Opinie o INFO-SERWIS w Lublin

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie INFO-SERWIS. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w INFO-SERWIS o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o INFO-SERWIS w Lublin

Eryk Nowy wpis
Inne

Super firma, znająca się na tym czym się zajmuje, praca w dobrej atmosferze, polecam

vb Nowy wpis

a co było nie tak z sytuacją w firmie @jajaja że pytasz o poprawe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek Nowy wpis

Witam, jesteśmy na rynku już ponad 10 lat. Nie wiem czemu mają służyć te wszystkie wpisy, chyba tylko portalowi gowork.pl bo od razu mam telefony gdy się jakiś komentarz pojawia i namawiają mnie na reklamę i edycję wpisów. Od 2 lat nie zmienialiśmy kadry i na razie nie planujemy. Może w przyszłości. Nic nigdy nie wiadomo. Każdy kto faktycznie będzie zainteresowany pracą u nas sam zadzwoni lub przyjdzie do naszego biura. a wpis nie wiadomo kogo to nic nie znaczy, na pewno to nie naszych byłych pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek Podolski Nowy wpis

Witam Wszytkich oba wpisy od anonim - 2013-06-27 19:37:07 i MAX - 2014-01-21 16:10:22 są nieprawdziwe, nic podobnego nigdy nie miało miejsca, popsiadamy własne auta służbowe, kasy fiskalne mamy na stanie, nie mieliśmy też żadnych zmian w kadrach od ostatniego roku więc kolejne potwierdzenie że wpisy są wysane z palca żadna osoba się pod wpisami nie podpisała zgłoszone do administratora celem usunięcia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1419 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
MAX

Słaba płaca , trzeba świecić oczami przed klientami (usunięte przez administratora), nie wspominająć o cyrkach typu: klient przyjeżdza po umówiony zakup kasy fiskalnej a tego modelu brak na stanie. Wiec korzystajac z uprzejmości, samochodu i towarzystwa klienta jedzie się po kase do hurtowni. WSTYD!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

