brak logo

Blum Polska

Swarzędz

Opinie o Blum Polska

Patola 2016-10-12 10:50:11
Ci co mieli szczęście są juz za burtą tej wspaniałej rodzinnej firmy. Bo nie oszukujmy się ponad połowa ludzi z prod. Marzy o tym aby ten dzień był ich ostatnim na kutrze.
4
Barman 2016-10-12 13:34:33
Chłopie, życie sobie za te benefity poukładasz... :D Przekonałeś mnie, nadajesz sie. Co więcej dostrzegam nawet potencjał na kierownicze stanowisko! :D
4
BPL kilkuletni 2016-10-12 16:55:12
Firma, w której pracownik nie ma możliwości rozwoju nawet jeśli jest wybitnie inteligentny, doświadczony i dobry w swoim fachu, w tym co robi. Tacy ludzie są tam niepotrzebni. Odwrotnie - doskonała firma dla osób umiących dobrze ,,grać,, i podlizywać się przełożonym i szefowi- tacy osiągną tam sukces...Smutne ale prawdziwe...:(
11
cyk 2016-10-12 23:29:37
Będzie dobrze :)
1
€€€ 2016-10-13 09:32:27
Tylko się tam dobrze sprzedaj, pilnie potrzebujemy pracowników. Niedługo kolejne zwolnienia.
1
jkjk 2016-10-13 11:42:08
Brawo
zainteresowany 2016-10-14 10:08:55
To jest szansa się dostać.
1
bpl 2016-10-14 11:11:38
jest szansa na pewno ale jak na rozmowie powiedza wam o 20 %premii wydajnosciowej to musicie miec swiadomosc ze 10% to w pocie czola a te ich 20% przez normy z kosmosu nie przepusci nawet maszyna wiec zakladajac nawet ze jestescie super szybkimi robotami nie wyrobicie premii.. ale sa nadgodziny praktycznie w kazdy weekend wiec co 3 miechy dostaniecie na splate zadluzen pptem znow po 2500 wjedzie i potem znowu splata ;) super sprawa zwlaszcza jak ktos nienawidzi swojej zony i dzieci wtedy nie bedzie ich musial w domu ogladac bo dom w tej firmie to hotel ktorego by utrzymać trzeba miec doktorat z zarzadzania finansami :-D
7
Nick 2016-10-14 11:24:37
Tylko ostatnie nadgodziny to porazka kazdego o pare stow oskubali.
3
Barman 2016-10-14 11:42:38
Na szczęście są jeszcze nagany za usprawnienie procesu ;) w kazdej innej firmie pracownik dostał by za to premię ale jak juz wiemy Blum preferuje nietuzinkowe dowodu uznania -drewniane kwiaty etc. Czasem brakuje mi tych kolorowych dni w szuflandii :D
5
bpl 2016-10-14 12:49:47
moze ci troche brakowac bo to co teraz sie dzieje to kabaret :)ogolna zwala z tych pseudo znawców produkcji:)
6
Art 2016-10-15 08:52:03
Oral to słyszałem masz opanowany ale pisać niepotrafisz,widocznie prawdą jest że tacy tam karierę zrobią noooo żal.pl
4
zal.pl 2016-10-15 10:05:06
A ty ani pisać ani czytać nie potrafisz.
lin 2016-10-16 14:09:38
przeczytaj wszystkie ostatnie opinie ,wyobraz sobie ze jesteś w tak opisanym miejscu a następnie pomyśl jaka atmosfera może panowac wśród pracowników niedocenianych i fatalnie traktowanych .już wiesz?
3
lin 2016-10-16 14:10:40
przeczytaj wszystkie ostatnie opinie ,wyobraz sobie ze jesteś w tak opisanym miejscu a następnie pomyśl jaka atmosfera może panowac wśród pracowników niedocenianych i fatalnie traktowanych .już wiesz?
2
€€€ 2016-10-16 21:48:56
Ciekawe do kogo jutro zadzwonią..... :)
1
ZUS 2016-10-19 18:36:18
No i system przekręcił nas na nadgodzinach, szkoda że żadnego info nie było z biura zwyjaśnieniem. Wypadałoby mimo że jesteśmy tylko robolami
5
test 2016-10-27 12:43:18
Pracowałem kiedyś w tej firmie, dawno temu, bynajmniej nie w dziale produkcji. Powiem tyle, że takiego poziomu mobbingu ze strony Prezesa (młody cwaniak) jeszcze nie doświadczyłem. Ci normalni, nie trzęsącymi gaciami współpracownicy doradzali mi podanie gościa do Sądu. Niestety nie zrobiłem tak, albo raczej nie zdążyłem, bo wolałem się ewakuować z tego bagna zastraszonych przez zarząd-czyt. Prezesa, ludzi. Określenie "firma rodzinna" mnie szalenie bawi, ja bym zamiast tego określenia - postawił wokół całego zakładu wieże strażnicze i opłotowanie z drutem kolczastym. To chyba najbardziej pasuje do określenia " [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot;, a dla tych co stracili tu zdrowie nawet " [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zagłady".
13
Nick 2016-10-28 14:54:55
Nie polecam. Radze przeczytac poprzednie posty. Sama prawda.
4
Marcel 2016-11-04 20:05:05
Najgorsi są ludzie z Wrześni Masakra !!!!
2
cyk 2016-11-04 22:11:01
A co z nimi nie tak??
blablabla 2016-11-04 23:40:58
czy ja wiem wydaje mi sie ze z gniezna sa gorsi :P
8
rexona 2016-12-09 16:29:11
jest wypłata a gdzie premia świąteczna, czy to już są oba przelewy? ....ŻENADA
6
gas 2016-12-09 17:17:10
Wszystko jest w jednym przelewie.
niedowierzanie 2016-12-11 07:21:44
Masz pasek od wypłaty ? Więc czytaj ...chyba że masz z tym problem
2
€€€ 2016-12-11 10:15:00
No dobra, premia w łapie to można się zwalniać!
2
Sami Swoi 2016-12-11 17:41:58
Nic ich nie nauczyło to,że ludzie się zwolnili, nadal oszukują z wypłata .
2
€€€ 2016-12-15 13:15:51
Największy kant z premierą jest jak jest się na wypowiedzeniu
4
bpl 2016-12-16 12:35:56
siema. info dla zainteresowanych. jak ktos wam gada ze w vw nie jest tak kolorowo itp. to ma racje vo pracowac trzeba .. ale nikt nie robi testu rekawiczek.. mozna jesc gdzie sie chce
I pracujesz az zrobisz awoje a nie 130 procent za darmo. . wiec jak ktos opcje ma to nie bac sie ! przekonacie sie ze robicie obecnie jak mrówki za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kase. ogolnie nie ma porównania. przepasc po prostu
7
ból. 2016-12-18 12:02:25
Ale ludzi to na wigili Słabiutko
11
Xchmas 2016-12-18 14:09:37
A dziwisz się? :)
2
Barman 2016-12-20 08:07:11
Dobrze prawi! I nawet premię świąteczną dostajesz bez łachy, niezależnie czy pracujesz np tylko jeden dzień pod koniec listopada czy pół roku etc. a że jest to o,4 podstawy to i premia co roku wyższa ;)
Najlepszego na święta załogo!
4
Alex 2016-12-20 14:15:15
Słabiutko słabiutko, ale gwiazda znowu dała popis :))))))
7
bplek 2016-12-20 15:07:24
Cieszmy się że w ogóle dostajemy premie. W innych firmach nie ma a jak jest to w postaci np. paczki.
1
olo 2016-12-20 18:50:50
Temat nr 1 :)
2
Alex 2016-12-20 19:14:31
Powinna dostać zakaz wjazdu na imprezy.
6
blablabla 2016-12-21 17:27:15
nie no poprostu nie bedzie imprez one i tak sa bez sens i coraz mniej ludzi na nie chodzilo
4
Flix 2016-12-21 19:15:27
No lepiej niech sobie odpuszczą impry bo siara jak byk.
3
bpl 2016-12-21 23:10:01
Bez sensu to jesteś Ty imprezy są SPOKO chyba ze nikt nie chcę z tobą gadać to faktycznie może ci się nie podobać
2
bil 2016-12-23 09:28:55
Gwiazda... już dawno się wypaliła,już na swojej zmianie się ośmiesza,a ostatnim popisem to potwierdza.
5
Xxx 2016-12-23 11:14:33
Ona od zawsze była żenująca.
3
Święta Święta i po 2016-12-24 07:09:07
Blum Blum Blum !!! Wszystkiego najlepszego na te święta Bożego Narodzenia !!!
2
Bik 2016-12-29 10:23:31
Takie ,,gwiazdy"" powinno się od razu gasić, ciekawe gdzie był wtedy jej ,,gwiazdor". Na jej miejscu wstyd mi byłoby pokazać się w firmie, trzeba mieć naprawdę nas...ne w głowie...
7
Zdzichu 2016-12-30 11:09:39
W ubiegłym roku gwiazda oczernila naszego kolegę Kamila którego zaatakowała chłopak niczego winny teraz wyszło szydło z worka jakie z niej ziolko
6
Srum 2016-12-30 14:39:46
A kto to wspomniana "gwiazda"? Żoncia prezesa? Kiedyś pracowała w tej firmie.
Jondrodyna 2016-12-30 14:42:01
Takie pytanko, czy ktoś wie co się stało z poprzednim prezesem - Wojtkiem? Czemu odszedł?
1
Zdzichu 2016-12-30 14:48:32
Pewnie trzymał strone pracowników z produkcji i musiał odejść
1
Bik 2016-12-31 10:08:24
Ta ,,gwiazda" to jedna dziewczyna pracująca na Set'ach o radzieckim imieniu (o ile można ją nazwać dziewczyną...)
6
€€€ 2016-12-31 12:14:18
Wszyscy wiemy o kogo chodzi...
4
Jondrodyna 2017-01-04 22:44:23
No dobrze, ale czy ktoś z Was znał poprzedniego prezesa? I wie może, czemu odszedł z firmy? Z tego co wiem to on właśnie rozwinął Blum jeszcze zanim ta firma zawitała do Swarzędza. I był na pewno całkowicie normalnym człowiekiem, w przeciwieństwie do obecnego.
3
Zostaw swoją opinię o Blum Polska - Swarzędz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Blum Polska