logo DGM Direct.Group.Marketing

DGM Direct.Group.Marketing

Kraków

Opinie o DGM Direct.Group.Marketing

ByłaPracownica 2016-11-04 21:23
Ciekawe, który pracownik ma ochotę pisać pozytywne komentarze gdzie jest zatrudniany na umowę zlecenie...
JednaWielkaNiewiadoma 2016-11-07 14:50
Zacząłem tą pracę stosunkowo niedawno. Póki co moje wrażenia całkiem pozytywne. Osoby zajmujące się nowymi osobami bardzo w porządku zawsze udzielają przydatnych informacji czy wskazówek. Pierwsza wypłata będzie raczej słaba ze względu na to iż godziny są liczone dopiero po ukończeniu szkolenia. Ale patrząc na tablicę wyników duża część osób wychodziła około 3200zł więc pensja na prace tego typu jest nie najgorsza. Rekord za poprzedni miesiąc to chyba ponad 7000zł (sporo).
Umowa zlecenie też jest minusem, ale być może też się to zmieni skoro z tego co słyszałem firma bardzo się zmieniła przez ostatnie kilka miesięcy. Ta forma umowy raczej odstrasza
mika 2016-11-07 17:04
Zgadzam się, lepsza byłaby umowa o pracę. Z tego co widzę to bierze się bardzo pod uwagę zdanie pracowników, bo dużo zmienia się na podstawie naszych opinii i to plus. Dlatego przychylam się do powyższych komentarzy. Gdyby doszła to tych zmian jeszcze umowa o pracę to będzie naprawdę super i o to apeluję, jeżeli czyta to ktoś z osób mogących to zmienić.
1
Mateusz 2016-11-12 19:08
Czy ktoś może powiedzieć jak jest teraz z managerami? Coś się poprawiło?
Dział sprzedaży 2016-11-14 18:24
Panie Mateuszu
Nasi managerowie, przechodzą ciągłe szkolenia mające na celu podniesienie ich kompetencji, oraz poprawę satysfakcji z wykonywanych zadań na rzecz zespołu. W tym celu raz w miesiącu przeprowadzana jest ankieta ewaluacyjna z pracy managerów (oceniającymi są nasi doradcy klienta) i na podstawie wyników ankiety podejmujemy stosowne działania.

Aktualnie mamy nowego managera oddziału ocenianego przez wszystkich współpracowników na 4,97 (skala od 1-5), w zakresie kompetencji , zaangażowania i pracy na rzecz zespołu.

Zaznaczam, że 100% naszych managerów zaczynało swoją karierę od stanowiska doradcy klienta, dlatego po awansie na nowe stanowisko, każdy manager potrzebuje około 60 dni na adaptację i przejście kompletu szkoleń.

Pozdrawiam,
Krzysztof Żylski
Rafał 2016-11-16 03:11
Krzysztof taka opinia była na rynku B2B, w tamtym miesiącu. Na rynku B2C ocena wynosi 4,77. Średnia i tak niezła, ale dla ścisłości :)

Polecam suchary roja na aktualnościach :D
Piotr Dąbrowa 2016-11-18 20:30
Witam

Opieracie Państwo w ogłoszeniach wysokość wynagrodzeń, w oparciu o średnie wynagrodzenia na stanowisku doradcy klienta. Czy mogę prosić informację jak Państwo to liczycie?
Dział HR 2016-11-24 17:52
Panie Piotrze
Oczywiście nie jest to tajemnica. Suma wynagrodzeń Naszych Doradców, pracujących powyżej 3 miesięcy, dzielimy przez sumę uzyskanych godzin = ŚREDNIA STAWKA GODZINOWA

STAWKĘ GODZINOWĄ, wynikającą z powyższego mnożymy razy ilość dni, w okresie rozliczeniowym licząc dni od poniedziałku do piątku, razy 8 godzin. Tak wyliczamy średnie zarobki, czyli zgodnie ze stanem faktycznym.

W okresie rozliczeniowym wrzesień średnia jaką uzyskali nasi doradcy wyniosła: 3609,76zł brutto, a dla okresu rozliczeniowego październik 4130,58zł brutto (staż +3 miesiące).

Należy pamiętać, że nie wystarczy rozpocząć z Nami współpracy, żeby móc osiągać takie rezultaty. Jest to jedynie średnia wynikająca z obecnego stanu faktycznego, a uzyskanie jej jest możliwe pod warunkiem intensywnej nauki, czego zresztą oczekujemy od Naszych Doradców.

