brak logo

Martho flexwerk

Emmeloord

Opinie o Martho flexwerk

Arczi 2016-02-19 20:21:17
Skonczylem prace w mato w grudniu, po swietach nie bylo dla mnie pracy, na pewno tam wruce jak bedzie sezon. Poza sezonem lipa ale zawsze lepiej nisz tu. rozliczyli wszystko po 4 tygodniach.jak jestes wpozadku to oni tesz sa okej
ona 2016-02-20 22:07:18
jednym się podoba drugim nie , jak wszędzie. Level, Martho, AB , Covebo .... wszystko zależy od tego gdzie i jak trafisz. Jednym wychodzi drugim nie.
Wiim 2016-02-21 16:30:07
Dokładne tak jak piszesz
Slav 2016-02-29 03:28:47
Spokojnie. Wszystko w swoim czasie...
1
Nana 2016-03-22 08:34:58
Jak dla mnie okej, kase mam na czas. Ja pracuje w jednej firmie od pół roku i nie mogę narzekać.
nina 2016-03-29 11:11:49
Pracuje w Martho od ponad roku. Początki są trudne ale dla uczicych pracowników zawsze są stałe oferty. Jak ktoś robi bałagan i reprezentuje sobą niewiele nie ma szansy na kariere w tej firmie.
Anioł 2016-03-30 10:37:18
jest ok. hajs sie zgadza ale jak zasypiasz albo nie robisz tępa to wypad.
nasz 2016-03-30 20:17:24
Pozytyw ok
Nina 2016-04-04 12:16:23
musisz patrzec na ich polski fb.
1
jasio 2016-04-11 21:55:31
A Ty jesteś niedoedukowany więc czemu się dziwić ?? Cebulak dostał parę euro to zadowolony jednak nie na tym rzecz polega :) Lubisz jak Cie wykorzystują?? Ok. Ale nie wciskaj innym gówna.
nw 2016-05-12 09:53:42
Jest okej.. Przyjechałem i od razu do roboty poszedlem.
nw 2016-05-16 12:14:02
Chyba sam jestes idiota. Wielu tu takich co mysla że manna z nieba sama będzie lecieć.
John 2016-05-16 15:23:25
( usunięte przez administratora )!!! Nie polecam... Absolutnie !
Nadi 2016-05-19 14:27:21
Jest Ok
anna 2016-05-25 16:19:28
kto zna biuro Martho Flexwerk B.V.proszę o informację czy warto przez nich pracować
slav 2016-05-27 04:02:05
Nie warto!!!! Nie zawracaj sobie nawet głowy tym biurem!!! ( usunięte przez administratora )
nyny 2016-05-30 13:06:10
Jest dobrze. Prace mam cały czas. Kontakt z biurem średni.
Grzy 2016-06-01 10:29:24
Polecam dla ludzi ktozy chca pracowac.
natka 2016-06-02 09:08:07
Pracuje z chlopakiem i nie ma problemu z niczym.
lili 2016-06-05 11:00:50
jadac do hoandii balam się tych komentarzy ale jest wszystko dobrze.
Barttt1988 2016-06-08 12:27:39
Dla leserów nie ma miejsca w tej firmie. Różni ludzie przyjezdzaja. Na poczatku ludzie nawijali mi taki makaron na uszy ze szkoda gadac. TRzeba zacisnac zemby i dac z siebie wszystko
nyny 2016-06-10 09:19:30
Jest git.
olga 2016-06-13 10:21:44
Hej Wszystkim, szału nie ma ale jest dobrze. Pieniądze mam na czas , godziny co tydzień są, czasami nadgodzinki się zdarzają.
warm 2016-06-21 11:11:39
Wszystko jest okej. Robie na szklarnii- wypłaty około 350 na czysto po mieszkaniu ,ubezp i dojezdzie do roboty.
warm 2016-06-22 12:29:29
Tak na tydzien, na dzien sie nie da tyle zarobic a na miesiac to chyba by nikt tu nie siedzial. Zalezy jak trafisz sa firmy 40 godzi i masz wtedy dwie stowki a sa ze pracujesz z nadgodzinami zarobisz 400 . spoko maja na krowach i z doswiadczeniem ludzie bo to sa juz inne hajsy.
mariicop 2016-06-23 08:39:01
3 tys to chyba bys musial zap.... 90 godzin na tydz. Z tego co wiem to realne jest 350 - 500 eur/tydz.i praca ciezka ze wzgledu na wstawanie 3xdziennie i 7 dni w tyg.
