brak logo

SONOCO POLAND

Łódź

Opinie o SONOCO POLAND

były pracownik sonoco 2014-04-15 20:33:54
Ja tam miło wspominam pracę w Sonoco, tj ludzi nie zarobki, pracowałam tam 2 lata w latach 2005-2007 zaraz po studiach, pamiętam początki tego zakładu na Nowych Sadach a póżniej na józefowie. W tedy dość łatwo było dostać umowę (po dwóch tygodnia w WTS zatrudniło mnie sonoco na umowę o pracę). Atmosfera była dobra, może też trafiłam na fajnych ludzi. Pracowałam na kieflu czasami na gifach. Nikt wtedy nie przebierał w pracownikach. Jak kiefel nie pracował po prostu nasza załoga szła do zaprzyjaźnionych operatorów, bez problemu przyjmowali. Chociaż już wtedy pracowników WTS odsyłano do domu jak nie było pracy. Na początku nikt tam nie szalał, robiliśmy normę. Coś od 2007 się nie zmieniło i zaczeli wariować z normami. Czasami spotykam koleżankę która do dnia dzisiejszego tam pracuje, i podobnie nieźle poganiają, ścigają się kto więcej zrobi.
gosc 2014-04-19 16:45:50
ciekawe kto werbuje tych zadowolonych z czego?????????????????? praca ponad sily zarobki marne warunki socjalne mniej niz zero a czlowiek nawet sie zalatwic nie moze bez zgody lidera to jest 21 wiek smiechu warte ta firma ma ludzi za nic............................... nawet jak ktos musi to dlugo nie popracuje bo szkoda zdrowia a kasy nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
Ja 2014-04-23 16:30:38
Ten śmietnik jeszcze istnieje?
Brrr nigdy więcej
5
Zarobiony 2014-05-30 11:52:04
Witam wszystkich.

W Sonoco pracuje od ponad miesiaca (za chwile ktos pewnie powie, ze po miesiacu to nie ma sie co wypowiadac bo nie pozna sie dobrze pracy).

Tempo pracy jest momentami niesamowicie szybkie szczegolnie wtedy, kiedy dla jednej osoby wykladajacej pasty z palety na tasme powinna byc jedna do ponownego ukladania past do kartownikow (zdarzaja sie moentami 3 takie osoby na jedna wykladajaca z palety) a pozniej sie dziwia, ze past brakuje..

Firma kiedys pracowala w systemie akordowym, teraz niby pracujemy na ,,godzine" ale odnosze inne wrazenie. po 8h pracy czesto nie czuje sie rak a w szczegolnosci dloni gdy rozcina sie kartony z pastami.

Jesli chodzi sprawe wynagrodzenia to jest "zenujaco" niska jak na charakter pracy. Za takie zasuwanie 9zl brutto/h i w rezultacie cale 1100-1200zl/mc? Moim zdaniem powinna byc minimum 1500zl, poniewaz mozna sie urobic, a na weekend czeka sie jak na zbawienie..

Praca dobra dla ludzi chcacych sobie dorobic, nie zarobic. Szczerze podziwiam i szkoda mi ludzi, ktorzy za takie pieniadze robia tam po 1-1,5 roku. pracowalem w innych zakladach produkcyjnych, gdzie wykonywalo sie prace lzejsze i ciezsze a wynagrodzenie bylo normalne rzedu 1500-1800 netto i do takiej pracy mimo, zeto produkcja to szlo sie z przyjemnoscia m.in ze wgl na wynagrodzenie.

Musimy zaczac sie szanowac i pracowac na ,,ludzkie" pieniadze..

Pozdrawiam wszystkich pracownikow aktualnych i bylych
3
Gamm 2014-07-19 10:18:08
Twoja wypowiedź jest napisana w j. polskim?
zainteresowana 2014-07-20 20:42:32
Czy w pracy w sonoco sa nocne zmiany?
1
gosc 2014-07-30 18:27:41
i dlatego maja prawo pomiatac ludzmi???????????? dzieki nim istnieja szkoda ze swiadomosc ludzi jest tak mala bo byliby nikim bez tych roboli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zmuszeni sytuacjami i warunkami zyciowymi czsami nie maja wyboru i tyraja dla tych krwiopijcow ale bozia nie rychliwa ale sprawiedliwa mysle ze oni doznaja tego co sami daja............
1
gosc 2014-07-30 18:38:57
i jeszcze powiem ci glupku ze nie wazne co sie robi tylko jak sie traktuje ludzi ktorzy dla tych bufonow to robia to oni powinnin byc najwazniejsi bo dzieki nim tacy jak ty egzystujecie to smutne ze ci najwazniejsi sa dla was szefow niczym a kim bylibyscie bez nich???????????????????? niczym zera....................................
ona 2014-08-02 11:45:44
ja pracuje tam od 5 dni- nie narzekam- byc moze dltaego ze nadal mam tzw zolte swiatelko i nie patrza na mnie jak na kogos kto ma wszystko umiec od razu- praca nie jest jakos bardzo ciezka- nie jest stojaca- tmosfera nienajgorsza- pracuje wielu mlodych ludzi wiec zawsze moznaa z kims porozmawiac w czasie wspolnej pracy(wiadomo w pracy ciezko o przyjaciol- ale porozmawic coby szybciej zlecial czas mozna- kwestia na jakie stanowisko trafisz danego dnia- na niektorych jest ciezko trzeba wykonywac nudne czynnosci bardzo szybko bo tasma zapierdala ale czasem trafi sie lzejsza robota i wtedy jest luz. pieniadze male ale dla studentow na wakacje praca jak najbardziej, nie jest az tak zle.
1
Nn 2014-09-15 21:13:39
Pracowałem tam nie dawno ale takiego syfu nie widziałem ani w PRL-u ani w nowej Polsce nie wolno mieć włączonego telefonu operatorki maszyn są aroganckie popisują się przed pracowniczkami agencji p.t.dobrze że nie wiele jest takich przeważnie są to przyjezdne ze wsi zarobiłem tam za cały m-c 1101zł dyskryminacja jak nie zdasz na niebieskie światełko to dadzą ci różowe czy to fioletowe mnie się udało i nie zdawałem wogule bo pracowałem 1-mc ale egzaminy są nawet po 2-tygodniach pracy koledze też się udało i też nie pracuje także z tym fioletowym światełkiem chodzisz żeby wszyscy widzieli i wiedzieli że nie zdałeś a oprócz tego szafki są tam takie że trudno kurtkę do pasa włożyć chyba że się ma 70-cm wzrostu(dobrze czytasz 70-cm wzrostu)a jeśli chodzi o pracę to zaczęli przywozić ludzi z Piotrkowa Trybunalskiego bo Łodzianie przekonali się co to znaczy Sonoco i ich ludzie nie wiem dlaczego do tej pory nie zajął się tym zakładem PIP faktycznie tam tylko można sobie dorobić bo zarobek jak na taki wyzysk jest nie współmierny
1
ciekawy 2014-10-16 22:28:23
na ile może liczyć specjalista np ds jakości na początek ? chodzi mi o kwotę "na rękę" ?
Arek 2014-10-27 18:18:03
Zanim przyszedłem do Sonoco przeczytałem trochę waszych ,,dziwnych'' opini. W rzeczywistości nie jest tak żle, praca jest lekka, fajni ludzie poza jedną operatorką z którą cięzko znieść 8h i lepiej ją omijać z daleka szerokim łukiem. Pozdro
pracowniczka 2014-10-28 19:36:45
Ja uważam,że jeżeli komuś nie przeszkadzają niskie zarobki to Sonoco nie jest takim strasznym miejscem.
Atmosfera jest ok.Trudno,żeby w zakładzie w którym pracują setki osób nie trafić na kogoś chamskiego,niemiłego czy irytującego(czy to wśród operatorów czy wśród pracowników),ale duża większość osób jest naprawdę spoko.
Sama praca nie jest taka ciężka.Jeśli już to nie raz bardzo nużąca,bo przez 8 godzin robi sie to samo.Jednak to praca na produkcji więc trudno oczekiwać czegoś innego.
20 min przerwa spokojnie wystarcza,żeby zjeść i się czegoś napić.Nie raz tylko jest problem z miejscami na stołówce,ale zawsze gdzieś się człowiek ,,upchnie''.
W czasie pracy też można wyjść do wc, napic sie wody czy zapalić.Przynajmniej mnie sie jeszcze nie zdarzyło,żeby ktoras operatorka nie pozwoliła wychodzić.
Szatnia jest dość ciasna,ale da się przeżyć.Największym minusem jest to,że można trafić na jakąś śmierdzącą szafkę lub szafkę z rzeczami i wtedy trudno się zmieścić z swoimi.
Jeszcze co do testu na niebieski świateło to nie jest to jakis straszny egzamin:):)Najpierw omawiamy test z kimś z jakości a później trzeba po prostu napisać te odpowiedzi na kartce(przynajmniej ja tak miałam).Zgadzam się,że Sonoco przesadziło z tymi rózowymi światełkami,bo jest to trochę upokarzające.Szczególnie,że taka osoba mogła mieć tylko gorszy dzień.

Ogólnie nie ma się naprawdę czego bać tylko trzeba pamiętać ,że jest to ogromny zakład ,który rządzi się swoimi specyficznymi prawami;) pozdrawiam wszystkich z Sonoco
ewa 2014-10-29 11:41:53
Ciekawe co ci dali że tak ładnie opisujesz ten zakład pracy.Bo szatnie są za małe,a praca na nie których liniach jest cieżka>
2
pracowniczka 2014-10-30 18:34:04
Droga ,,ewo'' niestety nic nie dostałam za ten komentarz:)
To moja osobista i subiektywna ocena pracy w Sonoco.Nie twierdzę,że jest to praca marzeń,ale niektóre negatywne komentarze są moim zdaniem przesadzone i tyle.
Zawsze możesz opisać swoje przemyślenia odnośnie Sonoco. Pozdrawiam
pracowniczka 2014-11-03 10:40:55
Przez agencję zarabia się 9,50 brutto na godzinę.
Przez miesiąc wychodzi ok 1200 zł na rękę,więc moim zdaniem są to raczej niskie zarobki.
1
to ja 2014-11-20 11:39:11
Witam.
Szukam informacji na temat dwóch klientów (usunięte przez administratora).Prawdopodobnie pracowali w Waszej firmie,obecnie pracują w Crownie w Pruszczu Gdańskim.Ludzie czy u Was też byli tacy beznadziejni,zero pojęcia o zarządzaniu,TĘPOLE jakich świat nie widział.Czy to prawda,że tego drugiego pozbyto się z firmy za stosowanie mobbingu wobec podwładnych.
Pozdrawiam pracownik Crown Packaging Polska Sp. z o.o. Oddział w Pruszczu Gdańskim.
3
Pardoła 2014-12-03 23:11:17
PR miał ksywę Pawulon. W jego pokoju stał kij baseballowy jako oznaka władzy.
Najwyższy poziom toksyczności.
Drugi - TB - był tyle samo wart. Ulga po odejściu. Toksyczność w górnej skali.
Obydwaj wyrzuceni z firmy za beznadziejne zarządzanie. Wyrazy współczucia.
mleczko 2014-12-14 19:46:59
Pawulon i ten drugi. Ale to już chyba stara historia.
A pawulon wcale nie był taki zły.
gosc 2014-12-19 20:58:26
umowa zlecenie na miesiac, w wts wyplata jest zawsze 15stego
1
Antyurzędnik 2014-12-27 01:51:41
A jak z pracą na wybrany etat np. 4h? Nawet jeśli nie praktykuje się to ja myślę że można się dogadać. Mam blisko do tego obozu pracy [15 min piechotą z domu] i mogę pracować po kilka godzin, 4-5 max. Ile za godzinę pracy na rękę? Dodam, że niestety już muszę płacić ZUS
son 2015-01-28 22:39:33
Zatrudniają z miejsca ludzi bo mają mało w sumie , częściej odwołują .
Oferta pracy 3 zmiany 4 brygadówka . zarobki 9.5zł brutto bez zmian . Nocki 11.5zł bodajże. Praca można nie jest bardzo ciężka ale przez 8h człowiek naprawdę dużo ale to dużo dla nich zrobi oni zapłacą ci około 50zł na rekę za 8 h a ty przerzucisz tysiące maszynek . Ogólnie nie polecam robisz niby na godziny , a na niektórych stanowiskach masz określoną ilość na godzine zrobienia maszynek wiec ludzie się spieszą . Na paru stanowiskach masz luz nie powiem na 20% a na 80% zapierdo*** i tyle w temacie . 1 stanowisko wkłdasz plasikowe pudełka i maszyna idziesz co 3 sek i musisz włożyć 5 plastików . Nie POLECAM OGÓLNIE ZA TAKIE PIENIĄDZE KOŁO 15 brutto można by było . za 9.5 przesada wyzysk ogólnie .
1
Antyurzędnik 2015-01-30 04:30:29
wlasnie dlatego nie chce u nich pracowac bo praca ciezka i zmudna a zarobki smieszne. Ale do pracy mialbym bardzo blisko. No i zatrudnienie od ręki. Ale nie jestem desperatem który pójdzie pracować za 50 zł dziennie. Tyle to ja moglbym zartabiac ale za 4 h pracy.
1
Hose Arcadio Morales 2015-02-03 15:21:56
Dla wszystkich pracowników którzy pracują przez agencje BP lub TR;
Stawka godzinowa jaką firma "S" płaci firmie BP lub TR za godzinę waha się w granicach 20/25 zł/h, Dlaczego? -- Firma wrzuca sobie w 'koszty' tzw. "wynajem pracownika/niewolnika"- taki pracownik nie blokuje etatu, można dowolnie regulować jego czas pracy w danym miesiącu, takie agencje to pasożyty niestety, sprzyja im duże bezrobocie co jest skutkiem niskich wynagrodzeń, mniejsze bezrobocie = większe zarobki.

Pozdrawiam wszystkich z obozów pracy w Strykowie.
6
lala 2015-02-04 11:58:54
wie ktos ile mozna zarobic bedc bezporednio pod sonoco ? jak wtey wygladaj stwaki ? bo pytajac sonokowcow to odpowiadaja ze 1200-1400... nie chce mi sie wierzyc zeby robic w takim burdelu po kika lat za najnizsza krajowa.
Antyurzędnik 2015-02-17 01:04:14
1200 to obecnie na mieszkanie wydaję - za wynajem danina. Tanszych dla singla o przyzwoitym standardzie niestety nie ma. Pomimo ze mieszkam bardzo blisko obozu pracy na Granicznej i chętnie podjąłbym wyzwanie to za 1200 bym nie chcial pracowac. A tym bardziej z 4 jezykami obcymi na taśmie. Potrafię więcej. Więc ile zatrabiacie?
syf 2015-03-02 13:43:37
I jak tam wiecie już kto was zaświerzbił - matko jakie tam syfiarze pracują - masakra
6
sam 2015-03-05 11:05:51
W Sonoco pracowników traktuje się jak bydło, ponieważ tzw. kierownictwo, to wyjątkowi prostacy. Walka ze świerzbem, to tylko pozory. Pracownicy agencji mają do dyspozycji codziennie inne szafki na odzież ,wielkości skrzynki na listy , potwornie brudne oraz muszą nosić śmierdzące gumiaki/ tzw. noski/ które są niebezpieczne i mogą wywoływać grzybicę. Na sali produkcyjnej w powietrzu jest mnóstwo kurzu, brudu, bakterii, co powoduje wysychanie śluzówki. Klimatyzacja nie jest czyszczona, jak również automaty z napojami / związki chemiczne udające kawę, herbatę/ na stołówce.
Sonoco, to firma wykorzystująca ciężką sytuację na łódzkim rynku pracy , zatrudniająca w trudnych warunkach za marne zarobki!
11
Fajny gość 2015-03-07 15:42:20
Ja pracowałem w Sonoco poprzez agencję Fenix . Spotkałem tam tylko dwie osoby , które nie powinny tam w ogóle pracować . Zarobki są faktycznie niskie , bo od najniższej krajowej odliczane są składki na podatek dochodowy . Oprócz tego na autobus jest odliczane po 3zł w jedną stronę . Nie korzystałem z automatów , tylko swoje miałem . Więc na pracę nie ma co narzekać , ale są pewne plusy i minusy . Plusem jest praca, a minusem dojazd i brak kwaterunku .
zbulwersowana 2015-03-22 07:05:47
PRACA TUTAJ TO DNO , odradzam stanowczo , człowiek wstaje o 4 rano , jedzie godzinę czasu , żeby dowiedzieć się pod bramą ze jednak ma wracać do domu .
Ktoś kto szuka pewnej pracy na pewno jej tu nie dostanie , zapisujesz się do pracy i tak nie jeseś pewny czy wgl się dostaniesz do zakładu.
1
noddyh 2015-03-23 18:35:19
Firma, która zatrudnia ludzi przez krwiopijcze "agencje", to jest firma, która zatrudnia polskich "pastuchów". Taki Menager lub duty menager mają telefony służbowe, samochody służbowe, a pracownik (też Polak)zarabia (na warunki kutnowskie) podstawowe minimum. A na warunkach kutnowskich te "pastuchy" (obraza ich nazwać "cow boyami" zarabiają masę pieniędzy. Amerykanin stawia takiego sługusa i daje mu łącznie z samochodem około 6-30.000 zł. Za te pieniądze ma opłacone popychacza, popychadło, a podczas wspólnej wieczerzy, podczas rozmowy mówią o nas "ludzie z laSU", A TE BUFONY CIESZĄ SIĘ, ŻE NAS POLAKÓW I TAK WALĄ W ROGI. Tak to wygląda i cześć.
8
MYSZA 2015-03-27 13:48:10
Po przeczytaniu niekturtch komentarzy az sie wlos na glowie jezy Ludzie to by chcieli 2000 na reke jeszcze nic nie robic caly dzien Wiec pracuje od dwoch miesiecy w sonocco i powiem tak w ciezkiej pracy to ja bylam w tej chwili pracujac tutaj zobaczylam jak wyglada praca lekka Ktos kto pisze ze tu jest ciezko chyba w zyciu ciezko nie pracowal powtarzam nie pracowal
Ninka 2015-04-06 17:49:06
Pracuję w Sonoco już dwa lata tylko w wekeendy i muszę powiedzieć że nie jest żle.Praca nie jest ciężka może trochę wyczerpująca, zależy na jaką maszynę się trafi.Ogólnie rzecz biorąc powiedziała bym że w innych fabrykach jest gorzej mam trochę doświadczenia.Zarobki mogły by być większe ale agencje też muszą z czegoś zyć Ja nie narzekam.Pozdrawiam wekeendowców.
aisha 2015-04-27 22:51:07
Zaczęłam prace w sonoco na weekendy same po 12 h ale normalnie przez zakład i powiem szczerze że zupełnie inaczej mnie traktują. Jak robiłam na agencji to byłam jak murzyn i popychadlo dla nich a teraz i pogadaja mam łatwa robotę nikt się nie czepia ze się nie wyrabiam. Teraz uczę się na operatora a dopiero 2 weekend robie i luz narazie mam totalny. Wiec jak jest miejsce to możecie iść spróbować ;)
wida25 2015-04-28 18:53:38
Zatrudniając się na same weekendy przez firmę czyli od piątku do niedzieli po 12 h Na umowie masz 1750 to wychodzi 1450 zł na rękę. . Ewentualnie możesz startować na operatora co jest możliwe wtedy stawka jest większa
HR 2015-05-19 16:06:26
Sonoco niczego nie wytwarza, tylko pakuje.
1
gość 2015-08-10 23:41:02
W Sonoco Łódź operatorzy i pakowacze opluwani są jawnie w twarz, przez kierownictwo i dyrekcje Sonoco. Co miesiąc znajdują preteksty, aby tylko urwać ludzią z produkcji po premii, pomimo że pracujesz starannie i odpowiedzialnie. Sonoco Łódź to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie zatrudniajcie się w tej firmie. Nerwicy się nabawicie i zrobią z ciebie pachołka.
2
jona 2015-09-14 19:42:10
Witam,jestem studentką i pracowałam w sonoco 3 tygodnie dorywczo. W umowie z agencji BIZNES jest napisane, że płacą 9,50 brutto, ale ile dają do ręki to jedna wielka tajemnica... dostałam wypłatę i wyliczyłam, że za jeden dzień płacili mi 52,25 (6,50 za godzinę). Nie liczę już nawet że jeden tydzień pracowałam na nocki gdzie stawka miała być dużo większa. Pracowało tam wielu moich znajomych i każdy dostał inne wynagrodzenie. Nikomu nie polecam tej pracy, no chyba, że ktoś pilnie potrzebuje jej od zaraz- zatrudniaja od razu bez problemu. Ale zarobki nie dość, że śmieszne-to jeszcze niesprawiedliwe.
KM 2015-12-05 22:46:05
Krótko o Sonoco w Łodzi: amerykański [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w Polsce:(
1
ola 2016-02-11 18:22:38
witam,
co tzn,stanie pod sciana ,to co jak pojde do pracy to mogę stać tak pare godzin az mnie ktoś wybierze????
Arek 2016-02-12 17:59:05
Piątek Sobota Niedziela 2 zmiany 2150 zł plus 10% premia- podatek
Van Helsing 2016-03-01 18:51:04
Cześć
Ile realnie jest w stanie się zarobić w tej firmie przez agencję, pracując na jedną zmianę ? i jeszcze czy często wypadają dni w których nie ma pracy i karzą nie przychodzić ?
Pozdro
1899 2016-03-02 23:18:30
Zatrudniłem się w Sonoco przez agencję Feniks, co do Feniksa to w zasadzie nie mam żadnych zastrzeżeń, spoko jako agencja pracy.
Jednak ta pożal się Boże WIELKA FYRMA to dla pracowników agencji (w szczególności młodych chłopaków) istny łagier. Robota ta ma 2, lub jak kto woli 3 plusy:
1. Stawka (dla studentów) 9zł/h netto to całkiem spoko stawka
2. Elastyczny grafik - idziesz kiedy chcesz.
3. Dopóki masz "żółte światełko" to jeszcze idzie przepracować.

Opiszę może krótko typowy dzień pracy w Sonoco:
Przychodzisz, zakładasz śmierdzące jak odbyty niektórych pań operatorek noski. Idziesz na przydzieloną Ci maszynę, okazuje się że pan OPEŁATOŁ już ma swój skład i idź se szukać roboty pionie. Zgarnia Cie jakaś raszpla, po facjacie już widzisz wylewającą się frustrację z niepięknej buźki. Jeśli masz niebieskie światełko musisz: składać składaki (czyli zwykłe kartony, ale składaki brzmi bardziej prestiżowo dla ubogich umysłowo logistyków firmy), oklejać je, układać je na palecie, ostretchować, załatwić sobie sam paleciaka, wywieźć paletę, oczywiście w międzyczasie sprawdzać czy maszyna prawidłowo nakleja etykiety, lub numery seryjne. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić, a nie jesteś, bo się tego nie da zrobić tak żeby nie było zastoju, to pani OPEŁATOŁ miesza Cię z błotem. Nie przytoczę żadnych cytatów, bo post zostałby usunięty ze względu na wulgaryzmy. Jak Ci się uda przetrzymać zmianę, to wychodzisz z tego "zakładu pracy", nad bramą brakuje tylko napisu "Arbeit macht frei". Generalnie nie polecam.

PS. Podczas mojej krótkiej przygody z Sonoco zaobserwowałem bardzo nieprzyjemną rzecz- mianowicie, operatorzy zachowują się jakby chwycili Pana Boga za nogi tym, że mają pozycję jakiegoś śmiesznego operatora w śmiesznej firmie Sonoco i poniewierają ludźmi - czy to młody chłopak/dziewczyna, czy chcący dorobić do emeryturki dziadkowie/babcie. Do Operatorów- serio? Uważacie że taką pracą zdobyliście świat? Gratuluję Wam ambicji, a w zasadzie to jej braku, gratuluję też przebiegłości i cwaniactwa w chwilach, kiedy winna zastoju jest eksploatowana 24/7 maszyna, a obrywa się pracownikom (najczęściej agencji). Sami nie potraficie rzetelnie i uczciwie pracować, więc wyładowujecie frustrację na innych pracownikach. Taka rada- panowie operatorzy niech przed pracą rozładują napięcie w łazience, a panie niech rozładują je zadbaniem o rozstępy na zadzie, czy jakkolwiek inaczej.
Nie chcę być niesprawiedliwy jednak i przyznam, że podczas półrocznej pracy trafiłem na 4 lub 5 całkiem sympatycznych panów Operatorów i pań Operatorek- mieli coś, czego nie ma 85% pracujących tam GRUBYCH RYB (czyli patologicznych operatorów) - szacunek dla drugiego człowieka.

Na pohybel!
1
nowy 2016-05-10 08:38:06
czy sa tam wózki widłowe wysokiego składu
Kemot 2016-08-05 00:50:57
jak to wszystko, przeczytałem to nie wiem czy płakać czy się śmiać, praca jest tak lajtowa, że to musiałbym tutaj użyć brzydkich słów, co prawda obywateli Ukrainy tyrają najbardziej, ale Polacy mają luz, poza tym tutaj nie trzeba myśleć, zero wysiłku umysłu, tylko fizyczny, co prawda jak ktoś chce zostać niebieskim lub być zatrudnionym przez sonoco, no to już trzeba użyć mózgu, ale niebiescy mają super dodatek raptem 0,40 groszy za godzinę, a na umowę przez sonoco dostaję się no może z około 200 zł więcej niż przez agencje, faktycznie na umowie o pracę macie pełny socjal, czyli karty multi, opieka medyczna i inne takie tam, ale tak naprawdę liczy się kasa na rękę. Ogólnie ja trafiłem na bardzo fajnych operatorów i na 2 zmianie i na zmianie w weekendy, potrafią wytłumaczyć i są spoko, więc luzik a pracuję już od 3 tygodni, więc bardzo mi się podoba, jedynie nie podoba się tym co by co godzinę chodzili na papierosa na 15 minut i tym co przez 8 godzin chcieliby pracować tylko 4 godziny, no to fakt takie osoby mogą wstawiać w 100% negatywy, ale chrzanić ich praca jest naprawdę spoko jak na łódzkie warunki
aaa 2016-08-17 21:05:36
Czy potrzebują pracowników produkcyjnych ?
Samanta 2016-09-20 20:04:57
Wszystko to potwierdzam. Ogólnie jest bardzo brudno, sprzątane na hali jest tylko wtedy jak nie ma co robić i operator każe pozamiatać żeby nie było że się nie pracuje. Białe rękawiczki po dniach są tak brudne jakby z tydzień co najmniej się pracowało. Brakuje krzeseł , szczotek, szufelek. Wielki bałagan także alergikom nie polecam. Łazienki niby sprzątane a tak naprawdę jest tylko zakładany papier, mydło uzupełniane i papierowe ręczniki, toalety z kamieniem chyba nigdy nie myte.
spidi 2016-10-17 10:32:18
wie ktoś jak wygląda tam praca informatyka ?
Zarobki, warunki etc ?
sedo 2016-10-17 10:34:19
Pytasz o lokalizacje w Łodzi @spidi? Teraz akurat do Łodzi z IT nikogo nie szukają, widzę jedynie tego typu rekrutacje do Strykowa - IT Support Assistant
Jaras 2016-11-22 08:48:12
Sonoco to kołchoz
wszędzie tylko nie tam
teraz biorą ukraińców, bo Polacy już tam nie chcą
Zostaw swoją opinię o SONOCO POLAND - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SONOCO POLAND