Czy to normalne, żeby kasjerka dokładnie, z każdej strony oglądała moją kartę dużej rodziny?
Na jakich sklepach będą ściągać ochronę?
Czy też dostaliście już informacje o podwyżkach od stycznia? Ktoś potwierdzi?
Lidl Chojnów 59-225 ulica Legnicka kasy samobslugowe porażka kasjerki z rana nie siedza na normalnych kasach tylko zapraszaja na kasy samobslugowe jak masz male zakupy ok jak wiecej porażka brak szacunku dla klijenta to jest .
Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.
Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jestem stałą klientką Lidla. Wydaje w tym sklepie jednorazowo 800 złotych tygodniowo. Po ostatnich zakupach kiedy musiałam cały koszyk sama przeskanować na kasie samoobsługowej, stwierdziłam że to ostatnie moje zakupy w tym sklepie. Kasy samoobsługowe są fajne na 5-10 rzeczy a nie na cały wózek zakupów. Masakra. Nigdy więcej. Jedna Pani do pomocy na wszystkie kasy. Może chcecie zaoszczędzić na personelu ale stracicie klientów, bo wszyscy narzekali na brak otwartej normalnej kasy. Osoby starsze też to zniechęca. Mnie już straciliście.
Zmuszanie do kas samoobslugowych przy większych zakupach to kpina, lekceważenie klienta i jasny komunikat: mamy gdzieś twój czas i wygodę, naiwniaku, chodzi nam o twoją kasę. też już nie robię zakupow w Lidlu, w innych marketach mają normalne kasy.
Czysta prawda. Kasy samoobsługowe w lidlu to totalna porażka, zapłacić można tylko karteczką i jeszcze to g-no pod nazwą kasa piszczy ciągle, bo 1 gramu w towarze nie wystarcza. Na Litwie w innych sklepach takiej bzdury nie ma.
Wróciłam z kolejnych zakupów tak(usunięte przez administratora), że tego nie da się opisać. Sklep w Tarnowie, przy ulicy Lwowskiej.. Od kilku dni dzieją się tu dantejskie sceny, bo zrobić szybo i sprawnie zakupy graniczy z cudem. Nie dość, że świeżego pieczywa się nie uświadczy, to gdy poprosi się o pomoc ( Pani Kasia, taka w swetrze i koszuli ) czy można takie pieczywo dziś uzyskać, słyszy się „ Ona nie ma czasu „. I sobie poszła. No cóż, idę na owoce po borówki, to co drugie opakowanie z pleśnią. Chce wybrać maliny, to z każdego opakowania wylatują muszki, takie owocówki. Brak słów. Wzięłam sok, poszłam do kasy. No oczywiście, kolejka jak do Sopotu na Molo… Idę na kasy, gdzie samemu się kasuje, wrzucam sok i waga. Ioioioiioio. No tak, wypiłam trochę i kasa wariuje. 6 minut czekałam, aż ktoś do niebie podejdzie…. Czas to pieniądz, pamiętajcie
Czy ktoś słyszałam o jakiś przeciekach czy dostaniemy coś na święta?
Pracownik sklepu jest największym złem.Zatrudniają ochronę,żeby szpiegowała pracowników a "klient sklepu"może robić wszystko:kraść,niszczyć,obrażać pracownika bo Ci co siedzą na stołeczkach tak zarządzają,że nie wolno pracownikowi nawet odezwać się do"klienta". Szpiegostwem również zajmują się dyrektorzy...pod pretekstem zakupów(zarówno oni jak i ich źony)podsłuchują rozmowy-brak kultury osobistej nie idzie w parze z wykształceniem,robią zdjęcia,donoszą na brak obsługi na kasach,hehe,a przecież to miała być oszczędność,bo jak się klient sam kasuje to kasjer zapiernicza przy wykładaniu towaru. Masakra jak bardzo jest to wyniszczające dla człowieka,takie traktowanie.Jak jest "KARMA"to niech wraca do tych karierowiczów.
Po co robić promocje na wina po 6,8.10 zł za butelkę skoro pracownica która robiła ceny lepsze wina w promocji chowała sobie w kont a potem po pracy to kupiła. A potem się dziwicie że klienci odchodzą
cześć, jakie są zarobki w Centrali? Ile zarabia specjalista a ile ekspert?
Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać w dziale zakupów w Poznaniu?
Rekrutacja to jakaś ściema. Podczas rozmowy tylko straszenie jaka ciężką to praca, jakby tak naprawdę nikogo nie chcieli zatrudnić. Kierowniczka sklepu żaliła się że nie mają pracowników żeby wysłać ludzi na urlopy i na pewno do mnie zadzwoni, bo potrzeba rąk do pracy i to właściwie tylko formalność. Po czym dostaje e-mail, że zdecydowali się na kandydata lepiej dopasowanego do profilu. Co to właściwie oznacza? Przecież to jawne robienie z ludzi (usunięte przez administratora). Nie polecam, szkoda nerwów i czasu.
Cała prawda. Sprawiają wrażenie że wszystko jest ok, a później zasłaniają się profilem kandydata. Żenada. W dodatku kierowniczka Aleksandra G. non stop zniechęca zamiast zachęcać skoro szukają ludzi. Mam wrazenie, że nie ma na nic wpływu. Lubiłam Lidla teraz niestety będę omijać z daleka
Niby szukają ludzi do pracy, a jednak po rozmowie wysyłają lakonicznego maila, że nie odpowiada się profilowi kandydata. Ciekawi mnie co to za kandydat? Niby potrzebują ludzi z doświadczeniem, ale jak widać 15 lat to za mało, a może za dużo?! Straszą że praca jest ciężka, a jaka nie jest? Nie polecam, bo szkoda nerwów.
Po 17 latach w Lidl Polska mogę stwierdzić, że dobre czasy w tej firmie juz minęły. Co do obowiązków i ciężkiej pracy .... fakt robisz za 2 osoby. Brak poszanowania dla czasu prywatnego. Jeśli krs nie szanuje wolnego czasu po pracy i od pracy menagera ten robi to samo w przypadku pracownika. Ciągle delegacje.. wiem 3msc i te sprawy.. . Tylko problem jest tu , że nie zawsze ma się kto zająć dziećmi. A 8 latki no same sobie obiadu nie ugotują. Zastraszanie naganami i dyscyplinarka. Człowiek potrzebuje jakieś stabilizacji a tu niestety tego brak. I ta sama gadka.... w ramach szkolenia... I dlatego z dniem 1.10 pożegnam się z Lidlem środkowym palcem. Kiedyś polecałam....teraz omijaj szerokim łukiem
Niestety zastraszanie naganą norma Brak tolerancji w jedna stronę działa Naśmiewanie się MS z pracowników norma Świntuszenie Ms norma Co się tu dzieje szkoda gadać
Chyba odpowiada jakiś krs. Tu pewnie chodzi o ciągle delegacje na inne sklepy. I NIESTETY TO PRAWDA NIE POLECAM PRACY W LIDLU. K
Witajcie, pojawiło się ogłoszenie na RKS na mazowieckie. Czy mogę poprosić o informacje jak wyglada proces rekrutacji, jak wyglada okres szkoleni i orientacyjnie gdzie? Jakie zarobki, jak jest z autem.
Auto służbowe mają wszyscy począwszy od managera sklepu. To zawsze bmw, samochody robią wrażenie, ale praca jest wymagającą w tej firmie na każdym stanowisku.
Auto nie robi na mnie wrażenia, bardziej chodzi mi o możliwość użytkowania prywatnie oraz o zarobki.
Jest to główny benefit na stanowiskach kierowniczych w tej firmie więc jak nie robi na Tobie wrażenia to nie warto. Możesz użytkować prywatnie i masz kartę paliwową, potrącają z wypłaty coś za to. Zarobki jak na ilość obowiązków i presję są słabe, choć wiele osób jest zachwyconych, ale wydaje mi się, że to bardziej kwestia docenienia sobie bezpiecznego etatu za nie najgorsze (ale też nie jakieś najlepsze) zarobki.
Dla ciebie słabe a dla mnie mogą być ok. Powiesz konkretnie ile płacą żebym się mógł zorientować?
Praca jako Junior purchasing manager. Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakie auto służbowe? czy jest możliwość pełnej pracy zdalnej?
Jak przenieśc sie do innej spółki? Ktoś próbował ? Robią problemy?
Lidl Kruszwica czy czytnik cen przy kasie będzie jeszcze kiedyś działał???
Pracownicy Lidla mają (usunięte przez administratora) Z tymi swoimi szrotami z pod okien sklepu. Parkują nawet w miejscach dla inwalidów.
Witam moje pytanie jest takie czy wynagrodzienie to 3150b+550b premi czy 3750b + 550b
Pyzy masakra przy gotowaniu rozleciały się nie polecam zakupów w Lidlu często mrożonki są rozmnożone masakra nigdy więcej zakupów w Lidlu a byłem stałym klientem już nie nie polecam zakupów w pseudo Lidlu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 696.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 582, z czego 50 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 321 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.