Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

xx
Inne
 Pytanie

Czy to normalne, żeby kasjerka dokładnie, z każdej strony oglądała moją kartę dużej rodziny?

Lidl
Pracownik
 Pytanie

Na jakich sklepach będą ściągać ochronę?

Zms
Pracownik
 Pytanie

Czy też dostaliście już informacje o podwyżkach od stycznia? Ktoś potwierdzi?

Xxx
Pracownik
@Zms

800 zł zms 3 na 3 stawce, 850 na 2, 900 na 1 stawce, ps 500 zl

Zms
Pracownik
@Xxx

U nas podobno PS 650-700zl wyżej, duże miasto aglomeracja

Kk
Pracownik
@Xxx

oczywiście brutto

....
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Wszystkim pracownikom ,a jak ma.sie to do miast dużych i małych ?

stały klijent
Inne
 Rekomendacja

Lidl Chojnów 59-225 ulica Legnicka kasy samobslugowe porażka kasjerki z rana nie siedza na normalnych kasach tylko zapraszaja na kasy samobslugowe jak masz male zakupy ok jak wiecej porażka brak szacunku dla klijenta to jest .

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Była klientka
Inne

Jestem stałą klientką Lidla. Wydaje w tym sklepie jednorazowo 800 złotych tygodniowo. Po ostatnich zakupach kiedy musiałam cały koszyk sama przeskanować na kasie samoobsługowej, stwierdziłam że to ostatnie moje zakupy w tym sklepie. Kasy samoobsługowe są fajne na 5-10 rzeczy a nie na cały wózek zakupów. Masakra. Nigdy więcej. Jedna Pani do pomocy na wszystkie kasy. Może chcecie zaoszczędzić na personelu ale stracicie klientów, bo wszyscy narzekali na brak otwartej normalnej kasy. Osoby starsze też to zniechęca. Mnie już straciliście.

klinet
Inne
@Była klientka

Zmuszanie do kas samoobslugowych przy większych zakupach to kpina, lekceważenie klienta i jasny komunikat: mamy gdzieś twój czas i wygodę, naiwniaku, chodzi nam o twoją kasę. też już nie robię zakupow w Lidlu, w innych marketach mają normalne kasy.

z Litwy
Były pracownik
@klinet

Czysta prawda. Kasy samoobsługowe w lidlu to totalna porażka, zapłacić można tylko karteczką i jeszcze to g-no pod nazwą kasa piszczy ciągle, bo 1 gramu w towarze nie wystarcza. Na Litwie w innych sklepach takiej bzdury nie ma.

Aleksandra Tarnów
Inne
@klinet

Wróciłam z kolejnych zakupów tak(usunięte przez administratora), że tego nie da się opisać. Sklep w Tarnowie, przy ulicy Lwowskiej.. Od kilku dni dzieją się tu dantejskie sceny, bo zrobić szybo i sprawnie zakupy graniczy z cudem. Nie dość, że świeżego pieczywa się nie uświadczy, to gdy poprosi się o pomoc ( Pani Kasia, taka w swetrze i koszuli ) czy można takie pieczywo dziś uzyskać, słyszy się „ Ona nie ma czasu „. I sobie poszła. No cóż, idę na owoce po borówki, to co drugie opakowanie z pleśnią. Chce wybrać maliny, to z każdego opakowania wylatują muszki, takie owocówki. Brak słów. Wzięłam sok, poszłam do kasy. No oczywiście, kolejka jak do Sopotu na Molo… Idę na kasy, gdzie samemu się kasuje, wrzucam sok i waga. Ioioioiioio. No tak, wypiłam trochę i kasa wariuje. 6 minut czekałam, aż ktoś do niebie podejdzie…. Czas to pieniądz, pamiętajcie

Monika
Inne
@z Litwy

Zgadzam się, zmuszanie do kas samoobsługowych to porażka i robienie z klienta frajera.

Premia inflacyjna
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś słyszałam o jakiś przeciekach czy dostaniemy coś na święta?

Maja
Pracownik
@Premia inflacyjna

1000zl,w kuponach jak rok temu

Sylwia
Inne
@Maja

1000 zł na zakupy w sklepie? Dobrze rozumiem? Te kupony są jakiś dłuższy czas ważne?

Anonim
Kandydat

Pracownik sklepu jest największym złem.Zatrudniają ochronę,żeby szpiegowała pracowników a "klient sklepu"może robić wszystko:kraść,niszczyć,obrażać pracownika bo Ci co siedzą na stołeczkach tak zarządzają,że nie wolno pracownikowi nawet odezwać się do"klienta". Szpiegostwem również zajmują się dyrektorzy...pod pretekstem zakupów(zarówno oni jak i ich źony)podsłuchują rozmowy-brak kultury osobistej nie idzie w parze z wykształceniem,robią zdjęcia,donoszą na brak obsługi na kasach,hehe,a przecież to miała być oszczędność,bo jak się klient sam kasuje to kasjer zapiernicza przy wykładaniu towaru. Masakra jak bardzo jest to wyniszczające dla człowieka,takie traktowanie.Jak jest "KARMA"to niech wraca do tych karierowiczów.

Klient
Inne

Po co robić promocje na wina po 6,8.10 zł za butelkę skoro pracownica która robiła ceny lepsze wina w promocji chowała sobie w kont a potem po pracy to kupiła. A potem się dziwicie że klienci odchodzą

ZMS
Pracownik
 Pytanie

cześć, jakie są zarobki w Centrali? Ile zarabia specjalista a ile ekspert?

anonim
Kandydat
 Pytanie

Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać w dziale zakupów w Poznaniu?

Nick
Inne
@anonim

zalezy od stanowiska…w sumie

Bożena
Inne
@Nick

Skoro tak to na którym na start najwięcej by było? ;)

ekspert
Pracownik
@Bożena

Najwięcej ma kierownik, ale ekspert też już troche ma :)

KamaAga
Inne
 Pytanie

Rekrutacja to jakaś ściema. Podczas rozmowy tylko straszenie jaka ciężką to praca, jakby tak naprawdę nikogo nie chcieli zatrudnić. Kierowniczka sklepu żaliła się że nie mają pracowników żeby wysłać ludzi na urlopy i na pewno do mnie zadzwoni, bo potrzeba rąk do pracy i to właściwie tylko formalność. Po czym dostaje e-mail, że zdecydowali się na kandydata lepiej dopasowanego do profilu. Co to właściwie oznacza? Przecież to jawne robienie z ludzi (usunięte przez administratora). Nie polecam, szkoda nerwów i czasu.

Ada
Kandydat
@KamaAga

Cała prawda. Sprawiają wrażenie że wszystko jest ok, a później zasłaniają się profilem kandydata. Żenada. W dodatku kierowniczka Aleksandra G. non stop zniechęca zamiast zachęcać skoro szukają ludzi. Mam wrazenie, że nie ma na nic wpływu. Lubiłam Lidla teraz niestety będę omijać z daleka

Ada
Kandydat
 Pytanie

Niby szukają ludzi do pracy, a jednak po rozmowie wysyłają lakonicznego maila, że nie odpowiada się profilowi kandydata. Ciekawi mnie co to za kandydat? Niby potrzebują ludzi z doświadczeniem, ale jak widać 15 lat to za mało, a może za dużo?! Straszą że praca jest ciężka, a jaka nie jest? Nie polecam, bo szkoda nerwów.

Długoletni pracownik
Pracownik

Po 17 latach w Lidl Polska mogę stwierdzić, że dobre czasy w tej firmie juz minęły. Co do obowiązków i ciężkiej pracy .... fakt robisz za 2 osoby. Brak poszanowania dla czasu prywatnego. Jeśli krs nie szanuje wolnego czasu po pracy i od pracy menagera ten robi to samo w przypadku pracownika. Ciągle delegacje.. wiem 3msc i te sprawy.. . Tylko problem jest tu , że nie zawsze ma się kto zająć dziećmi. A 8 latki no same sobie obiadu nie ugotują. Zastraszanie naganami i dyscyplinarka. Człowiek potrzebuje jakieś stabilizacji a tu niestety tego brak. I ta sama gadka.... w ramach szkolenia... I dlatego z dniem 1.10 pożegnam się z Lidlem środkowym palcem. Kiedyś polecałam....teraz omijaj szerokim łukiem

J
Pracownik
@Długoletni pracownik

Mam to samo... Szkoda co w tej firmie teraz się wyrabia :(

Anka
Były pracownik
@Długoletni pracownik

Niestety zastraszanie naganą norma Brak tolerancji w jedna stronę działa Naśmiewanie się MS z pracowników norma Świntuszenie Ms norma Co się tu dzieje szkoda gadać

Nick
Inne
@Długoletni pracownik

Po 17 latkah brak stabilizacji jak ulał pasuje do tej historyjki

Gość
Były pracownik
@Nick

Chyba odpowiada jakiś krs. Tu pewnie chodzi o ciągle delegacje na inne sklepy. I NIESTETY TO PRAWDA NIE POLECAM PRACY W LIDLU. K

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, pojawiło się ogłoszenie na RKS na mazowieckie. Czy mogę poprosić o informacje jak wyglada proces rekrutacji, jak wyglada okres szkoleni i orientacyjnie gdzie? Jakie zarobki, jak jest z autem.

Pracownik
Pracownik
@Ciekawy

Auto służbowe mają wszyscy począwszy od managera sklepu. To zawsze bmw, samochody robią wrażenie, ale praca jest wymagającą w tej firmie na każdym stanowisku.

Ciekawy
Inne
@Pracownik

Auto nie robi na mnie wrażenia, bardziej chodzi mi o możliwość użytkowania prywatnie oraz o zarobki.

Xyz
Pracownik
@Ciekawy

Jest to główny benefit na stanowiskach kierowniczych w tej firmie więc jak nie robi na Tobie wrażenia to nie warto. Możesz użytkować prywatnie i masz kartę paliwową, potrącają z wypłaty coś za to. Zarobki jak na ilość obowiązków i presję są słabe, choć wiele osób jest zachwyconych, ale wydaje mi się, że to bardziej kwestia docenienia sobie bezpiecznego etatu za nie najgorsze (ale też nie jakieś najlepsze) zarobki.

Sławomir
Inne
@Xyz

Dla ciebie słabe a dla mnie mogą być ok. Powiesz konkretnie ile płacą żebym się mógł zorientować?

Pracownik
Pracownik
@Sławomir

3-3,5 tys. Na rękę.

Nick
Inne
@Ciekawy

z autem jest tak, zeest paliwo. Innych rzeczy nie pamietam.

Pawel
Kandydat
 Pytanie

Praca jako Junior purchasing manager. Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakie auto służbowe? czy jest możliwość pełnej pracy zdalnej?

Lidlowa
Inne
 Pytanie

Jak przenieśc sie do innej spółki? Ktoś próbował ? Robią problemy?

Klient
Inne
 Pytanie

Lidl Kruszwica czy czytnik cen przy kasie będzie jeszcze kiedyś działał???

Klient
Pracownik

Pracownicy Lidla mają (usunięte przez administratora) Z tymi swoimi szrotami z pod okien sklepu. Parkują nawet w miejscach dla inwalidów.

1
Pytanie
Kandydat

Witam moje pytanie jest takie czy wynagrodzienie to 3150b+550b premi czy 3750b + 550b

Wkurwiony
Inne

Pyzy masakra przy gotowaniu rozleciały się nie polecam zakupów w Lidlu często mrożonki są rozmnożone masakra nigdy więcej zakupów w Lidlu a byłem stałym klientem już nie nie polecam zakupów w pseudo Lidlu

1

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 696.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 582, z czego 50 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 321 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 961 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii