brak logo

Bonito.pl Sp. z o.o.

Kraków

Opinie o Bonito.pl Sp. z o.o.

#PrawdaBonito2 2017-01-03 13:22
Kierownik:
Tutaj jest jak na loterii. Jednego dnia będzie miły a drugiego zostaniesz zmieszany z błotem za jakąś małą rzecz na przykład, że chciałeś zamienić kilka słów z kimś (Tak…W końcu nie odzywanie się do kogoś przez 7-9h w ciągu dnia to całkiem normalna rzecz). Oczywiście podejście kierownika do danej osoby zależy od tego czy Cię lubi czy nie. Jak kiedyś już w czymś podpadłeś albo po prostu ‘’śmiałeś’’ powiedzieć prawdę, która niekoniecznie kierownikowi się podoba, to relacje z nim już nie będą takie różowe. Dlatego wiele osób porostu się podlizuje tylko po to, żeby mieć dobre stosunki z kierownikiem. Jak idzie do domu to zaczyna się obgadywanie za plecami. Także dwulicowych osób w Bonito.pl nie brakuje. Ogólnie z kierownikiem panuje jedna zasada: kierownik jest w pobliżu najlepiej nie patrzeć się na nikogo, nie uśmiechać i nie rozmawiać. Wtedy będzie idealnie. Oczywiście dzięki temu w firmie tworzy się niesamowicie ‘’miła’’ i ‘’rodzinna’’ atmosfera.

Z takich innych rzeczy to jest przerwa 15-minutowa. Niezależnie od tego czy pracujesz 7 czy 10 godzin. Także musisz być przygotowany na cały dzień pracy na nogach. Nie ma żadnej możliwości, żeby sobie usiąść na chwilę (nie licząc przerwy 15-minutowej oraz wizyt w WC). Jeżeli jesteś osobą palącą to o jakimś zapaleniu sobie podczas pracy nie ma mowy. Dopiero po pracy. Parking przy firmie nie jest jakiś wielki. Jeżeli pojawiały się osoby na umowę zlecenie (podczas sezonów w Bonito.pl) często nie było gdzie zostawić samochodu. Wiec trzeba było się wzajemnie zastawiać i niejednokrotnie wynikały z tego problemy.

Pracy w Bonito.pl nie polecam. Jest to dobra praca na 1-3 miesiące, może maksymalnie rok (powyżej roku to już tylko dla odważnych). Potem jest już ciężko. Zakładając, że masz normalne podejście do pracy i nie masz zamiaru uzyskać statusu ‘’czopka’’. Atmosfera dosyć kiepska, lepiej jest tylko wtedy jak nie ma paru osób, które tą atmosferę psują (gdyby tych paru osób nie było w ogóle to byłoby tam zdecydowanie lepiej), zarobki takie sobie, na premie/podwyżki dobrowolne od pracodawcy lepiej się nie nastawiać.
24
#PrawdaBonito 2017-01-06 10:40
Jeżeli jesteś NORMALNĄ osobą i masz NORMALNE podejście do pracy to nie szukaj jej w Bonito.pl. Już na pewno nie jako pracę na stałe. Dlaczego? Wystarczy, że przeczytasz moją opinię o tym zakładzie pracy.

Zarobki:
Kiedy zatrudniałem się było to 1400zł na okres próbny (3 miesiące), potem 1500zł. Teraz płaca minimalna się zmienia, więc na okres próbny będzie 1500zł a po trzech miesiącach 1600zł (zakładając, że nie masz znajomości w firmie. Czyli po prostu przychodzisz z ogłoszenia o pracę). Po 1-3 latach pracy będziesz prawdopodobnie zarabiać tyle samo, no chyba, że będziesz chodzić i prosić o podwyżkę. Także nie ma znaczenia, że masz doświadczenie dwu, trzy czy cztero letnie, bo tak i tak, osoba, która przyjdzie dopiero do pracy i nic nie będzie potrafiła robić, będzie zarabiać dokładnie tyle samo co Ty (zakładając, tak jak powiedziałem, że nie będziesz chodzić i prosić o podwyżkę). Jeżeli uda Ci się już doprosić o podwyżkę to prawdopodobnie wyniesie ona 100zł. Premie: kiedyś były, parę osób dostało (po kilka osób z danego działu). Aczkolwiek były również przypadki gdzie osoby dostawały ’’premie’’, bo miały jakieś większe wydatki (np. wesele w rodzinie). Także system premii w Bonito.pl rządzi się swoimi prawami. O awansie nie ma nawet co marzyć. Chyba, że masz jakieś znajomości w firmie, bądź wejdziesz w ‘’bardzo bliskie’’ stosunki z kierownikiem/dyrektorem to wtedy może pójdziesz gdzieś wyżej.

