brak logo

agencja ochrony zubrzycki

Warszawa

Opinie o agencja ochrony zubrzycki

on juz nie pracuje naszczescie 2014-09-28 23:27:54
a ja proponuje zamiast pisac na forum, napisac na komende( o tym ze ludzie bez kwalifikacji uzywaja SPB) albo do cbdk, ewentualnie do gazety.i do PIP-u Niech wladze pkp wystawia taki cennik kar, i sie pod nim podpisza.Nie mowiac juz o innych cudach ktore panuja ...........
3
policjant wieprz 2014-10-18 12:57:48
przyjedz do Katowic na dworzec to zobaczysz "kwiat ochrony" wybrali nas z miliona zostały nas tysiące potem setki,dziesiątki i na końcu elita dworcowa bez kwalifikacji a wszystkim żądzi jedna pani która ma motto:" Jeb.ć ,karać nie wyróżniać w czasie wolnym prześladować .pozdrawiam tych z kwalifikacjami co wy tam jeszcze robicie?
1
pałacyk i latarenka 2014-10-21 22:36:00
REKLAMA SNICKERSA W KATOWICACH: kierownik: Wiecie że od listopada dostaniecie umowy o pracę? pracownicy :przestań gwiazdorzyc zjedz SNICKERSA :D
1
mars 2014-10-22 16:36:23
nalezy rowniez pozdrowic pania robiaca grafiki....... jak jej dziobiesz to moze da ci zarbic. jak nie dziobiesz i nie obgadujesz kolegow to dostaniesz ze 2 szychty. ludzie dajcie konkretnych ludzi na powazne stanowiska!!!!
2
ciec bez majtek 2014-10-22 21:29:29
ale sa pracownicy co uwiezyli :D:D: hahaha . Pozdr i wiecej fot meneli wrzucajcie na neta , zastanowcie sie co robicie
1
Mordehaj 2014-10-23 11:23:27
No nie wyszło mu śpiewanie na dworcu to się fotografią artystyczną zajął
1
rydzyk dj 2014-10-23 16:41:58
ciekawe czy Mr ziemniak zostaje na pkp hahaha.
1
czubek 2014-10-23 16:44:44
Zeganmy zubrzyckiego z pkp alleluja, zegnamy Was :D:D wymienic jeszcze ekipe i bedzie git robota. niech grafiki robi konkretna osoba a nie ........... wywalic ludzi bez papierow, i konfidentow:D:D i ukrucic ogon Pani W . :D:D
1
Pałacyk i latarenka 2014-10-24 08:11:58
słyszelismy że macie zebranie w Katowicach tzw."test lojalności" haha .Bedzie powiedziane tam:Hokus pokus ,czary mary- teraz już nie będzie kary :D
łubu dubu,ecie pecie- i umowa będzie przecie
trala lala,fiku miku- już ci wierzę kierowniku
1
ciec bez galot 2014-10-24 20:43:49
hokus pokus czary mary dam wam wysoka stawke , troche wiary :D
łubu dubu.ecie pecie mozecie siedziec na andrzeja , wiecie?! :D:D
trala lala , fiku miku kazdy dostanie po 20 szycht takie zmiany zrobimy w grafiku
hahhahahahahaha :D:D:D: a swistak siedzi bo mu sreberka zaje......:D
plac 2014-10-24 20:49:58
Szef do pracownika:
- Mam dla Ciebie zadanie.
- Słucham?
- Wejdź na stronę praca.pl.
- Wszedłem.
- A teraz szukaj sobie nowej pracy.
Pozdro dla pewnej pani ochroniarz 2014-10-24 20:53:47
Jedz mniej! Bramy raju są wąskie. :D
yesus chytrus 2014-10-25 10:07:31
Powiedziano również :nie będzie się kładla niewiasta z drugą niewiasta do jednego łoża bo prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne niż one dostapia królestwa niebieskiego
1
obierek 2014-10-25 21:50:12
ziemniak
kartofel
pyra

to jedno i to samo warzywo :P
Pałacyk i latarenka 2014-10-26 08:43:03
Słyszałem że Ziemniak będzie obrabiał gałę nowemu kierowniczkowi?

( usunięte przez administratora )
cieć bez galot 2014-10-26 11:15:49
no jakos musi sie dostac na stołek, a ze swoim doswiadczeniem w ochronie zostaje mu tylko lizanie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kierowniką :)i kapowanie na kolegow:) uwaga uwaga uprzejmnie donosze ze pan x pierdział przy mc donaldzie :D:D
the beest power 2014-10-30 12:47:50
przypominam, że kompleksy leczymy u psychologa,są odpowiednie terapie, jeśli masz problem dlaczego nie podejdziesz osobiście??wiesz dlaczego tępy, ograniczony, nierozgarnięty prostaku?? dlatego, że napluła by ci w gębę, następnie obiła twój ryj na piękny fiolet, bo tylko w gębie jesteś mocny, nie reprezentujesz sobą totalnie nic i wyżywasz się na forum śmieciu
1
the beest power 2014-10-30 13:07:32
jeszcze jakiś problem? czytając wypowiedzi niektórych dekli polecam wizytę u dobrego specjalisty, który przy dobrych chęciach i ciężkiej pracy wyleczy kompleksy, bo wyżywanie się na kimś jeszcze na jakimś tandetnym forum nie rozwiąże problemów z własnym "ja" a dobry specjalista przynajmniej spróbuje, tacyście mądrzy na forum,a w oczy nasrane w gaciach,aż nogawkami cieknie, poziom testosteronu macie -188 :) brawo "pseudomodele", szczyt waszych ambicji został zaspokojony w możliwie najbardziej prytmitywny i trywialny sposób...mają na was wyj*ane. Pamiętajcie, że jeszcze nie jedno spotkanie face to face :)
the beest power 2014-10-30 13:21:25
jeszcze jakiś problem? czytając wypowiedzi niektórych dekli polecam wizytę u dobrego specjalisty, który przy dobrych chęciach i ciężkiej pracy wyleczy kompleksy, bo wyżywanie się na kimś jeszcze na jakimś tandetnym forum nie rozwiąże problemów z własnym "ja" a dobry specjalista przynajmniej spróbuje, tacyście mądrzy na forum,a w oczy nasrane w gaciach,aż nogawkami cieknie, poziom testosteronu macie -188 :) brawo "pseudomodele", szczyt waszych ambicji został zaspokojony w możliwie najbardziej prytmitywny i trywialny sposób...mają na was wyj*ane. Pamiętajcie, że jeszcze nie jedno spotkanie face to face :)
yesus chytrus 2014-10-31 07:40:57
zabolało co :D?
the beest power 2014-11-01 08:18:31
hehe no doprawdy wzruszająca historia:D :D, potrafisz jeszcze coś, czy tylko wylewać swoje żale i pluć jadem na forum? ulżyło troszkę na kompleksy? :) biedactwo, twój poziom inteligencji jest równy depresji rowu mariańskiego :), miej odwagę cywilną w oczy...pory masz już pełne co?
the beest power 2014-11-01 09:45:25
Aha jeszcze cos...zabolalo cie...ta radosc i energia zyciowa, pozytywne podejscie, wieczny usmiech, zabolalo cie szczescie, zaradnosc, siła, odporność i pasja,wiem, ze cudze szczescie boli...teraz idź i zamiast siedzieć na forum, popracuj nad wlasnym zamiast zawiścić komuś :)
1
top model 45 2014-11-06 19:02:52
była sobie kuleczka co sie toczyła, jadła kebaby bez ograniczen, i lody co 5 minut , az przyszedl czas stanac na wage i kurde bele ale duzo.... mniam mniam jak zjem jeszcze jedna zapiekanke to nic sie nie stanie.
tap szpadl 2014-11-07 00:51:11
totalne dno...w dodatku czytać ktoś nie potrafi...to forum wypowiedzi na temat firmy, widać,że niektórzy mają za mało swoich obowiązków, skoro tak bardzo zaglądają w d...ę innych, może czas spojrzeć na siebie, na to kim się jest i co się sobą reprezentuje,wagę można stracić,a niestety rozumu się nie nabierze, dno dnem, pozostanie, kto się zwykłym hu...em urodził, kanarkiem nie umrze :),
sumienie 2014-11-07 02:43:09
tak? a podejdziesz i powiesz to w oczy? nie? to dla ciebie już za wiele, bo wymaga odwagi cywilnej, której ci brak...nie tylko tego :)i tu jest twój problem, własne kompleksy i niepowodzenia, może spróbuj jakoś je rozwiązać.
Obrażanie na forum pomoże tylko na chwilę, nie uleczy twoich kompleksów, niedoskonałości i przy okazji można narobić sobie problemów...prawnych również, doskonale wiesz jaki finał mogą mieć...może poszukaj pracy, albo ją zmień. Może telefon zaufania...powiedz im o tym, napewno coś poradzą :). Wiem, nie masz przyjaciół...pomyśl o grupie wsparcia, pewnie już nic cie nie cieszy :)...czas zmienic nastawienie. Zdaję sobie sprawę, że widok szczęśliwej, zadowolonej buzi...bolesna sprawa...ZAWIŚĆ - bardzo brzydka cecha...:)amen
HAHAHA 2014-11-07 11:15:53
No wreszcie wywalili ta beznadziejna firme z dworców i tego trepa co byl szefem na slask i jego pachołka , tak to sie konczy jak na stołkach sa nieodpowiedni ludzi
M 2014-11-07 20:24:01
kurde ludzie co was to obchodzi jaka kto ma wage i co je?? dajecie komus na te kebaby?chyba wasze zycie jest bardzo nudne skoro zajmujecie sie zyciem innych, i robicie sensacje z byle czego. troche sie zastanowcie, bo madrzy to jestescie, a umiecie tylko za plecami tylek obrobic ,ale odwagi sie przyznac nie macie. kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada, wiec troche pokory w zyciu!! jeszcze nie wiecie co was spotka , a zycie jest dlugie............. nara
Pałacyk i latarenka 2014-11-21 08:00:19
poszedłem na dworzec
piwa się napiłem
spotkałem tam trepa
mordę mu obiłem :D
pan samochodzik 2014-12-04 18:49:22
chyba tobie obili dlatego sie zwolniles
twoja zmora 2014-12-08 06:39:18
Pracownikom agencji to sie przyda ale przeszkolenie i zapoznanie z obowiazkami i przyslugujacymi im prawami. Te nowe mlode tepaki po zalorzeniu ciuszkow mysla ze sa bogami i wszystko moga. Kogo wy zatrudniacid zenada :/ (widac ze przez kilka. Ostatnich lat nic sie niezmienilo, licencj dalej na lewo lgitymacje rozdan byle komu) Ta fima to dno a napewno l dzie ktorzy ja reprezentuja,rzekomi ochraniarze.
trepel 2014-12-12 10:59:44
a ty chasasz po dworcu z obsranym tylkiem . od balbiny sie odwal, to super dziewczyna,
1
balbina 2014-12-13 16:12:03
Super gruby kuper
niko 2014-12-13 21:42:11
kurde odwalcie sie od niej, zazdroscicie jej bo jest zadbana, usmiechnieta, popatrzcie na siebie, nie jeden i niejedna z was nie potrzebuje maski na bal przebierancow, spojscie w lustro drodzy piszacy te bzdury.a jak ci zal to zamiast jesc sucha bulke to kup ,se tez kebaba albo zestaw z mc donalda, robisz po 300h bo dziobiesz i kablujesz wiec masz godziny, wiec chyba stac cie na kebaba .
kocham kobity 2014-12-14 19:38:17
Znowu balbina
siada przy stole
jadła będzie dzisiaj
udka bawole.
sumienie 2014-12-16 08:09:27
Napisze tak, jesteś bezmózgim/gą debilem/ką do tego stopnia, że nie zauważyłeś/łaś nawet zmiany firmy...i dalej rżniesz te swoje daremne teksty na forum firmy, która nie ma już nic wspólnego z dworcem, zakompleksiona [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prymitywna.Widać, że czytać nie potrafisz i pewnie podstawówki nie skończyłeś/aś, bo uczyć się nie chciało. Spójrz na swój gruby spasły obleśny tyłek i te krzywą opryszczoną mordę, z której cuchnie jak krowie z tyłka. Reprezentujesz sobą tylko dno i nic więcej i nie żryj tyle smalcu i ciastek bo utyjesz jeszcze bardziej niż ktoś, kogo obrażasz bo wpędza cie w kompleksy.
ktos kto cie zna smieciu 2014-12-16 09:09:27
żeby tobie śmieciu nie spadł w morde strzał
taki, że będziesz pod siebie srał
i uważaj, ktoś cie znajdzie...sprawiedliwość cie dopadnie
będziesz tak sponiewierany, w własnych rzygach wytarzany
balbina 2014-12-16 09:23:04
przypominam, że impotencję i kompleks małego penisa leczymy u odpowiedniego specjalisty buahahahaha
on 2014-12-16 16:01:40
sprawdzalas chlopom penisy w pracy hahaha??
kozi rożek 2014-12-16 18:23:13
nie musiała sprawdzać...poziom ich wypowiedzi oraz zachowania prymitywu wskazuje jednoznacznie, eh tępota, kto jest tępy ten już tępym (usunięte przez administratora) genetycznym pozostanie
balbina 2014-12-16 19:24:55
balbina się nie obrażaj
tylko szybko mięso rozmrażaj
bo już idą szybko święta
wez do pracy ze dwa pęta
tej kiełbaski z lodóweczki
i golonko ,ogóreczki
nie zapomnij też o chlebie
gdy będziesz w tej potrzebie
kup bochenek ,albo dwa
żebyś z głodu nie padła
P.S: nie wiedziałam że w Wrocławiu zmienili ochronę .Na jaką?
ochroniarz 2014-12-17 16:39:16
jacy y jestescie wszyscy madrzy na tym forum, a jak przychodzilo co do czego w pracy to nikt sie nie umial postawic. obrazacie wszystkich pokolei, a w oczy nikt nie umial powiedziec... na zebraniach tez kazdy cicho siedzial....a teraz kazdy wylewny sie robi piszac bzdury na forum , anonimowo. mieliscie czas na dzialania jak sie wam cos nie podobalo, to kazdy trzasl gaciami jak przyszlo co do czego. smieszni jestescie.
1
Rambo 2015-02-22 20:20:55
Ziemniaka.vel,,Przydupasa"wreszcie.wywalili zdworca w Bielsku.Konfident.Konfident.To,jego,,motto"życiowe.teraz
2
firma 2015-04-01 09:44:23
Firma zubzycki płacić pod stołem unika podatków
2
FRANCISZEK DOLAS 2015-07-23 16:51:34
ZUBRZYCKI TO ZŁODZIEJ KTÓRY KRADNIE LUDZIOM PIENIĄDZE WYMYŚLA FAŁSZYWE KARY WYSTAWIA LEWE ZAŚWIADCZENIA O ZAROBKACH NA 500 ZŁ W PRZECIĄGU 6 MIESIĘCY W TEJ "firmie" ŻYCIE STRACIŁO 3 OSOBY (POPEŁNILI SAMOBÓJSTWA) Z POWODU KAR JAKIE AGENCJA ZUBRZYCKI NAŁOŻYŁA NA W/W TA FIRMA JEST PRZEKLĘTA OD SAMEGO POCZĄTKU ZAINTERESOWANI WIEDZĄ O CZYM MOWA I DLACZEGO ZUBRZYK STRACIŁ KONCESJE BYŁO JESZCZE PAMIĘTNE "KDT" I WIELE WIELE INNYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCI ZWIĄZANYCH Z TĄ FIRMĄ !!! LUDZIE PRZESTAŃCIE PRACOWAĆ DLA TYCH ZŁODZIEI U KTÓRYCH PO SWOJE CIĘŻKO WYSTANE I WYCHODZONE PIENIĄDZE TRZEBA STAĆ GODZINAMI AŻ JAŚNIE WIELMOŻNY PAN "G" RACZY POJECHAĆ DO BANKU. W WAWIE JEST WIELE AGENCJI OCHRONY WYSTARCZY WEJŚĆ I POROZMAWIAĆ. JA WIEM ŻE NIEKTÓRYM ROZMOWA SPRAWIA NIE LADA KŁOPOT ALE POSTARAJCIE SIĘ TO DLA WASZEGO DOBRA BO ZUBRZYK ZA BARDZO OBRÓSŁ W PIÓRKA DLATEGO JEST TAK ŹLE A BĘDZIE JESZCZE GORZEJ ZOBACZYCIE !!! POZDRAWIAM
2
Romeo 2015-07-23 17:00:33
sam jesteś profesjonalny cieciu parkingowy takie kity to my a nie nam frajerze przestań pisać bzdury !!!
iglo 2015-08-12 22:44:36
najlepsza jest ta lala co opisuje wszytsko nafb , ja pierdziele ale schiza, ciekawe co bierze :)
łoś 2015-08-13 22:28:05
wszyscy wiemy ze ostatni post to zakompleksiona konica:)
Avs 2015-08-13 22:32:55
Zalosne to wylewanie swoich zali w necie... no coz czego mozna sie spodziewac za oszustwo klamstwo cwaniactwo oszczerstwa, granie w ch...ja myslac ze bedzie to trwalo bez konsekwencji nie wiadomo ile!! W koncu pokolenie gimba wiec i poziom niski.
czacha 2016-09-29 19:18:44
Ta firma to żal PL normalnie, w sobotę pierwszy Października a ja na centralny nie mam grafiku, tak se Pan P leci z pracownikami za zgodą prezesa, Mam bliżej dworzec Wschodni ale po złości dali mi centralny, jutro zjeżdzam do domu rodzinnego i będę czekał aż się Pan P zlituje i poda mi grafik bo bez grafiku rypio na kasę
df 2016-09-29 20:39:45
@sueka no ale o czym Ty piszesz o lokalizacji tutaj? bo wiesz centrum tez ma swoje plusy i minusy przeicez
Zostaw swoją opinię o agencja ochrony zubrzycki - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie agencja ochrony zubrzycki