Opinie o jula.pl - Jula Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jula Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jula Poland Sp. z o.o. w Lublin

123456789

Zawiodła mnie ta firma. Ikea zamknięte, Agata meble zamknięte, jysk zamknięty, media zamknięte itp... Ale nie, Jula musi być otwarta! Minister zdrowia mówi, żeby wychodzić tylko kiedy to konieczne, rozumiem, że kierowcy autobusów, lekarze, pielęgniarki są to prace, które niestety musi ktoś wykonywać. Ale czy rzeczywiście zrobienie zakupów w Juli jest konieczne? Czy naprawdę musi zachorować jakiś pracownik i cała załoga w kwarantannie żeby ktoś się obudził i zamknal sklepy?

1
K.K
@123456789

Przecież firma wprowadziła tyle udogodnień w zwiazku z bezpieczenstwem klientów i pracowników :) a tak serio, chyba zachorowanie kogoś z personelu dopiero otworzy im oczy, chociaż pewności nie ma żadnej.

Andrei
@K.K

Rzeczywiście ale strata będzie jak 3 osoby są na zmianie

Rot
@Andrei

A kto wie co będzie dalej........

Lalamido
@123456789

No.problemo. szwedzi nie panikuja to w szwedzkiej firmie tez nie ma.paniki

Huuuu huuu
@Rot

Nic nie będzie, doslownie nic. Pracy, jedzenia... urny będą.

Rot
@Huuuu huuu

Prosze bez szerzenia paniki

Huhuhu
@Rot

Jaka panika? Wyborów sie boisz? Nie bój nic i tak wiadomo kto wygra.

Jjj
@Rot

Dalej to rząd wprowadzi nakaz noszenia masek..w sklepach pasek brak... Potem zamkną wszystkie sklepy oprócz spożywki i aptek, i patrząc na to co się dzieje w świecie to pewnie dojdzie do zwolnień.. Bo żadnej firmy nie stać na placenie za siedzenie w domu... Wszystko przed nami

ms

Kierownictwo Jula Polska ma (usunięte przez administratora) na pracowników dla nich tylko kasa się liczy. Że pracownicy się zarażą to ich nie obchodzi KASA KASA i tylko KASA da ich jest najważniejsza

Biba

Arnold to akurat kiedys stawal na kasie, ale ten drugi to na kase raczej nie...

1
blabla
@ms

Ciekawe czy i w jaki sposób podziękują pracownikom za brak zwolnienia w tym ciężkim i niepewnym czasie, jak w przypadku Biedronki, Lidla czy Makro. Kasjerki tam dostały 300 zł premii za jeden tydzień pracy.

Jaroslaw polske slaw
@blabla

Hahahhaha a za co maja dziekowac? Przychodzisz do pracy bo to twoj obowiazek wedlug umowy ktora podpisales. Kazdy tylko chce poeniedzy i wolnego jak najwięcej. Nie patrz na innych ze biorą zwolnienie. Patrz na siebie. Pracuj póki masz tą prace w tych czasach.

Jaroslaw polske slaw
@ms

To sie zwolnij i siedź w domu a nie tylko kasa i kasa za nic.

Olo
@Jaroslaw polske slaw

Ale to że nic nie robisz i bierzesz za to kase nie znaczy że każdy tak ma :)

Jaroslaw slaw
@Olo

Na szczęście nie pracuje u was z takimi jak ty

Mala
@ms

My naprawdę się boimy.

Huuuu huuu
@Mala

A czego? Straszą was tam w tym sklepie? Moze mobing? Natychmiast prosze to zgłosić!!! Zaloga nie moze sie bac.

Red
@blabla

To idz do biedronki, teraz potrzebują wieeeeeelu pracownikow. Wysokie zarobki ( wieksze niz u was), grafik jak chcesz, celują cie wszedzie bylebys zostal. Zapraszamy.

Mala
@Huuuu huuu

No nie moze... Bo to roboty. I wejdzie jakiś z chorobskiem na szmatach ale mam przecież nic nie będzie bo pracujemy w Jula. Tutaj jest ochrona i koronawirusa nie wpuści. Koronawirus w godzinach otwarcia Jula nie urzęduje. Odpoczywa i nabiera sił żeby w innych sklepach atakować. Bo Jula ma z nim taką umowę.