Nataliiiii 2016-07-07 08:26:13
Poszukują nowe soby do pracy na sezon do Veco na cebulki. Polecam!!! Byłam w zeszłym roku i na prawdę przez te 5 tygodni zarobiłam.
Pyrek 2016-07-11 13:59:31
Jest robota i to i kasa jest i to się liczy.
Tomecz1995 2016-07-12 22:12:30
Umowa o prace, w prawdzie musiałem czekac na kontrakt prawie tydzień ale bez problemu. Zalezy ile osob przyjezdza ..... z tym numerem w urzędzie skrbowym tez jest Meksyk ale daja zaliczki jak ktoś hajsu nie ma. ja pojechałem to miałem 50 eur i kilka sloikow. nie radze brac za dużo jedzenenia które oze się popsuc bo lodówki sa male i nie wszędzie sa zamrażalniki. Jest spoko... pamiętajcie do koordynatorow trzeba mieć szacunek bo kolega na pocztku mi powiedział i miał racje nie ma co drzec ryja na nich bo to bo tamto i td. Typu w Iławie wszystko mi powiedział co i jak.... od razu mowil - cpasz pijesz i ne przestrzegasz regul to wyjazd - kasa na busa i jazda/ mowil ze 200 zarobię ale roboty mam w ....uj. znam jezyk ale nie za dobrze ale ogarniam i to się liczy dla wiatrakow. Peter jak przyjezdza to zawsze przybije piatke. Dzieki dla Daria i Seby bo oni dla mnie zrobili duzoooooooooooo,
Narcyz 2016-07-13 12:03:15
Chyba rektutuja. Zobacz na fb/marthoPL albo na Olx.
A 2016-07-21 19:37:39
Martho jedna wielka porazka. Jaki szacunek do koordynatorow?? Najpierw trzeba sobie na to zasluzyc. Jezeli oni nie maja szacunku do Ciebie to dlaczego TY masz miec? Wszyscy jestesmy ludzmi. A niektorzy dostana posade Koordynatora i mysla ze moga wszystko! A tak naprawde sa nikim.
olx 2016-07-26 10:23:08
Oferty na olx.pl mozna ich znalezc
1
Patwik 2016-07-28 12:12:00
Jest spoko. Hotele, domy, teraz tez kempingi ale wszysko w miarę. Jesli liczysz na hotel 4 gwiazdki to na pewno się zawiedziesz ale ogolnie jest spoko.
lubawiak 2016-09-08 10:37:30
Wszystko okej
Nik19 2016-09-12 19:20:47
Tak, 1300 polskich złotych... Większość ludzi siedzi tam bez pracy, a jak się trafiło, że ja akurat miałam cały czas to po 3-4 godziny dziennie bo zleceniodawca brał tyle osób na pole, że praca szła bardzo szybko. Raz zdarzyło mi się pracować 9h na sortowni ale w polu była porażka. praca bardzo ciężka, mało godzin . W sumie codziennie nie dałybyśmy rady pracować po 8 bo ta praca naprawdę wykańczała, nie chodzi już o ból kręgosłupa, nóg itd ale o warunki atmosferyczne, które mogły doprowadzić do udaru. Wiele dziewczyn schodziło z pola. Ja w końcu też się zbuntowałam. Szkoda nerwów, a zdrowia przede wszystkim. Na sortowniach pracując po 10h, wiadomo, że można wyjść na swoje . Jeśli wiesz, że będziesz mieć prace pod zadaszeniem na jakiejś produkcji i nie zrobisz się blada/y przy staniu na takiej taśmie to próbuj, bo możesz wtedy coś wyciągnąć. Nam nie została zapewniona godna praca i ilość godzin, dlatego wyszło tak mało. Nawet jeśli chcesz się zdecydować to lepiej jeśli pojedziesz z inną agencją. Najpierw też upewnij się czy praca będzie stała i czy godziny będą wyrabiane. No i oczywiście kwestia też tego czy nie będzie Ci się kręcić w głowie, bo większość dziewczyn też tam stała blada, bo taśma to prawie jak karuzela. Najlepszą opcją dla mężczyzn to wyrobienie uprawnień na wózki widłowe jeszcze w Polsce, wtedy mężczyźni jeżdżą nimi na produkcjach, podstawiają skrzynie itd, a dziewczyny głównie sortują.
Nik19 2016-09-13 18:12:26
Yyy, stabilne warunki pracy? Chyba mówisz o jakiejś innej firmie. Oferty są cały czas, teraz szukają na sortowanie cebulek i dojenie krów, ale gdzie trafisz tego nie wiadomo. Tak czy siak, na własną odpowiedzialność tam jedziesz :P
Oli 2016-09-16 11:07:14
Tak wypłata jest terminowa. Zawsze w piątek mam kaske na koncie.
