logo Hilti Poland

Hilti Poland

Wrocław

Opinie o Hilti Poland

zainteresowany 2014-12-18 23:36
Bylem w tej firmie na rozmowie na stanowisko mechanika w serwisie , dostałem propozycje pracy za 2300 brutto!!!! to wychodzi nieco ponad 1600zł na reke!! zrezygnowałem
1
:-) 2015-01-30 00:01
Patrzę na wpisy i smieje się. Czysty kapitalizm i wyzysk. Wyzysk ponad rynek. To jest HILTI. światowy leader w technice zamocowań ;-0
1
były pracownik 2015-04-03 18:30
Na serwisie wyzysk i produkcja, zakaz rozmów,zakaz urlopow w okresie letnim.
1
M 2015-04-19 23:03
Na serwisie jest ciężko, praca jak na produkcji, wszystkie rozmowy z kolega obok są karcone pogróżkami kierowników,częste nadgodziny, jeśli ktoś lubi robić przez 8h to samo(całymi dniami naprawiasz jeden typ maszyny np. wiertarki) to praca dla niego..... ja mam dość.
były pracownik 2 2015-06-02 11:34
Witam.Po kilku latach pracy w serwisie mogę napisać że praca jest ciężka,monotona,codzienna presja na wynik(rano na zebraniach można się o tym przekonać) i notoryczne nadgodziny (jeśli nie zostajesz -jesteś napiętnowany).
Płace to młodszy mechanik ok 1900 netto, mechanik 2500 netto a strszy mechanik 3000 netto i premia MBO ;) ( okres 4 miesięczny i raczej ciężko ją dostać).
Urlopy w sezonie letnim trzeba planować w styczniu a tzw. długie weekendy nie istnieją.
Ogólne wrażenie jest negatywne.( i dlatego znalazłem inną pracę :)
3
obecny pracownik 2015-06-23 21:37
Niestety wszystko co piszą o serwisie to prawda. Również szukam nowej roboty.
1
odruchy wymiotne 2015-06-25 19:33
Nikt z kierownictwa serwisu nie liczy się z ludźmi. Wciąż im mało i mało. Doją pracownika jak w chińskich fabrykach. Urlopy najlepiej w styczniu. Uważają że znają się na prowadzeniu biznesu a z każdym dniem niszczą atmosferę. Firma TAK ludzie zarządzający serwisem NIE.
anonim 2015-07-06 22:46
Zeby w TSC było lepiej trzeba pozbyć się grubego i bandy jego.
3
byłem widziałem 2015-07-26 10:31
Niestety prawda kierownik to tchórz który zniszczy każdego polaka byle tylko podlizać się Niemcom. Jak ktoś znosi produkcje i niskie zarobki to śmiało walić na serwis.
xxx 2015-08-02 13:45
Niestety ale gruby Binio to kłamca i człowiek co się boi własnego cienia.
Co Józio niemiec powie to tak ma być a gruby Binio nie potrafi obronić swojego zespołu i przedstawić konkretne argumenty. Firma fajna, praca była fajna ale nie z tym człowiekiem. Ciekawe jak tam jego mały piesek A.R :-)
1
xxx 2015-08-18 22:01
Kapitan pierwszy z pokładu ucieka!!!!???? Co to będzie????
eee 2015-09-25 10:02
"elen" żebyś się za bardzo nie rozwinął bo polecisz jak kierownik serwisu w TSC :-) Zapraszamy na serwis do Nowej Wsi Wrocławskiej to zobaczysz jak się rozwiniesz.
Zoltan 3000 RX 2015-10-07 20:47
Dzień dobry, zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w firmie HILTI na stanowisko Customer Service Representative w Telecentrum, jednak nie zostałem poinformowany o przebiegu rozmowy, ile czasu będzie trwało spotkanie, czy i w jakiej formie sprawdzony będzie zadeklarowany język obcy, trochę jedna wielka niewiadoma. Bywałem na rozmowach w dużo mniejszych firmach i o rzekomo mniejszym prestiżiu jednak zawsze wiedziałem czego mógłbym się spodziewać itp. Czy ktoś jest w stanie podać jakieś informację i rozwiać tę enigmę :) ? Jeśli to możlwie to również widziane będą informacje o kulturze pracy, atmosferze, zarobkach na stanowisku "Młodszy Specjalista Obsługi Klienta". Pozdrawiam
1
zażenowany 2015-10-09 10:15
Witam,

