RR SECURITY

Warszawa

Opinie o RR SECURITY

toja 2014-04-02 17:47:40
Ukradli tramwaj w Łodzi. Nagroda za wskazanie złodzieja. MPK zwalnia ochroniarzy.
"Za ochronę obiektów MPK Łódź odpowiadało konsorcjum fim: Agencja Ochrony Mienia "MATPOL" Sp. z o.o., RR Security Sp. z o.o. i RR Security Grupa Sp. z o.o. MPK nową firmę ochroniarską wyłoni w przetargu".
1
miki 2014-05-23 22:28:48
Szczerze odradzam pracę w tej firmie bo to strata czasu, ja już po pierwszym miesiącu miałem dość, stawki marne nie mówiąc o terminach wypłat, ludzie uciekają z tej firmy
1
NEMIR 2014-08-12 14:48:18
odradzam w 100% prce w tej instytucji oszustów!!!!!!w ŁOdzi oferuje 4,5 za godzine pracy,na rece kazdy ci patrzy ,wspolnik cie sprzeda za paczke fajek a na pieniadze czeka sie 2 miesiace i to nie na konto bo to oszusci tylko do reki
1
były pracownik 2014-09-30 17:54:44
Praca śmiechu warta,sami konfidenci,donosiciele,intryganci i złodzieje-głównie mowa o inspektorze (usunięte przez administratora) !!! Pseudo inspektor co zależy mu na skłócaniu załogi.Żeby Cię zwolnić wymyśla niestworzone historie wyssane z palca i sam się w nich już gubi.Odradzam tą firmę.Firma powinna nazywać się RR FARSA security,tyle w temacie.
5
mistrz 2014-11-04 23:42:30
Witam. Mam pytanie o specjalistr do obslugi monitoringu w lodzi. Czy ktos pracowall na tym stanowisku? Prosze o opisanie jak praca wyglada jaka atmosfera i wynagrodzenie
ksd 2014-12-12 23:02:36
Powiem tak jak nie założyłem rodziny to nie obchodziła mnie za bardzo pewna sprawa a mianowicie umowa dopiero gdy pojawiły się problemy ze zdrowiem uświadomiłem sobie jak w umowie jest ważne ubezpieczenie chorobowe mimo iż w tej firmie pracuję 5 lat nie mam takiego ubezpieczenia czyli nie pracuję bo jestem chory nie zarabiam to jest podłe.Mało tego ostatnio poprosiłem o wystawienie zaświadczenia o zarobkach bo chciałem z żoną kupić mieszkanie na kredyt moje wynagrodzenie wynosi powiedzmy 1,700zł oczywiście przy 370 godzinach a oni mi piszą że zarabiam 500 zł bo podstawili mi do podpisania taką umowę na taką kwotę jak pisałem nie mając rodziny nie za bardzo przykładałem uwagę jaka mam umowę jak mi było przykro że po tylu latach pracy w rr nic się nie ma ani umowy solidnej ani kasy no nic.Nikogo nie obchodzi pracownik ukarać to i owszem ale nikt w niczym nie pomoże.Kupno mieszkania przeszło mi koło nosa bo ta firma nawet nie może wystawić normalnego zaświadczenia o zarobkach.
1
ksd 2014-12-12 23:42:02
Dobre pytanie jak żyć mając 3.50 na godzinę czy tak jak ja 5 zł to jeszcze nic koledzy owszem nie dość że jest to mało to jeszcze przy 240 godzinach mamy 1200zł!!! to chore.Ciekaw jestem co teraz wymyślą bo umowy mają być w pełni ozusowane
staszek 2014-12-20 08:46:29
Totalna porazka nie polecam
1
goryl 2014-12-21 09:23:12
Zgadzam sie pracuje wWarszawie za dwa dni swieta a ja jeszcze niem mam wyplaty. Porazka
1
mayne 2014-12-21 12:41:07
Rzeczywiście, jak z tych psich groszy co ci dają, jeszcze jakąś kare umowną pobiorą w wysokości kilkuset zetów,za jakieś bzdetne przewiny, to się człek czuje jak ten chłop pańszczyźniany sprzed 200 laty, którego pan dziedzić wybatożyć kazał. Pewno kierownictwo zaskurniaki se pod stołem zbiera. Wesoło!