Rose 2016-09-26 14:33:22
Byłam w tym roku na sortowni cebuli VECO przez martho flexwerk. Przyjechałam z koleżankami i z polskim biurem miałyśmy umowę właśnie na tę sortownię.
Przez dłuższy czas nie pracowałyśmy pomimo zapewnień w biurze, że praca dla nas jest. Mieszkało z nami dużo ludzi, którzy też byli zapewniani, że na wyżej wymienione Veco trafią a jednak na zapewnieniach się skończyło.
My miałyśmy to szczęście, że przez ostatnie 3 tygodnie udało nam się trafić na taśmę i odbiłyśmy się od dna finansowego, w którym byłyśmy.
Nie każdy miał takie szczęście. Był z nami chłopak, który w 3 tygodnie (po odliczeniu mieszkania, ubezpieczenia, dojazdów) zarobił 50 e i nie miał nawet na powrót do Polski...
Biuro zatrudniło w tym roku, na sezon letni, dwa razy tyle ludzi ile było potrzebnych, przez co 50% siedziało bez pracy dostając rozliczenia na minusie... Na prawdę nie polecam...
3
Rose 2016-09-26 14:38:21
co do zakwaterowania to mogę wysłać na maila zdjęcia miejca, w którym na początku nas zakwaterowano...
Przemo 2016-09-27 00:11:03
(usunięte przez administratora) nie ma tam normalnych osob. Szkoda,ze pani Mariola odeszła ktos wie czemu?
Dario 2016-10-20 09:03:45
Bałem się tych opini ale spróbowałem. Dotarłem na miejsce w sobotę. W niedziele wieczorem zadzwonił koordynator i poszedłem do pracy. Przez 2 tygodnie trochę mnie rzucali po firmach a teraz trafiłem na sortownie i pracę tam mam do końca roku. Jest okej. Jak nie odmawiasz pracy to koordynatorzy cię szanują i pomagają.
tyskaa 2016-10-20 19:37:55
ja tak samo się boję, tylko dziś dopiero wszystko wysłałam i czekam na umowę, też na sortowanie, ale zawsze tak jest że rzucają po innych firmach czy można trafić na jedne stanowisko ?
Nomin 2016-10-21 14:35:17
Mozna od razu trafic w jedno mniejsce. Jak hcesz pracowac to bedziesz.
tyskaa 2016-10-21 16:13:51
no i tak wolałabym na jednym, jutro wyjazd a się boję strasznie :)
Nomin 2016-10-24 20:56:46
A przez które biuro jedziesz?
tyskaa 2016-10-25 18:39:33
Martho Flexwerk oni mają biuro w Iławie chyba jak patrzyłam. jestem już od wczoraj i siedzę w hotelu no i bez pracy. chłopak dziś poszedł na marchewki, zobaczymy czy go tam na dłużej wezmą, a ja czekam na telefon, jak nie zadzwonią to sama będę dzwonić, bo inaczej to będę na minusie.
Jebaj za free 2016-11-20 11:23:27
Nie słuchajcie tych bzdur jeśli chcecie sie skontaktować i dowiedziec czegoś napiszcie maila swojego odezwe sie.
Pandzior 2016-12-06 06:08:04
Jak się nie chce pracować to potem jest pod górkę... jestem w Martho od kwietnia i po miesiącu już poszedłem na domek. Mam stałą pracę i kasę zawsze na czas. Świetny kontakt z koordynatorem. Wystarczy chcieć a nie ciągła chlać i ćpać. Zrozumcie że odmawiając pracy bo ma się kaca prędko nie zadzwonią ponownie a potem się pieprzy że pracy nie dają i płacz..
Marzena 2016-12-07 12:50:35
Pandzior ,pracowałam tam . Za takie pieniądze to hańba i wstyd .Nie da się tam zarobić i nie wierzę nikomu kto pisze ze jest tam ok ! A ludzie z biura ,to szumowiny jak ich mało . Mają w poważaniu pracowników ,a doprosic się od nich o cokolwiek graniczy z cudem .
JAN 2016-12-11 04:20:22
MARTHO + HOTEL KURNIK MEGA SPRAWA PRACA JEST TAK JAK MOWIA JAK CHCE SIE PRACOWAC JA NIE NAZEKAM POZDRO DLA CALEGO KURNIKA jAN I MACIEK
Zostaw swoją opinię o Martho flexwerk - Emmeloord
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martho flexwerk