Z czego jesteście Państwo znani?
Firma specjalizuje się w doborze instalacji sanitarnych oraz filtrów do wody. Poprzez profesjonalną kadrę jesteśmy w stanie dobrać rozwiązania pomagające użytkownikom dostarczać czystą wodę.
 
Jakimi osiągnięciami może pochwalić się firma?
Spółka stała się wiodącym liderem wśród dystrybutorów systemów oczyszczania wody i instalacji sanitarnych. Wielokrotnie została nagrodzona prestiżowymi. W 2002 przystąpiła do stowarzyszenia Water Quality Association z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Firma spełniania rygorystyczne standardy dla produktów mających kontakt z wodą pitną, stawiane przez międzynarodowe organizacje.
 
Silne strony Państwa działalności na przestrzeni czasu w jakim działa?
Najmocniejszą stroną firmy GSP Group jest przede wszystkim kadra pracownicza. Dzięki wieloletnim szkoleniom i dbałością o pracowników uzyskaliśmy profesjonalną i sprawdzoną załogę. 
Drugim mocnym elementem naszej firmy jest szeroka gama asortymentowa, która jest wynikiem naszego doświadczenia. Zarówno szeroka gama jak i najwyższa Jakość produktów pozwala nam na dotarcie do najbardziej wymagających klientów.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu realizujemy również wszelkie metody oczyszczania wody wykorzystując do tego celu wszystkie dostępne na rynku rozwiązania technologiczne. GSP Group monitoruje działalność producentów, z którymi współpracuje w celu zapewnienia, że spełniają wytyczne dla procesów produkcyjnych i stosowanych materiałów. Produkty są testowane w celu zapewnienia zgodności z normami branżowymi, wydajności oraz wymagań certyfikacji. 
 
Tyle lat na rynku- co zrobić żeby się utrzymać na pozycji?
Stategię firmy można podzielić na trzy aspekty. Pierwsza tzw. Public Relations czyli między innymi udział w targach branżowych na całym świecie ( Amsterdam ( Holandia ) , Shanghai ( Chiny ), Orlando ( USA ) ) oraz  promocja znaku towarowego Aquafilter® , Aquamarket®. . Drugi jest to szeroko rozumiana reklama. Nasza firma prezentuje asortyment jak i rozwiązania zarówno w radio, telewizji, prasie jak i w Internecie. Trzecim jest to promocja sprzedaży tj. uczestniczenie w promocjach ( organizowanie akcji świątecznych ), jak i konkursy dla dystrybutorów.
 
Główne wartości i misja jaką kieruje się GSP GROUP?
Główną wartością i misją GSP Group jest wychodzenie naprzeciw potrzeb Klientów. Do realizacji procesu sprzedaży podchodzimy z najwyższą dbałością o szczegóły, tak by dla Klienta wybrać najkorzystniejsze rozwiązania. Na etapie ofertowania i następnie sprzedaży służymy pomocą i doradztwem. Najważniejszymi dla nas wartościami są:
  • PROFESJONALIZM – wynika z wieloletniego doświadczenia oraz szerokiej wiedzy naszych pracowników. Staramy się, aby poziom jakości naszych usług oraz działanie w pełni zaspokajało oczekiwania naszych Klientów.
  • WSPÓŁPRACA – praca zespołowa jest filarem naszej kultury firmowej, dzielimy się wiedzą i uczymy się od siebie. Budujemy również długofalowe relacje z Klientami opierając je o kompetencje i zrozumienie potrzeb.
  • INNOWACYJNOŚĆ – wyznaczamy nowe kierunki działania, kreujemy trendy, inwestujemy w najnowocześniejsze technologie oraz realizujemy innowacyjne projekty. Zwiększamy w ten sposób potencjał i wartość firmy.
 
Jakie są plany firmy w najbliższym czasie? Jakie cele chcą Państwo osiągnąć?
  • rozbudowa sieci dystrybucji o rynki Ameryki Północnej/Południowej oraz Bliski Wschód
  • zwiększenie produkcji poprzez optymalizację procesów
  • utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta