logo Clockwork Bemanning AS

Clockwork Bemanning AS

Kraków

Opinie o Clockwork Bemanning AS

jarek 2013-01-25 22:03:29
a ja tam jestem zadowolony.
Zlego slowa nie powiem o tej firmie bo dzieki nim dostalem stala prace w firmie co mnie od clocka wynajmowala. od clocka wszystko sie zaczelo! pozdro
kali 2013-01-27 21:19:59
ciemniak to jestes ty.pracuje już kilka lat w Norwegii i tkiego dziadostwa jak ta firma to nie widziałem ,poza tym to ta (usunięte przez administratora) to się nadaje do zamiatania budowy a nie do biura . szkoda języka na takich.
2
bolo 2013-01-27 21:33:01
Tak to jest jak się wyjedzie z jakiejs wiochy pierwszy raz do scandynawii i zachwala clocka.Pracuję w Firmie Norweskiuej i wszyscy twierdzą że te agencje to dziadostwo .A polak polaka zawsze nie będzie szanował zagranicą i będziecie na siebie wypisywać ,zapiast odpowiadać na pytania innych.
1
bartekJ 2013-01-28 13:29:22
Sa uczciwi, nigdy nie mialem z nimi zadnych problemow i na poczatku jak sie przyjezdza z niczym , to naprawde nie ma co narzekac wiec przestance bredzic.
clock 2013-02-10 19:18:03
do niejakiego Stefana, czyli osoby z biura Clocka ;)

1) clockwork powstał koncem roku 2010, wiec w jaki sposób pracujesz juz 5 lat- NIE KŁAM
2) poza tym pierwsza firma obecnego szefa zbankrutowała cos koło roku 2004, moze w tej juz pracowałes, tylko to była całkiem inna branza :)))))

do Stefana - 2012-02-24 19:38:39
A ja pracuje w tej firmie od 5 lat i nie chce zmieniac tej firmy, jest to super extra fima i maja extra stawki. Zapewniaja ciaglosc pracy.
1
troll 2013-02-11 18:51:44
(usunięte przez administratora)
Po pierwsze, primo - jak Ciebie tak zle traktuja to dlaczego jeszcze tam pracujesz??? Odejdz, nikt Cie nie trzyma. Nikt nikogo na sile nie zatrudnia w Norwegii!!! W Polsce to pewnie Cie traktowali jak krola, no nie? Prawda jest taka ze Polakowi NIGDY nie dogodzi i zawsze bedzie narzekal !!!

Lubie to forum, mozna sie usmiac i to bardzo.
A gdzie ja napisałem że tam pracuję? Skoro macie z niewdzięczniasami Polakami tyle problemów w kloku to po co ich zatrudniacie?

Ja tylko przedstawiłem fakty które znam dla czytających ten wątek.

Jedna uwaga: agencje wszystkie praktycznie postępują tak samo. Więc nie ma większej różnicy między nimi. Adecco co prawda ma tariffavtale ze związkami zawodowymi więc chłopaki mają nieco wyższe feriepenger i postojówkę płaconą między zleceniami.
krzych 2013-02-15 19:13:35
ja wam powiem tak ostrzegam wszystkich co chcą robić w tej firmie najgorsza w jakiej robiłem nie chciałem wierzyć i przekonałem się osobiście dno dno ludzie siedzą na chacie a nowych biorą do roboty a ci siedzą w domu więcej za prąd dodatkowo 400 nok(usunięte przez administratora)szukam innej roboty takie zarobki jak u nich po odjęciu wszystkiego czyli podatek mieszkanie dojazdy prąd itp mam mniej jek w Polsce pozdrawiam i ostrzegam
Oszukany 2013-02-17 16:31:16
Witam dziwne ze pisze Pani takie pierdoly dobrze sie bawicie w hiltonie bo my musimy ciezko pracowac napisze cos ciekawego jestem teraz w bergen i pracuje sciagne wam na glowe wszystkie instytucje a w polsce pojde do dobrego prawnika pozdrawiam i zycze kolejnych upojnych wizyt w gdansku (Hilton)
bybana 2013-02-17 18:21:49
Oszukany - 2013-02-17 16:31:16

Witam dziwne ze pisze Pani takie pierdoly dobrze sie bawicie w hiltonie bo my musimy ciezko pracowac napisze cos ciekawego jestem teraz w bergen i pracuje sciagne wam na glowe wszystkie instytucje a w polsce pojde do dobrego prawnika pozdrawiam i zycze kolejnych upojnych wizyt w gdansku (Hilton)
Zauważyłem, że Polak potrafi żerować na biedzie rodaka... Czytam te opinie i mam taki wniosek: zadowoleni są Ci którym się udało od razu dostać jakieś dobre zlecenie (możliwość pracy po 10 godz i soboty), taki to może zarobi na tyle, żeby coś sensownego odłożyć. Niestety duża większość jest tutaj ściągana na tzw. zakładkę, czyli w tym momencie nie ma pracy dla Ciebie ale moooże za 2 tygodnie będzie (chociaż na rozmowie mówią, że praca na Ciebie czeka) - gdzie tu jakaś etyka zawodowa!!!! Kwestia czasu, a ktoś się dobierze tym ludziom do (usunięte przez administratora). Druga kwestia: "nie zarabiamy na wynajmowaniu mieszkań dla pracowników" - czy ludzie z biura myślą, że Polacy to jakiś ciemnogród?! 5/6 pokoi w mieszkaniu po 5000 nok daje 25000/30000 nok miesięcznie!!! Popieram inicjatywę zgłoszenia tej śmiesznej firmy do związków zawodowych oraz jakiemuś prawnikowi. (usunięte przez administratora). Szkoda tylko jednego: kolejna "brzytwa" dla tonącego biednego Polaka zostanie zamknięta!
007 2013-02-19 20:11:44
(usunięte przez administratora) ostrzegam nie dajcie sie robić w konia nie jechać na darmo żeby im za mieszkania popłacić i nerwy marnować
malarz 2013-02-26 21:41:23
pracowalem w norwegi na kontraktach 8 lat (od 3 jestem tu na stale z rodzina) powiem tak dla wachajacych sie.
primo jezeli firma pobiera za mieszkanie dojazdy wlasne micha wlasna to za min stawke uwazam 200 kr

secundo jak wyzej jezeli (usunięte przez administratora)wlasna to 180 kr diety dziennie

terito ogolnie to bym (usunięte przez administratora) ta firme ja przez te 8 lat nie placilem za przelot miche i pokoj ale stawke mialem 148 kr wiec cala kasa na czysto

pozdrawiam malarzy piaskarzy
cieślik 2013-02-27 10:36:32
(usunięte przez administratora) Clockwork to firma hotelarska a nie agencja pracy.
(usunięte przez administratora)
Mariusz Z****Ń 2013-02-27 13:16:50
Witam serdecznie,

Ja właśnie napisałem do Pana (usunięte przez administratora)o prace, Faktycznie pani (usunięte przez administratora)nie odbiera. Ale tak swoją drogą myśle że wszyscy nie zadowoleni to tacy którzy się tylko chwalą że sie znają byłem brygadzistą w polsce i od 2011 do konca 2011r wywaliłem z pracy 25 chłopa Większość tylko się chwaliła ja umie to ja umię tamto, a jakie pięniądze i inne duperele żaden ale to żaden nie umiał nawet packi trzymać!!! później dzwonili że szef im nie płaci, a wiem że im wypłacał wszystko nawet jak ktoś udawał że robił tacy są ludzie, został jeden który nic nie mówił nie obiecywał, i okazał się spokojny pracowity nie wszystko umiał, ale wystarczyło mu pokazać i już łapał o co chodzi, ja zrezygnowałem z tej pracy a miałem 14zł za godzine wyjazdy imprezy etcc niestety na czarno norma u nas, teraz prowadzę własną działalność i niestety muszę przyznać że krysys juz w polsce jest ciężko z zleceniami, firmy zaniżają ceny za m2 paneli biorą u mnie juz 8zł i listwy gratis, dlatego muszę wyjechać i opuścić ten kraj w którym podatki są wyższe od zarobków przy liniowym od 1800zł jest 324zł podatku czyli około na czystko 2200zł miesiecznie w porównaniu z rokiem 2011 gdzie miałem tyle na fuchach to lekka kpina co sie u nas dzieje, Bardzo chętnie wyjade jeżeli mi po opłatach jedzeniu i innych opłatach zostanie 3000zł żeby odłożyć
bybana 2013-03-03 21:02:13
Mariusz Z****Ń - 2013-02-27 13:16:50

Witam serdecznie,



Ja właśnie napisałem do Pana (usunięte przez administratora)o prace, Faktycznie pani (usunięte przez administratora)nie odbiera. Ale tak swoją drogą myśle że wszyscy nie zadowoleni to tacy którzy się tylko chwalą że sie znają byłem brygadzistą w polsce i od 2011 do konca 2011r wywaliłem z pracy 25 chłopa Większość tylko się chwaliła ja umie to ja umię tamto, a jakie pięniądze i inne duperele żaden ale to żaden nie umiał nawet packi trzymać!!! później dzwonili że szef im nie płaci, a wiem że im wypłacał wszystko nawet jak ktoś udawał że robił tacy są ludzie, został jeden który nic nie mówił nie obiecywał, i okazał się spokojny pracowity nie wszystko umiał, ale wystarczyło mu pokazać i już łapał o co chodzi, ja zrezygnowałem z tej pracy a miałem 14zł za godzine wyjazdy imprezy etcc niestety na czarno norma u nas, teraz prowadzę własną działalność i niestety muszę przyznać że krysys juz w polsce jest ciężko z zleceniami, firmy zaniżają ceny za m2 paneli biorą u mnie juz 8zł i listwy gratis, dlatego muszę wyjechać i opuścić ten kraj w którym podatki są wyższe od zarobków przy liniowym od 1800zł jest 324zł podatku czyli około na czystko 2200zł miesiecznie w porównaniu z rokiem 2011 gdzie miałem tyle na fuchach to lekka kpina co sie u nas dzieje, Bardzo chętnie wyjade jeżeli mi po opłatach jedzeniu i innych opłatach zostanie 3000zł żeby odłożyć
No i właśnie o to chodzi: "mi wystarczy 3000 zł..." Zaniżajcie jeszcze te wypłaty to skończymy jak szczury za przeproszeniem! Z jednej strony Pana (usunięte przez administratora)bo niby jest lepiej niż w Polsce, ale czy 3000 zł rekompensuje rozłąkę z rodziną?! Czy 3000 zł rekompensuje tę nieznośną samotność w tym dziwnym kraju?! A co będzie jeśli Pan (usunięte przez administratora). nie załatwi tobie roboty na cały miesiąc?
Chciałbym poinformować, że Norwedzy widzą i wykorzystują firmy typu "Clockwork". Nie muszę zatrudniać Polaków skoro można ich wynająć. A może Pani (usunięte przez administratora)(która się tu przedstawiła jako pracownik HR) wytłumaczy pracownikom jak zmienia się prawo?? Czy pracownik wynajęty z "Clockwork" przez Norwega (usunięte przez administratora) nie powinien dostać za godzinę pracy tyle samo, co dostaje pracownik zatrudniony bezpośrednio u Norwega (usunięte przez administratora) gdy wykonuje tę samą pracę?? Dlaczego "Clockwork" nie jest wpisany w struktury Związków Zawodowych skoro jest takim uczciwym pracodawcą?
Jest coś takiego jak SUMIENIE... Moje sumienie nie pozwoliłoby wciskać zdesperowanemu Polakowi kitów. Niech ludzie od rekrutacji mówią prawdę prosto z mostu. Wiecie o tym, że mamy w Polsce rodziny, które kochamy, długi z którymi walczymy i nadzieję, że tu, w Norwegii będzie lepiej, a Wy to wykorzystujecie.
Wiem, że nas "nie do końca zadowolonych" jest większa grupa, ale są też tzw "przydupasy" np. Pana (usunięte przez administratora) i oni będą bronili tej firmy.
Więc powiem tak: jeżeli nie masz innego wyjścia to się zatrudnij w tej firmie, ale jeśli masz okazję to omijaj ją szerokim łukiem.
troll 2013-03-04 19:31:07
Co do związków zawodowych to owszem w norge mają one ogromny wpływ na życie publiczne i poszczególnych pracowników. Ale aby funkcjonowały w kloku to najpierw musząsię znaleźć chętni do zapisania się do związków. Jeżeli co najmniej 50% pracowników przystąpi do związku wówczas firma zmuszona jest negocjować warunki zatrudnienia z przedstawicielami związku i podpisać tarifavtale czyli układ zbiorowy. Taki układ zbiorowy ma Adecco i Bergen Personell jeśli dobrze pamiętam.

Tymczasem Polacy to jednak istoty nauczone aby nikomu nie ufać a zwłaszcza Polakom i dbać wyłacznie o swój najlepszy interes. Z tego powodu jesteśmy traktowani tu w Norge jak pędzace na oślep stado które przy odpowiednim użyciu bata można całkiem skutecznie kontrolować. Takim batem jest wręczenie wypowiedzenia jesli upominamy sięo podwyżki czy 50 albo 100 za nadgodziny. Równie skutecznym batem jest brak zlecenia i oczekiwanie na pracę przez kilka tygodni. Sami bowiem nie potrafimy się zorganizować i walczyć o swoje prawa.

Za to bardzo chętnie, często i do każdego narzekamy jak nam źle i jak nas wszyscy mają w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A ja zapytam: Dlaczego taki klok, adecco czy inne agencje mają o nas dbać skoro my sami tego nie robimy???



Mariusz

Agencja to najlepszy sposób rozpoczęcia tutaj kariery. Dostajesz legalną pracę i mieszkanie masz od ręki. Owszem drogie ale masz dach nad głową w momencie przyjazdu a znaleźć samodzielnie tanie lokum tutaj to nie jest prosta sprawa. Ważne by cisnąć ich o zlecenia a jeśli pracy nie ząłatwią jak naobiecywali to o zwrot poniesionych kosztów. Zarobki oczywiście minimalna krajowa, czasami więcej zależy gdzie trafisz.

Nadgodziny to marchewka na polaków i najczęściej nie są płatne extra ale można je wymienić na czas wolny więc to kwestia wyboru, niemniej znam sytuacje że chłopaki wylecieli z pracy bo nie chcieli robić nadgodzin płatnych normalnie a prosił ich o to zleceniodawca. Tak czy siak lepiej mieć nadgodziny 1 do 1 niż ich nie mieć. Wystrzegaj się kombinatorów polskich i norweskich, pracy na czarno też nie polecam bo w momencie wypadku dostaniesz rachunek ze szpitala który przewyższy wszystkie możliwe zarobki.

Jesli liczysz na tutejszą Inspekcję pracy to mocno się zawiedziesz. Oni tylko od BHP są i ewentualnie standardu mieszkań. Resztę w zasadzie mają w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo o zarobki i warunki pracy pracownik powienien zadbać sobie sam (jak pisałem wyżej).
Góral 2013-03-21 22:50:06
Clockwork to najgorsze co może Cię spotkać w Norwegii.(usunięte przez administratora)
Marcin Nowak 2013-04-17 15:50:49
Chcielibysmy podziekowac za komentarze zamieszczone na forum. Bierzemy pod uwage Panstwa opinie i stale udoskonalamy nasza firme.

Obecnie wspolpracuje z nami blisko 200 osob, ktorym jestesmy wdzieczni za wklad wniesiony w rozwoj firmy. To ludzie, ktorzy potwierdzili nasze oczekiwania i dobrze reprezentuja nasza firme i kraj. Dzieki ich ciezkiej pracy i wysokiej fachowosci jestesmy jedna z lepszych firm w Norwegii.

Spelniamy wszystkie standardy okreslane w przepisach norweskiego prawa pracy. Pozytywne wyniki czestych kontroli sa tego dowodem. Oprocz konkurencyjnych stawek nasi pracownicy maja gwarantowane wszystkie swiadczenia socjalne przyslugujace w Norwegii (skladki emerytalne, platne chorobowe, feriepenger, zasilek rodzinny, status pendler).

Aby ulatwic naszym pracownikom start w Norwegii pomagamy w znalezieniu zakwaterowania. Nie wymagamy uiszcenia depozytu ani platnosci z gory. Wynajem pokoi za posrednictwem naszej firmy to tylko opcja dla osob nie posiadajacych wlasnego lokum. Nikt nie jest zobowiazany do korzystania z mieszkan pracowniczych.

Rynek budowlany charakteryzuje sie sezonowoscia. Dynamika rynku wplywa na to, ze okresowo popyt na pracownikow rosnie lub maleje.

Polscy fachowcy sa cenieni ale wymagania i oczekiwania pracodawcow rosna z roku na rok. Kluczem do sukcesu w Norwegii jest: znajomosc jezyka norweskiego, fachowosc, pozytywne nastawienie do pracy za granica oraz panujacej tu kultury i klimatu. Wspieramy tych, ktorzy chca inwestowac w kursy jezykowe, zawodowe oraz BHP, ktore podnosza kwalifikacje i konkurencyjnosc na rynku.

Niekiedy potrzebny tez jest przyslowiowy lud szczescia, ktorego wszystkim naszym kandydatom i pracownikom serdecznie zyczymy!

Marcin Nowak

Research & rekruttering
-------------------------------------
Clockwork Bemanning AS

epost: mno@cwork.no
Mobil: + 47 940 13 389
Sentralbord: 05 314 ( null-fem-pi)
Web: www.cwork.no
Bergen: Kanalveien 62 -5068 Bergen-Postadresse: PB 25 Kristianborg - 5822 Bergen - Norway
Stavanger: Hillevågsveien 24 - 4016 Stavanger - Postboks 5 - 4001 Stavanger-Norway





bronek6 2013-04-17 19:48:30
a (usunięte przez administratora) terz zaplaciliscie za zwolnienie jak na budowie spadl z drabiny i naderwal sobie sciegna .(usunięte przez administratora)wywiozl go pocichu z budowy nawet pogotowia na budowe nie zawolali zeby nikt nic niewiedzial i po co piszecie panie (usunięte przez administratora).pani (usunięte przez administratora)ze to taka piekna utrzciwa fima i poco dalej szukacie jeleni do pracy skoro w waszej firmie jest tak pieknie
Anonim 2013-06-11 05:15:04
Co z transportem i wyjazdami w ClockWork Bergen? Jest auto służbowe?
gość 2013-06-30 01:11:41
A ponadto zatrudniają bez wymogu potwierdzenia o niekaralności hahaha
anonim 2013-07-09 15:58:53
a kiedyś był taki wymóg w ClockWork? i tak z perspektywy to po co im takie zaświadczenie jest potrzebne?
1
Oszukany 2013-07-27 22:57:18
Pozytywne opinie na temat tej firmy piszą tylko pracownicy biura tej firmy . Własnie jestem w tym ich bagnie w samym środku po miesiącu otrzymałem wypłatę 2500 NOK tragedia naliczyli mi takie bzdury że sam bym tego lepiej nie wymyślał . Obecnie nie wiem co mam z sobą zrobić ? Nawet nie mam na powrót do Polski . Firma nie odbiera telefonów ani e-maili . Wydałem sporo pieniędzy na życie i dojazdy do pracy i otrzymałem za to wspaniałą wypłatę 2500 NOK CO MAM TERAZ ZROBIĆ ???
1
MN Clockwork Bemanning AS 2013-07-30 08:45:54
Oszukany - 2013-07-27 22:57:18

Pozytywne opinie na temat tej firmy piszą tylko pracownicy biura tej firmy . Własnie jestem w tym ich bagnie w samym środku po miesiącu otrzymałem wypłatę 2500 NOK tragedia naliczyli mi takie bzdury że sam bym tego lepiej nie wymyślał . Obecnie nie wiem co mam z sobą zrobić ? Nawet nie mam na powrót do Polski . Firma nie odbiera telefonów ani e-maili . Wydałem sporo pieniędzy na życie i dojazdy do pracy i otrzymałem za to wspaniałą wypłatę 2500 NOK CO MAM TERAZ ZROBIĆ ???
Witam,

Dziekujemy za opinie. Przykro mi, ze czuje sie Pan oszukany.
Prosilbym Pana o dokladne opisanie problemu. Gdzie pomylila sie nasza firma? Co Pana zaskoczylo?
Prosze przyjsc do biura pomiedzy 10:00 a 15:00 aby wyjasnic sprawe. Odpowiem Panu rowniez na maila: mno(at)cwork.no.
Zapewniam Pana, ze dojdziemy do porozumienia.

Pozdrawiam,

Marcin Nowak
Research & rekruttering
-------------------------------------
Clockwork Bemanning AS

epost: mno@cwork.no
Mobil: + 47 940 13 389
Sentralbord: 05 314 ( null-fem-pi)
Web: www.cwork.no
Bergen: Kanalveien 62 -5068 Bergen-Postadresse: PB 25 Kristianborg - 5822 Bergen - Norway
Stavanger: Hillevågsveien 24 - 4016 Stavanger - Postboks 5 - 4001 Stavanger-Norway
1
2013-09-07 08:52:19
Kogo ta firma w ogóle rekrutuje do pracy? Jakaś patologia czy jej pochodna? Mam "przyjemność" codziennej obserwacji tzw "flink fagfolk" na budowie osiedla w pobliżu Bergen. Języka jakiego używają podczas konwersacji opiera się głównie na słowie(usunięte przez administratora)Dodatkowo jakość ich pracy pozostawia wiele do życzenia. Reklamacje na każdym kroku. Brak odpowiedniego wyposażenia bhp. Nie ma się temu co dziwić skoro pracują za najniższe stawki...
2
atlantic1909 2013-10-07 14:53:46
Bardzo szanuje Pana (usunięte przez administratora) i wszystkch z biura ponieważ to właśnie oni myślą i poszukują dla nas pracy.Moja stawka w cloku mi odpowiada i jeśli jesteś naprawde dobrym fachowcem i wiesz jak trzeba do pracy sie przykładać będziesz zawsze szanowanym gościem!A do osób które wypisują takie bzdury ,,...nie mam tego tego nie dostalem tamtego nie wypłcili...,,mam jedną propozycje aby spowrotem wracali do kraju i pracowali za 7zł na godzine ponieważ mam wrażenie że im to odpowiadało.pozdrawiam wszystkch dobrych pracowników clock work .
2
ktoś 2013-11-23 16:23:19
Prawda jest taka że jak liżecie (usunięte przez administratora) to macie prace, a tak naprawdę to cygan oszust. w kontrakcie jest napisane okres próbny 6 miesięcy, a okres wypowiedzenia jest 14 dni, wtedy przechodzisz na kontrakt stały. ale (usunięte przez administratora) za przeproszeniem (usunięte przez administratora)ze działasz na obdragi to dlaczego pracując 16 miesiecy nie mam połowy obdragów. wysyłają ludzi na dackpenger a nowych przyjmują bo maja kasę za każdego człowieczka banda decydentów, następny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stworzyli, ale już nie długo bo znam jednego gościa który wziął się za wojtusia i to na bogato, wreście trafiła kosa na kamień. A uwierzcie ten koleś po trupach dojdzie do sprawiedliwego zakończenia, cały clock work go zna, bo to koleś z zasadami ale jeżeli ktoś te zasady łamie będą poniesione konsekfencje, i to straszne. hmmmmm dlatego kto się śmiej ten się smieje ostatni. pozdrawiam (usunięte przez administratora). pamiętajcie kij ma dwa końce, i pokorne ciele 2wie matki ssie.
3
ryś 2013-11-23 16:43:29
Wynajmowałem pokój w Clocku płaciłem 5 tysięcy mieszkało na 6 osób to jest 30 tysi, a doszliśmy do właściciela i poinformował nas ze clock płaci mu 15 tysi. i co [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak sie dorabia wojtus na nas. ale to się nie długo skączy. (usunięte przez administratora)
2
stachurski 2014-01-03 09:34:16
ciekawe to co tu się czyta bo właśnie puściłem CV do clocka
2
ciekawy 11 2014-01-22 21:24:14
Macie jakieś nowe doświadczenia z tą agencją ? bo poważnie myślę o pracy dla nich
nelita 2014-02-05 16:24:24
doświadczenia są takie że są niesłowni. Mąż miał wyjechać obiecali że w ciągu miesiąca ,odezwali się po około dwóch, nie mówiąc o tym że jak mąż dzwonił to nie mógł aie dodzwonić. Po przeczytaniu tych wszystkich opinii odradziłam mu wyjazd i posłuchał i to chyba była mądra decyzja.
ania 2014-02-10 08:32:55
Rewelacyjne doradztwo, duży wybór mieszkań na stronie internetowej POlecam
Clockwork Bemanning AS 2014-02-13 12:38:31
(usunięte przez administratora) Zakwalifikowani kandydaci sa z nami w kontakcie mejlowym. Osobiscie odpowiadam na wszystkie tego typu zapytania. Ostateczna decyzja o rozpoczeciu zlecenia zawsze nalezy do naszego klienta. Klient moze opoznic projekt lub sie z niego wycofac.

Serdecznie pozdrawiam,

(usunięte przez administratora) Clockwork Bemanning AS
2
pusio 2014-02-14 19:08:20
powiem tak agencja jak każda(usunięte przez administratora)
1
krynio 2014-04-28 12:27:48
Nie wiem na co wszyscy czekacie Panowie zdzwońcie się z kolegami i do związków powiem Wam że po zgłoszeniu związki same przyjadą do was na budowy tylko wyrazcie chęć wstąpienia do nich ale pamiętajcie że musi to być większość pracowników. To samo było w innej agencji z Bergen ale dalismy radę jesteśmy w związkach jest inaczej.
Picke 2014-05-12 16:54:49
Mówiąc szczerze nie wiem co mam napisać szanownym czytającym...W moim odczuciu to firma która z profesjonalizmem ma mało wspólnego( Traktowanie pracowników jest żenujące.Przypadki nagłego ściągania pracownika z Polski(oczywiście na koszt własny) na niby długi kontrakt to w większości mrzonki. Tak naprawdę to w dobrych sytuacjach - 2tygodnie.Zdarza się że ,,pseudo" rekruter zapomina odebrać osobę z lotniska,bo jakoś mu się zapomniało i biedak kibluje jak debil na tym lotnisku bo nikt z firmy nie raczy odebrać nawet telefonu!Koszty mieszkania też są ciekawe. Za 5 osobowe poddasze w Bergen clock pobiera 5000 NOK plus prąd od osoby - nie ciekawa okolica.Faktyczny koszt właściciela budynku to max 4000 NOK i to z pocałowaniem ręki, ale w umowie czytasz że clock na mieszkaniach nie zarabia)))Pozdrawiam naiwniaków
1
pra 2014-05-15 13:45:51
sciagaja takiego polaka z polski obiecuja mu dlluugaaa prace gosc po przylocie dostaje czesto maly pokoik z lozkiem za 4.5 -5 tys koron. zapozycza sie w polsce na poczet dlugiej pracy a okazuje sie ze czesto pracuje tydzien dwa i wolne 2 tygodnie . NORMALNIE CZYSTA LOTERIA GDZIE TRAFI. chlopaki czesto zyja tu po kilka miesiecy i zyja z dnia na dzien. liczac ze w przyszlosci bedzie lepiej a nic nie jest lepiej. CI W BIURZE ZYJA Z TAKICH POLAKOW BO MAJA ICH Z 50 OSOB I KAZDY Z NICH JAK TROCHE POPRACUJE TO ZAROBI NA ICH WYPLATY. NORMALNIE FAŁSZ I OBŁUDA TU PANUJĄ.
1
malpolvip 2014-05-16 12:42:59
Witam. Panie Marcine samo to że jak ktoś do pana dzwoni (a jest pan podany jako osoba kontaktowa)to kultura tego wymaga aby odebrać tel. lub oddzwonić a pan Polaków po prostu olewa.Stwerdzam to po sobie bo wiele razy próbowałem się z panem skontaktować i nic.JAK ta firma działa tak jak pan to szacuneczek.
2
Clockwork Bemanning AS 2014-05-19 11:22:54
Dziekujemy za nowe komentarze.

1. w kwietniu nasza firma zawarla uklad zbiorowy ze zwiazkami zawodowymi. Clockwork dostosowal sie do obowiazkow z niego wynikajacych.
2. wszystkich kandydatow uprzejmie prosimy o kontakt mejlowy. W tytule mejla - poszukiwane stanowisko. W zalaczniku CV. Wysylac na work@cwork.no
3. obecnie nie jestesmy w stanie odbierac wszystkich telefonow z Polski za co przepraszamy.
4. pokoje w mieszkaniach, ktore wynajmujemy dla naszych pracownikow kosztuja pomiedzy 4500 a 5500NOK miesiecznie. Osobom, ktorym na wlasna reke chcialyby wynajac mieszkanie, polecamy finn.no - norweski portal z ogloszeniami.
5. Clockwork Bemanning AS nie gwarantuje ciaglosci pracy. Wiekszosc naszych pracownikow, ktorzy znaja jezyk i sa dobrymi fachowcami pracuje bez przestojow.
6. aby ulatwic start w Norwegii, wysylamy na lotnisko kierowce, ktory zawozi pracownika do mieszkania.

Jest nam milo, ze praca w Clockwork Bemanning AS cieszy sie tak duzym zainteresowaniem. Chcielibysmy przypomniec, ze zadowoleni z wyjazdu beda tylko prawdziwi fachowcy, ktorzy znaja jezyk obcy i sa chetni ciezko pracowac.

Serdecznie pozdrawiamy i zyczymy sukcesu!

Clockwork team
1
adik 2014-05-23 16:34:44
Miejmy nadzieje, że teraz będzie lepiej, widac, że ClockWork zaczyna sie starać, a związki zawodowe na pewno nie zaszkodzą.
3
szukam pracy 2014-06-06 13:22:08
@niknk: mam do Ciebie pytanie, bo widze że znasz Clockwork od podszewki. jak tam z zarobkami, socjalem, atmosfera jest ok?
adam 2014-06-11 22:42:36
czy Clocwork z bergen to ten sam co w oslo?jak tak to jest dziwna ruznica. konsultanci z bergen nieodbieraja telefonow,nieodpisuja na mejle i ciezko sie z nimi dogadac jak juz sie z nimi spotkasz a wyslalem te same cv do oslo i pelna kultura i doradztwo mimo ze nie maja pracy dla malarzy to konsultant powiedzial ze ogloszenie on nie dawal powiedzial o rekrutacji co zrobic jakie dokumenty potrzebne pelny profesjonalizm.wole czekac na prace w oslo jak bedom miec bo sie firma roskrenca i tam robic niz w bergen.
1
app 2014-06-24 19:28:54
Witam.Kazda osoba aplikujaca, otrzymuje od nas mail zwrotny , w ktorym informujemy , o odebraniu maila jak i o tym ,ze bedziemy kontaktowac sie tylko z wybranymi kandydatami.Staramy sie rowniez, tak konstruowac nasze ogloszenia, aby znajdowaly sie tam oprocz, opisu poszukiwanych kwalifikacji , takze sposob kontaktu z nami.Wystarczy, przeczytac uwaznie cale ogloszenie, a z pewnoscia, znajdzie Pan/Panstwo wszelkie informacje.Dodatkowo ,wprowadzilismy nowy sposob rejestracji kandydatow , bezposrednio przez nasza strone www.cwork.no.Od naszych kandydatow wymagamy dobrej znajomosci jezyka angielskiego/norweskiego,dobrych referencji od poprzednich pracodawcow, doswiadczenia w brazny i wyksztalcenia .

Serdeczne pozdrowiamy i zyczymy sukcesu!
Clockwork team.
1
szukam pracy 2014-06-27 23:11:45
@adam, I ot, dostałeś odpowiedź :). czy bez znajomosci jezyka norweskiego, ale za to z bardzo dobrym angielskim jest mozliwosc pracy u Was?
marek 2014-07-06 08:12:54
Ten twoj dobry angielski to tylko w twoim mniemaniu, az uszy bola. A do tego pewnie nic oprocz dukania po niby angielsku to nic nie umiesz robic dobrze.
Maciej 2014-07-28 21:46:03
ja sie dopisze, ale przedewszystkim do tych co ciagle judza i chyba nie znaja norweskich przepisow i realiów..4/5 tys kr plus prad za pokój to normalna stawka a nawet nie zbyt wysoka w okregach Oslo,Stavanger czy Bergen, czesto zeby wynajac pokoj w norwegii do tego trzeba depozyt zaplacic 3 krotny czyli jak was pokoj kosztuje 5 tys kr to na dziendobry musicie zaplacic 20 tys kr. Pozatym trzeba jeszcze cos umiec a nie gadki sratki na budowie a poznij sie dziwicie ze was tam nie chcą. Akurat pracowalem u jednego z klientow przez konsultanta ktory teraz pracuje dla Clockworka i smecenia polakow że nie moga sie schlac czy lezec pol dnia w robocie jest mi znane. Pozatym Panowie jakie wy poziom jezykowy reprezentujecie ? jezyk angielski..dziwne że musialem tlumaczyc kierownikom budów co ma polska ekipa zrobic..nauczcie sie jezyka najpierw juz nie wspominajac o podstawach norweskiego. Musicie pamietac że Norwegia jest WYLACZNIE dla fachowcow co umieja PRACOWAC PO NORWESKU czyli nie szybko ale skutecznie. Czasem tez trzeba pogadac z innymi pracownikami norwegami jak z ludzmi, posmiac sie, opowiedziec jakis zart a nie tylko bare jobbe og ikke snakke..poznij wychodzi obiegowa opina o polakach zlodziejach, nierobach itp. Jestem w norwegii od 2 lat. Pozdrawiam
3
szukam pracy 2014-08-26 18:24:44
@marek: ale muj język angielski to Ty szanuj :). Zresztą nie znasz mnie to skąd wyciągnąłeś takie wnioski? Śmieszne. @Maciej: jak myslisz, jest okazja podciągnąć się jezykowo nawet przez internet i uderzyć na Norwegię w przyszlym roku i tam zaczac zarabiac na powaznie te ich korony norweskie? pozdro.
marek 2014-09-17 15:33:31
Z postu widać że polskiego nawet nie znasz ,wolałbym nie słuchać twojego angielskiego, nie ośmieszaj się.
1
Były naiwny Polak 2014-09-26 23:49:56
Bzdura!
berg 2014-10-15 12:09:30
jakos nigdy nie slyszalem, az tak zlych opinii na temat tej agencji pracy. Nie uwazam, zeby to byla prawda, co pisza koledzy. Oczywiscie moge sie mylić i nie myślcie, że piszę tu spowodować jakąś kłótnie. Bo nie o to chodzi. Tylko wiem z doswiadczenia, ze kto pracuje uczciwie i zna troche angielskiego, to narzekac nei bedzie
2
rt 2014-10-16 18:27:19
To czemu na to gie non stop szukają frajerów. Bo praca przez agencje na dzień dzisiejszy jak za wszystko trzeba bulić to nie interes. A jeszcze wymagany język, ci desperaci co rzucili cy się na te ochłapy co zostają po odliczeniu kosztów tp nie znają języków nawet polskiego dobrze.
Zostaw swoją opinię o Clockwork Bemanning AS - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Clockwork Bemanning AS