Pozdrawiam,
Dział HR
Przemysław Górka 2016-11-29 15:12
Czy można jeszcze do Państwa aplikować na stanowisko doradcy klienta?
Dział Rekrutacji DGM 2016-12-01 17:22
Panie Przemysławie, mamy jeszcze wolne wakaty na stanowisko doradcy klienta, zapraszam do wysłania swojego CV na adres: rekrutacja@dg-marketing.pl

Pozdrawiam,
Dział Rekrutacji DGM
Misiek 2016-12-12 16:57
Ja jestem już po szkoleniu i zostałem poproszony przez szkoleniowca o wyrażenie mojej opinii na temat szkolenia. Jak dla mnie szkolenia prowadzone są czytelnie i są na dobrym poziomie. Nie chcę mówić, że są świetnie, bo nie byłem na innych szkoleniach i nie mam porównania, ale złego słowa nie powiem.

Dzwoni się nie łatwo na początku pracy, ale szkolenie mi to na pewno ułatwiło. To co naprawdę bardzo fajne to atmosfera panująca, w biurze, turnieje są w fifę i lotki.
1
Dr.Hackenbush 2016-12-12 22:40
Zlodzieje i tyle . Caly sklad na czele Macius Malus i inne przydupasy jegomosci . Stary cfaniak wykradl baze z TPsa manewrujacy miedzy Netia a Orange...(caly czas baza klientow ta sama) minelo pare lat i dziwie sie ze ta firma jeszcze istnieje ...bede musial ruszyc swoja [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i yebnac pare koktajli ,zeby karma wrocila . I co teraz napisze dzial HR ? ... odradzam nawet najgorszemu wrogowi. Pozdro pajace z zielonek , predzej czy pozniej dobiora wam sie do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Beda was [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z ziemi i z powietrza a o plagach egipskich w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie wspomne ...eventualnie sztuczne cyco-bimbalko pani S.M co ma sine kolana za awans if u know what i mean :)
6
Mateusz 2016-12-19 16:55
Ten gość o którym piszesz, miałeś z nim rozmowę kwalifikacyjną, jakieś szkolenie lub odsłuch?
Rafał 2016-12-26 05:32
Mateusz. Oczywiście, że nie miał, bo pomylił sobie osoby. Maciej, nie prowadzi rozmów kwalifikacyjnych w Krakowie, odsłuchów, ani szkoleń adaptacyjnych (bo pracuje głównie, w Lublinie). Jedyne miejsce z którego mógł znać Macieja to imię i nazwisko na umowie o szkolenie i tyle.

Groźby i obelgi pod adresem osoby, której się na oczy nie widziało, to takie 2/10.






6
MrsKonsultantka 2017-01-21 13:46
Całe szczęście moja przygoda z tą firmą zakończyła się na etapie nie przyjścia na rozmowę. Znalazłam masę NEGATYWNYCH opinii w internecie, zasięgnęłam opinii znajomych którzy tam pracowali/pracują ... Ta firma to jeden wielki KRZAK. Spóźnione wypłaty, nigdy nie jest się pewnym co do wynagrodzenia i do tego bardzo marne pieniądze dla osób zaczynających pracę i nic nie potrafiących, a w ogłoszeniach obiecują gruszki na wierzbie ...
1
Dział HR 2017-01-31 17:56
Szanowni Kandydaci,

Od początku funkcjonowania firmy, przelewy wynagrodzeń zawsze przelewane są, w niezmiennym terminie i nigdy nie zdarzyła się sytuacja jakiegokolwiek odchylenia od tego terminu.

O wysokości wynagrodzeń zawsze wiecie na bieżąco, ponieważ KAŻDY nasz Współpracownik ma wgląd, w raport generowany codziennie z aktualną wysokością wynagrodzenia.

Sam system wynagrodzeń przedstawiany jest przed rozpoczęciem współpracy na szkoleniu adaptacyjnym, za które płacimy, więc każdy ma okazję się z nim zapoznać.

Gruszki i jabłka lubimy, bo do biura dostarczane są świeże owoce, ale system wynagrodzeń i terminowość przelewów są dla nas rzeczą świętą.

Pozdrawiam
Dział HR
Catherina 2017-02-02 20:29
Jeśli nie byłaś nawet na rozmowie to czemu wypowiadasz się w ten sposób. Ja słyszałam opinie i negatywne i pozytywne o tej firmie od osób które tam pracowały, choć nie zawsze oczywisty był dla nich system wynagrodzeń nigdy nie twierdzili że zostali pokrzywdzenie i dostali za mało pieniędzy. Co więcej słyszałam również że atmosfera pracy jest super i ja osobiście byłam na rozmowie i widziałam biuro, które w brew pozorom jest całkiem sympatyczne, a pracujący wydają się całkowicie zadowoleni, mają fajną opcje co do wypoczynku i kawy( gry i zabawy za free). Co prawda nie zdecydowałam się na prace w tym biurze, bo dostałam prace w zawodzie co sprawia mi większą radość, ale wydaje mi się że jest to całkiem dobra opcja dla studentów i poszukujących pracy na najbliższy rok lub dwa
2
umowiony na rozmowe 2017-02-09 12:38
a co za projekty sa?
Mija 2017-02-11 06:25
Orange, ale kończą się już obecne projekty i wchodzą przedłużenia umów dla Orange, także będzie banalnie....
Robert 2017-02-14 19:27
Firma krzak
Abudabi 2017-02-15 15:15
Co masz na myśli?
Mateusz 2017-02-15 20:13
byłem na ich stronie i firma wygląda bardzo solidnie. Jutro idę na rozmowę napiszę więcej.
(-O Lucja O-) 2017-02-16 06:16
Jestem teraz na szkoleniu i jest profesjonalnie przygotowane. Daj znać Mateusz co ty myślisz, po rozmowie? Będziesz miał pewnie rozmowę z Panem Rafałem, taki chłopak w okularach całkiem miły, ja z nim przynajmniej miałam

W biurze jest też trochę udogodnień co mi się podoba, piłkarzyki, lotki, playstation, kawa, owoce, wygląda na to że firma stara się dbać o pracowników, ale praktyka pokaże jak jest z osobami zarządzającymi. Miałam jeszcze okazję poznać takiego starszego Pana, który jest kierownikiem i chłopaka do którego mówią korek, fajny taki;)

Również dam jakąś informację w późniejszym terminie
1
Mateusz 2017-02-16 15:22
Jestem po rozmowie i zostałem umówiony na szkolenie. Oprowadzono mnie po firmie i dla mnie wszystko wygląda spoko, także do zobaczenia (-O Lucja O-)
1
PannaMigotka 2017-02-18 11:07
Tak czytam te wszystkie sztuczne dyskusje i aż płakać ze śmiechu mi się chce. Wszystko kompletne brednie. Kawa, owoce, gry, zabawy ... Może i są, ale jeśli nie robisz wyniku to do widzenia. Zwykła sprzedaż ... Nikt nie będzie płacił pracownikowi, który nie generuje zysków dla firmy ... Ciągła rotacja pracowników. Z ludźmi z którymi zaczynasz nie zostaje nikt. Traktują pracowników jak tanią siłę roboczą (wszystkich)
Pomimo mojej krótkiej kariery jedyne co mogłabym na plus powiedzieć to atmosfera między pracownikami
1
pracownik 2017-02-21 01:34
Dziwne żeby trzymać ludzi, którzy nie mają wyniku i liczą tylko na godzinówke. Jak poświęci się od siebie troche czasu na nauke to wynik nie będzie problemem
1
Dział szkoleń 2017-02-22 15:53
Nie jest tak do końca. Każdy ma czas, żeby nauczyć się tej pracy. Najpierw jest szkolenie, później pierwsza umowa na pełny miesiąc i kawałek okresu rozliczeniowego. Każdy ma czas na naukę i tego oczekujemy na początku, a nie rezultatów. Na nie przyjdzie czas.