Mala
@Red

A ty prezes Biedronki jesteś, że tak zapraszasz? Na nocach nie chcę się siedzieć?

Kolo
@Huuuu huuu

Wypadało by kiedyś nagrać naszego kiero było by ciekawie ...

Gregor
Inne

A jak jest teraz w firmie? Słyszałem, że ma powstać nowa spółka JULA CEE , wiecie coś więcej?

tw

statek tonie ... firma przeszła reorganizacje i ma nowe podejście do Klienta jest ustosunkowana do niego anty rola "doradców" została sprowadzona do przyjęcia i rozłożenia dostawy dlatego też zostały dokonane znaczące redukcje personelu ponadto zarządzający chyba żyją w paranoi i mają rozdwojenie osobowości gdyż nowa koncepcja odchodzi od aktywnej obsługi Klienta , jednocześnie są dokonywane kontrolne audyty tzw. tajemniczy Klient nie można zjeść ciastko i go nadal mieć trzeba się na coś zdecydować a być miękkim

15
Ariell
@tw

Statek to już dawno zatonął ostatnie tratwy ratunkowe jedynie dryfuja

15
teresa
@tw

chyba napisał to właśnie TW, który doprowadził firme do ruiny, na szczescie ktos sie w czas popukał w głowe i go usunal

15
Xxx
@teresa

A mnie sie wydaje że usuneli go bo nie zgadzal się na tą całą reorganizacje... Sypało sie od dawna ale runelo kiedy on odszedł. Nawet info na julanecie było że jego wizja jest inna niż szwedzka i dlatego mu podziekowali... Także może jednak był z tych mądrych...

18
PeterPan
@Xxx

Prawda! Pan T nie zgadzal sie z idacymi zmianami...

3
Aśka
@PeterPan

A ja uważam pracę i firmę za stabilne miejsce do rozwoju siebie jak i kariery zawodowej.

PeterPan
@Aśka

Alez oczywiscie ze praca i firma sa stabilne. Zmiany ktore nastapily sa naturalnym efektem zmian na rynku handlu. Niestety kazdy sie przyzwyczaił do tego co bylo i wszelkie zmiany od starych " norm" sa czyms zlym dla niektorych.

JanJemiola
@Xxx

Co Wy z tym tonieciem, sypaniem, ruina itp? Firma istnieje i istniec zapewne będzie. Nie podobają Wam sie zmiany to przecież nikt nie trzyma na siłę w pracy. Tyle wokół firm ktore tylko czekaja na pracowników.

@tereska
@Xxx

a kto wprowadził cięcia etatów? zmniejszenie wymiaru czasu pracy? nerwową atmosferę? wizja inna niż szwedzka, bo szwedzi stawiają na ludzi, a nie ograniczają ilość krów licząc, że ilość mleka zostanie jaka była, a najlepiej, żeby wzrosła. W 4 lata doprowadzić do otwarcia tylko jednego multimarketu to chyba nie sukces.

12
Xxx
@@tereska

Ja drastyczne cięcie etatów zauważyłam dopiero po jego odejściu. Nagle zatrudniają ludzi na pół etatu czego wcześniej nie było. A tenzing? To nazywasz stawianiem na ludzi? Błagam.... W tamtym roku wiele sklepów bez problemu sobie radziła z wyrobieniem budżetu, kilka nawet dostało premię roczną. A w tym roku ledwo 90% niektórzy osiągają. Roboty 4 razy więcej a ludzi połowę mniej. Pogratulować tylko tym wspaniałomyślnym Szwedom którzy stawiają na ludzi podobno... Ale chyba tylko swoich.

13
Rolnik
@@tereska

A w ktorym to sklepie masz nerwowa atmosfere? Ktos ci zmniejszyl wymiar czasu pracy? Bzdury piszesz! Pojedz do Szwecji do Jula i zobacz jak tam pracują. Kilka osob ma pelny etat a reszta po pare godzin na dzień w zaleznosci kiedy jest najwiekszy ruch. Piszesz o czyms o czym niewiele wiesz.

2
Breslau
@Xxx

Nie rozumiem. Meczy was tenzing tak? Chyba nie za bardzo rozumiecie idei tenzing. No ale skoro tak sie meczycie i macie 4x wiecej pracy to po co dalej pracujecie w Jula?

