Pracuję w Jula od dawna i jestem zadowolona z tej pracy. Wiadomo że nie każdy ma fajnie ale ja trafiłam super ludzi. Ja idę do pracy żeby pracować i nie narzekam
Przegrali? Hehe śmieszne
I tak wszystkie przegrali lub przegraja Sprawa jest prosta
Dziwne, dlaczego przegrali? Jeśli pracodawca się tak zachowuje jak się pisze na tym forum to rzeczywiście ludzie maja powod żeby iść do sądu. Dlaczego oczywiste ze przegrają? Sądy przecież są sprawiedliwe i prawda zawsze wyjdzie na jaw.
A to jest ich więcej? Słyszałem tylko o jednej z Warszawy.
Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.
w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jula ma na koncie juz 6 spraw sądowych. Gratuluję.
W Slupsku do władzy dopuścili Ruda, centrala niech się przygotuje na sprawy w sądzie, bo jej brak szacunku do ludzi doprowadzi do niejednej, znana jest z tego z poprzedniego pracodawcy , a i tu juz mobbing stosuje. Każdy milczy i swojej opinii nie wyraża bo wie czym to grozi.
Jak tam poziom obsługi klienta w Jula? Zmalau, urus? Nagroda pomogła?
Jak tam poziom obsługi klienta w Jula? Zmalau, urus? Nagroda pomogła?
Widziałam w ostatniej ofercie pracę dla koordynatora ds. technicznych i bezpieczeństwa, czy to jest jeszcze aktualne? Może dowiem się coś więcej o tej pracy i o firmie?
oferty pracy na stronie firmy są średnio aktualne. Widać szykują się zmiany, bo na pracujpeel jest o wiele więcej ogłoszeń. Podejrzane o tyle że szukają kogoś do sklepu na dział z pełną obsadą i nie wrzucili tego na stronę jula tylko na portal pracujpeel. czyli planowane są znowu zwolnienia. strach iśc do pracy.
@flis rozumiem, że Twoja rekrutacja była o wiele dłuższa. Jakie pytania padały podczas kolejnych etapów? Co weryfikowano podczas rozmowy?
wszystko: pytano przede wszystkim o znajomość produktów i znajomość firmy. Dużo pytań o firmie, kiedy powstała, jak, jakie są założenia, jakie są działy, asortyment na działach itd. Wszystko można wyczytać na stronie internetowej. Oczywiście pytano o doświadczenie zawodowe, o wykształcenie mniej. Krótka rozmowa po angielsku, bo w tej pracy ważny BYŁ angielski, szczególnie jak się budowało nowe sklepy z ekipami z norwegii i szwecji to trzeba było znać angielski na poziomie komunikatywnym(teraz się nic nie buduje to i języka nie wymagają). Były pytania o asortyment, mnie maglowali akurat z narzędzi- wiertarki, wkrętarki, pytali o znajomość farb a przy tym o sprzedaż komplementarną, czyli dodatkową. O plany zawodowe, mobilność, elastyczność. 1 etap trwał około godziny. Drugi z kierownikiem krócej- kilka pytan zeby zbadac moja osobowosc, czy bede kreatywny, czy raczej bede tylko facingował 8 godzin dziennie itd. ALE szanowna pani, ja rozmowę w Jula miałem lat temu 4, wtedy kierownikami byli ludzie z doświadczeniem, a nie ktoś kto został kierownikiem, bo mu się znudziło już bycie doradcą. Teraz jak masz 2 nogi i 2 ręce to wchodzisz do gry.
@Smutny mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego co się stało?
Cytat z money.wp Jako pierwszy w 2017 roku na podwyżki zdecydował się niemiecki Lidl. W styczniu polski oddział sieci poinformował, że od 1 marca pracownicy jego sklepów dostaną na start 2550-3300 zł brutto. Po roku pracy firma gwarantuje im wzrost płacy do 2750-3500 zł brutto, a po dwóch latach do 3000-3800 zł brutto. Na początku marca informowaliśmy też o rekrutacji ponad 220 osób do nowego centrum dystrybucyjnego. Także Biedronka ma w planach "zmianę wynagrodzenia pracowników" – jak zapewnia w listach do związkowców jeden z dyrektorów firmy Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki. Wiadomość wyciekła do internetu. Portugalska sieć w 2017 roku nie podwyższała jeszcze wynagrodzenia pracownikom. Decyzję o podwyżkach dla pracowników od marca 2017 roku podjął Kaufalnd. Od 1 marca zarobki 95 proc. pracowników wzrosły średnio o 11 proc. Minimalna pensja na stanowisku kasjer-sprzedawca wynosi teraz 2600 zł brutto na pełen etat. Niemiecka sieć w 2017 roku przeznaczy na podwyżki dla pracowników 55 mln zł.
@Tomkin to rzeczywiście szybko rozpocząłeś pracę. Czy Wy również mieliście podobne doświadczenia?
@Tomkin czyli w Twoim wypadku sam proces rekrutacji był krótki? Pamiętasz jak szybko od czasu rozmowy rozpocząłeś pracę?
@tomkin czyli zostałeś przeszkolony przed rozpoczęciem pracy. Dobrze, że znalazłeś pracę z której jesteś zadowolony. A jak wspominasz proces rekrutacji do firmy?
Czyli biorą już co popadnie, kiedyś rekrutacja to były 2 spotkania, raz z SM, później z SM i kierownikiem działu. Teraz widać zależy im na czasie, żeby dziury zapełniać. Czy pamiętasz ile wakatów było w tym czasie w tym sklepie, w którym znalazłeś pracę?
Będąc wczoraj czyli 8 marca w Jula nie zauważyłam ani jednego pracownika na sklepie a była godzina 17 ta. Pracowałam w tym sklepie kilka lat i nie pamiętam żeby podobna sytuacja miała rok temu miejsce. Jestem bardzo zdziwiona, że firma nie reaguje na tak jasne sygnały i idzie świadomie na dno. Obecnie pracuję w lidlu i moja podstawa to 2650zł , socjal podobny a nawet lepszy. W okolicznych sklepach podstawy to kaufland 2600, Ikea 3300. I w tym pewnie tkwi problem. Firma nie docenia pracowników i nie inwestuje w nich stąd tak ogromna rotacja i brak chętnych do pracy jeżeli obok mają lepiej.
Nieoficjalnie w piątek w jednym z naszych multimarketow zakończy się pewna "epoka" wszystko przez mieszanie przez Pana Piotra P., który wierzy w każdą plotke, aby tylko było wokół niego głośno! Nie potrafi zrozumieć, że zniszczył kolejna wspaniała ekipę. Dzięki i pozdrawiam kurduplu!
Ja za to jestem bardzo zadowolony z pracy firmie Jula. Pracuje od niespełna roku, na początek zostałem wprowadzony w swoje obowiązki i nie najgorzej przeszkolony z produktów którymi się zajmuje, a przyznam że byłem laikiem jeśli chodzi o majsterkowanie. Szkolenie trwało około 3 tygodni, byłem pod opieką jednego z doświadczonych pracowników. W zespole panuje dobra atmosfera i każdy wie co ma robić. Przyznam że rzeczywiście momentami przydałby się jeszcze ktoś do pomocy, bo pracy jest bardzo dużo, a ludzi mało. Dostaje dodatki pieniężne za pracę w weekendy, dobry socjal: opieka medyczna, multisport, bilety do kina, dofinansowanie do wakacji, bony na święta. Dodatkowo płacą nam jeśli w danym miesiącu nie idziemy na L4 i nie bierzemy urlopu na żądanie. Jasne praca ta nie jest szczytem moich marzeń, ale pracowałem w kilku sklepach i sieciówkach i Julę oceniam bardzo pozytywnie.
Problem nie tkwi w sklepach, tylko właśnie u tych "wyżej", bo to oni blokują szkolenia, bo rotacja jest tak wysoka w firmie, że nie opłaca się szkolić pracowników i wydawać kasy np. na zezwolenie na wózki. Sprzedawca popracuje pół roku i ucieka do innej firmy z zezwoleniem w kieszeni. Dla firmy to strata....pieniędzy (broń boże nie pracownika). Tak myślą ci na górze i koło się zamyka. Nie inwestują w pracownika, żeby go zatrzymać w firmie. Niestety. SM jaki by nie był nie wyłoży pieniędzy z własnej kieszeni na szkolenia swojego zespołu. Nie wiem, czy to pierwsza wasza praca w korpo, ale dyrektor sklepu, czy kierownik sklepu nie mogą wziąć sobie kasy tak po prostu z sejfu i powiedzieć "ej chodźcie dam wam kasę na wózki widłowe". Zazwyczaj płaszczy się on przed CM albo regionalnym, a w odwecie słyszy: "jak będziecie robić wyniki to i kasa na wózki się znajdzie". A zrobić wyniki w Jula to cel raczej niedościgniony, bo budżety tak są zakładanie, żeby nie daj boże ich nie zrobić. CM zwolnił kupę ludzi z doświadczeniem od centrali, przez SM po sprzedawców w celu zatrudnienia ludzi z mniejszym doświadczeniem, ale za to za o wiele mniejsze pieniądze. Kasa musi do skarbonki wpływać- jak się nie umie pokierować firmą, żeby robiła wyniki to się oszczędza na pracownikach i tak jest w tym przypadku. Niestety motywacja w ludziach siadła. Po co masz się starać dobrze pracować? jeśli ktoś przez przypadek doceni twoją pracę i niechcący da ci podwyżkę to za chwile szef wszystkich szefów każe cię zwolnić, bo wyniki słabe a ty za dużo zarabiasz. Jak pracujesz adekwatnie do zarobków (czyli się nie wysilasz) to też cię zwolnią, bo nie przynosisz firmie wyników. I takie to życie w Jula. Zmieni się CM i przyjdzie nowy, który uzna, że obecni przywódcy w Jula są mało ambitni i zatrudni swoich i znowu pójdzie fala zwolnień. W tej pracy brakuje pewności o jutro. Nigdy nie wiesz, kiedy wezwanie do biura jest TYM wezwaniem, gdzie podpiszesz wypowiedzenie. Z reguły w Jula słyszysz wtedy, że "NIE PASUJESZ DO PROFILU FIRMY". Chyba ich szkolą, żeby tak mówili.. Gdyby jeszcze ktokolwiek wiedział jak ten profil firmy wygląda byłoby fajnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.