Widać marketing jacka ruszył pełną parą, ale nie dajcie się ludzie nabrać. Niedawno zrezygnowałem z pracy w tej firmie krzak. Nie dość, że nadliczbowe godziny to codzienność to jeszcze marne grosze o które trzeba się upominać tygodniami. Mam nadzieję, że szybko zajmą sie odpowiednie służby tą firemką bo takich prywaciarzy powinno się napiętnować na forum publicznym. Dzięki internetowi tacy jak ty jacku nie pozostaną anonimowi. Nie zamkniesz w swoich 4 ścianach tego co się tam dzieje. Te powyżej dwie opinie tylko dobitnie pokazują jak bardzo nie potrafisz się obronić i ukryć tego jakie warunki panują w info-serwis. Niech nikt z ambicjami się tam nie wybiera. Nie warto. Do tego internet wiecznie nie działa przez co zdenerwowanych klientów nie sposób uniknąć a jedyna odpowiedź jacka to co? "powiedzcie że u nas wszystko działa to się odczepią to zawsze działa".. taka prawda i nie ma co ukrywać...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Ponieważ wypowiedzi dotyczą bezpośrednio mnie i naszej firmy więc parę wyjaśnień dla zainteresowanych z nami współpracą: 1. "....nie stać się drugim softmarem (czytałem opinie na temat tej firmy)..." od wypowiedzi na forum o firmie Softmar się nie wypowiadam, cenię Pana Roberta Lisa za doświadczenie i wiedzę którą posiada tej branży, stanowczo odcinam się od wypowiedzi na tym forum na temat tej firmy, proszę mnie i naszą firmę nie łączyć czy kojarzyć razem. 2. "Słowa kojarzące się z tą firmą to (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): dla klientów: solidna; dla pracowników: stresująca, wyczerpująca;" - praca jest czasami stresująca to fakt, nacodzień pracuje się z klientami i wymagania są różne klientów, można się przyzwyczaić kwestia pracy nad sobą samym wyczerpująca? kiedy? praca w normalnych warunkach, pełny etat, umowa o pracę max 8 godzin pracy, urlopy, serwisanci wg mają wszystko co im potrzebne do pracy, 3. "Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako BRAK - słowa szefa." - bzdura! kiedy ja tak mówiłem? szkolenia są potrzebne i nawet wymagane w tej branży, to od pracownika zależy czy chce na takim szkoleniu być koszty szkolenia pokrywam ja ale też wymagam odpowiedniej wiedzy od serwisanta i przygotowania do każdego egzaminu. 4. "Atmosfera i ludzie tam pracujący są współpracownicy OK, szef momentami BARDZO NIE OK ." - ok, przyjąłem do wiadomości, postaram się poprawić :) 5. "Od jakiej stawki można negocjować pensję? BRAK możliwości negocjacji." - oczywiście że można, to od pracownika zależy ile chce zarobić, w jakim trybie pracy pracować, negocjować należy i nawet trzeba! 6."Najbardziej w tej firmie podobało mi się: robienie przeglądów w TAXI." - ok. niewiele tych taxówek mamy i przeglądy są wykonywane do 2 lata, więc komentarz dotyczy prawdopodobnie jednego lub dwóch przeglądów które kolega wykonał, jak byś popracował dłużej to więcej ciekawych rzeczy poznał:) 7."Najbardziej w tej firmie nie podobało mi się w: brak uprawnień na większość sprzętu, brak szkoleń." - to jakieś nieprozumienie, posiadamy uprawnienia na wszystkie modele urządzeń które serwisujemy (urz. fiskalne), dyplomy i certyfikaty ukończonych szkoleń z CDN Comarch Optima, SQL, Insert Programy linii DOS i windows, dla przykładu ostatnie szkolenie było w połowie listopada '08r. z czego pomyślnie zdało dwóch serwisantów (dyplomy), egzaminy z oprogramowania InsERT sa przeprowadzane co roku i są obowiązkowe dla Dyplomowanych Serwisantów, więc w/w ten komentarz jest bez podstawny. Dziękuję za opinie o naszej firmie i oczywiście zapraszam wszystkich chętnych do współpracy. ogłoszenia o pracę będą się również pojawiać na w tym serwisie Pozdrawiam Jacek Podolski

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Słowa kojarzące się z tą firmą to (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): dla klientów: solidna; dla pracowników: stresująca, wyczerpująca; Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako BRAK - słowa szefa. Atmosfera i ludzie tam pracujący są współpracownicy OK, szef momentami BARDZO NIE OK . Od jakiej stawki można negocjować pensję? BRAK możliwości negocjacji. Najbardziej w tej firmie podobało mi się: robienie przeglądów w TAXI. Najbardziej w tej firmie nie podobało mi się w: brak uprawnień na większość sprzętu, brak szkoleń. Ale ogólnie było OK. Słyszałem, że się trochę pozmieniało od mojego odejścia. BRAVO Panie J.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

witam pracowałem w tej firmie i jest OK, szef w porządku, atmosfera w firmie fajna, zespół był zgrany, tylko jedno mi nie pasowało a mianowicie zarobki 1200zł brutto (na rękę jakieś 900zł) + premia (ok.300zł/miesiąc) to troszkę za mało, firma ma dużo klientów i zarabia nie małe pieniądze a skąpi dla pracowników, wypłaty idą w górę i warto by Pan Jacek pomyślał o tym fakcie. Niech Pan uważa żeby nie stać się drugim softmarem (czytałem opinie na temat tej firmy, dobrze że tak wcześnie bo miałem wysłać cv do tej firmy)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o INFO-SERWIS - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy INFO-SERWIS?

    Kandydaci do pracy w INFO-SERWIS napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
INFO-SERWIS
Przejdź do nowych opinii