brak logo

Chm Sp. z o.o.

Lewickie

Opinie o Chm Sp. z o.o.

synu 2012-06-08 20:06
1250 na start na cnc
2
Były operator 2012-06-21 18:44
Czyli zarobki utknęły w miejscu od ładnych kilku lat. Żeby operator CNC dostawał 1250zł! W dziesiejszych czasach gdzie tylko o 100zł mniejsza jest minimalna krajowa! SKANDAL!!! Czyli domyślam się że w przeciągu dwóch, trzech lat nie ma co liczyć na chociażby 2000zł.
1
Albercik 2012-07-04 10:12
Raczej nie ma co liczyć xD Ale w tym kraju chyba wszyscy się dogadali i wszędzie podobnie płacą.
1
e? 2012-08-10 23:31
Przypadkiem znalazłem ogłoszenie pracy z CHM elektronik-programista. Ile można zarobić na tym stanowisku? Czy w ogóle jest sens słać CV. Czy już ktoś taki tam pracuje czy to będzie nowa komórka?
3
wąż 2012-08-13 16:00
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , straszy ze zabierze premie, wprowadził zakaz wychodzenia za żółtą linię, każde zostawać po dzwonku i nie można przychodzić wcześniej na stanowiska niż zadzwoni dzwonek, nie można chodzić do kibla przed końcem roboty(usunięte przez administratora)
1
Pracus 2013-02-17 20:46
Mozecie powiedziec jakie sa zarobki na start w tej firmie ? Jak warunki pracy panuja obecnie czy tak jak w opisach czy jakas poprawa ? Jestem zainteresowany praca w tej firmie mysle zlozyc CV i podanie ale sie waham , moze ktos opisze cos wiecej na temat .
qwert 2013-05-24 14:07
to zajedz i pogadaj jaka stawke dostaniesz, jak cos umiesz to dostaniesz wieksza proste... na start 2000 cnc mozna dostac a pozniej egzaminy o kolejne grupy.
1
renegat 2014-02-15 18:02
WITAM.BRAMKI I WYKRYWACZE SA DLATEGO ZE WLASCICIEL SAM PRZEZ TO PRZECHODZIL W PEWNYM SANATORIUM A CO DO (usunięte przez administratora)TO MACIE RACJE TO (usunięte przez administratora)CHOC SAM ZNAM WLASCICIELA I PRACUJE NA MASZYNACH CNC.NIE ZATRUDNIL BYM SIE W CHM GDYBY NAWET PAN MIKOLAJ PLACILBY MI 100 ZLOTYCH ZA GODZINE.I TAKA FIRMA ZBIERA NAGRODY-OBLUDA.
1
ja 2014-02-19 16:50
tzn, że znajomy nie jest w porządku:)
ja 2014-02-19 16:51
Święta prawda.
zainteresowana pracą 2014-02-23 11:02
a czy ktoś da jakąś opinię na temat pracy w biurze? tam też nie można używać swego telefonu? Jak tam płacą i czy jest jakiś socjal? Słyszłam, że są jakieś premie ale za co?
6
zainteresowana pracą 2014-02-23 11:05
mam jeszcze pytanie odnośnie nadgodzin. Czy jak trzeba zostać po pracy po godzinach to płacą za to? Czy może wogóle nadgodzin w tej firmie nie ma?
RAINOr 2014-03-14 20:35
Znajomy jest w porzadku to pracodawca traktuje innych ktorym sie powinela noga zle choc nie powinien bo sam to przeszedl,ale chyba tam pracujesz i sobie chwalisz te prace ale czy zasuwasz na cnc za 1200 zl.Tam pracujacy ludzie daja zarobic i to sporo pracodawcy ale czy ich praca jest adekwatnie wyceniana do ich wkladu-jak wiesz to odpisz tylko powaznie
1
trele 2014-04-26 22:15
pracuje w chm jakis czas. na pierwszy rzut oka wydaje sie byc to firma dobra organizacyjnie itp...jednak po jakims czasie zmienilo sie me pole widzenia zwlaszcza na polerni. osoby ktore chodza na piwko z mistrzem,kierownikiem maja sie super..robia co chca..w sumie nie musza pracowac..moga rozmaiwac ile chca...jest tak ze pracyjemy a one stoja i gadaja to z tym,to z tamtym..przez 5 godz w pracy gadaja a 3 pracuja i nikt im nic nie powie..jak to jest??? to ja nie moge poozmawiac z kims a inna moze stac i nawijac ile chce..to ze ja ide do kibla3razy jest BE a ktos chodzi po dzialach i zabawia sie jest ok?? nie jest to zazdrosc tylko denerwuje mnie brak sprawiedliwosci i ze niektorzy sa nietykalni.do Pana prezesa strach isc bo moze zwolnic,do kierownika czy mistrza nic nie powiem bo premie uwala,i tak kolo kreci sie,niestety. chce rozwijac sie w tej firmie ale nikt nie chce mi pomoc!
6
renegat 2014-06-21 21:34
masz racje dupolizy zawsze sa na czasie a co do pana prezesa to gdy byl nim pan mikolaj wszystko bylo ok ale gdy rzadzi teraz (usunięte przez administratora)to jest do (usunięte przez administratora).
1
przemO 2015-01-13 16:14
zastanawiam sie nad niektórymi osobami które krytykują.....Może też idzcie na piwko z mistrzem,co Was powstrzymuje? Ja tam wolę skupić się na temacie dotyczącym warunków pracy w firmie, a konkretnie firma jasno przedstawia warunki wspołpracy, czy wynagrodzenia wypłacane są terminowo oraz jak wygląda proces rekrutacji i rozmowa kwalifikacyjna?
2
renegat 2015-02-22 16:33
rozmowa kwalifikacyjna polega na rozmowie z synem pana mikołaja marcinem sporo pytań fachowych ale gdy masz wykształcenie techniczne to sobie poradzisz ale niby dobrze płacą choc nie szanuja ludzi a co do piwa integracja jest wskazana
renegat 2015-02-22 16:42
jeszcze raz zabiorę głos pracuję na zmianie we dwójke na ośmiu maszynach cnc a gdybym przeszedł do CHM ile bym zarobił.Może choc raz uczciwie zabierze głos młody prezes o ile ma odwagę,ale chyba mu tego brakuje bo nie pozwala mu ten drugi który ma na imie strach
2
Andrzej 2015-04-07 19:39
A co powiecie o pracy brygadzistów - ile trzeba pracować i jakie są zarobki? jakie macie zdanie o zachowaniu brygadzistów, czy panuje tam duży rygor? Pytam bo chciałbym złożyć swoją aplikację na staż a potem może stały angaż.
staz 2015-04-15 10:06
A czy ktos wie jak wygląda test w rekrutacji na staż? O co pytają i co tzn ze sprawdzają wiedze ogolna?
6
. 2015-05-08 23:49
Gościu masz tupet / ambicję... Żeby dostać się na brygadzistę z zewnątrz masz tylko jedno wyjście a w zasadzie wejście - znajomości z miłościwie obecnie nam panującym....
1
b. 2015-10-22 00:21
Pracowalam w tej firmie jeszcze na probnym kilka lat temu i powiem ze nie zaluje ze mi nie przedluzyli umowy.Mistrz powinien juz dawno z tamtad poleciec,pracowalam na polerni i nie bylo ok,do tego wiecznie cos mu nie pasowalo. Mial uprzedzenia do kobiet o imieniu Barbara,zaloga w sumie ok,jollicik tez.
2
sztefi 2016-02-05 20:48
Ale jakich obcych? Języka angielskiego czy innego?
sarkazm 2016-02-07 01:43
sarkazm dotyczący ostatnich wydarzeń w firmie zauważony i doceniony :-)
2
huber 2016-02-27 08:00
sluchajcie. teraz w firmie dzieja sie dziwne rzeczy. zwolnienie grupowe dla uratowania sytuacji finansowej,spokojnie...tyle ze zwalniajac 20 pracownikow PRODUKCJI nie zaoszczedzi sie wiele. gdyby Pan Charkiewicz zadecydowal.ze zwolni ze 3 kierownikow,to by mu wyszlo co tych 20 zwyklych roboli. jednak tak nie jest. kazdy pracownik fizyczny moze ma z 10 nad soba tzn,brygadzista,mistrz,kierownik, dyrektor itp. po co ich tam tyle?? po co mi mistrz kiedy on nic nie umie??? Pan Waldemar W, pozbyl sie dobrych pracownikow,bo to on typowal do eliminacji ludzi. ludzie maja zal do niego,a on glupek jeden dalej chodzi i obraza tam ludzi. gdybym mial okazje chetnie porozmawialbym z panem W. jednak szkoda mego cennego czasu dla takiego czlowieka jak on. pan W mowi ze w pracy nie ma czasu na gadanie,a on i jego szajka pseudopracownikow co robia? wystarczy przejsc sie korytarzem przy polerni np..przyjzec sie uwaznie co robi pan W mistrz wielki i jego niektore ulubienice. tam nie wszystkie maja dobrze,jedna moze stac i nic nie robic a kolejna pracuje na te co stoi i udaje,ze pracuje. wstyd panie W.W. wstyd. dorosly czlowiek a zachowuje sie jak gowniarz!! wstyd. firma w sumie ok,niech zmienia tych starych mistrzow,kierownikow na lepsza kadre..na emeryture trzeba isc!!
9
huber 2016-03-10 05:27
zatrudniaja. znajomy mi mowil,ze teraz na kontrol jakosci potrzebuja. Tam jest sporo osob po studniach mechanicznych, sadze ze mogliby zrobic rekrutacje wewnetrzna i wybrac kogos z produkcji. osoby pracujace tam sa rzetelne i wiem, ze poradza sobie na kontroli.
sol 2016-03-13 01:34
a możecie powiedzieć coś o stażach w tej firmie? bo widziałem, że organizowane są po raz kolejny staże wakacyjne i ciekawy jestem, czy w ogóle warto nad tym myśleć
Hm 2016-04-02 13:36
Pisząc tu takie glupoty widać ze srasz po gaciach by to powiedzieć dla Pana W prosto w oczy .
1
kropka 2016-04-09 20:14
odnoszac sie do paskudnych komentarzy odnosnie pewnego Pana jest mi przykro,ze ktos kto juz nie pracuje w firmie ChM obraza Go. Zarazem obraza mnie, moje kolezanki z pracy. Jesli nawet pan Huber mial z nim klopoty, oznacza to, ze nie potrafili sie porozumiec. Kazdy z nas jest inny i nikt nie musi wszystkich lubic ani nikt nie musi lubic mnie. Jest to praca,sa tam przelozeni i nalezy sie ich sluchac. A pozatym do pracy nie chodzi sie po to by miec cudowne kolezanki badz kolegow, idziemy tam by robic co nam mowia, placa nam za to.
2
m 2016-04-10 12:39
Dokładnie Kropka - zgadzam się, znam W. i wiem jak jest, zresztą inni też wiedzą. Ludzie zakompleksieni, zawistni, brakuje im odwagi, żeby powiedzieć cokolwiek prosto w oczy, tylko na forach pewni siebie.
3
czujny 2016-05-08 16:36
Do "NATAN" a skąd ty wiesz że "niedługo mają się pojawić kolejne ogłoszenia o pracę? Może ty nie NATAN jesteś a.... LAWETA? Co? powiedz szczerze?
1
babcia 2016-05-10 22:12
no dawno nie yło nic, 2 lata temu szukali do pensjonatu na prowadzenie ostatnio małżeństwa, i cisza.
nick 2017-04-04 23:33
Bagno, kolesiostwo, mobing, duże wymagania małe płace
7
free man 2017-04-07 10:49
mistrzowie mają swoich ulubieńców którym to dają wyższe premie, albo na egzaminach na wyższe grupy zarobkowe też zdają osoby które mają zdać np. egzamin na 11 grupę powinien trwać około 2 godzin, natomiast pupil jednego majstra zdawał 30 min. umiejętności się nie liczą tylko układziki. jeżeli ktoś się zastanawia nad podjęciem pracy w tej firmie to musi liczyć się z tym że jak nie będzie mowiąc delikatnie się podlizywał to wiele nie osiągnie
8
Iwona 2017-04-21 10:56
@nick co rozumiesz przez mobbing? Kodeks pracy definiuje go jako "działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników." Czy takie sytuacje dzieją się w firmie. Pamiętaj, że firma ma obowiązek przeciwdziałania takim zachowaniom. Próbowałeś je zgłaszać?
2
Pani K 2017-04-22 12:57
Czytajac komentarze juz sama nnie wiem czy isc tam pracowac. kilka osob mowilo ze potrzebuja tam do pracy bylam chetna na pojscie tam. ale teraz to juz mam wahania
miki 2017-04-23 19:40
na jakie stanowisko?
Gal 2017-04-24 21:03
Wszyscy aspirujący do pracy w ChM sp. z o.o. muszą wziąć pod uwagę, iż jest to firma "rodzinna" ze wszystkim plusami i minusami tej sytuacji. Ch -M to pierwsze litery imienia i nazwiska szefa oraz jego wszystkich (?) dzieci - tak tak... mają również imiona zaczynające się na M...

Musicie pamiętać, iż obecnie w firmie obowiązuje całkowity i "bezwzględnie" egzekwowany zakaz wnoszenia na teren firmy wszystkich płynów we wszelakich pojemnikach. Czy można wnieść jogurt? Zupę? Sprawdźcie sami. Zakaz wisi na drzwiach wejściowych do firmy - zapraszam do sprawdzenia - jest widoczny bez wchodzenia na teren przedsiębiorstwa i ogólnie dostępny.

5
jim 2017-04-25 19:29
A kto będzie nowym Prezesem? Może macie jakieś konkretne pomysły?
1
CBŚ 2017-04-30 19:42
No dobra - a to prawda z tymi 9 podlaskimi prezesami i ich przymusowym spotkaniem z "kolegami" z CBŚ ?
walle 2017-05-26 06:52
nie ma opcji,ze polece ten zaklad innej osobie. pierwsza zasada jaka tam obowiazuje to lizac zad przelozonym by miec wspaniale i dobrze w pracy. wymagaja nie wiadomo co,a placa tak jak placa. ucinaja premie. w kadrach nie zalatwisz swojej sprawy pozytywnie dla ciebie.
2
Iwona 2017-05-26 10:16
Obecnie Chm Sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy jako OPERATOR OBRABIAREK CNC. Co jako pracownicy firmy możecie powiedzieć o pracy w tym dziale? Czego mogą się spodziewać osoby, które zdecydują się aplikować?
@walle piszesz, że nie poleciłbyś pracy tutaj. Długo pracowałeś w firmie? Jeśli możesz, to powiedz na jakim stanowisku. W zależności od działu w jakim się pracuje warunki pracy mogą zdecydowanie się różnić nawet w ramach jednej firmy. Taka informacja może być istotna dla osób szukających opinii na temat Chm jako pracodawcy. Wspominasz, że jest problem z komunikacją z działem kadr. Z czego on wynika? Czy inni pracownicy również mają takie wrażenie?
Calin 2017-05-29 21:00
Co możecie powiedzieć czy warto pracować na stanowisko Polerni? Jakie jest wysokość zarobków na tej stanowisko?
Dziękuję za odpowiedź.
ckm 2017-06-13 00:47
warto, lepiej jak w CKM nie ma
Jaśiek 2017-06-14 11:11
Aktualnie dla nowo zatrudnionych osób na produkcji dają 5 tą grupę zaszeregowania - tj. poniżej minimalnej krajowej. Do tego dają dodatek, który nazywa się "wyrównanie do minimalnej krajowej". Po okresie próbnym oczywiście dadzą wyższą grupę zaszeregowania - 6! Czyli przy dłuższym miesiącu nie będzie dodatku do minimalnej krajowej, ale przy krótkim miesiącu (powiedzmy 18 dni pracy) możliwe że nie wyjdzie minimalna krajowa i znowu będzie dodatek - wyrównanie do minimalnej krajowej. Aktualnie moim zdaniem nie ma sensu zatrudniać się na produkcji. Oczywiście pracodawca będzie mydlił oczy możliwością zdawania egzaminów na wyższe grupy - ale można robić to co pół roku. Na polerni mało kto ma 8 grupę, na której z moich wyliczeń wychodzi około 1600 zł netto. Zastanów się czy watro :) A i dolicz około 200 zł na paliwo miesięcznie - chyba że ktoś ma samochód na wodę:)
7
buka....e 2017-06-29 00:39
to chyba jakiś żart? Toż to jaja są, gratulacje dla nowoczesnej, super zarządzanej, rozwojowej firmy si-ejdż-em
1
Piesek L... 2017-07-02 23:57
Pracodawca oszukuję już na samym starcie, nie operator a pomocnik operatora CNC :) Na start dostaniesz najniższą po przedłużeniu jakies 100-150+. Będą Ci oczy mydlić, że będziesz mógł zdawać egzaminy na wyższą grupę, kiedyś to może i tak było, a był taki czas niedawno że około 18 miesięcy nie było egzaminów !! Teraz wróciły były dwa terminy i znów egzaminy zawieszone. Super róbcie tak dalej to nie długo nie będzie komu pracować. Co do tego ogłoszenia to już sporo czasu wisi, zapewne po usłyszeniu pracownika ile będzie zarabiał to nie mógł powstrzymać śmiechu i wychodził. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał jesteś pupiłem mistrza to będziesz miał wyższe nagrody
2
Iwona 2017-07-03 16:01
@Piesek L...
na stronie jest informacja, że oferta została opublikowana dn. 26.06.2017r., więc nie tak dawno. Co sprawia, że myślisz, że oferta wprowadza w błąd? Rozumiem, że może są młodzi, niedoświadczeni jeszcze pracownicy, którzy muszą się zawodu nauczyć pełniąc rolę pomocnika. Chociaż, to że egzaminy na wyższą grupę są przeprowadzane tak rzadko, to niezbyt dobra informacja. Ale czy nie zatrudnia się również doświadczonych operatorów?
123 2017-07-28 20:19
materiał droższy jak złoto???chyba droższy od stali zbrojeniowej....dyskryminacja szeregowego pracownika uważanego z góry za złodzieja,straszenie rewizją osobistą pracowników gdzie każdy rozgarnięty człowiek wie że ochrona STEKOP może ......niewiele.a na pewno z kontrola osobista nie ma nic wspólnego....smiech...
PolowanieNaGęsi 2017-08-01 18:42
Oferta na "operatorów" jest ponawiana. W tym zakładzie na dzień dzisiejszy nie ma szans zdobycia 10 grupy zaszeregowania - czyli operatora. Nawet doświadczeni pracownicy są pomocnikami.
Nie oszukujmy się. Operatorzy (czy pomocnicy operatorów jak nazywa się ich w tym zakładzie) na tę chwilę zarabiają tyle albo i mniej, co osoba wykonująca prace proste np. sprzątaczka (nie obrażając sprzątaczek:) )
Zostaw swoją opinię o Chm Sp. z o.o. - Lewickie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Chm Sp. z o.o.