logo APR System

APR System

Kielce

Opinie o APR System

anonimka 2 2012-04-11 17:12:58
potwierdzam w stu procentach , omijać szerokim łukiem
2
Ziomek 2014-12-29 18:35:46
Nie polecam, Mało rozwojowa firma, jakość oprogramowania przypomina projekty studenckie. Duża rotacja pracowników. Jeśli ktos nie zgadza się z osobami pracującymi dłużej, predzej czy później zostaje zwolniony. Zwłaszcza tyczy się to Analityka, ktory tak na prawde tylko sie za niego uważa a w rzeczywistosci nie ma o tym pojecia. Generalnie to nie polecam.
2
Heniek 2015-02-23 22:38:19
Omijać szerokim łukiem, dla desperatów - przez ponad 10 lat nic sie nie zmieniło widzę :)
max 2015-12-22 10:22:43
Widzę chłopaki, że wyciąganie programistów z APR nie idzie po waszej myśli skoro zniżacie się już do pisania oszczerstw na forach. Pewnie myśleliście, że wszyscy zaraz za wami pójdą do Infoveru, a tu niespodzianka. Może jednak nie jest tak źle jak próbujecie to opisywać. Mimo wszystko życzę powodzenia w pracy zawodowej.
1
qwerty 2016-03-19 11:15:16
Żadna praca nie jest warta takiego stresu, ośmieszania i mieszania z błotem.
5
qwerty 2016-06-03 21:48:56
Każdy sam wie ile może wytrzymać. Ja mam już inną pracę, gdzie nie wygląda się wyczekująco, aż samochód szefa zniknie z podjazdu i będzie można odetchnąć z ulgą...
Potwierdzam jedynie, że pracownicy w APR są w porządku.
3
jupi 2016-06-09 13:27:57
Nie wszyscy są w porządku :). Jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] APR i radzę wszystkim na toto uważać
5
xyz 2016-06-25 18:26:09
nie ma wyjątków każdy jedzie na tym samym wózku. na wyplate z drugiej umowy czeka sie dopoki wielmozny pseudoprezes ze chce ja puscic.Nie polecam pracy w apr chyba że ktos chce sobie zryc banie
2
qwerty 2016-07-03 12:41:19
Potwierdzam - dostaje się dwie umowy.
2
qwerty 2016-07-05 18:27:41
Podejrzewam, że chodzi po prostu o mniejsze składki.
ja 2016-07-15 10:12:21
Z pensji na pewno. Jak chodzi o psychopate, z którym się pracuje nic nie jest w stanie tego zrekompensować. Laski na sekretariacie powinny zarabiać tyle co programiści, żeby wynagrodzić im rycie psychiki, gnojenie i poniżanie.
2
Aha 2016-07-20 08:54:01
Z tego co wiem, firma bardzo rozwojowa. Perspektywy ma niezłe i wykorzystuje wszelkie możliwości rynkowe. Oby więcej takich firm w naszym regionie :)
3
xxx 2016-07-20 17:07:25
Pracodawce polecam pomimo że bywało różnie.
Plusy:
+ umowa o pracę (tak były 2 umowy)
+ płatne nadgodziny
+ nowoczesne technologie
+ pensja na czas
+ zespół (oprócz kierownictwa, które dbało wyłącznie o własny interes)
+ stałe godziny pracy
+ premie
+ ciekawe projekty

Minusy:
- kierownictwo
- brak możliwości zrobienia certyfikatów na koszt firmy
- założenia w projekcie zmieniały się w zależności od widzimisię szefa (kilka razy dziennie to norma)
- opieprz za to że się nie domyśliłeś co sobie szef pomyślał ;)
- zbyt wiele rzeczy na raz
- projekty/ nowe moduły przeciągane z rozpoczęciem ile się da, potem się okazuje, że za 2 tyg musi być zrobione, a pracy jest na dwa miesiące
- brak dokumentacji (nie dotyczy bazy danych)
- bardzo ciężko o podwyżkę, często osoby z kilku letnim stażem zarabiały mniej niż student, który nic nie umiał i zastał zatrudniony bo na gwałt było trzeba ludzi
- niska jakoś kodu
- bardzo duża rotacja pracowników

Generalnie pomimo minusów polecam. Szczególnie jak ktoś zaczyna przygodę z programowaniem. Chociaż dobrych praktyk programistycznych to bardzo ciężko będzie się nauczyć. Chyba że coś się zmieniło. Jeżeli przetrwasz w APR przetrwasz wszędzie :)
3
xxx 2016-07-22 12:11:49
Różnie, w zależności od doświadczenia co za tym idzie okresu próbnego. Myślę, że nie dłużej jak 3 miesiące.
Chyba, że coś się zmieniło.
dev 2016-07-26 09:51:56
Z tego co wiem przez wiele lat w firmie się wiele zmieniło i aktualnie jest całkiem w porządku. Są dni lepsze i gorsze, ale praca nie jest zła.
3
Alfa 2016-07-27 10:16:51
Firma w porządku :)
2
Abc 2016-07-28 11:56:40
Apr nie jest w porządku i nie dzieje się tam dobrze.Na sekretariacie ciągle zmieniają się dziewczyny w tym roku były juz 3 zmiany i jest kolejna ktora tez ma dosc.To chyba nie jest normalne????????Gość nie dogaduje się z nikim!!!!!!!!!!!!! A te nagle pozytywne komentarze to pic na wode chyba sam sobie je pisze żeby trochę ocieplic wizerunek żenada
7
qwerty 2016-08-02 18:42:22
Jedna miała zakaz odzywania się do prezesa...
2
xxx 2016-08-17 15:24:32
Premie doliczały się do podstawy, ale nie są to duże kwoty. Przynam, że sekretarki mają przewalone, bo mają największą styczność z szefem z którym bardzo ciężko się współpracuje. Niejedna już osoba wychodziła z firmy z płaczem.
1
joker 2016-08-17 23:10:28
Premie slabe,atmosfera slaba, wymagania szefa sa z planety spoza ukladu sloneczneg!!.Szkoda zdrowia i nerwow za dodatkowe grosze. Firma niewarta zachodu chyba ze szef sie zwolni ha ha ha ha
2
joker 2016-08-17 23:11:33
Premie slabe,atmosfera slaba, wymagania szefa sa z planety spoza ukladu sloneczneg!!.Szkoda zdrowia i nerwow za dodatkowe grosze. Firma niewarta zachodu chyba ze szef sie zwolni ha ha ha ha
morwa 2016-08-17 23:16:26
@ joker a może podasz konkrety - co zonacza dla ciebie słaba pensja? a poza tym co do tych dodatków - to trzeba sie ciewszyc ze w ogole jest taka mozliwośc - u mnie w pracy niestety nie mam takiej opcji nad czym bardzo ubolewam, bo kazdy grosz sie przyda
1
ja8 2016-11-14 16:48:29
w porządku :)
3
tlx 2016-11-18 15:29:17
Dla mnie ciekawie i z perspektywami!
4
Zostaw swoją opinię o APR System - Kielce
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie APR System