1
sved
@Rolnik

Bylem w jula w szwecji zarówno jako pracownik jak też klient i powiem Ci że tam pracują dużo wolniej i spokojniej niż tutaj. Tam się szanuje pracownika. Dodam jeszcze że jak wyjeżdżała szwedzka ekipa uruchomieniowa to życzyli nam spokojnej pracy. A takiej spiny jak przed szeregowym szwedzkim pracownikiem to nie widziałem u moich kierowników nigdy. Za to do nas pany wielką gębą. "Menager" w Kielcach kazał przestawiać 2 tonową kasę pancerną swoim pracownikom - jak to zobaczył szwedzki kierownik to kazał zatrudnić firmę zewnętrzną. Za to ciągle dostawaliśmy sprzeczne polecenia od menagera i kierownika - każdy z nich wiedział lepiej, a ty zamiast obsługiwać klienta i wystawiać towar biegałeś w kółko. Kierownictwo wręcz dezorganizowalo pracę a wyniki to zawsze była wina sprzedawców. O innych kwiatkach nawet nie wspomnę. Ogólnie powiem tak towar to najtańsza chińszczyzna śmierdząca ftalanami (co na to PIH?), mimo kosmicznych marż ciągly brak realizacji planów. Jeżeli kierownictwo jest tak dobre jak o sobie sądzi i jakie pobiera pensje to dlaczego sklepy nie zarabiają na siebie? Ogólnie jeżeli chodzi o pracę to ZDECYDOWANIE ODRADZAM, chyba że ktoś jest masochistą.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.

Pytania

w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Acer

Na Targówek wrócił ten o którym nie można bylo nic złego powiedzieć...

Bolo Lolo

Jula -pensja 2600 brutto dla doradcy klienta jeżeli chodzi o Kielce,żadnej premii bo sklep nie wyrabia planów,benefity karta Multisport za którą płacisz 40 zł miesięcznie,prywatna opieka medyczna za którą też płacisz 11 zł miesięcznie,i tyle .Roboty dużo a rąk do pracy brakuje bo wszyscy kierownicy.

Yom
@Bolo Lolo

Ile? To dlatego non stop tam rekrutacja i nie podają stawki w ogłoszeniu. Jakaś bzdura za tyle pracować, Szwedów niech sobie zatrudnia

Pytanie
 Pytanie

Czy Jula Poland Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Hghg
@Pytanie

Tak

Paulina

Niestety nie polecam. Zostałam zaproszona na rozmowę o pracę, ale... Może i mój brak doświadczenia w dziedzinie (księgowość) przeważył na tym, że nie zostałam zatrudniona, ale chociaż powinnam być o tym poinformowana. Niestety nie oddzwoniono do mnie z odpowiedzią po rozmowie rekrutacyjnej a to świadczy o ogromnym braku profesjonalizmu. Tym bardziej, że bardzo zależało mi na tej pracy i zdobyciu doświadczenia w tej branży i czekałam na odpowiedź. No cóż... To daje mi obraz o Was jako pracodawcy, ale również sklepu, w którym nogi już nie postawię.

3
Dominika
Inne
@Paulina

Jeśli osoba rekrutująca w Jula obiecała Ci wiadomość zwrotną o wyniku rekrutacji, to oczywiście, tak powinna zrobić. Ale może być też przecież tak, iż rekrutacja na to stanowisko nadal trwa i dlatego jeszcze do Ciebie nie oddzwoniono. Kiedy dokładnie była ta rozmowa?

1
Paulina
@Dominika

Rozmowa miała miejsce w lipcu. Powiedziano mi, że dostanę odpowiedź w przeciągu tygodnia. Niestety nie dostałam tej odpowiedzi. Nie miałam też żadnych nieodebranych połączeń. Wątpie natomiast, że rekrutacja na młodszego księgowego trwa nadal.

gosc
@Paulina

dawno ta osoba została zrekrutowana

Kielce

Pozdrowienia dla pseudo kierownika działu narzędzia w Kielcach. Wciskać kit to nie nam ,kompletny brak wiedzy!!!!!!!!!!!!

Były pracownik

JULA SZCZECIN Nic dobrego już nie można powiedzieć o tym miejscu pracy. Minęły czasy świetności tego sklepu. Liczne bezsensowne szkolenia pracowników ze sprzedaży, obsługi klienta teraz i tak rzucone w,, kąt'', gdyż nowa polityka firmy nie stawia już na pracownika, a co gorsza na klienta, który zapewne wkrótce przestanie robić zakupy pozostawiony sam sobie. ZGROZA. Widać efekty sprzedaży internetowej-pracownik potrzebny tylko do rozkładania towaru i masowa redukcja etatów. Nowo zatrudnieni na śmiesznych półetatach. SERIO? Klita oczywiście trzymała się i będzie trzymać. Jeśli zaś chodzi o załogę - ludzie świetni, zgrani - i tego jest żal. Było pięknie. Obecnie już nie polecam. Brak umów na cały etat i pensja najniższa że wszystkich marketów, a pracy z powodu braków w załodze - ogrom.

3
Dab09
@Były pracownik

Dziwnie brzmi to "pensja najniższa że wszystkich marketów, a pracy z powodu braków w załodze - ogrom", a jednocześnie cyt. "pracownik potrzebny tylko do rozkładania towaru i masowa redukcja etatów". Taki ogrom pracy przy rozkładaniu towaru?

6
Demot
@Dab09

Tak panie mądry inaczej. Pracy wiecej pomimo ze obslugi juz praktycznie nie ma. A wiecej z powodu tego ze zaloga jest mniejsza o ponad polowe w porównaniu do tego co bylo. Zrozumiał? A jak nie to zaporaszamy do pracy na sklepie bo widze ze tam w biurze nie macie co robic.

Bydgoszcz

siema, możecie napisać jakie są zarobki dla doradcy klienta w sklepie w Bydgoszczy? warto aplikować?

Breslau
@Bydgoszcz

Nikt nie napisze jakie sa zarobki bo nie jest to informacja jawna. Idz na rozmowę a napewno sie dowiesz jakie sa warunki.

Tomek W.
@Breslau

Zarobki???? Śmiech na sali. Pracuje 6 lat w tej firmie łudząc się że będzie lepiej. Kiedyś to była bardzo konkurencyjna firma pod względem zarobków a teraz ....... Biedota. Za każdym razem jak są " podwyżki" to słyszę że nie ma kasy że może w przyszłym roku a jak już to 100 zł. Haha. Widzę że tutaj nic się nie zmieni i czas zmienić pracodawcę. W Biedronce lepiej już zarabiają.

XYZ

Z plusow - benefity - jak multisport, za ktory placisz jedynie 40zl, reszte pokrywa pracodawca. Medicover - podobno przydatne narzedzie - ja przez ponad rok czasu nie mialem potrzeby korzystania ani razu... wiec na temat jakosci uslug medicover sie nie wypowiem. Karta przedplacowa - kwartalnie zasilana stala kwota uzalezniona od twoich dochodow.. imprezy integracyjne, znizki pracownicze na produkty - to chyba najwiekszy plus! minusow bedzie wiecej.. Przede wszystkim zmiany, ktore zostaly odgornie wprowadzone - spowodowaly spadek zainteresowania siecia sklepow JULA - mozna to bylo szybko zauwazywac po ilosci klientow, ktorzy odwiedzali sklepy stacjonarne... Nie ma sie starac jesli chodzi o dobre wyniki bo i tak nic z tego nie dostaniesz w zamian. Przychodzisz, odbebniasz swoje 8 godzin i wychodzisz do domu. Nie chce tu pisac wypracowania, a moglbym... Cytujac slowa pewnego polityka... Jak nie wiesz o co chodzi, to wiesz o co chodzi... Na miejscu pracodowacy pomyslalbym nad podtrzymaniem pracownikow ze stazem dajac jakakolwiek podwyzke - rotacja niczego dobrego nie przynosi :)

1
ABC
@XYZ

Mylisz sie... trzeba sie starac zeby nie sluchac codziennych narzekan jaki to kiepski byl poprzedni dzien.

1
Ziutek
@XYZ

W "centrali" pracuje wiecej osób niz w dowolnym sklepie. Ale to dobrze bo będzie komu zasilać kadrę na sklepach. Chętnych do pracy w jula jakos nie widać.

XYZ
@ABC

Jako pracownik z "góry" moge sie wypowiedziec na wiele tematow, ale nie chce tego robic... aby nie zaszkodzic sobie ani innym :P Ludzie wchodza na tego typu strony, po to aby przed zaaplikowaniem na dana oferte dowiedziec sie o tym jak sie pracuje, jak to jest w rzeczywistosci.... Dlatego jesli bedziesz sie zastanawiac - ODRADZAM!

LOL
@XYZ

Prawda taka że kiedyś było dobrze ale komuś się coś pogięło w głowie w Szwecji. Teraz jest tak że teraz jest więcej ludzi na "górze" ale patrząc ile osób się zwolniło. Wcześniej na było na odwrót. Patrz sklepy Gdańsk, Targówek, Janki, Kielce tam już praktycznie nie ma ludzi... Niewdzięcznicy i tyle w temacie

Iza
Inne
@XYZ

To fajnie, że Jula oferuje benefity. Ale napisałeś, że nie warto się starać o wyniki w pracy. Macie jakiś system premiowy, czy niezbyt?

1
Julek bulek
@Iza

Oczywiscie ze jest system premiowy... trzeba czyms zachęcić nowo rekrutowanych. Niestety premia tylko na papierze, w rzeczywistości zaden sklep nie zrobi takiego obrotu zeby premię zobaczyc na koncie. Pozatym kwota premii jesli jakims cudem sie uda zrobic budżet jest śmiesznie niska. (usunięte przez administratora)

Niunia
@Iza

Dobrze nazwane " system niezbyt"

Szarak
@Niunia

Premia 500 brutto ? I to raz na 3 msc. Ale premia nawet o to nie ma co się starać.

Hahah
@Szarak

Gdzie ty masz 500 premii kwartalnej? Chyba ci sie firmy pomylily.

XYZ
@Hahah

jako pracownik z "Gory" nie bylem objety zadnym systemem premiowym - bardziej mialem na mysli wynik rozmowy rocznej... nie wiem jak dziala system na "dole" czyli na sklepach... / Generalnie bardzo duzo ostatnio ludzi odchodzi.... Naprawde moglbym tu poemat napisac, ale nie mam na to ochoty.. kumaci wiedza o co chodzi ; )

Truturu
@XYZ

No weź napisz, prosimy :) i tak juz nie pracujesz w jula.

Qwerty
@XYZ

Góra nie ma premii bo zarabia pewnie tyle ze nie musi premii mieć ;) niedlugo bedzie chyba sama gora bo na dole do pracy jakos chętnych nie widac.

Breslau

A w przyszlym roku ruszy sprzedaż bezpośrednio z tira. Praktycznie zero kosztow... tylko kierowca i kasjer. Niepotrezbne osoby do roznoszenia towaru i obslugi na sklepie, brak kosztow najmu... itd.

Janek

Brakuje Daniela z Per Erikiem. Fajne z nich chlopaki byly. Potem to juz zjazd byl zapoczatkowany za Tomasha zakonczy zjazd obecny boss.

Pytanie
 Pytanie

Czym Jula Poland Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?

Odpowiedź
@Pytanie

Banany i premie kwartalne których nikt już nie zobaczy z pracowników bo tak "dobrze" sklepy sobie radzą w Polsce ???? Medicover na plus.

Ar
@Odpowiedź

A najważniejsze ? Budowanie szwedzkiej marki i jakości :)

Luloka
@Pytanie

Zachęca elastycznymi godzinami pracy... pare razy w tygodniu przychodzisz na pare godzinek...

Monkej
@Odpowiedź

Banany? takie czasy ze firma zacheca bananami?. Hmmmm tego jeszcze nie bylo.

yoyo

czemu juz nie zatrudniają mlodych przez agencje pracy tymczasowej np Tikrow?

Lolo
@yoyo

Za drogo?

Bubu
@yoyo

Jak nie jak tak. Zatrudniaja ale tylko na remanenty. Nocki. Smieszna stawka.

1
Bogdan
Inne
@Bubu

Rozumiem, że firmie bardziej się opłaca zatrudnić pracownika przez agencję pracy tymczasowej? Jak w takim przypadku różnią się warunki pracy od "zwykłego", stałego zatrudnienia?

Rolnick
@Bogdan

Osoba pracujaca " na stale" pracuje dwa razy wiecej niz osoby na czesc etatu dlatego ludzie odchodza z tej firmy. Jula chce miec coraz wiecej osob zatrudnianych na czesc etatu. Powodzenia Jula.

anonim

(usunięte przez administratora)

Dominika

Niestety nie wiem, o czym mówisz. Byłoby super, gdybyś napisał jakieś konkrety na temat pracy w Jula Poland, z góry dzięki. Jeśli jesteś ich pracownikiem, to na czym polega Twoja praca?

1
Rolnick
@Dominika

Alez prosze cie bardzo. Praca polega na tym ze robi sie wszystko co mozna robic na sklepie. Rozladuj/zaladuj samochod, wystaw towar, stań na kasie lub pok, rozłóż/złóż gazetke, pozamiataj magazyn, zrob przebudowe a w międzyczasie troche obslugi wraz z zakladaniem kart. Wszystko ok tylko od tego sa dwie osoby na sklepie i pelno zdenerwowanych klientów ze obslugi nie ma ????

Patrycja

Stanowczo nie polecam. Towar zamówiony -zaplacony w niedzielę. Paczka nadana niby wczoraj ,a do dnia dzisiejszego nie odebrana przez kuriera . Porażka.

2
qwerty
@Patrycja

Yhymm. A co to ma wspólnego z warunkami pracy? P.S. Poczytaj warunki zakupu przez sklep internetowy, przeczytaj jeszcze raz - ze zrozumieniem i dopiero wtedy można powiedzieć, że jesteś gotowa opisać swoją historię odnośnie zakupu, lecz polecam inną stronę, bo to nie jest miejsce na wylewanie frustracji klientów. Chciałbym poczytać o warunkach pracy a nie opinie niedopieszczonych klientów. Nie pozdrawiam

Dab09
@Patrycja

Ale jak to, zapłacone w niedzielę 10.02, rozumiem, że zaksięgowanie wpłaty w poniedziałek 11.02 i nadanie paczki w poniedziałek to byłby szczyt szybkości, ale to market więc wtorek jest naturalniejszy i to powinno być zrozumiałe dla każdego inteligentnego klienta. Do tego kurier ma czasem zły dzień, utknie w korku, albo nie dojedzie przed umówioną godziną i to też jest normalne, że trzeba przełożyć wysyłkę na drugi dzień. W tej sytuacji wysyłka 12.02 nie jest niczym szczególnym. Trzeba mieć więcej wyrozumiałości, bo "stanowczo nie polecam" w w/w sytuacji brzmi bardzo nieprofesjonalnie i niepoważnie. Niepoważny klient z roszczeniowym podejściem, który wszystko chce mieć tu i teraz. Nie pracuję w Jula, ale rozumiem pracowników sklepu, którzy musza obsługiwać tego rodzaju klientów. Nie polecam więc klientki Patrycji.

Dominika
Inne
@Dab09

Macie rację, że GoWork to forum dotyczące opinii o firmach jako pracodawcach. Choć czasami opinie napisane przez klientów również mogą zasugerować, jak dany pracodawca traktuje swoich pracowników (mogą być oni na przykład świadkami różnych sytuacji). Jak do tego co napisała Patrycja odniosą się pracownicy przedsiębiorstwa Jula?

1
Zeus

Otwarcie sklepu w Bydgoszczy to totalna kpina i pomyłka,ludzie pracują po 13h dziennie,6× w tygodniu,bez grafiku,bez przerw,bez zasad panujących w kodeksie pracy.Pani kierownik z Lublina,osoba na nie odpowiednim stanowisku,która zachowuję się jakby pozjadała wszystkie rozumy a (usunięte przez administratora) wie,chodząc po sklepie straszy pracowników zwolnieniami.Zachowanie adekwatne do stanowiska?,żal.pl.Kierownik oddziału w Bdg typowa marionetka,sterowany rączkami pseudo kierowniczki z Lublina,powodzenia jak zostanie sam,tylko szkoda pracowników.

6
Kolega
@Zeus

Frustratka co została zwolniona i wylewa swoje żale. Było wziąć się do roboty a nie "kierowniczyć" i teraz każdego oczerniać. Wszyscy winni tylko nie Zeus - nierób

6
Zeus
@Kolega

Chyba pomyliłeś osoby,bo Zeus nadal pracuje

3
J
@Kolega

W tej firmie jest więcej kierowników niż ludzi faktycznie pełniących ową funkcję. Nie ma w powyższej opini niczego co nie jest prawdą. Pzdr

2
Monia
@Kolega

Z tej strony frustratka,nie mam 10ciu lat żeby siedzieć i wylewać tutaj swoje żale bo wydaje mi się że to nie jest odpowiednie miejsce.To co miałam do powiedzenia,powiedziałam przy odbieraniu wypowiedzenia.Ale jak już się czepnąłeś mojej osoby i to przez przypadek,bo pomyliłeś ludzi to napiszę parę słów...z drugiej strony bym się martwiła na Twoim miejscu o swoją posadę skoro pracujesz z taką osobą jak Zeus,chociaż muszę przyznać mu rację,dla nie których Kodeks pracy powinien być lekturą na noc.Do roboty są woły,a ja mogę ewentualnie pracować i też to robiłam (nie Tobie to oceniać) a jeżeli uważasz za "robotę" siedzenie w biurze z resztą "pseudo" kierowników,spijania kawy,chodzeniu po sklepie i mówieniu do pracowników że są mało wydajni i nic nie robią,demotywowaniu ich,wprowadzeniu zamętu,braku organizacji,trzymania im palca prosto w tyłku i nadskakiwania to faktycznie masz rację,nierób ze mnie.Pozdrawiam

@@@@@@@&&&&&&&&&&&&&&&
@Zeus

Masz rację (usunięte przez administratora)pozjadała wszystkie rozumy ,jak ktoś jej nie podpasował w innym sklepie ((usunięte przez administratora)) to do zwolnienia szedł,obrabiać (usunięte przez administratora) pracownikom to pierwsza ,i to jest przykład kierowniczki Może warto usiąść sobie na czterech literach i zastanowić się czy chce się dalej Pani kierownik (usunięte przez administratora) pracować? Napewno większość pracowników się ucieszy jak opuści stanowisko i odetchnie

2
Kamila
Inne
@@@@@@@@&&&&&&&&&&&&&&&

Z ciekawości przejrzałam Wasze powyższe komentarze i muszę stwierdzić, że nie poruszają one najistotniejszych tu tematów. Forum GoWork.pl służy bowiem do dzielenia się opiniami o aktualnych warunkach czy atmosferze pracy w Jula Poland. Może zatem podpowiecie mi, czy rozpoczynając pracę w tej firmie można liczyć od razu na umowę o pracę na czas nieokreślony?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xzzzz
@Kamila

Raczej nie

Klient

Ilość pracowników na zmianie to porażka. Ciężko znaleźć kogokolwiek ,żeby się poradzić. Jak już się kogoś znajdzie to odsyła dalej. Istna porażka.

blabla
@Klient

Radze się przyzwyczaić bo będzie ich coraz mniej. Ponoć etatów jest za dużo, więc podejrzewam że za chwilę znów będą zwolnienia. Tylko patrzeć.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamila
Inne
@blabla

Napisałeś, że "ponoć etatów jest za dużo", co oznacza, iż nie jesteś tego do końca pewny. Bardzo Cię wobec tego proszę, żebyś nie przekazywał nam tego typu informacji, jeśli nie jesteś w stu procentach pewien jej prawdziwości. Zapewne sam pracujesz w Jula Poland, dlatego bylibyśmy Ci wdzięczni, jakbyś powiedział nam coś odnośnie możliwości awansów w tej firmie. Czy są one w ogóle możliwie?

Pracownik
@Kamila

Na awanse nie liczylabym skoro pozbywają się pracowników z dużym stażem w firmie i duża wiedzą.

Ambroży
@Kamila

100% można być pewnym podatków Pani Kamilo. W firmie kiepsko się dzieje ludzie widzą co się dzieje, jak są zwalniani kierownicy, jak starzy pracownicy odchodzą. Cięte są etaty a pracy przybywa i co najgorsze widzą to klienci. Proszę się przejść do sklepu i zobaczyć jak to wygląda a nie na siłę szukać pozytywów.

Zostaw merytoryczną opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jula Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii