Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak szefostwo w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. traktuje ludzi?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Pytanie bardzo ogólne, każdy zespół jest inny.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anka
Kandydat
 Pytanie

Możesz napisać chociaż jakie województwo. Wysłałam do nich Cv . Opinie tu mają lepsze niż konkurencja. (Choć tam tez aplikowałam) Jak mogli zwolnić przy klientach brak profesjonalizmu. Jeszcze sie z czym takim nie spotkałam a mam 15 lat doświadczenia jako sprzedawca.( w różnych branżach) Masakra , Byłaś na umowie zlecenie czy o prace?

Pracownik
Pracownik

Teraz również liczy się zaangażowanie i umiejętności, jak to działa to wynik sam się robi, i wszyscy są zadowoleni.

3
pracownik
Pracownik
@Anka

też ciekawy jestem województwa... Ale jaja się robią w tej firmie hahaha manager ma większy plan od nas a podwyżek brak.. dla mnie spoko, łatwiej plan zrobie ale szkoda ich... czysty wyzysk i zacznie sie rywalizacja zaraz, zamiast motywowania... albo manager zacznie na nas zrzucać obowiązki skoro sam musi wiecej zrobić niż my.... zero logiki ale cóż..

1
Pracownik 2
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Pracownik a ja myślę, że to dobra zmiana, może wreszcie się managerowie wezmę za robotę zamiast siedzieć i udawać, że tabelki w kompie robią albo nawijać po 3 godziny na telefonie . Czasy kierownika za ladą z kawą jak za (usunięte przez administratora) odeszły do lamusa , tu się trzeba przestawić, posprzedawać ???? W moich poprzednich miejscach pracy był taki właśnie system między innymi w Hugo Boss czyli nie polska firemka z 20 sklepami???? pewnie nowa pani dyrektor to wymyśliła hehe wydaje się jej że coś tu zmieni. Ile jej dajemy,3 miesiące?????

2
Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik 2

Manager nie jest od tego żeby robić plan większy niż sprzedawcy. Kierownik jest od zarządzania. Jeżeli tego nie zmienia to zaraz będą szukać managerów. I wtedy niektórzy sprzedawcy będą płakać bo nie będzie miał kto robić ich pracy. Skoro osoby zarządzające są od "sprzedaży" to w takim razie regionalni też niech sprzedają. Czemu tego nie robią? A co do nowej pani dyrektor to jej pomysły raczej nie cieszyły się uznaniem w lavardzie. A ile czasu będzie rządzić to się okaze - ostatnio w centrali dużo osób się przewija.

1
Yyy
Pracownik

Tak to jest Jak sie zatrudnia kolestwo I rodzice.

2
Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik 2

Wreszcie ktoś napisał prawdę czym się "zajmują" managerowie zwłaszcza ci, którzy są nie do ruszenia bo pracują długo, mają swoją grupę wzajemnej adoracji itp.to jak związki zawodowe jeśli odstajesz bo masz inne zdanie i wykonujesz bez sprzeciwu zadania z centrali jesteś wykluczony i grupa nie darzy Cię sympatią. Znam z doświadczenia dlatego w sumie odeszłam a powiadomienia nadal przychodzą o opiniach hehe. Zresztą czym,kim zarządzać ,sklep mały, towaru też mało, dwoma osobami i jeden zastępca hahaha, jest czas żeby być najlepszym sprzedawcą to jest normalne i wszędzie tak działa i dlatego działa, byłam zdziwiona że tak ktoś wymyślił ale dla mnie lepiej no i nie wolno się sprzeciwiać grupie.Weźcie się do roboty to będziecie zarabiać lepiej ja tam na zarobki nie narzekałam.

Bożena Nowy wpis
Kandydat

A zakres obowiązków na papierze jaki jest tak właściwie przy tym co tutaj sugerujesz? Czemu w zasadzie uważasz to za dobre posunięcie? Poprzez te raporty ma się późniejszy wpływ na plany sprzedażowe?

