logo Kredytum.pl SA

Kredytum.pl SA

Kołobrzeg

Opinie o Kredytum.pl SA

malma35 2017-01-23 22:11
Dzisiaj Lawina nowych agentów, zadzwonię do was jutro:) pozdrawiam jest nas już 38 agentów, suma roszczeń wszystkich to około 90 tys, fajnie się bujają za naszą kase
Gabi 2017-01-24 13:32
Witam
własnie otrzymałam z Sądu nakaz zapłaty ,niestety listem poleconym wezwanie do za[płaty zgodnie z wyrokiem Sadu tez nie skutkuje składam sprawę do komornika może coś da . Ale słaba nadzieja ,że odzyskam pieniądze.
1
Jordan 2017-01-24 19:29
witaj Malma ,


jestem za powiadomieniem mediów o nie wypłacalnosci Kredytum pl. Ta firma powinna zniknąć jako broker !
5
Ben 2017-01-31 17:17
Cześć,
Jestem dr Ben Peterson, prywatne pożyczki pożyczkodawcy, który daje pożyczki szans czas życia. Czy jesteś w jakiejkolwiek trudnej sytuacji finansowej? Potrzebuje pożyczki na konsolidacji zadłużenia, w tempie 2% kredytu budowlanego, nieruchomości, refinansowanie, osobiste, celach biznesowych lub nadzwyczajnej jakości? Czy jesteś biznesmenem lub kobiety, które myślą o rozszerzanie swego kredytowania oferowania działalności wszystkich typów. Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z nami za pośrednictwem (24hoursloanservices@gmail.com)
malma35 2017-02-03 21:37
Chciałam poinformować was że idzie do przodu od większośći z was dostałam zgodę na udział TVN-u , napisałam do nich czekam na odpowiedź, swoją droga dostaniecie ode mnie w pon i wtorek odpowiednie dokumenty do prokuratury konsultuje z adwokatką treść zawiadomienia, Macie jeszcze jakieś pomysły. Dlaczego tak długo to trwa z mojej strony otóż dlatego że codziennie dochodzi po kilka osób jest nas coraz więcej a kwota niewypłaconych prowizji coraz większa to absurd:( jeżeli do kogoś nie zadzwoniłam bo tylu was jest że przestaje ogarniać a muszę poświecić swój prywatny czas , do reszty będę dzwonić w pon i wtorek , kto czuje sie pominięty proszę o info na maila malma35@interia.pl. Myślę że do wtorku wszyscy dostaniecie informacje co ja jak drogą mailową
3
pawel 2017-02-06 15:48
Witam, czy ktos z panstwa próbowal założyć im sprawe cywilna jak tak to z jakim skutkiem pozdrawiam
agra 2017-02-06 19:40
chciałam ale po rozmowie z prawnikiem odradził argumentował to tym iż za każdą sprawę będę musiała zapłacić czy się odbędzie czy nie , jeśli dłużnik nie będzie się stawiał na rozprawach a tego należy się spodziewać to sprawa będzie się ciąga latami i tak nic nie wskóram aby będę narażona na koszty. Myślę że był wobec mnie uczciwy i dlatego odradził tym bardziej że wcześniej udał się do firmy Kredytum i i zbadał sprawę, popytał i stwierdził, że szkoda kasy bo nastawieni są na zysk kosztem agentów.
Koksik biceps 60cm 2017-02-07 10:01
MASZ PROBLEM Z ODZYSKANIEM SWOICH PIENIĘDZY ?

Twój dłużnik nie reguluje zobowiązań w terminach, a Ty zacząłeś już tracić płynność finansową i cierpliwość.

Kancelaria OSTIA ma skuteczne rozwiązania dla Twoich problemów. ZADZWOŃ TERAZ a Skutecznie Ci pomożemy.

Chętnie „kupimy Twojego dłużnika” albo w inny sposób pomożemy szybko odzyskać należne Ci pieniądze.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania to chętnie udzielimy odpowiedzi BO ZALEŻY NAM NA ODZYSKANIU TWOICH PIENIĘDZY

Im dłużej czekasz tym masz mniejsze szanse na odzyskanie swoich pieniędzy DLATEGO

ZADZWOŃ TERAZ lub NAPISZ DO NAS


Z poważaniem

Marek Korsak - Grabarz
Pełnomocnik Zarządu, Specjalista ds. windykacji

kancelaria@ostia.pl
tel. kom. 505 - 260 - 529

Kancelaria Ostia Sp z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Stawowa 7

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie:

http://www.ostia.pl
1
EVE1985 2017-02-07 22:19
NO JA TO NIE WIEM CZY TO BEDZIE TAKIE ŁATWE. JA I KILKU ZNAJOMYCH BYLIŚMY ICH AGENTAMI I WISZA NAM ŁĄCZNIE OK. 45 TYS. MAJA PRAWNIKA I JUZ WSZYSTKIEGO PROBOWALAM I KANCELARII ROZNYCH. TEN ICH PRAWNIK NAS UDUPIŁ I WSZYSTKO WSTRZYMANE A NASI ADWOKACI ZALAMALI RECE.
I CO JA MAM ZROBIC? MOWILI MI WSZYSCY ZE POZEW ZBIOROWY SIE NA NIC NIE ZDA CO DO PIERO ZAWIADOMIENIE! MOZE NAJLEPIEJ COS Z TYM ICH PRAWNIKIEM ZROBIC? KTOS COS WIE? JAK ON WGLE SIE NAZYWA? CI NASI ADWOKACI TO SIE CERWONI ROBILI JAK CZYTALI TE PIMA OD NIEGO ALBO ROZMAWIALI Z NIM PRZEZ TEL. JUZ SAMA NIE WIEM CO ROBIC :(((((
malma35 2017-02-07 22:20
Sprawy Cywilne nie pomagają, odwołują się twierdząc że nie dopełnili warunków umowy, po rozmowach z wieloma poszkodowanymi wiem że sprawa samemu raczej nic nie daje , proszę wszystkich o info wieloma już jestem poz rozmowach sprawa idzie dalece do przodu , kto chce jeszcze dołączyć?
1
aaron_can 2017-02-07 22:27
wreszcie ktoś onim napisał. teraz dopiero trafiłem na to formu. Super że ten temat zaczeliście. MAlma 35- faktycznie trza uważać na tego ich prawnika, udalo Ci się ustalić kim on jest??? Podobno ciężko z nim wygrać cokolwiek no bo jakby tak długo sie utrzymali??? Pomzcie bo ja tez chcialem odzyskaac moje 8300 i nie moge. Ja nie byłem u adwakata tylko u radcy i tez sie kontaktowal z nim to wzial kase i nic nie zalatwil. Mówił tylko, ze to bedzie ciezki temat bo maja sztab prawników w kredytum, ale ja słyszalem o jednym tylko. Czy to prawda???
Mariusz M. 2017-02-07 22:37
Witam. Jestem po rozmowach z adwokatami. Kredytum jest mi dłużne kilkanaście tysięcy. Nie można sie skontaktować z nimi, tylko jakaś płatna infolinia za 2 zł. Ale podobno można zdobyć do niego numer ale widze, ze sie troche boja. Kim on jest? Moze od niego zaczac? Jesli ktos ma do niego kontakt proszę o podanie numeru! Coś dziwnego z tym ich prawnikiem......
AnnA_Luk 2017-02-07 22:39
Popieram. Znajdźmy numer telefonu i niech ktoś z nim porozmawia, po co go drażnić :-P
aaron_can 2017-02-07 22:43
dla mnie to nie jest śmieszne, chce odzyskac troche kasy... z nim to bedzie ciezko
2
pokrzywdzona 2017-02-07 22:47
A TVN ?
aaron_can 2017-02-07 22:50
i co? wybronia sie jak zawsze. to trzeba tego prawnika prosic
POKRZYWDZONA 2017-02-07 22:53
o co?
aaron_can 2017-02-07 22:54
radca mi mowil zeby zalatwiac bez sadow bo szybciej. moze sie dogadac z nimi. ponawiam pytanie o kontakt do niego.
Basia P. 2017-02-07 23:03
od mojego adwokata - (usunięte przez administratora)
POKRZYWDZONA 2017-02-07 23:07
Malma ten TVN to prawda ? bo chcialabym sie pod tym podpisac..
1
Jerzy79 2017-02-08 12:35
Ktoś wkoncu odpisze ?chcem chociaż coś odzyskać od nich.Co to za adwokat?
muminkaa 2017-02-08 20:21
A mnie sa winni ponad 2000 tys ! Niby przelane a na koncie brak! Kontakt masakra. Nie można sie dodzwonić.
Ania 2017-02-08 21:06
Hehe dobre.Kredytum leci w kulki nie płacąc, a co niektórzy chcą jeszcze ich prosić.Super podejście.Wszędzie tak proponuję prowadzić biznesy, jak ktoś Wam nie zapłaci broń boże żadnych spraw sądowych/windykacji, ewentualnie grzecznie poproście, a może akurat zapłaci?
3
Malma35 2017-02-08 23:05
Tak TVN prawda i expres reporterów damy im popalić i zbiorówka do prokuratury i sąd z każdej strony trzeba zatakować idę na policje bo mam wezwanie cholerna banda złożyła na mnie doniesienie do prokuratury jak się prosiłam o swoje piszcie do mnie większość potwierdzi ze rozmawiałam z nimi z kim nie było kontaktu to piszcie maile z nr tel juz mamy wszystko poustalane mamy plan działania
1
Malma35 2017-02-08 23:06
Tak TVN prawda i expres reporterów damy im popalić i zbiorówka do prokuratury i sąd z każdej strony trzeba zatakować idę na policje bo mam wezwanie cholerna banda złożyła na mnie doniesienie do prokuratury jak się prosiłam o swoje piszcie do mnie większość potwierdzi ze rozmawiałam z nimi z kim nie było kontaktu to piszcie maile z nr tel juz mamy wszystko poustalane mamy plan działania
Malma35 2017-02-08 23:11
Mariusz napisz do mnie i pod swój nr podam Ci plan działania bo prokuratura mi samej nue wierzy musimy razem wszyscy
Malma35 2017-02-08 23:12
Mariusz napisz do mnie i pod swój nr podam Ci plan działania bo prokuratura mi samej nue wierzy musimy razem wszyscy
Malma35 2017-02-08 23:19
Piszcie do mnie apeluje jeszcze raz. Jutro od rana siedzę i dzwonie do was mam świetnego adwokata który już jedną sprawę z nimi wygrał podam wam nazwisko ich adwokata ale tel
agra 2017-02-09 14:00
Pani Basiu ja tez jestem cały czas ze wszystkimi tylko proszę w razie czego informację na e maila lub telefon. Pozdrawiam
aaron_can 2017-02-09 14:42
To kontaktujemy się z tym prawnikiem ich czy niet?
malma35 2017-02-12 13:06
Proszę o dokumentacje dotyczącą kredytum, mamy mało czasu.Nie z każdym rozmawiałam tel ale chce przypomnieć aby ruszyć potrzebne są informacje ile wam kasy wiszą najlepiej faktury na maila od kiedy jest współpraca najlepiej kopia umowy na maila , i krotka informacja co zrobiliście w tej sprawie aby odzyskać swoje pieniądze najlepiej opisana w word lub ręcznie forma dowolna i jak najszybciej do mnie odesłać i sie pod tym podpisać , bo bez tego nie ruszymy. Działania idą w dobrym kierunku składam doniesienie na prokuraturę i po to ta dokumentacja bo większość z was ma wystawione faktury a kasy na koncie jak nie widać tak nie widać. 28 chcemy już pozew do sądu grupowy złożyć będziemy mieli pełnomocnika, który będzie nas reprezentował.
1
AnnA_Luk 2017-02-12 18:46
jak moze pracowac? I jak prawnik bez aplikacji? to tak można?
EVE1985 2017-02-12 18:54
MUSI BYĆ PRAWNIK BO CI ODEMNIE SAMI MOWILI ZE KREDYTUM MA PRAWNIKA MOZE BEZ APLIKACJI ALE WIEM CO WIDZIALAM.
3
malma35 2017-02-13 13:16
Ten adwokat którego ja mam z Krakowa Koleś jest wyśmienity , walczy z nimi grubo jadę z nim dzisiaj na komendę , dziękuje wam za tak szybka reakcje i przesłanie dokumentacji, Teraz mamy większość juz załotwione relacje zdam wieczorem tylko juz nie na forum, do każdego z osobna bo Oni zapewne to czytają co się dzieje na go work .
5
Prawnik 2017-02-17 13:22
A skąd my z Kredytumm.pl nie czytamy tego. Możecie spokojnie napisać tu linie obrony i być spokojny o to że ktoś niepowołany przeczyta..
3
Wkurzona 2017-02-18 14:31
Wy z Kredytum..banda oszustów.
Ps. Karma wraca ;)
2
malma35 2017-02-20 13:10
Co im po karmie, zawiadomiłam organy scigania o wszystkim i wszystkie możliwe media czekam na odpowiedź , już kilka mam, dziennikarz śledczy już to wziął w swoje ręce , no i mecenasowi dałam wasze dokumenty zapoznaje się z nimi bo każdy ma co innego i inne kwoty, prosze w tym momencie o cierpliwość . jak macie dojścia do gazet lokalnych dajcie znać pozdrawiam ale na maila:), z każdej strony musi być atak na tą bande może w końcu PIS się za nich weźmie:)
mój EMAIL malma35@interia.pl
4
Wesoły Romek 2017-02-21 12:29
Nie zapłacili ale z drugiej strony możemy sobie wpisać to do portfolio:)))
1
malma35 2017-02-21 21:36
Codziennie piszą do mnie nowe osoby co najmniej ok 3-5 osób od listopada ,zrobiłam co mogłam czekajmy na efekty podjęłam każde możliwe kroki , adwokat niestety majeszcze inne sprawy powiedział ze do piątku bedzie gotowy
3
doradcyprawniwindykacja@gmail.com 2017-02-23 07:55
Drodzy Państwo,
Ci którzy nie zdecydowali się na podjęcie współpracy z malmą 35, zapraszam do naszej kancelarii. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w osiąganiu sukcesów na polu windykacji należności klientów. Wynagrodzenie odbieramy dopiero po odzyskaniu pełnej kwoty należności, co wymaga ok. 14 dni działań.
Kontakt: doradcyprawniwindykacja@gmail.com .
3
malma35 2017-02-23 19:07
przykro mi ale nic nie odzyskacie, wszyscy Ci którzy do mnie piszą korzystali z usług kancelarii, niektórzy już są po złożeniu wniosków do e sądów , nakazy zapłaty nic nie dają wiec nic nie osiągniecie. Od e sądów Kredytum sie odwołuje twierdząc ze nie spełnili warunków umowy i narażają Firmę na straty dlatego tez nie mają zamiary im wypłacać, a my już z kancelaria adwokacką współpracujemy firmy windykacyjne nic nie zrobią , Tu jedynie prokuratura może zadziałać i media bo to jest jawne wyłudzenie od nich pieniędzy, większość od zaksięgowanych, a nie wypłaconych faktur zapłaciła podatek
3
Jordan 2017-02-24 08:24
zgadza sie , zapłaciłem od dwóch faktur podatek . Fakt były to małe sumy , ale były !!! Teraz dlanich nie pracuje , bo ja jakies koszty ponosiłem z tej współpracy , ale po perturbacjach z oszustami , wstrzymałem , przyjmowanie dla nich wniosków .
1
Gość 2017-02-24 12:26
Zgłosić ich do knf
doradcyprawniwindykacja@gmail.com 2017-02-24 12:32
Tym bardziej zapraszamy do nas. Nawet jeśli w elektronicznym postępowaniu upominawczym podnieśliście Państwo klęske, nie ma to większego znaczenia. Z nami mozna jedynie zyskać. Nie pobieramy opłat wstępnych ani tzw. na koszty.
malma35 2017-02-24 12:54
nie piszcie do doradcyprawniwindykacja@gmail.com to może byc podpucha kredytum, sprawdźcie ich za nim napiszecie
2
Adam 2017-02-25 21:00
Pewnie że podpucha kredytum.Wpiszcie sobie w wyszukiwarkę google doradcyprawniwindykacja@gmail.com
wyskoczy tylko ta strona.
Jeśli ktoś się zajmuje windykacją to:
1. Podaje swój adres firmowy, a nie gmail
2. Nie reklamuje się tylko w jednym, jedynym wątku dotyczącym kredytum, a wszędzie gdzie się da.
PODPUCHA PANOWIE/PANIE Z KREDYTUM !!!!
1
Adam 2017-02-25 21:04
Nawet założyli sobie nowe konto na gowork pod adresem: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,830092
Chyba powyższe opinie im nie leżą.
malma35 2017-02-26 20:41
nie można ich zgłosić do KNF bo nie mają swoich pożyczek to pasożyty żerujące na innych, Dowiedziałam się czy któraś z firm pożyczkowych nałożyła na nich kary za braki w dokumentacji, otóż nie ,wiec jakim prawem robią to oni nam , Jeśli któryś z was dostaje info nie dotrzymaniu warunków umowy to jest z powodów , będziecie uzupełniać braki aż wam się odechce.
1
Znawca tematu 2017-02-28 21:21
Na kilometr śmierdzi metodami firmy. Nie dajcie się oszukać. Pewnie teraz już obmyślają, jak Was jeszcze bardziej oszukać...Nie wierzcie też firmom windykacyjnym, które zaproponują Wam ugodę i zechcą łaskawie zapłacić Wam połowę należności, bo to właśnie będzie TA firma. Chcą Was jeszcze bardziej oszukać, niż teraz. Gdybyście się zgodzili, oni zaoszczędzą na Was połowę tego, co powinni Wam zapłacić. Także ostrzegam. Ich cwaniakowatość musi się skończyć...A i pozew zbiorowy to nie jest dobre rozwiązanie. Nawet przy aferze z Amber Gold sądy się na to nie zgodziły. To jest złe rozwiązanie. Każdy powinien sam o swoje walczyć. Szanse są duże. Tylko nie dać się zastraszyć. Poza tym poczta pantoflowa też jest ważna. Należy ostrzegać ludzi przed współpracą z nimi. To osoby, które lepiej omijać, jeśli ktoś kasy nie chce stracić. A i nie bądźcie tak dziecinnie naiwni i nie piszcie tu na forum, jaką planujecie linię oskarżenia do sądu, bo pracownicy tej firmy to czytają. Po co im ułatwiać pracę? Bez przesady.
2
malma35 2017-03-01 09:40
to jest specjalne i celowe działanie, aby tu pisać co nam to da otóż wzajemnie się nakręcamy, pozew zbiorowy nie ma sens więc proszę z łaski swojej nie wprowadzać ludzi w błąd bo kto nam odda pieniądze, albo kto zaprzestanie działaniom tej bandy, a powiem tak, firmy windykacyj i adwokaci to jedna szajka która widzi jeden cel : jak zarobić na ludzkim,nieszczęściu, radzimy siebie sprawy idą do przodu i to znacznie
3
Zostaw swoją opinię o Kredytum.pl SA - Kołobrzeg
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kredytum.pl SA