Teraz będzie o tyle prościej, że prowadzić będziemy projekt obsługowy, a nie sprzedażowy, także kluczowa będzie wiedza produktowa, procesowa i jakościowa. Umiejętności sprzedaży pomogą, ale nie będą kluczowe.
Glunek 2017-02-28 12:41
Pracowałem tam już dwa razy mam takie powiedzenie :
Człowiek wyjdzie z DGM ale DGM z człowieka nigdy.
Dużo naucz to raz.
Dwa dobra atmosfera.
Trzy to firma sprzedażowa więc nacisk na wynik musi być!!!!!!!!
5
Piotr Marciniak 2017-03-23 19:06
Proszę o informację gdzie można złożyć CV? Próbowałem, ale wywaliło mi jakiś błąd przez stronę
Dział Rekrutacji 2017-03-24 10:49
Panie Piotrze staramy się poprawić błąd na stronie, jednak zanim naprawimy błąd zapraszam do wysłania CV na adres rekrutacja@dg-marketing.pl
Pozdrawiam
Dział Rekrutacji
Na szczęście były pracownik DGM 2017-04-26 20:49
Jak najbardziej nie polecam tej firmy..Zarobki poniżej minimalnej, nawet jeżeli chodzisz w soboty. Zarobki miesięczne na poziomie 1400 zł netto. Pierwsza godzina za 6,5 zł brutto..Zwolnią Cię kilka dni przed wygaśnięciem pierwszej umowy tylko dlatego, żeby nie wypłacić Ci pieniędzy za szkolenie. Wszyscy udają miłych, ale jak przyjdzie co do czego to okazuje się jacy fałszywi są. Rzadko się zdarza, że ludzie otrzymują tyle pieniędzy ile powinni, bo odbiją Ci za "nadużycia", których tak naprawdę nie masz...Firma ma długi dlatego oszczędza gdzie się da. Jeżeli chodzi o kierowników to nie mogę dobrego zdania o nich powiedzieć, liczą się dla nich tylko pieniądze i pozyskiwanie umów. Stoją za plecami i patrzą co robisz i tak wygląda ich dzień pracy. Ciągle tylko "pisz umowy, bez względu na wszystko". Poszukują nowych pracowników tylko dlatego, żebyś dzwonił im tydzień szkolenia za darmo i pozyskiwał umowy. Najgorsza firma w jakiej pracowałam. Nie polecam
10
Również były pracownik DGM 2017-05-04 12:15
W Lublinie kierownicy mają jedynie swoich pupilkow gdzie nawet jak im sie nie wiedzie to chuchają i dmuchają na nich żeby byli zadowoleni pensja jest tragiczna 50 zł kary za głupia literowke ludzie zbierają takich kar po 300 zł co jest odliczane od wypłaty szacunku do pracownika nie ma nie ma stabilnej pracy nie wiesz co sie jutro zdarzy na szkoleniach mowia co innego że jak nie masz umow to godzinowka jest a tak na prawde wcale tej godzinowki nie ma NIE POLECAM OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
5
Jeden z wielu byłych pracowników 2017-05-07 21:29
W pełni się zgadzam z kilkoma powyższymi opiniami. Wypłaty są nieterminowe, podpisując pierwszą umowę macie pewność, że zwolnią was przed jej wygaśnięciem bo Nikt nie chce wypłacić pieniędzy, które rzekomo są za ukończenie szkolenia i przepracowaniu tego okresu. Podstawa to jedna wielka fikcja, zarobki odbiegają od normy. Wszyscy na stanowiskach innych niż telemarketer nie zarabiają więcej jak 2000zł co jest śmieszne. System, na którym się pracuję oszukuje na godzinach. Miałem nadzieję na doświadczenie w pracy przy obsłudze klientka, ale żałuje podjętej decyzji o przyjęciu propozycji tej pracy.
Pracownicy, którzy dłużej pracują tak samo są ignorowani, pomiatani. Ze stanowiska kierownika wracają na słuchawkę czy też zajmują się syzyfową pracą, która nie przynosi oczekiwanego wynagrodzenia.
4
nadal pracownik 2017-05-07 22:54
Ja się z wami nie zgadzam. Pracuję i dostałem kasę taką jak w raportach i terminowo, pracuję nadal i jest mi tu dobrze. Nasłuchałem się na przerwach wiecznego narzekania, a na tablicy wynik marny. Nie dziwię się, rozwiązaniu umów z niektórymi lub nie przedłużeniu tych umów. To prawda, że z Januszem nie pracuje się dobrze, ale teraz na szczęście zajmuje się nami Krzysiek i jest gitara.

Jak dla mnie jak ktoś umie stosować się do tego co jest wymagane nie ma z niczym problemu, jak nie to zamiast coś z tym zrobić narzeka.
5
Anonim 2017-05-11 12:06
Ślędzę ten profil od momentu zrezygnowania z tej "firmy". Może coś się zmieni? Ale nie jest tak jak było. Parę osoób, które znam jeszcze pracuje w tej firmie, ale już myślą o odejściu. Zarobki w znacznym stopniu odbiegają od krakowksich norm.
Przemiał ludzi jest ogromny. Zaczynasz szkolenie z kilkoma osoba z czego zostają 1-2 i rezygnują.
Obiecana podstawa jest fikcją. System oszukuję na godzinach. Chodząc do pracy od 12:00 do 20:00 później ci mówią, że nie wyrobiłaś normy, żeby taką podstawę otrzymać. Codziennie ucina po kilka, kilkanaście minut. Premię ? Można tylko pomarzyć. Pieniędzy za szkolenie też większość osób nie widzi bo zwalniają przed przedłużeniem umowy. Wszyscy na wyższych stanowiskach trafili tam za podlizywanie się kierownikom.
Z tego co wiem nawet kierownicy zarabiają bardzo mało bo 2000zł, a pewnie są przypadki, że mniej.
Brak motywacji. Pracujesz bo musisz, a nie bo sprawia to przyjemność i chcesz.
Osoby zdolne i ambitne są pomijane, ignorowane. Nie mają szansy na rozwój w strukturach.
Zdecydowanie nie polecam. Słaba płaca, ciągła presja, co chwile zmieniające sie projekty.
Praca dobra na miesiąc czy dwa jeśli ktoś szuka punktu zaczepienia w normalnej Firmie.
3
Mordor 2017-05-19 21:45
Zdecydowanie odradzam wszystkim prace w tej firmie. "Praca biurowa" ze stawką 1300zł netto w najlepszym możliwym przypadku.
System, na którym się pracuje ciągle przechodzi jakieś awarie, połączenia wpadają co 10min i jeszcze pretensje do pracowników, jakby to była ich wina. Kuszą kartami, które dają rabaty. W żadnym z rzekomych miejsc nie uwzględniają tej karty z tego co wiem. Owoce ? Jabłka dzień w dzień, które znikają po 10 minutach odkąd się pojawią. Kawa ? Kawy brak, expresu brak. W lodówce przeznaczonej niby dla "pracowników" pełno starego jedzenia, pleśń. Komputery na, których się pracuje dramat. Ciągle się zwieszają, myszka nie działa, słuchawki, mikrofon trzeszczą.
Jedynym pozytywnym akcentem jest szkolenie, na którym całkiem sporo się dowiedziałem, dzięki czemu dostałem bezpośrednio prace w Orange. No może jeszcze wyjścia na dymka z resztą pracowników, z którymi można było zawsze pogadać i dowiedzieć się jak to są "bardzo zadowoleni".
Na stronie, w ogłoszeniach zachęcają informacją o awansach wewnętrznych, a w rzeczywistości ktoś awansuje po czym zostaje zdegradowany z powrotem do dzwonienia. Ciekawe ile takich przykładów było.
Pracownik, pracuje i jest efektywny jeśli ma czynnik, który go motywuje i odpowiednie wynagrodzenie. Jeśli tego brak, przeliczasz czy czasem ci nie utną pensji to momentalnie brak chęci do pracy. Lepiej znaleźć coś co gwarantuje jednak stałą pensję za konkretną ilość godzin.
Plus za szkolenie z Łukaszem i atmosferę wśród pracowników.
Każdemu po szkoleniu radzę zrezygnować. Wiedza zostaje i można znaleźć prace gdzieś w salonie
2
Pik 2017-05-20 22:46
Co za bzdury. Ile pracowales, ze nie wiesz, ze ekspres jest w serwisie, to chyba normalna sprawa? ze bedac caly miesiac nie ma mozliwosci zarobienia tyle ile piszesz. Rabaty nie dzialaja? hmm ja wczoraj bylem na browarze i rabat dostalem, a jak mialbys z tym problem to wystarczy takie rzeczy zglosic. Ktory manager zostal zdegradowany? z tego co wiem to wdrazane sa nowe projekty i niektorzy je rozpracowuja, zeby bylo nam latwiej. Pewnie, ze nie zawsze jest super, ale takich bzdur to nie slyszalem.
3
R 2017-05-21 15:25
Tak czytam i nie wirzę, pracowałem w dgm jeszcze kilka miesięcy temu. Zarabiałem po 3000-4000zł! Jak się pracuje, a nie udaje, że „pracuje“, to się zarabia. System był taki, że wystarczyło trochę wysiłku, żeby wyrobić dodatki 600-1000zł do tego prowizja 75zł * 40 punktów i kasa jest. No ale przecież trzeba coś zrobić, a tak bardzo się nie chce.