Dorota i Piotr
Inne

Dzień dobry Dziś wybraliśmy się na zakupy do Galerii "Kasztanowa" w Pile. Szukałem dla siebie marynarki do codziennej pracy. Trafiłem do sklepu Pawo i ku mojemu zdziwieniu znalazłem idealną, którą sobie wymarzyłem. Obsługiwały mnie dwie przemiłe Panie (jedna na pewno Natalia, drugiej imienia niestety nie znam). Z tego miejsca chcę podziękować obsłudze za profesjonalne podejście do klienta, wiedzę, doświadczenie i po prostu uśmiech. Zostałem obsłużony profesjonalnie (trzeba tu dodać że jestem wymagającym klientem). Brawo dziewczyny!, tak trzymać, a Szefostwo firmy proszę o wyróżnienie obu Pań. Takich pracowników już dziś na rynku pracy nie mam. Dziękuję i do zobaczenia.

2
Red rose
Pracownik
 Pytanie
@Dorota i Piotr

Trochę takie to mało żenujące i słabe! Od kiedy klient wystawia opinie na gowork-u?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Red rose

Żenujący i to bardzo jest Twój wpis Red rose, grasz w tej samej drużynie i co zazdrość Cię spaliła? To jest normalna praktyka aby prosić klienta o zostawienie opinii, jeśli był zadowolony z obsługi, a to, że nie wszyscy klienci wiedzą jak to zrobić i gdzie to zupełnie inna sprawa. Tutaj się dziewczyny napracowały i brawa dla nich, możemy tylko brać z nich przykład. Także postaraj się, poproś klienta o opinie może też się doczekasz, zamiast wylewać żale tutaj.

4
Bożena
Inne
@Red rose

odnośnie tego co tu zostało napisane to sama jestem teraz ciekawa w jaki sposób odnosisz się do efektu ze swojej pracy tutaj? jako kto pracujesz i czy jesteś zadowolony ze swoich wyników?

Regionalny Kierownik Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Śmiech na sali… szczerze? Nie wiem jak ta firma funkcjonuje z takim Hr-em. Pani Joanna Golczyk sama nie wiem jak utrzymuje ten stołek bo jak tu siedź sprzysięgać wam ze tak nieprofesjonalnej osoby to jeszcze nie widziałam. Wyżej wymieniona osoba wysłała mi maila o 1 etapie rekrutacji. Żadnego telefonu do niej w mailu niczego sam suchy mail o tym ze mam przeprowadzić audyt sklepu. Zaznaczam ze takie rzeczy są płatne ale uznałam ze na rzecz rekrutacji przeprowadzę ten audyt co zrobiłam na najlepszym poziomie bo miałam z tym wcześniej styczność. Wcześniej odpisałam na maila zw prosze o jakiś kontakt do niej bo kto normalny wysyła takiego maila bez możliwości jakiegokolwiek kontaktu ani nawet nie zadzwoni????!!!!! Oczywiście na żadnego maila nie otrzymała odpowiedzi. Pani chyba otrzymała ta prace po znajomosci i nie wie czym jest rekrutacja. A nawet nie chyba tylko napewno! Oczywiście poczułam się wykorzystana ze zagłady na audyt. Szukaj idiotów co za darmo będą im przeprowadzać audyty za które normalnie powinni zapłacić. Zgłoszę to dalej bo akurat mam znajomych w tej firmie w Pabianicach na wysokich stanowiskach. Tacy ludzie nie powinni zajmować się rekrutacja!!!! Szkoda tylko czasu na ta firmę bo domyślam się ze to nie pierwszy i ostatni taki przypadek.

Pytania

Nikomu nie polecam!

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
xcfgvhbjnkml,
Pracownik

jak wam tak źle to proponuje się zwolnić i iść zdobywać świat gdzie indziej. Kawe i herbaty mamy. Wysyłka sms - jest tak mało klientów że bez problemu można ogarnąć. Tak , bycie sprzedawcą w takim salonie to cos więcej niż nabijanie na kase. Jak ktoś się nie chce męczyć to niech idzie do marketu pikać na taśmie. Wszyscy tacy mądrzy i obeznani w prowadzeniu firmy, dostawach i nowych kolekcjach - to sami pokażci na co was stać i jak to sie robi..

Odpowiedź
Pracownik
@xcfgvhbjnkml,

Nie traktuj osób pracujących w markecie tak przedmiotowo. Ciężko pracują, jak to nazwałaś "na taśmie". Niektórzy pracują bo lubią, a inni bo muszą. Ale to Twoja praca w porównaniu z pracą kasjerki w markecie jest lekka. Niektórzy się znają na prowadzeniu Firmy a inni mniej, to fakt. Od dawania przykładu to są przełożeni, i to oni powinni pokazać jak osiągnąć cel. A jeszcze inni nie potrafią pisać bezbłędnie.

Vcbvbnvgh
Pracownik
@xcfgvhbjnkml,

Oczywiście ,że można się zwolnić . Na szczęście pomimo ,że jest kryzys można zmienić pracę i to na lepszą . Masz rację praca w takim sklepie jak Pawo różni się od pracy w markecie gdyż jest bezpośrednią obsługa klienta itd . , aczkolwiek aby osiągać cele sprzedażowe w magazynach musi być przede wszystkim towar z pełną rozmiarówką a ta najbardziej " chodliwa " powinna być powielona czyli jak sprzedaż wyjmujesz z magazynu i masz czym handlować. Często bywa tak ,że klient coś kupił i dla następnego z tego samego asortymentu nie było już rozmiaru. Na takich zasadach działa zdecydowanie większość sklepów . Kolekcja także powinna być wymieniana chociaż częściowo aby nie było sytuacji ,że klienci którzy są od kilku lat z Pawo nie mieli co kupić gdyż większość rzeczy posiadają . Praca DW powinna skupiać się na sprzedaży , przyjmowaniu towaru , odsyłkach itd . W zakresie nie powinno być działań marketingowych jak wydzwanianie po klientach i zdobywanie nowych przez telemarketing czy rozwieszanie plakatów po szkołach i innych miejscach . Praca DW jest w salonie i ma być skupiona na obsłudze klienta . Stąd tyle negatywnych opinii. Podstawa handlu to mieć czym handlować i mieć dobrej jakości towar . Wówczas osiąganie wyznaczonych targetów jest łatwiejsze .

Echo
Inne
@xcfgvhbjnkml,

Chyba nigdy nie byłaś, byłeś w markecie na kasie i dlatego tak bredzisz.

Jola
Były pracownik
@xcfgvhbjnkml,

Jak lubisz pracować za takie grosze to brawo, poniżaj się dalej :)

Bożena
Kandydat
@Jola

Może to też zależy od tego jak kto postrzega warunki pracy, może dla kogoś są adekwatne? To Ty jak je widziałaś, że w ten sposób oceniasz?

Ida
Kandydat
 Pytanie

Pod koniec listopada ukazały sie ogłoszenia na stanowisko Doradcy. Notorycznie są odświeżane. Nie ma chętnych czy mają tak wysokie wymagania? Kogo na to stanowisko najchętniej zatrudniają ? Panie z 20 letnim doświadczeniem czy studentki bez doświadczenia ? Jak jest w tym temacie u Was w salonach ? Bo nie wiem czy ma sens aplikować:(

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Nocna
Były pracownik
@Pytanie

Na żadne wsparcie nie można liczyć . Brak benefitów.

Aleksandra
Inne
@Nocna

Serio nie ma żadnych benefitów? Dodatków na święta, premii też nie?

Krogulec
Pracownik
@Aleksandra

W zeszłym roku na święta Bożego Narodzenia nie było żadnej premii jedynie było o ile pamiętam 50 zł na sklep i można było kupić sobie za to oczywiście na fakturę coś słodkiego . Więc słabo .

1
Poranna
Pracownik
 Problem
@Nocna

Dokładnie... Jest coraz gorzej...

Marzena
Inne
@Krogulec

Ktoś rozmawiał na ten temat z szefostwem? Może warto? Macie może w takim razie jakąś imprezę wigilijną?

Jajaj
Pracownik
@Marzena

Nie bylo Wigilii

Bożena
Inne
@Jajaj

a ogólne to je miewacie czy i tak nie? ciekawa też jestem czy wychodziliście z taką inicjatywą i wam odmówiono czy raczej nikt nie był zbyt chętny?

Aleksandra
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak ma na imię rekruter w Pawo ?

Klaudia
Kandydat
@Aleksandra

Mnie w styczniu rekrutowała pani Joanna.

Nie powiem
Kandydat
@Aleksandra

A mnie w grudniu 2022 rekrutowała Pani Bożena z centrali

Mateusz
Inne
 Rekomendacja

W poznani Doradcy Natalia i Patryk, pomogli w wyborze, ubrania naprawdę z najwyższej półki i do tego załatwili zniżkę ponad 50% ( Black Friday) Osobiście polecam

Justyna
Pracownik

Okropna firma. Wciąż dokładająca obowiązki dla pracowników salonów kompletnie wychodzące poza ich kwalifikacje i zadania. Premii praktycznie brak, podstawa niewielka, za którą nie da się przeżyć. Brak nowej kolekcji już od dwóch lat, a góra żąda jak najlepszych wyników! W ogóle nie słuchają co ludzie z salonów im mówią, ich potrzeby i opinie klientów się nie liczą. Już nie wspomnę o braku zakupu wody, kawy czy herbaty przy pracy po jedenaście godzin dziennie!

Kaka
Były pracownik
@Justyna

Taka jest prawda .

Alicja
Pracownik
 Pytanie
@Justyna

Serio? A w którym w sklepie w galerii dawaja kawę i herbatę? Pracowałam w kilku, zanim tutaj trafiłam i NIGDZIE nie miałam.

2
PARCOWNIK
Były pracownik
@Alicja

Woda jest w większości firm standardem.

halinka
Były pracownik
@Alicja

Zapewnienie wody pracownikowi, który pracuje powyżej 6 godzin jest prawnym obowiązkiem pracodawcy

Alicja
Pracownik
@halinka

Pisałam o kawie i herbacie - do tego się odniosłam

ola
Kandydat
@Alicja

Pracowałam u konkurencji, kawa herbata czy nawet mleko do kawy było w budżecie firmy, pracownicy mieli to zagwarantowane :)

6
Marzena
Inne
@Justyna

A jakie to są obowiązki wykraczające poza kwalifikacje? Podasz jakieś przykłady?

Rebeka
Były pracownik
@ola

Dokładnie masz rację , w dzisiejszych czasach firmy dbają o pracowników a nie stoją w miejscu i zachowują się jakby były lata 90-te. Niestety Pawo znajduje się na tym etapie i daleko mu aby dogonić konkurencję pod każdym względem .

8
Xyz
Były pracownik
 Pytanie
@ola

hej, a czemu odeszłaś?

Bożena
Inne
@Xyz

Szkoda, że nie odpowiada, bo sama ciekawa jestem. Ale raczej nie z "pozytywnych" pobudek?

Bylo ...
Pracownik
@Rebeka

Masz rację że trudno dogonić konkurencję chwaląc się tym że jeden ze sportowców ubrał się w produkty z zeszłego sezonu. Hit miesiąca września.

1
Do Marzeny?
Pracownik
 Pytanie
@Marzena

A Twoim zdaniem jakie ma obowiązki Doradca?

Bożena
Inne
@Bylo ...

