logo Agora S.A.

Agora S.A.

Warszawa

Opinie o Agora S.A.

Prz3m0 2009-05-14 10:44:08
Typowa korporacja. Trochę ludzi kompetentnych i cała masa takich z przypadku. Awansują najgłośniejsi i ci, którzy przyjaźnią się z właściwymi osobami. Dobrzy specjaliści szybko rozczarowują się i przechodzą gdzie indziej. Pensje przeciętne. Socjale w porządku. Na plus - stołówka z bogatym menu.
3
lalka 2009-10-22 15:33:16
Przemo a wiesz cos a temat pracy w autotrader w Agorze . Specjalista ds klienta . Czy ktoś wie .
1
525 2010-01-18 00:22:36
Dużo fajnych ludzi, niezły socjal. Wszystko fajnie, ale płacą bardzo marnie. W sam raz żeby wskoczyć na rok-dwa, czegoś się nauczyć i uciekać.
helusia 2010-04-06 11:06:42
Pracowała długo w Agorze, w pionie radiowym w jednym oddziałów. fajni ludzie, fajne szkolenia, fajne imprezy, fajna atmosfera, zarobki przeciętne, nawet kiedy robisz budżety co miesiąc zarobisz lekko ponad średnią krajową, ale w cv dobrze mieć takiego pracodawcę
Arek 2012-02-15 13:00:49
Czy ktoś mógłby napisac jakiego wynagrodzenia można sie spodziewać w dziale UX?
1
Kaśka 2012-03-15 22:09:04
Wynagrodznie poniżej rynkowego. Brak szkoleń.
W ogłoszeniach rekrutacyjnych oferują pakiet medyczny, kartę Multisport. Co z tego skoro trzeba opłacać je z wynagrodzenia.
Piotr 2012-04-04 00:22:08
Arek - 2012-02-15 13:00:49

Czy ktoś mógłby napisac jakiego wynagrodzenia można sie spodziewać w dziale UX?
Zatrudniają na umowy śmieciowe, a wynagrodzenia nie ma co nawet porównywać z tą u konkurencji. Nie polecam.
Tomek 2012-05-13 17:20:44
czy ktoś wie jakie stawki są dla grafików? i jaka jest atmosfera w poracy?
2
jagoda 2012-05-15 13:46:20
Podzielam zdanie, że o przyzwoitym wynagrodzeniu, podwyzkach, premiach, możliwości rozwoju można w tej firmie zapomnieć.
Nazwa Agora nie robi już ponadto na rynku pracy wrażenia.
Agnieszka 2013-05-01 19:01:58
W Agorze można zapomnieć o rozwoju, awansie, przyzwoitym wynagrodzeniu i fakcie ze rzetelna praca zostanie w jakikolwiek sposób doceniona. W moim przypadku zmarnowany czas.
4
dasa 2013-11-17 16:06:42
Jest i ubezpieczenie medyczne bezpłatne i Multisport za niską stawkę, dobrowolne ubezpieczenie na życie, świetna stołówka, basen w budynku na czerskiej, fajne eventy. Duża struktura i jak w każdej dużej strukturze są minusy, ale ja uważam, że jest więcej plusów. A właśnie duża struktura powoduje, że można pracować w firmie długo i awansować.
2
git 2013-11-26 10:34:47
Fajna atmosfera wewnątrz zespołów, miło i stabilnie się pracuje.
2
mil 2013-12-18 21:03:10
Starają się, żeby praca była w zgodzie z ludźmi, duży plus. Realne możliwości awansu. No i cały czas ciekawe, nowe przedsięwzięcia.
1
grz 2013-12-23 11:55:01
Stabilny pracodawca, rzetelny i uczciwy.
2
Czesiek K. 2014-01-05 00:17:25
Brak perspektyw awansu i rozwoju zawodowego. Marne zarobki. Nie polecam.
olek 2014-01-30 17:54:25
Moi Drodzy,

stanowisko specjalista Manager Zespołu Sprzedaży, Nowy Sącz - czy ktoś byłby tak dobry i mógł opisać to stanowisko??? może jakieś fakty, zakres obowiązków, wynagrodzenie etc....
Z góry bardzo dzięki za czas...
2
olek 2014-02-10 22:44:39
czy ktoś tu jeszcze zagląda?
3
do olka 2014-02-23 18:10:23
Podobno fajne stanowisko to w Nowym Sączu. Trochę rynku do zbudowania ale ich radia tam mają dobrą pozycję.
olek 2014-02-23 20:17:49
Dziękuję za informacje. Temat budowy baz danych czy też rynku nie powinien przerażać - to chyba nawet lepiej jako wartość dodana. Aplikowałem na to stanowisko lecz na razie cisza choć wnioskuje iż rekrutacja trwa ponieważ ukazało sie kolejne ogłoszenie. Cóż zobaczymy... o ile nie będą to dane wrazliwe i dowiem sie czegoś napiszę.
XYZ 2014-03-31 09:56:40
Ludzie o czym Wy piszecie? Skoro słabo płacą, stres, typowe korpo, brak szkoleń, brak awansów... Jaki może mieć prestiż taka firma?????????
2
Zarobilam 2014-04-18 16:42:28
Witam, własnie przed chwilą wystawiłam negatywna opinię o poprzednim pracodawcy wiec teraz może porównam z tym ?

Dokładnie pracuje w dziale ogłoszeń o praće:gazetapraca.pl
Pracowalam wczesniej dla innego portalu i roznica jest niebagaelna. Chcę tu zostac na dłużej jesli sie nic nie zmieni...jestem tu juz ponad 6 miesiecy. (usunięte przez administratora) napisze tu z tym samem nickiem trzymajcie sie.
Maleszka 2014-08-15 20:44:35
Odradzam. Oprócz niskich wynagrodzeń przede wszystkim brak obiektywizmu dziennikarskiego.
1
do Maleszka 2014-08-22 16:20:54
Obiektywne dziennikarstwo nie istnieje :) Jeśli nie chciałeś pisać tu to masz media prawicowe (baaardzo obiektywne), media lewicowe jak NIE, media jeszcze bardziej prawicowe jak Nasz Dziennik lub lokalne gazety powiązane z lokalnymi układami.
1
szara 2015-01-29 23:09:20
Czy redaktor ma szansę zarobić 4 tysiące na rękę?
2
Lilia 2015-03-19 01:20:41
Pozycja Agory w Sączu jest fatalna a wyniki słuchalności jak zawsze można świetnie ustawić . Złote to dno a osoba która pisze że radio jest jedynką musi być zatrudniona w Agorze i powtarzać ten korporacyjny bełkot . Co do zarobków to wiem że szału nie ma a wymagania potężne ( info od pracowników ) ja sama pracuje w konkurencji na tym rynku i jedno co mogę powiedzieć to Agora od lat rekrutuje ludzi a to o czymś świadczy .
1
jestem_na_tak 2015-04-09 15:00:58
Generalnie duży pozytyw. Pracowałam w Agorze na stanowisku managera, a że mam kilkunastoletnie doświadczenie na rynku pracy i kilku innych pracodawców na koncie potrafię na chłodno ocenić swoją współpracę z Agorą. Największy minus za śmieciówki i zatrudnianie na tzw działalność gospodarczą. Dotyczy to zarówno specjalistów (na pewno w dziale marketingu, rzadko w IT) jak i części kadry zarządzającej niższego stopnia (jak np. ja). Największe plusy za świetną, inspirującą atmosferę, ludzkie podejście i życzliwość (choć to może zależeć od działu). W sumie to miejsce dla kogoś kto ma ochotę się rozwijać, potrafi działać niestandardowo oraz umie i chce samodzielnie myśleć. Raczej nikt z batem nie stoi za plecami i nie pokazuje palcem co trzeba zrobić. Mnie pracowało się bardzo fajnie, choć z zarobkami szału nie ma. Patrząc jednak przez pryzmat wcześniejszych oraz późniejszych doświadczeń - nie zawsze kasa jest najważniejsza.
2
Marlena 2015-04-27 22:58:29
Moje doświadczenia w pracy w Agorze (gazeta.pl) są negatywne. Począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, która miała miejsce... na stołówce firmowej (!), poprzez wynagrodzenie, które na pewno nie jest konkurencyjne, a skończywszy na wspomnianym już tu przez kogoś powszechnym braku obiektywizmu dziennikarskiego (bardzo mnie to raziło).
Generalnie nie polecam nikomu tej firmy.
4
Stefan 2015-05-14 12:35:54
Stanowisko: Konsultant ds. klientów - reklama prasowa i internetowa - podstawa wynagrodzenia 2700 brutto (ok. 1950 zł netto) + prowizje, max. do 1000 zł brutto miesięcznie. Także pieniądze są w miarę jak na rynek polski. Stanowisko typowo handlowe - praca stacjonarna i mobilna (warto mieć samochód na dojazd do Klientów, firma płaci kilometrówkę). Multisport i opieka medyczna, ale dopiero po okresie próbnym, za to wielki minus. Umowa o pracę na 3 miesiące, później czas określony i docelowo nieokreślony. Po 3 miesiącach teoretycznie możliwa podwyżka. Praca w korporacji, zatem i stres, ale warto zdobyć doświadczenie.
2
zdrowy 2015-05-16 12:07:12
Olku jeśli zniesiesz narcystyczne zaburzenie osobowości swojej przełożonej z Krakowa to może i fajna praca.
doradca klienta 2015-07-22 12:17:36
Stefan - warunki o których piszesz jako "w miarę jak na rynek polski" moim zdaniem są zdecydowanie poniżej. Mówię tu o wynagrodzeniu dla ludzi z doświadczeniem 4-5 letnim w sprzedaży. Takie pieniądze zarabiałam w mojej 2 pracy i to w mniejszym mieście. Teraz pracuję w 3city i zarobki w handlu w dobrej firmie to średnio 4-5 netto (gdzie podstawa to 3,5-4,5 brutto). Dodam, że nie mam wykształcenia wyższego i angielski na poziomie B1 więc cieńko ale nadrabiam osobowością :) Pozdrawiam poszukujących dobrej pracy!
1
krzysztof 2015-08-01 12:56:46
Stefan to Ty chyba masz małe pojęcie ile zarabia się na takich stanowiskach jeśli wg Ciebie takie zarobki są ok.
xyz 2015-09-01 16:16:40
Rozmowa kwalifikacyjna... Ty przychodzisz ubrany jak na rozmowę, druga strona w krótkich spodenkach. Eghhh, czujecie to?
5
krisu 2016-01-18 14:29:04
Ooo tak, rozmowa rekrutacyjna wprost pierwsza klasa, babka nadęta jak bufon, odezwiemy się tak czy siak i cisza... A Pani Monika B. szczyci się certyfikatem w zakresie experta EB na goldenline! Gratulacje!
2
JA 2016-01-27 12:37:32
Oszuści. Mnie żadna firma nigdy w taki bezczelny i chamski sposób nie potraktowała. Zatrudnili mnie na okres próbny, nikt mnie nie szkolił, tyrałam po godzinach wnosząc do firmy duże pieniądze po czym powiedzieli że jesteś dobrym pracownikiem ale niby 'góra' zdecydowała inaczej. Mało tego.. miesiącami czekałam na wynagrodzenie z którym był problem bo rzekomo gdzieś w HR znikły dokumenty. Firma nie podchodzi poważanie do pracowników o tym świadczy również Związek Zawodowy Agory który walczy o prawa pracowników które są zadeptywane przez te korpo. Jedynie klimat w pracy jest na duży plus.
2
ALINKA 2016-04-19 21:24:08
Tyrka, tyrka, tyrka i nie docenią pracownika przez lata. kasa slaba,
2
bogo 2016-08-05 16:13:44
Witam wszystkich zainteresowanych podjęciem współpracy z Agorą S.A.
Praca w sprzedaży jak wszędzie- trzeba się napracować, nastarać i mieć dużo szczęścia.
Wynagrodzenie przeciętne- mogłoby być lepsze.
Atmosfera rewelacyjna -to zależy przede wszystkim od ludzi- a parę fajnych osób tam pracuje.
Agora to ogromna korporacja która rządzi się swoimi regułami...odczuwalne.
Ale to już nie jest ta sama firma co kiedyś....
Im dłużej się pracuje tym trudniej.
Zostaw swoją opinię o Agora S.A. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Agora S.A.