logo Yetico

Yetico

Olsztyn

Opinie o Yetico

gość 2016-04-03 18:23
negatywne wypowiedzi powyżej są prima aprimisowym żartem. Zakład po reformach pięknieje z dnia na dzień. kierownictwo na wysokim poziomie. Pełen profesjonalizm. Polecam ;)
lelo 2016-04-03 19:52
Tak. Jasne. Primaaprilisiwe zarty to chyba w biurach sobie urzadzaja ci z "profesjonalnego" kierownictwa bo na hali jakos od dluzszego czasu nie ma na to nastroju. Taki oto dobrobyt w yetico, ze co jeden to mowi, ze idzie do pracy bo musi a nie chce.


kokos 2016-04-04 19:59
Pewenie tak, jak twój nick: NOWY jestes, to pierwsze słyszysz. Pogadaj ze starymi pracownikami, to ci powiedza, jak sie w yetico premie uwala. No chyba, że z biura jestes, to mozesz byc spokojny.
cechu 2016-04-04 22:25
Ano tak przyjacielu, ze jak sa uznaniowe, to uznajemy, ze w tym miesiacu takiemu Konradowi uwalimy i uwalamy. A jak bedzie mial czelnosc pyszczyc, to i w przyszlym mu uwalimy i tak do skutku, az mu rura zmieknie, zamknie gebule i bedzie na kazde kiwniecie palcem. Ot tak sie to robi. Odczul to juz nie jeden na wlasnej skorze. Moi poprzednicy maja racje jesli chodzi o premie i tyle w temacie.
Nowy 2016-04-06 19:22
nick czysto przypadkowy.
Widzisz kolego siejesz jakis ferment. Premie byly, sa i beda. O premi rocznej (trzynastce) zapomniales czy przepiles. Piszecie glupoty. Po zmianach jest duzo lepiej niz bylo i oby wiecej takich zmian i wprowadzenie nowego kierownictwa (wymienic wszystkich ze starej bandy Łu....a. A dyscyplina musi być a jak sie komus nie podoba to zapraszam do TPV
2
kokos 2016-04-06 20:40
Powiadasz, ze ferment sieje. To poczytaj wiekszosc wypowiedzi na temat premii. I tym wszystkim ludziom a nie tylko mnie napisz, ze ferment sieja. To wlasnie takich jak ty powinno sie do tpv wysylac, bo skoro uwazasz, ze jest dobrze, a wiekszosc ludzi mowi tutaj co innego, to twoj iloraz inteligencji wskazuje na to, ze albo nie rozumiesz tego, co sie dzieje, albo masz interes w tym, zeby takie glupoty wypisywac. Moze wlasnie ty jestes z tych, co z takiego glupiego gadania maja premie bo i takich w tej firmie znam.
Nowy 2016-04-06 21:28
to moze porozmawiaj po prostu ze starymi pracownikami na temat np. trzynastej pensji. Daniel C ponad 2patyki premii, Mirek K ponad 2,3tys. Piotrek K ponad 2,4tys. Z tego co wiem brygadzisci tez powyzej 2 zgarneli. kierownicy produkcji i dyrektor tez calkiem ciekawie zarobili. Porozmawiaj z nimi, to nic nie kosztuje a w prosty sposób sam sie z bledu wyprowadzisz.
Jesli chodzi o premie motywacyjne to srednio po 450zl zgarniamy wiec przy naszych stawkach godzinowych zarabiamy ponad 2500zł miesiecznie przy dosc lekkiej pracy
jest dobrze
Pisz o tym co jest naprawde a nie o tym co inni pisza na forum bo wiekszosc z tych piszacych dnia w jetico nie przepracowala
3
Takiemu Konradowi 2016-04-08 10:47
Proszę mnie nie oczerniać na forum . Nie miło mi się to czyta , wiedząc że masz o mnie taką opinię . Trochę proszę się hamować . Pracuje ponad 5 lat i jak w każdym zakładzie są zasady nie rozkazy . Aha nie mam " gębuli " a na kiwnienie palcem jestem tylko dla mojej kobiety :*
1
Nowy 2016-04-08 20:27
widzisz Kondziu taki cechu to do konca zmiany nie przepracowal ale zdanie na temat naszej firmy juz sobie wyrobil.
1
Takiemu Konradowi 2016-04-09 03:25
Dokładnie . Złej baletnicy to wiadomo co.
darkside 2016-04-12 17:45
Jaka stawka dla początkujących?uprawnienia na wózek mam
123 2016-04-15 21:27
Znalazłem ogłoszenie do olsztyna "pracownik na dziale produkcji styropianu",
czy ktoś wie jakie to są według nich "bardzo atrakcyjne zarobki" na start i później?
Takiemu Konradowi 2016-04-16 11:38
Jeśli chodzi o tzw start to jest na początek 15zł/h , nie zależnie od stanowiska .
Yetico 2016-04-18 01:23
Jak w każdej firmie trzeba sobie wypracować jakaś pozycję ciężka pracą!pieniądze mam na czas!premie wahają się od 400/500 zl ale to trzeba co najmniej przepracować z dwa lata!początek może być ciężki jednak z czasem jest lżej,nie polecam dzisiejszym małolatom z rączkami dziewczynek,aha i prośba do właścicieli,szanujcie starą gwardie bo będziecie tam sami pracować!!!chyba że jesteście tak zarobieni że macie to gleboko w d...
123 2016-04-19 19:38
To faktycznie duże zarobki jak na start wysyłam cv i mam nadzieje ze się odezwą. Dzięki za informacje.
elektro-automatyk 2016-04-22 10:20
Witam, od dwóch dni Yetico S.A. Olsztyn poszukuje Elektryka/Elektromechanika. Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby obiektywnie i szczerze powiedzieć jak się sprawy mają dla tej grupy Utrzymania Ruchu? Jakie godziny pracy (8 czy 12 ), jak jest z pracą w soboty, niedziele czy święta, jak jest z nadgodzinami (płatne czy nie), jak jest z urlopami i incydentalnymi prośbami o wolne w nagłych przypadkach ( wizyta u lekarza, pilny wyjazd do rodziny), czy pracownicy Działu Utrzymania Ruchu angażowani są w produkcję (aby tylko przypadkiem nie usiadł),jaki przedział wiekowy całej kadry pracowników fizycznych? Podczas rozmów kwalifikacyjnych na tego rodzaju pytania otrzymuje się zawsze zadowalające odpowiedzi ale w dużej mierze nie są prawdziwe.Za wszelkie życzliwe podpowiedzi serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
Takiemu Konradowi 2016-04-22 12:14
Siema. Praca po8 godzin , weekendy płatne tzw 50% więcej ,w święta zakład nie pracje, z wolnym nie ma problemu , w razie awarii na produkcji wzywana ekipa idzie i naprawia .
elektro-automatyk 2016-04-25 10:44
Witam i dziękuję za info. Bardziej chodziło mi czy muszę pracować w każdy weekend. W mojej byłej firmie na rozmowie kwalifikacyjnej odpowiedziano, że nie pracuje się w weekendy i święta. To okazało się kłamstwem a na dodatek po tygodniu dowiedziałem się o III zmianach. Wpadłem jak śliwka w kompot. Nie szukam pracy by nic nie robić (właśnie w grupie naprawiaczy) ale by było uczciwie, aby był czas na zregenerowanie sił. Pozdrawiam.
dżak 2016-04-26 17:18
I jak ktoś już był na rozmowie kwalifikacyjnej odnośnie tego ogłoszenia? Jeżeli tak, to mogli byście się podzielić swoimi wrażeniami i opinią?
Takiemu Konradowi 2016-04-27 11:38
Widziałem na produkcji jedna nowa osobę i dwie w utrzymaniu ruchu , więc chyba nie jest źle . Na rozmowie wystarczy być szczerym i to wszystko . Na luzie .
filip 2016-04-27 19:02
W Gorzowie potrzebują elektryka-automatyka, nie jest się zatrudnionym w Yetico tylko poprzez firmę pośredniczącą. Ogłoszenie ukazuje z krótkimi przerwami przez 2 lata, to o czymś świadczy.
Ja 2016-04-27 19:20
Jasne,świadczy pewnie o tym, że brak jest dobrych automatyków na rynku i to nie jest problem który w Gorzowie dotyczy tylko Yetico, ale wielu innych pracodawców a co do zatrudniania przez agencje pracy to jest to praktykowane również w wielu innych fabrykach sąsiadujących z Y więc nie wypisuj głupot tak jakby w TPV czy Faurecji nie zatrudniali przez firmę pośredniczącą a wiem bo tam pracuję a jak komuś się robić nie chce to na wszystko będzie narzekał zamiast zmieniać konkrety lepiej byc wylewnym na forum publicznym ...
filip 2016-04-27 21:35
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś "ja" i zastanów się dlaczego poszukują przez 2 lata automatyka ??? Czas się zmienia na korzyść pracowników, i nikt nie chce być traktowany jak "zło". Pracownik poszukuje stabilnej pracy a nie traktowania jak "biały murzyn", sądzisz e firma Yetico znajdzie dobrego automatyka na umowę z firmą pośredniczącą ......powodzenia.
Ja 2016-04-27 21:42
Nie wiem czy znajdzie i nie interesuje mnie to...ale wiem ze nie tylko oni szukają i maja z tym problem. A poza tym pracując przez firmę pośrednicząca tez można mieć stabilna prace i umowę na stałe ale chyba Ty czujesz sie jak ""biały murzyn" skoro tego nie wiesz...
filip 2016-04-27 22:04
Drogi kolego "Ja" jeżeli nie rozumiesz jaka jest różnica między zatrudnieniem przez firmę, a przez pośrednika to wydaje mi się że jesteś powiązany bonifikatą z jedną z firm pośredniczących, powodzenia w szukaniu pracowników działu technicznego na umowę z firmą pośredniczącą zwłaszcza automatyka.....czyli następne 2 lata poszukiwań .....ha ha ha
gość 2016-04-29 11:25
dla ucięcia dyskusji powiem jedno.
Każdy ale to każdy dobry i szanujący się automatyk nie zgodzi się podpisać umowy przez pośrednika więc z takim podejściem mówiąc krótko dobrego automatyka firma yetico nie pozyska
Barbie 2016-04-29 18:03
Nie patrz na pieniądze!nie patrz na umowe!nie patrz na warunki!nie patrz na to co mówią tylko wez sobie dobrego psychologa bo tam rządzą :):):)
Jackson 2016-05-07 21:57
no to się w sam raz nadajesz
3
Nick 2016-05-13 23:58
Zgadza się:):):)nadajesz sie w sam raz tam tacy pracują
2
lewy 2016-05-29 00:28
Czy ogłoszenie na kierownika produkcji jest jeszcze aktualne? Może ktoś wie?
Nowy 2016-06-17 21:48
Jest jeszcze aktuualne, wyślij maila z CV w temacie daj własniem że chodzi Ci o kierownika produkcji i na pewno Ci coś odpisza, a może i Ciebie przyjmą
Mariusz 2017-01-20 18:43
Sa zarobieni....
Moralistka 2017-02-05 18:27
Słuchaj "wkurzony" na Twoim miejscu poszłabym do osoby w firmie która odpowiada za wynagrodzenie a nie wypisujesz na forum. A może tej premii nie wypracowałeś i dlatego nie dostałeś? Oskarżanie dobrej firmy nie jest wporządku!
Moralniak 2017-02-16 12:41
Dla dużo myślących o sobie a mało pracujących to jest zła firma ale dla pozostałych jest bardzo dobra.
kucior 2017-02-22 23:42
Jasne. A firemka myśli też o tobie, a dokładniej o tym, jak cie wydymać
kucior 2017-02-22 23:47
Jasne. Ty byś poszła. I co? Usłyszałabyś, że ciągle źle robisz i co najważniejsze: ZA MAŁO!!! Pewnie panienka z biura z ciebie. A na hale to dopiero zobaczysz, jak się premię wypracowuje. Siedzieć przed kompem i dyrdymały wypacać to nie sztuka. Wkurzony ma 100% racji
wkurzony 2017-02-23 22:05
po co ta strona jak usuwane sa posty???
Melania 2017-02-25 16:50
Nie mam siły czytać tych bzdur. Pracuję w Yetico i nie zgadzam sie z takimi opiniami.!!! To jest normalna firma i nie toleruje leni i cwaniaków wykorzystujących wszystkich. Mamy fajna załogę i atmosfera w firmie jest super. Zarobki też nie są złe, mogłyby być wyższe ale cóż.
Julita 2017-03-09 13:12
Yetico to firma wieloletnia, dbajaca o wysokie standardy w produkcji za co otrzymała nagrodę Lider Jakości 2016r . Osoby, które chcą pracować w firmie z przyszłością mogą składać CV na adres e-mail: yetico@yetico.com
1
wolny 2017-03-15 08:13
a ty to chyba z choinki sie urwales
Natalia 2017-03-19 12:19
@wkurzony Właśnie wysokie standardy pozwoliły wejść firmie na wymagający rynek niemiecki, który z powodzeniem obsługuje już prawie 10 lat. Yetico to jeden z największych producentów wyrobów styropianowych w Polsce. Jeśli nie odpowiada Ci praca to ja zmień.
wkurzony 2017-03-19 22:28
ale ty powinnas wiedzieć ze ja sie bawie robieniem reklamacji we wlasnej firmie:)
Myslicie ze wiecie wszystko ale dalej nic nie winni obrywaja i dostają naganny za nie swoje wtopy.
Poza tym kolejne zmiany wag według ciebie podniosą czy tez obniżą jakość produkcji?
Iza 2017-03-28 11:35
Widziałem w ostatniej ofercie pracę dla regionalnego szefa sprzedaży. Może dowiem się coś więcej o tej pracy?
Była pracownica 2017-05-09 19:50
Yetico ma bardzo mało nowych ofert pracy i wnioskuję, że dobrze się tam dzieje i ludzie nie odchodzą. Może znaleźli nowe rynki i mają nowe kontrakty? Jeśli ktoś ma wiedzę mógłby trochę się podzielić. Pracowałam w firmie i czuję sentyment dlatego tak dopytuję.
wesołu Romek 2017-05-12 20:49
No to ja ci powiem ze az tak wesolo nie jest. Dostac sie tam na produkcje to nie problem, w tym momencie sa juz na etapie ze biora wszystkich kto chce.
Moralistka 2017-05-14 12:31
Yetico to fajna firma, nawet jeśli coś się nie podoba to nie mnie oceniać ani sugerować inne rozwiązania. Może ktoś przyzwyczaił się do poprzedniego szefa i nie potrafi zaakceptować nowej władzy. Lepszym wyjściem jest odejście z firmy niż dalsze jątrzenie.
Prawdzic 2017-06-09 00:33
Czy Yetico to fajna firma? Wątpię! Czy normalnym jest, że pracownik przez kilka miesięcy wykonuje obowiązki na trzech (3) stanowiskach bez dodatkowych profitów (wynagrodzenia)?. Czy normalnym jest, że dyrektor nie posiada podstawowej wiedzy w dziedzinie za którą odpowiada?. Czy normalnym jest, że tydzień przed świętami pracownicy nie otrzymują pełnego należnego wynagrodzenia? To nie jest śmieszne ale prawdziwe i żenujące!!!
4
Mentorka 2017-06-12 09:54
Wszędzie mogą być momenty trudne nawet w Yetico, ja też tu pracuję.
ukrainiec 2017-06-12 18:57
co ty gadasz, Prawdzic pyta sie czy te rzeczy co wypisał sa normalne a ty piszesz jakies bzdury
Mańka 2017-06-20 18:11
Czy stanowisko w dziale handlowym jest jeszcze aktualne? Słyszałam sporo dobrego o firmie i zależy mi na pracy w Yetico. Może mi ktoś podpowie czy zarobki są w miarę godziwe? Jaka jest atmosfera w tym dziale?
Zostaw swoją opinię o Yetico - Olsztyn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Yetico