No a to i tak nie jest już pozytywne, że mają szansę czymkolwiek się pochwalić? Gorzej jakby kompletnie nie było czym

mm
Były pracownik

Praca na magazynie w pabianicach okropna. Brak sprecyzowanych obowiązków przez co jesteś parobkiem od wszystkiego, nawet zmieniasz koła w służbowych samochodach. Pewna osoba to lizus i kabel. Prezes to typowy Janusz biznesu

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Miki
Pracownik
@Pytanie

Dodatkowo płatne zazwyczaj.

OnA
Pracownik
@Miki

Wypłacane jednorazowo ,raz na kwartał .

Marzena
Inne
@Miki

Ile płacą dodatkowo za nadgodziny?

Miki
Pracownik
@Marzena

Wszystko zależy jaką masz stawkę, wypłacane zgodnie z kodeksem pracy. Czytam tak komentarze i rzeczywiście kiedyś było różnie ale teraz widzę dużo pozytywnych zmian. Mi się podoba i również to że dali nam dodatkowe bonusy gdzie można sobie dorobić premia. Pożyjemy zobaczymy

Wiosenna
Pracownik
@Miki

Dodatkowe bonusy w postaci roznoszenia plakatów i dzwonienia po klientach hahaha ????

20
Anna
Pracownik
@Wiosenna

Sprzedawca musi być także telemarketerem .

17
Pracownik
Pracownik
@Wiosenna

Tak dokładnie sami znajdzcie klientów ale nie w godzinach pracy. Stanowczo firma dba żeby pracownik miał duzo pracy

19
Ola
Pracownik
@Anna

3/4 telefony dziennie do klientów to nie telemarketing. Pracowałam wcześniej w call center i nijak ma się się to co mówisz to obecnej sytuacji tutaj na salonie. My dzięki telefonowi do jednego z większych dilerów samochodowych będziemy mieli opcje na fajną współpracę. Więc proponuje mniej narzekać a zabrać si do pracy ;)

3
Zuzka
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

W żadnej firmie nie spotkałam się z tym, że pracownik sklepu ma zdobywać klientów przez telefonowanie do dilerów samochodowych , plebani, szkół itd . A jeżdżenie i rozwieszanie plakatów np . także w szkołach chyba też nie leży w gestii pracowników sklepu . Jak można wymagać pracy poza salonem ????Gdyby ktoś chciał zajmować się nazwijmy to marketingiem zatrudniłby się w takim dziale .Firma wykorzystuje pracowników sklepu do wszystkiego .

20
Alicja
Pracownik
 Pytanie
@Zuzka

Boże przestańcie narzekać... Nie ma firmy mlekiem i miodem płynącej. Serio nie karzą? Mam znajomą u konkurencji i oni też dzwonili bo mieli fajną promocje po swoich znajomych żeby zrobić plan. Nie chcesz, nie dzwoń - tylko nie narzekaj i nie licz że kasa sama ci wpadnie. Wszędzie jest teraz walka o klienta, a jak tak bardzo Ci to przeszkadza to po prostu idź gdzie indziej. Jezu to takie proste.

4
Anna
Pracownik
 Pytanie
@Alicja

Po pierwsze nie pisze się kaRZe tylko kaŻe ;) Nikt nie każe? Serio ? A tabelki same się uzupełnia. Jak ktoś chce dzwonić po znajomych to jego wybór - sama napisałaś,że była fajna promocja i brakowało im do planu . Inaczej jak masz polecenie służbowe i jesteś z tego rozliczana . Praca DW czy Managera jeśli chodzi o klientów powinna się skupiać na tych którzy weszli do salonu . Niech marketing i "góra" pomyśli jak zdobyć nowych klientów .

21
Pracowała tu
Były pracownik
@Zuzka

W firmie od ponad roku brakuje osób, które znają się mało tego są na odpowiednich stanowiskach.(usunięte przez administratora) Brak podstawowego asortymentu brak nowej kolekcji brak rozmiarówki .. ciężkie czasy nastały w Pawo. Przepracowałam tu kilka dobrych lat to co było już nie wróci, każdy pracujący w handlu to wie.. Telefony do klientów nie maja sensu ! „Stali klienci” grzecznie dziękują za tel mówiąc w prost NIE MACIE NIC NOWEGO

19
Taka ja
Pracownik
 Pytanie
@Pracowała tu

Problem z asortymentem był wszędzie, nie tylko w Pawo. Obroty mniejsze też są wszedzie . wystarczy popytać znajomych. brak slubow zrobił swoje! Co do ludzi - z nimi zawsze bywa różnie i to też fakt. Skoro firma przetrwała to znaczy że są odpowiedni, skoro pracujesz tyle lat to znaczy, że zespół też masz odpowiedni i managera. Nie ma co patrzeć na to co było tylko iść do przodu. Ale powiem Wam że wcale aż tak źle nie jest - też pracuje kilka lat. Czy mnie denerwują? No pewnie że się zdarza. Czasami "góra", czasami koleżanki z pracy. Ale czy lubie ta pracę? Tak lubię mimo wszystko. Ale jeżeli ktoś tego nie czuje, to szuka pracy a nie wylewa swoje żale w internecie. Podobno nowy asortyment ma być w tym miesiącu - teraz przyszedł nowy garnitur i w pawonecie jest artykuł o nowej kolekcji, więc nie do końca się z tym zgodzę że NIC nie ma ;)

4
Pracowała tu
Były pracownik
@Taka ja

Dokładnie tak jest ! Wystarczy popytać a nawet nie trzeba pytać.. Nowy asortyment w sklepach obok już dawno zawitał. Pracując tu kilka lat asortyment się nie zmienia ! Rzeczy na sklepie wyglądają jak używane przez odsyłanie i wysyłanie tego samego asortymentu co rok. Ludzie bardzo fajni ale większość z nich uciekła :-( tak jak klienci którzy często przychodzili do nas nawet pogadać zapytac co słychać :-) Ja mimo to mam pozytywne wspomnienia z Pawo

16
PARCOWNIK
Pracownik
@Pracowała tu

Jak przychodzi dostawa to te rzeczy wyglądają bardzo zle wymięte widać ze maja swoje lata . a my je musimy powiesić i świecić oczami . MARYNARKA 600 ZŁ HMMMMM. Dzisiejszy klient jest bardzo wymagający , byle czego nie chce i nie kupi naszej marynarki wymiętej za 600 zł

19
Bożena
Inne
@Pracowała tu

A to nie lepiej było tego wszystkiego narzucić na jakąś wyprzedaż? Bo widać, że klienci (usunięte przez administratora) nie są a przy prezentowaniu tego to faktycznie strzał w kolano jest

1
Baśka
Pracownik
 Pytanie
@Taka ja

Naprawdę nowy asortyment ? Nie rozśmieszaj mnie. Śluby już od dobrych paru miesięcy organizowane są pełną parą więc nie w tym jest problem . Klient dziś jest wymagający . Potrzebuje wyboru, rozmiarów, nowości , dobrego składu . Dziś w cenie jest dobry marketing i reklama . Roznoszenie plakatów i telefony do klientów może 15 lat temu miały sens . Dziś konkurencja jest tak duża ,że wypełnianie tabelek nie pomoże w osiągnięciu dobrych wyników . Więc to co mówisz jest śmieszne i nieadekwatne do sytuacji w firmie .

20
Yhm
Pracownik
 Pytanie
@Baśka

Śmieszna to jesteś Ty. Tak narzekasz na marketing a była ostatnio informacja żeby powiedzieć co chcemy za akcję marketingowe, jakie naszym zdaniem się sprawdza i co? Wczoraj weszłam w ta tabele i mało kto się odezwał że cokolwiek innego chce! Tylko narzekać potrafisz - ale tak to jest że w internecie każdy jest "specjalista" w każdej dziedzinie. Moje dziewczyny śmieją się z takich wpisow jak twoje.

