brak logo

PRAN

Opole

Opinie o PRAN

jaaa 2015-09-27 13:36
a ja polecam Pran jako posrednika, trafila mi sie lekka praca, fajna atmosfera bez stresu.
1
ddd 2015-09-29 11:50
zaproponowano mi prace w pran. Pan z biura poinformował ze w przypadku braku godzin i tak miesiecznie placa za 120 godzin, i jest to gwarantowane. Czy ktoś moze potwierdzic tę informację? Oferta dotyczy pracy przy pakowaniu sprzetu elektronicznego w Tillburgu,
jaa 2015-10-06 06:54
ale pozniej i tak bedzie wyrownanie, przeciez za darmo ci nie zaplaca haha
en 2015-10-06 22:45
jakie wyrównanie? nic nie wyrównują, siedzisz na domku i wydzwaniasz z zapytaniem, kiedy w końcu będzie praca. mówie o id logistik w tilburgu.
Chill 2015-10-07 17:32
a nie wiecie jak ten projekt z Pranu? Praca w Utrechcie, w sklepie internetowym. Ciągle ściągają osoby do pracy. Rzeczywiście mają dużo godzin? Ktoś się orientuje?
6
LOKATORBart 2015-10-07 22:31
wyjechałem z PRANEM dwa razy i jestem zadowolony gdyyz osoba kontaktowa pełen profesjonalizm wszystko na najwyższym poziomie dograne na ostatni guzik , mam nadzieje ze nie skończy się moja wspópraca z ta agencja
2
Iza 2015-10-09 11:06
Stanowczo odradzam tą agencję pracy .
Najpierw mówią,że przyjmują Cię do pracy a potem okazuje się inaczej..
Albo się słyszy tekst typu : Jak Pani ma własne mieszkanie , to nie możemy zaoferować Pani nic.
5
Ciekawski 2015-10-09 18:47
Dla tej firmy rekrutacyjnej ważne są tylko pieniądze za rekrutowaną ,,skórę".Często nie potrafią pracownicy tegoż biura określić warunków współpracy : czy pracownicy mają odpowiednią liczbę godzin w danej firmie . Czy będą szkoleni i czy ktoś im za to zapłaci. Czy to praca ciężka fizycznie . Dlaczego ciągle rekrutują na tą pozycje. ITD ponieważ są tylko pośrednikami, którzy sprzedają usługę -z rekrutowaną osobę innej agencji pracy a ta wypożycza właściwemu pracodawcy - który płaci agencji wypożyczającej a ta z kolei pracownikowi po odtrąceniu prowizji. Po drodze wypożyczania ( sprzedawania bo to za pieniądze się dzieje ). Można powiedzieć że to współczesna forma niewolnictwa - zalegalizowana traktująca człowieka jak towar. Dlaczego towar? Bo liczą się cechy jak na przykład batonik - opakowanie , zawartość , zadowolenie z konsumpcji lub nie; u rekrutowanego - mięśnie , inteligencja- cechy towaru które trzeba wypunktować : wiek, płeć, wygląd ostatnio .Taka rekrutacja narusza prawa do godność człowieka (1)w europie jest jeszcze tolerowana w US CAN zabroniona . No ale mamy kapitalizm - kto ma pieniądze ma władze( kto daje prace ma władze ). Wykształcony pracownik agencji rekrutacyjnej ma większa świadomość zarządzaniem tym procesem rekrutacji (2)większość i to widać nigdy nie pracowało za granicą albo jest niedouczonych. Bo nagminnie popełnia błędy w umowach kierowania . Ostatnio widziałem profesjonalizm w Gliwicach - oblepione kawa biurko, brudne umazane krzesło i przy osobach umówionych prywatne teksty i plotki. Posprzątajcie to biuro bo syf tam i w dokumentach to samo. Kłamiąc ludzi róbcie to bardziej przekonująco nie używajcie do budowy odpowiedzi,, jest dużo pracy '' tylko po przyjeździe zastanie Pana /Panią pasmo nie ustających sukcesów które zrekompensują czas oczekiwania na możliwość pracy. Karmić się optymizmem na śniadanie , obiad, kolacje i przeżyciami obcowania w innej kulturze. Być pozytywnym głodnym . Lub po przyjeździe dowiedzieć się że jest praca ale skandaliczne patologiczne warunki pracy harówa i Auschwitz Birkenau gdzie trzeba codziennie walczyć o przeżycie i po pracy z stresem ,zmęczeniem - nie do odpisania niektórzy mdleją i słabną , traktują ludzi bez godności człowieka jak towar. A później inni przyjadą ... Bo po co zmieniać środowisko pracy nap poprzez rekrutowanie normalnych ludzi..bo pieniądze są z nowych...
8
s 2015-10-09 20:21
Zamiast wypisywać głodną oczywistość, o której każdy wie, napisz konkretnie - co zrobili nie tak w biurze, gdzie pracowałeś, jaką stawkę miałes i ile godzin. A nie pier* o tym jakimi niewolnikami jesteśmy. Lepiej mieć te pare euro niż gorzej zapie* w pl za 5zł/h. To, że biura zarabiają na nas, nie wiadomo od dziś.
7
nea 2015-10-10 11:23
Dziwne bo wczoraj bylem w tej agencji i jakos nie widzialem zeby bylo brudno, nieschludnie.. Pelny profesjonalizm jak dla mnie... Jedyne co jest slabe to to, ze jak sie jedzie 1 raz to wymuszaja jazde swoim busem.. No ale coz.
3
oll 2015-10-18 15:53
Jak w Utrechcie w sklepie internetowym? Ktoś, coś?
Milka 2015-10-23 13:11
Witam.Czy ktoś może mi coś napisać o pracy przy pakowaniu i filetowaniu drobiu w Hoogeveen? Wybieram sie tam i niewiem co mnie czeka.
5
pankracy 2015-10-24 12:14
9 godzin wnpracy - 8 pracujesz 3 przerwy, co dwie godziny. Powyżej 1000 euro zarobisz na miesiąc na reke.
Co do tego czy ciezko czy nie, to zalezy od ciebie i od stanowiska na ktorym stoisz. Cięzko jest, ale to nie jakis kołchoz.
1
Kurski 2015-10-27 22:40
Ok powiem tylko tyle, pracowałem już przez trzy agencje i w każdej inne zasady tam lepiej z tym tam gorzej ale mam pytanie odnośnie stawki godzinowej oraz warunków zakwaterowania, jak to na ogół wygląda
leonka 2015-10-28 14:01
jesli chodzi o prace w ID logistic nie polecam nie ma godzin, praca po 3 dni w tyg, mieszkanie w domkach kempingowych ogrzewanych piecykiem gazowym, Jesli macie pyt to piszcie
6
zainteresowani praca 2015-10-29 15:33
możecie coś napisać o zbieraniu zamówień w Walwijk?
lub o pracy przy pakowaniu kanapek?
praca od 2.11 lub 9.11
Rekrut SWD 2015-11-11 03:24
Witam opłacalny jest wyjazd z PRAN mam 22 lata i doświadczenie jako order picker w AH DC???
Grzes 2015-11-12 11:45
PRAN rekrutuje dla Tempo Team i Randstad. IDL Logistick Tilburg wstepnie nie polecam. Gwarantuja 120 godz na miesiac i sa szanse ze wiecej nie bedzie.120 czyli 3 tygodnie po 40 godzin a tydzien na domku. Bylem tam przez tydzien skuszony oferta 10.25 na wozki widlowe. Po tygodniu dostalem propozycje Orderpicker stawka 9,25. Mieszkanie mialo byc 17 km od firmy.. Hmmm.. Okazalo sie ze osrodek kempingowy jest 46 km od IDL Tilburg. Mieszkam w sumie ok 80 km od Tilburg a wiec wrocilem do domu po 8 dniach nie zarabiajac nic.. Powodzenia.. w razie pytan moj email: smoki9@op.pl
1
Grzes 2015-11-12 12:19
W PRAN jest OK. Czyste biuro. Mila profesjonalna obsluga. W razie problemow jak najbardziej probuja pomoc. Tylko ze w Holandii juz wyslany przez PRAN pracujesz zazwyczaj dla Randstad lub Tempo Team. Te dwie firmy sa w trakcie laczenia sie. I tu sobie juz mozesz dzwonic i pisac maile i SMSy do woli. Obsluga z PRAN nie ma na to wiekszego wplywu. Pracowalem 5 lat w Anglii dla agencji i 2 w Holandii. Mam wiec pewna skale porownawcza. Moze ja i 5 osob ktore przyjechaly do pracy w IDL Logistic Tilburg i trafily na osrodek wypoczynkowy zle trafily. Niemniej jednak cala szostka po tygodniu odjechala bez pracy. wiecej info email: smoki9@op.pl
jaa 2015-11-22 09:45
nie polecam jechac do pracy na DSV Venlo, malo godzin, przez miesiac zarobilan 300e, przeciez nie po to tu jedziemy...
3
rabbit 2015-12-02 17:14
Ja juz byłem w tamtym roku przez pran na niecałe 3mies. i mam zamiar jechac znow. Pracowałem w magazynie Continental. Zarobiłem dobrze, jeszcze za urlop mi przysłali 450 Euro. Warunki mieszkaniowe ok, tylko pralki w domku nie było i do sklepu daleko a samochodem raz w tyg. moznabylo jechac ale jak ktos jedzie zarobic to nie narzeka tak jak ja.
wolfmen99 2015-12-15 19:46
Odradzam,podczas rozmowy z koordynatorką PRAN jest pięknie i kolorowo pózniej kolory bledną.Firma Pran sprzedała mnie do rastadu czytaj sranstad,ani praca ani godziny nie pasowały do opisu pań koordynatorek,zwykła ściema.Zakład kuehne&nagel w Zaandam magazyn zwrotów omijajcie szerokim kołem,kołhoz,zero godzin i ja swojego psa lepiej traktuje niż zmazuchy z tej firmy.Jak najdalej od Zaandam!!!
4
wolfmen99 2015-12-15 19:48
Odradzam,podczas rozmowy z koordynatorką PRAN jest pięknie i kolorowo pózniej kolory bledną.Firma Pran sprzedała mnie do rastadu czytaj sranstad,ani praca ani godziny nie pasowały do opisu pań koordynatorek,zwykła ściema.Zakład kuehne&nagel w Zaandam magazyn zwrotów omijajcie szerokim kołem,kołhoz,zero godzin i ja swojego psa lepiej traktuje niż zmazuchy z tej firmy.Jak najdalej od Zaandam!!!
1
jan 2016-03-02 17:44
witam. czy ktoś był w pomidorach w massbree i mógłby coś o tym powiedzieć ? czy ciężko, jak z godzinami pracy ?
PACZOREN88@WP.PL 2016-04-20 16:47
PRACOWAŁEM Z FIRMA PRAN W IDL LOGISTYK TILBURG
TOTALNA BEZNADZIEJA SCIAGAJA LUDZI IM WIECEJ TYM LEPIEJ DLA NICH
A JAK NIE MA PRACY TO ROBIA DWIE ZMIANY I INNE NARODOWOSCI PRACUJA 8 GODZIN MAXC
W DZIEN A POPOLUDNIE 3 GODZINY SMIECHU WARTE ZAROBKI TO TYGODNIOWKA RAZ 120 RAZ 200 RAZ 90 RAZ 150 BEZNADZIEJA A ZA MIESZKANIE DOJA CZY PRACUJESZ CZY NIE JAK CHCESZ ZAROBIC TO Z NIMI NIE JEDZ POWAZNIE PISZE
3
MałaMi 2016-04-27 16:03
Ma ktoś jakąś świeżą opinię na temat agencji ?
1
Mika 2016-04-27 19:34
Hej pracował ktoś z Was może w ZEIST PRZY UKŁADANIU KOMOZYCJI KWIATACH NA I TRAWNIKÓW w firmie SEMPERGREEN ?
M 2016-04-28 10:46
Witam , czy ma ktos aktualne opinie na temat pracy przez Pran na sortowni owocow ? jakie sa warunki pracy ? czy pracuje sie caly tydzien czy moze 3 dni ?? i jak wygląda zakwaterowanie. Piszcie ludzie drodzy !! :)
Sefi 2016-04-28 12:44
Wybieramy się 8.05 na kanapki do Losser, ktoś może się wypowiedzieć?
3
bob 2016-04-28 14:15
cos na temat pracy jako spawacz ,,,czy warto z ta agencja zaczynac, jakie warunki ,,czy placa ,,,dzieki za odp
1
ewa 2016-04-28 14:16
nie gwarantują godzin Pani powiedziała że ludzie chodzą do pracy hmm drogie noclegi za łóżko na tydz 95 euro
ewa 2016-05-06 22:22
inne firmy za łóżko wołaja 65 euro
2
mario 2016-06-09 14:17
Hej polecacię tą agencję jako pierwszą na wyjazd? chciałbym w lipcu wyjechać na stałe. moje gg: 954490
jonasz 2016-08-29 16:47
Pracowalem przez Pran Gliwice. Wiec tak wyjazd do Rhenusa, juz ze 2 lata tam pracowalem i bylo ok. Wiec wyjechalem znowu w sobote o 17. Bylem na miejscu wczesnie rano. Kierowca zostawil mnie pod brama. Okazalo sie ze to zly adres. Caly adres wyslany z biura byl bledny i niby mialem zasuwac 3 km. Wiec przez 40 minut dzwonie do koordynatora obiektu. Wkoncu odebral. Sam nie wiedzial gdzie to ale wkoncu znalazl i laskawie oznajmil ze nie musial tego robic itd. Za chwile domek, ktory okazal sie zwyklym campingiem. Ciasne to jak moja kuchnia. maly salonik i 3 pokoju. Niby jestem narazie sam, ale otwieram inne pokoje a tam rozwalona torba, szaszetki z herbata, buty, papiery zwykly syf. Drzwi trzymaly sie na jednym zawiasie. Cae drzwi w dziurach, to samo stolik, zniszczony, a z lodowki drzwi mozna bylo przesunac i wyjac. Wszystko zniszczone. Ale ok dam szanse mielismy tam mieszkac tydzien i przezut na lepszy obiekt. O 14 w biurze mialy byc podpisane umowy. Mialo byc nas w sumie piecioro. Okazalo sie ze pod recepcja jestem tylko ja a zaden z 3 koordynatorow nie wie o co chodzi. I wtedy uslyszalem gadanie rzeczy w stylu "poczekajmy na Magde", bla bla bla i inne bzdety, wkoncu sie zdenerwowalem i powiedzialem ze mam gdzies takie traktowanie pracownika. Szybko sie spakowalem i po kolejnych problemach z kierowca, ktory wczesniej otrzymal bledny adres wrocilem do PL. Tak naprawde nikt nic tam nie wie, wzrusza ramionami i powiedza ze nie maja pojecia. Wrocilem do PL. i zgnoilem ich w tym biurze. Zaczeli mnie przepraszac bla bla inne bzdety. itd ale nic mi nie zwroci zainwestowanych pieniedzy w przejazd. Chwile pozniej gadalem z kumplem, on tam mieszkal wczesniej tez krotko. Powiedzial ze bardzo dobrze zrobilem wyjezdzajac od razu. Najwieksza polska patologia siedzi wlasnie w tych cempingach, powybijane szyby to tam norma, do tego bijatyki co weekend i wlamania. A i zapomnialem o dziurze w podlodze i telewizorze z lat 80tych a to wszystko za 80 euro tygodniowo. Wiec nic nie zarobilem tylko wydalem 280 +270 zl na transport, a za wszystko otrzymalem tylko przeprosiny. Otoz pran jest to najwiekszy naganiacz trzody w PL. Ich zadaniem nie orgaznizowanie pracy, tylko wyslanie kretynow na okropne domki, karac ich haraczem 80 euro tygodniowo za masakryczne warunki mieszkaniowe. Gdzie nie ma internetu. Aha a na shiping czyli najgorszy dzial w robocie. Taki dzial gdzie ludzie zwalniaja sie po 2 godzinach wyslali mnie 3 dni w rzedu. Podczas gdy ostatnim razem najwieksi pakerski pracowali tam raz na 2 tygodnie. Wiec prosze bardzo jechac z Pranem, wydacie pieniadze, nic nie zarobicie a tylko stracicie, a na koniec dostaniecie haslo "mogl pan tam mieszkac dalej az do przeprowadzki" no LITOSCI. NO MORE HOLLAND.
9
Szukające 2016-09-17 10:41
Mam pytanie odnośnie pracy w Utrechcie na produkcji, da się tam jakoś wytrzymać czy jest podobnie jak w tych najgorszych opisywanych miejscach wcześniej? Obraz firmy jaki wyłania się z powyższych wpisów to masakra, i mimo iż mam nóż na gardle, to chyba jednak wole zostać w Polsce i wziąć prace za 6 złotych na godzine.
1
YR1 2016-09-26 23:20
Heh. Byłem zainteresowany pracą tam. Ale jeśli to ma wyglądać tak, że wypożyczalnia sprzedaje mnie do innej wypożyczalni to TY. Ponadto praca w Holandii to jakaś porażka, to jest banda kazirodczych, pedalskich oszołomów. Wymagania Bóg wie jakie, a traktowanie jak czarnucha w czasie wojny secesyjnej.
Pracowałem w Holandii i napiszę szczerze: szkoda czasu. Lepiej już jechać do Pani Angeli lub do Austrii. Ba, Belgia jest normalniejsza.
Co do PRAN - Pocałujcie mnie w d.....
1
xxx 2016-09-27 10:06
Hej, ale jakich zarobków można się teraz spodziewać?
Konradh 2016-11-03 12:01
Pracował ktoś kiedyś w Nijmegen przy myciu plastikowych skrzynek dla firmy HFS Logistics? Chętnie poznam opinie osób które już tego doświadczyły, ja być może wyjadę w najbliższy weekend. Pozdrawiam!
Funky 2017-01-19 16:57
witam mam pytanie odnosnie zakładu w Deurne asortyment sportowy
mam tam pojechac jako operator wozka widlowego reachtruck
powiedzcie jakie zarobki godziny sa?
warunki mieszkaniowe bo slyszale o jakims parku
z gory dziekuhe i pozdrawiam
Nemo 2017-01-19 23:01
Witam.Moj znajomy tam pracuje. Jest dobrze. Sa godziny, a to najwazniejsze. Jak to w kazdej robocie. ... jak ktos chce pracowac to prace ma. Jedz i przekonaj sie sam.... ja polecam.
1
Maestro 2017-02-27 20:44
Witam, opiszę pokrótce swoją historię. Zaaplikowałem na pewną ofertę tej firmy i zostałem skierowany do agencji Covebo. Przekonywała mnie przede wszystkim opisana w ogłoszeniu możliwość pracy w nadgodzinach i stosunkowo tanie zakwaterowanie (55 E). Konieczny był wyjazd własnym samochodem, ale obiecano mi zwrot za kilometrówkę. W ogóle kontakt z rekruterką zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Tak jakby na prawdę zależało tej Pani na moim wyjeździe. Niestety szybko się okazało, że życie to nie bajka i wszystkie nieciekawe doświadczenia z poprzednich agencji okazały się zsumować w tej jednej. Na miejscu okazało się, że koszt mieszkania to 100E na tydzień, nie ma możliwości pracy w nadgodzinach, zwrot za paliwo należy się powyżej 15 kilometrów w jedną stronę (do pracy 22km, więc należał mi się zwrot za 7km w jedną stronę). Na prośbę o przeniesienie do innego zakładu dostałem informację, że kompletnie nie ma takiej możliwości, bo jest poza sezonem i nie ma pracy. Dodam tylko że w tym czasie przyjechało kilku nowych pracowników na firmową kwaterę. Szybko policzyłem, że na czysto miałem szansę na zarobek 500-700 Euro miesięcznie, dlatego też moja współpraca z tą firmą zakończyła się po 3 dniach pracy, mimo iż praca sama w sobie była bardzo ciekawa i niezbyt ciężka.
Nie wiem czy jestem tylko wyjątkiem, ale nie mogę powiedzieć dobrego słowa o PRAN'ie. Wszystkie informacje, jakie od nich otrzymałem przed wyjazdem okazały się kłamstwem. Pozdrawiam i odradzam.
2
Paulina 2017-03-01 13:43
@Maestro, może w takim razie dobrze byłoby zgłosić taką sytuację?
kroolik 2017-03-04 13:16
jonasz - podpisuję sie pod tym rękami i nogami. Zapamiętajcie, jak usłyszycie nazwę DROOMGARD to omijajcie z daleka!!! W tym gettcie jest tak jak opisał jonasz, jeszcze można dostać w papę za wszystko a nawet kosę pod żebra. W tamtym roku pocieli policjantce twarz nożem jak przyjechała na interwencję. Mój ziomek widział tego ćpuna jak go zakuwali to we czterech nie mogli go zglebować tak był naćpany. Przenieśli nas po miesiącu na Osterhout. Też pracowałem na rhenusie ale jako picker, na shippingu też bym się zwolnil. Tak, droomgard to najgorszy syf w NL gdzie płacisz 80€/tydz za mieszkanie w baraku z PATOLOGIĄ dookoła. To był ostatni raz, jak wyjechałem przez Pran
1
Julian Tuwim 2017-03-06 11:16
Nie Pran Pana umieścił w Droomgardzie, lecz agencja, dla której Pan pracował. Śle pod oskarżenia pod zły adres.
2
Paulina 2017-03-06 11:53
@kroolik a wcześniej wyjeżdżałeś przez PRAN? Czy to był Twój pierwszy raz?
DaVid 2017-03-06 15:39
Czesc co powiecie o firmie PRAN.
Oczywiscie zaznaczam ze mieszkam w NL.
Chodzi mi glownie czy sa wyplacalni.
Paulina 2017-03-06 15:46
@DaVid a jaka praca Cię interesuje?
Woju 2017-03-13 10:26
Witam może ktoś pracował na krawedziarce? Przez te agencje? Jeśli tak to proszę o opinie
Z góry dziękuję
Paulina 2017-03-14 12:30
@Woju mam nadzieję, że znajdziesz tutaj odpowiedź na swoje zapytanie. Pracował ktoś?
jajo 2017-03-15 10:43
zgadza sie nie ma co jechac do ID do pracy w tilburgu bo jest tam kicha bylem i sam moge powiedziec od maja do sierpnia i przyjechałem z 400 moze 500 euro bo godzin nie bylo
Zostaw swoją opinię o PRAN - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PRAN