wiem co mowie 2015-01-30 12:40:22
Ta firma to oszuści zatrudniają na czarno pod stołem wypłata nie na czas zalegają mi za 3 miesiące brak ubrań traktują cię jak szmatę wielcy biznesmeny z obsranymi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bez papieru bez niczego odradzam tą firmę bardzo nie dajcie się złapać tym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] uważajcie na nich
2
reid 2015-02-04 09:40:30
Bo kierownictwo nie uważa ochrony za pracę tylko za zabawę. Z przymrużeniem oka, pół żartem pół serio.
pracownik 2015-04-07 08:19:14
Pracuje w rr security od 6mcy mam dobry obiekt w warszawie stawka 8zl jestem dca zmiany posiadam kwalifikacje premie sie zdarzaja od50 zl do 200 a i stawki godzinowe nawet15 zl jak ktos sie zgodzi isc na inny obiekt po swym dyzuze ale zadko niestety sie tak dzieje bo mozna ladnie zarobic co do munduru cala nasza 15 osobowa zaloga dostala nowe ciuchy polary koszulki kurtki spodnie kant i bojowe nawet buty taktyczne dali wiec opinie negatywne to chyba tych co wylecieli za wodke albo za co inne ja jestem zadowolony.
3
jerry 2015-04-26 12:35:19
No to choć jedna osoba zadowolona. Tak trzymać!
2
Jaro 2015-05-21 19:33:59
Ta opinia to jakieś kpiny , napisana najprawdopodobniej przez kogoś z biura . W tej firmie nie ma takich stawek , a o umundurowaniu już nie wspomnę . Ogólnie Firma Krzak przez baaardzo duże K
4
Jaro 2015-05-21 20:34:55
Ci , którzy zamieszczają ogłoszenia o zatrudnieniu chyba do końca nie wiedzą co piszą. Licencje są zniesione już ponad rok . Panowie doszkalajcie się i nie piszcie bzdur.
rabit 2015-06-15 23:57:25
Panowie to jest fikcja nie firma. Bajzel nie do opisania.Na moim obiekcie ciągle brak ludzi do pracy bo wszyscy uciekają. Podobno nawet inspektorzy spieprzają gdzie pieprz rośnie. Ciągłe kary a o terminowej wypłacie możecie pomarzyć.
wąski 2016-01-15 20:51:38
Panowie i Panie..nie zgodzę się jeżeli chodzi o wypłaty, bo co do wypłat w RR Security, to są one ZAWSZE na czas i nie ma spóźnień. Wypłaty są rozłożone na 3-4 dni i np. w poniedziałek te i te obiekty, we wtorek te i te, w środę inne i czwartek reszta itd. Nie zdarzyło się za mojej kadencji aby się spóźnili więc pełny szacunek i nie opowiadajcie głupot, bo nieprawdę piszecie. Jeżeli natomiast chodzi o organizację, to jest czasem a nawet często [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo niektórzy odpowiedzialni za dział operacyjny nie mają pojęcia o operacjach, są dobrzy w gębie a nie zarządzaniu - chodzi tylko o nałapanie obiektów...a jak będzie później - co tam. Fakt, że ciągle poszukują ludzi na gówniane godziny (8 albo 12) bo nikt normalny nie chce robić takich dyżurów. Stawki są takie jak wszędzie w ochronie, czyli gówniane - w żadnej ochronie w Warszawie, czy gdzie indziej kokosów się nie zarobi. Umundurowanie , jeśli ktoś potrzebuje, to dostarczają - też nie można powiedzieć, żeby jedna kurtka na 6 osób - nieprawda - jeśli się inspektora poprosi, to jak nie zapomni to przywiezie, albo kontrolny przywiezie. Ogólnie jest normalnie, czyli jak wszędzie...ale gdyby nie obecny dyrektor, który sprawia tylko dobre wrażenie, to byłoby całkiem nieźle i ludzi mieli by na pewno lepszych. Kilku fajnych chłopaków odeszło przez tego buca. Czy polecam? Nie polecam, bo są lepsze firmy, których kadra zarządzająca to bardziej elokwentni i elastyczni ludzie.
starik 2016-01-25 19:30:01
Firma-łódzka słup dyrektor płaci inaczej niż na umowie wtedy kiedy chce ludzi traktuje jak śmieci, wywala z pracy potrąca pieniądze kiedy chce i ile chce nieuczciwy,kłamie i oszukuje pracowników i firmy które ma ochraniać
Neck 2016-02-08 23:17:40
Cała branza ochrony to niestety niewielkie stawki zdolowane kiedys przez najwieksze firmy, ktore ze soba rywalizuja. Znajomi w Radomiu korzystali z uslug firmy, o ktorej tu mowa i sa zadowoleni, choc wiadomo, ze warunki pracy sa jakie sa.
Kefas 2016-02-09 15:24:56
Sam jestem posiadaczem niewielkiej firmy i wiem ze najbardziej na takich forach narzekaja osoby, ktore nie potrafia wspolpracowac w grupie, tak na prawde - nie wiedza co w zyciu chca robic. Dlatego narzekania na firme RR Security traktowalbym z duzym dystansem. Pewnie jest to firma jak wiele w tej branzy - czyli dosc ambitna i w miare solidna.
3
nick 2016-02-24 21:08:17
chyba ci się to przyśniło. umundurowanie mam, ale z innych firm- dali tylko jedną koszulę letnią w zimę. teraz są nowe umowy do podpisu: dwa złote brutto plus trzy z siedziby w cyprze z tym, że nie na pewno. dobrze, że mam inną robotę, jutro się rozstajemy. jak chcą zarobić to niech sami zapitalają
Irek 2016-02-25 21:17:54
Improwizacja. Czemu wypłacają pieniądze w kasie a nie na konto bankowe ?
Michał P 2016-02-26 11:12:11
Obserwuje te posty i zastanawiam sie czy jest w Polsce firma, z ktorej bylibyscie zadowoleni i nie mielibyscie zastrzezen. Jesli tak jest, podajcie ktora to firma i dlaczego nie pojdziecie tam pracowac?
1
Kantor 2016-02-26 11:56:32
Trudno się spodziewać, że ludzie zarobicie tyle co w Europie, to jest Polska. RR jest w porównaniu do innych firemek z branży ok, zatrudniałem ich i pracownicy mówili, że nie narzekają. Poza tym pracownicy zawsze byli czujni i wydawali się profesjonalni
1
Kefas 2016-02-29 10:57:26
Przyznaje ze jesli ktos chce sie czegos dowiedziec o funkcjonowaniu firm ochroniarskich w Polsce, z powyzszych wpisow niczego ciekawego sie nie dowie. Mamy bardzo subiektywne i emocjonalne wpisy zwolnionych pracownikow - z pewnosci w oparciu o jakies argumenty - i popularnie zwany "hejt". Powszechnie wiadomo, ze takie informacje wypisuja osoby o urazonej ambicji i poczuciu osobistej kleski - np. zwolnieni z pracy z powodu niewywiazywania sie z obowiazkow. Z drugiej strony bardzo dobrze ze maja mozliwosc pisania sobie na takich forach, bo moze przynajmniej maja poczucie, ze sobie moga choc na chwile ulzyc.
Michal P 2016-02-29 10:58:41
Brawo za poziom dyskusji.
paweł 2016-03-01 14:34:02
Uważasz koleś że jakieś cypryjskie umowy to normalna rzecz??
1
Kefas 2016-03-14 12:09:46
Dzisiejsza rzeczywistość jest taka ze docenic nalezy firmy ktore placa na czas, nie zalegaja z zaplata naleznosci nikomu. Taka solidnosc z pewnoscia reprezentuje RR Security. Ja i osoby, ktore korzystaja z ich uslug mielismy okazje sie o tym wielokrotnie przekonac. A ze zawsze ktos bedzie niezadowolony - nie dziwi mnie to. W tej rzeczywistosci zawsze ktos bedzie niezadowolony. Najczesciej sa to urazeni byli pracownicy.
1
sasza 2016-03-14 15:52:18
Firma ma obowiązek płacić na czas, łaski nikomu nie robi
Kefas 2016-03-15 11:57:40
Zgadzam się, ale to niestety dość popularna praktyka, więc postawa RR zasługuje na pochwalenie. Pan w swojej firmie też płaci ludziom na czas, prawda?
ŚmiechuChichu 2016-03-30 11:42:38
Najśmieszniejsze jest to, że w tym roku już na pewno wejdą minimalne stawki 12 zł na godzinę. Przetrwają tylko firmy takie jak Securitas, Juwentus, Solid i kilka innych "twardo" zakorzenionych na rynku usług ochrony osób i mienia. Takie cwaniackie, zadupiaszcze firemki jak RR Security albo będą kombinować jak obejść system, albo pójdą z torbami, bo takich stawek nie przełkną. Sami wygrywają przetargi publiczne za dziadowskie stawki (uwłaczające godności człowieka) to jak będą mogły zapłacić cieciowi takie pieniądze....Skończy się czas prezesów-dorobkiewiczów i ich przydupasów mających pojęcie o niczym oraz firm "udających", że ochraniają jakieś mienie. I to dotyczy wszystkich takich małych biznesików. Chociaż jak znam życie, cwaniaki znajdą sposoby żeby obejść system i będzie tak jak było...czyli takie samo dziadostwo.
1
Zorientowany 2016-06-26 21:00:07
...dostaniesz 8 zł/h i masz jeździć 2h i kontrolować obiekty. Rozbieżność jest taka, żeby dobrze wyglądało w ogłoszeniu. Człowieku, zastanów się, czy słyszałeś aby gdzieś w Polsce jakaś nawet duża firma ochroniarska dawała pracownikowi patrolu 35 zł/h? Czyli za 24 h pracy=840zł , przy 240 h miesięcznie 8400 zł? Nawet uzbrojonemu?....Po co wyjeżdżać do Niemiec czy Anglii? Lepiej iść do RR Security do patrolu - zarobki jak na Zachodzie. Więc tym bardziej tego typu firma co RR Security zapłaci ci 35 zł/h? Przecież to śmiech na sali:) 8 zł/h zgodzę się - i tyle dostaniesz. Ale w ogłoszeniu wygląda dobrze i profesjonalnie. Stary, ja pracuję w tej firmie, nie będę pisał na jakim obiekcie, ale jestem bardzo dobrze zorientowany bo w biurze są jeszcze normalni ludzie lubiący sobie pogadać i wcale nie chcę pisać nieprawdy - jestem obiektywny, bo jeśli ktoś pisze, że nie płacą - to nieprawda, bo płacą i zawsze na czas albo jeśli chodzi o mundury, jeśli poprosisz, to przywiozą - powiem tylko tyle, że w biurze pracują w większości oszołomy nie mający większego pojęcia o ochronie, którym zależy na nabraniu obiektów. Później nie ma ludzi do obsadzenia tych obiektów, bo albo godziny są gówniane albo stawka jest marna, albo to i to i w dodatku jeszcze na jakimś wygwizdowie, "gdzie sroki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawracają" więc nikt się nie pali do roboty i robią "łapanki" byle jakich "ochroniarzy" na sztukę. RR Security jest taka sama jak każda inna mniejsza firma ochroniarska, z wielkimi aspiracjami - lansują się w mediach wypowiedziami jakiś nieznanych " specjalistów" od ochrony wyciągniętych nie wiadomo skąd i starają się sprawić wrażenie profesjonalistów od ochrony. Prawda jest taka,że jak każda inna firma opierają się na marnych stawkach za obiekty, gównianą załogą "leśnych dziadków" albo studencików jako ochroniarzy i wyglądającymi dobrze ogłoszeniami w mediach. Mieli kiedyś kilku fajnych ludzi jako inspektorów ale odeszli. Ogólnie firma to taki sam syf jak każdy inny.
1
Zorientowany 2016-06-29 00:26:38
Powtarzam - górna granica jest nieosiągalna i to tylko chwyt ogłoszeniowy....Górna granica, ba...nawet środkowa granica...:) Osiągalna jest początkowa granica 8 zł/h....Nie wierz w ogłoszenia firm ochroniarskich, szczególnie RR Security .
Ciuralla CJALIS 2016-07-03 00:36:37
A CO? TY GDZIEŚ W OCHRONIE DOSTAŁEŚ 35/H NA GODZINE ŻE TAK PISZESZ?
HANS 2016-08-03 08:46:48
OD TEGO JEST PANSTWOWA INSPEKCJA PRACY
rafik 2016-08-06 10:16:04
Coś kolego jesteś niedoinformowany, licencje nie zniknęły tylko zostały zastąpione wpisem do " Ewidencji Kwalifikowanego Pracownika Ochrony Fizycznej" oraz nowym wpisem w książeczce broni "M" uprawniającym do zarządzania magazynem broni. Znaczącą zmianą jest tylko to, że zniknął podział na lic. I i II stopnia.
Krzysiek 2016-08-23 08:44:53
Ja mam w RR 8,20 za godzinę na reke. Warunki na obiekcie ani gorsze ani lepsze niż w innych firmach a pracowałem w kilku Do emerytury kilka razy w miesiacu mi w sam raz. No a mam tu kolege co ma 25 zl za godzine ale on jest młody i pracuje w ochronie osobistej. Takich co tu zarfabiaja taka stawke nie znam wielu.
pool 2016-09-02 20:40:16
pracuje w rr security 10 miesiecy i nie narzekam 8.30 na godzine wyplaty terminowe kazdego 10 miesiaca kasa jest jak w szwajcarskim banku umundurowanie kompletne zadnej nerwowki dlatego czytajac powyzsze komentarze troche sie zdziwilem a nawet przestraszylem moze rzeczywiscie brakuje troche ludzi ale jakos sie uzupelniamy mysle ze wiekszosc panow piszacych zle opinie na ta firme chyba powinni zmienic prace bo nie nadaja sie na ochroniarzy
klaus 2016-09-08 14:35:37
Kogo obejmie stawka godzinowa?

Stawka godzinowa ma obejmować również samozatrudnionych, którzy jednoosobowo świadczą usługi dla firm. Przestrzeganie przepisów dotyczących minimalnej stawki godzinowej będzie kontrolować Państwowa Inspekcja Pracy, która w tej sprawie zyska dodatkowe uprawnienia. Za naruszenie przepisów dotyczących wypłacania minimalnej stawki godzinowej przewidziano kary od 1. do 30 tys. zł.

Ochrona pracowników

Ustawa zakłada zakaz zrzeczenia się prawa do minimalnego wynagrodzenia czy przeniesienia go na inną osobę, a jego wypłaty muszą być dokonywane w formie pieniężnej. Gwarantuje również otrzymywanie przez zleceniobiorcę wynagrodzenia w wysokości wynikającej z minimalnej stawki godzinowej w regularnych odstępach czasu – w przypadku umów zawartych na czas dłuższy niż 1 miesiąc – co najmniej raz w miesiącu.
Od 1 stycznia 2017 r. dla pracujących na określonych umowach zlecenia oraz umowach o świadczenie usług będzie obowiązywała minimalna stawka godzinowa w wysokości ponad 12 zł. W parlamencie zakończyły się prace nad ustawą wprowadzająca minimalną stawkę godzinową. Sejm RP 22 lipca br. przyjął poprawki Senatu. Teraz ustawa została skierowana do podpisu Prezydenta RP.

Ile będzie wynosić stawka godzinowa?

Poziom minimalnej stawki godzinowej jest skorelowany z wysokością ustalanego corocznie minimalnego wynagrodzenia za pracę. Minimalna stawka godzinowa będzie wzrastała w stopniu równym wzrostowi minimalnego wynagrodzenia ustalanego dla pracowników. Od 1 stycznia 2017 r., przy kwocie minimalnego wynagrodzenia za pracę wynoszącej 2000 zł, wprowadzana minimalna stawka godzinowa dla określonych umów cywilnoprawnych wynosić będzie – zgodnie z przepisami ustawy - 13 zł za godzinę. W latach kolejnych, wysokość tej stawki uzależniona będzie również od corocznej dynamiki wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę.
Ciuralla Cjalis SuperSystem SPEJSON 2016-09-30 12:27:19
Mogę Cię zapewnić, że wypłaty są terminowe, bo pracowałem w tej firmie i wcale nie jako pracownik szeregowy. Wypłaty są świadczone w ciągu kilku dni ze względu na dość dużą ilość obiektów: np w poniedziałek powiedzmy, że wypłacane są obiekty na Mokotowie, we wtorek np. obiekty na Woli, w środę w Otwocku , w czwartek obiekty gdzieś tam , itd. Jest tego trochę więc gdyby mieli wszystkim cieciom płacić np. tylko w poniedziałek, to kolejka miałaby pewnie ze 2 km i biuro musiałoby być otwarte 24h. A pieniążki wypłacane są szeregowym pracownikom w większości gotówką ale ZAWSZE NA CZAS. Nie mogę napisać inaczej bo bym skłamał. Są wypłacalni i nie ma oszukaństwa i kombinacji z wypłatami za wykonaną pracę, jest w porządku bo wiele dziadowskich firm zwyczajnie oszukuje ludzi - ale nie RR. Jeżeli przegniesz pałę na obiekcie to inspektor ma prawo cię ukarać w jakiś sposób, jeżeli natomiast wywiązujesz się ze swoich obowiązków - nie ma problemu. Firma sama w sobie nie jest ani gorsza ani lepsza od innych w tej zasranej branży. Aspiruje na jakąś gwiazdorską firmę ochroniarską, ale jeżeli dyrektorem ds ochrony jest ten sam pan, który był za mojej kadencji, to wątpię w powodzenie aspiracji, bo ten człowiek jest nieodpowiedni do pracy z ludźmi. Ja nie zarabiałem wcale źle jako osoba na stanowisku kierowniczym, jednak zrezygnowałem z powodu powiedzmy zgrzytów interpersonalnych w biurze, bo - to jest tylko moja subiektywna ocena - zaczęło być dziwnie i zaczęły pojawiać się jakieś dziwne osoby do kontroli kontrolnych i w ogóle wszystkich i wszystkiego, poza tym wspomniany pan dyrektor nadaje na zupełnie innych Mhz, więc dałem sobie spokój i nie żałuję. Będąc szczerym: obecnie pracuję na recepcji jako ochroniarz-recepcjonista w znanej instytucji finansowej i jestem zatrudniony przez firmę ochroniarską, jednego z liderów na rynku ( jedną z 4 wielkich ogólnopolskich korporacji ochroniarskich) i nie jest to absolutnie żadne stanowisko kierownicze jestem zwykłym cieciem na recepcji, który w weekendy w nocy co 4 godziny odbija 8 czujek w biurze, ale stawka wynosi dokładnie 16,23 netto/h, co miesięcznie daje mi około 3700-4000 zł do ręki (zależnie od dodatków, jednak nie mniej niż 3700 zł netto ). I szczerze mam gdzieś użeranie się z osobami , które są antypatyczne i których po prostu nie lubię. Wracając do Twojego pytania: jak napisałem powyżej - umundurowanie jest jak trzeba, jest potrzeba - dowiozą na obiekt, pieniążki takie jak wszędzie w takich firemkach czyli 6-8 zł/h, nie wiem jak teraz , może więcej - ALE ZAWSZE NA CZAS. Jedynie czasem niektórzy ludzie mylą miejsca gdzie się znajdują, bo nie powinni się w tych miejscach znajdować. Tyle ode mnie. Pozdrawiam.
1
Al 2016-09-30 16:32:00
No też uważam, że ten poziom wynagrodzenia jest w porządku
The Atheist 2016-10-27 19:33:50
A gdzie to tak płacą - 3700 netto na rękę? Albo poważnie, masz jakieś zajebiste kwalifikacje albo ściemniasz, bo ja nie zauważyłem naboru gdzieś w ogłoszeniach z takimi ofertami np. OLX czy Gumtree?
Ciuralla Cjalis SuperSystem Spejson 2016-10-28 15:19:14
Tak, mam zajebiste kwalifikacje. Poza tym ja nie szukam pracy tam gdzie płacą 8-10 h netto i każą robić 24/48. Z drugiej strony przy takiej stawce to aby coś zarobić to trzeba pracować 24/48. ja pracuję na Mokotowie w biurowcu dużej, amerykańskiej instytucji. Tak jak napisałem pracuję jako ochroniarz -recepcjonista. Na umowie o pracę mam 16 zł/h NETTO + zlecenie 22 zł/h netto, co w rozliczeniu miesięcznym daje 3700-4000 zł do ręki. Pracuję 12 h dziennie od poniedziałku do piątku, 24 h weekendy.
Trzeba po prostu znaleźć firmę, która ma dobrych kontrahentów a nie jakiś dziadów gdzie budowy i sklepy obstawiają i ci płacą firmie porządne pieniądze, to i pracownik ochrony zarobi. Takie życie :)
pracownik RR 2016-11-05 15:42:50
Ty chyba nie wiesz co piszesz, płacą po 22 zl/netto a podpisują kontrakty po 7 zl. Żenada nie polecam
Stefan 2016-11-24 10:34:17
Nie polecam pracy w tej firmie kurtka jedna na dany obiekt ile ludzi na obiekcie tyle chodzi w jednej kurtce mundur dowożą na raty i stawki małe .
Stefan 2016-11-24 10:56:16
Nie polecam pracy w tej firmie małe stawki i to prawda że kurtka jest jedna na dany obiekt ile osób na obiekcie tyle w jednej kurtce chodzi mundur lipa i jeszcze na raty dowożą .
Stefan 2016-11-24 11:06:22
Nie polecam pracy w tej niby firmie stawki małe i to prawda że kurtka jest jedna na dany obiekt ile osób na obiekcie tyle w jednej kurtce chodzi mundur na raty dowożą inspektora to niema o co pytać i zgłaszać że coś potrzebujemy łaskę robi .
Stefan 2016-11-24 11:16:31
Nie polecam pracy w niby firmie stawki małe i to prawda ze kurtka jedna na obiekt ile osób na obiekcie tyle w jednej kurtce chodzi mundur na raty dowożą inspektor to wiecznie nic nie wie i nie ma co mu zgłaszać bo łaskę robi .
Wariat 2016-11-30 10:23:42
Walą Was wszystkich w pupę, a Wy myślicie, że to tak fajnie.
Czy ktoś z Was zastanowił się dlaczego pieniążki przywożą Wam w kopertkach na raty?
Mnie uświadomił ostatnio jakiś smutny pan, który zaczął mnie wypytywać o praktyki w tej firmie (chociaż nie pracowałem w niej nawet minuty), wiedząc, że mam wiedzę w temacie. Opowiedziałem i skoro moją wypowiedź protokołowano, myślę, że coś jest na rzeczy. Gruchnie to chyba z wielkim grzmotem, tylko ciekawe czy odczują to "podstawiciele" czy "właściciele".
Kibicuję tym wazeliniarzom, którzy za parę srebrników podkładają siebie i swoją przyszłość.
Później tylko płacz i zgrzytanie zębów.
Ot, ryzyko zawodowe.
Zostaw swoją opinię o RR SECURITY - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RR SECURITY