Warunki pracy:
To wszystko zależy od działu. Są takie trzy główne działy. Pakowalnia, kompletacja i przyjęcie. Najgorzej jest na pakowalni. Tam nie można odezwać się słowem do swojego kolegi, który obok Ciebie pracuje, bo zaraz ktoś będzie się krzywo patrzył. Najlepiej nie patrzyć się na nikogo, tylko stać i robić przez 7-9 godzin pracy. Wiadomo, że jak jest sporo pracy a ktoś stoi i tylko gada to zwracanie uwagi ma sens, ale było wiele przypadków gdzie nie było kompletnie nic do roboty (okres przed Świętami) i nadal nie można było odezwać się słowem , bo jak tylko kierownik zobaczył, że atmosfera była zbyt fajna to od razu niektóre osoby były przenoszone w inne miejsce gdzie nie mogli już z nikim rozmawiać. Najlepiej stworzyć boxy w których będą zamykani pracownicy na czas pracy. Wtedy byłoby ‘’idealnie’’. Jakby nie patrzeć, po 1-2 latach pracy nie trzeba mieć nadprzyrodzonych umiejętności, żeby porozmawiać z kolegą i równocześnie coś pakować. No, ale nie każdy posiada taką widzę, że takie ‘’cuda’’ są możliwe. Na kompletacji jest już nieco lepiej. Można się odezwać i parę słów zamienić, ale oczywiście jak kierownik albo koordynatorzy nie patrzą. Dzięki temu, że na tym dziale jest taka swobodniejsza atmosfera, pracownicy z pakowalni bądź przyjęcia często muszą iść im pomagać, bo pracownicy na tym dziale sobie nie radzą. Na przyjęciu jest podobnie jak na kompletacji. Jedna chyba z najlżejszych prac w firmie. Można pogadać, pośmiać się i tak dalej, oczywiście jak tylko nikt Cię nie będzie obserwować.

Pracownicy:
Tutaj jest całkiem w porządku. Oczywiście są gorsze i lepsze przypadki, ale ogólnie jest sporo osób, które chętnie Ci pomogą, coś doradzą i ogólnie będą mieć miłe podejście do Ciebie. Gdyby nie te kilka fajnych osób z którymi będę wiązał bardzo miłe wspomnienia, to już dawno temu odszedłbym z firmy. Wiele osób w Bonito.pl po prostu nie chce pracować (po paru miesiącach albo nawet daniach czy tygodniach ma dość), więc co jakiś czas pojawia się ktoś nowy, zatem takiej stałej grupy praktycznie nie ma, albo jest to bardzo mała ilość osób. W okresie wakacyjnym jak i przed Świętami Bożego Narodzenia jest strasznie dużo przyjmowanych osób na umowę zlecenie (głównie młodzież po szkole). Także w tych okresach pojawia się wiele nowych twarzy, ale są oni tylko do końca tych sezonów. Z perspektywy paru lat, które tam spędziłem mogę powiedzieć tylko tyle, że aktualnie są tam zatrudniane coraz gorsze osoby. Wiadomo, że trafi się jakaś jedna bądź więcej normalnych osób, ale są to wyjątki i przeważnie na długo w firmie nie zostają. Prawda jest taka, że coraz mniej osób chce tam pracować. Jak ktoś nie dowierza to wystarczy przyjść, popracować tak kilka miesięcy (żeby zobaczyć jak dokładnie to wszystko wygląda) i przekonać się na własnej skórze.