1
Blebleble
Były pracownik
 Pytanie
@Yhm

A czy firma kiedykolwiek wzięła pod uwagę zdanie pracowników sklepów?????!!!!! Nie trzeba nie wiadomo jakiego marketingu jeśli ma się dobry towar do sprzedaży a nie te same rzeczy z sezonu na sezon i to w okrojonej rozmiarówce a o składzie nie wspomnę. Należałoby wyprzedać wszystko i stworzyć nową kolekcję . Klient jest dziś wymagający i nie łapie się na ciągle promocje które są w Pawo . Może zamiast granatów jakieś inne kolory ??? Firma powinna też zadbać o pracowników a nie ciągle rzucać kłody pod nogi i demotywować wygórowanymi planami!!!! A prawda jest taka ,że marketing w tej firmie kuleje i nic konkretnego nie robi . Najłatwiej wysługiwać się pracownikami sklepów !!!

19
Aleksander Wielki
Pracownik
@Zuzka

Niestety, taka smutna prawda. Dzwonienia do klientów nie ma w umowie, a w trakcie rekrutacji nie było mowy o takich rozwiązanich. Na inne pomysły marketingowe firma niby otwarta, lecz koniec końców nie robią nic.

19
Emilia
Inne
@Anna

i dostaje się za to jakieś dodatkowe pieniądze, za te dodatkowe czynności, czy jedna stała pensja po prostu?

Roni
Pracownik
@Emilia

Nie . Dodatkowej kasy brak .

6
Emilia
Inne
@Miki

W jaki sposób można sobie dorobić? ;) Chodzi mi o te bonusy.

Pati
Pracownik
 Pytanie
@Emilia

A są w ogóle jakieś bonusy ?

9
Pracownik
Pracownik
@Emilia

Podniesione plany, bonusów raczej nie dorobisz.

17
Miki
Pracownik
@Emilia

Za każdy paragon powyżej 1000 zł masz dodatkową kasę. Im wyższy paragon tym bonus większy. Bez względu na to czy plan zrobisz czy nie. Dodatkowo za każdy próg sprzedażowy też masz dodatkową kasę. Widziałem podsumowanie kwietnia - ludzie zrobili fajne obroty i progi.

3
Emilia
Inne
@OnA

Rzadko... Czy można liczyć zamiast kasy na odebranie dnia wolnych?

AudiEPJ
Inne

Pozdrawiam pracownice firmy PAWO którą miałem okazję spotkać dziś na mopie na a1 po godzinie 16. Nie wiem czym zajmuje się ta Pani ale firmie gratuluję tak empatycznego a zarazem życiowo odpowiedzialnego pracownika. W najbliższym czasie na pewno zrobię u Państwa zakupy.

1
Ta oburzona
Pracownik

Widać centrala skutecznie usuwa komentarze obnażające prawdę :)

19
Fajna
Pracownik
@Ta oburzona

Gdyby to co zostało tu napisane nie było prawdą skonfrontowaliby to . A tak to najlepiej usunąć niewygodne słowa . Prawda w oczy kole .

21
alpaka
Kandydat
 Pytanie

Hej wszystkim, widziałam że ostatnio dodano ogłoszenia o pracę w aż 20 salonach na stanowisku "Doradca Wizerunku / Stylista – Zastępca Managera Salonu". I mam kilka pytań: Czy to stanowisko kierownicze w salonie? Czy ta osoba odpowiedzialna jest za sprzedaż w salonie, VM i marketing, analizą konkurencji i zarządzanie salonem w jednym? Jak dokładnie wygląda to wszystko od kuchni? Jakie są realne przybliżone zarobki na umowie o prace lub zleceniu? Myślę że mam doświadczenie i sprawdziłabym się w tych rolach a oferta wygląda bardzo ciekawie.

1
Marlena
Były pracownik

Czy nikogo nie dziwi ta ciągła rotacja pracowników . Wielu dobrych pracowników odeszło . Przecież wdrożenie pracownika to czas i pieniądze po czym ktoś odchodzi bo widzi jak tu jest naprawdę . Obiecanki na rozmowach rekrutacyjnych niewiele mają wspólnego z realiami tej firmy . Ponadto stara kolekcja sprzed kilku sezonów . VM który ciągle wygląda tak samo .

16
Markuz
Kandydat

Byłem jakis czas temu na rozmowie i niestety stawki jakie mi zaproponowano zarówno jeśli chodzi o podstawe jaki i premie były niezadowalające. Niestety ostatecznie nie zgodziłem sie na podpisanie umowy, ale wierzę ze firma ma potencjał i fajny klimat, a gdyby zaproponowali konkurencja podstawę lub premie to bym sie na pewno zgodził.

1
Czarny koń
Kandydat
 Pytanie

Pojawiły się ogłoszenia odnośnie rekrutacji na stanowiska menadżerów regionalnych. Jestem zainteresowany a nawet bardzo zainteresowany pracą z tą marką. Proszę o informację odnośnie standardów pracy. Pracodawca szanuje czas prywatny pracownika czy prawdziwa praca zaczyna się po godzinach pracy? Zdaję sobie sprawę, że czasem trzeba popracować dłużej niż ujęto w umowie ale nie powinno to być standardem. Pytam głównie z uwagi na złe doświadczenia w innych firmach.

Borys
Kandydat
@Czarny koń

Regionalni dostają region i jest to zazwyczaj region w "okolicy" ich miejsca zamieszkania. Więc nie podróżujesz przez pół polski. Pierwszy etap jest to zadanie do wykonania. Ja już swoje wykonałem i czekam na informacje czy zapraszają mnie do kolejnego etapu czy nie. Godziny - pewnie jak u wszystkich. Trzeba to pracujesz 12 . Trzeba to masz home office a jak to na home office , uda Ci sie Polkę z ikei sk®ecie w między czasie. Jak nie czujesz tego typu pracy to lepiej sobie daruj. Dużo pracy z ludźmi no i wiadomo jak trafi Ci się słabszy region / sklep to pracujesz żeby KPI poszły chociaż trochę do góry. Nie ma mowy wtedy o pracy 8 h dziennie. Liczą się wyniki jak wszędzie

Czarny koń
Kandydat
@Borys

Dziękuję za informację ale oczekiwałem odpowiedzi od kogoś kto już pracuje. Założenia ogólne znam. Interesują mnie realia.

Potencjalny
Kandydat
@Borys

To może IKEA poszukuje regionalnych.

3
Ostrzegam
Pracownik
 Pytanie
@Czarny koń

Praca po 8 godzin? W tej firmie coś takiego nie funkcjonuje, zero poszanowania dla pracowników rzucają ludzi po Polsce nie pytając czy kogoś stać na taki wyjazd. Nie polecam

11
Tak Jest
Były pracownik
@Ostrzegam

Potwierdzam. Że względu na okrojone składy w salonach dyspozycyjność całkowita . Bardzo często pracujesz po 12 godzin. Ciągle rosnące wymagania . To są prawdziwe realia.

13
Zadowolony klient
Inne
 Pytanie

Chciałbym podziękować Pani Annie która wczoraj jak to powiedziała na gościnnych występach" obsłużyła mnie w galerii Silesia. Od wielu lat robię zakupy w salonach z modą męską, ale jeszcze nigdy nie byłem obsłużony w sposób tak profesjonalny, rzeczowy a jednocześnie z uśmiechem i widoczną pasją. Spędziłem w salonie ponad godzinę gdyż jestem dość wymagający i wybredny, natomiast Pani Ania potraktowała mnie jak wyjątkowego klienta. Pani Anno jeszcze raz bardzo dziękuję za cierpliwość i profesjonalizm, napewno będę chciał wrócić niebawem na większe zakupy aczkolwiek będę oczekiwał na Pani obsługę.

13
Iva
Kandydat

Proszę o informację, czy rekrutacja przebiega w procesie zdalnym czy stacjonarnie w siedzibie Firmy.

Zostaw merytoryczną opinię o Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. - Pabianice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii