brak logo

PI school

Piaseczno

Opinie o PI school

pi 2011-10-13 19:42:33
Po prawdziwe opinie zapraszamy do nas- można porozmawiać z naszymi kursantami. Ich opinie będą bardziej wiarygodne niż anonimowe wpisy sfrustrowanej konkurencji
NIKA 2013-06-20 17:35:15
Ja na te zajęcia chodzę już drugi rok z rzędu jestem bardzo zadowolona z lektorek jak i z materiału który przerabialiśmy za rok też mam zamiar chodzić na te zajęcia bo uważam że są świetne i nawet w 1% nie zgadzam się z moimi przedmówcami!!
anonim 2013-09-21 22:42:28
Teresa, Jadzka, a Wy pracowałyście w PI school? Można to pogodzić z pracą w innej szkole? Dyrekcja jest ok?
reash 2014-07-31 20:06:46
Nie zgadzam sięz połową opinii tutaj. Muszą być rzeczywiście wpisane przez kogoś, kto w ogóle nie miał styczności z PiSchool. Ja uważam tę firmę za świetną placówkę, w której panuje niepowtarzalna atmosfera oraz uczciwość
Mariola 2014-10-15 18:07:56
Ja nie znam tej szkoły od strony zatrudnienia, ale posyłam tam dzieci. Czekam na nie często po zajęciach i czasem lektorzy stoją w korytarzu i wymieniają się informacjami, to nigdy nie slyszałam zeby o czymś nieprzyjemnym mówiły. Generalnie dzieci chodzą chętenie na zajęcia, chwalą panie lektorki i ich lubią. Sami lektorzy są dość efektywni w tym co robią więc muszą lubić swoją pracę. Takie jest moje spostrzeżenie :)
kalina 2014-11-06 11:31:42
ja na pewno bym ją poleciła, mój maluch bardzo się rozwinął językowo - sam chodzi i powtarza słówka, nawet w domu nazywa sprzęty :)
disturbia 2014-11-18 13:09:05
ja polecam pi school zwłaszcza jak ktoś się przygotowuje do matury :) kursy na wysokim poziomie, do tego atmosfera fajna i ciekawe zajęcia.
jolanta 2014-12-23 15:53:12
Ja jestem mamą. Często czekam na moją córkę aż skończy zajęcia i z tego co zdażylam zauważyć atmosfera w korytarzu między pracownikami jest życzliwa. Poza tym jestem zadowolona że dziecko tam chodzi. Wszystko jest organizacyjnie dograne
Asia 2015-05-25 09:42:16
To prawda. Z organizacją w tej szkole nie ma problemu. Bardzo przyjemna i ogarnięta kobieta siedzi w sekretariacie. Zawsze chętnie pomoże. A same kursy na dobrym poziomie uważam.
buggy 2015-08-12 15:20:33
Niestety co do uczciwości w wypłatach i rozliczeniach godzin szkoła pozostawia wiele do zyczenia
Rewelinka 2015-09-30 11:06:19
Ja znam tą szkołę raczej od strony tego jak uczy , i uczy bardzo dobrze , co do pracy to sie nie wypowiadam
Oliwa z oliwek 2015-11-10 16:39:04
@oij - masz to do siebie ,że w Pi achool uczysz się w małych grupkach . Jak nie nadążasz za czymś , to lektor jeszcze raz Ci wytłumaczy daną rzecz . Jest to fajna szkoła pod tym względem ,ze jest zeroki wybór języków . Dwa jeżeli chodzi o pieniądze , to za zajęcia , zaktóre zapłacisz , okaże się jesteś nieobecna bo cos ci sie tam przytrafilo toz tego co mi wiadomo to zwracają pieniądze . Tak coś slyszałam iz tym sie jeszcze upewnij. Ja szkołę Pi school polecam , dlateog ,ze dzieki niej pozdawałam ważne egzaminy FCE i CAE . Powodzenia !!
stokrotka 2015-11-23 20:59:09
dla mnie przede wszystkim szkoła jest fajnie zorganizowana, widać, że z myślą o uczniach. dobrze, że mają zorientowanie na klienta i elastycznie do niego podchodzą. Mi się bardzo podoba, ze forma zajęć jest urozmaicona, także nie ma nudy i zastoju, jak to bywa u niektórych nauczycieli, którzy już 'po łebkach' idą z nauką. Jest motywacja do pracy! No i panią Justynę w Pi znają chyba wszyscy, :) nie muszę nawet mówić
love 2016-05-13 22:25:11
Ja to się zastanawiam czy jest szansa na to, zeby przed wakacjami pokazało się u nich jakieś ogłoszenie pracy.
Zostaw swoją opinię o PI school - Piaseczno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PI school