Jak ktoś zarobił tysiąc z kawałkiem to widocznie nie był cały miesiąc i do tego nie miał wyników i dostał godzinówkę za niecały miesiąc. Co się dziwicie, że ktoś wam umowę wypowiedział jak nie pisaliście umów i nie chodziliście do roboty. Call center to nie budka z zapiekankami, tu zarabia się na sprzedaży.
6
Kasia 2017-05-21 18:35
To jak wygląda system wynagrodzeń?
Wiki 2017-05-22 19:49
nie sugeruj się 13zł za godzine bo to wierutna bzdura.. tam nie ma czegos takiego jak 13zl za godzine.. umowa o prace tak na prawde ma nazwe umowy zlecenie
4
Kasia 2017-05-23 11:33
Dzięki za radę, sprawdziłam i wygląda to inaczej. Poprosiłam o załącznik finansowy i to co napisał "R" jest prawdą, a jak jestem cały miesiąc to ma się nijak do tego co napisali ci którzy zarobili mniej. Wiki nie zamierzam bazować na stawce godzinowej, bo to bez sensu, w firmie która zajmuje się sprzedażą. Pracowałam wcześniej w globalu i tam miałam na umowie 200zł! To dopiero tragedia, tutaj mam konkretne prowizje i dodatki za wyniki, jak dla mnie to jest ok. Policzyłam to wszystko i to są dobre warunki.
3
Mike 2017-05-23 15:50
Umowa zlecenie ...
Wskażcie mi osobę, która zarobiła te 4000zł ... Ile ich jest jedna na całe dwa biura ? Śmieszne rozliczenie, czas połączeń, czas bezczynności, punkty nie punkty... Śmiech!
Wdiać, że wszystkie te dyskusje,opinie to administracja tej firmy ... Tylko głupi nie zauważy. Ludzie nie są głupi, tym bardziej pracownicy, którzy wiedzą jak jest naprawdę.
Kasia pracujesz i pytasz jednocześnie o załącznik finansowy ? Jest on omawiany przy podpisywaniu rozmowy czy tam na rozmowie.....
Pogrążacie się coraz bardziej ...
7
Karolina 2017-05-31 09:45
Pan dzwonił wczoraj do mnie około godziny 16. Byłam poza domem. Poprosiłam aby wysłał mi adres w wiadomości SMS. Powiedziała ze zaraz wyślę. O godzinie 18 nadal nie miałam smsa wiec napisałam. Pan odpisał mi dzis godzine przed umówionym spotkaniem. Śmieszne...

Czy ma ktos opinie na temat pracy na stanowisku rekruter mobilny?
2
Jurecki 2017-06-03 14:50
Tak. Bardzo słabe pieniądzem bardzo dziwne warunki rozliczeń. Do tego żeby kogoś zrekrutować trzeba mu kłamać na temat Firmy bo jeśli chcemy być szczerzy odrazu trafia na opinie
5
Dział HR 2017-06-09 18:19
Szanowny Mike, bardzo jest nam przykro, że miałeś złe doświadczenia związane z naszą firmą. Twoja opinia jest dla nas cenna i zapewniamy, że bierzemy wszystkie również inne opinie, pod uwagę.

Odpowiadając na pytanie, w obecnym okresie rozliczeniowym, po 5 dniach roboczych pierwsza piątka naszych konsultantów ma obecnie wypracowane kolejno:
1. 2440zł
2. 1320zł
3. 1280zł
4. 1080zł
5. 1080zł

a mamy za sobą dopiero 5 dni roboczych. Gdyby utrzymali to tempo wynagrodzenia wyniosą kolejno:
1. 10248zł
2. 5544zł
3. 5376zł
4. 4536zł
5. 4536zł

Obecnie, znacznie uprościliśmy system wynagrodzeń i teraz są to prowizje od 30zł do 250zł za umowę, dodatek za realizację celu do 800zł (nie ma już punktów, tak jest faktycznie prościej). Nie ma już czasu bezczynności, aktywnego czasu połączeń, jest stawka godzinowa 13zł brutto za godzinę (zamiast proporcjonalnej do godzin podstawy).

Za to nadal jest szkolenie, gdzie w pierwszym jego dniu tłumaczony jest system wynagrodzeń, właśnie po to żeby nie było niejasności co do sposobu wynagradzania.

Jasne, że można dalej powiedzieć „słabo”, bo 13zł za godzinę to nie jest szczyt marzeń. Należy brać jednak pod uwagę, że jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą, a nie obsługą infolinii, dlatego nasze wynagrodzenie zależne jest od osiąganego wyniku, co wymaga dużego zaangażowania i najzwyczajniej rezultatów.

Karolino za utrudnienia przepraszamy.

Pozdrawiamy
Dział HR
4
jjbb 2017-06-22 11:58
Potwierdzam te negatywne komentarze odnośnie tej firmy. Miałem nieprzyjemność trafić na dziesięciodniowe szkolenie, niby wszystko miało być ciekawe, pozytywne, w ogłoszeniu było napisane, że podstawa ma być wysoka. Rzeczywistość okazała się inna, tu nawet nie chodzi o wysokość podstawy, która okazała się być kilkaset zł niższa. Tylko o bardzo dziwnie skonstruowaną umowę o szkolenie + załącznik odnośnie wypłaty późniejszego szkolenia (potwierdzające powyższe opinie, że w tej firmie następuje częsta rotacja). Początek niby był fajny, miła atmosfera w gronie menedżerów, choć teraz twierdzę, że ta niby miła atmosfera była bardziej wymuszona i sztuczna (co było z każdym dniem coraz bardziej widoczne) niż prawdziwa, naturalna. Szkolenie praktyczne polegało na dzwonieniu w 95% do osób w przedziale 70-90+, którzy nie są klientami Orange (licząc dawną Telekomunikację i to od wielu lat) oraz na próbach wciskania im usług (bardzo często powtarzał się schemat, że mają długą umowę u konkurencji odnośnie tel. stacjonarnego, którą zazwyczaj mieli korzystniejszą, a dodatkowo nie potrzebowali żadnego internetu). Menedżerowie przygotowali nam formułki, ale co może dać formułka, skoro odbiera starsza kobieta, która od razu mówi, że ma kłopoty ze zdrowiem, itp. i o żadnych propozycjach nie chce w ogóle słyszeć, a następnie kończy rozmowę. Dziwi mnie, że dali taką bazę, bo ją powinni usunąć, to raczej kojarzy się z naciąganiem starszych osób niż ze sprzedażą. Były osoby, które wprost mówiły, że zostały przez telefon oszukane i nie chcą żadnych nowych rozwiązań. Ze swojego doświadczenia jako klienta potrafię odróżnić naciąganie od sprzedaży. Kilka razy rozmawiałem z pracownikami call center (czy to z kablówki czy od mojego operatora komórkowego) i z ich usług jestem zadowolony, bo w rozmowie jako klient skupiałem się na analizie przedstawionej przez nich oferty, a nie na słuchaniu formułek, które dla mnie jako klienta nie miały znaczenia. Tego typu rozmowy sprzedażowe dopiero zacząłem mieć dopiero pod koniec szkolenia, miałem ich kilkanaście i zacząłem je coraz lepiej rozumieć. Co ciekawe, doświadczeni pracownicy zazwyczaj dzwonią do klientów Orange, którzy mają większość pakietów w tej firmie lub wszystkie (tylko mają starsze pakiety), więc nakłonienie takiego klienta jest łatwiejsze, bo często im to się opłaca (nie twierdzę, że jest to łatwe zadanie, ale z pewnością łatwiejsze niż nakłonić starszą kobietę z tel. stacjonarnym u konkurencji, której wystarczy zwykła telewizja, a komputera nie posiada). Z tej bazy dawnych klientów Telekomunikacji szansa na nakłonienie kogoś wynosi mniej niż 1%, a więc jak nowa osoba bez doświadczenia w call center może mieć po pięciu dniach sukcesy na trudniejszej bazie? To jest mało logiczne, ale menedżerowie nie mogli tego zrozumieć. Przecież doświadczenie nabywa się podczas rozmów sprzedażowych, których podczas szkolenia miałem niewiele, a wiadomo, że tzw. wdrożenie musi chwilę potrwać. Teraz pojawiło się kolejne ogłoszenie tej firmy i tym razem piszą, że kandydaci będą dzwonić do klientów Orange. Już w to uwierzę. 95% rozmów miałem z klientami spoza Orange. Zmarnowałem tylko czas. Przestrzegam przed nimi.
9
E 2017-07-08 14:17
Byłem pracownikiem firmy dgm przez dość długi czas, współpracę zakończyłem pod koniec marca natomiast nie z powodów finansowych. Nie wiem jak wygląda to na to chwilę, ale jak dla mnie prosta sprawa, mało zarabiają Ci,którym po prostu się nie chce. Ja oraz kilka osób przez kilka miesięcy zarabialiśmy po 4000-5550 na rękę sprzedając telefon stacjonarny klientowi, który znajdował się u innego operatora. Normalną sytuacją było, gdy jedna osoba z naszego projektu robiła po 10 umów,a często nawet i więcej.
4
Karolina 2017-07-24 10:39
Piszecie o calkiem sporych kwotach. Czy tyle wynoszą umowy same czy wliczone sa w to premie? Specjalista ds. Obsługi Klienta musi jakie posiadać doswiadczenie w sprzedaży? Dużo jest szkoleń?
Dział HR 2017-07-25 15:16
Pani Karolino,

Wyżej wymienione kwoty są kwotami realnymi do osiągnięcia, jednak z pewnością nie od początku współpracy. Wielokrotnie spotkaliśmy się z przeświadczeniem, że osoby najlepiej zarabiające mają do tego talent. Tutaj mamy okazję sprostować, nikt na początku współpracy nie osiąga takich rezultatów. Nabycie kompetencji sprzedażowych to proces, który nigdy się nie kończy. Pierwszą decyzją jaką mamy do podjęcia to ustawienie się w kolejce po wiedzę, którą dostarczamy od początku współpracy (szkolenie adaptacyjne, oraz około 40 godzin szkoleń miesięcznie). Następnie, należy być niezwykle konsekwentnym w jej zdobywaniu. Zgodnie z naszym doświadczeniem możemy powiedzieć, że nabycie umiejętności pozwalających na osiąganie satysfakcjonujących rezultatów potrzebne jest 30 do 60 dni (co nie oznacza, że na tym powinno zakończyć się kształcenie).

Na zarobki wyższe niż 13zł za godzinę składają się prowizje oraz dodatki, które są nierozłącznym elementem systemu wynagrodzeń. Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży, choć z pewnością może ono pomóc na początkowym etapie współpracy. Z czasem różnice zacierają się pod warunkiem "ustawienia się w kolejce po wiedzę" i konsekwentnym nie wychodzeniu z tej kolejki :)

Pozdrawiam, Dział HR
2
Hedzio 2017-08-11 11:48
Zdecydowanie nie polecam. Firma nie poważna, projekty zmieniają się co chwilę, klientów robi się w ch*** bo normalną sprzedażą tego nazwać nie można.
Osoby, które zarządzają myślą że pozjadały wszystkie rozumy.
Na samym starcie już wiadomo, że coś jest nie tak.

- Ogłoszenia z ofertą pracy odbiegają od stanu rzeczywistego
- Podczas rozmowy telefonicznej też mówi się o przedłużeniach umów, a w rzeczywistości wciskają ludziom NOWE abonamenty komórkowe
- Rozmowa rekrutacyjna z bardzo nieprzyjemnym chłopakiem, który zgrywa cwaniaka na każdym kroku. Podczas pracy niestety wpadamy na niego dość często.
- Szkolenie przeprowadzone z Łukaszem bardzo wporządku, jednak sam jest bardzo ospały i czasem po prostu nie chce się go słuchać
- Pan Piotr jako kierownik jest ok. Jednak jego podejście do pracownika nie jest w żaden sposób profesionalne.
- Reszta ekipy chyba w porządku bo większej styczności nie miałem


Zarobki słabe, poniżej krajowej. Są 2-3 osoby, które mają dobre pieniądze, reszta nie przekracza 1400zł. Dla kogoś kto chce dorobić OK, dla kogoś kto musi utrzymać mieszkanie, rodzinę zdecydowanie nie polecam.
4
Zostaw swoją opinię o DGM Direct.Group.Marketing - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DGM Direct.Group.Marketing