Koordynatorzy:
Tutaj może z 2-3 koordynatorów faktycznie coś robi. Reszta to ulubieńcy bądź znajomi dyrektora/kierownika, których GŁÓWNYM a czasem JEDYNYM zajęciem jest obserwowanie i donoszenie. Oczywiście trzeba też poopowiadać kilka dowcipów, pośmiać się (tak żeby cały magazyn mógł usłyszeć jak tutaj jest ‘’fajnie’’) i poklepać się po plecach z kierownikiem. Gdy kierownik idzie do domu to sami nie wiedzą co mają robić, zaczynają się wywyższać i zachowywać jakby to oni byli właścicielami firmy. Szkoda, że tacy ‘’pracownicy’’ są bardziej doceniani niż osoby, które faktycznie coś robią i nie wchodzą nikomu w cztery litery.
32
jack KK73 2017-01-09 14:20
Witam a ktoś może mi coś więcej powiedzieć o stanowisku " Specjalista ds. zakupów " - pojawiło się od Bonito takie ogłoszenie i chciałbym coś więcej się dowiedzieć o tym stanowisku pracy ? też jest taka atmosfera jak w magazynie - zakaz rozmawiania etc. ??? Zadzwoniłem dzisiaj na centralę i próbowałem dowiedzieć się u miłej Pani coś więcej ale zero informacji - a tak na dzisiaj wystarczyłaby mi informacja dot. godzin pracy - w jakich godzinach taki spec od zakupów ma pracować 8-16 10-18 ??? ktoś mi powie :-) ? Będę bardzo wdzięczny - Jacek
pracownikmagazynu 2017-01-11 21:29
z tego co mi wiadomo to od 6-14 i 10-18 :)
Nick :) 2017-02-02 15:01
Jest możliwość pracy przez miesiąc w wakacje na magazynie? przyjmują tak nieletnich (17l.) ?
rampampam 2017-02-02 16:39
tak,agencje rekrutuja na sezon
krótko w temacie 2017-03-01 22:41
Praca jak praca, lepiej w robocie robić swoje, a żale zostawić w domu. Dla osób o dobrej kondycji, nie ma co ukrywać jest to praca fizyczna. Najlepiej z nikim nie rozmawiać, nie wdawać się w dyskusje i plotki. Niestety wiele fałszywych ludzi w tej firmie, sami sobie stworzyli taką atmosferę, a teraz wielkie pretensje do świata. Jeżeli masz wybór to wybierz inną opcję niż pracę w Bonito, małe zarobki, uciążliwy dojazd.
10
zainteresowana 2017-03-08 21:12
proszę o informację jak wygląda praca w biurze obsługi klienta (zarobki, atmosfera, godziny pracy), mam nadzieję że chociaż atmosfera jest lepsza niż wyżej opisana w innych działach
Fhfxjdxhr 2017-03-12 23:11
Wątpię hahaha
Tak było 2017-03-14 20:43
Na magazynie Bonito spotkasz się z :
- ludźmi o typowo polskich cechach tj. pretensjonalne podejście i chęcią błyśnięcia żenującym żartem. Głównym hobby tamtejszego gminu jest obrabianie sobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Na ok. 50 zatrudnionych w ramach umowy o pracę (w magazynie) może 10 prezentuje wyższy poziom.
-ciągłym poganianiem, i tu pojawiają się koordynatorzy, a wśród nich: "człowiek wracamy" czy "człowiek nie macie co pakować?"

Są też inne kwestie jak: niziutka płaca, brak premii, sposób motywowania pracowników itd...Nie polecam
15
Były 2017-03-16 23:27
Szukają frajerów na magazyn, ale z taką opinią i podejściem do życia bardzo ciężko im to idzie. I bardzo dobrze, może się zaczną cywilizować.
6
Bonito Fan 2017-03-22 20:05

Wymagania:
• pełnej dyspozycyjności w dni robocze od poniedziałku do piątku (ZGADZA SIĘ)
• pracowitości, sumienności
• kreatywności, samodzielności (DOBRE, DOBRE)
• zaangażowania w wykonywaną pracę (PO TO SIĘ CHYBA DO PRACY IDZIE....)
• umiejętności komunikacyjnych i współpracy w zespole (LEPIEJ Z NIKIM TAM NIE ROZMAWIAĆ....)
• zdolności szybkiego uczenia się (JAK CIE DOBRZE NAUCZĄ....)

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (HAHAHA)
• odpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracy (JAK WSZĘDZIE)
• pracę w kreatywnym i dynamicznym zespole (OJ BARDZO KREATYWNYM I DYNAMICZNYM.....)
• umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku (FANTASTYCZNIE)
• możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji (CHYBA CHORÓB)
• pakiet Multisport (WYSTARCZY PRACA W BONITO...)
8
KOKO HAUS 2017-03-25 18:15
Pracowalem z firmie Bonito ale krotko , bo widac od razu ze nie ma sensu , wszystko co napisali wczesniej ludzie na tym portalu to prawda !!!!!!!!!!! dziwi mnie ze w 21 wieku cos takiego ma
miejsce . WINE PONOSI SZEFOSTWO FIRMY ze pozwolili na to co sie dzieje .BO PRACA W BONITO Z INNYM PODEJCIEM DO PRACOWNIKA CZYLI SZACUNEK TO BY BONITO BYLO JEDNYM Z NAJLEPSZYCH PRACODAWCOW . A TERAZ TO CENTUSIE KRAKOWSKIE NAJLEPIEJ ZA DARMO ROBIC .AHA I NADAL JEST PROBLEM Z PARKINGIEM?????????????????????????
8
Maja 2017-04-06 11:56
Pracujesz w Bonito? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda Twoja codzienna praca.
Jakub 2017-04-21 22:27
Witam pracowałem w tym magazynie przez 6 miesięcy na pakowalni (najgorszy dział )przez ten czas przetoczyło sie tam mnóstwo osób, stali byli jedyne kierownicy i pracownicy biura. Polityka tej firmy jest ciągła rotacja pracowników tak aby pracować jak roboty. Praca na pakowalni wyglada tak ze przez 8 godzin stoisz i pakujesz książki w kartony, podczas pracy nie wolno rozmawiać bo odrazu zostaje sie przeniesionym na inne stanowisko. W pracy jesteś cały czas obserwowany gdy nawet gdy pracujesz pełnia sił mówią żebyś pracował szybciej. Najgorsze jest rozwożenie wózków, pelnych po brzegi ciężkich książek ponieważ po meczacym dniu ledwo idzie te wózki pchać, i segregowanie spakowanych paczek. Uważam ze osoby do rozwożenia powinny być zmieniane w ciągu zmiany ponieważ pchanie tych wózków cały dzień jest wręcz niemożliwe. Kierownik magazynu traktował ludzi wedle swojego poczucia humoru. Jedynie dobre jest to ze wypłata jest na czas;) Mysle ze praca w tej firmie jest dla każdego Kto nie boji sie ciężkiej pracy współpracownicy są bardzo mili i pomocni ;)
4
Co wybrać: Aros czy Bonito? 2017-04-23 15:36
Mam problem, zarówno Aros i Bonito :) chcom mnie zatrótnić jako pracownika magazynu? Co wyprać? Pomusz
3
taka prawda 2017-04-26 15:54
Empik
iiiyyy 2017-05-02 12:40
Drogi Pracodawco, z ciekawosci przeczytalismy jako klienci powyzsze opinie i musimy powiedziec, ze az sie odechciewa u was zamawiac ksiazki.
Czy mozecie poprawic warunki pracy swoich pracownikow?
16
Rodak 2017-05-03 11:33
A co z Ukrami? Też tam są? W wielu miejscach już wyrolowali Polaków. Tzn. Wyrolował tak naprawdę oczywiście "pracodawca".... A oni i tak postawili na końcu swoje warunki.....
Lalalalala 2017-05-17 21:08
Bardzo fajnie by było jak by zmienili warunki pracy ale obserwując to co się dzieje aktualnie to zaczyna się robić jeszcze gorzej !!! Samo to powinno dać im do myślenia ze od początku maja minimum 10 osób się zwolnilo ale jak widać koc z tym nie robią a wręcz się tylko pogarsza
Ten 2017-05-17 21:10
Tak pracują Ukraińcy
Porzućcie wszelką nadzieje 2017-05-21 18:10
A co jeśli pracodawca stosuje taki, a nie inny system, by dać do zrozumienia, że nie chce zatrudniać zatrudnionych pracowników XD ? Chopy, idźta na hurt i sprawdźta czy Ruch wyszedł
2
Maja 2017-05-23 09:33
@Lalalalala co masz na myśli mówiąc, że zaczyna się robić jeszcze gorzej? Jak obecnie wygląda praca w firmie? Wspominasz o dużej liczbie zwolnień na początku miesiąca. Czym było to spowodowane? Jeśli możesz to podaj też dział, którego Twój komentarz dotyczy. W zależności od działu firmy warunki pracy mogą się znacznie różnić, dlatego też taka dodatkowa informacja będzie istotna dla osób szukających opinii na temat Bonito.pl jako potencjalnego pracodawcy.
Lalalalala 2017-05-23 22:39
Dużo tu pisać, są różne działy ale wszędzie traktują tak samo człowieka. Maja przeczytaj wszystkie komentarze tam jest dobrze napisane co i jak i też poczytaj tutaj gowork.pl/opinie_czytaj,902337 wszystkie komentarze to sama prawda nie ma sensu pisać drugi raz tego samego . A ludzie zwalniają się przez warunki , nie wytrzymują już psychicznie .
4
???? 2017-06-06 17:08
To jak ta firma zamierza dalej funkcjonować?
Lalalalala 2017-06-06 20:02
A skąd ja to mam wiedzieć ? Niech się martwią właściciele i zarząd firmy.
1
x y z 2017-06-06 21:47
Jak to jak? jak zawsze,tak samo. Jak komus nie pasuje robić za 1500 to zwolnią a w jego miejsce przyjdą kolejni. Malo to osób chetnych do pracy? na biurku u kiero stos CV leży. A przecież "przeszkolenie" pracownika jak sie znajduje książkę na półce to pół godziny zajmuje. W tej pracy nie ma kompletnie zacdnych wymagan, KAŻDY (!) się nadaje. Jak ktoś liczy na 2000 to za co niby? jak podniosą zarobki jednej osobie, to by musieli podniesc 200 osobom. Nie ma się co łudzić.
1
Bonito? 2017-06-07 12:18
Zastanawiam się nad pracą u nich jako magazynier. Czy zatrudniając się tam na miesiąc lub dwa mogę przeżyć (patrząc na te komentarze)? Ile się zarabia na godzinę (chciałabym obliczyć czy opłaca mi się do nich dojeżdżać)?
J 2017-06-07 19:50
Masz stała pensję 1600 netto przy pełnym etacie na umowę o pracę na zlecenie chyba 11/ 12 zł na godzinę .
Bonito? 2017-06-07 19:57
Dziękuję za odpowiedź. A jeśli chodzi o atmosferę? Ryzykować? :/
.. 2017-06-07 21:34
Nie
2
J 2017-06-08 00:21
Lepiej nie, wszystko co jest napisane wyżej to cała prawda więc jak chcesz w takich warunkach pracować to śmiało ;) dopowiem ze teraz przy tych temperaturach jest sauna na magazynie...
1
Realista 2017-06-08 13:22
"Jak komus nie pasuje robić za 1500 to zwolnią a w jego miejsce przyjdą kolejni. Malo to osób chetnych do pracy? na biurku u kiero stos CV leży. A przecież "przeszkolenie" pracownika jak sie znajduje książkę na półce to pół godziny zajmuje. W tej pracy nie ma kompletnie zacdnych wymagan, KAŻDY (!) się nadaje."

Ja bym wcale nie był taki pewny, że stos CV leży, skoro rekordowo niskie bezrobocie, płaca marna a dojechać tez jakoś tam trzeba. Poza tym po co komu w ogóle CV do takiej pracy, skoro taka prosta do nauki ????? ;-)
1
J 2017-06-10 13:55
Po co cv ? Po to Żeby wybrac te najładniejsze bo tak to kordynatorzy i kierownik będą mieli się za kim oglądać i ślinic patrząc jak chodzą po magazynie dziewczyny...
5
Maja 2017-06-13 09:14
Wspominacie, że do pracy w Bonito.pl nie potrzeba żadnych kwalifikacji. Dla niektórych będzie to cenna informacja. Chętnie dowiemy się również więcej o firmie jako pracodawcy. Czy oferuje ona pracownikom dodatkowe benefity? Jak wygląda system pracy w firmie? Czy jest on jedno, czy też wielozmianowy?
J 2017-06-19 00:58
Nie ma benefitow, pracą jest dwu zmianowa,
1 zmiana :
6:00-15:00 poniedziałek
6:00-15:00 wtorek
6:00-14:00 środa
6:00-13:00 czwartek
6:00-13:00 piątek
2 zmiana:
10:00-19:00
10:00-19:00
11:00-19:00
12:00-19:00
12:00-19:00
Jedna niedziela w miesiącu ale za to dzień wolny w tygodniu.

Umowa zlecenie ma zmiany generalnie od 10:00, ale też i od 7:00,8:00
1
J2 2017-06-19 13:10
Jeżeli chodzi o firmę, jako o pracodawcy, to rekordem na kompletacji to 2
godziny, po których osoba zrezygnowała z tej pracy oraz karetka pogotowia, która
odebrała pracownika najbardziej siermiężnego działu - pakowania, z którego też niektórzy szybko idą
do domu i już więcej nie wracają...

A niby to taka prosta i lekka praca z książeczkami ;-)

"Benefitem" jest głównie atmosfera jak wspomniano już wiele
razy wcześniej fatalna, donosicielska a ludzi traktuje się bardzo przedmiotowo.

5
Jeronimo 2017-06-19 22:50
Praca wyczerpującą psychicznie i fizycznie. Wymagania zbyt duże do zbyt niskiej pensji... Ale nie chodzi o kwalifikacje tylko zakazy i nakazy rodem z obozu... Zakaz rozmawiania, co ja gadam nawet patrzenia na drugą osobę, hmmm zakaz chodzenia w tym samym kierunku......ten kto sie na to odważy, poczuje co to jest napad frustracji osoby zawładnietej pewnego rodzaju obsesją mająca na celu niedopuszczenie do jakiejkolwiek komunikacji miedzy pracownikami. Dotyczy to osoby najwyższej oraz pewnych osob nizszych(..tak! wzrostem również), którzy to idąc za przykładem pana (z małej litery) mogą przez chwilę poczuć sie paniczami i spróbować poniżać ludzi. Lecz czy można poniżyc kogos samemu będąc tak nisko? Nie wiem! Na koniec ważna informacja dla szefostwa, kierownictwa, koordynatorstwa : "Pracodawca nie może, powołując się na przykład na konieczność ustalenia zasad BHP, ograniczać praw osób podlegających jego kierownictwu, godzić w ich dobra osobiste, prywatność czy też godność.Z tego punktu widzenia kontrowersyjną wydaje się np. próba wprowadzenia zakazu prowadzenia rozmów podczas pracy, nawet powołując się na powinność sumiennego świadczenia pracy. " Nadmierne rozszerzanie zakazów przez pracodawcę może być także traktowane jako naruszenie dóbr osobistych - w takim przypadku pracownikowi przysługuje możliwość zwrócenia się do sądu o stosowną ochronę na podstawie art. 23 kodeksu cywilnego oraz art. 11(1) kodeksu pracy, bądź też jako nadużycie prawa podmiotowego ze względu na przekroczenie zasad współżycia społecznego (art. 8 kp).
W skrajnym przypadku zakaz taki może przybierać charakter dyskryminacji bądź nawet mobbingu.Wychodzi się bowiem z założenia, iż stosunek pracowniczy nie oznacza bezwzględnego podporządkowania pracownika wobec pracodawcy, a zatem dysponowanie osobą i czasem pracownika powinno następować z uwzględnieniem przepisów prawa oraz poszanowania jego godności.
6
J 2017-06-19 23:34
Owszem dla mnie zakaz rozmawiania to jest coś chorego, a nie wspomnę o tym jak kierownik uwielbia poniżać ludzi przy wszystkich , tylko że ci ludzie w odróżnieniu do niego pracują a on jest zwykłym śmieciem z kompleksami który wyżywa się na pracownikach tak jak i reszta kordynatorow. .... sądzę że nawet sąd tu nie pomoże.;(
7
Jeronimo 2017-06-20 00:38
Czy definicja kierownika, koordynatora zawiera,, śledzenie pracowników, stanie bezpośrednio za jego plecami i obserwowanie w celu znalezienia powodu do opieprzenia? To raczej obsesja.
.,, bo ja jestem pan idealny, błyskotliwy a koordynatorzy muszą sie śmiać z moich żenujaco niesmiesznych dowcipów,,
Tak, ten ich śmiech pelna gębą słychać wszędzie, a gdy pan opusci magazyn to śmieją sie z niego. Cóż za ironia losu.
4
J 2017-06-20 19:49
Prawda, w 100% prawda !!!!!!!
1
Maja 2017-06-23 09:56
@Jeronimo od kiedy działa ten zakaz rozmów podczas pracy? Czy działa to na całym zakładzie pracy? Rozmawialiście o tym z przełożonymi?
J 2017-06-23 21:22
Działa od zawsze ! Jak mozemy rozmawiać o tym z przełożonym(kierownik) jak on tego pilnuję i wręcz potępia rozmowy i nakręca kordynatorow do tego zeby chodzili po magazynie i pilnowali żeby nikt nie rozmawiał ?
2
J 2017-06-23 21:23
Działa to na całym zakładzie nie tyczy się to tylko kierowników i kordynatorow
2
eee 2017-06-25 22:21
Łagodnie określę to tak, że traktują ludzi jak "śmieci", a w szczególności ludzi z pakowalni.
1
Higienistka 2017-06-26 20:51
PORAŻKA 1 TOALETA DAMSKA NA TYLE KOBIET !!!
Jeronimo 2017-06-26 21:19
@maja na magazynie nie wolno nikomu rozmawiać. Nawet jak wykonujesz czynności proste, jak pakowanie zamówienia w karton, sprzatanie, układanie półek. Kierownik nie lubi jak wogole sie stoi obok jakiejś osoby, najlepiej by pozamykal nas w bańkach abyśmy nie mieli ze sobą kontaktu. Ciekawe jakie podłoże ma to jego,, zboczenie,,
Lalalalala 2017-06-26 21:21
To samo i tyczy się mężczyzn , też mają jedną lazienke. Dziwne że ostatnio jak był sanepid nic z tym nie zrobił. I dziwota że tyle osób ciągle choruje .. a przełożony wielce oburzony bo jak ktoś mozna chorować i jeszcze w dodatku dawać zwolnienie.
Higienistka 2017-06-26 22:33
Mężczyźni mają niby dwie, bo przecież koło grafików jest????????. Lepiej przecież z szatni zrobić schowek gospodarczy ????
Higienistka 2017-06-26 22:38
Mężczyźni mają niby dwie, bo przecież koło grafików jest????????. Lepiej przecież z szatni zrobić schowek gospodarczy, bo takie chodzą słuchy po magazynie ????
Zostaw swoją opinię o Bonito.pl Sp. z o.o. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bonito.pl Sp. z o.o.