Jedyne co można powiedzieć o firmie to (usunięte przez administratora) premia świąteczna którą panowie z tej firmy odciągają co miesiąc z pracowniczych pensji została pracownikom zabrana podobno z powodu kryzysu (który oczywiście nie objął państwa z biur tam przecież kryzysu nie ma) za to na święta dało bony które wcześniej skrzętnie odliczono od pensji którą powinno się dostać za miesiąc pracy nawet o nich nie informując ludzi którzy są akurat na urlopach z nadzieją chyba że zapomną i się nie upomną(usunięte przez administratora)w biały dzień oby wam to bokiem wyszło to i ta wasza spółka z Austrią która ewidentnie ciągnie was na (usunięte przez administratora).
Posiadam od 2010 roku piec na ekogroszek firmy Heiztechnik. Po 11 latach eksploatacji mam pierwszą awarię. Po sprawdzeniu okazało się, że ślimak podawczy zużył się na tyle, że trzeba go wymienić. Z wymianą nie mam problemów, pomógł mi w tym serwis firmowy udzielając instrukcji telefonicznie co zaoszczędziło mi kosztów i czasu. Czekam na dostawę ślimaka którego koszt spodziewam się (cena internetowa) będzie ok 160,0 -180,0 zł. Jak na 11 lat pierwszy taki koszt związany z piecem - super. Dziękuje serwisowi za pomoc a producentowi za piec. Władysław Jakubowski
A u mnie od pierwszego sezonu ( 2016r) do teraz ani raazu nie obyło się bez awarii. Tym razem padł czujnik na który czekam już 2 tydzień. A w domu mam 14,7stopnia ( na zewnątrz jest w nocy -12 ) więc pewnie powinnam się cieszyć! W pierwszym sezonie miałam wymianę części w ramach gwarancji, Po okresie gwarancji firma nie odpowiada na maile
Na stronie firmy jest informacja że szukają montera pomp ciepła. Ale prócz adresu do aplikowania nic nie piszą o warunkach. Kto już był na rozmowie i wie jaka jest stawka? Za wyjazdy do klientów są rozliczne delegacje? Dają samochód służbowy?
Cześć, a ty myślisz, że firma podniesie się z tego kryzysu i wszystko wróci na dobre tory? Od czerwca będę szukał nowej roboty i nie wiem, czy mam mieć na oku firmę, czy nie. Spoko, że dawali premie miesięczne i roczne. To dla wszystkich stanowisk? Trzeba było spełniać jakieś kryteria?
Witam czy sytuacja w tej firmie się poprawiła? Czy warto tam szukać pracy? Interesuje mnie miejsce na produkcji nie w biurze.
Sytuacja jest słaba,pracy na produkcji tyle że nie ma co robić,ludzie uciekają i nie ma już perspektyw
Nigdy w życiu heiztechnik. Najgorszy serwis, olewają klienta mimo, że produkt jest na gwarancji. Wszystko próbują naprawić przez WiFi, do zgłaszanych poważniejszych problemów nie wyślą serwisanta, żeby przyjechał i na żywo zobaczył jak sprzęt działa. Mogą ale na moj koszt. Kpina z ludzi. Będą czekać, aż się zepsuje i wtedy łaskawie po tygodniu pojawi się serwisant, wymieni po łepkach co ma wymienić i zadowolony pojedzie, nie sprawdzając sprzętu komleksowo, chociazby po to aby klient znów nie musiał zgłaszać problemów. Tak oto zostaliśmy wydymani na kilkadziesiąt tys. Sewis z klienta robi durnia, wmawiając że pochylili się nad tematem co w ogóle nie miało miejsca.
Jedyne co można powiedzieć o firmie to (usunięte przez administratora) premia świąteczna którą panowie z tej firmy odciągają co miesiąc z pracowniczych pensji została pracownikom zabrana podobno z powodu kryzysu (który oczywiście nie objął państwa z biur tam przecież kryzysu nie ma) za to na święta dało bony które wcześniej skrzętnie odliczono od pensji którą powinno się dostać za miesiąc pracy nawet o nich nie informując ludzi którzy są akurat na urlopach z nadzieją chyba że zapomną i się nie upomną(usunięte przez administratora)w biały dzień oby wam to bokiem wyszło to i ta wasza spółka z Austrią która ewidentnie ciągnie was na (usunięte przez administratora).
Cześć, wyjaśnisz w takim razie? Chciałabym aplikować do firmy w najbliższym czasie, ale takie wpisy skutecznie mnie demotywują :/ To jak to jest wreszcie z tymi premiami? Z czego to wynika? Chodzi o podatek po prostu? Bo jesli tak, to chyba nie ma tematu
Chodzi o to że firma nie ma obrotów premie miesięczne zabrali roczną zabrali i obiecują że może coś się rozkręci za parę miesięcy. Tylko że za parę miesięcy nie będzie tam już nikogo poza kierownictwem.
Nie wiem, czy to ciebie pocieszy, ale w kilku miejscowych firmach, także nie dostali nic na święta.Tesciu oraz dwóch szwagrów pracuje w Skarszewach u prywaciarzy i też nic nie dostali a roboty mieli cały rok po uszy. Składam wypowiedzenie, bo mam dosyć takich warunków bez szacunku. I nie chodzi mi o premie świąteczną. Trzeba sobie szukać pracy poza Skarszewami, bo w tutejszych firmach płacą grosze, wymagają wiele a do utrzymania masz pełno biurowych.
Słabo bardzo że zabrali premie świąteczną. Zwykle pracownicy czekają na nią cały rok i to też taki miły gest ze strony pracodawcy a tu klapa. Od dawna nie ma miesięcznych premii? Zarabia się tylko podstawę czy można dorobić nadgodzinami?
Tu muszę sprostować.Bony idą z socjala pani Zarzenowana,więc nie ma opcji ściągania z wypłat.Ja jako pracownik nie odczułem że to było ściągane z wypłat,więc trochę tu muszę sprostować.Jesli byłaś na urlopie albo chorobowym to nie dziwota że ubyło wyplaty.Co do premii rocznej tak.Racja.Nie dostaliśmy,ale oddolnie poszlismy i wynegocjowaliśmy dni wolne w ramach rekompensaty za utraconą roczną premie.I mimo że to było spowodowane przez oddolny nacisk ale trzeba przyznać że uwzględniono nasz "bunt".Co do spółki z Austrią? Ja nie podpisałem z nimi umowy i ty też nie.Nie wiem.Nie znam się.Czy ciągnie w dół ta spółka ? Nie mi oceniać.Ale faktem jest że to rynek to weryfikuje i decyzję firmy.Moze są złe,może dobre.Tego nie wiem ale nie masz kompetencji żeby to oceniać. Gospodarka oszalała przez (usunięte przez administratora) ,przez wojnę ,przez unijne dyrektywy.Teraz pewnie też nie będzie kolorowo.Ale bądź co bądź trzeba trochę obiektywnie oceniać.
A Ty nadal tam pracujesz, masz aktualne info? Daj znać chociaż, jaki dział, bo nie wiem, czy mówimy o tym samym. W ogóle jest tam jakiś związek zawodowy, że czytam w komentarzu o jakichś grupowych negocjacjach? Albo ktokolwiek, kto po prostu jest dla pracownika.
Praca już zmieniona nie dało się dalej pracować na tak niskich płacach
Na stronie firmy jest informacja że szukają montera pomp ciepła. Ale prócz adresu do aplikowania nic nie piszą o warunkach. Kto już był na rozmowie i wie jaka jest stawka? Za wyjazdy do klientów są rozliczne delegacje? Dają samochód służbowy?
Chociaż na jakieś benefity pozapłacowe można liczyć? Bo czytam, że premie miesięczne zostały zabrane, więc o nie nawet nie pytam...
Obecnie firmę dopadł kryzys. Wszyscy o nim wiedzą ale udają, że nie nikogo to nie powinno ruszać. Wcześniej gdy była normalna sprzedaż to były wypłacane premie miesięczne i i roczne. A wynagrodzenie też nie minimalna krajowa. Liczymy, że koniunktura wróci i będzie dobrze.
Cześć, a ty myślisz, że firma podniesie się z tego kryzysu i wszystko wróci na dobre tory? Od czerwca będę szukał nowej roboty i nie wiem, czy mam mieć na oku firmę, czy nie. Spoko, że dawali premie miesięczne i roczne. To dla wszystkich stanowisk? Trzeba było spełniać jakieś kryteria?
Posiadam od 2010 roku piec na ekogroszek firmy Heiztechnik. Po 11 latach eksploatacji mam pierwszą awarię. Po sprawdzeniu okazało się, że ślimak podawczy zużył się na tyle, że trzeba go wymienić. Z wymianą nie mam problemów, pomógł mi w tym serwis firmowy udzielając instrukcji telefonicznie co zaoszczędziło mi kosztów i czasu. Czekam na dostawę ślimaka którego koszt spodziewam się (cena internetowa) będzie ok 160,0 -180,0 zł. Jak na 11 lat pierwszy taki koszt związany z piecem - super. Dziękuje serwisowi za pomoc a producentowi za piec. Władysław Jakubowski
Nie porównuj pieca na ekogroszek do pieca na pellet.Teraz już wiem, z wlasnego doświadczenia ,że Ht , robi najgorsze piecie na pellet !!! Potrzebne są zbiorowe pozwy przeciwko Ht
A u mnie od pierwszego sezonu ( 2016r) do teraz ani raazu nie obyło się bez awarii. Tym razem padł czujnik na który czekam już 2 tydzień. A w domu mam 14,7stopnia ( na zewnątrz jest w nocy -12 ) więc pewnie powinnam się cieszyć! W pierwszym sezonie miałam wymianę części w ramach gwarancji, Po okresie gwarancji firma nie odpowiada na maile
Czy w Heiztechnik są szkolenia zewnętrzne?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Heiztechnik?
Klienci skolonizowali forum. Gdzie serwisanci pieców są, żeby odpowiedzieć, czy opłacalna to praca, skoro od dwóch lat nie ma naboru i widocznie dobrze się im pracuje? Czy dużo jest jeżdżenia, to nie pytam, po przeczytaniu wpisów. Ale ile taki serwisant jest w trasie dziennie, tzn. ile zgłoszeń obsłuży jednego dnia?
Jeśli ktoś z państwa jest zainteresowany piecami tej firmy - stanowczo nie polecam. Po półtora roku użytkowania pieca Q EKO GL 15 kW mogę śmiało stwierdzić, że jest wykonany z tragicznie jakościowo materiałów. Mianowicie, po powyższym czasie użytkowania zniszczeniu uległo: palenisko palnika, 2x zawieszka deflektora, sam deflektor, ekran płaszcza wodnego i przegroda komory paleniskowej - nic z wymienionych rzeczy nie zaliczało się do gwarancji producenta. Spełniamy wszystkie wymagania dot. pomieszczenia, paliwa, którym „karmiony” jest piec, ciągu kominowego czy procesu spalania - producent się na nas po prostu wypiął. Koszty serwisu są bardzo duże - odwrotnie proporcjonalnie do jakości pieca. Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany tym, co napisałem - proszę skontaktować się ze mną, wyślę zdjęcia powyższych szkód.
No kotły są robione ze zwykłej stali nawet nie przystosowanej do wysokich temperatur a serwisant za sam przyjazd kasuje 500 zł (usunięte przez administratora)
Jeżeli ludzie odpowiedzialni za kwestie techniczne to osoby bez odpowiedniego wykształcenia to nie można spodziewać się dobrej jakości. Myślisz, że ktoś tam ma pojęcie o branży grzewczej? Myślisz, ze ktoś studia robił w tym kierunku? Część projektu i pomysłu powielona z firmy z Pawłowa. Dodatkowo kopiowanie Red Selecty lub Wentora i samowolne okrzyknięcie HT ONE rewolucyjnym kotłem. Ile to on złotych medali zebrał. Konkurencja i tak jest z przodu.
Podobną sytuację mieliśmy. Deflektor odpadł po miesiącu użytkowania części było trzeba zamówić na własny koszt bo gwarancja tego nie obejmowała 2 wytrzymał cały sezon. Ogólnie nie polecam wszystko jest super do momentu zakupu a potem kliencie bujaj się.
Tak samo wygląda z pompą ciepła calla verde. Jestem właścicielem pompy i użytkownikiem. Pseudo mercedes pompa a co chwilę awaria i serwis tragedia
i za jeden serwis poważnie wychodzi 500 zł ta jak ktoś kiedyś napisał? Bo jeśli tak to ja się zaczynam zastanawiać ile oni tak naprawdę zarabiają na tym stanowisku...
Jestem użytkownikiem pieca.Piec co roku jest serwisowany W ciągu 3 lat drugi raz zapalarka jest zepsuta mimo wymiany na nową.Sterownik pieca też się przestawia samoczynnie.Podczas pracy potrafi przejść w tryb rozpalania.Przyjkładowo na piecu temperatura 65 piec ustawiony na 70 a on wyświetla rozpalanie przy histoezai 20 stopni.Ten pięć to porażka Odradzam
Zakład tragedia co za ludzie zamiast więcej zarabiać dostajemy coraz mniej a kredyt i kiełbaski i chleb tostowy dla Slawcia kosztuje dajcie więcej Mirusiowi on ma chory kręgosłup
Minęło kilka miesięcy od Twojej wypowiedzi, przyznali jakąś podwyżkę ze względu na inflację i czy szykuje się coś ze strony firmy dla pracowników na Święta? Daj też proszę znać, ile bym tu na starcie dostał, jako operator maszyn CNC - laser?
Nie polecam i ostrzegam przed zakupem u tej firmy jakiegokolwiek kotła. Firma nie umie sobie poradzić z kotłem. To kto ma sobie z tym poradzić jak nie producent którego wyprodukował i zna zasady działania tego kotła. Obsługa i dbanie o klienta-tragedia. Notoryczne alarmy, do tego ilość zużywanego paliwa jest bardzo duża a firma nie umie sobie z tym poradzić.
Czy można liczyć w Heiztechnik na prywatną opiekę medyczną?
Nie? :( A w sumie to dlaczego nie? Jest tu jakiś motywacyjny zamiennik czy ludzie i tak z niczego nie korzystali?
Czy w Heiztechnik występują paczki/bony świąteczne?
Witam kupiłem kominek z płaszczem wodnym model styl clean glass 20 ,model którego się już nie produkuje . Kominek jest nowy. Zadzwoniłem do firmy w Skarszewach gdy się czegoś o nim dowiedzieć głównie interesowało mnie z jakiej on jest grubości blachy wykonany i w ogóle jak on się spisywał jednakże nie otrzymałem nigdzie żadnej odpowiedzi .Pracownicy nie wiedzieli kompletnie o czym mówie , czy to w serwisie czy to dziale handlowym , to tak jakby pracowali tam od wczoraj. Dlatego mam prośbę do starszych pracowników by coś mi powiedzieli o tych kominkach bo w instrukcji jest tylko napisane że wysoko jakościowa stal konstrukcyjna ,ale nic nie ma o grubości blachy Dopiero co mi się jeden kominek uszkodził miał blachę tylko 3 mm dlatego chciałbym tego uniknąć Proszę o jakieś informacje na temat kominków
Kolego zwykła blacha nawet nie przystosowana do pieców zmień to lub oddaj jak możesz
Przecież szajstechnik nie produkuje tych kominków one przyjeżdżają z zewnątrz tam tylko dostaje tabliczkę znamionową i odpowiednio na nim zarobią i do widzenia
(usunięte przez administratora)
Żadne, choć byś na głowie stawał.
Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów piecy firmy Heiztechnik. Obsługa serwisowa i dbanie o klienta to tragedia - bardzo nieterminowa i strasząca klientów prokuraturą. Żądanie pieniędzy za serwis jeszcze przed przyjazdem serwisanta na miejsce. W międzyczasie jeszcze została zmieniona cena, oczywiście na znacznie wyższą. Nie wspominając już o braku wystawienia jakiegokolwiek dokumentu fiskalnego za zapłatę ich usług. Serwisanta tylko interesowało unieruchomienie pieca i wnajdywanie usterek pozagwarancyjnych. Zmaiast mi pomóc, to stworzyli jeszcze więcej problemów, a firmę montującą z uprawnieniami i ich przedstawicielstwem zmieszali z błotem. Do tego, ilość zużywanego opału jest gigantyczna, a serwisanci nie potrafią tego zmienić i uregulować. Serdecznie NIE POLECAM.
Niee polecam zakładu tragiczne podejście do człowieka jak do przedmiotu wiadomo nie wszystkich państwo ronowscy i wiele im podobnych donosicieli mają się dobrze
Nogdy w zyciu nie spotkalam sie z tak wadliwym produktem. Zainstalowano wielki kociol HT EKO GL, ktory mial zmienic warunki w domu na bardziej komfortowe. Niestety od poczotku awarje, to zle spalanie paliwa, ciagle wygaszanie pieca to ciagle lamiaca sie sruba. Wielokrotne telefony do serwisu i zmienianie parametrow nic nie dalo. W koncu zamowilam i serwisanta. Laskawa firma wyslala go na zachod. Przed swoim pobytem jeszcze obiecywal ze po jego wizycie piec bedzie smigal idealnie. A tu juz w nocy po jego wizycie na nastepny dzien piec wylaczony, wszystkie pomieszczenia zadymionie i w sadzy. Towar na sklepie znajdujacym sie w budynku zasyfiony, parcownica sklepu zaczadzona. Wszelkie telefony i maile do tej wspanialej firmy byly albo ignorowane, albo usprawiedliwanie fachowowsci serwisanta, albo kazano mi reklamacje do seriswu zlozyc by ktos sie ruszyl i zajal sie awarja, co oznaczalo by nastepne dni bec cieplej wody i z zimnymi kaloryferami. Reklamacje otworzylam, na ktora nawet odpowiedzi nie dostalam. Mailowy kontakt i telefoniczny zwalal wine na nas za zainstniala sytuacje. W koncu osoby trzecie zaczely metoda prob i bledow dochodzic wlasnymi silami do przyzcyn awarji posiwecajac na to swoj wlasny czas. Odradzam ta firme!!!!. Polecam firme Berski.
I naprawdę sądzisz, że takie wspomnienie o rzeczniku by mogło faktycznie coś zdziałać? Bo niektórych by to za bardzo mogło nie obchodzić jednak, zależne to pewnie od nastawienia firmy
Masz tez Facebooka. Możesz im tam trochę (usunięte przez administratora) narobić to się w minutę zajmą tematem. Grupy na FB są systematycznie lobbowane przez przedstawicieli i samego prezesa. Warto tam wylać gorzkie żale i z działu serwisu będą musieli się coś wysilić niż klepać wyuczone formułki. Dalej mają swoje świetne podejście, że zgłoszenia serwisowe tylko mailowe lub pisemne. Srutututu. Walczę z nimi od dłuższego czasu. Pompy ciepła produkują za miliony a kotłów na ekogroszek nie potrafią serwisować jak należy. Przećwiczyłem tych ich serwisantów. I mobilnych i tych pod telefonami. Przecież oni podstawowych pojęć nie rozróżniają.
Święta tuż tuż czas pisać do skarbówki jak wręczane są premię do rączek omijając podatki oj oj panie Jacku i Arku zaś będziecie biegać z kopertami za ludźmi po kątach wręczać
Premie często zdarzają się w firmie? Czy tylko są okazjonalnie na święta? Zawsze w formie do ręki czy też na konto?
Premie były. Teraz jest wprowadzony system, który ma je skutecznie obniżyć. Szybko można było zobaczyć jak „motywacyjnie” podziałało to na pracowników, ponieważ zaczęli rozglądać się na rynku pracy i znaleźli ciekawsze, lepiej płatne zajęcia. Pracownicy, którzy coś w firmie potrafili ich już tam dawno nie ma. Tyczy się to zarówno hali produkcyjnej jak i biura.
Najgorszy z możliwych wyborów. Nie gdy więcej HT
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heiztechnik?
Zobacz opinie na temat firmy Heiztechnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heiztechnik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!