Pierwszy raz jestem na GW ale wielokrotnie słyszałem co tu się pisze na temat Hilti.
Firma Hilti jako jedna z nielicznych posiada bardzo mocno rozwinięta kulturę, bardzo przejrzyście określa co jest dobre a co złe, co jest akceptowalne a co nie, dodatkowo wspiera osoby które chcą się rozwijać i robią coś w tym kierunku a pracowników z gorszymi rezultatami obejmuje programem szkoleń (oczywiście warunkiem jest zaangażowanie ze strony pracownika).
Prawda jest taka: część pracowników nie rozumie co to jest rozwój, jedynie liczy się wielkość portfela ale nic od siebie.
Szczególnie dotyczy to pracowników serwisu który powstał kilka lat temu, niestety część narybku napłynęła z firm głęboko zacofanych gdzie próżno doszukiwać się cywilizowanego rozumowania.
W tamtym czasie dała znać o sobie hiltowska "pięta Achillesa" dział HR rekrutując na piękne oczy a nie fachowców. Niestety ludzie z dobrym PR do tej pory owijają sobie ten dział wokół palca.
Podsumowując, firma Hilti to nowoczesne miejsce pracy dla aktywnych, chcących się rozwijać ludzi to idealne miejsce na szlifowanie swoich talentów.

Odnośnie mniej pochlebnych komentarzy, osoby które odeszły i teraz wypisują tu bzdury to właśnie ten sort którego nie polecam przyszłym pracodawcom (chyba że w swoich szeregach chcą mieć cwaniaków którzy nie wniosą nic do firmy a na 100% popsuja atmosferę)

Pozdrawiam tych którzy na szczęście odeszli z Hilti i już nie zaśmiecają atmosfery tylko ten portal :*
1
Zoltan 3000 RX 2015-10-11 13:16
Rzeczywiście z działem HR coś nie gra, ponieważ przy zaproszeniu na rozmowę nie informuje się o podstawowych informacjach, odmówiono również przesłania maila z adresem lub czymkolwiek. Niestety do spotkania nie doszło ponieważ często jest tak, że szukamy ofert często będąc już zatrudnionym gdzieś tam. Chciałem skontaktować się z kimś z firmy aby negocjować termin spotkania, ponieważ nie mogłem z jakichś tam przyczyn pojawić się w terminie pierwotnym choć nie ukrywam, że bardzo mi na tym zależało, dzwoniłem na dzień przed spotkaniem około pięciu razy na numer tel, nikt nie odebrał a po godzinie 16 włączał się automat. Liczyłem, że być może na dzień spotkania ktoś skontaktuje się ze mną i zapyta dlaczego nie przyjechałem, jednak również nic się nie wydarzyło. Nasunął mi się wniosek, że być może stanowisko było już obstawione z góry a oferta była fikcyjna. Wiem, że nie należy przekreślać skrzynki jabłek bo jedno jest popsute jednak jest to żenada bo poświęciłem swój czas i wysiłek na zapoznanie się z firmą i całokształtem jej działań. Nie chce nikogo szkalować jednak zalecam ostrożność.
2
xxx 2015-10-25 16:00
Widać ze kolo "zażenowany" to jakiś cwaniaczek w krawacie gniecacy stołek przy biurku.
2
Gość 2015-11-05 17:25
Czy ktoś wie dlaczego ofert na przedstawiciela handlowego pojawiają sie co chwile ?? Zatrudniają i ktoś rezygnuje zaraz czy nie mogą nikogo znaleść ?
2
jasiu smietana 2015-11-05 18:48
brakuje cudotwórców handlu na rynku ot co haha
1
aaa 2015-11-07 09:39
Można powiedzieć firma GUS tylko statystyka się liczy i wydajność . Wieczne porównywanie do zachodu we wszystkim tylko nie w zarobkach. Praca jak praca ale cala otoczka na nie no i kierownicy TL. poniżej krytyki.
1
szogun 2015-11-11 08:40
Panie "zażenowany" to czas i na pana,chcesz pan pomóc firmie i oczyścić atmosferę jeszcze bardziej to pan odejdź.Zgadza się firma ma kulturę jakiej tylko pozazdrościć.Pracownikom mniej efektywnym tak pomaga,że dostają program naprawczy a później out of service:-) Najlepiej pracować za czapkę gruszek i nie pytać o pieniądze.Rotacja jest duża bo każdy się szanujący człowiek nie chce pracować w tej firmie.TSC Wrocław non stop porównują do TSC Bebra w DE, praca ta sama,obowiązki te same (dosłownie),tylko że w TSC Bebra mechanik zarabia w euro a nie w pl, gdzie TSC Wrocław zawsze miało najlepsze wyniki a Bebra się chowała.Często się zdarza że pokazują wyniki TSC Bebra jako najlepsze ale to chyba tak jest jak z tą aferą volkswagena - przekłamane wyniki:-)
1
zainteresowany 2015-11-14 22:53
Panie szogun, co Pana powstrzymuje przed zarabianiem w euro? Kompetencje, chęci, jezyk? To nic trudnego. Proszę tylko pamiętać, że wieksze pieniądze nie wylecza Pana z roszczeniowej i agresywnej postawy. Nawet za granica za to mozna stracic prace. Poza tym, to nie caly swiat jest winien, ani żaden pracodawca, za to jaka ma Pan wartosc na rynku pracy. Najbardziej winien jest Pan sam. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
1
adam 2015-11-18 20:22
Sami wartościowi i idealni pracownicy się znaleźli. Mistrzowie EXCELA piep.... co są tylko zapatrzeni w monitory i potrafią palcem pokazywać. Zapraszam na serwis stanąć przy wydzielonym stanowisku na jednym z działów i pokazać co potraficie. Aż żal tej chołoty dorobkiewiczów.
2
życzliwy 2015-11-25 10:17
Kolego adam zawsze możesz spróbować stanąć po drugiej stronie i zobaczyć, jak to jest być TL-em i "dorobkiewiczem". Firma oferuje Ci możliwości i narzędzia do rozwoju. Jednak to wymagało by odrobinę wysiłku i chęci do zmiany. Lepiej jest narzekać i wylewać swoje żale na forum internetowym. Nie potrzebujemy tutaj pracowników z takim podejściem. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś - poszukaj sobie innego autobusu! Pozdrawiam i życzę powodzenia.
1
znawca 2015-11-27 16:26
firma prawdopodobnie prowadzi fikcyjne rekrutacje i daje na pracuj.pl fikcyjne ogłoszenia, wstyd do kwadratu!!!
2
takijeden 2015-12-01 10:58
Ty "znafca" pacnij sie w czoło! Fikcyjne rekrutacje! taaa bo Hilti nie ma na co pieniędzy wydawać.
1
opona 2016-01-26 19:07
niestety ale muszę odradzić prace na tym serwisie. nie dajcie się złapać na obiecanki
poszukujący 2016-01-28 19:46
A możesz coś konkretniej? Właśnie szukają do pracy w serwisie i chciałbym wiedzieć co jest nie tak.
Mrówa 2016-02-19 20:24
idźcie na rozmowę i sprawdźcie jak śmieszne pieniądze oferują a później żałujcie że wzięliście dnień urlopu i jechaliście na to zadupie
1
nowy 2016-02-19 21:26
A mozesz napisac co dokladnie oferuja skoro az taki zal?
1
karp 2016-03-18 21:04
jak jesteś bez pracy we Wrocławiu to musisz być strasznym leniem
buba 2016-03-27 13:09
Na serwisie duzo sie dzieje. Zatrudniaja nowych i rozbudowuja. Nowy szef wymagajacy, ale dba o ludzi. Chyba w TSC idzie ku lepszemu.
ohoo 2016-04-18 18:51
Nie wiem, ile zarabia mój lider. Za często kierownicy nie odchodzą, więc chyba kase mają dobrą i robotę nie za ciężką. Firma placi w terminie do konca miesiąca i na kasie nie kantuje. Dostajesz premie MBO jak sie starasz razem ze wszystkimi. Oprocz socjalu jest cos ekstra za najlepsze wyniki. Co roku dwie osoby leca na wycieczke. Firma funduje. A ostatnio oglosili miesieczny ekstra kilka setek do wziecia za dobra robote.
tatarata 2016-05-04 17:58
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pływa i nie spływa
erftg 2016-05-09 21:32
hej hej widze ze w firmie w dlaszym ciagu posuzkuja na stanowisko Team Leader wymagana jest dobra znajomosc jezyka angielskiego nawet ogloszenie nie po polsku
chatazłegoskrzata 2016-11-18 18:54
nigdy nikomu bym tej firmy nie polecił chyba że ktoś lubi brak szacunku i nadgodziny
2
rozczarowany 2016-12-19 15:33
Pozdrawiamy dział HR. Czy we w tej Warszawie myślicie, że ludzie są takimi debilami by łykać takie głodne kawałki? Kiedyś było w miarę fajnie, ale od czasu kiedy szefem serwisu został ten ... poganiacz z Amazona to jest zjazd po równi pochyłej.
3
haha 2017-01-01 11:13
Dla mnie jest spoko. Jestem nowy a juz dostalem solidna podwyzke. Z tego co slyszalem inni tez. Szef docenia dobra robote a nierobow pogania. Wystarczy przychodzic do pracy i pracowac a nie sie opier... alac i wozic na plecach innych. Zreszta tylko nieroby narzekaja na wszystko.
1
Josef 2017-01-05 22:30
Niestety to prawda... Kiedyś kultura organizacyjna HILTI była do pozazdroszczenia... Odkąd szefem serwisu została gwiazda Amazona wszystko zeszło na psy... Załoga się zwalnia, 90% szuka pracy. Gościu nie wie, co to zarządzanie załogą i zwalnia ludzi, jeśli mają lepsze pomysły i wiedzę nt. Lean, 5s, itd. Odpowiedź dla całej załogi to zebranie przestraszonych Team Leaderów z hasłem: "xxx stracił zaufanie do tej osoby". Nie wiem, jak wygląda sytuacja w innych działach, ale SERWIS odradzam stanowczo. Jakość napraw? Skoro używa się również części ze starych maszyn, to nie musi być konieczne dla klientów Premium...
7
Jozefina 2017-01-09 19:24
Uwazam ze koniecznie trzeba dopisac na jego konto wiekszosc kataklizmow na swiecie, do ktorych na pewno sie przyczynil....
Haha dobrze napisal - tylko nieroby narzekaja, bo nie ma juz w Hilti dla nich miejsca.
1
rozbawiony 2017-01-19 15:33
Proszę Państwa oto ustalono przekaz tygodnia: TYLKO NIEROBY NARZEKAJĄ! Ciekawe tylko czy to pomysł szefowej HR czy poganiacza z Amazona?
1
. 2017-01-30 17:52
Serwis to totalna padaka. Od kiedy Amazonista sprawuje władzę ,atmosfera w firmie jest bardzo gęsta. Swoich podwładnych (TL'ów) beszta jak bure suki... Ci zaś w obawie przed swoim Panem cisną mechaników. Trzeba uważać co się mówi i do kogo, bo mechanicy zaczynają donosić na siebie nawzajem tylko po to żeby podbudować się w oczach przełożonego. Feedback ?? Jaki feedback... ludzie boją się, bo Ci "odważni " lecą ze stanowiska. Brawo Panie T. I. zniszczyłeś naszą firmę.

I to że " tylko nieroby narzekają " to nie jest prawda. Kiedyś serwis był zgraną ekipą, dziś nie można ufać nikomu... wszystko przez to że jesteśmy tylko SŁUPKAMI W EXCELU.
8
fikumikunapatyku 2017-01-31 21:56
Praca w TSC Wrocław ma swoją specyfikę. Wykorzystanie czasu jest maksymalne, koszty na naprawe wyliczane, wydajność, błędy, prognozy itd. - kalkulowane w Exelu i parę osób tych wszystkich słupków pilnuje i je studiuje. Trzeba robić, nie stękać i być korporacyjnie poprawnym.
Zarobki są w porządku, choć zawszę to będzie tylko parę % więcej niż daje konkurencja. Ot serwis marki premium ale zarobki... nie.
Premia może być naprawdę miłym dodatkiem, ale obecne warunki są uzależnione od "nieplanowanych absencji" i dużo osób sprawia wrażenie że już o nią nie walczy.
Social fajny; ubranka, buty obiadki, bhp - na poziomie.
Lokalizacja słaba; brak autobusu, czasami korki na A4, parkujące tiry na dojeździe i nawet szyldu nad wejściem nie mają - widać nie chcą się chwalić że tu jest serwis.
Najgorsze jest obłożenie pracą - w styczniu nadgodziny to norma. Przez to organizacja pracy jest czasami kuleje. A jak się zacznie sezon budowlany?? Strach się bać... .
TSC Wrocław - odważnym i ostrożnym polecam spróbować i się przekonać.
1
smutny 2017-02-03 21:07
Był klimat i się skończył. Kiedyś to miejsce było jedyne w swoim radzaju dziś nic go nie wyróżnia i żaden socjal i żadne pieniądze tego nie zmienią poprostu wszystko w standardzie... bardzo to smutne ale wciąż wam kibicuję może to tylko chwilowe etapy przemian.
6
kundelbury 2017-02-03 21:47
i te podwyżki 50zł brutto :-) uciekać !!!
bezrobo 2017-02-06 01:34
Czy ktoś może napisać tu coś obiektywnie? Interesuje mnie praca w tym serwisie a widzę że piszecie że teraz szef jest przesrany a wcześniej było Ok? Jak przejrzałem wcześniejsze wpisy to też była jazda po tym serwisie i wcześniejszym szefie więc co jest grane?

Niech ktoś się wypowie ale nie przez pryzmat podwyżki i absencji, ja szukam pracy a nie ochronki dla niepełnosprawnych.
Szukam roboty ale nie za 1800 netto jak wszędzie proponują mechanikom na start, a później się zobaczy.

PS ja robiłem przez 5 lat w elektro-serwisie i doszedłem do 2 tysięcy plus premia uznaniowa co jakiś czas jak interes się kręcił nawet i 2 paki netto. Chciałbym zacząć od minimum takiego pułapu, jest szansa?
2
ktoś 2017-04-10 23:10
Idź zobacz sam, co będziesz opierał się na opinii ludzi, których nawet nie znasz. A że odeszło kilku mechaników to są wolne miejsca...
ratatata 2017-05-22 23:15
Odchodzą mechanicy, odchodzą... Nie ma chętnych do pracy w "super atmosferze" stworzonej przez poganiacza z amazona.
5
gruby mały precel 2017-06-28 17:45
notatki rozdają co to za dziecinne kary
1
fikumikunapatyku 2017-09-17 22:38
Obłożenie pracą jest obrzydliwe. Kierownictwo zdaję się rozdawać różne upominki w podzięce za "ciężką pracę", ale równie chętnie sporządza notatki służbowe jak ktoś nie zostaje na nadgodziny. Ciągłe pomaganie biednemu serwisowi w Niemczech, nieuzupełnianie braków kadrowych, manipulowanie premią i standaryzacja wszystkiego. Korporacyjny sposób zarządzania tym serwisem ("przykręcanie śruby") absolutnie nie sprawdza się w tym przypadku.
1
Jozin z bazin 2017-09-22 16:45
Zarządzanie w serwisie to jakaś totalna porażka. Zakradł się tam strach, obłuda i fra...two. Chcesz zachować człowieczeństwo szukaj pracy gdzie indziej.
Zostaw swoją opinię o Hilti Poland - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hilti Poland